abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_44808538


De selectie:





(Er missen een aantal spelers)


Belangrijke prijzen:
Spaans landskampioenschap (29x)
Copa del Rey (17x)
Europacup I/ (9x)
UEFA Cup (2x)
Wereldbeker (3x)

Nederlandse trainers:
Leo Beenhakker
Guus Hiddink



Stadion:
Santiago Bernabéu
Capaciteit 85.354


Programma:
7/1 Deportivo La Coruña - Real Madrid
14/1 Real Madrid - Real Zaragoza
21/1 Real Mallorca - Real Madrid
28/1 Villarreal - Real Madrid
4/2 Real Madrid - Levante
11/2 Real Sociedad - Real Madrid
18/2 Real Madrid Real - Betis Sevilla
20/2 Real Madrid - Bayern München
25/2 Atlético Madrid - Real Madrid
4/3 Real Madrid - Getafe
7/3 Bayern München - Real Madrid



De stand:
Sevilla 16 37
Barcelona 15 34
Real Madrid 16 32
Atlético Madrid 16 28
Real Zaragoza 16 27

Verdere info:
Volledige naam: Real Madrid Club de Fútbol
Bijnaam: Los Merengues, De Koninklijke
Opgericht: 1902
Voorzitter: Ramón Calderón
Trainer: Fabio Capello

Competitie: Primera Division


Nieuws:
Cassano vrijwel rond met AC Milan

Nieuwe spelers, nieuwe kansen

Game on .

Met dank aan WeebI

[ Bericht 4% gewijzigd door hello_moto1992 op 29-12-2006 19:28:22 ]
pi_44808694
Ik kon geen betere titel bedenken
  donderdag 28 december 2006 @ 22:20:29 #3
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44808751
mooie op
pi_44809008
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie op
Thanx. Ik heb dat plaatje maar gewoon uit het andere topic gejat. Is toch niet erg?
pi_44809224
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef Kadoc het volgende:
Van welke club is Marcelo afkomstig?
pi_44810014
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:32 schreef Kadoc het volgende:

[..]
Fluminense (Bra)
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44810574
Geen idee waar je die lijst met spelers vandaan hebt, maar het zijn wel een stel klungels.

Allereerst heeft Iván Helguera al jaren niet meer op het middenveld gespeeld. Ten tweede: wat doet Javi García in vredesnaam bij de aanvallers? Als hij geen middenvelder meer is, dan is Casillas ook een spits. Verder staat Gago er twee keer in, nota bene eenmalig als aanvaller. Ook Pedro Mosquera (Parada), Miguel Nieto en Marcos Tébar staan er twee keer in. edit: zelfs drie keer.

Erg leuk allemaal, maar ik vind het wel erg slordig

Bovendien lijkt het me niet erg interessant om te weten wie de Nederlandse coaches waren bij een Spaanse club en een oude teamfoto erin te zetten.

Just my 2 cents, een betere is on the way.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44810741
Weebl, gewoon een bedankje aan de vent was ook genoeg geweest.
ouwe zeikerd
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_44810836
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:09 schreef leroytje het volgende:
Weebl, gewoon een bedankje aan de vent was ook genoeg geweest.
ouwe zeikerd
Mja, ik ben gewoon altijd eerlijk, en zeg wat ik denk.

Als ik bijvoorbeeld een nieuw Ajax topic open met een of andere vage OP, nemen ze me dat ook niet in dank af. Nu is dit niet zo'n vage OP, maar het laat wel iets te zeuren over
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44810922
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:11 schreef WeebI het volgende:

[..]

Mja, ik ben gewoon altijd eerlijk, en zeg wat ik denk.

Als ik bijvoorbeeld een nieuw Ajax topic open met een of andere vage OP, nemen ze me dat ook niet in dank af. Nu is dit niet zo'n vage OP, maar het laat wel iets te zeuren over
Et was een klein beetje sarcastisch bedoeld , want een beetje een zeikerd ben je wel , maargoed ik zou zegggen: Leer ook es niet zo eerlijk te zijn dat werkt in veel gevallen ook goed voor de persoon waar je et tegen hebt . De volgende OP maak jij en klaar is kees
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  donderdag 28 december 2006 @ 23:14:11 #11
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44810945
Ben benieuwd of cassano nou naar milan gaat ( op huurbasis )
pi_44811018
nee joh!, dat was een 28 december grap in Spanje de 28ste is de 1April van NL in Spanje

Edit:
'Zidane, Cassano en Becks: 1 april'


Niet alleen in het dagelijkse leven, maar ook in de sportwereld worden in Spanje op 28 december de nodige grappen uitgehaald. Vandaag wordt namelijk in elk Spaanstalig land het fenomeen Día de los Inocentes, de Spaanse versie van 1 april, gevierd en dit brengt zoals altijd de nodige commotie met zich mee.

Jaar in jaar uit publiceert namelijk elk Spaanse medium wel een grap of een nieuwsbericht dat niet alleen door de lezer vaak wordt geloofd, maar ook door de buitenlandse media. Vandaag proberen de Spaanse sportkranten Marca, AS en Sport hun trouwe lezers met de volgende berichten in het ootje te nemen.

Volgens Marca is Zinedine Zidane uiteindelijk toch de winnaar geworden van de FIFA World Player. De Fransman zou het namelijk niet eens geweest zijn met telling van de stemmen en uit een tweede telling bleek uiteindelijk dat de oud-speler van Real Madrid meer stemmen had dan Fabio Cannavaro. Volgens berichtgevingen van de wereldvoetbalbond FIFA krijgt Zidane aanstaande zaterdag in Monaco alsnog de prijs uitgereikt.

Antonio Cassano heeft inmiddels een contract getekend bij AC Milan. Dit weet AS vandaag te melden. De Milanezen bedongen naar verluidt een optie, waarmee de 24-jarige aanvaller van Real Madrid de komende zomer voor 4,5 miljoen euro definitief kan worden ingelijfd.

Sport maakt het nog bonter. Volgens het Catalaanse medium zal David Beckham aanstaande maandag een persoonlijk akkoord met Barcelona officieel maken. De middenvelder van Real Madrid heeft een aflopend contract en zou al een luxueus onderkomen aan het zoeken zijn tussen Calella en Lloret de Mar. Een jaarsalaris van zes miljoen euro ligt bovendien in het verschiet voor Becks.

Morgenochtend zullen de goedgelovigen tot hun grote teleurstelling erachter komen dat ze flink beetgenomen zijn.


Bron: Voetbalzone


Uhm et kan dus nog steeds weldegelijk , maar vooralsnog is et een slechte grap
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_44811250
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef leroytje het volgende:
nee joh!, dat was een 28 december grap in Spanje de 28ste is de 1April van NL in Spanje

Uhm et kan dus nog steeds weldegelijk , maar vooralsnog is et een slechte grap
De 'grap' was slechts dat de deal rond was. Onderhandelingen zijn nog steeds gaande, dus zo'n supergrap is het nu ook weer niet.

Verder kwamen de eerste geruchten uit Italië, niet uit Spanje.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44811613
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef WeebI het volgende:
Geen idee waar je die lijst met spelers vandaan hebt, maar het zijn wel een stel klungels.

Allereerst heeft Iván Helguera al jaren niet meer op het middenveld gespeeld. Ten tweede: wat doet Javi García in vredesnaam bij de aanvallers? Als hij geen middenvelder meer is, dan is Casillas ook een spits. Verder staat Gago er twee keer in, nota bene eenmalig als aanvaller. Ook Pedro Mosquera (Parada), Miguel Nieto en Marcos Tébar staan er twee keer in. edit: zelfs drie keer.

Erg leuk allemaal, maar ik vind het wel erg slordig

Bovendien lijkt het me niet erg interessant om te weten wie de Nederlandse coaches waren bij een Spaanse club en een oude teamfoto erin te zetten.

Just my 2 cents, een betere is on the way.
Heb jij een goeie lijst met spelers en een actuele teamfoto dan?
pi_44811642
Ja.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44812056
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:30 schreef WeebI het volgende:
Ja.
Geef dan, kan ik hem aan de startpost toevoegen
pi_44820663


begin maar met deze
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:19:59 #18
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44821369
Higuaín had ik echt nog nooit van gehoord. is dat wat?
pi_44821736
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef Messenga het volgende:
Higuaín had ik echt nog nooit van gehoord. is dat wat?
Ja, dat is wel wat. Ik heb er nog niet bijster veel van gezien, maar als je de kenners moet geloven kan deze knul een hele grote worden.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:39:29 #20
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44821953
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:31 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ja, dat is wel wat. Ik heb er nog niet bijster veel van gezien, maar als je de kenners moet geloven kan deze knul een hele grote worden.
Hm oke, we gaan het zien.
pi_44822172
En het is nog steeds goed mogelijk dat hij voor Frankrijk kiest toch ?
pi_44822578
quote:
Real verontrust over feestende Ronaldo

Het bestuur en de technische staf van Real Madrid maken zich ernstige zorgen, omdat Ronaldo is gesnapt terwijl hij aan het feesten was in een nachtclub in Brazilië.

Het Braziliaanse blad Te Contei! berichtte dat de spits tot half vijf 's morgens de bloemetjes buitenzette in de club Nuth. Hij deed dat samen met zijn oud-ploegmaatjes van Brazilië Romario en Edmundo, plus een geselecteerd gezelschap Braziliaanse schonen.

De medische staf van Real had Ronaldo naar Brazilië gestuurd met een gedetailleerd trainingsprogramma en dieet. Als hij terugkeert met overgewicht, ook al is het maar een kilo, wacht hem een zware boete.
pi_44823665


deze kan ook wel in de OP
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44824533
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:51 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]

begin maar met deze
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]

deze kan ook wel in de OP
pi_44827853
tvp
mooie OP
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44831642
quote:
Beckham moet voor maandag beslissen

Aanstaande maandag zal er meer duidelijkheid komen over de toekomst van David Beckham. De middenvelder van Real Madrid heeft een aflopend contract en zal maandag zijn beslissing bekend moeten maken. De Spaanse topclub heeft goede hoop dat hij blijft.

Wanneer Beckham besluit om bij te tekenen kan hij rekenen op een contract dat hem tot 30 juni 2009 aan De Koninklijke bindt. Als de ex-international ervoor kiest om een uitdaging bij een andere club aan te gaan, is hij aankomende maandag vrij om te gaan onderhandelen.

Volgens zijn zaakwaarnemer hebben al meer dan twintig clubs gemeld voor Beckham.
Bron; voetbalzone.
pi_44831814
quote:
een geselecteerd gezelschap Braziliaanse schonen
Audities? Hoe moet ik dit voor me zien?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_44832079
die 'journalist' van voetbalzone bedoelde ws 'een select gezelschap..'

Maarja, die Ronaldo is bezig aan zijn laatste seizoen bij Real..

En het was zo mooi, kreeg ooit nog een publiekswissel op Old Trafford
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:53:55 #29
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44832181
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef AminBen het volgende:

[..]

Bron; voetbalzone.
Het zal mij benieuwen. Ik zou hem nog wel graag in het united shirt zien. Maar is denk ik geen toegevoegde waarde meer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_44834951
In vertrouwen naar Brazilie gaan, en dan dit...
pi_44835151
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:46 schreef AminBen het volgende:
En het is nog steeds goed mogelijk dat hij voor Frankrijk kiest toch ?
Hij heeft een selectie afgewimpeld omdat hij wil wachten op Argentinie, dus weinig kans dat hij nog voor Frankrijk zal kiezen. Genk is trouwens bijna rond met de oudere broer van Gonzalo Higuin.
That's all folks!
pi_44911082
Diarra dus waarschijnlijk na dit seizoen weg door de door hem geleverde kritiek op Capello (zie Diarra topic). Wat vinden jullie daarvan? Zoveel verdedigende middenvelders zijn er niet die bij Real zouden passen. Dan kom ik snel alleen op Vieira, Geremi en Essien.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44913203
De grote aankoop in de zomer, en sportief deed hij het de eerste seizoenshelft nog naar behoren. Ik denk niet men binnen Real(oa Mijatovic) zo snel Diarra zal willen verkopen.

Liever Capello dan Diarra weg
pi_44915369
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:16 schreef RayMania het volgende:
Diarra dus waarschijnlijk na dit seizoen weg door de door hem geleverde kritiek op Capello (zie Diarra topic). Wat vinden jullie daarvan? Zoveel verdedigende middenvelders zijn er niet die bij Real zouden passen. Dan kom ik snel alleen op Vieira, Geremi en Essien.
We hebben Emerson en Gago ook nog. Daarnaast is Pablo García verhuurd, dus als die teruggehaald wordt hebben we ook weer een reserve.

Toch hoop ik dat Diarra niet weg hoeft en gewoon blijft.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:45:31 #35
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44952442
Diarra gaat echt niet weg. Dat kan ik je nu al vertellen. Als Emerson nie meer kan spelen zal Capello zeker 1 breker willen hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_44953904
Volegns Belgische teletekst had Real een speler op het oog om Beckham te vervangen, ben ff mijn naam vergeten maar ik moest wel ff lachen

http://tt.vrt.be/tt_canvas.php?p=581&g=1&s=0&r=0&x=1

Ribery dus

Lijkt me niet echt een versterking

[ Bericht 42% gewijzigd door De_Ananas op 02-01-2007 21:29:18 (Gevonden) ]
pi_45038981
Wat verdere geruchtjes:

Real zou Emerson in een ruil met Kaka willen betrekken. (el Corriere dello Sport)

Real heeft een bod van 40 miljoen uitgebracht op C.Ronaldo. (Engelse media)

Real Alexis van Getafe halen, en ook Chivu, nu Roemenie tot de EU is toegetreden is hij geen non-EU'er meer. (Calderon zelf)

Real zou een bod van 28 miljoen hebben uitgebracht op Alex. (Trainer Leao van Corinthians)

  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:45:39 #38
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45039956
Welke Alex is dat?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45040043
Dat is de Alex van PSV natuurlijk .

Klik
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:41:43 #40
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45041949
Wanneer zou Real dat bod hebben gedaan? Afgelopen jaar? En willen ze hem niet kwijt voor dat bedrag?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45042423
Dat zal wel vrij recent zijn he, aangezien Real voor nu dringend een verdediger zoekt. Maar Chelsea is eigenaar van Alex, en hebben hem verhuurd aan PSV. Indien mijn bronnen goed geinformeerd zijn kan dat huurcontract niet worden verbroken tenzij een club er veel geld voor neerlegt, wat nu dus het geval is. PSV kan dan zeggen dat ze hem alsnog niet willen laten gaan om zo te presteren in de CL bijvoorbeeld. Als PSV toezegt, krijgt Real te maken met Chelsea en die zullen hem ook niet voor een appel en een ei laten gaan.

De bal ligt dus bij PSV.
pi_45046815
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:15 schreef AminBen het volgende:
Wat verdere geruchtjes:

1 Real zou Emerson in een ruil met Kaka willen betrekken. (el Corriere dello Sport)

2 Real heeft een bod van 40 miljoen uitgebracht op C.Ronaldo. (Engelse media)

3 Real Alexis van Getafe halen, en ook Chivu, nu Roemenie tot de EU is toegetreden is hij geen non-EU'er meer. (Calderon zelf)

4 Real zou een bod van 28 miljoen hebben uitgebracht op Alex. (Trainer Leao van Corinthians)

1 Heel goed als dit echt waar is, dan wel Pablo García terughalen als het doorgaat.
2 Als dit echt waar is ga ik persoonlijk naar Madrid om opnieuw op Calderón te kotsen.
3 Alexis is briljant, zou een geweldige aankoop zijn. Chivu ben ik niet zo gecharmeerd van.
4 Ook Alex is ( ) een geweldige verdediger, al vraag ik me af of hij die 28 miljoen waard is.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45047095
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef AminBen het volgende:
Dat is de Alex van PSV natuurlijk .

Klik


Nouja, gun het Alex ook wel. Maar volgens mij komt hij net iets te kort voor het snelle spel bij Real
pi_45047170
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:04 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]



Nouja, gun het Alex ook wel. Maar volgens mij komt hij net iets te kort voor het snelle spel bij Real
Veel slechter dan Cannavaro het op het moment doet kan het niet. Het is niet zozeer de vraag of Alex het niveau aankan, maar of hij het geld waard is.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45055476
Maak je maar geen zorgen hoor, Alex kan elke club aan
pi_45070809
Ruben de la Red verkocht aan Zaragoza

Nu Mata nog naar Barca

Marcelo heeft trouwens nummer 12 gekregen, Gago 16 en Higuain 20.

[ Bericht 18% gewijzigd door AminBen op 06-01-2007 13:40:21 ]
  zondag 7 januari 2007 @ 07:46:48 #47
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45101830
Real zou Ronaldo aangeboden hebben bij Milan. Mijatovic, Baldini en Capello zouden Ronaldo afgelopen vrijdag in een vergadering gevraagd hebben of die tevreden was en of die weg wilde.

Ruudje zal denk ik dus veel meer minuten krijgen dan Ronaldo.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 7 januari 2007 @ 13:41:40 #48
159022 AminBen
El Maestro
pi_45106338
Of deze:
quote:
DAILY STAR SUNDAY: Real Madrid want to end Andriy Shevchenko's Chelsea misery - by swapping him for Ronaldo. Sources close to Chelsea boss Jose Mourinho in Portugal have revealed that the sensational deal is under discussion. Striker Shevchenko has failed to make an impact with the Premiership champions following his £31million move from AC Milan. Also: West Ham have increased their offer for Chelsea's Shaun Wright-Phillips to £12million - and agreed to match his Stamford Bridge wage of £70,000-a-week...Former England boss Sven-Goran Eriksson expects his appointment as manager of Marseille to be confirmed on Friday.
Sheva<-->Ronaldo swap


Blijkbaar heeft Capello vertrouwen in Higuain.

En de selectie voor vanavond:
Keepers: Casillas, Diego López, Kiko Casilla
Verdedigers: Míchel Salgado, Helguera, Cannavaro, Mejía, Sergio Ramos y Marcelo
Middenvelders: Beckham, Emerson, Diarra, Guti, Gago, Reyes, Robinho
Aanvallers: Van Nistelrooy, Ronaldo, Raúl, Higuaín y Cassano.

Roberto Carlos is geblesseerd, en niet Raul Bravo maar Marcelo eindelijk.

[ Bericht 21% gewijzigd door AminBen op 07-01-2007 13:55:34 ]
pi_45122046
Jaar begint goed

En Ronaldo + Cassano zijn aangeboden bij Milan als een ''2 voor de prijs van 1'' deal maar ze wilden het niet.
pi_45122075
hehe et loopt egt lekker daaro
----&gt; Schumacher, je was een groot sportman! &lt;----
pi_45122154
TT nog steeds actueel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 7 januari 2007 @ 21:08:31 #52
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45122281
valt me op dat ze telkens Ronaldo in ruildeals willen betrekken.... maar welk normaal denkende club gaat dat in vredesnaam accepteren?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45123768
zo blijf je natuurlijk in de achtervolging
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 7 januari 2007 @ 23:12:21 #54
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45128263
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:39 schreef dndiek het volgende:
zo blijf je natuurlijk in de achtervolging
Real Madrid is het lachertje van de maand
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45143368
quote:
'Voor sommigen is niveau té hoog'

Met een investering van 38 miljoen euro in één maand tijd in Fernando Gago, Gonzalo Higuaín en Marcelo ging Real Madrid naar La Coruña op jacht naar eerherstel. De ploeg van Fabio Capello kwam gisterenavond echter bedrogen uit en verloor kansloos van het plaatselijke Deportivo (2-0), een uitslag die bovendien veel hoger had kunnen uitvallen.

Capello was door de thuisnederlaag tegen Recreativo (0-3) vóór de winterstop al boos op zijn manschappen en kon zich gisteren in de catacomben van het Riazor maar mondjesmaat inhouden. De Italiaanse oefenmeester reageerde als volgt op de vragen van de Spaanse journalisten.

Wat ging er precies fout bij het eerste doelpunt van Deportivo? (Joan Capdevila schoot in de negende minuut dwars door de Madrileense muur een vrije trap binnen, red.)

Een fatale fout. Er ontbrak een man in de muur. Een domme fout, punt uit.

Hoe beviel U het debuut van Fernando Gago?

Gago is een speler met een grote persoonlijkheid. We moeten rustig beginnen en beetje bij beetje moet hij het ritme oppakken. Ik heb genoten van hem, maar aan het eind van de wedstrijd kwam hij vermoeid over.

Heeft U er spijt van U Marcelo niet eerder heeft ingebracht? (Sergio Ramos, rechtsbenig, werd ondanks de aanwezigheid van Marcelo op links geposteerd, red.)

Néé, absoluut niet. Ik kan geen tweeëntwintig spelers op het veld zetten. Ik kan het niet maken om twee spelers als Gago en Marcelo vanaf het begin te laten beginnen. Ten eerste omdat ze nieuw zijn en ten tweede omdat Deportivo-uit gewoon heel lastig is. Ik ga ze niet alle verantwoordelijkheid geven, zodat iedereen ze daarna weer kan afkraken.

Sergio Ramos had het anders wel lastig als linksback.

Sergio Ramos had het helemaal niet lastig. De hele ploeg heeft het lastig gehad.

Na de nederlaag tegen Recreativo wilde U op zoek gaan naar de redenen van het slechte spel. Is er al iets duidelijk?

Néé. Deportivo heeft ons continu onder druk gezet. De ploeg weet uitstekend op de counter te spelen en heeft de wedstrijd zoals zij wilden gespeeld.

Sommige spelers lijken het niveau niet aan te kunnen…

Sommigen kunnen inderdaad het niveau op dit moment niet aan, maar zowel een overwinning als een nederlaag is de ‘schuld’ van de hele ploeg. Als we verliezen zijn alle ogen op mij gericht. Ik ben de hoofdverantwoordelijke. We zullen wel zien wat er gaat gebeuren, want deze maand komen we nog acht maal in actie.

Fabio Cannavaro is eerlijk gezegd wel heel slecht bezig…

Op dit moment heeft hij gewoon het geluk niet aan zijn zijde. Bij elk duel neemt de tegenstander bijvoorbeeld via zijn been de bal mee. Een kwestie van geluk, maar ook van vormcrisis.

Ronaldo gaat mogelijk naar AC Milan. Was het niet risicovol om Ronaldo het veld in te brengen?

We weten niet of hij naar AC Milan gaat. Ik heb het gelezen, meer niet.

U heeft ons allen verrast door niet Antonio Cassano naar de tribune te sturen, maar Robinho. Cassano werd door U op de training bij geen enkel partijtje betrokken.

Dat is een interne zaak.

Na afloop van het duel bezocht president Ramón Calderón de kleedkamers. Is er iets aan de hand?

Normaalgesproken komt hij nooit de kleedkamer binnen, maar ik kan hem ook niet verwijderen. Hij zei dat hij de spelers wilde zien na zijn reis naar New York.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_45162528
mensen die U schrijven

Maar het is misschien wel zo, Beckham eerst maar eens weg dacht ik
pi_45182015
quote:
CAPELLO: "VERKOOP RONALDO MAAR"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Het is crisis bij Real Madrid en dan
moeten er koppen rollen. Trainer Fabio
Capello zou volgens de Spaanse media
gevraagd hebben om Ronaldo te verkopen.

"Ronaldo past niet meer in mijn plannen
en als we kunnen, moeten we hem nu
verkopen", zegt Capello. Volgens Capel-
lo heeft Ronaldo een slechte invloed
op zijn landgenoten Robinho en Marcelo.
Capello heeft het over nachtelijke
escapades en onprofessioneel gedrag.

Volgens de coach is het trouwens tijd
om Cannavaro en Emerson op de bank te
zetten. "Ik herken mijn anciens niet
meer. Bij Juve speelden ze beter."
pi_45182409
Dat heb je van Belgie
pi_45182740
Altijd leuk vanaf 580
pi_45184008
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef AminBen het volgende:
Altijd leuk vanaf 580
Daar haal ik ook genoeg nieuws vandaan

Stond een paar dagen geleden dat ze Ribery voor Beckham wilden hebben maar Bayern wil hem nu ook
pi_45185077
Wat opzich niet zo'n slechte aankoop zou zijn. Hij is het niveau de Franse competitie ontstegen, getuige ook zijn uiverkiezing tot speler van het seizoen vorig jaar. Speelde een goed WK. Real heef in Reyes en Robinho maar 2 spelers voor de zijkanten voorin. Reyes is dan nog gehuurd. Voor Cassano lijkt een vertrek aanstaande en van mij (en blijkbaar ook Capello) mag Becks ook weg... Daarom is Real op zoek naar ee buitenspeler en heeft Calderon ook aangegeven interesse in Ribery te hebben.

Minpunten zijn;
- Hij is al een paar maanden geblesseerd en staat er niet gelijk.
- Ik weet niet of hij die 22 miljoen(wat hij schijnt te moeten kosten) waard is.

Joaquin zit op de bank bij Valencia
pi_45185102
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:30 schreef AminBen het volgende:
Wat opzich niet zo'n slechte aankoop zou zijn. Hij is het niveau de Franse competitie ontstegen, getuige ook zijn uiverkiezing tot speler van het seizoen vorig jaar. Speelde een goed WK. Real heef in Reyes en Robinho maar 2 spelers voor de zijkanten voorin. Reyes is dan nog gehuurd. Voor Cassano lijkt een vertrek aanstaande en van mij (en blijkbaar ook Capello) mag Becks ook weg... Daarom is Real op zoek naar ee buitenspeler en heeft Calderon ook aangegeven interesse in Ribery te hebben.

Minpunten zijn;
- Hij is al een paar maanden geblesseerd en staat er niet gelijk.
- Ik weet niet of hij die 22 miljoen(wat hij schijnt te moeten kosten) waard is.

Joaquin zit op de bank bij Valencia
Het is een man van de actie en die heeft Real al genoeg. Ruud heeft voorzetten nodig.
pi_45185294
Daarom was Joaquin ideaal geweest.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:51:02 #65
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45188399
Hehe, eindelijk vuurwerk bij Real (en dan niet op het veld).

Capello ziet dat het zo niet verder kan en kondigd de volgende maatregelen aan;

- Cassano en Ronaldo deze maand nog verkopen als het mogelijk is (Ronaldo omdat die een slechte invloed zou hebben op jongere Brazilianen omdat die nog vaak door de week gaat stappen).
- Beckham z'n contract toch niet verlengen.
- Raul enkele wedstrijden rust geven omdat die niet goed speelt (duhhhhhhhhhhhhhhhh).
- Van Emerson en Cannavaro zegt die dat hij ze niet herkend van hun periode in Turijn, voor Emerson betekend dit dat hij ook even op de bank plaats zal moeten nemen. Cannavaro zal gewoon blijven spelen omdat we weinig centrale verdedigers hebben.
- Guti heeft na z'n contractverlenging ook niet meer goed gespeeld.

Verder zal die veel kansen geven aan jongeren. Dit betekend waarschijnlijk enkele keren Higuain aan de zijde van Ruud. Gago die gewoon wel nog basis blijft staan waarschijnlijk met DIarra. En Marcelo die in het centrum zal starten tegen Betis (R. Carlos speelt wel prima dus die gaat ie niet uit de basis spelen).

Salgado kan ook z'n tas inpakken omdat die een groot drama is. Ramos zal vanaf nu weer op rechts spelen totdat Cicinho weer mee kan doen. Zou mooi zijn als die een keer een goeie kans krijgt want die was vorig jaar echt super op rechts, dan kan Ramos ook gewoon bikkelen in het centrum waar ik hem graag zie.

Verder heeft Capello besloten dat de media en fans alleen de eerste 15 minuten van een training aanwezig mogen zijn (tijdens het opwarmen van de spelers) en dat ze daarna op mogen bokken. Denk dat die voornamelijk is omdat de media in Spanje geen groot fan van Capello is.

Lijken me goeie maatregelen. Ben geen voorstander van z'n spel maar zoals het nu al enkele jaren gaat kan gewoon niet. De spelers zijn natuurlijk op zich wel goed genoeg maar als ze niet op hun kloten getrapt worden heb ik het gevoel dat het niet gaat lukken.

Tegen Betis donderdag zullen er dus heel wat andere spelers staan dan tegen Depor. Hopelijk krijgt Robinho ook weer een kans. Denk nog steeds dat deze speler flink wat kan brengen... iets wat ie tot nu toe maar weinig heeft laten zien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45188574
Cicinho kan anders wel samen met Ramos, met Cicinho als rechtshalf die naar binnen kan gaan en Ramos als echte vleugelback.

Cassano en Ronaldo weg vind ik top, hopelijk met een leuk prijskaartje er nog aan.

Beckham weg vind ik begrijpelijk, maar toch jammer. Heeft erg goed gespeeld in Madrid en was ondanks zijn imago als marketingdier zeer belangrijk.

Emerson mag best op de bank, Cannavaro is nog altijd beter dan pakweg een Pavón of Helguera. Ik ben wel fan van Mejía, maar echt een superster is die nou ook weer niet.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:03:08 #67
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45188975
Ik ben er ook wel van overtuigd dat Cannavaro terug komt op z'n niveau. Als je ook ziet hoe die speler van Depor er langs kwam.. das ook wel wat pech hebben hoor. Die bal stuiterde alle kanten op.

Van Helguera krijg ik altijd al een slappe zak. Als ik dan weer zie hoe die die overtreding maakte waaruit de vrijtrap erin geknalt werd.. Helemaal onnodig was dat.

Beckham is iid jammer.. maar ik moet wel zeggen dat ik hem dit seizoen nog weinig goeds heb zie doen. Hij brengt wel veel geld op ja.. maar dat moeten natuurlijk niet de hoofdredenen zijn om een speler te houden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45208190
quote:
‘Dronken vedetten op de training'


Het gaat van kwaad tot erger bij Real Madrid. De ploeg presteert ondermaats, spelers kampen met overgewicht en enige cohesie lijkt ver te zoeken in de spelersgroep. Trainer Fabio Capello mocht flink investeren bij aanvang van het nieuwe seizoen, maar de Italiaan zit vooralsnog opgescheept met een grote groep onwillige vedetten.

Afgelopen week werd er kansloos met 2-0 verloren van Deportiva La Coruña, en de Koninklijke lijkt steeds verder af te glijden naar een club die wordt gekenmerkt door negativisme, onzekerheid binnen de lijnen en schandalen daarbuiten.

Op een persconferentie die gisteren werd gehouden kwam er opnieuw een opmerkelijk feit aan het licht. Zo zouden spelers van Real dronken op de training verschijnen. Technisch directeur Pedja Mijatovic wilde dit gerucht niet ontkennen, noch bekennen.

”Het is niet aangenaam om over deze dingen te praten. Het ligt nogal gevoelig. Maar we weten wat de problemen binnen deze ploeg zijn en zullen maatregelen nemen,” aldus de Serviër.

Afgelopen week zou Robinho, twee jaar geleden nog binnengehaald als de opvolger van superster Ronaldo, uitermate vrolijk op de training zijn verschenen zonder ook maar één bal fatsoenlijk te raken. Wat zich precies af heeft gespeeld is onduidelijk. Wel zette Capello de jonge Braziliaan op de tribune voor het duel met Deportivo.

Grote spil in het probleem zou Ronaldo zijn. De vermaarde spits, voorheen gezegend met de bijnaam Il Fenomeno, zou volgen de Spaanse kranten Marca en AS een negatieve invloed hebben op zijn jongere landgenoten bij het Madrileense sterrenensemble.

Zo zou de voormalig PSV’er zijn talentvolle collega met graagte alle hot-spots van het Madrileense uitgaansleven hebben getoond. De speler zelf, nog altijd een kilo'tje of tien te zwaar, moest afgelopen week opnieuw Ruud van Nistelrooij voor zich dulden, terwijl deze amper kon trainen de dagen daarvoor.

Maatregelen zullen dan ook snel volgen, zo beloofde Mijatovic de teleurgestelde socios van de club. “Bij de spelersgroep heerst een gebrek aan inzet, betrokkenheid en professionaliteit. Enkele spelers zullen ontdekken dat er in de toekomst van Real geen plaats voor hen is,” liet hij gisteren al weten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_45208420
Capello heeft dit ook nog nooit meegemaakt. Waar ben ik aan begonnen zal hij zich afvragen. Als dat van Robinho klopt is het wel een erg labiel persoon. Had ik niet verwacht.
That's all folks!
pi_45208470
Dat is inderdaad best schokkend. Ben benieuwd wat de maatregelen zijn, want dit kan gewoon niet. Als ik Capello was, had ik de dronken spelers al uit de selectie gezet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45209055
Robinho is ook na 1 glas om he, houdt daar rekening mee

Jammer want Robinho is een fantastische voetballer.
pi_45209547
Ronaldo zo snel mogelijk lozen. Al-Ittihad zou 20 miljoen hebben geboden.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45209770
Klopt, dezelfde club als die van Figo straks toch?

Hij zal niet gaan inleveren denk ik
pi_45210715
20 Miljoen voor die dikzak
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:02:08 #75
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45214688
Marcelo is waarschijnlijk 1 tot 2 maanden uitgeschakeld. Spiertje gescheurd
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45215670
En Becks vertrekt meldt Mijatovic.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:35:36 #77
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45216099
Das 1 duidelijke beslissing.

Dat Ronaldo niet bij de selectie zit is ook een signaal en dat Mijatovic zegt dat Cassano deze maand weg kan gaan naar Inter zegt ook wat.

Hoop dat ze Ronaldo, Cassano, Salgado en Raul gewoon niet meer bij de selectie opnemen. Dan gaan ze snel genoeg weg.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:36:58 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45216158
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef AminBen het volgende:
En Becks vertrekt meldt Mijatovic.
Hij zegt dat z'n contract niet wordt verlengd. Das klein beetje iets anders.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45216213
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef jojomen4 het volgende:
Raul
Raúl dumpen?
pi_45216486
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hij zegt dat z'n contract niet wordt verlengd. Das klein beetje iets anders.
Dat bedoelde ik ook, misschien had ik het anders moeten formuleren

Raul brengt al enkele jaren niet wat er verwacht wordt, al blijft hij een uitstekende voetballer.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:48:29 #81
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45216662
Raul doet z'n best maar das duidelijk niet genoeg. Speelt al enkele jaren niet op niveau en brengt helemaal niks extras. Ik zie liever een speler als Robinho die je misschien 80 minuten niet ziet maar wel enkele beslissende acties kan maken in een wedstrijd.

Op de bank zetten voor de rest van z'n jaren lijkt me geen optie. Dus weg. Ik vind het wel jammer maar zo is het leven. Prijzen moeten we winnen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45224749
Raúl mag dan wel niet meer zoveel scoren als weleer, maar dat is dan ook niet zijn taak. Hij is nog altijd volop aanwezig in het veld en neemt zijn taak als aanvoerder serieus.

Raúl dumpen is wel het domste dat je kunt doen. Op de bank zetten wellicht, maar niet verkopen. Nooit.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45227697
Ronaldo weg, nu meteen
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:14:39 #84
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_45232467
Wow, eindelijk begint het echt goed te klinken. De vedetten zijn in elk geval niet meer heilig. Ronaldo als eerste weg. Presteert niet veel meer, zorgt blijkbaar voor wat onrust onder de jeugd (zie Robinho) en moet gewoon plaatsmaken voor nieuw talent. Ruud heeft bewezen het beter te doen.

Beckham, tja, die doet het vaak wel goed, maar van mij mag hij ook wel weg. Tijd voor jeugd.

Salgado ben ik nooit echt fan van geweest. Goede speler, maar ik zie liever Cicinho of Ramos op zijn plek.

Emerson, tja, moeilijk geval. Is een goede speler natuurlijk, maar heeft het moeilijk. Zeker nu Gago er ook nog eens is. Lijkt slachtoffer te gaan worden van een luxeprobleem.

Achterin zit het nog altijd erg krap. Cannavaro heeft een dip, maar dat moet toch wel goedkomen? Er moet echter wel wat bijgehaald worden voor de centrale verdedigers.

Raul wegsturen? Mwah, lijkt me geen goed idee. Aan inzet en hart voor de club zal het niet liggen. Hij is geen goalgetter meer, maar kan nog steeds erg belangrijk zijn.

Wat Real moet doen is uit het huidige spelersmateriaal en eventuele aankopen een formatie maken. Met vleugels (Ribery/Reyes/..) of zonder, met één spits (Ruud) en daarachter iemand (of twee), of twee spitsen. Hoe dan ook, een goed concept. Zorg dat je er de spelers voor hebt of haalt, en probeer het gewoon. Geef de spelers vertrouwen, laat ze maar een paar keer op hun bek gaan als het niet anders kan. Gewoon weer vanaf nul beginnen. Bouw het team dan ook niet om Ruud, Raul en Roberto Carlos, maar zorg dat Gago, Higuain, Ramos, Marcelo, Robinho en Diarra zich bijvoorbeeld kunnen profileren.

Oh ja, en ontsla Capello niet. Er is gewoon tijd nodig, en met telkens een andere coach komen we nergens.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:39:11 #85
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45237945
Hou toch op zeg over Raul.

Het enige dat jullie brengen is "hij kan belangrijk zijn" of "doet goed z'n best".

Weebl roept al maanden dat die niet meer veel scoort maar veel assists geeft. Nou kom maar op met je lijstje. Want assists geven doet ie ook niet. 8 assists per jaar is niet genoeg als je geen goals maakt. Specialisten in assists geven zitten op 15/20 stuks per jaar en dan nog rond de 8 goals.

Hij kan belangrijk zijn? Hijs al 3.5 jaar niet belangrijk. Ronaldo kan ook belangrijk zijn en kan misschien hard werken maar om daar nou op te gaan wachten lijkt me niet de bedoeling.

Hij speelt gewoon al 3.5 jaar niet goed.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:53:32 #86
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_45239980
Okee, hij speelt niet zoals hij ooit deed, maar wat wil je, in zo'n team? Er zijn maar heel weinig Real-spelers die de afgelopen 3,5 jaar wél goed hebben gespeeld. Casillas uiteraard, en ook Beckham was zeer regelmatig bovengemiddeld, maar als je objectief naar Real kijkt, weet je gewoon dat het de laatste jaren huilen met de pet op is. Zelfs Zidane had verschrikkelijke wedstrijden.

Dus ja, je hebt gelijk, hij speelt al 3,5 jaar niet goed. Toch denk ik niet dat hij één van de rotte appels is. Weet zeker dat hij niets liever wil dan er alles voor doen om weer wat op niveau te komen. In tegenstelling tot de vedettes die nu ook weg mogen.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_45244920
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 03:39 schreef jojomen4 het volgende:
Hou toch op zeg over Raul.

Het enige dat jullie brengen is "hij kan belangrijk zijn" of "doet goed z'n best".

Weebl roept al maanden dat die niet meer veel scoort maar veel assists geeft. Nou kom maar op met je lijstje. Want assists geven doet ie ook niet. 8 assists per jaar is niet genoeg als je geen goals maakt. Specialisten in assists geven zitten op 15/20 stuks per jaar en dan nog rond de 8 goals.

Hij kan belangrijk zijn? Hijs al 3.5 jaar niet belangrijk. Ronaldo kan ook belangrijk zijn en kan misschien hard werken maar om daar nou op te gaan wachten lijkt me niet de bedoeling.

Hij speelt gewoon al 3.5 jaar niet goed.
Het is bij Raúl niet zozeer de directe assist waaruit een goal valt, maar de opening vinden en vervolgens met een combinatie de goal vinden. Specialisten zijn vaak de buitenspelers als Beckham, die 'gewoon' een bal voorgeven en vervolgens binnengekopt wordt.

Raúl heeft inzicht. Als je dat ook weghaalt uit dit team krijg je straks zelfs verdedigende middenvelders die maar eens van afstand schieten als er drie mensen vrij staan.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45256081
OFFICIAL ANNOUNCEMENT

The Sporting Directorship of Real Madrid CF held a meeting with David Beckham's agents this morning at the Santiago Bernabeu. Both parties agreed not to extend the contract of David Beckham beyond 30 June 2007.


bron: RealMadrid.com

hij vertrekt naar Amerika, naar Los Angeles
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45256259
Breaking news op de CNN
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:06:48 #90
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45256822
quote:
Ontslaan Capello dure grap voor Real

Real Madrid zal flink in de buidel moeten tasten om trainer Fabio Capello van de hand te doen. De oefenmeester van De Koninklijke heeft een clausule in zijn contract opgenomen om bij een vertrek dertig miljoen euro te incasseren.
Dario Sport meldt echter dat de toekomst van Capello bij Real Madrid alsnog twijfelachtig is. De oud-trainer van Juventus ligt zwaar onder druk in de Spaanse hoofdstad, mede door zijn matige transferbeleid. Aankopen Emerson, Cannavaro en Reyes lossen de hoge verwachtingen tot op heden nog niet in.

Voor de ploeg van Capello is het zaak de komende wedstrijden te winnen, wil het nog enigzins meedingen om de koppositie. Mocht er opnieuw verloren worden lijkt Capello met een grote zak geld te mogen vertrekken.
pi_45256863
Ik had het ook gelezen ja
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:53:13 #92
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45265593
Dat is de website van FC Barcelona, die zullen vast wel meerdere dingen roepen die niet waar zijn. 30 miljoen euro uitbetalen zal die vast niet in z'n contract hebben staan aangezien dat nooit geaccepteerd zou worden.

Het is helemaal niet waar dat Capello onder vuur ligt. "En z'n aankopen"? Reyes is niet aangekocht. Cannavaro en Emerson is gewoon pech hebben want dit had niemand kunnen voorzien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:55:22 #93
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45265687
Real speelt de eerste helft behoorlijk. Het spel is nog niet geweldig maar ze strijden wel.. dan krijg je van mij iig al een voldoende. Misschien dat ze na de rust 1 of 2 goaltjes erin kunnen prikken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45265940
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef jojomen4 het volgende:
Real speelt de eerste helft behoorlijk. Het spel is nog niet geweldig maar ze strijden wel.. dan krijg je van mij iig al een voldoende. Misschien dat ze na de rust 1 of 2 goaltjes erin kunnen prikken.
Opstelling?
pi_45266357
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:53 schreef jojomen4 het volgende:
Dat is de website van FC Barcelona, die zullen vast wel meerdere dingen roepen die niet waar zijn. 30 miljoen euro uitbetalen zal die vast niet in z'n contract hebben staan aangezien dat nooit geaccepteerd zou worden.

Het is helemaal niet waar dat Capello onder vuur ligt. "En z'n aankopen"? Reyes is niet aangekocht. Cannavaro en Emerson is gewoon pech hebben want dit had niemand kunnen voorzien.
Reyes is geruilt met Baptista en hij is gekocht.
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:15:52 #96
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_45266487
Nee ze zijn verhuurd voor zover ik weet..
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_45266841
Klopt, met allebei een optie tot koop.
That's all folks!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 05:22:22 #98
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45274478
Jammer...Nadat Marcelo er tusseen de 2 en 3 maanden uit ligt is Carlos nu ook geblesseerd geraakt. 1 maand zal die niet mee kunnen doen. Hoop dat Bravo (die gister wel behoorlijk speelde, Carlos raakte in de 8ste min geblesseerd) hem goed kan vervangen. Anders moeten we weer Ramos ofzo op rechts zetten. Mejia zou ook een optie zijn.

Real speelt niet schitterend maar knokten dus wel.

Diego Lopez, Torres (jeugd), Ramos, Helguera, Carlos, Diarra, Gago, Reyes, Robinho, Ruud en Higuain begonnen basis.

Meeste nieuwe jonge jongens deden het wel aardig. Ben benieuwd of ze komende wedstrijden beetje kunnen knallen anders denk ik dat we weinig prijzen binnen halen dit seizoen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45281521
Torres deed het best leuk

En ik zou Mejía ook wel eens op links willen zien.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zaterdag 13 januari 2007 @ 07:56:20 #100
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45307302
Capello is niet zo'n fan van Mejia, hij zou zelfs verteld hebben dat die naar een andere club uit mag kijken deze maand. Jammer.. want Mejia vind ik normaal gesproken beter dan een Bravo of Pavon.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45309553
quote:

‘Ronaldo komt niet meer aan de bak’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 13 januari om 01:52

Vormcrisis, overgewicht, blessuregevoeligheid en een slechte invloed op zijn landgenoten. De verwijten aan het adres van Ronaldo Luis Nazario de Lima zijn dit seizoen in Spanje, waar de zon dus niet altijd schijnt, niet mis.

Tot aan de zomer van 2005 was het gewezen wonderkind uit Rio de Janeiro onmisbaar in het hoogste keurkorps van Real Madrid. De laatste twee seizoenen zag het publiek in het Santiago Bernabéu echter met argusogen toe hoe de doeltreffenheid van de oud-PSV’er afnam en ene bij de aartsrivaal spelende Ronaldinho met zijn spel de harten van miljoenen voetballiefhebbers veroverde.

Vanderlei Luxemburgo, Juan Ramón Lopéz Caro of Fabio Capello. In het laatste anderhalf seizoen kon geen enkele trainer van de 97-voudig international meer de aanvaller maken die bijna drie jaar geleden met een zuivere hattrick het Old Trafford deed verstommen. Capello, de huidige coach van het Madrileense sterrenensemble, gaf deze week al aan het bestuur te kennen geen prijs meer te stellen op de aanwezigheid van Il Fenomeno op de trainingsvelden in Valdebebas.

Voor president Ramón Calderon, die de ‘dankbare’ taak heeft om Florentino Pérez te doen vergeten, zat er vrijdagavond dan ook niet anders op om deze beslissing aan de Spaanse pers bekend te maken. ”Het lijkt erop dat Ronaldo niet in de plannen voorkomt van de trainer en dat moeten we dus gewoon accepteren. Capello geniet al ons vertrouwen en wie anders dan hij heeft meer kennis van de spelersgroep en het project dat hij voor ogen heeft. We staan achter al zijn beslissingen, hoe ingrijpend deze ook dan zullen zijn.”

De 55-jarige advocaat zal ongetwijfeld bij het bekijken van de selectie voor het laatste duel van De Koninklijke wel even achter zijn oren hebben gekrabt. De Italiaanse oefenmeester liet voor het bekerduel van afgelopen duel bij Real Betis (0-0) immers David Beckham, Alvaro Mejía, Antonio Cassano en Ronaldo in Madrid achter. Ook Fabio Cannavaro, Emerson en Mahamadou Diarra zullen naar verluidt op hun tellen moeten passen, maar hebben het voordeel de meest recente Galacticós te zijn.

Op dit moment heeft nog geen enkele club voor Ronaldo bij technisch directeur Pedja Mijatovic aangeklopt, alhoewel de Madrilenen geduldig tot het sluiten van de transfermarkt zullen wachten. "Op dit moment is de verkoop van Ronaldo nog niet zeker, maar er moet natuurlijk wel interesse zijn”, gaf Calderón aan. "Bovendien heeft de speler zelf het laatste woord. Tot 31 januari hebben alle partijen de tijd om hun beslissingen kenbaar te maken en indien mogelijk, een transfer voor te bereiden.”

“We zijn de goede weg ingeslagen, dat is in ieder geval de mening van Capello. We vertrouwen op hem en we hebben dan ook het volste vertrouwen in het feit dat hij met andere ploegen zeer succesvol is geweest. De trainer staat voor een moeilijk moment. Hij moet nu beslissen welke spelers in zijn project passen en welke niet, niet iedereen kan daar deel van uitmaken”, aldus de president.

In Italië wordt Il Fenomeno sinds zijn verblijf bij Internazionale (1997-2002) nog steeds op handen gedragen. Adriano Galliani, vice-president van AC Milan, liet tegenover La Gazzetta dello Sport weten niet geïnteresseerd te zijn in de Braziliaan. “Uiteindelijk hebben we besloten om geen enkele aanvaller te contracteren, aangezien we de laatste wedstrijden slechts met één aanvaller spelen. Dus geen Ronaldo en ook geen Cassano, al waren verschillende bestuursleden vóór de komst van de laatstgenoemde.”

Volgens de betrouwbare Spaanse radiozender Cadena Ser ligt echter ook Juventus op de loer voor de aanvaller. De lijstaanvoerder van de Serie B heeft zelfs een groot voordeel ten opzichte van de concurrentie. De speler en de club uit Turijn kennen in Nike namelijk dezelfde kledingsponsor en het bedrijf zou bereid zijn om een groot deel van de transfersom voor haar rekening te nemen. Daarmee lijken clubs als Flamengo, Newcastle United of het Al Ittihad uit Saudi-Arabië definitief kansloos in de strijd om de krabbel van de tweevoudig wereldkampioen.

In de tussentijd heeft Ronaldo de afgelopen twee dagen niet meegetraind met de selectie van Los Merengues. De 30-jarige Braziliaan zou zogenaamd in het krachthonk aan het herstellen zijn van een spierblessure, maar volgens de Spaanse media is het spel om een vertrek te forceren al begonnen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:17:36 #102
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45309866
Komt ie in een goede conditie bij z'n nieuwe club
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:57:54 #103
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45313945
Capello geeft aan dat Beckham niet meer zal spelen voor Real Madrid. Hij schijnt erg teleurgestel/boos te zijn over het feit dat Beckham midden in het seizoen aangeeft te vertrekken over 5 maanden. Hij verteld dat hij geen rekening meer houd met Cassano en dat Ronaldo wel nog speler van Real is.

Beckham zal dus alleen nog trainen komend half jaar.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45314224
Begische teletext meldt het ook al
quote:
"BECKHAM ZAL NIET MEER SPELEN BIJ REAL"

David Beckham vertrekt in de zomer naar
LA Galaxy, maar wat doet hij de rest
van het huidige seizoen? "Hij zal in
elk geval niet meer spelen voor Real",
zei coach Fabio Capello zaterdag.

"Beckham zal alleen nog trainen met de
ploeg", zei de Italiaan op een perscon-
ferentie. "Of Beckham wordt uitgeleend?
Dat moet je aan hemzelf vragen."

Ook Ronaldo blijft een zorgenkind voor
Capello. De Braziliaan was zaterdag
voor de derde keer op rij afwezig op
training, officieel omdat hij gebles-
seerd is. Capello verklaarde eerder
deze week dat Ronaldo mocht vertrekken.
Dan verwacht ik dat er een rechtermiddenvelder aan de selectie wordt toegevoegd... Ribery staat hoog op het lijstje.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:12:44 #105
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45314357
Ik denk niet dat er iemand toegevoegd wordt.

Als ze dat wel zouden willen lijkt Robben me een goede. Zou misschien zelfs mogelijk zijn omdat hij bij Chelsea niet alles speelt en omdat Chelsea hem aangeboden zou hebben bij Bayern (al weten we natuurlijk niet of dit waar is).

Kan Calderon iig 1 belofte inlossen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 15 januari 2007 @ 01:43:17 #106
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45362565


"Opgedragen aan 2 fans" vertelde Capello achteraf!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 15 januari 2007 @ 16:38:17 #107
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45376280
quote:
Capello heft middelvinger naar publiek
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 15 januari om 13:18

Real Madrid-trainer Fabio Capello is in opspraak geraakt na een obsceen gebaar dat hij gisteren naar het eigen publiek in de Santiago Bernabéu-stadion zou hebben gemaakt. De Italiaanse coach zou volgens de Gazzetta dello Sport zijn middelvinger hebben opgestoken naar de Madrileens socios.

Los Merengues, die gisteren een kleine 1-0 zege boekten tegen Real Zaragoza dankzij een treffer van Ruud van Nistelrooij, staan momenteel nog maar twee punten achter op koploper Sevilla, dat zaterdag onderuitging tegen Real Mallorca. Ook rivaal Barcelona verloor met 3-1 van Espanyol.

Ondanks het goede weekeinde lijkt Capello toch nog vol frustraties te zitten over alle strubbelingen binnen zijn elftal. Bij de terugkomst op het veld in de tweede helft zou het incident zijn voorgevallen, hetgeen ook is vastgelegd door persbureau Reuters.

De precieze reden achter de actie van Capello is niet duidelijk, wel kan hij – mocht het voorval de Spaanse tuchtcommissie bereiken – volgens de Italiaanse krant een fikse boete en een schorsing tegemoet zien.
pi_45389301
Kijk eigenlijk is Barca mn favoriet, maar bij Real frons ik altijd mn wenkbrauwen.
eindelijk, maar dan ook eindelijk is er een coach met ballen die durft op te treden bij real. Ronaldo exit Beckham exit, de bezem door het volgevrete vedette team.
Real gaat zo door! Zo gaan jullie weer presteren!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_45401747
Van Gago zijn passes kwam 95% aan zondag
pi_45414364
quote:
Calderón schoffeert spelers en supporters Real

16/1/2007 18:38

Ramón Calderón maakte zich dinsdag weinig geliefd bij zijn eigen spelers en supporters. De voorzitter van Real Madrid haalde verbaal flink uit tijdens een toespraak voor studenten.

Op de universiteit van Villanueva brandde Calderón helemaal los. De voorzitter van De Koninklijke wist echter niet dat zijn speech werd opgenomen en later op nationale radio zou worden afgespeeld.

'Ze zijn ijdel, egoïstisch en ze denken allemaal dat ze supersterren zijn', schetste Calderón zijn spelers voor de studenten. 'Spelers van Real Madrid hoeven nooit ergens voor te betalen. Jullie (studenten, red.) hebben een opleiding en opvoeding gehad en dat is iets wat zij in het algemeen niet bezitten.'

Natuurlijk was David Beckham weer eens de klos, de Engelsman kan geen goed meer doen sinds hij bekend heeft gemaakt naar Los Angeles Galaxy te verhuizen. 'Hij gaat naar Hollywood om een middelmatige filmster te worden. Onze technische staf had gelijk hem geen nieuw contract aan te bieden. En dat werd nog eens bewezen door het feit dat geen enkele andere technische staf dan die van Los Angeles hem wilde hebben.'

Beckham was niet de enige. Bijna alle spelers kwamen aan de beurt, waaronder Guti. 'Raúl begon tegelijk met Guti in de selectie, maar die laatste is met zijn 31 jaar nog steeds een belofte', gaf Calderón aan dat hij heel wat meer van de middenvelder had verwacht.

Tenslotte haalde Calderón ook uit naar de supporters van Real. 'Het Bernabeú is een stadion waar mensen denken dat ze in het theater zitten. De mensen steunen de ploeg niet. Niet zoals in Italië en Engeland.'

Via de eigen website liet de leiding van Real weten dat Calderón niet op de hoogte was dat er opnames van zijn toespraak werden gemaakt. Bovendien had de preses willen schetsen hoe lastig het is een club als Real te runnen. 'Het is een privé-aangelegenheid van Calderón met de aanwezige studenten', luidde de uitleg van de directie.
Rellen
pi_45415010
En
quote:
Real bestraft Capello voor middelvinger

16/1/2007 18:52

Fabio Capello kan een boete verwachten van de leiding van Real Madrid. Het bestuur wil de Italiaanse trainer bestraffen vanwege zijn gedrag tijdens het thuisduel met Real Zaragoza van afgelopen zondag.

Capello liet zich gaan tegenover twee aanhangers van De Koninklijke. Na afloop van de 1-0 zege kreeg hij op weg naar de tunnel richting kleedkamers de volle laag van het duo, dat de coach flink uitschold. Capello reageerde met een uitgestoken middelvinger.

Na afloop betuigde Capello direct zijn spijt. 'Ik bied een ieder mijn verontschuldiging aan voor wat ik heb gedaan. Maar vanaf de eerste dag dat ik hier coach ben, heb ik twee personen achter de bank zitten die mij voortdurend beledigen.'

'Het zijn dezelfde twee als tien jaar geleden. Ik herken hun stemmen. Ze scholden mij toen uit en nu weer. Het gebaar was voor deze twee, maar als trainer van Real Madrid verexcuseer ik me.'
Wat is dat voor onzin
pi_45415054
Zou wel cool zijn als het nog waar is ook
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45415189
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef WeebI het volgende:
Zou wel cool zijn als het nog waar is ook
Eerst zegt ie vanaf dag 1 daarna opeens al 10 jaar
pi_45430441
gaat lekker daar
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_45432837
Ronaldo weg naar Milan en Calderon heeft zijn excuses aangeboden.

Wat een onzin zeg die excuses Hij wist niet dat het was opgenomen dus dan klopt het opeens niet meer wat ie zegt.....

Ga maar lekker door met liegen
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:07:22 #116
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45490675
Eerste helft speelt Real lekker. Jammer dat ons 1 duidelijke penal en 1 duidelijk goal wordt afgekeurd (bij de goal raakt Ramos de bal niet, dus geen buitenspel).

Verder lijkt het alsof iedereen langzamerhand beter begint te voetballen. Robinho is beter, Reyes speelt zelfs een goeie pot en Ruud komt veel meer in het spel voor omdat ie ondersteunt wordt door Higuain.

Diarra veroverd ballen en levert ze niet meer blindelings in, Gago veroverd en speelt magisch bijna alles met 1x balcontact! Ik begin eindelijk te begrijpen waar DAM het over had.. zou die nou toch eens gelijk hebben dan.

Nu de verdediging nog op een rijtje krijgen (vandaag 5 Spanjaarden, Diego Lopez, Torres, Helguera, Ramos en R. Bravo). Als Cannavaro in vorm raakt kan Helguera er eindelijk uit en als Carlos er weer is kan de tot nu toe goed vervangende Bravo ook zitten.

Ik ga er vanuit dat ze deze pot winnen, want aan goed spel en kansen zal het hem niet liggen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:20:01 #117
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_45493307
Het mocht helaas niet zo zijn... Waren ze slechter in de tweede helft of hadden ze pech?

EDIT:
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:01 schreef jojomen4 het volgende:
Rot een end op zeg vette tiefus scheids. Wat een fucking mongool. Doordat die de eerste helft 2 verkeerde beslissingen neemt worden we nu lekker genaaid.

En wat een tijd gerek weer zeg, wat kan ik me daar lekker flink aan irriteren. Hij had al 3 spelers naar de kant moeten sturen met een rooie voor al dat verneuk. Ik zeik echt niet vaak om scheidsrechters. Nu heeft het toch wel directe invloed op het resultaat.
Nevermind
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_45495611
Plastic fles tegen de grens aan gegooid en een mobiel op het veld (wie wil z'n mobiel nou weer kwijt )

Geluk dat het niet gestaakt is?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 05:47:01 #119
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45497497
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:20 schreef WasQ het volgende:
Het mocht helaas niet zo zijn... Waren ze slechter in de tweede helft of hadden ze pech?

EDIT:
[..]

Nevermind
2de helft was het ietjes minder maar omdat de eerste helft heel goed was was dat geen drama. Bij het afronden van de kansen hadden ze wat weinig geluk in de 2de helft. Betis heeft toen geen kans kunnen creeren.

Erg jammer, het is dan niet de belangrijkste prijs die je wilt pakken maar als de CL en de competitie niet gewonnen kunnen worden is dit toch zeker een goeie troostprijs.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45497732
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Rellen
Wat een zielige vent ben je als je je eigen spelers zo gaat affikken.
Als je ze zo matig vindt, eeuwige belofte vindt of whatever, dan ha dje ze niet moeten kopen of al moeten verkopen, simpel.

Eigenlijk fikt ie het clubbeleid indirect af. Daar heeft ie wel gelijk in, maar dat doe je toch niet, en zeker niet zo?
Wat een sukkel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:06:21 #121
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45500794
Het is allemaal uit context gehaald. Iemand met een beetje verstand zou dit toch nooit roepen als die weet dat die met dezelfde mensen verder moet in de toekomst.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45502326
Net zo als dat iemand met een beetje verstand wel zou weten dat als je als president van Real Madrid zoiets zegt tegen zo'n groot gezelschap, er echt wel iemand is die je woorden, op welke wijze dan ook, naar buiten brengt zeker.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_45666752
Rot op met die Ronaldo
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45666821
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:19 schreef WeebI het volgende:
Rot op met die Ronaldo
Te veel wijf? Te veel schwalbes? Want laat duidelijk zijn, aan zijn kwaliteiten kan het niet liggen...
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:23:26 #126
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_45666870
Hmm.. Ik hoop eigenlijk dat het onzin is. Goede speler, dat sowieso, maar of het mentaal ook helemaal goed zit bij hem, ik vraag het me af. Om nog maar over de schwalbes te zwijgen.

En dat voor 50 miljoen. Ik denk dat er alternatieven zijn met een betere prijs/kwaliteit verhouding. Met Gago, Marcelo en Higuain zijn ze de goede weg ingeslagen vind ik, tijd om dat voort te zetten. En bovendien is het de vraag of Ronaldo wel in het team zou passen als vleugelspeler.

Ik zou zeggen dat je voor 50 miljoen zeker twee, en misschien wel drie spelers kunt halen die beter in de plannen passen...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_45667102
Ik stond van de zomer niet te juichen toen er geruchten waren dat hij naar Real ging, maar sindsdien heeft hij mij, en veel andere critici de mond gesnoerd. Hij speelt constant op abosluut topniveau, geeft assist, is zelfs topscorer. Op dit moment hoort hij gewoon bij de best presterende spelers in de wereld. Of hij zou passen bij Real? Ik denk het wel, positioneel iig zeker. Bovendien zitten we krap in de buitenspelers.
pi_45667374
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:19 schreef WeebI het volgende:
Rot op met die Ronaldo
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:51:24 #129
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_45667666
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:30 schreef AminBen het volgende:
Ik stond van de zomer niet te juichen toen er geruchten waren dat hij naar Real ging, maar sindsdien heeft hij mij, en veel andere critici de mond gesnoerd. Hij speelt constant op abosluut topniveau, geeft assist, is zelfs topscorer. Op dit moment hoort hij gewoon bij de best presterende spelers in de wereld. Of hij zou passen bij Real? Ik denk het wel, positioneel iig zeker. Bovendien zitten we krap in de buitenspelers.
We zitten inderdaad krap in de buitenspelers. Buiten Reyes hebben we geen waardige buitenspeler die zich daar op zijn gemak voelt. En we hebben juist wel veel spelers die iets meer in het midden spelen. Vandaar dat ik denk dat we daar op moeten inspelen. We hebben op dit moment gewoonweg de spelers niet om echt met vleugels te spelen, en met Ronaldo erbij zouden we nog steeds niet genoeg diepte hebben. Dan moeten er nog een of twee bij, voor op de bank en op links. Zonde, denk ik...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_45668263
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:30 schreef AminBen het volgende:
Ik stond van de zomer niet te juichen toen er geruchten waren dat hij naar Real ging, maar sindsdien heeft hij mij, en veel andere critici de mond gesnoerd. Hij speelt constant op abosluut topniveau, geeft assist, is zelfs topscorer. Op dit moment hoort hij gewoon bij de best presterende spelers in de wereld. Of hij zou passen bij Real? Ik denk het wel, positioneel iig zeker. Bovendien zitten we krap in de buitenspelers.
We hebben helemaal geen buitenspelers nodig, Reyes en Robinho knappen dat wel op, en zoniet dan lopen Sergio Ramos en Roberto Carlos daar nog achter. Verder verwacht ik ook niet dat zo'n Ronaldo gehaald wordt voor de buitenpositie, maar meer voor achter de spitsen. En drie keer raden voor welke positie we al 4913 spelers hebben?

Dat ie homo danwel metroseksueel is zal me aan mn reet roesten, maar het feit dat hij om elke keer als iemand al naar hem kijkt al om een gele kaart vraagt vind ik gewoon niet topspeler-waardig. Ik vind hem ondanks zijn technische vaardigheden geen geweldige speler. Ik heb dan liever een meer complete speler, die niet trucje na trucje maakt om te laten zien dat ie kan voetballen, maar wel meer rendement oplevert. Een speler als Cesc dus.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45668654
Capello lijkt afgaande op de laatste wedstrijden voor een systeem met 2 buitenspelers te kiezen, dan zijn alleen Robinho en Reyes(nog steeds maar gehuurd) niet genoeg. Ik vind Ronaldo bovendien meer buitenspeler dan Robinho. Robinho is ook een speler die niet altijd het rendement oplevert(wat Ronaldo dit seizoen overigens wél degelijk doet, en hoe), maar dat zijn jongens die een wedstrijd op elk moment kunnen beslissen.
pi_45668910
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef AminBen het volgende:
Capello lijkt afgaande op de laatste wedstrijden voor een systeem met 2 buitenspelers te kiezen, dan zijn alleen Robinho en Reyes(nog steeds maar gehuurd) niet genoeg. Ik vind Ronaldo bovendien meer buitenspeler dan Robinho. Robinho is ook een speler die niet altijd het rendement oplevert(wat Ronaldo dit seizoen overigens wél degelijk doet, en hoe), maar dat zijn jongens die een wedstrijd op elk moment kunnen beslissen.
Het is maar in hoeverre je dit als buitenspelers ziet. Spelers als Robben noem ik echte buitenspelers, die vrijwel alleen maar langs de zijlijn lopen. Dat soort buitenspelers gebruikt Real niet, want daar hebben we de backs voor.

Verder is 50 miljoen altijd teveel geld voor Ronaldo, ongeacht of ie nodig is of niet, en ook het huidige budget buiten beschouwing gelaten.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45669337
Achja, Robinho werd ook voor 40M gehaald.
pi_45669523
Dacht dat jullie geen sterren meer wilden halen?
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:03:16 #135
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_45669653
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:14 schreef WeebI het volgende:

[..]

We hebben helemaal geen buitenspelers nodig, Reyes en Robinho knappen dat wel op, en zoniet dan lopen Sergio Ramos en Roberto Carlos daar nog achter. Verder verwacht ik ook niet dat zo'n Ronaldo gehaald wordt voor de buitenpositie, maar meer voor achter de spitsen. En drie keer raden voor welke positie we al 4913 spelers hebben?

Dat ie homo danwel metroseksueel is zal me aan mn reet roesten, maar het feit dat hij om elke keer als iemand al naar hem kijkt al om een gele kaart vraagt vind ik gewoon niet topspeler-waardig. Ik vind hem ondanks zijn technische vaardigheden geen geweldige speler. Ik heb dan liever een meer complete speler, die niet trucje na trucje maakt om te laten zien dat ie kan voetballen, maar wel meer rendement oplevert. Een speler als Cesc dus.
Helemaal mee eensch! Cesc ja... of Kakà
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_45711014
quote:
'Real Madrid was een hel en Fabio Capello een nachtmerrie'
Ronaldo kan niet wachten tot de transfer naar AC Milan is afgerond
Dat is me nog eens een natrap zeg
pi_45719394
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat is me nog eens een natrap zeg
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_45755257
Is een beetje dood hier
pi_45822214
Het aftellen is begonnen. Nog 39 dagen wachten en dan gaan we weer van Barca winnen
pi_45822237
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:55 schreef AminBen het volgende:
Het aftellen is begonnen. Nog 39 dagen wachten en dan gaan we weer van Barca winnen
Tjonge, nu al natte dromen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_45822587
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:55 schreef AminBen het volgende:
Het aftellen is begonnen. Nog 39 dagen wachten en dan gaan we weer van Barca winnen
Don't think so
pi_45822814
Ok die mogen jullie dan hebben, met zoete wraak in de CL Finale
pi_45823063
Zeg AminBen, wat heb je zitten roken??
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_45823619
niets is onmogelijk, dat weten ze in Groningen ook sinds zondag
pi_45824396
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:38 schreef AminBen het volgende:
niets is onmogelijk, dat weten ze in Groningen ook sinds zondag
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_45831140
Ronaldo naar ACMilan voor 7.5 miljoen, Ricardo Oliveira wordt gehuurd van Milan, met optie tot koop.
pi_45832971
Leuk gedaan met Oliveira, eens zien of die bevalt. Bij Betis deed ie het wel leuk, denk alleen niet dat ie uiteindelijk een klapper wordt, vooral niet als ie tegen Ruud op moet boksen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45833067
Kan wel handig zijn, als Ruud niet in de wedstrijd zit of als er een achterstand moet worden omgebogen. Bij Villarreal was er weer geen echte spits op de bank.
pi_45833342
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef AminBen het volgende:
Kan wel handig zijn, als Ruud niet in de wedstrijd zit of als er een achterstand moet worden omgebogen. Bij Villarreal was er weer geen echte spits op de bank.
Ik zeg ook niet dat ie niet handig kan zijn, ik bedoel alleen dat er betere spitsen rondlopen. Daarom vind ik het ook leuk gedaan met die huur, zodat je zelf geen centen ervoor hoeft neer te tellen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45833527
Zeker

Al had ik Soldado voor die rol ook niet onaardig gevonden.
pi_45833574
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef AminBen het volgende:
Zeker

Al had ik Soldado voor die rol ook niet onaardig gevonden.
Soldado mag het seizoen eerst netjes afmaken, en als Oliveira beter blijkt te zijn houden we hem.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45836053
quote:
'Real Madrid was een hel en Fabio Capello een nachtmerrie'
Ronaldo kan niet wachten tot de transfer naar AC Milan is afgerond
quote:
Ronaldo geeft Capello nog een trap na

30/1/2007 20:20

Nu de breuk tussen Ronaldo en Fabio Capello definitief is omdat de getergde Braziliaanse spits verhuist naar AC Milan, vond Ronaldo het tijd een sneer uit te delen aan zijn voormalige coach bij Real Madrid.

'Natuurlijk zit Madrid voor een gedeelte in mijn hart', vertelde Ronaldo. 'Ik wil de aanhang van Real Madrid, de mensen die mij hebben gesteund, al mijn ploeggenoten en alle trainers, op eentje na, bedanken.'

Ronaldo benadrukte dat hij geen problemen heeft met Capello en nooit met modder heeft gesmeten. 'Drie maanden lang heb ik niet gesproken met welke pers dan ook. Toch hebben ze geprobeerd me dingen als Capello is de duivel in de mond te leggen. Maar in het echt ben ik op en top professional geweest.'

Capello liet de kans voorbijgaan om nog eens uit te halen naar de in zijn ogen veel te zware spits. 'Ik wens hem succes toe en hoop dat hij weer doet waar hij goed in is: een grootse voetballer zijn.'
Klopt iets niet volgens mij
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:08:01 #155
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45837329
Lijkt wel of ze er nog snel ff geld mee willen verdienen in Milaan. Je wordt gelijk door gestuurd naar de winkel.

Jammer dat ie uiteindelijk geen prijzen heeft kunnen winnen dit seizoen. Wel goed dat ie weg is denk ik, hij is naar mijn mening toch iets te lui in het veld. Hoop alleen dat er in de zomer dan nog een goeie spits wordt gehaald want Ruudje laat het de laatste tijd ook niet meer echt zien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:08:54 #156
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45837359
Die bokser van ManU zou ik eigenlijk wel willen zien.. Het is denk ik wel een gruwelijke lul maar hijs wel nog jong en knokt en scoort.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45837636
Is toch geen echte spits. Zwerft veel over het veld. Niet voor niets dat hij Van Nistelrooy, Saha en nu Larsson voor zich heeft. Misschien Palacio.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:19:04 #158
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45837749
Oliveira hebben we nog niet trouwens!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45837882
Zie ook nog niks op de sites van Real en Milan. Nederlandse teletext meldt van wel, terwijl die meestal toch de laatste met zoiets zijn
pi_45856980
Oliveira lijkt toch niet door te gaan
pi_45857070
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:15 schreef AminBen het volgende:
Oliveira lijkt toch niet door te gaan
Dat was toch al rond?
pi_45857551
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:18 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Dat was toch al rond?
Nee. Vandaar dat het ook niet op de sites stond.
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:38:05 #163
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45857642
slechte spits joh
pi_45857807
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
slechte spits joh
Weinig van hem gezien bij Betis?

Niemand heeft gezegd dat hij Real naar de titel schiet ofzo.. Heel bruikbare spits op dit moment.
pi_45857918
Dat Oliveira het moeilijk heeft bij Milan zegt nog niet dat hij een slechte spits is. Het voetbal in Spanje ligt hem denk ik beter.
That's all folks!
pi_45858048
Real heeft toch al voldoende spitsen.

Koop toch een fatsoenlijke centrale verdediger!
pi_45858175
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef Radegast het volgende:
Real heeft toch al voldoende spitsen.

Koop toch een fatsoenlijke centrale verdediger!
Wel voldoende schaduwspitsen. Oliveira is toch een echte spits terwijl Raul, Robinho, Reyes, Cassano etc dat niet (meer) zijn.

En die CV moet idd komen. Alexis staat op het verlanglijstje, maar dat wordt dat in de zomer ws. Met een buitenspeler.
pi_45860688
Donders mooie club en pagina
Raul is the best
Real Madrid -------&gt; Raul
Chelsea -----------&gt; Terry
pi_45860870
Ik heb alle vertrouwen is Capello.
Real Madrid -------&gt; Raul
Chelsea -----------&gt; Terry
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:25:12 #171
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45866458
Hij komt dus niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:38:01 #172
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45884863
'Ronaldo kostte Real 875.000 per doelpunt'

1/2/2007 14:25

Hij mag dan niet zo gelukkig zijn geweest in Madrid, financieel boerde Ronaldo prima bij Real Madrid. De Catalaanse sportkrant El Mundo Deportivo becijferde welke bedragen De Koninklijke uiteindelijk omgerekend aan de Braziliaanse ster heeft uitgegeven.

In totaal kostte Ronaldo's verblijf tot aan zijn vertrek bij Real de club 91 miljoen euro. Dat bedrag bestaat uit de transfersom van 45 miljoen die de Spanjaarden in de zomer van 2002 betaalden aan Internazionale, en het salaris dat hij sindsdien in vierenhalf jaar incasseerde (46 miljoen).

Gecombineerd met zijn statistieken levert dat een aardig inzicht op voor welke bedragen Ronaldo zich in het zweet moest werken. O Fenomeno droeg
182 keer het shirt van Real in officiële duels. Hij maakte er 104. De kassa staat daardoor op 875.000 euro per goal en op 500.000 per wedstrijd.

Ronaldo's marktwaarde


Club Aankoop Verkoop
Real Madrid 45.000.000 7.500.000
Internazionale 26.400.000 45.000.000
Barcelona 15.000.000 26.400.000
PSV 7.000.000 15.000.000



Real Madrid is daarbij de enige club die geen geld verdiende aan de transfer van Ronaldo. PSV verkocht de Braziliaan voor acht miljoen meer dan het voor hem had uitgetrokken. Barcelona verdiende 11,4 miljoen en ook Inter hield geld over: 18,6 miljoen. De overgang naar AC Milan kostte Real 37,5 miljoen.

Real Madrids financiële balans na vierenhalf jaar Ronaldo


Totale kosten Duels Goals Kosten p/d Kosten p/g
Ronaldo 91.000.000 182 104 500.000 875.000



Damn
pi_45885559
El Mundo Deportivo
quote:
Real Madrid is daarbij de enige club die geen geld verdiende aan de transfer van Ronaldo.
Volgens mij is het ook vrij logisch dat een speler minder waard wordt als ie wat ouder wordt
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45885743
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:58 schreef WeebI het volgende:
El Mundo Deportivo
[..]

Volgens mij is het ook vrij logisch dat een speler minder waard wordt als ie wat ouder wordt
Dat is waar

Maar die Ronaldo zal toch wel heel wat geld hebben opgebracht met de verkoop van shirtjes etc.?
pi_45886906
Ronaldo is zo te zien toch niet geworden wat ze ervan gehoopt hadden. Die goals waren toch wel erg duur
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 1 februari 2007 @ 19:31:01 #176
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45892922
Ronaldo is 1 van de 5 redenen waarom Real Madrid op al enkele jaren de rijkste club ter wereld is. Dat zo'n krant nu zo'n simpele domme berekening gaat doen en er nog lezers zijn die dat als pap naar binnen werken is zegt meer over hun niveau dan over wat Ronaldo Real allemaal opgebracht heeft.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 1 februari 2007 @ 19:31:50 #177
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45892943
1.1 miljard Euro. Daar denk ik dan aan..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45895089
Inderdaad, als je zo'n vergelijking maakt kan je er net zo goed David Beckham opzetten
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:40:47 #179
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45898052
Ik zei 1 van de 5 redenen. De "Galacticos" zijn toch wel voor een groot deel verantwoordelijk voor de opbrengsten die Real op dit moment heeft. Ronaldo is daar 1 van.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45899400
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:40 schreef jojomen4 het volgende:
De "Galacticos" zijn toch wel voor een groot deel verantwoordelijk voor de prestaties van Real
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:43:11 #181
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45908809
We hadden het even over de financien Ananas. Dat we nu al 3 jaar niks hebben gewonnen weten we allemaal wel maar dat heeft niks te maken met hoeveel geld we wel of niet omzetten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45922462
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:43 schreef jojomen4 het volgende:
We hadden het even over de financien Ananas. Dat we nu al 3 jaar niks hebben gewonnen weten we allemaal wel maar dat heeft niks te maken met hoeveel geld we wel of niet omzetten.
Nee maar dat lijken ze soms wel te denken bij Real, ook als jij weer zegt ''1 miljard ''
  vrijdag 2 februari 2007 @ 19:09:26 #183
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45923211
Das toch een hoop geld
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45941645
Ben je nu supporter van een bedrijf of een voetbalclub?
pi_45942967
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:09 schreef jojomen4 het volgende:
Das toch een hoop geld
Wat een fans
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:43:05 #186
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45943337
Jezus hey, jullie begrijp er echt niks van he. Ik zeg toch nergens "ik heb liever geld dan prijzen in de kast".

Ik zeg alleen dat "1.1 miljard veel geld is". Dat is toch zo of niet? De discussie begon dat Ronaldo Real veel geld heeft gekocht, terwijl die redenatie erg krom is omdat er alleen naar kosten zijn gekeken die goed van pas komen. Ik zeg hijs o.a. verantwoordelijk voor die 1.1 miljard en dat dat een hoop geld is.

LEZEN!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45983504
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45985289
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_45988657
Verloren
  zondag 4 februari 2007 @ 21:44:03 #190
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45988768
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Verloren
Kut resultaat
  zondag 4 februari 2007 @ 21:56:46 #191
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45989496
Het zijn nog zware tijden in Madrid. Als het spel nou goed was hadden we tenminste nog hoop op beter.. maar nu de uitslagen en het spel kut is lijkt de nabije toekomst ons ook weinig te brengen.

Vandaag begonnen de supporters dus flink met witte zakdoekjes te zwaaien. Mijatovic heeft tot nog toe altijd gezegd dat Capello iig tot aan het einde van het seizoen blijft.. maar ik vraag me af of dat echt zo zal zijn als de druk straks toe gaat nemen. Als Barca vanavond nou gelijk blijft komen we iig niet te veel punten achter.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_45990041
Dit word wel een lange achtervolging zo
----&gt; Schumacher, je was een groot sportman! &lt;----
pi_45990768
Wie gaat er gekocht worden deze zomer?
pi_46007756
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er gekocht worden deze zomer?
Genoeg gekocht lijkt me toch?
  maandag 5 februari 2007 @ 15:03:23 #195
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_46007921
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er gekocht worden deze zomer?
Je kan beter vragen wie er verkochtt worden deze zomer
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_46007997
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Je kan beter vragen wie er verkochtt worden deze zomer
RVN?
pi_46008002
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Genoeg gekocht lijkt me toch?
Roberto Carlos gaat weg oa (dacht ik). Geen vervanger van Beckham of is Gago dat (lijkt me niet)? Higaun vervanger van Ronaldo?
pi_46009270
Ja dat is waar, maar Real moet niet te veel gaan uigeven aan spelers die ze toch al hebben op die positie.
pi_46009534
Absoluut een buitenspeler en centrale verdediger
pi_46009575
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef AminBen het volgende:
Absoluut een buitenspeler en centrale verdediger
Ze spelen toch niet met buitenspelers?
  maandag 5 februari 2007 @ 15:55:37 #201
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46009610
Het gaat kut .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46009789
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ze spelen toch niet met buitenspelers?
Niet echt, maar wel wordt er vaak met 2 mensen van de zijkanten gespeeld, voor volgend jaar staat daarvoor eigenlijk alleen Robinho onder contract. (reyes gehuurd en Beckham weg)
pi_46011072
Buitenspelers hebben we niet nodig. Een extra spits (een echte spits) moet er wel bij, desnoods Negredo bij de selectie halen.

En een centrale verdediger natuurlijk. Ik hoop op Alexis of Gabriel Milito. Of allebei.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46011196
Kom op zeg, spelers heeft Real toch wel. Wat ontbreekt is teamspirit, een eenheid. Ze moeten allemaal eens een schop onder hun kont krijgen, maar eigenlijk vind ik het wel best zo .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 5 februari 2007 @ 16:43:31 #205
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46011262
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef AminBen het volgende:

[..]

Niet echt, maar wel wordt er vaak met 2 mensen van de zijkanten gespeeld, voor volgend jaar staat daarvoor eigenlijk alleen Robinho onder contract. (reyes gehuurd en Beckham weg)
Rosales kopen?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_46011289
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:38 schreef WeebI het volgende:
Buitenspelers hebben we niet nodig. Een extra spits (een echte spits) moet er wel bij, desnoods Negredo bij de selectie halen.

En een centrale verdediger natuurlijk. Ik hoop op Alexis of Gabriel Milito. Of allebei.
Gabriel Milito is idd een uitstekende verdediger.

Maar hoe moet de opstelling er volgens jou dan uitzien? Ik zie toch echt wel het gemis van een speler op de positie van Beckham.
pi_46011298
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:43 schreef stefmans het volgende:

[..]

Rosales kopen?
kutjood
pi_46011678
Knopen doorhak tijd voor Capello: http://www.gazzetta.it/Ru(...)io/05/5capello.shtml
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_46011894
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:44 schreef AminBen het volgende:

[..]

Gabriel Milito is idd een uitstekende verdediger.

Maar hoe moet de opstelling er volgens jou dan uitzien? Ik zie toch echt wel het gemis van een speler op de positie van Beckham.
-----------------------Casillas----------------------
Ramos-----Alexis-----Cannavaro-----R.Carlos
--------------Diarra----------Gago----------------
------Cicinho--------Raúl (c)-------Robinho-----
-------------------Van Nistelrooij------------------

Schaduwelftal:

----------------------D. López---------------------
Salgado-----Helguera----M. Torres---Marcelo
--------------Emerson-----De la Red-------------
--------Guti (c)------Higuaín------Cassano-----
----------------------Negredo---------------------

er even vanuit gaande dat Cassano blijft en Reyes niet wordt gekocht. Kan natuurlijk makkelijk veranderen, maar het gaat om het bovenste elftal.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46012223
Kan me daar best in vinden. Maar je moet altijd nog maar zien hoe die Cicinho zich ontwikkeld na zijn blessure en of dat wat wordt rechts in op het middenveld. Cassano zie ik (en de clubleiding) liever gaan, Robinho is erg wisselvallig.
pi_46012448
Heeft Ruud wel voldoende steun voorin?
pi_46012589
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:09 schreef AminBen het volgende:
Kan me daar best in vinden. Maar je moet altijd nog maar zien hoe die Cicinho zich ontwikkeld na zijn blessure en of dat wat wordt rechts in op het middenveld. Cassano zie ik (en de clubleiding) liever gaan, Robinho is erg wisselvallig.
Ondanks dat ie wisselvallig is, is Robinho wel de speler waar altijd gevaar van uit gaat. Een beetje een Ronaldinho dus, als ie een vrijere rol zou krijgen.

En Ruud-Raúl loopt altijd wel aardig, alleen het rendement is nog niet wat het zijn moet. Dat zou minstens één goal per wedstrijd moeten opleveren, en dat lukt ook nog niet.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46012654
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:20 schreef WeebI het volgende:

Een beetje een Ronaldinho dus, als ie een vrijere rol zou krijgen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 5 februari 2007 @ 20:06:59 #214
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46018276
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Roberto Carlos gaat weg oa (dacht ik). Geen vervanger van Beckham of is Gago dat (lijkt me niet)? Higaun vervanger van Ronaldo?
Carlos blijft en Gago is niet de vervanger van Beckham nee

Woodgate is trouwens verkocht aan Middlesbrough. Vind ik jammer, ik had hem graag bij Real terug willen zien komen deze zomer, vooral als die nu nog een half seizoen fit had kunnen blijven. Nu we hem kwijt zijn hoop ik dat we Alex halen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 5 februari 2007 @ 20:09:32 #215
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46018364
Raul mag weg van mij. Die bakt er al 4 jaar niks van.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 5 februari 2007 @ 23:31:35 #216
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_46026635
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Carlos blijft en Gago is niet de vervanger van Beckham nee

Woodgate is trouwens verkocht aan Middlesbrough. Vind ik jammer, ik had hem graag bij Real terug willen zien komen deze zomer, vooral als die nu nog een half seizoen fit had kunnen blijven. Nu we hem kwijt zijn hoop ik dat we Alex halen.
Het shirt van Real Madrid is helaas niet voor iedereen weggelegd. Dat is en blijft een trieste conclusie.
pi_46044152
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Carlos blijft en Gago is niet de vervanger van Beckham nee

Woodgate is trouwens verkocht aan Middlesbrough. Vind ik jammer, ik had hem graag bij Real terug willen zien komen deze zomer, vooral als die nu nog een half seizoen fit had kunnen blijven. Nu we hem kwijt zijn hoop ik dat we Alex halen.
Alex is non-EU. Daarom lijkt mij een terugkeer van Baptista(die ik vorig jaar zeer aardig vond) ook uitgesloten.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:59:25 #219
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46046962
Nee Mexés blijft in Rome
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:24:59 #220
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46141519
Er zou al onderhandeld worden over Kaka. Bij de gesprekken eind januarie liet Galliani weten dat ze Robinho, Cannavaro, Diarra EN wat geld willen zien voor Kaka.

In Milaan willen ze komende zomer proberen Ronaldinho weg te kapen uit Barcelona. Ik begrijp dan alleen niet waarom ze zoveel spelers willen ipv geld.

Als ik Real was zou ik 60 miljoen neerleggen en niet veel meer. Diarra wil ik zoiezo niet kwijt, van Robinho zul je zien dat ie het ergens anders opeens wel heel goed doet en Cannavaro.. sja.. die mag eventueel wel weg, dan leggen we maar een zak geld neer voor Alex. Fabio heeft nog niet echt een sterke indruk gemaakt, al kan alles nog veranderen natuurlijk.

Beckham morgen trouwens in de selectie voor de pot tegen Sociedad.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:35:04 #221
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_46141876
Kaka is mijns inziens de speler die Real weer kan laten draaien. Een echte regisseur, en met zo enorm veel klasse. Maar om Robinho, Diarra én Cannavaro weg te doen?
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_46141978
Waarom willen ze hét symbool van Barca kopen?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:41:34 #223
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46142119
Misschien omdat ie een balletje kan trappen? Omdat ze daar een nieuwe "ster" nodig hebben?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46143654
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:41 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien omdat ie een balletje kan trappen? Omdat ze daar een nieuwe "ster" nodig hebben?
''Daar'' is bij Real neem ik aan?
pi_46145228
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:35 schreef WasQ het volgende:
Kaka is mijns inziens de speler die Real weer kan laten draaien. Een echte regisseur, en met zo enorm veel klasse. Maar om Robinho, Diarra én Cannavaro weg te doen?
Kaka is niet de man die de lijnen uitzet. Bij Milan heeft hij Pirlo achter zich, Gago moet die man zijn bij Real
pi_46148911
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

''Daar'' is bij Real neem ik aan?
Wat klets je nou, mafkees?

Het ging over Milan die Ronaldinho wou kopen. Hoe leg jij de link met Real nu weer?


Over Kaká: Ze mogen Cannavaro en 50 miljoen hebben, meer niet. Anders houden ze hem maar, zoveel is Kaká echt niet waard.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46155419
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:05 schreef WeebI het volgende:

[..]

Wat klets je nou, mafkees?

Het ging over Milan die Ronaldinho wou kopen. Hoe leg jij de link met Real nu weer?
Sorry mijn fout

Vond het al zo raar
pi_46204808
Gewonnen gisteren met 5 spelers uit eigen opleiding Miguel Torres laat zich echt gelden

Racing help ons vandaag
  zondag 11 februari 2007 @ 16:38:13 #229
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46208135
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:11 schreef AminBen het volgende:
Gewonnen gisteren met 5 spelers uit eigen opleiding Miguel Torres laat zich echt gelden

Racing help ons vandaag
Welke 5 tel jij er? Ik tel er namelijk maar 4.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46208288
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:38 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Welke 5 tel jij er? Ik tel er namelijk maar 4.
Raul, Guti, Torres, Casillas en dan nemen we die 3 op de bank ook maar voor 1 Ik was even in de war met Helguera, komt niet van de jeugd.
  zondag 11 februari 2007 @ 21:03:18 #231
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46217139
Als we de volgende 4 competitie wedstrijden winnen staan we eerste in de competitie. Zal wel een flinke opgave zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46258969
quote:
Robinho: 'Ik mis het vertrouwen van Capello'


De toekomst van Robson de Souza, beter bekend als Robinho, hangt in het Santiago Bernabéu aan een zijden draadje. Vanmiddag gaf de Braziliaanse dribbelaar aan dat hij zich niet gelukkkig meer voelt bij Real Madrid.

“Ik ben verre van gelukkig. Ik speel niet en geen speler kan op deze manier gelukkig zijn. Onder Fabio Capello ben ik altijd bankzitter en ben ik wel verplicht om aan mijn toekomst te denken. Als ik moet blijven, dan blijf ik graag, maar als ik weg mag en kan, dan zal ik dat zeker niet laten.

Volgens de 32-voudig international stelt de Italiaanse coach zijn aanwezigheid niet op prijs. “Capello mag mij niet denk ik. Ik voel me een speler zoals alle anderen, maar ik speel niet omdat de trainer geen vertrouwen in mij heeft.”

Toevalligerwijs deed Robinho deze uitlatingen op dezelfde dag dat er in de Spaanse media werd gesuggereerd dat AC Milan hem wel eens uit zijn lijden zou kunnen verlossen. Tijdens de onderhandelingen over Ronaldo werd het thema-Robinho al besproken, maar de vraagprijs van dertig miljoen euro blijkt vooralsnog een obstakel te zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:59:40 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46259088
Wat een gemiep van die trut zeg. Hij moet eens beter gaan voetballen en gewoon z'n bek houwe. Alsof die dit seizoen niet genoeg keren basis heeft gestaan. Zelfs afgelopen weken stond ie enkele keren achter elkaar basis zonder iets te presteren of maar iets positiefs te laten zien.

Ik vind het treurig dat zo'n talent geen bal raakt. Hij kan het best maar als ie het niet snel laat zien mogen ze hem van mij verkopen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46259995
Best vreemd, want in potentie is het gewoon een geweldige speler alleen komt het er tot nu toe bij Madrid niet uit.
Wel een speler waar mensen voor naar het stadion gaan.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:56:34 #235
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46362758
Whahahah http://www.marca.com/marcatoons/ klik op de aflevering van 16/2/2007
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46362987
quote:
Real Madrid-middenvelder Mahamadou Diarra vertrekt aan het einde van het seizoen misschien uit Madrid. De Malinees international kan nog altijd zijn draai niet vinden in de Spaanse hoofdstad.

De 25-jarige ex-Vitesse-speler kwam vorig jaar over van Olympique Lyon voor ruim 26 miljoen euro, maar kon niet voldoen aan de hoge verwachtingen. "Ik ben trots op mijn transfer naar Madrid en het enige dat telt voor mij is dat het team goed presteert", vertelde Diarra op een persconferentie.

"Ik vind het bedroevend dat ik niet mijn topniveau haal, zoals men van me had verwacht. Ik geloof er wel in dat mijn tijd nog komt, het maakt niet uit welke spelers er dan naast me staan. In het voetbal weet je nooit wat je te wachten staat. Als de club mij in de zomer wil verkopen zou ik deze beslissing accepteren", sloot de Malinees de persconferentie af.

Mahamadou Diarra heeft nog een contract voor vijf seizoen bij de Koninklijke, een eventuele transfer in de zomer zou dus veel geld kunnen opleveren. Hij kwam dit seizoen 19 maal in actie in de Spaanse competitie en wist daarbij twee keer doel te treffen.
pi_46363411
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:56 schreef jojomen4 het volgende:
Whahahah http://www.marca.com/marcatoons/ klik op de aflevering van 16/2/2007
Becks skywalker
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46370743
Waarom komt Cicinho zo weinig aan spelen toe? Toch een geweldige speler .
pi_46371047
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom komt Cicinho zo weinig aan spelen toe? Toch een geweldige speler .
Wel eens van blessures gehoord?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46377988
'Als zij in een crisis zitten, dan zitten wij in absolute duisternis'
Iker Casillas vindt dat er bij Real Madrid heel wat meer aan de hand is dan bij Barcelona (Marca).

Mooie uitspraak van hem. Hopelijk komt er is een coach die echt orde op zaken stelt.
pi_46378035
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
'Als zij in een crisis zitten, dan zitten wij in absolute duisternis'
Iker Casillas vindt dat er bij Real Madrid heel wat meer aan de hand is dan bij Barcelona (Marca).

Mooie uitspraak van hem. Hopelijk komt er is een coach die echt orde op zaken stelt.
Ik denk dat Jose de juiste man zou zijn. Mocht Rijkaard bij Barca blijven, zou dat wel een hele mooie dubbelzinnige strijd worden komend seizoen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46378458
Gewoon Michel over laten stappan van Castilla
pi_46380875
Nee gewoon Schuster halen van Getafe.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46381207
Dan moeten we snel zijn want hij staat al breeduit in de Catalaanse kranten

Zou ook een forse vooruitgang betekenen.
pi_46383963
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 21:14 schreef WeebI het volgende:
Nee gewoon Schuster halen van Getafe.
Met die ene verdediger . Of kwam die al?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:14:55 #246
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46385119
Die verdediger komt misschien wel ja. Het laatste wat ik las was dat ze twijfelen tussen Alexis en die van Rome.

Ik denk dat Capello ook wel de juiste man is om het op orde te zetten. Vraag me alleen af hoe lang die nog onder druk kan blijven staan. Ook al wint die iets zal die veel druk blijven houden want de meeste journalisten zijn tegen hem omdat ie niet aanvallend speeld.

De selectie voor morgen; Casillas, Diego López, Míchel Salgado, Roberto Carlos, Sergio Ramos, Cannavaro, Helguera, Marcelo, Torres, Mejía, Pavón, Gago, Emerson, Guti, Beckham, Robinho, Reyes, Raúl, Higuaín y Van Nistelrooy.

Diarra is geblesseerd en Cassano nog "geschorst".

Hoop dat Carlos minuten krijgt.. dan kan Torres mooi naar rechts en kan Ramos centraal met Cannavaro. Hoop dat Higuain samen met Ruudje mag beginnen, kan Raul lekker uitrusten op de bank.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46398627
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef jojomen4 het volgende:
Hoop dat Carlos minuten krijgt.. dan kan Torres mooi naar rechts en kan Ramos centraal met Cannavaro. Hoop dat Higuain samen met Ruudje mag beginnen, kan Raul lekker uitrusten op de bank.
Dat lijkt me wel een goed idee.

Dan krijg je dus dit:

------------------Casillas-----------------
--------S. Ramos-----Cannavaro------
M. Torres---------------------R. Carlos
-----------Gago------Emerson---------
-Beckham-----Higuaín------Guti (c)--
-------------v. Nistelrooij---------------

persoonlijk heb ik trouwens liever dat Guti op Emersons plek gaat spelen en Robinho in de basis, maar dat zie ik niet gebeuren.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46398688
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef WeebI het volgende:

[..]

Wel eens van blessures gehoord?
OK
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:28:26 #249
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46405963
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:59 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een gemiep van die trut zeg. Hij moet eens beter gaan voetballen en gewoon z'n bek houwe. Alsof die dit seizoen niet genoeg keren basis heeft gestaan. Zelfs afgelopen weken stond ie enkele keren achter elkaar basis zonder iets te presteren of maar iets positiefs te laten zien.

Ik vind het treurig dat zo'n talent geen bal raakt. Hij kan het best maar als ie het niet snel laat zien mogen ze hem van mij verkopen.
Robinho begint straks basis. Hij speelde van de afgelopen 6 wedstrijden 5 keer de volle negentig minuten en van eentje rond de 75 minuten. Als ie het vandaag niet laat zien dan begin ik echt de hoop op te geven.

Go Madrid.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46409838
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:28 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Robinho begint straks basis. Hij speelde van de afgelopen 6 wedstrijden 5 keer de volle negentig minuten en van eentje rond de 75 minuten. Als ie het vandaag niet laat zien dan begin ik echt de hoop op te geven.

Go Madrid.
Hij heeft 60 minuten lang lopen prutsen en toen vond de coach het genoeg en haalde hem eraf.
Wat een drama die Robinho.
En hij kan toch echt wel voetballen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46409887
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij heeft 60 minuten lang lopen prutsen en toen vond de coach het genoeg en haalde hem eraf.
Wat een drama die Robinho.
Hij kan toch echt wel voetballen..
ja joh..maar als je ziet hoe madrid aanvalt..al die aanvallende spelers staat constant op een eiland. Ruud gaat uit ellende maar als vleugelspeler fungeren
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46411091
Was niet best idd, Ruud stond af en toe gewoon op een eiland.
2 voorzetten gegeven, maar niemand liep mee om de bal binnen te knikken.
erg matig allemaal.

Publiek floot Emerson uit en zwaaide weer met zakdoekjes.
Ik ben benieuwd hoelang Capello er nog zit..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46411121
Rood beckham
----&gt; Schumacher, je was een groot sportman! &lt;----
pi_46411156
Ronaldo overigens 2 doelpunten en een assist bij Milan vandaag..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:21:57 #255
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46411760
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:23 schreef Flashwin het volgende:

[..]

ja joh..maar als je ziet hoe madrid aanvalt..al die aanvallende spelers staat constant op een eiland. Ruud gaat uit ellende maar als vleugelspeler fungeren
Ga jij Emile Schelvis anders ff nalullen.

Het was iid niet best, Ruud had 1 grote kans die gewoon had moeten hangen. Die zakdoekjes vielen wel mee vandaag, op het laatst waren er een paar maar het viel over het algemeen wel mee. Jammer dat we niet konden winnen, hopelijk verspeelt de concurrentie morgen ook nog punten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46412201
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:21 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ga jij Emile Schelvis anders ff nalullen.
komt je frustratie weer naar boven jochie? ik weet niet wie die Emile Schelvis is, maar ik kijk die wedstrijden via de Chinees
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 18 februari 2007 @ 23:28:53 #257
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46444297
1 punt ingelopen op de nummer 1. Goed weekend lijkt het zo!

Over 2 dagen maar proberen Bayern te verslaan. Met een 2-0 ben ik heel blij, al wordt dat denk ik heel moeilijk. Voor het zelfde geld verliezen we met 0-4.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46456019
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:28 schreef jojomen4 het volgende:
1 punt ingelopen op de nummer 1. Goed weekend lijkt het zo!

Over 2 dagen maar proberen Bayern te verslaan. Met een 2-0 ben ik heel blij, al wordt dat denk ik heel moeilijk. Voor het zelfde geld verliezen we met 0-4.
Lijkt me sarcastisch? Anders '':')''

Real moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aanvallender spelen.
pi_46456749
Ramos kan misschien niet spelen tegen Bayern
  maandag 19 februari 2007 @ 16:30:38 #260
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46460818
Was niet sarcastisch. Voor mij hebben we maar 1 concurrent voor de titel en dat is Barcelona. Dus 1 punt inlopen nadat je zelf gelijk speelt tegen Betis vind ik niet verkeerd.

Ramos en Diarra kunnen dus niet meedoen. Jammer want het zijn natuurlijk 2 basis spelers, al moeten we het met de rest ook kunnen. Misschien dat Guti samen met Gago op het middenveld mag, dan kan Reyes samen met Raul en Ruud voorin kloten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46460987
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef jojomen4 het volgende:
Was niet sarcastisch. Voor mij hebben we maar 1 concurrent voor de titel en dat is Barcelona. Dus 1 punt inlopen nadat je zelf gelijk speelt tegen Betis vind ik niet verkeerd.

Ramos en Diarra kunnen dus niet meedoen. Jammer want het zijn natuurlijk 2 basis spelers, al moeten we het met de rest ook kunnen. Misschien dat Guti samen met Gago op het middenveld mag, dan kan Reyes samen met Raul en Ruud voorin kloten.
Dan vind ik het toch wel redelijk triest. Je loopt misschien wel 1 punt in maar je verspeelt er 2 en je speelt zooooooo bedroevig

Was hier trouwens al dat stukje gepost van Diarra die misschien weggaat op het einde?

Raul zou niet meer moeten spelen, er moet een middenvelder komen met een goede actie en voorzet (type Giggs). 1 verdedigende middenvelder, 2 opkomende backs en 1 mandekker achterin.
pi_46461030
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien dat Guti samen met Gago op het middenveld mag, dan kan Reyes samen met Raul en Ruud voorin kloten.
Dan hou je nog een plek over, maar dat zal Beckham wel gaan worden op rechts. En ik vind het erg jammer, maar ik vind ook dat Reyes de basisplaats meer verdient dan Robinho. Ik hoop dan ook dat Reyes en Baptista na de zomer blijven waar ze nu zijn. En dan verdomme eindelijk eens Cesc erbij halen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46461147
Reyes is denk ik wel een goede voor de Giggs rol . Moet ie wel spelen alleen
  maandag 19 februari 2007 @ 16:49:31 #264
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46461450
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
Reyes is denk ik wel een goede voor de Giggs rol . Moet ie wel spelen alleen
Weet je wat ik triest vind, dat je het over dingen hebt waar je de ballen verstand van hebt. Reyes moet spelen? Die jongen heeft al onwijs veel wedstrijden gespeeld, die kan het niveau gewoon niet aan itt een Baptista, die de keren dat ie bij Arsenal speelt zich wel bewijst.

Ze moeten 2 opkomende backs halen? Vind je Cicinho en Marcelo niet aanvallend genoeg dan?

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46461470
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:49 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Weet je wat ik triest vind, dat je het over dingen hebt waar je de ballen verstand van hebt. Reyes moet spelen? Die jongen heeft al onwijs veel wedstrijden gespeeld, die kan het niveau gewoon niet aan itt een Baptista, die de keren dat ie bij Arsenal speelt zich wel bewijst.

Ze moeten 2 opkomende backs halen? Vind je Cicinho en Marcelo niet aanvallend genoeg dan?

Cicinho is toch geblesseerd? En aan jullie opstelling te zien speelt Marcelo ook niet . En misschien is Reyes niet de speler die nodig is maar wel zo'n type en dat lijkt me beter dan Baptista . Misschien moeten ze van Persie proberen te halen ipv Reyes.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:52:23 #266
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46461536
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Cicinho is toch geblesseerd? En aan jullie opstelling te zien speelt Marcelo ook niet
Niet meer, over 2 weken zit ie weer bij de groep. Jij hebt het toch over wat er allemaal wel niet gehaald moet worden?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46461569
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Niet meer, over 2 weken zit ie weer bij de groep. Jij hebt het toch over wat er allemaal wel niet gehaald moet worden?
Als ze de spelers in huis hebben dan hoeft er natuurlijk niemand gehaald te worden. Lijkt me logisch
  maandag 19 februari 2007 @ 16:54:47 #268
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46461601
Marcelo zat afgelopen weekend weer bij de selectie sinds dat ie 6 weken geleden geblesseerd raakte. Je bent gelukkig wel overal van op de hoogte.

Robben wilde ze afgelopen zomer halen maar die mocht niet komen, zelfde geld voor Kaka en Cesc. Misschien dat ze in het geval Robben en Kaka komende zomer wat soepeler zijn. Voor Cesc mogen ze van mij ook wel 40 miljoen neer leggen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46461617
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:36 schreef WeebI het volgende:

[..]

En dan verdomme eindelijk eens Cesc erbij halen.
Goede speler hoor, maar op het middenveld is een diepgaande man nodig, type Kaka. Fabregas wil de bal aan de voeten, met passes strooien. Geef Gago maar die rol.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:56:12 #270
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46461642
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:53 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als ze de spelers in huis hebben dan hoeft er natuurlijk niemand gehaald te worden. Lijkt me logisch
Waarom zeg je van die rare dingen dan? 1: je weet dat Cicinho bij Real onder contract staat. 2: je weet dat er een hele grote kans is dat een blessure niet voor een leven lang is. Ik zie de logica niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46461661
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:54 schreef jojomen4 het volgende:
Marcelo zat afgelopen weekend weer bij de selectie sinds dat ie 6 weken geleden geblesseerd raakte. Je bent gelukkig wel overal van op de hoogte.

Robben wilde ze afgelopen zomer halen maar die mocht niet komen, zelfde geld voor Kaka en Cesc. Misschien dat ze in het geval Robben en Kaka komende zomer wat soepeler zijn. Voor Cesc mogen ze van mij ook wel 40 miljoen neer leggen.
Sorry dat ik niet alle spelers zo precies ken, ik noemde tenslotte ook geen namen voor de tactiek die ik goed acht voor Real (op Real na) .

Robben kan misschien wel een goede zijn voor Real maar dat ligt dan allemaal aan zijn blessuregevoeligheid (misschien is ie minder geblesseerd in Spanje) en Kaka lijkt mij niet passen in het team.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:57:44 #272
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46461689
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:55 schreef AminBen het volgende:

[..]

Goede speler hoor, maar op het middenveld is een diepgaande man nodig, type Kaka. Fabregas wil de bal aan de voeten, met passes strooien. Geef Gago maar die rol.
Cesc komt veel in de 16, Gago niet. Als je Cesc en Gago samen hebt lijkt me dat een prima combo. Zeker als je daarvoor een speler vrij kan laten gaan (ala Kaka). Maarja, Cesc halen is onmogelijk. Dan maar Gago en Diarra blijven houden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46461761
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:57 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Cesc komt veel in de 16, Gago niet. Als je Cesc en Gago samen hebt lijkt me dat een prima combo. Zeker als je daarvoor een speler vrij kan laten gaan (ala Kaka). Maarja, Cesc halen is onmogelijk. Dan maar Gago en Diarra blijven houden.
Stond volgens mij op Belgische teletekst dat ie niet kon aarden in Real en niet aan de verwachtingen kon voldoen. Gaat ie misschien weg?
pi_46461787
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:56 schreef De_Ananas het volgende:


Robben kan misschien wel een goede zijn voor Real
Pas maar op dat ie niet naar de concurrent gaat..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46461804
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:57 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Cesc komt veel in de 16, Gago niet. Als je Cesc en Gago samen hebt lijkt me dat een prima combo. Zeker als je daarvoor een speler vrij kan laten gaan (ala Kaka). Maarja, Cesc halen is onmogelijk. Dan maar Gago en Diarra blijven houden.
Kaka
Gago - Diarra

Dan heb je toch alles op 1 middenveld
pi_46461840
Jullie blijven maar lekker met z'n allen van Robben af

Briljante wedstrijden gespeeld dit seizoen, als ie fit is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46461860
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:01 schreef AminBen het volgende:

[..]

Kaka
Gago - Diarra

Dan heb je toch alles op 1 middenveld
Nistelrooy is toch meer een speler die ballen van de zijkant moet krijgen, wil je met 3 spitsen spelen? Kaka speelde goed met Sheva voor hem waar die steekballen kon geven en ook zelf de actie kon maken. Ik denk dat dat niet goed kan lopen met Van Nistelrooy.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:03:30 #278
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46461869
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Stond volgens mij op Belgische teletekst dat ie niet kon aarden in Real en niet aan de verwachtingen kon voldoen. Gaat ie misschien weg?
Das allemaal wel snel en makkelijk te roepen. Hij heeft nog niet 100% gepresteerd maar wie wel bij Real. Als de prijzen binnen komen dan aard die vanzelf wel. Inter zou hem graag willen hebben maar ik kan me niet voorstellen dat die snel wordt verkocht, in principe heeft elk team wel zo 1 type speler in huis en ik denk dat als die z'n niveau haalt heel belangrijk kan worden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46461908
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Das allemaal wel snel en makkelijk te roepen. Hij heeft nog niet 100% gepresteerd maar wie wel bij Real. Als de prijzen binnen komen dan aard die vanzelf wel. Inter zou hem graag willen hebben maar ik kan me niet voorstellen dat die snel wordt verkocht, in principe heeft elk team wel zo 1 type speler in huis en ik denk dat als die z'n niveau haalt heel belangrijk kan worden.
Is hij niet hetzelfde type speler als Gago?
pi_46461950
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nistelrooy is toch meer een speler die ballen van de zijkant moet krijgen, wil je met 3 spitsen spelen? Kaka speelde goed met Sheva voor hem waar die steekballen kon geven en ook zelf de actie kon maken. Ik denk dat dat niet goed kan lopen met Van Nistelrooy.
2 vanaf de zijkanten, door spelers als Robinho ka hij ook prima bediend worden, alleen dan moet hij(Robinho) wel de vorm hebben
pi_46462019
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:06 schreef AminBen het volgende:

[..]

2 vanaf de zijkanten, door spelers als Robinho ka hij ook prima bediend worden, alleen dan moet hij(Robinho) wel de vorm hebben
Bij Man Utd speelde hij altijd het beste als hij voorzetten kreeg van Beckham en Giggs . Ik denk dat Robinho en Kaka meer klikken met spelers die niet in de 16 hangen waardoor ze meer ruimte hebben om acties te maken.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:13:09 #282
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46462167
Ruimte hebben ze in principe genoeg omdat er niet zoveel aanvallers in het veld staan. Normaal staat Ruud helemaal alleen voorin.

Diarra staat wel ongeveer op de zelfde positie als Gago.. maar Gago is wel echt Die kan alles ongeveer af met 1 keer raken, kan ballen verstrooien als Zidane. Diarra is toch wel beetje meer het breekijzer type. Die kan ook wel prima voetballen.. maar 1 keer raken en de openingen vinden heb ik tot op heden niet echt gezien (eigenlijk alleen in de wedstrijd tegen Anderlecht aan t begin van t seizoen, toen was die aanvallend ook goed).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46462169
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:08 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Bij Man Utd speelde hij altijd het beste als hij voorzetten kreeg van Beckham en Giggs . Ik denk dat Robinho en Kaka meer klikken met spelers die niet in de 16 hangen waardoor ze meer ruimte hebben om acties te maken.
Mwa ik zie het probleem niet zo. Thuis tegen Barca ging de samenwerking Robinho-Van Nistelrooy ook heel goed.
pi_46462230
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:13 schreef AminBen het volgende:

[..]

Mwa ik zie het probleem niet zo. Thuis tegen Barca ging de samenwerking Robinho-Van Nistelrooy ook heel goed.
En 15 andere wedstrijden ging het minder.

''Dont jump to conclusions''
  maandag 19 februari 2007 @ 17:18:03 #285
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46462326
Cassano zit volgende week weer in de selectie heeft Capello gezegt.

Verder zegt een journalist van Marca dat er al een afspraak staat tussen Capello en Mijatovic dat Fabio de club aan het einde van het seizoen zal verlaten en geen ontslag premie (die 16 miljoen euro is) mee krijgt, voorwaarde is wel dat hij het huidige seizoen af mag maken.

Lijkt me een vreemde zaak als die straks toch een prijs pakt en dan vertrekt. Als ie weg gaat hoop ik dat we Schuster halen of Mourinho. Eigenlijk 2 hele verschillende voetbaltypes maar op zich speelde Mourinho niet eens zo heel lelijk met Chelsea.

Ik zat me afgelopen week te bedenken wat ik nou eigenlijk liever had.. zo'n Capello verdedigende stijl waarin het echt oer en oersaai is.. of wat we de afgelopen jaren hadden zonder balans.. 1 aanval en 1 verdediging in het veld en dan 1 groot gat op het middenveld. Dat was toch wel een stuk eneverender. Ben er eigenlijk nog niet uit.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46462521
Hoe komen ze er eigenlijk bij om zo'n hoge ontslagpremie erin te gooien? Dat is toch niet echt taktisch of wel?
  maandag 19 februari 2007 @ 18:15:29 #287
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46463992
Dat zijn 2 jaarsalarissen. Das niet meer dan normaal. Hij heeft na dit seizoen dus nog een contract voor 2 seizoenen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46464020
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef jojomen4 het volgende:
Dat zijn 2 jaarsalarissen. Das niet meer dan normaal. Hij heeft na dit seizoen dus nog een contract voor 2 seizoenen.
Krijgt ie best veel geld En is dat bij een ''normale'' baan ook zo? Volgens mij niet toch?

Ze draven daar echt door zeg
  maandag 19 februari 2007 @ 18:19:28 #289
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46464102
Normaal in de voetballerij. Bij een normale baan krijg je volgens meestal ook een oprotpremie die vaak uit enkele maanden salaris bestaat. Dit als je een contract hebt, is je contract afgelopen dan krijg je natuurlijk niks mee.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46465080
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

En 15 andere wedstrijden ging het minder.

''Dont jump to conclusions''
Welke samenwerking gaat dit seizoen dan wel goed bij Real ?
pi_46465306
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef AminBen het volgende:

[..]

Welke samenwerking gaat dit seizoen dan wel goed bij Real ?
Niet zoveel nee

Maar het is dus niet echt iets om op te bouwen.
  maandag 19 februari 2007 @ 19:29:49 #292
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46466570
Cappelo gaat weg, aldus een bekende goed geinformeerde spaanse krant
  maandag 19 februari 2007 @ 19:37:19 #293
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46466937
Noem je bron dan of is dat geheim?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46467742
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef Grimm het volgende:
Cappelo gaat weg, aldus een bekende goed geinformeerde spaanse krant
Lijkt me een logische conclusie, als hij nu ook weer op z'n Cassano beslisisng terugkomt, dan lijkt hij toch redelijk wanhopig te zijn en op beslissingen terug te komen om de ploeg maar weer beter te laten voetballen.

Misschien is ie zelfs zelf nog wel wat voor in de spits:

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_46468340
quote:
'Real ontkent ontslag Capello'

Volgens de betrouwbare Spaanse radiozender Cadena COPE heeft Fabio Capello vanmiddag zijn ontslag ingediend bij Real Madrid. Naar verluidt zal de trainer, ongeacht het resultaat, morgen tijdens het Champions League-duel met Bayern München voor het laatst op de bank zitten.


19:25 uur: Op dit moment nemen verschillende Spaanse media de notitie over en is het wachten op de officiële bevestiging of ontkenning van de Madrileense club.

19:31 uur: De woordvoerder van de Madrilenen, Miguel Ángel Arroyo, heeft stellig ontkent dat Fabio Capello heeft aangegeven op te willen stappen. Op een speciaal ingelaste persconferentie liet hij weten dat het slechts een gerucht betrof en dat de club niet op de hoogte is van een dergelijke notitie.

Later meer…
klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46468521
Coach zoveel in 3 jaar tijd ofzo?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 19 februari 2007 @ 20:57:39 #297
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46470905
Ze moeten die trainers eens laten zitten, wat voor een zin heeft het vorig jaar gehad om Lopez Caro neer te zetten ipv Luxemburgo? Die hadden ze ook moeten laten zitten.

We staan er nu nog prima voor, het team draait niet en het lijkt dat de reden is dat de spelers gewoon niet in vorm zijn. Als je niet tevreden bent over Capello ken je hem net zo goed aan het einde van het seizoen dumpen, en ander zal nu geen oplossing vinden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46471067
Als je Capello z'n erelijst ziet, kun je haast niet anders dan concluderen dat het aan de spelers moet liggen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 19 februari 2007 @ 21:11:33 #299
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46471623
Dat ook maar dat is het niet alleen. Als je ziet dat vele andere clubs met deze tactiek ballen gaat het ook prima. En als je dan kijkt hoe spelers presteren.. dat Robinho geen man voorbij komt heeft niks met Capello te maken, dat Emerson opeens loopt alsof die een cementzak op z'n rug heeft liggen kan die ook weinig aan doen lijkt me, en dat Cannavaro opeens een onzekere sul lijkt kan die ook weinig aan doen. Tis gewoon ff een lastige tijd omdat niemand wat raakt. Als het op tijd veranderd kunnen we nog makkelijk kampioen worden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46471986
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef jojomen4 het volgende:
Dat ook maar dat is het niet alleen. Als je ziet dat vele andere clubs met deze tactiek ballen gaat het ook prima. En als je dan kijkt hoe spelers presteren.. dat Robinho geen man voorbij komt heeft niks met Capello te maken, dat Emerson opeens loopt alsof die een cementzak op z'n rug heeft liggen kan die ook weinig aan doen lijkt me, en dat Cannavaro opeens een onzekere sul lijkt kan die ook weinig aan doen. Tis gewoon ff een lastige tijd omdat niemand wat raakt. Als het op tijd veranderd kunnen we nog makkelijk kampioen worden.
Ligt waarschijnlijk ook aan de trainer want hij koopt de spelers, heeft ruzie (?) met Cassano, moet ook voor rust zorgen.
  maandag 19 februari 2007 @ 21:48:30 #301
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46473359
Cassano scheld hem uit voor de hele groep, dat kun je toch niet zomaar accepteren. Ik begrijp niet eens dat hij volgende week er weer bij komt. Die jongen heeft z'n excuses aangeboden en weigerd dat te doen. Hoe kun je hem dan in godsnaam "vergeven".

Maar iid, hij heeft wel invloed natuurlijk.. ik vraag me namelijk af of Robinho geen acties durft te maken en veel balletjes terug tikt omdat die bang is voor Capello en balverlies.. Die jongen probeert niks meer.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')