abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_2880269
quote:
Op zondag 20 januari 2002 22:24 schreef itsme het volgende:

[..]

en dat is juist zo leuk. vertel?
Dat had ik dus met sanne. had haar veel mannelijker verwacht


Nou niet mannelijker...maar (no offence hoor ) een tikkie groter
pi_2880301
Hmmm...blijkbaar weer het eea gemist...ga er verder niet op in.

Ik heb persoonlijk trouwens geen bezwaar hoor als mijn foto's op Internet verschijnen.

En vast!
  zondag 20 januari 2002 @ 22:58:59 #128
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2880466
quote:
Op zondag 20 januari 2002 22:44 schreef ria1966 het volgende:

[..]

Nou niet mannelijker...maar (no offence hoor ) een tikkie groter


[calimero]
zij zijn groot, en ik is klein, en dat is niet eerlijk, ooo, nee!
[/calimero]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 20 januari 2002 @ 23:01:55 #129
19319 weyden
viruseliminator
pi_2880500
Hebben jullie het al gehoord van Golfen en Sanne. Golfen en Sanne......Oh god dat is toch wat he. Ik weet niet of ik het mag vertellen, maar het zit zo.....sorry de telefoon gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door weyden op 20-01-2002 23:02]

pi_2880505
quote:
Op zondag 20 januari 2002 22:58 schreef Sanne het volgende:

[..]

[calimero]
zij zijn groot, en ik is klein, en dat is niet eerlijk, ooo, nee!
[/calimero]


das waar sanne....
  zondag 20 januari 2002 @ 23:11:38 #131
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2880597
quote:
Op zondag 20 januari 2002 23:01 schreef weyden het volgende:
Hebben jullie het al gehoord van Golfen en Sanne. Golfen en Sanne......Oh god dat is toch wat he. Ik weet niet of ik het mag vertellen, maar het zit zo.....sorry de telefoon gaat.
* Sanne is zeer benieuwd naar het vervolg van dit verhaal
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 20 januari 2002 @ 23:42:27 #132
16536 Patty_Drab
the original
pi_2880936
Mea Culpa

[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 21-01-2002 09:58]

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
  maandag 21 januari 2002 @ 02:09:28 #133
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2881988
Krijg je ineens een puisterige tiener op je nek die tot twee keer toe meldt dat hij z'n gezeur is gestart door een grapje wat Roache maakte!!

Bovendien bedient deze tiener zich van de pluralis majestatis door te zeggen dat als "jullie" foto's op het net zetten "we" daarop reageren. Ik heb niemand anders zien reageren buiten Patty Drab, wat het des te kwalijker maakt daar het bij mijn weten geen kroonprins of een anderzijds adellijk persoon betreft. (Anders had ik je ware identiteit reeds weken geleden bekend kunnen maken daar ik je vast en zeker door zou hebben gehad op je debutantenbal.)

Ik kan er natuurlijk een metasearch van maken of een dagtaak, of ik kan je aanraden op te houden met zeuren, zieken, zeiken. Het is leuk wanneer het vrijwillig openbare personen betreft, maar een select groepje posters die elkaar in de privacy van drie digicams beter meent te leren kennen is het niet alleen ongepast om te gaan graven, maar vooral onbeschoft. Dat we dit medium en dan vooral deze plaats gebruiken om elkaar een beetje lekker te maken en verslagjes schrijven geeft jou geenszins het recht om eens lekker te gaan graven en die foto's het forum over te spammen. Wat mij betreft download je alles, wat zeg ik, wat mij betreft ruk je je erop af, maar ga niet als een jengelend kind lopen zeuren dat "wij begonnen" doordat we hier aan kondigden dat er foto's zouden zijn, en dat jij die vervolgens als een heilige queeste gaat zoeken om "ons" een hak te zetten. Want zo voelt het, en zo schrijf je het ook. Triest. Houdt je maar bij de fakepics, daar kom je beter tot je recht.

Amen

Ben te zaai voor een signature
pi_2882095
Roache Rules!
...
pi_2882106
GO PATTY GO PATTY
Knap staaltje werk, ik kon ze zo gauw niet vinden

Als je foto's 'geheim' wilt houden dan mail je ze toch onderling ofzo
zet ze iig niet op het web zou ik zeggen.

( PC eend is gek op plaatjes die mensen liever geheim houden )

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 21 januari 2002 @ 02:40:03 #136
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2882107
quote:
Op maandag 21 januari 2002 02:31 schreef sacha het volgende:
Roache Rules!
En niet alleen dat, maar wat Sacha (lekker mokkel trouwens, jammer dat niet iedereen dat kan zien) misschien ook wel weet: Ik doelde in mijn "grap", wat blijkbaar deze hele onverkwikkelijke affaire heeft doen ontluiken, op een volledig geënsceneerde foto van CarOnline en mijzelve waarvan mensen die niet op de hoogte zijn van onze wederzijdse huwelijken misschien zouden kunnen denken dat er wellicht eventueel ieder voor zich en God voor ons allen iets zou zijn voorgevallen wat het daglicht niet zou kunnen verdragen. Daar dit niet het geval is, en de foto volgensch mij nog door niemand dan Ethel is aanschouwd kan dit inside-grapje wat mij betreft linea-rectaal de pedaalprullie in en de bijbehorende foto ook. Is meteen de lol eraf. Voor iedereen.
Ben te zaai voor een signature
  maandag 21 januari 2002 @ 02:42:41 #137
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2882115
quote:
Op maandag 21 januari 2002 02:39 schreef PC eend het volgende:
GO PATTY GO PATTY
Knap staaltje werk, ik kon ze zo gauw niet vinden

Als je foto's 'geheim' wilt houden dan mail je ze toch onderling ofzo
zet ze iig niet op het web zou ik zeggen.

( PC eend is gek op plaatjes die mensen liever geheim houden )


Lieve WC eend: die url heeft Miss Agathy Drab met pijn en moeite gezocht en hier openbaar gemaakt. Da's wel een verschil met de foto's die ik in het Fok!Fotoboek heb staan (topless) en ze daar uit vrije wil heb neergezet, en een linkje wat niet echt gemeengoed is. Toch?

(Had ik nu maar een fotoboekpagina hier, dan zag ik de hits omhoogschieten....)

Troost je de moeite trouwens, die foto's zijn al offline heb ik gemerkt. Zul je je toch moeten zien te bedruipen met de spannende Wehkamp-onderbroekenplaatjes uit het B&H forum. Haha, ik lach me eigenlijk een breuk om deze hele shit, triest volk. Beetje voyeuristisch uitkijken naar een stel nerds in een Ierse bar en/of pizzaria. Ik heb de foto's namelijk wel gezien!!! (Ik heb ze nl gemaakt)

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 21-01-2002 02:52]

Ben te zaai voor een signature
pi_2882161
quote:
Op maandag 21 januari 2002 02:42 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Lieve WC eend


geniaal gevonden
quote:
: die url heeft Miss Agathy Drab met pijn en moeite gezocht en hier openbaar gemaakt.
En het leuke van internet is, dat je dat gewoon vanuit je luie stoel kan doen
quote:
Da's wel een verschil met de foto's die ik in het Fok!Fotoboek heb staan (topless) en ze daar uit vrije wil heb neergezet, en een linkje wat niet echt gemeengoed is. Toch?
Heb ik het dan zo verkeerd begrepen want volgens mij is alles op het net juist gemeengoed, toch
quote:
(Had ik nu maar een fotoboekpagina hier, dan zag ik de hits omhoogschieten....)

Troost je de moeite trouwens, die foto's zijn al offline heb ik gemerkt. Zul je je toch moeten zien te bedruipen met de spannende Wehkamp-onderbroekenplaatjes uit het B&H forum.


Bummer.(is dat trouwens wel gemeengoeg, of mogen daar ook alleen bepaalde mensen naar kijken?)
quote:
Haha, ik lach me eigenlijk een breuk om deze hele shit, triest volk. Beetje voyeuristisch uitkijken naar een stel nerds in een Ierse bar en/of pizzaria. Ik heb de foto's namelijk wel gezien!!!
Ik moest er ook wel om lachen, maar volgens mij om andere redenen dan jou.
Als het goed is draait dit hele BB forum op voyeuristisch gedrag, jij noemt dat triest terwijl je er zelf net zo hard aan meedoet

Ik vind dat exibitionistische gedrag van jou, met die vermelding dat JIJ iig wel (topless) te bewonderen bent ook wel wat merkwaardig trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 21-01-2002 03:19]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_2882170
oeps
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 21 januari 2002 @ 04:22:13 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_2882353
Ik vond het best leuke foto's hooooooor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 januari 2002 @ 04:23:04 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_2882355
Waar is foto #7 trouwens?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2002 @ 08:17:04 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2882484
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2882659
Ik kon eerst nog wel om het geintje lachen, maar ik vind het hele gedoe nu toch wel vervelend worden, he bah. Hebben we een harstikke leuke meeting gehad, dachten we gezellig te kunnen napraten en ouwehoeren en aan de oprecht geintereseerde niet-aanwezigen the story of the meeting te kunnen vertellen, maar door dit langdradige gezeur en gegraaf van wat ziekelijke voyeuristen, hierdoor gaat de lol er een beetje van af. Is dat jullie bedoeling??

Patty_Drab en PC Eend, jullie verpesten nu de sfeer door dit gezeik en dat vind ik erg jammer. Gelieve volgende keer zelf te komen of je er niet meer mee te bemoeien.

Bij BB4 mogen jullie je voyeuristische kant weer naar hartelust uitoefenen, maar gelieve je mede-fok!kers met iets meer respect te behandelen. bvd.

pi_2882722
Mea Culpa

[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 21-01-2002 10:49]

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
pi_2882756
quote:
Op maandag 21 januari 2002 09:45 schreef Patty_Drab het volgende:
Ik was alleen geïnteresseerd in de Club Daniëlle Fok! members, no offence to the rest of You. Daar ik zelf een zeer bescheiden bijrol in Club Daniëlle heb gespeeld. En hen allen zou ik gaarne IRL ontmoet hebben onder het genot van een Bacardi Breezer.
Jammer dat het is afgelopen, ik had nog wat leuks voor je in petto dan
quote:
Hier wel een mooie foto van enkele van mijn Club Daniëlle vrienden (zie Fok! fotoboek) met Bacardi Breezer:
Je hebt *@#* wel lef he.. of een heeeele grote plaat voor je bakkes, dat kan ook...
quote:
Met toestemming van Jappie, Scope en CarOnline ©2002
En wanneer precies had je dat aan mij gevraagd?

[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 21-01-2002 10:16]

Screw them.
We're going home.
pi_2882765
quote:
Op maandag 21 januari 2002 02:40 schreef Roache_ het volgende:

[..]

..volledig geënsceneerde foto van CarOnline en mijzelve



Screw them.
We're going home.
pi_2882822
Mea Culpa

[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 21-01-2002 10:45]

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
  Moderator maandag 21 januari 2002 @ 10:26:45 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2882859
Wat een verukkelijke dorpsrel! En het woekert ook maar door. Even leek de lucht te zijn geklaard, en de strijdbijl begraven, maar PATS! daar kwam Roache (die eindelijk zijn computer weer aan de praat had gekregen ) nog even olie op het vuur gooien. Met volkomen terechte, maar ook volkomen mosterd-na-de-maaltijd statements.
Sherlock Drab, die eindelijk de kwestie had laten rusten, veerde weer op en Hopsakee! Daar rolde men weer over elkaar heen, al dan niet geënsceneerd.

Vervelende is nu alleen wel, dat er van de rest van de digicams verder geen foto's meer verschijnen vrees ik, dankzij Patty Holmes.
Nou ja, tot eind september dan maar, bij de bespreking van de eerste indrukken der BB4-bewoners in Pannonica.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_2882937
Sorry Gert, maar dit topic gaat over "ontluikende romances fokkers" en als ik daar een passend plaatje bij vindt dan share ik dat met mijn mede Fok!ers. What else is new

Voor een verslag van de meeting zie: De meeting 19/01/02

Back On-topic

[ EDIT: Nieuwe link (eindelijk) ]

[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 21-01-2002 16:13]

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
pi_2882938
quote:
Op maandag 21 januari 2002 10:18 schreef Patty_Drab het volgende:

Moet ik dat persoonlijk vragen als je in je eigen posts al card blance hebt gegeven


Ja. Dat moet jij. Pas als ik vraag: Patty Drab wil jij foto's van mij posten, dàn mag dat. En dat heb ik niet gedaan. * A-F-B-L-I-J-V-E-N!* dus. Is dat nou zoooo moeilijk?
quote:
Lijkt me nog al duidelijk dat jij net als ik het liefst alle foto's gepubliceerd wilde zien
Ja hoor, dat wou ik ook graag. Ik vond het ook erg leuk om te doen, ben er ook lekker mee bezig geweest. Maar ja. Toen kwam 1 of andere Jan Jurk met het idee om hier de foto's te posten, terwijl er van te voren (let op Drab, VAN TE VOREN) was afgesproken de foto's onder ons te houden, omdat sommigen niet met hun porum op het forum (vrij naar TB ) willen. Dus.. je wordt bedankt, ik kan weer opnieuw beginnen. Gelukkig vind ik het nog leuk, maar ik kan je zeggen, de lol was er wel aardig van af

Dit is het laatste wat ik er over wil zeggen, dus daag me niet uit.

Screw them.
We're going home.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')