Dezequote:Op donderdag 28 december 2006 13:57 schreef soylent het volgende:
Welke popup?
sowieso heeft google al een aardig databaseje met alle google analytics gegevens. zelfs fok gebruikt hetquote:Op donderdag 28 december 2006 14:01 schreef soylent het volgende:
Ah die!
Is dat die "beveiliging" van Firefox? Ik vind dat grote onzin, ik heb het direct uitgezet, want het zendt alle sites die je bezoekt naar Google voor de check. Ja ze gaan er vast vertrouwelijk mee om, ho hum.
Terwijl het dus best zo kan zijn dat bij de eerstvolgende overschrijving jouw TANcode voor heel iets anders gebruikt gaat worden dan jij denkt......quote:Op donderdag 28 december 2006 14:10 schreef roburt het volgende:
thanks, ik ben ingelogt en al me geld is er nog.![]()
En niet komen zeiken als al je geld foetsie isquote:Op donderdag 28 december 2006 14:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
*EDIT*
On second thought....
Ik krijg exact dezelfde melding als ik m'n password wil invullen! En waarom moet FF daarbij full CPU vreten, zodanig dat ik dat popup-windowtje nauwelijks nog wegkrijgt (browser afsluiten werkte, lang leve het onthouden van DIT formuliertje!)...?!
Anyway, ik heb op "dit is geen nep site" geklikt.
Dat doe ik pas als ik ook TAN-codes in zou toetsen he...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En niet komen zeiken als al je geld foetsie is
Een URL kan je wel spoofen, maar een frauduleus SSL certificaat verkrijgen is niet zo simpel. Daarom gewoon even op het slotje klikken en je bent een stuk zekerder.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:32 schreef RemcoDelft het volgende:
https://mijn.postbank.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet geeft bij mij geen problemen. MAAR: stel dat 't een of ander je eigen computer zo heeft zitten verzieken dat FF bij deze URL naar een heel ander IP gaat, dan KAN het prima zijn dat je WEL op een valse site terechtkomt... Die valse site vult je gegevens in in de echte, en daardoor denk je op de valse site dit:
Ik zou je computer het huis uit doen, en weer oldschool geld overschrijven.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:21 schreef hardstylesage het volgende:
ik zou je computer formateren, misschien heb je wel zo'n paard!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |