pi_44944014
registreer om deze reclame te verbergen
Ik ken mijn ex-vriendin nu al een 6-tal jaar en het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht, alhoewel we natuurlijk in al die jaren nog dichter naar elkaar gegroeid zijn. We hebben buiten relationeel gebied op andere gebieden ook al veel meegemaakt waarbij we er toch altijd waren voor elkaar. Ze is echt de belangrijkste persoon geworden in mijn leven. Het was met ups en downs. Ondertussen al 3x uit geweest, maar we bleven altijd terug naar elkaar komen. Om een voorbeeld te geven: het was 4 jaar geleden eens 3 maand uit, waarin ik alle contact verbroken heb (uit het oog, uit het hart dacht ik). In die periode is ze bij iemand anders, maar die bleek de verkeerde te zijn. Ze heeft dat dan ook stopgezet. We zijn weer bij elkaar gekomen en na 2 weken waren we terug een koppel.

Nu is het al een dik anderhalf jaar uit. Haar reden was deze keer dat ze zelfstandiger wilde worden en op zoek wilde gaan naar zichzelf. Het lag helemaal niet aan mij, maar een vaste relatie past nog niet in haar leven zei ze. We hebben nooit afstand genomen van elkaar in die periode. Slechter nog, in het begin nog verschillende keren 'sex met mijn ex' gehad, wat altijd afgeraden wordt. Mijn vriendschapsrelatie met haar kon ik later toch nog als prachtig omschrijven, maar dat kwam omdat ik wist dat ze nog niet toe was aan iemand anders en ik me dus nog veilig voelde dat er niemand tussen ons ging komen. Ondertussen is er echter wel iets veranderd. Ondanks het feit dat we het er vorige week nog over hadden dat we elkaar nog erg graag zagen en nog geen nood hadden aan andere mensen, heeft ze een paar dagen geleden staan vrijen met iemand die ze nog maar voor de 2e keer ontmoet had. Ze zegt dat het een zwak moment was van haar, en dat ze zoiets normaal nooit doet, maar ze voelt zich er niet schuldig door tov mij. Het betekende ook helemaal niets voor haar. De manier waarop het gebeurd is is nu niet meer relevant, maar laat mij gewoon zeggen dat ze mij nog nooit zo onrespectvol behandeld heeft als die avond en dat ik haar ook hard heb gekwetst als resultaat.

Wat er nu door mijn hoofd spookt is: "Wat nu?". Ik ken deze persoon al jaren. Ze zegt de ene keer dat ze nooit meer met mij iets zal beginnen en de andere keer durft ze dan weer voorzichtig zeggen dat ze ook niets uitsluit. Ze was geschrokken van het feit dat ik nog zoveel gevoelens voor haar heb. Wat zij wil is gewoon vrienden blijven, maar dat kan ik echt niet als ik weet dat ze ooit weer iemand anders zal hebben. Mijn maag keerde nu al helemaal wanneer ik zag wat ze met die gast aan het doen was en die beelden spoken nog altijd door mijn hoofd.
Aan de andere kant zie ik mijn leven niet meer zonder haar. We hebben al zoveel betekend voor elkaar en durven alletwee toegeven dat we nog altijd mekaars beste vriend zijn. We zeggen nog altijd alles tegen elkaar.

In die anderhalf jaar dat het uit was bleef ik hopen dat het terug goed ging komen. De laatste week hebben we mekaar in de vakantie ook weer bijna elke dag gezien, wat prachtige dagen waren. Ookal zegt ze dat ze niets meer met me gaat beginnen, toch blijf ik hoop vasthouden. In het verleden is het ook gelukt immers ...
Ze is mijn enige seksuele partner geweest en ik de hare. Ik denk zelfs zo ver dat ze misschien eerst nog eens iemand anders nodig heeft om te beseffen dat ik eigenlijk bijna perfect ben voor haar (niemand is perfect). Haar ouders en haar grootouders zeggen zelfs tegen haar dat ze mij niet mag laten vallen, dat ik een prachtjongen ben. Wat moet je dan denken ? Iedereen staat achter onze relatie, buiten zijzelf. Ik zou er nog mee kunnen leven dat ze in de toekomst eerst iemand anders moet hebben gehad voor ze terug naar mij komt, maar dan hoop ik echt dat ze er geen sex is bij komen kijken, want dan zou ik haar niet meer op dezelfde manier bekijken.

Wat moet ik in tussentijd nu doen? Contact verbreken en haar nooit meer horen of zien? Dan zou er een stuk uit mijn leven weg zijn. Je wist toch niet zomaar 6 jaar van je leven uit?

[ Bericht 1% gewijzigd door Rasper op 02-01-2007 16:35:27 ]
Weekdeals (728x90)
pi_44944663
Ze is niet uniek!
pi_44945112
dude, ga ook eens even leven... ga seks hebben met iemand anders... maybe is dat meisje dan al leuker..

en je hebt toch 6 leuke jaren gehad.. komen er nog wel meer hoor, maybe niet mer haar maar met andere mensen.

zo ook vrienden heb je niet voor het leven, ze zijn evoor om gezellig de tijd door te maken tot de dood. als ze niet leuk meer zijn, zoek je andere vrienden.. zo ookmet meiden
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_44945173
Tja, Verbreek het contact nu je nog mooie herinneringen hebt! en als jullie echt voor elkaar bestemd zijn, zullen jullie elkaar weer vinden. Als je de hele tijd achter haar aanloopt als een hondje zal er waarscheinlijk ook vrij weinig uit komen.
Forum admin jump: webicon maximum 100 kB, geen 500kB
  Moderator dinsdag 2 januari 2007 @ 16:55:47 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_44945219
ZE GEBRUIKT JE. ZE IS EEN GROTE SLET.

En dat meen ik serieus. Niet alleen om te bashen.

Man o Man, ik hou maar een ventje achter de hand voor als ik nix heb.

Jongen je bent toch meer waard. Dit wil je jezelf niet aan doen toch? Kom op.
Zoek een vriendin met een hart.
Deze Post is veilig bevonden en is beschermd tegen : CIA-FBI-MOSSAD-Mi6-AIVD- BY Castro internet security Cuba.
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur sleepy kitty, happy kitty, purr, purr, purr
pi_44945923
Ik zou toch nog opletten met haar een slet te noemen. Het was éénmalig dat ze zoiets deed en ze schaamde zich er achteraf wel voor ook. Maar wees gerust, dat woord heb ik op dat moment ook wel gebruikt tegen haar. Achteraf gezien is het wel heel makkelijk om haar daarvoor uit te schelden.

Ze houdt mij ook niet bewust achter de hand voor wanneer ze niemand anders heeft, maar ik denk wel dat ze houdt van de aandacht die ik haar geef. Toen haar beste vriendin een half jaar geleden zelfmoord pleegde had ze mij ook hard nodig.

Seks met andere mensen schrik ik vanaf. Ik zou het raar vinden. Moest het natuurlijk met iemand zijn die ik volledig vertrouw is dat geen probleem. Ik heb wel nog nooit iemand anders tegengekomen waarbij ik ook die vlinders in de buik krijg als bij haar. Eerst maanden of jaren miserabel alleen zijn voor ik nog eens zo iemand vind schrikt me echt af.

Ik zal ook altijd aan haar blijven denken.
pi_44946140
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef Rasper het volgende:
Ik zou toch nog opletten met haar een slet te noemen. Het was éénmalig dat ze zoiets deed en ze schaamde zich er achteraf wel voor ook. Maar wees gerust, dat woord heb ik op dat moment ook wel gebruikt tegen haar. Achteraf gezien is het wel heel makkelijk om haar daarvoor uit te schelden.

Ze houdt mij ook niet bewust achter de hand voor wanneer ze niemand anders heeft, maar ik denk wel dat ze houdt van de aandacht die ik haar geef. Toen haar beste vriendin een half jaar geleden zelfmoord pleegde had ze mij ook hard nodig.

Seks met andere mensen schrik ik vanaf. Ik zou het raar vinden. Moest het natuurlijk met iemand zijn die ik volledig vertrouw is dat geen probleem. Ik heb wel nog nooit iemand anders tegengekomen waarbij ik ook die vlinders in de buik krijg als bij haar. Eerst maanden of jaren miserabel alleen zijn voor ik nog eens zo iemand vind schrikt me echt af.

Newsflash, vrouwen hebben veel meer seks dan ze zeggen te hebben. Vooral wat ze durven te zeggen tegen jou aangezien jij er een groot probleem van maakt. Ga door met je leven man, zoek een andere chick, vergeet haar zo speciaal is ze echt niet, je hebt haar speciaal gemaakt in je eigen hoofd, allemaal hersenspinsels, je ziet het alleen niet in. Je houdt je vast aan iets ouds, wat toch niet meer gaat gebeuren.
pi_44946217
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef Rasper het volgende:

Jij bent nog verliefd en zij gebruikt jou. Loslaten en verder gaan met jouw eigen leven.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_44947010
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef Rasper het volgende:

Wat moet ik in tussentijd nu doen? Contact verbreken en haar nooit meer horen of zien? Dan zou er een stuk uit mijn leven weg zijn. Je wist toch niet zomaar 6 jaar van je leven uit?
De herinneringen zijn vaak mooier dan de realiteit. Het is denk beter om afstand te nemen.
Volgens mij voelt elke grote liefde aan als een soulmate??
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
pi_44947052
Het is je soulmate niet. Mensen willen altijd dátgene zo graag hebben dat ze net niet kunnen krijgen. Je ziet haar als soulmate, maar als je je aandacht op anderen gaat richten zul je merken dat die 'soulmate' status ineens niet zo veel waard meer is.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:46:44 #11
81237 releaze
best of both worlds
pi_44948315
En je hebt geen enkel recht om haar lichaam (of geest) voor jezelf alleen op te eisen alleen omdat het zo leuk is tussen jullie, daarbuiten gelaten dat het volstrekt onmogelijk is. (zoals je al ziet, ze heeft al staan vrijen met een ander)
Als zij jou soulmate is behandel je haar niet zo. Het enige waar ik je over hoor praten is 'Ik'. Alles wat over haar gaat is ter illustratie van jouw identiteit en niet van de hare. Lekker is dat.
pi_44949071
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef releaze het volgende:
En je hebt geen enkel recht om haar lichaam (of geest) voor jezelf alleen op te eisen alleen omdat het zo leuk is tussen jullie, daarbuiten gelaten dat het volstrekt onmogelijk is. (zoals je al ziet, ze heeft al staan vrijen met een ander)
Als zij jou soulmate is behandel je haar niet zo. Het enige waar ik je over hoor praten is 'Ik'. Alles wat over haar gaat is ter illustratie van jouw identiteit en niet van de hare. Lekker is dat.
Het doet pijn, maar ik denk inderdaad wel dat er waarheid zit in wat je zegt

Maar is het niet gewoon omdat ik haar nog teveel aanzie als het meisje waar ik nog altijd mee samen ben? Als je in een relatie zit en de ander moet je opeens niet meer hebben doet dat toch op dezelfde manier pijn? Dan voel je je toch hetzelfde zoals ik mij nu voel? Is dat dan niet normaal dat ik liever zou hebben dat het was zoals vroeger? Ik heb haar blindelings leren vertrouwen dat ze me niet zou bedriegen bijvoorbeeld toen we samen waren. Ik heb haar altijd alle vrijheid van de wereld gegund toen we samen waren. Ik denk dat er weinig zijn die kunnen zeggen dat ze hun partner zoveel vrijheid geven.

