abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 februari 2007 @ 20:19:06 #76
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46018746
Capri-Sonne maakt meer kapot dan je lief is...

Slotje graag. Niet eens een klein beetje humor
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_46022066
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:19 schreef JoeyT het volgende:
Capri-Sonne maakt meer kapot dan je lief is...

Slotje graag. Niet eens een klein beetje humor
Schopje ONZ deed ook z'n ding.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46050922
ellende: zwanger, relatieproblemen, opleiding dwars
quote:
Klopt. Laten we hopen dat ze het fatsoen heeft kunnen opbrengen om met d'r vriendje om de tafel te gaan zitten.

Topic kan dus dicht. TS, mocht je een update willen geven, meld het even in R&P Feedback
ik heb niet echt de behoefte aan het geven van een update, er is geen update. de hele zooi gaat gewoon door. tig beloftes weer, zal zeker twee weken goed gaan (net als vorige keren)
toen ik het topic starte voelde ik me heel erg kut, het topic ontaarde in no time in een poding tot wellesnietus, daar begin ik niet aan. wat mij betreft: ik voelde me al vreselijk, dit hielp al helemaal niet. Als dit de normale manier is waarop mensen binnen R&P met elkaar omgaan hoeft dat voor mij niet. dit had meer te maken met 'laat ik eens lekker ongezouten mijn mening spuien en iemand uitschelden' dan met relatie & psychologie. ik wilde raad en/of eerlijke discussie.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_46051069
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
mrSPLIFFY: iemand achterlijke idioot noemen is schelden. Iemands fotoboek bekijken, besluiten dat diegene christelijk is en er dus niet mee te discussiëren valt is discrimineren. Kutreacties plaatsen is offtopic. Voldoende uitleg?
dit:
quote:
wat ben jij een domme kakteef zeg
schijnt anders wel normaal te zijn. zie vorige post.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:08:18 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46051591
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:52 schreef simmu het volgende:

de hele zooi gaat gewoon door.
Niets zo mooi als een vrouw in blijde verwachting.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46051688
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niets zo mooi als een vrouw in blijde verwachting.


wel eens in Oud geweest?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:15:34 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46052023
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef DarkElf het volgende:



wel eens in Oud geweest?
Ramptoerisme is mij vreemd .

Maar dit is normaal, voor een deel van de moeders in wording?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46052104
mijn zus is zwanger en bij tijd en wijlen wat ontoerekeningsvatbaar dus geen idee



Oh /edit: nee mijn zus heeft nergens last van hoor, vindt ze
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_46052137
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:
Maar dit is normaal, voor een deel van de moeders in wording?
Het was dat óf samen behangen als ultieme relatietest. Sommige mensen hadden het bij die tweede moeten houden.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_46054709
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef DarkElf het volgende:

[..]



wel eens in Oud geweest?
ja. daar wordt je al helemaal weggeknikkerd als je niet proper blij bent. ik heb teveel aan mijn hoofd nu om blij te zijn.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_46061167
Morgen kom ik met nette antwoorden, nu ga ik even bijkomen van het feit dat ik zojuist 5 uur lang in de trein heb gezeten voor een stuk van anderhalf uur. Morgen, beloofd.
pi_46068916
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef simmu het volgende:

[..]

ja. daar wordt je al helemaal weggeknikkerd als je niet proper blij bent. ik heb teveel aan mijn hoofd nu om blij te zijn.
Het blijkt allemaal irrelevant: echo vanochtend wees uit dat het niet goed is, komende 2 weken komt een miskraam.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_46071684
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:26 schreef simmu het volgende:

[..]

Het blijkt allemaal irrelevant: echo vanochtend wees uit dat het niet goed is, komende 2 weken komt een miskraam.
De afgelopen paar weken zijn kut geweest voor je, succes met het verwerken van dit alles .
pi_46072719
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:23 schreef denka het volgende:

[..]

Dus alles wat jou niet bevalt knikker je weg Er stonden ook nog normale reacties tussen voor het geval dat je het niet weet. Eerst pas je deze aan en later flikker je ze nog weg

Dat je mod bent oke, dat je topics in orde moet houden oke. Maar niet reacties editten die je niet aanstaan (omdat het niet jou overtuiging is) of vervolgens weggooien. Dat er offtopic gereageerd wordt is puur om het feit dat jij reacties edit of weggooit dus blame yourself en niet ons. Op deze manier maak je misbruik van je positie en dat is not done

Trieste bedoeling hier
Ten eerste heeft wat ik over blowen vindt hier niets maar dan ook niets mee te maken. Ten tweede zijn er geen reacties verwijderd die mij persoonlijk tegenstaan, maar reacties die óf doorgingen over het blowen óf in de richting van 'stomme mod '. Horen allebei niet in het topic, dat heet immers niet 'helpt blowen tegen piekeren in bed?'. Er zijn tig meer tips die gegeven kunnen worden maar er wordt doorgezaagd over blowen en dat is niet de bedoeling. als het in plaats van blowen over warme melk ging waar zo op gehamerd werd hda het evengoed een waarschuwing en eventuele edit gehad, dus doe nou niet alsof ik mijn mening erin mee laat dingen. Dan had ik de eerste paar reacties ook verwijderd. TS wil de tip niet, prima, gaan we door op iets anders.
pi_46073153
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:51 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Als jij gewoon een duidelijke vraag in je OP had gezet, kreeg je duidelijke antwoorden. De OP bevat echter geen vraag, alleen jouw verhaal. Veel mensen herkennen dat verhaal, en reageren daarop, en of je het nou leuk vind of niet, schijnbaar helpt blowen meerdere mensen. Nu zijn jij en clumsy clown je aan het opwinden (en modereren), maar zet dan om te beginnen gewoon eens een vraag in de OP die duidelijk maakt wat voor antwoorden je zoekt.

De OP roept herkenning op, ik snap niet waar jij en clumsy clown je zo opwinden over dat de antwoorden met blowen erin dominant zijn. Ze zijn stuk voor stuk legitieme reacties van herkenning op de OP, en sinds wanneer mogen alleen reacties blijven staan die in het gehoopte straatje van de TS vallen? Schijnbaar gaat gewoon voor een hoop mensen de herkenning op 1 of andere manier gepaard met de gedachte aan blowen. Dat zijn oprechte reacties, en oprechte adviezen, zelfs al hoop je op andere antwoorden. Nogmaals, geef dan een duidelijke richting aan in de OP, nu krijgen de reageerders een snauw, terwijl de OP dat soort reacties geenzins uitsluit (in tegendeel schijnbaar zelfs oproept).
De OP sloot zulke reacties inderdaad niet uit, maar de TS wilde met haar topic wel tips om in slaap te komen. Werd niet expliciet vermeldt, kwam wel verder in het topic naar voren, anders open je het niet in R&P.

Dat er gereageerd wordt met 'neem een blowtje', is dan natuurlijk prima. Of het werkzaam is, is natuurlijk persoonlijk, maar het is een tip. Echter, nadat de TS aangeeft dat dit niks voor haar is, gaat het pro-blow gepraat door, terwijl er duidelijk vermeldt werd dat zij er niet op zat te wachten.

Dáárom werd het afgekapt, er lopen zowel in UVT, als in LIF, als in de slaaptopics in R&P zat topics waarin blowen als heilzaam middel neergezet mag worden. Niet nodig om dat hier ook te blijven doen, als er meerdere malen aangegeven wordt dat het niet gewenst is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46073546
wij kunnen toch niet meteen ruiken dat het geen oplossing is voor ts?
Daar kan echter wel normaal op gereageerd worden!! Dan het met stomme opmerkingen te bestempelen!!
TS vraagt om hulpt, krijgt deze.
Kom dat niet zo stom doen. en denigerend lopen doen. Wat nergens voor nodig is.
Verder waren alle reacties op blowen niet aan ts gericht maar op andere waar wij een weerwoord op gaven.
ma goed.
Modder maar een end in de ruimte.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_46073722
Zelfs in het topic "blowen" wordt er ge-edit over blowen, t gaat om het feit dat vriend van ts blowt, dat het een verslaving is of niet (dus wat hij doet!!!) en dan wordt er weer ge-edit.
kansloos.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_46074208
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:13 schreef het.ismij het volgende:
Zelfs in het topic "blowen" wordt er ge-edit over blowen, t gaat om het feit dat vriend van ts blowt, dat het een verslaving is of niet (dus wat hij doet!!!) en dan wordt er weer ge-edit.
kansloos.
Ik zat al te wachten op je . Kom 's met een linkje van een post waarin TS zich afvraagt of haar vriend verslaafd is?
pi_46074468
das mooi, Ik wordt verwacht.
Annyways, hoe wil je het anders noemen> zijn gedrag?
"recreatief"?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_46074589
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:37 schreef het.ismij het volgende:
das mooi, Ik wordt verwacht.
Annyways, hoe wil je het anders noemen> zijn gedrag?
"recreatief"?
Heb jij enige reden om te denken dat het een verslaving is, en zo ja, uit welke post van TS haal je dat?
pi_46074639
ik trek mijn conclusie uit ts haar verhaal en welgetelt 10? posts in anderhalf uur in haar eigen topic om vervolgens te verdwijnen.
daar ik aanneem dat ze niet loopt te zeiken over 1x in de zoveel tijd.
Samen met andere topics van haar denk ik dat hij het doet om haar puur te negeren,..
wat imo terecht is.

en "blowgedrag". doelt bij meer op een continuiteit van blowen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_46074716
Je trekt dus conclusies die nergens op gebouwd zijn? 'Ze zal vast niet klagen over 1 jointje in de 3 maanden' is namelijk een hele vreemde aanname, daar kan je niets over zeggen.Dus omdat je denkt dat TS' partner blowt om TS te negeren (ook een aanname die we niet kunnen onderbouwen) is hij verslaafd en mag er een discussie gevoerd wroden over de afkickverschjinselen van een blowverslaving en ben ik een kansloze kutmod omdat ik het niet in het topic vind passen?
pi_46074930
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:07 schreef het.ismij het volgende:
wij kunnen toch niet meteen ruiken dat het geen oplossing is voor ts?
Daar kan echter wel normaal op gereageerd worden!! Dan het met stomme opmerkingen te bestempelen!!
TS vraagt om hulpt, krijgt deze.
Kom dat niet zo stom doen. en denigerend lopen doen. Wat nergens voor nodig is.
Verder waren alle reacties op blowen niet aan ts gericht maar op andere waar wij een weerwoord op gaven.
ma goed.
Modder maar een end in de ruimte.
Ik vond het een stom advies omdat het niks lichamelijk is. Daarmee gaf ik duidelijk aan dat dat niet bepaald het soort advies is wat ik zoek. Waarom dan wel zo'n tijd doormiepen erover? Even daargelaten hoe mijn eerste reactie op die 'tip' was.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2007 14:54:16 ]
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:37:56 #99
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46085851
De mods zijn heilig Maargoed gezien hun leeftijd zijn het dan ook nog kinders zonder enige vorm van levenservaring en kunnen dus bepaalde reacties niet bevatten..

Wat betreft het topic blowen moeten jullie ts ook maar eens op het matje roepen of het topic sluiten. Hoe vervelend is het dat mensen topics openen en er vervolgens nooit meer in terug keren. Dus hoe kun je uiteindelijk weten wat ts wel wil of niet wil, of meer specifieke informatie verkrijgen, etc..etc...Wel 1 lijn trekken he kinderen..

Verder ga ik er ook niet meer op in want als user ben je toch kansloos maar als ik weer in topics post en wederom worden mijn reacties verwijderd of aangepast begin ik weer te zeiken..

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_46086465
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef denka het volgende:
De mods zijn heilig
Welnee, met mijn beroerde zelfbeeld zou dat minstens op heiligschennis uitdraaien.
quote:
Maargoed gezien hun leeftijd zijn het dan ook nog kinders zonder enige vorm van levenservaring en kunnen dus bepaalde reacties niet bevatten..
Ja. Daar zit het hem in. Een jaargetal is immers allesbepalend.
quote:
Wat betreft het topic blowen moeten jullie ts ook maar eens op het matje roepen of het topic sluiten. Hoe vervelend is het dat mensen topics openen en er vervolgens nooit meer in terug keren. Dus hoe kun je uiteindelijk weten wat ts wel wil of niet wil, of meer specifieke informatie verkrijgen, etc..etc...Wel 1 lijn trekken he kinderen..
Mijn opmerking sloeg op het andere topic, waarin de TS na enkele posts al aangaf niks van blowen te moeten hebben, en het ook niet zag als een alternatief.

Wat betreft TS's die niet terugkeren deel ik je mening. Hoogst irritant, als heeft het vaak zijn redenen, en is dat nu eenmaal het risico van een openbaar forum. Laagdrempeligheid zorgt ervoor dat het ook erg vergankelijk is, en mensen snel vergeten wat ze hier neer gegooid hebben. Echter, als de TS er niet meer is, zakt een topic vaak snel genoeg. Slotje is overbodig, in het geval dat er wél onverhoopte updates komen.
quote:
Verder ga ik er ook niet meer op in want als user ben je toch kansloos maar als ik weer in topics post en wederom worden mijn reacties verwijderd of aangepast begin ik weer te zeiken..

Fight the power, sistah!

Dát, of je kalmeert, ziet in dat je eigen commentaar 'zeiken' noemen nogal typisch is, en reageert gewoon mee. Posts die verwijderd worden hebben vaak weinig met de poster te maken, maar meer met de algehele sfeer binnen een topic, of de kant waar het op dreigt te gaan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')