quote:
Op woensdag 27 december 2006 02:16 schreef speknek het volgende:Uh, mooiere graphics op de PS2? Dat valt aardig tegen, de Gamecube is namelijk krachtiger.
De PS2 schittert vooral in de RPGs en racegames, genres die de Gamecube zo goed als niet heeft. De GC heeft leuke party games, aan de andere kant kun je je ook een breuk lachen met SingStar en Buzz. De PS2 heeft meer goede spellen, maar de paar briljante spellen van de GC steken dan weer overal bovenuit, wat weer een voordeel kan zijn nu je aan het einde van de consolegeneratie zit; waarschijnlijk ga je toch niet zoveel verschillende games meer kopen.
Je hebt gelijk als je het over spellen hebt zoals Resident Evil 4, Metal Gear Solid: Twin Snakes en nu Zelda: Twiligt Princess voor de GC. Hij mag in theorie dan wel krachtiger zijn. Maar verder zijn alle ports op de PS2 toch wel beter. Ubisoft en EA hebben wat dat betreft echt slechte dingen afgeleverd op de GC..
![]()
en ja je moet er van houden, maar ik heb GTA toch wel een beetje gemist op de GC. Kon het dan wel weer spelen op de PC daar niet van, maar dan nog.
Maar anyways, ben niet zo'n graphichoer, vermaak me prima met m'n huisgenoten als ik weer eens Mariokart, Mario party, Bomberman, Time-splitters, Wario-Ware, Super Mario Smash Brothers, Mario Smash Soccer en Super Monkey Ball met z'n 4'en spelen...
Voor de PS2 vind ik dan de Eyetoy het leukste en innovatiefste voor dat platform...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...