abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 januari 2007 @ 05:57:50 #1
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44964191
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_44964198
Sorry, ik had ook een nieuwe COS gemaakt en zal hem verwijderen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 06:01:25 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44964202
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 06:00 schreef schizolientje het volgende:
Sorry, ik had ook een nieuwe COS gemaakt en zal hem verwijderen
Is al gedaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 06:01:48 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44964204
Maar eeeh, bedonderen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_44964209
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 06:01 schreef Cynix ® het volgende:
Maar eeeh, bedonderen?
Ze zijn weer uren "achter"geweest. ;
Ilona, Sylvia en Huub zijn nog nooit achter bij een feestje geroepen in de nacht. Bart en Satanael worden regelmatig naar achter geroepen en blijven uren weg. W.s. om te telefoneren, mogelijk filmpjes te zien over wat er in het huis gebeurd enz.
Hoe lang laten wij ons nog bedonderen?
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 06:21:17 #6
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44964248
Met wie denk je dat ze mogen telefoneren dan?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_44964354
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 06:21 schreef Manu82 het volgende:
Met wie denk je dat ze mogen telefoneren dan?
Thuisfront?
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 07:22:45 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44964418
Aha. Nou ja, het verbaast me niet eens heel erg op zich. Al keur ik het natuurlijk af.

Misschien kan iemand van de meelurkende DGK-redactie ons enige duidelijkheid verschaffen? Ik denk dat men dat wel aan ons als laatste trouwe kijkers verplicht is.

Als het bovenstaande waar is, verdient het prgramma een stille dood, zoals vrijwel alle andere Talpa/Tien-programma's.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_44964430
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 07:22 schreef Cynix ® het volgende:
Aha. Nou ja, het verbaast me niet eens heel erg op zich. Al keur ik het natuurlijk af.

Misschien kan iemand van de meelurkende DGK-redactie ons enige duidelijkheid verschaffen? Ik denk dat men dat wel aan ons als laatste trouwe kijkers verplicht is.

Als het bovenstaande waar is, verdient het prgramma een stille dood, zoals vrijwel alle andere Talpa/Tien-programma's.
Eens. Het is natuurlijk toch duidelijk dat het niet klopt als je nu al de keren optelt dat ze gefeest hebben achter en daar dan 's morgens over opscheppen, zij het in bedekte termen want ik geloof niet dat de andere medebewoners op de hoogte zijn hiervan
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 07:30:56 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44964450
Het verklaart wel meteen hun (Bart & Natte Nel) arrogante "übermensch" gedrag. Ja, zo kan ik het ook.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 08:30:51 #11
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44964712
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 07:26 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Eens. Het is natuurlijk toch duidelijk dat het niet klopt als je nu al de keren optelt dat ze gefeest hebben achter en daar dan 's morgens over opscheppen, zij het in bedekte termen want ik geloof niet dat de andere medebewoners op de hoogte zijn hiervan
Als dit klopt gaat de lol er voor ons toch ook vanaf
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_44965048
De poetsvrouwen zijn gearriveerd. Tot hun verbazing ligt iedereen nog te slapen. Langzaam worden er een paar wakker. NL en Natasia proberen in verdekte termen uit te leggen waarom ze nog in bed liggen. Het feestje 'aan de overkant' aldus Natasia, heeft nog tot een uur of 6 geduurd. Veel kunnen ze er niet over zeggen probeert NL in verdekte termen te verduidelijken. Hij gaat verder met: Meer kan ik er niet over zeggen want ik ben nu weer ONLINE.
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:18:59 #13
58921 Day
You can fly!
pi_44965069
Hmmm, wat raar dat er dan maar een aantal bewoners aanwezig mochten zijn op 'het feest'. Gooi dan alle streams dicht en geef voor iedereen een feestje.

Anyway, werken en zo. Blijf posten a.u.b.!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44965074
Dan nu mijn mening:

DGK begint steeds meer op een nauwkeurig geregiseerde reallive soap te lijken. Natasia gebruikt zelfs de term 'we hebben het al te veel zendtijd gegeven'. Hoe realistisch willen we het graag hebben? Iedere vorm van spontaniteit wordt door 'achter' gestuurd. Het begint idd naar OPLICHTING te ruiken. De lol gaat er wat mij betreft enorm af.
pi_44965243
Gezellige ochtend, .NL heeft last van een kater. Hij valt Sylvia op een onredelijke manier aan. Ze schijnt .NL te hebben verzocht om te stoppen met snurken, wat volgens .NL onbehoorlijk was. huh? Huub valt Sylvia bij, wat natuurlijk nog slechter valt bij .NL. gezellig! Natasia likt zich in bij Satanael, komt voor hem op.
pi_44965247
Een tijdje terug in een woede aanval van brian hoorde ik iets van "ze zijn allemaal van een casting buro allemaal!!!` als je dit afzet wat er vanacht is gebeurd weet je toch zeker dat er op zn minst een aantal acteurs in DGK zitten. En ik geloof dat ze van de redaktie denken dat wij kijkers allemaal domme boeren zijn en snachts niet naar de streams kijken Goed we weten nu dat het akteurs zijn!!!
Nu moeten we gewoon op een andere manier naar DGK gaan kijken. n.l. net als we naar gtst of onm of een of andere film zitten te kijken. Je weet dat het gespeeld is en geregiseerd.
pi_44965321
Leuk hoor dit, nu worden er veel dingen aangehaald en afgekapt, omdat dat "gister" is besproken. .NL wil iets zeggen over wat hij met Bert besproken heeft en stopt: "Nee, Laat maar"
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 09:47:34 #18
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44965350
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:37 schreef Tomahawk39 het volgende:
Een tijdje terug in een woede aanval van brian hoorde ik iets van "ze zijn allemaal van een casting buro allemaal!!!` als je dit afzet wat er vanacht is gebeurd weet je toch zeker dat er op zn minst een aantal acteurs in DGK zitten. En ik geloof dat ze van de redaktie denken dat wij kijkers allemaal domme boeren zijn en snachts niet naar de streams kijken Goed we weten nu dat het akteurs zijn!!!
Nu moeten we gewoon op een andere manier naar DGK gaan kijken. n.l. net als we naar gtst of onm of een of andere film zitten te kijken. Je weet dat het gespeeld is en geregiseerd.
Hij zei toch alleen dat iedereen bij een castingbureau ingeschreven staat, maar dat het geen acteurs zijn
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_44965449
In ieder geval word er geregiseerd en dat maakt ze acteurs
pi_44965468
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 06:03 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Ze zijn weer uren "achter"geweest. ;
Ilona, Sylvia en Huub zijn nog nooit achter bij een feestje geroepen in de nacht. Bart en Satanael worden regelmatig naar achter geroepen en blijven uren weg. W.s. om te telefoneren, mogelijk filmpjes te zien over wat er in het huis gebeurd enz.
Hoe lang laten wij ons nog bedonderen?
tot je niet meer kijkt en schrijft
dat de Talpa maffia manipuleert is mij al lang duidelijk en dat accepteer ik ook; het is hun geld en er moet een leuk programma komen
nu ik de laatste dagen langer op de streams zit vindt ik het wel snel minder leuk worden; die actie met Natas gisteren geeft weer aan dat de bewoners een stel randdebielen zijn. Idem de wijze waarop de discussie over de verdeling van de punten verliep. Die NL en Bart manipuleren als een gek.
niet schrikken maar: ik vond de plannetjes van Stephan (en ook de Gouden Dierenkooi; lig ik nog steeds van in een deuk) veel en veel leuker om naar te kijken. het is een gooi, smijt en sjacharijn show geworden.
en dan is voor mijn de lol er snel af.
pi_44965470
.NL mag nu al een uur zonder microfoon brabbelen, thanks
pi_44965808
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:56 schreef beco het volgende:

nu ik de laatste dagen langer op de streams zit vindt ik het wel snel minder leuk worden; die actie met Natas gisteren geeft weer aan dat de bewoners een stel randdebielen zijn.
Wat is er met Natasia gisteren gebeurd?
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:22:41 #23
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_44965824
nah iig bart zit al in de film vet hard als figurant dus hoe duidelijk wil je t hebben?????
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_44965867
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nah iig bart zit al in de film vet hard als figurant dus hoe duidelijk wil je t hebben?????
volgens mij moet je toch ook lichtelijk camerageil zijn, anders doe je niet aan zo'n programma mee!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 10:34:56 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44966010
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:21 schreef Utrecht het volgende:

[..]

Wat is er met Natasia gisteren gebeurd?
Ze heeft gisteren te horen gekregen dat Wilgo weer eens buiten de deur neukt
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')