Ik zeg inderdaad dat ze mijn soulemate is, maar op de eerste plaats is ze altijd al mijn lief geweest. Dat ze nu mijn lief niet meer is en het beter is dat ik afstand van haar neem om dat te kunnen verwerken zorgt er dus ook voor dat ik mijn beste maatje verlies. Ik denk dat de harde realiteit inderdaad zal zijn dat ik van haar moet breken. Voor mezelf en voor haar. Ik zie er gewoon geen beginnen aan en da's wat mij zo radeloos maakt
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:05:36 #13
164288 MvAmadeus
Roel roel roel
pi_44950983
Het is inderdaad je soulmate niet.. Je bent overduidelijk nog helemaal gek op haar, en daardoor verstik je haar waarschijnlijk....

Klinkt hard maar ze moet het toch het zelf ontdekken. Liefde kun je niet dwingen, maar laat haar los en probeer de vriendschap toch intact te houden......

Klas ook dat haar beste vriendin zelfmoord had gepleegd... Erg!!
voor je het weet ben je dood, dus leef
pi_44951903
Voor jou kan ze best je soulmate zijn, maar dan nog hoeven soulmates niet altijd bij elkaar te komen.
En soulmates hoeft ook niet altijd liefde te betekenen, dat kan ook vriendschap of een andere band zijn.

Net zo kan iedereen ook meerdere soulmates in hun leven hebben.
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:27:49 #15
53106 Snuwerd
paintbattle ?
pi_44953881
people change
shabeliebilibiediebediedoedap dap dap dap die dap da dap dee doe mee doe mee doe mee doep
pi_44959129
Je kan van haar absoluut niet verwachten dat ze je 'trouw' blijft, aangezien jullie simpelweg geen relatie meer hebben. Het is haar volste recht om met een ander te staan vrijen, hoe pijnlijk dat ook voor jou is. Ik kan me je pijn goed voorstellen hoor, maar het is irrationeel om te verwachten dat zoiets niet gebeurt. Ik snap ook niet helemaal waarom ze een slet zou zijn, er zijn genoeg andere mensen die een one night stand hebben en ze was vrijgezel.

Het is énorm pijnlijk dat je nu inderdaad naast je lief ook je beste maatje verliest, maar als je iets om wat jullie hadden geeft denk ik dat het het slimste is om het contact gewoon een tijdje te verbreken. Dat maakt de break-up makkelijker voor jou, ook al is het enige wat jij wil haar spreken en bij haar zijn. Mochten jullie inderdaad zulke goede vrienden zijn, kan dat later als de gevoelens weggetrokken zijn terugkomen maar nu moet je echt de wond even laten helen.

Succes .

Kijk trouwens ook even hier: De kunst van het loslaten van een ex #46 daar zitten meer mensen met dezelfde problemen.
Op maandag 16 juni 2008 00:58 schreef rompompom het volgende:
c_c moet je beléven.
pi_44960322
Fuck haar, ga door met je leven dude, plenty fishes in the sea
pi_44964395
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kan van haar absoluut niet verwachten dat ze je 'trouw' blijft, aangezien jullie simpelweg geen relatie meer hebben. Het is haar volste recht om met een ander te staan vrijen, hoe pijnlijk dat ook voor jou is. Ik kan me je pijn goed voorstellen hoor, maar het is irrationeel om te verwachten dat zoiets niet gebeurt. Ik snap ook niet helemaal waarom ze een slet zou zijn, er zijn genoeg andere mensen die een one night stand hebben en ze was vrijgezel.

Het is énorm pijnlijk dat je nu inderdaad naast je lief ook je beste maatje verliest, maar als je iets om wat jullie hadden geeft denk ik dat het het slimste is om het contact gewoon een tijdje te verbreken. Dat maakt de break-up makkelijker voor jou, ook al is het enige wat jij wil haar spreken en bij haar zijn. Mochten jullie inderdaad zulke goede vrienden zijn, kan dat later als de gevoelens weggetrokken zijn terugkomen maar nu moet je echt de wond even laten helen.

Succes .

Kijk trouwens ook even hier: De kunst van het loslaten van een ex #46 daar zitten meer mensen met dezelfde problemen.
Dat gevoel dat ik ze als slet aanzag is nu weggegaan al. Op dat moment vond ik het gewoon erg dat ze zoiets deed met iemand die ze nog geen 8u kent zelfs. One-night stands ben ik zowiezo al niet voor te vinden. Daarbij komt dat ze die avond nog maar net 2u bij die gast was voor ze aan elkaar zaten. 2u ervoor stond ze mij op te vrijen, maar dat kwam dus door de drank.

Ik heb gisteren nog een goed gesprek gehad met een vriendin die ongeveer in hetzelfde schuitje heeft gezeten. Ze was ervan overtuigd dat de jongen waar ze 6 jaar geleden samen mee was de ware voor haar was. Die jongen wilde haar liefde toen niet beantwoorden. Ondertussen hadden ze alle contact verbroken en is ze verder gegaan met haar leven door andere vriendjes te hebben, de één al serieuzer dan de ander. Maar toch bleef ze altijd aan die ene jongen denken. Na 6 jaar zijn ze terug samen gekomen en kwamen al de gevoelens weer boven. Ze zijn nu net weer terug samen nadat ze het uit had gemaakt met haar huidige vriend. Natuurlijk zijn er extra moeilijkheden tussengekomen doordat zij alweer een heleboel vriendjes gehad heeft en hij het daar moeilijk mee heeft. Zoiets wil ik vermijden.

Die vriendin kent mij en haar alletwee een beetje en vind ook dat we voor elkaar gemaakt zijn als ze weet hoe we met elkaar omgaan. Ze is ervan overtuigd dat het wel nog goed komt, maar dat komt nu natuurlijk ook omdat ze in dezelfde situatie heeft gezeten en het voor haar uiteindelijk goed is uitgedraaid.

Ik heb haarzelf ondertussen ook nog gesproken en ze geeft toe dat ze de laatste tijd overwelmd is door al de aandacht die ze krijgt van al die jongens. Dat is ze niet gewoon en ze dacht ook niet dat zoiets ooit kon. Natuurlijk is ze gecharmeerd daardoor. Ze vind het leuk om die aandacht te krijgen en het helpt haar waarschijnlijk ook met haar zelfzekerheid. Ik ben nu wel de sukkelaar die onvoorwaardelijk van haar gehouden heeft, hoe ze er ook uitzag voordien.
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:10:07 #19
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_44964600
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 07:15 schreef Rasper het volgende:

Dat gevoel dat ik ze als slet aanzag is nu weggegaan al. Op dat moment vond ik het gewoon erg dat ze zoiets deed met iemand die ze nog geen 8u kent zelfs. One-night stands ben ik zowiezo al niet voor te vinden. Daarbij komt dat ze die avond nog maar net 2u bij die gast was voor ze aan elkaar zaten.
Al besprong ze hem na een blik op hem geworpen te hebben en zijn naam nog niet te kennen...dan nog is zij geen slet en dan nog heb jij er niets mee te maken!
quote:
Ik heb gisteren nog een goed gesprek gehad met een vriendin die ongeveer in hetzelfde schuitje heeft gezeten. Ze was ervan overtuigd dat de jongen waar ze 6 jaar geleden samen mee was de ware voor haar was. Die jongen wilde haar liefde toen niet beantwoorden. Ondertussen hadden ze alle contact verbroken en is ze verder gegaan met haar leven door andere vriendjes te hebben, de één al serieuzer dan de ander. Maar toch bleef ze altijd aan die ene jongen denken. Na 6 jaar zijn ze terug samen gekomen en kwamen al de gevoelens weer boven. Ze zijn nu net weer terug samen nadat ze het uit had gemaakt met haar huidige vriend. Natuurlijk zijn er extra moeilijkheden tussengekomen doordat zij alweer een heleboel vriendjes gehad heeft en hij het daar moeilijk mee heeft. Zoiets wil ik vermijden.
Aandoenlijk, maar nog lang niet in orde en niet op jou van toepassing. Zulke verhalen zijn er altijd wel te vinden, en als jij je daar maar hard genoeg aan vastklampt, blijf je hierin hangen en gaat het nog heeeeeel lang duren voor je er een beetje overheen raakt en verder kunt met je leven. Bovendien vind ik die kerel waar zij nu mee is een loser om het moeilijk te hebben met de vriendjes die ze in de tussentijd heeft gehad. Wat had ze dan moeten doen; in het klooster gaan? En is dat wat jij van plan bent te doen: een celibatair leven leiden tot de dag dat je ex bij je terugkomt? En hoelang ga je op die dag wachten?
quote:
Die vriendin kent mij en haar alletwee een beetje en vind ook dat we voor elkaar gemaakt zijn als ze weet hoe we met elkaar omgaan. Ze is ervan overtuigd dat het wel nog goed komt, maar dat komt nu natuurlijk ook omdat ze in dezelfde situatie heeft gezeten en het voor haar uiteindelijk goed is uitgedraaid.
Het is natuurlijk helemaal niet van belang wat vrienden, ouders, broers, zussen, de koninging vinden van hoe goed jullie bij elkaar passen. Als je ex vindt van niet, gebeurt het niet!

Laat haar met rust en geef jezelf rust. Staar je niet blind op 'misschien komt het ooit nog wel goed' maar ga verder met je leven en maak er iets leuks van!
<3 Senna <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44964857
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:10 schreef miss_sly het volgende:

Laat haar met rust en geef jezelf rust. Staar je niet blind op 'misschien komt het ooit nog wel goed' maar ga verder met je leven en maak er iets leuks van!
Ik zal proberen, al betekent het dat ik eerst door een erg donkere periode zal moeten gaan. Ik heb het mezelf aangedaan door me zo kwetsbaar op te stellen en nu moet ik er mee leren leven.

Aan al diegenen die dingen zeggen zoals "Genoeg vissen in de zee": Het is makkelijk om zoiets te zeggen als je zelf niet in zo'n situatie zit of hebt gezeten. Ik heb in mijn 23 jaar nog nooit een andere dergelijke 'vis' tegengekomen. Ik laat niet vlug mensen toe in mijn leven wanneer ik ze nog niet ken. Ik had ook nooit gedacht dat ik terug in de positie zou komen dat ik mij terug open moet stellen voor andere meisjes. Ik ben ook niet de soort 'gladde' persoon die naar een meisje stapt en er van dat fake geleuter begin tegen te vertellen en vraagt naar telefoonnummers. Als het ook weer 6 jaar gaat duren tegen dat ik dergelijke relatie met iemand heb opgebouwd

In dergelijke moeilijke periodes hebben we in het verleden al gezegd dat we elkaar te vroeg leren kennen hebben. Ik geloof daar nog altijd in enerzijds, alhoewel ik wel besef dat je zo'n dingen niet kunt weten.
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:02:23 #21
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_44964957

onmogelijk dit allemaal..

Ik dacht dat ik alleen was met dit soort dingen, maar nu lees ik dat meerdere mensen dit kennen! Ik heb 6 jaar geleden een meisje (S.) leren kennen op msn. Ik weet het klinkt cliche breezer, maar dit voelde gewoon echt. Uren lang chatten over alles en nog wat, elke dag, foto's uitwisselen, webcam aan tijdens het chatten, soms tot 3 uur 's nachts. Een vriendschap die zo diep zat dat het op het randje zat van echte liefde, we wisten alles van elkaar en konden eigenlijk niet meer zonder elkaar. Maar nog nooit elkaar durven ontmoeten in het echt, bang dat het tegenvalt en de vriendschap weg zou vallen. In de loop der jaren kreeg ze vriendjes, ik kreeg vriendinnetjes, waar ik ook zeker van gehouden heb. Maar altijd was zij de 'rode draad' qua liefde in mijn leven, we kwamen altijd bij elkaar terug. Nou heeft zij heel erg veel last van bindings angst, dat wil eigenlijk zeggen dat zodra ze ergens heel erg veel gevoel in legt, ze bang word en 'wegrent', bang om gekwetst te worden. Zo heeft ze heel wat jongensharten gebroken, terwijl ik vanaf de zijlijn toekeek. 1,5 jaar geleden kreeg ik een 'echt' vriendinnetje, geen sexmaatje of vlugge flirt. Een prachtmeid waar ik uiteindelijk een jaar een relatie mee heb gehad. Toen dat uitging, ging ik 3 maanden lang helemaal kapot. Waar ik er altijd voor S. was als ze verdriet had of wat dan ook, was S. nu ineens nergens meer te vinden. Het contact was al minder sinds mijn relatie, maar nu sprak ik haar gewoon nooit meer. Het verdriet werd eigenlijk dus dubbel zo erg; ik was mijn vriendinnetje en mijn 'rode draad' kwijt. Op het moment dat ik het echt helemaal had gehad, dat ik dood wilde, alles zwart zag, keiharde muziek in mijn oren om mijn hoofd stil te krijgen, kwam ik S. tegen in de trein. Ineens, na 6 jaar, stond ze voor me. En ze zag er prachtig uit. Ik zag dat ze bijna tranen in dr ogen kreeg. Ik moest overstappen, ik heb haar misschien 30 sec kunnen spreken. Veel verder dan 'hey' kwamen we eigenlijk niet. Volledig van de kaart was ik, tot ik de volgende dag ineens een smsje kreeg of ik wou afspreken om wat te gaan drinken, als vrienden. Owke, is cool. Gewoon als vrienden. En leuk dat het was! Een week later samen uit eten en een filmpje kijken op mn kamer, owke leuk! Gewoon als vrienden. Of ik haar terug naar de trein wou brengen daarna, natuurlijk! Nja je voelt wel aan dat we de nodige momenten hadden, en op het laatste moment het niet meer konden inhouden. We hebben ontzettend staan zoenen. Alsof er een aardbeving losbarstte.
Een week later kwam ze weer film kijken. En ze nam haar slaapspullen mee. Weinig film gezien, alleen maar gezoend. En toen kwam het moment dat we gingen slapen, in mijn een-persoonsbedje. Dit ging natuurlijk ook maar 2 minuten goed, voor dat we het wisten lagen we liefdevol te vrijen, wat uitmondde in een hevige neukpartij heel de nacht lang. De volgende ochtend gewoon verder gegaan met sexen, samen gedoucht, ontbeten, samen kerstinkopen gedaan, dolgelukkig. Wauw! Zo veel ellende met mijn ex, maar nu gaat alles weer goed! heerlijk gevoel naieve ik.
Ik hoorde een week niks van dr. Toen ik haar weer sprak zei ze dat ze met meerdere (!) andere jongens had gezoend. Ze 'wist niet precies wat ze voor me voelde, was bang om me te kwetsen, voelde zich benauwd' etc etc etc Terwijl nog ik heb gezegt van: wees eerlijk, over wat je voelt en denkt, hou me niet aan het lijntje. Ze doet precies hetzelfde met mij als met al die andere jongens, terwijl ze 'heel veel voor me voelt'.

Ik heb haar voor eens en voor altijd verteld wat ik ervan vind, dat ik het belachelijk vind, dat ik wenste dat ik haar nooit had ontmoet, dan had ik nooit zoveel van haar gehouden en zou ze me ook nooit zoveel kunnen kwetsen. Daarna uiteraard het contact 'verbroken'. Ik trek dit toch niet! Dit kan toch niet zomaar! Het is nu alsof er een sluis vol woede is opengezet in mij. Ik wil er geen afstand van nemen, ik wil haar! Maar zo kan het toch niet, dit doe je toch niet! Ik weet het allemaal niet meer..
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:05:17 #22
4718 ocf81
Politiek Incorrecte Klootzak
pi_44964979
duidelijk een geval van one-itis/een-itis
"It is well that war is so terrible. We should grow too fond of it." Robert E. Lee
"Serious sport is war minus the shooting" George Orwell
Say NO to dhimmitude!
pi_44969426
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:05 schreef ocf81 het volgende:
duidelijk een geval van one-itis/een-itis
Dat vind ik te makkelijk gezegd. Er staan interessante dingen op die website, die een mens kunnen helpen om zelfzekerder te zijn, maar met een domeinnaam als "fastseduction" twijfel ik er aan of ze effectief hulp kunnen bieden als het op serieuze relaties aankomt. Er wordt zelfs aangeraden om met 10 andere vrouwen te seksen etc, gewoon al om jezelf sterker te maken en te tonen dat één vrouw niet alles is. Ze leren jezelf af te sluiten van afwijzing en vrouwenproblemen in het algemeen. Misschien goed bedoeld, maar hoe kun je in godsnaam nog ooit een serieuze relatie hebben met iemand als je jezelf eerst koud moet maken voor negatieve reacties.

Moesten alle mannen doen wat er op die website staat, dan zou de wereld vol klootzakken rondlopen die alles in het werk stellen om met zoveel mogelijk vrouwen het bed in te duiken, gewoon omdat ze zichzelf dan beter voelen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:17:57 #24
4718 ocf81
Politiek Incorrecte Klootzak
pi_44970013
Het gaat mij om de stukjes die specefiek over oneitis gaan, dus kijk eerst eens naar 10 anderen en kijk dan eens terug etc. Dat player verhaal is geheel facultatief, en als het goed i heeft een normaal persoon dat niet nodig. (al helpt het wel om sneller de connectie te maken, dat kan ik niet ontkennen)
I've been there too, en voor mij was het iig wel zo dat het klopte.

one-itis is goed, totdat de relatie over is, dan moet je er vanaf zien te komen. Oneitis is het blijven hangen in een schijnwerkelijkheid.

[ Bericht 16% gewijzigd door ocf81 op 03-01-2007 13:24:05 ]
"It is well that war is so terrible. We should grow too fond of it." Robert E. Lee
"Serious sport is war minus the shooting" George Orwell
Say NO to dhimmitude!
pi_44971351
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef ocf81 het volgende:
Het gaat mij om de stukjes die specefiek over oneitis gaan, dus kijk eerst eens naar 10 anderen en kijk dan eens terug etc. Dat player verhaal is geheel facultatief, en als het goed i heeft een normaal persoon dat niet nodig. (al helpt het wel om sneller de connectie te maken, dat kan ik niet ontkennen)
I've been there too, en voor mij was het iig wel zo dat het klopte.

one-itis is goed, totdat de relatie over is, dan moet je er vanaf zien te komen. Oneitis is het blijven hangen in een schijnwerkelijkheid.
Begrijp ik.

Ik heb dan inderdaad ook last van zo'n "Oneitis". Het is gewoon de (valse) hoop die mij problemen oplevert. Doordat we al verschillende keren uit elkaar zijn geweest en weer samen, blijf ik nu elke keer hopen dat ze gewoon weer even tijd nodig heeft om te beseffen wat ze had aan mij (als lief bedoel ik dan) en dat ze dom zou zijn omdat te laten schieten. Maar die hoop is dus erg gevaarlijk.

*zucht* waarom kan het gewoon niet zo makkelijk zijn dat we boos zijn op elkaar en mekaar nooit meer willen zien?
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')