Marskramer misschien??quote:Op zondag 31 december 2006 15:13 schreef Isegrim het volgende:
Jahoor, die zijn nog wel te koop.Ik heb er ook eentje. Gekocht bij zo'n Blokker-achtige winkel (ben de naam even kwijt).
Aan materialen en arbeid zal het niet liggen, tenzij ze hangemaakt worden.quote:Op zondag 31 december 2006 15:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er nog wel eens eentje gezien bij een kookwinkel, maar die vond ik schreeuwend duur.
Nee, het is zo'n franchise-keten en ze zitten meestal in de buurtwinkelcentra en niet in de binnenstad.quote:
Ik weet het weer. Mijn broer vroeg er een voor Sinterklaas, maar toen vond ik 60 gulden wel erg boven het budget.quote:Op zondag 31 december 2006 15:18 schreef ROG het volgende:
[..]
Aan materialen en arbeid zal het niet liggen, tenzij ze hangemaakt worden.Maar inderdaad, zoiets moet niet teveel kosten, hooguit de helft van een modern electrisch tosti ijzer.
Leiden hier haha, maar die winkel waar je hem gehaald hebt voor een tientje.. Action, Wibra? Zulke zaken?quote:Op zondag 31 december 2006 15:22 schreef Isegrim het volgende:
Die van mij kostte een tientje ofzo. Niet veel iig. Gietijzer. Je mag de mijne trouwens hebben als je hem komt halen in Leeuwarden. Ik heb een elektrische kookplaat en daar zijn die dingen minder geschikt voor.
Nee, zo'n huishoudwinkel. Ik kan die stomme naam maar niet bedenken.quote:Op zondag 31 december 2006 15:28 schreef ROG het volgende:
[..]
Leiden hier haha, maar die winkel waar je hem gehaald hebt voor een tientje.. Action, Wibra? Zulke zaken?
xenos?quote:Op zondag 31 december 2006 16:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, zo'n huishoudwinkel. Ik kan die stomme naam maar niet bedenken.
NOVY!quote:Op maandag 1 januari 2007 00:53 schreef Isegrim het volgende:
Nope.Ik fiets er van de week wel even langs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |