Ja huh , jammer van die kleurcombinatie ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Mooie trein Alleen is het geen trein maar een locomotief
Maar ze hebben wel gelijk! Laatst was de trein Groningen-B'post weer eens heel erg vol, de machinist riep om dat we maar een klachtenbrief op het station moesten invullen omdat er naar hun toch niet meer geluisterd werd. Lijkt me duidelijke zaak.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dit staat vandaag in de Leeuwarder Courant:
[..]
Een slechte zaak dat vervoerders machinisten bij elkaar weg gaan halen
Nee, want DDM is zeldzaam in Groningenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Je kan ook naar Noord-Holland komen, hier bij station Heerhugowaard zie ik niks anders dan Plan V/T, VIRM en DD-AR... Ik wil ook wel eens koplopers, SGM enz. zien...
Zijn toch van die Siemens Dispolok locs? Wel vette dingen volgens mij , geloof enigste loc die hogesnelheidstreinen kan rijden .quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:30 schreef SkaterSam het volgende:
Ik weet niet of die al langs was gekomen, maar hier de trein die over het HSL traject gaat rijden totdat de treinstellen klaar zijn, bij een presentatie in Amsterdam. Ik zag hem van de week ook bij Utrecht CS staan.
[afbeelding]
Foto door Thomas Huisman
In ieder geval de enige locs die onder 25kV kunnen rijden, en daar gaat het hier om, want ze zullen niet op hoge snelheid gaan rijden. Omdat ze er gewone IC-rijtuigen achter hangen, mogen ze maar 160 km/u.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zijn toch van die Siemens Dispolok locs? Wel vette dingen volgens mij , geloof enigste loc die hogesnelheidstreinen kan rijden
Heeft'ie nou een front- en sluitsein tegelijk?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:30 schreef SkaterSam het volgende:
Ik weet niet of die al langs was gekomen, maar hier de trein die over het HSL traject gaat rijden totdat de treinstellen klaar zijn, bij een presentatie in Amsterdam. Ik zag hem van de week ook bij Utrecht CS staan.
[afbeelding]
Foto door Thomas Huisman
Of was je de rode-ogen-reductie vergeten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef JDude het volgende:
Heeft'ie nou een front- en sluitsein tegelijk?
Ja! Hij gaat zijwaarts rijden denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Heeft'ie nou een front- en sluitsein tegelijk?
en ik zat erinquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:44 schreef vw_caddy het volgende:
DD-AR vanmorgen in Groningen.
[afbeelding]
Ik krijg altijd een houten reet in die dingen... Maar ik heb dan ook anderhalf jaar lang alle werkdagen Purmerend - Delft in deze rotdingen gedaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef thatsme het volgende:
[..]
en ik zat erin
Dat ding trekt lekker snel op! Op elk station een wachttijd van 4 a 5 minuten!
"Almelo, Almelo, Almelo."quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef Remzz het volgende:
Vandaag heen en terug weg internationale trein Almelo - Deventer - Almelo
Wel grappig als in 3 talen station Almelo word omgeroepen
eindelijk!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou mensen, grote kans dat er vanaf 2014 trams rijden in Groningen... !!!
Mooi,dan lost het probleem van niet uitkijkende fietsers ook vanzelf op.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou mensen, grote kans dat er vanaf 2014 trams rijden in Groningen... !!!
Metroquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
eindelijk!
die stadsbussen zijn ook zo ON EFFECTIEF
Metro zou beter zijn of combineren
kan je wel ALLE wegen in de binnenstad omtoveren tot wandenpadquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Metro
Dat kan in Gn nooit uit. Buiten de spitsuren zijn de bussen niet echt druk bezet, behalve op sommige tijdstippen lijn 15 dan, maar dit topic gaat niet over bussen of trams, maar over treinen
Pre-metro. Zou een goed idee zijn, want dan ben je van het station in 5 minuten op de Grote Markt, maar dat kan inderdaad niet uit; daarvoor zijn er niet genoeg reizigers.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
eindelijk!
die stadsbussen zijn ook zo ON EFFECTIEF
Metro zou beter zijn of combineren
Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:37 schreef du_ke het volgende:
Tram in Grunn ik zie een mooi financieel fiasco voor me .
Ach ze moeten wat nu de zweeftrein niet doorgaat prestigeprojecten de gekste .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |