abonnement Unibet Coolblue
pi_45031484
Game on
Even een link naar het vorige deel: Originele taal- en spelfouten #6

En onder het mom van 'TS begint', een leuke Engelse:
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

My thoughs exactly!
P.S. Heeft TTK geen centrale topics? Zo nee, waarom niet, zo ja, kan deze dan ook centraal gemaakt worden?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:13:21 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_45031553
Het valt me wel op dat sinds het bestaan van deze reeks veel minder topics ontaarden in bashpartijen tussen taalnazi's en taalverkrachters.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:18:25 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_45031636
Ik zeg trouwens niet dat dat per se een goede ontwikkeling is.
Het was af en toe heerlijk om mensen flink op de kast te jagen door ze te wijzen op hun fouten.
Maar hier lekker centraal nerden met medetaalnazi's is ook leuk.
pi_45031848
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:18 schreef Frollo het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat dat per se een goede ontwikkeling is.
Het was af en toe heerlijk om mensen flink op de kast te jagen door ze te wijzen op hun fouten.
Maar hier lekker centraal nerden met medetaalnazi's is ook leuk.
Dit is echt een van mijn lievelings topics (lees: reeksen) geworden... ik lach me af en toe echt rot!

Ik kom uit een gezin met echte taalnazi's en mijn omgeving wordt gek van me.
Mensen maken zo ontzettend veel stomme fouten en ik vind het gewoon infantiel klinken als iemand het heeft over: "Hun hebben een grotere auto als mij." (rillingen lopen over m'n rug)
Alleen reageren mensen altijd zo gepikeerd als je ze verbetert.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_45033558
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:


totdat die ene ook omvalt. voortscheiden inzicht heet dat.........Want wat is de waarheid. Dat weet dus niemand...
Voortscheidend inzicht.. Bij voorbaat niet trouwen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45034655
Van de FP
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 @ 11:54 schreef domblondje het volgende:

[..]

Kuthoeren. Die kennen we nou zo langzemerhand wel
Lijkt me best praktisch bij het zemen van de ramen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_45037880
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:13 schreef Frollo het volgende:
Het valt me wel op dat sinds het bestaan van deze reeks veel minder topics ontaarden in bashpartijen tussen taalnazi's en taalverkrachters.
Dat was ook mijn intentie met het openen van het eerste topic.
Ik zag het woord 'opgezogd' in een nogal serieus R&P topic staan en ik wist dat het me niet in dank afgenomen zou worden als ik er daar iets van zou zeggen. Toch moest ik het even kwijt.

Nu gaan we weer verder.
Daarlijk.
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:16 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik ben misselijk, en ik eet droog brood en melk zou ik daarlijk alles eruit kotsen of zou ik niet meer misselijk zijn
De laatste post van het vorige topic is ook geweldig!
quote:
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:15 schreef Yestuuur het volgende:
Volgens een wetenschapper uit Canada is de man die zijn fallushaartjes scheert een metropool, David Beckham behoort tot dit soort mannen naar het schijnt..


[ Bericht 31% gewijzigd door Biancavia op 05-01-2007 14:04:25 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45037919
Samenvatting tot en met deel 3.

Ik heb is wat info opgezogd en het verkeerd in goede staat gelukkig. Je moet namelijk alfast mail toevoegen voor het brood in de oven te doen, hoewel dat wel vreet is, wand pauwpauwobroodjes zijn ook lekker.
Als je dan een rijger in je tuin hebt, kun je hem met een teiger wegjagen, al is het wel zielig als hij dan overleidt.

Bush en concerten lezen ook weleens de krandt, dat kun je niet verkomen, maar dat licht niet aan ons, dat is gewoon hun terijn in dit decinia.
De zweer bij het feest was goed, maar laad je niet teveel wijsmaken! Je krapt je even achter de oren als je in de strond stapt, hoewel het je geen reed kan schelen, want how care's? Het is hoogstends iemand die het hoogste wordt voert. Hoe suptiel ook, dit gaat ter zijne tijd nergens meer oover.

De koninging vindt het geblair van Marco Borsato trouwens maar niets, zo tollerant is ze niet.
Ze had wel een wantje mooi bruik geverft met rouwbehang, maar toen was ze stompdronken, dus dat laten we buiten beschouding. Het gebeurd ook wel dat de verf afbladerd.
Ze had wel een mooie coup se lei trouwens, maar dat kan komen doordat ze gewoon onberijst is.
Verder houdt ze absoluut niet van serquit rijden, ze wil ook niet nog forcer worden.

Ik lag altijd wel vriendelijk naar iedereen in een gezellig etasible, ook naar negrofielen die s'avonds nog binnenkomen. Die zijn sirieus illigaal, maar ze hebben wel een groot voormaat, dat is door niemand overtrovven.
Volgentjaar ga ik ertjes met kreme freche eten, van uitsher echte winterkorst, dan doe ik wel een jas met bondkraagje aan, maar dat is lochish.
Je beseft niet hoe bevooroordeelt een enigskind kan zijn, mits het dislectie heeft.

Zins het een heipe is ben ik dol op assecoires. Gelukkig wonen we niet meer in burghten! Ik slaap liever in een executieve een persoon kamer met coolkast en divant voor je echtgenoot. Daar in tegen ben ik wel krities op hotels, net als mensen die er babyies in verwerkten. Ik had de voorwaarden echter sporadisch doorgelezen, dus don't should the messenger.

Hun zeggen dat koeien gras in de wij kouwen, maar het ligt is zo vel dat je er lasd van hebt, mits je de gordijnen digt doet. Maar als je dan je gal spuit, kun je altijd nog bij de Beijenkorf enthausiast gaan winkelen.
Als een paar joggies daar dan lastig doen, sluit je ze op in de play, samen met hun broerdjes. En dan roepen: "Your fuckt!"
Dat kun je zo i zo goed zien met je multivocale glazen, terwijl je moord en brandt roept.
Dan lekker aarbijen eten terwijl je poppelt om over het asphalt te gaan rijden, al is dat wel een krim.

Polidtieke partijen hebben tegenwoordig geen ruggengraad meer, hoewel je dat niet kan algemeniseren. De meeste boodschapen hoor je door mond op mond reclame, al gaat het soms om een niemadalletje zoals een plumppuddig. Dat zal zelfs de kassamejufvrouw nog tollereren, behalve bij een man met kaal haar die zonder abbonoment in zijn blote barst op de lopende band het vet van zijn dikke dijs eraf rent.

Een watersnootramp is soms niet te verkomen. Erg telleurstellend, behalve voor een filmresicent die zijn sofienummer verandert als hij zijn pas op het copieer aparaat legt, zodat hij geen allimutatie hoeft te betalen voor een kind dat niet meer bij hem woond.
Het is een hard gelach voor fatsoendelijke criminelers die geintegreerd staan te kijken en dan kijhard door de veiligigheiddsraad worden opgepakt. Nogal cruw! De oorzaak van het lid teken is medies, maar hun zijden dat zij zoon ding wouden hebben. In dit koningkrijk is het uberhaud chaufinisme ten top dat men zoiets praktijktiseert.

Ti’s meschien raar, maar ik zie alleen een lab text als ik op de nieuwsknop indruk. Een nieuwe opletding is nodig, want je komt nergens aan de bank. Iemand biedde 500 euro voor kruitnoodjes, maar ik heb liever als ontbijt botherhammer met kaas en mierzoete serials die pijn doen aan je gehemeltje. Of choq au vin, maar daar heb je een fornhuis voor nodig.

Er was een jonge die nog niet zinderlijk was, dus gebruikte hij geen toillet en urinour. Dat was niet heel inorde, gelukkig zag hij een vallen de ster, zodat hij niet de moet opgaf. De mens is natuurlijk geevalueerd, somigge zijn geevolutioneerd, maar eigenlijk zauden auders geen sexs moeten mogen! Want dan krijg je weer een voorgeval als met Jan Maat en de allochten. Hij krijgt het voordeel van de twijvel, maar in mijn herinering praatte hij beetwetend. Toch was Bin Laden de hoofddadiger. Ook Dokter anders P vindt dit een opstakel.

Mijn vriendin had bloembolletjes in de tuin gepland, maar de zon was sow ie sow te vel. Door het tijdrezien herinderde ze zich dat menig geen ontvruchtbaar is. Zo,n bol kun je beter het ruim uit gooien. Ook had ze last van muggenbulden die haar fitale lichaamdelen hadden geaccuenteerd. Ze ging giegelend na het tassen automaat, zulke dingen pickt ze snel op, ook al zit ze krab bij kas.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45039462
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:28 schreef ymme het volgende:
Ik heb net met de huisarts gebeld, bloeduitslag was binnen.
Ik heb dus de ziekte van pfeiffer.

hier was ik al bang moe, vooral na die flinke keelontsteking. Ik kan wel hele dagen slapen en voel me belabbert.
Heel vervelend, maar ik weet nu tenminsten wat het is.
Hoop dat ik snel weer de oude ben.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 januari 2007 @ 15:33:50 #10
862 Arcee
Look closer
pi_45041660
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef F04 het volgende:
Waarom is het nou niet mogelijk om berichten van jezelf te edditen na 4 dagen bijvoorbeeld?
Editen moet met 1 t (en 1 d), maar wordt vaak met 2 t's geschreven, dus is het met 2 d's en 1 t wel een keer origineel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 januari 2007 @ 15:36:40 #11
862 Arcee
Look closer
pi_45041752
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:45 schreef Biancavia het volgende:
Samenvatting tot en met deel 3.
Geweldig, Biancavia.

Heb je alleen de woorden meegenomen die je zelf leuk vond of alle woorden? Want ik mis er nog wel een aantal.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:03:56 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45047092
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:17 schreef kissa het volgende:

[..]

Dank! Insgelijks!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45065404
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:45 schreef TwyLight het volgende:
hoewel als er meer van die mindere in zaten was he wel beter maar dat terzeide.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45065431
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Arcee het volgende:

[..]

Geweldig, Biancavia.

Heb je alleen de woorden meegenomen die je zelf leuk vond of alle woorden? Want ik mis er nog wel een aantal.
In principe heb ik alle woorden gebruikt.
Ik kan hier en daar iets over het hoofd hebben gezien natuurlijk.
Maar het is slechts een samenvatting van de eerste drie delen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:04:55 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_45088014
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Of het echt bestaad weet ik niet, het lijkt me niet... [...]
The love you take is equal to the love you make.
pi_45088135
even een tvp'tje, zal binnenkort weer spelfouten verzamelen hier als ik ze tegenkom

Ohja, Biancavia: je bent bríl-jant

[ Bericht 41% gewijzigd door zoeperzazke op 06-01-2007 21:13:34 ]
I had a signature once. It was awful.
pi_45088697
tvp
pi_45089059
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:08 schreef bramos-elvis het volgende:
Balkie sprak zich vorig jaar toch nog uit tegen homo-huwelijken toen hij daarmee geconfronteerd werd op een school in Indonesië.
Daarnaast vraag ik het me af hoe mensen dan wel niet de godsdienst beleven. Dr zoon van God, jezus christus, zou nooit tegen homo's geweest zijn maar ontarmen als gelijke mensen.


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2007 21:27:13 ]
pi_45095399
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:19 schreef biancie3ks het volgende:

Ik zie soms ook mensen die het hebben laten doen, dat ik bij me eigen denk, welke kwakzalver heefd dat gedaan.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45095699
Ik irriteer me er mateloos aan dat de imperatief van zijn veranderd, ik kom regelmatig tegen dat mensen kneuzenzinnen schrijven als "Ben je daar wel bewust van!" in plaats van "Wees je daar wel bewust van!"

Welke koekwous is er met deze verandering naar aantonende wijs begonnen? Laten we hem weer terug omkeren.


Verdere woorden:

Guacamole, ja dat maak je van advocado's

Hij is op zoek naar zijn indentiteit

Ja dat is bij de volgende rontonde rechts
pi_45095776
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik irriteer me er mateloos aan
Is het niet zo dat je je eraan ergert?
Ja, die met de ballen in de bek.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 januari 2007 @ 00:36:05 #22
862 Arcee
Look closer
pi_45095929
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik irriteer me er mateloos aan dat de imperatief van zijn veranderd, ik kom regelmatig tegen dat mensen kneuzenzinnen schrijven als "Ben je daar wel bewust van!" in plaats van "Wees je daar wel bewust van!"
verandert
pi_45098514
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:30 schreef maok het volgende:

[..]

Ik zeg wel eens dat ik wat gaotisch over kom (dus niet dat ik het ben) en omdat ik dat weet van mij zelf ik juist heel georganiseerd te werk ga.
Tja.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45100904
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:44 schreef JAM het volgende:

[..]

Zelfdiscipline, uuuuuuugh. Wie dat ooit verzonnen heeft, ik kan niet anders dan denken dan dat het persoon in kwestie er hele, hele vrede en gemene bedoelingen mee heeft gehad.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 7 januari 2007 @ 11:23:04 #25
164425 KutKat
Doe je handschoenen maar aan.
pi_45102952
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 @ 23:36 schreef Maatie het volgende:

[..]

Doofpod
Is dat een peul zonder oren?
Als jij wil dat ik mijn slipje uitdoe, doe effe je sokken uit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')