abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44829037
Ik moet een autoradio inbouwen voor iemand. Het is een sony, nu mis ze alleen de hoofdkabel, dus de kabel van de autoradio naar de (iso?)stekker. Nu ben ik langs drie winkels hier in de stad geweest, en de betreffende kabel verkopen ze niet maar kunnen ze wel eventueel bestellen á 50 euro Dit wegens het voorkomen (ontmoedigen) van diefstal of zo.

Ik zit nu te denken of het uberhaupt wel loont om een kabel te kopen of een tweedehandse autoradio ergens te kopen.

PS. Is dit de goede kabel?
conradklikje

Weet iemand eventueel nog andere plekken om een dergelijke adapter te komen? Binnen een redelijke tijd voor een redelijke prijs?
pi_44829781
Mediamarkt heeft een aantal van die stekkers bij de auto-audio afdeling
pi_44829811
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:42 schreef mistermaniac het volgende:
Mediamarkt heeft een aantal van die stekkers bij de auto-audio afdeling
Langsgeweest

Ze konden hem wel bestellen á 50 euro
pi_44830046
*Pssssst, Sony Audioradio Connector kopen?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:56:14 #5
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_44830227
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:18 schreef Poepoog het volgende:
Ik moet een autoradio inbouwen voor iemand. Het is een sony, nu mis ze alleen de hoofdkabel, dus de kabel van de autoradio naar de (iso?)stekker. Nu ben ik langs drie winkels hier in de stad geweest, en de betreffende kabel verkopen ze niet maar kunnen ze wel eventueel bestellen á 50 euro Dit wegens het voorkomen (ontmoedigen) van diefstal of zo.

Ik zit nu te denken of het uberhaupt wel loont om een kabel te kopen of een tweedehandse autoradio ergens te kopen.

PS. Is dit de goede kabel?
conradklikje

Weet iemand eventueel nog andere plekken om een dergelijke adapter te komen? Binnen een redelijke tijd voor een redelijke prijs?
Ik heb hem toen ik hem nodig was via e-bay besteld bij xxlaudio.de in duitsland. Daar zijn ze veel en veel goedkoper. ik was voor iso - 16pins sony toen 6,95 en een euro of 5 aan verzendkosten kwijt. Had het ding via dhl binnen een week in huis.

Ebay.nl zoeken naar sony iso doet de truuk.

Succes!

edit: oja, let even op het typenummer van je radio. Sony heeft 3 aansluitingen: 9, 15 en 16 pins geloof ik... ff checken welke je precies hebben moet.
Zelfde geldt voor de andere kant. Heeft de auto wel iso-connectoren, of -zoals mijn japanner- een net niet iso-connector?

[ Bericht 2% gewijzigd door ToMaSZ op 29-12-2006 17:03:43 ]
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_44830844
gister nog bij de mediamarkt te hengelo gezien gewoon in de stelling.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:40:21 #7
60383 Furb
Project Rotary
pi_44831772
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:13 schreef mistermaniac het volgende:
gister nog bij de mediamarkt te hengelo gezien gewoon in de stelling.
nee, dit is het verloop voor tussen de radio en de auto.., daar heeft de TS het ook niet over als je goed leest!

je bedoeld gewoon de stekker die achterin de radio gaat, complete kabelboom. die is niet zomaar ergens te koop, idd wegens voorkomen van diefstal! die moet dus gewoon besteld worden.
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')