abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:05:02 #1
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44834197
Ik heb een Volkswagen Polo uit 1996 op de korrel. Deze heeft 175.000 op de teller staan. Is het de moeite waard om zo'n auto te kopen? En hoeveel kilometer kan zo'n auto gemiddeld nog mee? Of ga ik hier veel gezeik mee krijgen? Deze auto staat overigens te koop bij een erkende bovag garage.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:07:26 #2
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_44834275
ligt er maar net aan de ene kan 300 K lopen en de ander is bij 175K echt op.

ik heb zelf een 100NX met 175K op de klok en die is nog niet echt op motor en versnellingsbak en de rest is nog niet versleten en alles werkt perfect.

maar er zijn ook auto`s met 110 K die zo gaar zijn als een mandje door slecht onderhoudt en andere dingen.

ik zou gewoon goed kijken naar de staat van de auto en dan effe kijken maar VW`s zijn redelijk betrouwbaar dus moet kunnen.
pi_44834302
Vier.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:23:00 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44834802
mijn nissan uit 94 heeft er nu 240k op staan.. alles perfect.. weinig olie verbruik enz..
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:25:21 #5
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44834883
hangt ervan af of je wind mee of tegen hebt
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_44834907
Mijn ouders hun S40 benzine 1.8 was bij 185.000km "op". Teveel kosten. Katalysator, lagers enzo.
I think I'm a banana tree
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:27:05 #7
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44834941
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:26 schreef PietjePuk2 het volgende:
Mijn ouders hun S40 benzine 1.8 was bij 185.000km "op". Teveel kosten. Katalysator, lagers enzo.
hmmm, terwijl volvo's wel bekend staan als degelijke auto's
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_44835072
Wat moet ie kosten
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_44835103
Mijn 850 zit nu op 250k, en bij de club zijn er die 550k hebben gereden
pi_44835126
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:27 schreef LENUS het volgende:

[..]

hmmm, terwijl volvo's wel bekend staan als degelijke auto's
De S40 en V40 staan niet zo goed bekend.
pi_44835170
Hier een Mazda 626 station met 250k op de teller. Het onderhoud wat ik echt heb gehad tot nu toe sinds dat ik hem heb (sinds 200k) zijn nieuwe remmen en een andere einddemper. (Ander motorblok omdat ik sneller wil niet meegerekend, oude blok kon nog met gemak 1 ton mee)
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_44835171
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:27 schreef LENUS het volgende:

[..]

hmmm, terwijl volvo's wel bekend staan als degelijke auto's
Tja, werd nooit echt goed warm gereden. Ma elke dag naar werk, 10km ongeveer. Dan krijg je dat.
I think I'm a banana tree
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:39:02 #13
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44835341
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:30 schreef okkie-man het volgende:
Wat moet ie kosten
2500
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:39:53 #14
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_44835371
Ligt er vooral aan hoe er mee omgegaan is. Er zijn ware verhalen over Saabs die 1.600.000 km hebben gereden, maar er zijn ook verhalen van exemplaren die bij 120.000 gewoon verrot waren.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:42:00 #15
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44835435
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef PietjePuk2 het volgende:

[..]

Tja, werd nooit echt goed warm gereden. Ma elke dag naar werk, 10km ongeveer. Dan krijg je dat.
Dan moet je 25 jaar rijden voordat je aan de 185.000 komt... dan hebben de meeste auto's hun beste tijd wel gehad
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_44836490
Een Volkswagen Polo kan precies 175.001 km rijden, ik zou dus even verder kijken
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:23:24 #17
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_44836803
Al Bundy kwam tot een miljoen mijl met zijn ouwe Dodge!
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_44836930
Denk ook aan lagers/schokdempers, ophangrubbers, draagarmrubbers, stuurhuisspeling, versnellingsbak, lak, uitlaat, staat electronica, voordat je overgaat tot de koop.
pi_44837165
Heb nu op me '89 golf GTi 320.000 km's staan en nooit problemen mee
pi_44837253
Een auto kan afhankelijk van het onderhoud eindeloos meegaan.
Na xxx jaar is die dan wel compleet vervangen op misschien de binnenspiegel na dan he
pi_44838829
mhh onze toyota corrola heeft nu ongeveer 270000 op de teller staan zinds dat we hem gekocht hebben naast banden/remblokken enzo de waterpomp en de benzinepomp vervangen de laatste ivm het feit dat we op gas rijden en deze compleet was uitgedroogd dus eigenlijk alleen de waterpomp .....
The best way to life is to life your live
pi_44839184
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:42 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

Dan moet je 25 jaar rijden voordat je aan de 185.000 komt... dan hebben de meeste auto's hun beste tijd wel gehad
Nee, was een 96-er. Werd natuurlijk niet alleen maar voor woon-werk gebruikt, maar meestal wel. Wij kochten hem toen trouwens met 90.000km op de klok.
I think I'm a banana tree
pi_44839218
Een Golf haalt trouwens maar 299.999km. Echt waar: http://www.youtube.com/watch?v=eqBqg2nW6Sw
I think I'm a banana tree
pi_44839492
Dus is een golf geen drol waard, hij kan immers klokje rond zijn geweest, alsof een tellerstand zowiezo waarde heeft...
pi_44841231
Ik ken mazda's en toyota's die met gemak meer dan 250.000KM lopen zonder echt hoge kosten aan reparaties te moeten doorstaan. En Mercedes is helemaal top natuurlijk. Hoeveel denk je dat zo'n Taxi heeft gereden?
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:35:48 #26
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_44841545
Hier hebben wij een Hyundai Lantra 1.8 GLS uit 1996 staan met nu na tien jaar een stand van 310.000 kilometers. Wat het leuke eraan is. Hij rijdt nog steeds met het originele spruitstuk . Alleen hebben wij de zijkant (achter spatborden) uit geslepen en een nieuwe plaat tegenaangelast en overgespoten. Niets meer aan te zien. Hij rijdt nu nog steeds erg lekker met hier en daar wel wat kleine minpuntjes...


Deze auto, maar dan in bordeaux-rood
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:01:27 #27
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_44842324
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:25 schreef Matel het volgende:
Ik ken mazda's en toyota's die met gemak meer dan 250.000KM lopen zonder echt hoge kosten aan reparaties te moeten doorstaan. En Mercedes is helemaal top natuurlijk. Hoeveel denk je dat zo'n Taxi heeft gereden?
Heb ze zien rijden met 8 ton op de klok. De auto van mn pa heeft er trouwens 415.000 km opzitten zonder ècht noemenswaardige defecten. Ook niet misselijk.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:25:33 #28
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44843126
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:01 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Heb ze zien rijden met 8 ton op de klok. De auto van mn pa heeft er trouwens 415.000 km opzitten zonder ècht noemenswaardige defecten. Ook niet misselijk.
Mijn pa had ook een ouwe mercedes E klasse diesel. Een van de eerste E-klasses. Die heeft hij hier in Nederland tot de 3 ton gereden vanaf nieuw, toen is hij naar Portugal naar een bekende gegaan die hem tot de 550k heeft gereden, en 5 jaar geleden ging hij van de Portugees naar een andere bekende met een bedrijf in Polen die hem daar reed, en nu staat er al ongeveer 650k op. Het is nogsteeds een auto die buiten de normale beurt en hier en daar iets extra nooit hoge kosten heeft.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_44844575
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Mijn 850 zit nu op 250k, en bij de club zijn er die 550k hebben gereden
Ik ken iemand met 575K op zijn volvo, toen vond ie het tijd voor een nieuwe .

Maar probleem is dat na 350k dat meestal alles wat luidruchtiger en rumoeriger word....
pi_44846175
De meeste oude auto's zijn niet technisch maar economisch totall loss. Het repareren van de wagen is duurder dan de dagwaarde van het apparaat zelf. Niet waard dus voor veel mensen...

De meeste auto's kunnen echt heel veel km's vreten hoor, zolang je maar altijd je onderhoud doet en niet gaat lopen raggen etc.
pi_44846467
Volgens mij speelt brandstof ook een grote rol?

Ik heb een Golf 2 GTD (turbodiesel) met 380.000+ op de teller..
Neuj
pi_44847147
Niet alleen brandstof hoor, ouwe Saab blokjes kunnen tonnen en tonnen mee bijv. zijn technisch gewoon bijzonder goed inmekaar geschroefd, terwijl sommige oude benzinemotoren na 2 ton gewoon letterlijk op zijn...

Maar over het algemeen gaat diesel langer mee, die zijn vaak steviger gebouwd en draaien ook lagere toeren, waardoor de motor langer leeft.
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:40:24 #33
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_44847195
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef Brembo het volgende:

[..]

Ik ken iemand met 575K op zijn volvo, toen vond ie het tijd voor een nieuwe .
Ik heb in een Volvo gereden die klokje rond was, miljoen dus. Ding was dan ook compleet gaar, maar reed nog wel.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_44847282
Ik had een Uno en die was met 110.000 compleet afgeschreven.

Jammer maar het kan.
pi_44848862
Elke auto kan 5 ton mee. Ligt beetje aan motorinhoud, maar nog veel belangrijker, aan onderhoud, en nog belangrijker, hoe je ermee omgaat.

Mijn oude Charade had 365.000 op teller, een 1.0 toen ik hem wegdeed, reed elk jaar koppeling finaal om zeep, maar daarom was het een Toyota/Daihaitsu. Magoed, je moeder had er nog 2 ton extra opgezet.

Dus het verhaal van 'hoe lang gaat een blok mee'; als je er voorzichtig mee omgaat, ontzettend veel langer dan de auto meegaat, en da's ook maar weer relatief, wat je er insteekt om hem elk jaar weer jaar verder te krijgen.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_44848898
Verder moet je bedenken, een ton op de snelweg slijt stuk minder dan 10.000 vol gas weg bij het stoplicht.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:37:20 #37
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44851709
ik heb een Ford Fiesta gekocht uit 96 met 98 K op de teller voor 1500 E. Ik durfde het toch niet aan met die polo! Dingetje rijd als nieuw, onlangs nog een grote beurt gehad waarbij zo ongeveer alles is vervangen. Distributieriem zit niet in een Ford, dus dat scheelt ook. Toppertje!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_44854873
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:37 schreef LENUS het volgende:
ik heb een Ford Fiesta gekocht uit 96 met 98 K op de teller voor 1500 E. Ik durfde het toch niet aan met die polo! Dingetje rijd als nieuw, onlangs nog een grote beurt gehad waarbij zo ongeveer alles is vervangen. Distributieriem zit niet in een Ford, dus dat scheelt ook. Toppertje!
Zit er een ketting in dan,net als in de oude beemers?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_44854919
Ik heb zelf een Audi 80 2.3 met 270.00 op de klok.
Die rijd nog beter dan veel nieuwe auto's waar ik zelf in heb gereden.

Ik heb Audi´s gezien met 6 ton op de klok.

Is een kwestie van goed onderhoud en Duitse degelijkheid.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:50:13 #40
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44855126
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:42 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Zit er een ketting in dan,net als in de oude beemers?
Er zit inderdaad een ketting in, met onderliggende nokkenas.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_44855211
Koop een Saab. Heerlijk auto en check de link

1,6 miljoen kilometer met 1 auto gereden
pi_44855401
hangt volledig af van de manier waarop er gereden is. Mijn vader heeft met de Hyundai bijna 80.000km gereden zonder enig mankement, sinds ik er mee reed (en heb er in totaal 4000 km mee gereden) was de motor volledig aan het verslijten, dus daar kan je geen getal op plakken.

Koop hem met 80.000 km op de teller van een oudere mens en die auto is nog in goede staat. Koop hem met 10.000km van iemand met mijn rijstijl en de motor zal al serieus versleten zijn. Vooral kleine motortjes die in de handen van jongeren gezeten hebben zijn daar énorm gevoelig voor. Geef een 18jarige een 2 liter, dan kan hij makkelijk mee met het verkeer en zal hij die motor niet maximaal belasten. Geef hem gelijk mij een 50pk-motortje, en die motor wordt gewoon continu tot het einde gejaagd om mee te kunnen met het verkeer.

Ik heb zelf met 2 auto's gereden (van vader en van de vader van een vriendin), dat hyundai'tje en een zware BMW, en ik kan je zeggen dat ik met die BMW gewoon véél minder hard doortrok. Je hebt er ook geen reden toe, waarom een zware motor hoog in de toeren jagen, dat ding heeft aan 2 tot 4000 toeren genoeg om zéér vlot mee te kunnen met het verkeer.
In mijn auto'tje was het echter anders, tussen de 2 en de 3000 trok dat dingetje niet, dus hield ik hem continu hoog in zijn toeren. Dan heb je uiteraard veel meer sleet zitten op de motor. Aan 4000 toeren zal die zware motor nog niet afzien (je blijft er ook niet lang hangen), maar als je met zo'n kleintje continu hem van de 3000 naar de 6000 jaagt, is de slijtage gewoon enorm groot.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:13:06 #43
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44855803
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef draaijer het volgende:
Koop een Saab. Heerlijk auto en check de link

1,6 miljoen kilometer met 1 auto gereden
Een Saab is voor mij te zwaar en te groot. Heb nu een 1.1 moter, met een gewicht van 848. Scheelt wat in de belasting en het verbruik!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_44856258
M'n buurman koopt altijd 5/6 jaar oude auto's met een hoge kilometerstand (+300.000 km). Hierin gaat hij dan nog minimaal een ton draaien. De afschrijvingskosten zijn minimaal, de luxe van bovengemiddeld niveau en de onderhoudskosten zijn ook zeer normaal. Nou heeft mijn buurman er ook wel oog voor, hij weet wel wat hij koopt. Hij koopt altijd een auto op gas, omdat deze verbranding super is en het blok niet kapot gaat.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:55:52 #45
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_44856970
Tot de tank leeg is
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_44857449
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:38 schreef yup het volgende:
Niet alleen brandstof hoor, ouwe Saab blokjes kunnen tonnen en tonnen mee bijv. zijn technisch gewoon bijzonder goed inmekaar geschroefd, terwijl sommige oude benzinemotoren na 2 ton gewoon letterlijk op zijn...
Dat van die Saabblokken klopt idd. Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van een 900 classic die was afgedankt omdat het blok kapot was, ook niet bij de turbo's! Wel soms een koppakking of turbo, maar meestal roest of economisch niet meer rendabel om de weg op te krijgen door dingen als remmen, wiellagers etc.

Maar dit wordt een beetje offtopic geloof ik
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_44859900
Netjes warmijden, 10 tot 15km. Is nog steeds het meest bepalend voor de levensduur. Wat is netjes warmrijden dan? De motor niet teveel belasten, dus niet veel toeren draaien maar ook niet volgas naar de 3000rpm en dan overschakelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PietjePuk2 op 30-12-2006 22:44:39 ]
I think I'm a banana tree
pi_44861403
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:39 schreef Oosthoek het volgende:
Ligt er vooral aan hoe er mee omgegaan is. Er zijn ware verhalen over Saabs die 1.600.000 km hebben gereden, maar er zijn ook verhalen van exemplaren die bij 120.000 gewoon verrot waren.
Dat is inderdaad de spijker op z`n kop.

Ik ken Mercedes 300 D `s die meer dan 1.000.000 kilometer hebben gedraaid en auto`s van hetzelfde type die net aan de 300.000 kilometers toekomen ....

Op mijn werk hebben enkele Mercedesen E220 van 2002 nog maar net de 300.000 gehaald, terwijl anderen al op 500.000 zitten.

Het gaat er gewoon om hoe ze zijn behandeld.
- Rustig rijden bij koude motor
- Niet te vaak te hoge toeren
- Reguliere service beurten
- Etc...
* Ze zeggen wel eens dat ik zeg: 'Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks'
maar dat heb je mij niet horen zeggen, zeg maar...
'Wat zeg je?' Zeg ik wat? ik zeg niks... Ik zeg toch...
ach wat, ik hou m'n bek wel....*
pi_44873066
Overigens maakt veel toeren maken niet echt uit als de motor goed warm is. Het slijt natuurlijk wel meer, maar goed, dan kan je hem net zo goed stil laten staan Kwestie van dingen afwegen. Ondertoeren maken zijn trouwens slechter dan veel toeren draaien! Denk aan drijfstang lagers en de veren in je koppeling etc. Is hetzelfde als je fiets in zijn 7e versnelling een steile heuvel opfietsen, kost je ook je bovenbenen
I think I'm a banana tree
pi_44880089
Audi A4 Avant 1998 hier thuis staat meen ik nu op of rond de 340k.
Ehm... ok
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 02:23:46 #51
25682 2cv
Niet subtiel
pi_44880228
Hangt totaal af van het onderhoud + de rijstijl + de weersinvloeden + de bescherming er tegen (zowel waar de auto rijdt als waar de auto staat als hij stil staat als hoe de auto beschermd is tegen roest).

Maar zelfs als je je auto niet onderhoudt, rijdt als een bezetene, continu door de pekel rijdt, alle lak van je auto schuurt en het ding gewoon buiten laat staan dan kan hij oud worden. Gewoon continu alles wat kapot gaat repareren/vervangen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_44897001
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:37 schreef LENUS het volgende:
ik heb een Ford Fiesta gekocht uit 96 met 98 K op de teller voor 1500 E. Ik durfde het toch niet aan met die polo! Dingetje rijd als nieuw, onlangs nog een grote beurt gehad waarbij zo ongeveer alles is vervangen. Distributieriem zit niet in een Ford, dus dat scheelt ook. Toppertje!
goeie koop. Ik rijd zelf in een '94 fiesta met nu 105k op de teller. Helaas wel rond de 95k voor meer dan 1000 euro kosten gehad, vooral aan remmen en uitlaat. Maar dat zal wel komen aangezien ik er de laatste 20k nogal veel mee stoplicht sprint.
  zondag 31 december 2006 @ 18:01:53 #53
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_44897452
Zojuist heb ik officieel de 310.000e kilometer gereden
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_44897555
M'n pa had een Audi A4 met 360.000 op de teller toen de versnellingsbak (ofzo) het begaf... die van mij staat nu op 212.000 en die is nog lang niet op. Wel allebei diesels trouwens.

M'n schoonvader heeft een Mercedes gehad die eerst als taxi gebruikt is... hij is er mee over de miljoen gegaan
  zondag 31 december 2006 @ 18:24:53 #55
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_44898201
Het is trouwens ook niet alleen je motor welke kilometers maakt he. Het is ook je carosserie. Lasnaden etc. Dus als je bijv. een auto koopt met 120.000 op de teller, vooral bij oudere auto's is dat de km-stand van het tweede blok wat er ingekomen is en heeft de auto zelf in werkelijk meer dan 300.000 gereden zou kunnen hebben.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  zondag 31 december 2006 @ 19:19:41 #56
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_44899589
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:04 schreef Xcalibur het volgende:
M'n pa had een Audi A4 met 360.000 op de teller toen de versnellingsbak (ofzo) het begaf... die van mij staat nu op 212.000 en die is nog lang niet op. Wel allebei diesels trouwens.

M'n schoonvader heeft een Mercedes gehad die eerst als taxi gebruikt is... hij is er mee over de miljoen gegaan
Die van ons rijdt op Benzine! Toch knap
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 2 januari 2007 @ 07:55:55 #57
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_44934543
Mijn vorige wagen was een Toyota Carina E 650 000 km en weg gedaan wegens firma wagen zonder liegen! Wagen reed perfect wel op 160 000 km nieuwe koppakking gehad (Vorige eigenaar was een ragger blijkbaar) Verder kosten op 440 000 ongeveer de drukgroep maar dat is eigenlijk gewoon verslijt was iets van een 350 euro inclusief nieuwe koppeling,
Minds are like parachutes, they work best when open!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 09:56:15 #58
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44935267
Mijn xantia gaat deze week over de 220.000km en behalve een klapperend dakraampje (waar de auto natuurlijk niet zoveel aan kan doen ) niks geen ellende met dat ding. altijd starten lopen en 0 olieverbruik

175.000km is niet erg veel km's, zou niet al te veel dingen verwachten. Beter een mooie gemiddeld kmstand van rond de 15-20k per jaar dan een auto die alleen maar heen en weer naar de supermarkt is gereden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:15:22 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_44935467
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:11 schreef HenkieSpankie het volgende:
Volgens mij speelt brandstof ook een grote rol?

Ik heb een Golf 2 GTD (turbodiesel) met 380.000+ op de teller..
Golf 2 is dan ook een stabiele auto, itt de polo
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:45:59 #60
129025 Delicieux
Délicieux A Paris
pi_44936788
Als student had ik een Saab 9000i uit 1987. Gewoon een 2.0i benzine blok.
Bij aanschaf had ie 240.000km op de teller, en na mijn studie heb ik 'm weggegeven aan een andere student.... Verkopen bleek zinloos, want hij had 465.000km op de teller. Die student heeft er nog ongeveer 40.000km mee gereden. daarna ben ik 'm uit het oog verloren.... Zucht....wat een prachtbak!

Prima wagen. Nooit problemen mee gehad, en startte altijd!
Je venais, je voyais, je devenais fonctionnaire......
pi_44954577
kennis van mij heeft een golf 2 1.3 uit 87 op LPG met 465000 op de teller, auto ziet er niet uit, rijd nog perfect
The best way to life is to life your live
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')