Langsgeweestquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:42 schreef mistermaniac het volgende:
Mediamarkt heeft een aantal van die stekkers bij de auto-audio afdeling
Ik heb hem toen ik hem nodig was via e-bay besteld bij xxlaudio.de in duitsland. Daar zijn ze veel en veel goedkoper. ik was voor iso - 16pins sony toen 6,95 en een euro of 5 aan verzendkosten kwijt. Had het ding via dhl binnen een week in huis.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:18 schreef Poepoog het volgende:
Ik moet een autoradio inbouwen voor iemand. Het is een sony, nu mis ze alleen de hoofdkabel, dus de kabel van de autoradio naar de (iso?)stekker. Nu ben ik langs drie winkels hier in de stad geweest, en de betreffende kabel verkopen ze niet maar kunnen ze wel eventueel bestellen á 50 euroDit wegens het voorkomen (ontmoedigen) van diefstal of zo.
Ik zit nu te denken of het uberhaupt wel loont om een kabel te kopen of een tweedehandse autoradio ergens te kopen.
PS. Is dit de goede kabel?
conradklikje
Weet iemand eventueel nog andere plekken om een dergelijke adapter te komen? Binnen een redelijke tijd voor een redelijke prijs?
nee, dit is het verloop voor tussen de radio en de auto.., daar heeft de TS het ook niet over als je goed leest!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:13 schreef mistermaniac het volgende:gister nog bij de mediamarkt te hengelo gezien
gewoon in de stelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |