abonnement Unibet Coolblue
pi_45423228
Oh, en over je eigen foto. De balans is imho net scheef. Of je moet het kopje iets verschuiven in de compositie, of de achtergrond nog iets onscherper hebben. Die stoel trekt me zo nog te veel aandacht.
pi_45423351
he ik gaf je kritiek hoor, kun je er niet tegen? dan moet je niets posten.
pi_45423397
Je moet het feedback noemen, dat klinkt posiiever
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45423435
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:10 schreef afraidtech het volgende:
he ik gaf je kritiek hoor, kun je er niet tegen? dan moet je niets posten.
Ik wist niet dat ik op alles moest reageren, het spijt me.
pi_45423446
sorry, bedoelde het dan ook weer niet zo, positieve kritiek dan
pi_45423473
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:12 schreef Karp het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ik op alles moest reageren, het spijt me.
nee maar ik gaf feedback op jouw foto en ineens kraak iemands andere foto helemaal af, of zo ik dat verkeerd, zo ja dan ga ik naar bed dan komt het niet meer goed met mij
pi_45423513
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:14 schreef afraidtech het volgende:

[..]

nee maar ik gaf feedback op jouw foto en ineens kraak iemands andere foto helemaal af, of zo ik dat verkeerd, zo ja dan ga ik naar bed dan komt het niet meer goed met mij
Als je dat al afkraken vindt?

Ik reageerde op bloodylotte.
pi_45423570
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:15 schreef Karp het volgende:

[..]

Als je dat al afkraken vindt?

Ik reageerde op bloodylotte.
laat maar, tis te laat ... mijn excuses voor het ongemak, zal mij er niet meer mee bemoeien
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:26:41 #259
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_45423898
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
ik dronk thee in het kruisheren hotel in maastricht.
+'speelse' hoek, slanke DOF, onderwerp en setting
-jij hebt hem gemaakt, en niet ik

Ik kan echt niets slecht zeggen, ik ga niet mierenneuken over dat rode ding linksboven



Vandaag een shoot gehad in Brabo land... ik zag deze liggen....

die streep laat ik erin zitten, dan heb je iets om over te klagen als je niks anders er fout aan kan vinden
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_45425721
@Karb: Mooie lucht! Volgens mij heb je alleen je witbalans verkeerd staan of teveel met de kleuren lopen spelen, die wolk hoort in mijn ogen op dat tijdstip van de dag onder die omstandigheden toch echt wit te zijn en niet geel Ook zit er best veel lensvervorming in (de horizon), dat stoort me ook een beetje.

@BloodyLotte: Standaard moment leuk vast weten te leggen Misschien een groter diafragma de volgende keer (kleiner F getal), zodat de achtergrond nog wat vager wordt, nu stoort hij net iets te veel naar mijn smaak.

@Shark.Bait: Leuke compositie zag je liggen Schoenen liggen speels, kleuren lekker, alleen die streep he Verder kijk ik graag wat langer naar een foto, maar bij deze wordt ik helemaal gek van dat stippeltjespatroon zodat ik niet lekker naar de foto kan kijken, dat is jammer.
dus
pi_45425894
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 00:28 schreef pirke het volgende:
@Karb: Mooie lucht! Volgens mij heb je alleen je witbalans verkeerd staan of teveel met de kleuren lopen spelen, die wolk hoort in mijn ogen op dat tijdstip van de dag onder die omstandigheden toch echt wit te zijn en niet geel Ook zit er best veel lensvervorming in (de horizon), dat stoort me ook een beetje.
Ik inderdaad iets met de witbalans gespeeld om andere kleuren te krijgen, scherp opgemerkt. En ik denk dat het een scheve horizon is, of iets heuvelachtig. Vervorming heb ik eigenlijk nooit last van gehad.
pi_45426342
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Karp het volgende:

[..]

Ik inderdaad iets met de witbalans gespeeld om andere kleuren te krijgen, scherp opgemerkt. En ik denk dat het een scheve horizon is, of iets heuvelachtig. Vervorming heb ik eigenlijk nooit last van gehad.
De ondergrond zou deze kleuren wel kunnen hebben, misschien net iets te rood en net iets te veel saturation, maar verder past het wel bij de sfeer. Alleen bij de wolken erger ik me er aan

Het kan zijn dat de horizon heuvelachtig is, maar dat maakt weinig uit denk ik. Ik merk het op omdat het "net niet" recht is, en iets dat "net niet" is kan beter "niet" zijn, want "net niet" is meestal "helemaal niet" wenselijk of mooi Volg je me nog? Voorbeelden: net niet recht, net niet in het midden, net niet scherp, net niet wit, net niet symmetrisch, net niet ... Natuurlijk kan je overal weer van afwijken, maar doe het bewust.

Verder is het een leuke foto hoor, ga vooral door!
dus
pi_45428145
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:26 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

+'speelse' hoek, slanke DOF, onderwerp en setting
-jij hebt hem gemaakt, en niet ik

Ik kan echt niets slecht zeggen, ik ga niet mierenneuken over dat rode ding linksboven

[afbeelding]

Vandaag een shoot gehad in Brabo land... ik zag deze liggen....

die streep laat ik erin zitten, dan heb je iets om over te klagen als je niks anders er fout aan kan vinden
+ jij hebt hem gemaakt, en niet ik
- die streep man...doe er toch eens wat aan

verder vind ik het een grappige foto Contrasteert leuk tegen elkaar en heeft een beetje speelse compo


Eentje uit een diep ver verleden lees: 10-12 maanden geleden toen ik nog zo gek was om analoog te fotograferen met zwartwit-rolletjes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf woensdag 17 januari 2007 @ 09:33:31 #264
18921 freud
Who's John Galt?
pi_45429048
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:26 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

[afbeelding]

Vandaag een shoot gehad in Brabo land... ik zag deze liggen....

die streep laat ik erin zitten, dan heb je iets om over te klagen als je niks anders er fout aan kan vinden
Mja, als je hem vierkant gad gecropped, dan vond ik hem leuker. Nu doet het me weinig zo in het midden, sorry. Teveel loze ruimte
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 17 januari 2007 @ 09:36:35 #265
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_45429103
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 00:28 schreef pirke het volgende:
@Shark.Bait: Leuke compositie zag je liggen Schoenen liggen speels, kleuren lekker, alleen die streep he Verder kijk ik graag wat langer naar een foto, maar bij deze wordt ik helemaal gek van dat stippeltjespatroon zodat ik niet lekker naar de foto kan kijken, dat is jammer.
De compositie heeft een model voor elkaar gekregen. De foto is wat dat betreft een registratie.

Ik zal jouw ongenoegen over het tapijt doorgeven aan de eigenaar van het kasteel waar ik de foto nam. Wellicht dat hij of zij een genoegdoening eist in de vorm van een duel tot de dood met de degens jegens jouw belediging.
Ik doe er zelf niks mee, natuurlijk, maar ik postte mijn foto hier omdat ik het "Show hier je mooiste foto" topic kwijt ben.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 17 januari 2007 @ 09:42:11 #266
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_45429206
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:33 schreef freud het volgende:
Mja, als je hem vierkant gad gecropped, dan vond ik hem leuker. Nu doet het me weinig zo in het midden, sorry. Teveel loze ruimte
Je hoeft jezelf niet te verontschuldigen. Zoveel mensen, zoveel smaken. ik vind hem zo leuk anders had ik hem niet zo gepost

Toch maar eens zoeken naar dat andere topic....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_45429692
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:36 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

De compositie heeft een model voor elkaar gekregen. De foto is wat dat betreft een registratie.

Ik zal jouw ongenoegen over het tapijt doorgeven aan de eigenaar van het kasteel waar ik de foto nam. Wellicht dat hij of zij een genoegdoening eist in de vorm van een duel tot de dood met de degens jegens jouw belediging.
Ik doe er zelf niks mee, natuurlijk, maar ik postte mijn foto hier omdat ik het "Show hier je mooiste foto" topic kwijt ben.
Voel je je nou aangevallen?
dus
pi_45429755
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 00:58 schreef pirke het volgende:

[..]

De ondergrond zou deze kleuren wel kunnen hebben, misschien net iets te rood en net iets te veel saturation, maar verder past het wel bij de sfeer. Alleen bij de wolken erger ik me er aan

Het kan zijn dat de horizon heuvelachtig is, maar dat maakt weinig uit denk ik. Ik merk het op omdat het "net niet" recht is, en iets dat "net niet" is kan beter "niet" zijn, want "net niet" is meestal "helemaal niet" wenselijk of mooi Volg je me nog? Voorbeelden: net niet recht, net niet in het midden, net niet scherp, net niet wit, net niet symmetrisch, net niet ... Natuurlijk kan je overal weer van afwijken, maar doe het bewust.

Verder is het een leuke foto hoor, ga vooral door!
Ik snap precies wat je bedoelt :p
Ik heb ook een hekel aan compromissen. 1 of 2... maar geen 1,2
Volgens mij valt er een heel topic te vullen over zo'n onderwerp :p
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:55:27 #269
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_45431037
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:04 schreef pirke het volgende:
Voel je je nou aangevallen?
Nee hoor. Ik vind het alleen overbodig wat mij betreft. ik wil alleen een foto laten zien. Dat iemand anders het geen mooie foto zal vinden zal eerder een feit dan een verwachting zijn (net als het tegenovergestelde trouwens). Ik zal er nl niks mee doen, en dan heb jij voor niets energie in je commentaar gestoken.
Dus al s jij het een kutfoto vind, dan mag je dat van mij in dit topic over mijn foto's zeggen. Zo'n foto is nl eenmalig; de verbeterde kan ik hier ook niet plaatsen, daar is dit immers het juiste topic niet voor. Ik wil "oohs" en "aaas" zien, of "boeeeh"s en "baaah" s.

Als ik kritiek wil open ik een showcase of ga ik naar dat "bewerk hier me fotooh"

Niks persoonlijks, meer kritiek op het topic eigenlijk
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_45431175
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind het alleen overbodig wat mij betreft. ik wil alleen een foto laten zien. Dat iemand anders het geen mooie foto zal vinden zal eerder een feit dan een verwachting zijn (net als het tegenovergestelde trouwens). Ik zal er nl niks mee doen, en dan heb jij voor niets energie in je commentaar gestoken.
Dus al s jij het een kutfoto vind, dan mag je dat van mij in dit topic over mijn foto's zeggen. Zo'n foto is nl eenmalig; de verbeterde kan ik hier ook niet plaatsen, daar is dit immers het juiste topic niet voor. Ik wil "oohs" en "aaas" zien, of "boeeeh"s en "baaah" s.

Als ik kritiek wil open ik een showcase of ga ik naar dat "bewerk hier me fotooh"

Niks persoonlijks, meer kritiek op het topic eigenlijk
Als je goed naar mn commentaar had gelezen was het vooral "ooh en aaa" ipv boee en baaa"

en kritiek op dit topic post je maar in feedback, hier gaat het om kritiek over foto's
dus
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:13:22 #271
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_45431482
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:00 schreef pirke het volgende:
Als je goed naar mn commentaar had gelezen was het vooral "ooh en aaa" ipv boee en baaa"
daar had ik ook niks op aan te merken, alleen over de stippeltjes
quote:
en kritiek op dit topic post je maar in feedback, hier gaat het om kritiek over foto's
been there, done that
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:01:19 #272
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_45432864
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

+ jij hebt hem gemaakt, en niet ik
- die streep man...doe er toch eens wat aan
quote:
verder vind ik het een grappige foto Contrasteert leuk tegen elkaar en heeft een beetje speelse compo

[afbeelding]
Eentje uit een diep ver verleden lees: 10-12 maanden geleden toen ik nog zo gek was om analoog te fotograferen met zwartwit-rolletjes
Mooie foto
"oooooooooh"
"aaaaaaaaaaah"
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_45432905
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind het alleen overbodig wat mij betreft. ik wil alleen een foto laten zien. Dat iemand anders het geen mooie foto zal vinden zal eerder een feit dan een verwachting zijn (net als het tegenovergestelde trouwens). Ik zal er nl niks mee doen, en dan heb jij voor niets energie in je commentaar gestoken.
Dus al s jij het een kutfoto vind, dan mag je dat van mij in dit topic over mijn foto's zeggen. Zo'n foto is nl eenmalig; de verbeterde kan ik hier ook niet plaatsen, daar is dit immers het juiste topic niet voor. Ik wil "oohs" en "aaas" zien, of "boeeeh"s en "baaah" s.

Als ik kritiek wil open ik een showcase of ga ik naar dat "bewerk hier me fotooh"

Niks persoonlijks, meer kritiek op het topic eigenlijk
Waarom post je eigenlijk wel?
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:38:12 #274
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_45435752
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:01 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]


[..]

Mooie foto
"oooooooooh"
"aaaaaaaaaaah"
Ongelooflijk dat jij ooit mod bent geweest

[ Bericht 3% gewijzigd door WurM op 17-01-2007 14:27:29 (nu mét PI) ]
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:46:35 #275
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_45438037
Ongelooflijk dat een dergelijk simpel topic dit soort discussies opwekt.
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')