abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:36:04 #51
148795 Punjab
Next Stop...
pi_45244483
5.00 voor de telefoon
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
pi_45244505
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef Punjab het volgende:
5.00 voor de telefoon
Mail me maar. e.gerritzen hete mail punt com
pi_45246660
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:35 schreef ymme het volgende:
Cd-brander staat nu op 16,50.

Iemand die hier nog overheen biedt?
Anders dj-koelkast mail me maar eens. (emailadres heb ik al eens vernoemt in dit topic).
waar ben je nou mee bezig?
ik heb 20 geboden voor dat ding.
wordt ie verkocht aan de laagste bieder ofzo?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_45246896
Ben een beetje door de war, sorry.

20 euro ook jij kan me mailen dan he.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:50:22 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45247001
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:35 schreef ymme het volgende:
Cd-brander staat nu op 16,50.

Iemand die hier nog overheen biedt?
Anders dj-koelkast mail me maar eens. (emailadres heb ik al eens vernoemt in dit topic).
koelkast bied 22.50, jij zegt dattie je maar even moet mailen. Dat is M.I akkoord gaan met de prijs. Vervolgens vraag je eerst nog of toch niemand hoger wil bieden,en zo niet mag koelkast je alsnog mailen?

Sorry,maar met die vcr ook, je hebt een idiote manier van verkopen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_45247080
Ik houdt via de mail alles bij, wat mensen geboden hebben, is dat z''n probleem dan?

En ik ben niet zo into het verkopen via intenet, ben hier nog een nieuweling in, sorry hoor.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:56:22 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45247223
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:52 schreef ymme het volgende:
Ik houdt via de mail alles bij, wat mensen geboden hebben, is dat z''n probleem dan?

En ik ben niet zo into het verkopen via intenet, ben hier nog een nieuweling in, sorry hoor.
dat heeft met nieuweling geen flikker te maken. Als iemand een x bedrag biedt voor die vcr en jij afspraken met die user hebt gemaakt is het idioot om vervolgens 1.5 dag later oid te gaan melden van " ja de afspraak gaat niet door want blabla"

wettelijk gezien als het zo is als de user zegt heb je een schriftelijke overeenkomst. En als de user lastig wil doen zou hij je eventueel kunnen dwingen te leveren,

Ik vind dat je de mensen in dit topic niet echt netjes behandelt. Maar wie ben ik
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_45247246
Cd-brander verkocht aan FUFR, voor 20 euro exclusief.

dj-koelkast had exclusief 16,50, sorry koelkast
pi_45247274
zucht

ik ga het gewoon zo doen want ik hou niet van moeilijk:
als je dat ding aan mij wilt verkopen pm je me je gegevens maar en dan betaal ik dat ding at once,
mits in goede werkende staat of course.
Mail je niet of heb je een hoger bod?
ook goed. ik zit niet zónder branders ofzo.

Je moet geen adv's plaatsen en mensen laten bieden en dan offline (mail) alles proberen bij te houden.
dit is een open community en je maakt er een potje van.


Ik vind het heel vervelend maar ik geef Kwee gelijk in deze.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_45247323
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

dat heeft met nieuweling geen flikker te maken. Als iemand een x bedrag biedt voor die vcr en jij afspraken met die user hebt gemaakt is het idioot om vervolgens 1.5 dag later oid te gaan melden van " ja de afspraak gaat niet door want blabla"

wettelijk gezien als het zo is als de user zegt heb je een schriftelijke overeenkomst. En als de user lastig wil doen zou hij je eventueel kunnen dwingen te leveren,

Ik vind dat je de mensen in dit topic niet echt netjes behandelt. Maar wie ben ik
Was jij erbij, toen wij email stuurde? Nee, houdt dan op met oordelen ok!
Er waren geen echte afspraken gemaakt nog, en hier hebben wij (desbetreffend persoon) over gemailt, en het was een misverstand, maar omdat zijn bericht hier in het topic staat, menen mensen dat het dan ook maar gelijk zo is.
Het verhaal lijdt snel zijn eigen weg
pi_45247362
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

dat heeft met nieuweling geen flikker te maken. Als iemand een x bedrag biedt voor die vcr en jij afspraken met die user hebt gemaakt is het idioot om vervolgens 1.5 dag later oid te gaan melden van " ja de afspraak gaat niet door want blabla"

wettelijk gezien als het zo is als de user zegt heb je een schriftelijke overeenkomst. En als de user lastig wil doen zou hij je eventueel kunnen dwingen te leveren,

Ik vind dat je de mensen in dit topic niet echt netjes behandelt. Maar wie ben ik
Kwee, je overdrijft, zeker inzake de verkoopplicht. Iets minder aggressief mag ook wel, maar gelet op onze aanvaring elders zal dat wel in de aard het beestje zitten

ik zal je niet vermoeien met de wetteksten maar ze kan er makkelijk zat onderuit..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:02:08 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45247445
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef ymme het volgende:

[..]

Was jij erbij, toen wij email stuurde? Nee, houdt dan op met oordelen ok!
Er waren geen echte afspraken gemaakt nog, en hier hebben wij (desbetreffend persoon) over gemailt, en het was een misverstand, maar omdat zijn bericht hier in het topic staat, menen mensen dat het dan ook maar gelijk zo is.
Het verhaal lijdt snel zijn eigen weg
Dan nog. je maakt er een teringbende van. Eerst roepen dat mensen je met een bod van 22.50 moeten mailen, (zoals ik al zei ; dat is in mijn ogen akkoord gaan) dan vervolgens lopen zaniken of er nog hogere bieders zijn en zo niet mag koelkast hem.

Het gaat om het idee. Je maakt er een zooi van. je kan niet dingen via mail gaan bijhouden. Users willen weten waar ze aantoe zijn.

Als ik nou 10 euro voor die foon biedt,we mailen jij gaat akkoord. En 5 min later biedt er iemand 25 dan ga je ook voor de hoogste bieder terwijl we een deal hebben?

Doe nou wat fufr ook zei : niet offline bijhouden maar gewoon hier in het topic
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:03:12 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45247480
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef FUFR het volgende:

[..]

Kwee, je overdrijft, zeker inzake de verkoopplicht. Iets minder aggressief mag ook wel, maar gelet op onze aanvaring elders zal dat wel in de aard het beestje zitten

ik zal je niet vermoeien met de wetteksten maar ze kan er makkelijk zat onderuit..
ze heeft een schriftelijke overeenkomst. Dat is heel simpel. En dan nog,het gaat om het idee.

En welke aanvaring elders? staat me heul niks van bij.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_45247525
Ik ben het al niet meer oftopic aan het bijhouden.

Telefoon is ook verkocht.

Ik heb dus nog in de aanbieding, de camera en de verschillende videobanden
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:05:25 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45247545
FURF : Ik weet al waar je het over hebt flora ende fauna geloof ik
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_45247691
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:05 schreef Qwea het volgende:
FURF : Ik weet al waar je het over hebt flora ende fauna geloof ik
ik heb een groot hoofd en onthou alles.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:16:54 #67
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_45257093
Ook heel fijn: ik geef aan interesse te hebben in onder andere de telefoon, en je zegt wat gegevens nog te posten. Dat doe je (nog) niet, maar je verkoopt 'm wel aan 'n willekeurig ander persoon, die nota bene minder biedt dan je vraagprijs - je weet niet eens wat ik er voor over zou hebben.
Je moet idd nog veel leren op dit gebied..!
*Think outside the box*
pi_45257176
Sorry ECDF
pi_45257211
Ik maak er echt een puinhoop van

Ik kan wel zeggen dat het misschien komt door mijn situatie met alles wat er op dit moment met mij en mijn omgeving gebeurt, maar he das geen excuus.
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:22:45 #70
148795 Punjab
Next Stop...
pi_45257284
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ook heel fijn: ik geef aan interesse te hebben in onder andere de telefoon, en je zegt wat gegevens nog te posten. Dat doe je (nog) niet, maar je verkoopt 'm wel aan 'n willekeurig ander persoon, die nota bene minder biedt dan je vraagprijs - je weet niet eens wat ik er voor over zou hebben.
Je moet idd nog veel leren op dit gebied..!
Neem de phone maar ik zit er niet om verlegen en voor 5 euries naar garderen rijden heb ik ook niet zoveel trek in. Sorry ymme.
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
pi_45257423
Garderen

Maar goed, ik ben dus niet de enige die zich niet aan de afpraken houdt
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:36:20 #72
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_45257697
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:04 schreef ymme het volgende:

Telefoon is ook verkocht.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:22 schreef Punjab het volgende:

[..]

Neem de phone maar ik zit er niet om verlegen en voor 5 euries naar garderen rijden heb ik ook niet zoveel trek in. Sorry ymme.


Het ging mij niet per se om die foon, it's not like I need it that hard; maar wilde gewoon nog even bevestigen dat de communicatie e.d. in deze verkoop er érg raar aan toe gaat. Want het is nu weer hetzelfde als het vorige besproken dingetje: er is iets over de mail "afgesproken"(?) en vervolgens wordt daar weer van af geweken...

Wat betreft die foon: ik wil 'm misschien idd best hebben, maar ik wil nog steeds graag wat specificaties..!
*Think outside the box*
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:42:06 #73
148795 Punjab
Next Stop...
pi_45257892
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:27 schreef ymme het volgende:
Garderen
Maar goed, ik ben dus niet de enige die zich niet aan de afpraken houdt
Koekje van? Neem het niet persoonlijk, nu weet je een beetje dat als je dingen via internet verkoopt of wilt kopen die 2ehands zijn dat de communicatie en afspraken duidelijk moeten zijn, wil het voor één ieder goed uitpakken.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]


[..]



Het ging mij niet per se om die foon, it's not like I need it that hard; maar wilde gewoon nog even bevestigen dat de communicatie e.d. in deze verkoop er érg raar aan toe gaat. Want het is nu weer hetzelfde als het vorige besproken dingetje: er is iets over de mail "afgesproken"(?) en vervolgens wordt daar weer van af geweken...

Wat betreft die foon: ik wil 'm misschien idd best hebben, maar ik wil nog steeds graag wat specificaties..!
I know succes verder!
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
pi_45263642
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:52 schreef ymme het volgende:
Ik houdt via de mail alles bij, wat mensen geboden hebben, is dat z''n probleem dan?

En ik ben niet zo into het verkopen via intenet, ben hier nog een nieuweling in, sorry hoor.

Sorry hoor, hier MOET ik even op reageren, mens je hebt talloze topics in V&A! En niet alleen onder deze nickname

Ik vraag me sowieso af hoe je aan al die rotzooi komt, talloze camera's, telefoons, dvd-spelers, allemaal 'gewonnen' of ergens bijgekregen. Jaja.


[ Bericht 38% gewijzigd door buzzer op 12-01-2007 06:05:25 ]
pi_45264103
-edit-

Ik laat je maar dom lullen, kun je tenmisten iets.
pi_45265115
Ben blij dat ik iig NIET de enige ben geweest die het niet zo'n 'succes' vond!
pi_45265194
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=ymme&sort=rel&f%5B%5D=62&type=alle&van=&tot=

http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=XemmyX&sort=rel&f%5B%5D=62&type=alle&van=&tot=

Ik kan [/b]tenminste[/b] spellen en het allerbelangrijkste; mensen niet besodemieteren!

[ Bericht 44% gewijzigd door buzzer op 12-01-2007 06:03:48 ]
pi_45265309
En dan kun je misschien ook even aan de users vragen of ze daadwerkelijk ook die spullen opgehaald hebben, of toegestuurd hebben gekregen?
Dat zou pas echt stoer van je zijn.
pi_45265392
Ik heb in het verleden contact gehad met een aantal mensen die mooi geld naar je over hebben gemaakt en nooit iets hebben ontvangen. En volgens jou waren er problemen met de bank. Om maar even wat te noemen.

Mensen belazeren gaat niet alleen om de spullen die ze wellicht uiteindelijk krijgen maar ook de manier waarop ze met ze omgaat! Zoals in dit topic alweer mooi naar voren komt. En in al die andere topics van je.

[ Bericht 41% gewijzigd door buzzer op 12-01-2007 06:03:24 ]
pi_45265477
Voor die ATB kun je Bjorn Verheij uit Tolkamer informeren, hij heeft deze bij mij opgehaald toen der tijd.
pi_45265528
Heaven7, anders laat je mij eens een keer met rust.
Vind het een beetje vervelend worden.
pi_45265538
Anders lees je even wat er staat.
pi_45265565
Anders laat je mij met rust, met je gestalk.
pi_45265576
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef ymme het volgende:
Heaven7, anders laat je mij eens een keer met rust.
Vind het een beetje vervelend worden.
Misschien is het dan allereerst een idee om mijn emailadres niet tot in het einde der tijden te bewaren! Dat scheelt alweer hm.
pi_45265614
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Misschien is het dan allereerst een idee om mijn emailadres niet tot in het einde der tijden te bewaren! Dat scheelt alweer hm.
Die weet ik onderhand uit mijn hoofd. Door je elke keer weer te moeten vragen mij met rust te laten.
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:16:52 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45266532
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef ymme het volgende:
Anders laat je mij met rust, met je gestalk.
Gestalk?


Mens doe ons een plezier en kom nooit weer in V&A

Hopeloze gedoe van je
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:47:25 #87
148795 Punjab
Next Stop...
pi_45267702
haha is marktplaats niet een betere plek voor je?
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:57:35 #88
22273 Dizer
Save the beard!
pi_45268059
Tijdelijk slotje voor schoonmaak.
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:03:54 #89
22273 Dizer
Save the beard!
pi_45268329
Tijdeliljk slotje omgezet in definitieve slot.
De manier hoe het hier aan toe gaat door TS is voor mij buitengewoon niet acceptabel.
Als je iets zegt, moet je het nakomen. Doe je dat niet, dan is het heel simpel. Slotje en wegwezen. Je roept dat het allemaal nieuw is voor je en zo, maar je komt al een lange tijd in V&A en je zou nu wel eens de regels moeten lezen en naleven. Denk daar maar eerst over na. Voorlopig mag je geen nieuwe topics openen.

Ik verwacht van je, als je van sommige mensen inmiddels geld hebt ontvangen, je wel aan je woord gaat werken en alles nakomt.
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 05:54:07 #90
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45274527
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')