abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_45069411
Sophie vind ik een manwijf.
Amen.
pi_45069482
Was weer een leuke uitzending.

Belachelijk dat Victoria op 10 staat in de 'tieten-top 10' trouwens, maar dat was al gemeld.
sig verwijderd door FA
pi_45069560
Ik hoop dat ze in de laatste aflevering een lijstje doen "wie vonden de 100 mannen t sympathiekst overkomen in de uitzendingen?".. bij deze mijn lijstje..


1. Katja: sinds ze bij BNN zit ben ik haar met de jaren meer gaan waarderen en Ranking is geen uitzondering..
Heerlijke vrouw, vorige week bijv. met haar reactie over de katja-moeheid.. "oja? moooe??"
2. Georgina: oké, af-en-toe laat ze zich te veel kennen door wel héél erg op elke opmerking van Victoria te reageren, maar kan erg om haar lachen, heeft veel zelfspot, en is volgens mij behoorlijk oprecht in haar flapuiterigheid
3. Daphne: leuk, lekker nuchter, komt sympathiek over..
4. Leontine: heeft me positief verrast.. d'r lachje is af-en-toe wat ordi, maar over t algemeen komt ze leuk uit de hoek en lijkt t me een tof mens.
5. Yvon: oke, dit is objectief misschien wel degene die het 'liefst' overkomt, maar toch vind ik dat niet helemaal tzelfde als het sympathiekst.. ik vind een zekere mate van 'pit' altijd wel sympathiek bij een vrouw, en dat mis ik toch echt een beetje bij Yvon, hoeveel ze ook roept dat ze niet zo braaf is als iedereen denkt..
6. Sophie: voorafgaand op t programma had ik haar misschien wel op 1 gezet, maar ben na haar tirade over 'laffe lijsten' een klein beetje op haar afgeknapt. Vind haar nog steeds een tof wijf, maar zie haar nu toch iets meer als het type 'vrouw met ballen' (en dan nét iets te veel in mijn ogen..)
7. Fiona:ook nr 7 is nog niet echt onsympathiek.. vind haar af-en-toe wel een beetje iritante houding/air hebben, maar lijkt me ondanks dat nog wel een vrouw waar ik n erg gezellige avond mee in de kroeg zou kunnen hangen..
8. Milika: tja, ach.. volgens mij komt ze niet best uit de verf en is ze best oké, maar ben er niet kapot van..
9. Chantal: komt af-en-toe toch nog verrassend leuk uit de hoek moet ik zeggen, maar over t algemeen voldoet ze erg aan t beeld wat ik van haar had: naar oppervlakkig mooi meisje.. doet me qua manier van doen en praten ook ernstig denken aan een aantal van de naarste 'ik ben populair'-meisjes op mijn middelbare school
10. Victoria: heb het altijd een stom kind gevonden, en dit programma bevestigt t maar weer eens.. zorgt overigens wel voor lekkere erger-televisie (had haar niet willen missen in t programma) maar kan niet op enige sympathie van mij rekenen..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_45070546
Heeft iemand nog een link van de laatste uitzending ?
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_45071673
het is een leuk programma alleen koblenko snap ik echt niet....
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:48:53 #181
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45071761
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:06 schreef Suikermais het volgende:
Heeft iemand nog een link van de laatste uitzending ?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20070105.asf
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45072622
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:22 schreef Jivis het volgende:
Sophie vind ik een manwijf.
Dat vind ik zo vreemd. Veel mensen schijnen dat te vinden. Ze zag er nogal bloemig uit vond ik eigenlijk, in die jurkjes enzo .
pi_45072667
zuller eerder haar gezichtsuitdrukkingen zijn waardoor ze soms zo mannelijk overkomt
pi_45072748
http://img.photobucket.com/albums/v295/JulesvanHest/Victoria.jpg
Tieten !

en Sophie ach het blijft een sixpack wijf he.
Volgend jaar graag versterkt door Nicolette Kluivers.

[ Bericht 17% gewijzigd door Danny op 08-11-2012 12:49:24 ]
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45072782
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:29 schreef Mvnl het volgende:
Ik hoop dat ze in de laatste aflevering een lijstje doen "wie vonden de 100 mannen t sympathiekst overkomen in de uitzendingen?".. bij deze mijn lijstje..


1. Katja: sinds ze bij BNN zit ben ik haar met de jaren meer gaan waarderen en Ranking is geen uitzondering..
Heerlijke vrouw, vorige week bijv. met haar reactie over de katja-moeheid.. "oja? moooe??"
2. Georgina: oké, af-en-toe laat ze zich te veel kennen door wel héél erg op elke opmerking van Victoria te reageren, maar kan erg om haar lachen, heeft veel zelfspot, en is volgens mij behoorlijk oprecht in haar flapuiterigheid
3. Daphne: leuk, lekker nuchter, komt sympathiek over..
4. Leontine: heeft me positief verrast.. d'r lachje is af-en-toe wat ordi, maar over t algemeen komt ze leuk uit de hoek en lijkt t me een tof mens.
5. Yvon: oke, dit is objectief misschien wel degene die het 'liefst' overkomt, maar toch vind ik dat niet helemaal tzelfde als het sympathiekst.. ik vind een zekere mate van 'pit' altijd wel sympathiek bij een vrouw, en dat mis ik toch echt een beetje bij Yvon, hoeveel ze ook roept dat ze niet zo braaf is als iedereen denkt..
6. Sophie: voorafgaand op t programma had ik haar misschien wel op 1 gezet, maar ben na haar tirade over 'laffe lijsten' een klein beetje op haar afgeknapt. Vind haar nog steeds een tof wijf, maar zie haar nu toch iets meer als het type 'vrouw met ballen' (en dan nét iets te veel in mijn ogen..)
7. Fiona:ook nr 7 is nog niet echt onsympathiek.. vind haar af-en-toe wel een beetje iritante houding/air hebben, maar lijkt me ondanks dat nog wel een vrouw waar ik n erg gezellige avond mee in de kroeg zou kunnen hangen..
8. Milika: tja, ach.. volgens mij komt ze niet best uit de verf en is ze best oké, maar ben er niet kapot van..
9. Chantal: komt af-en-toe toch nog verrassend leuk uit de hoek moet ik zeggen, maar over t algemeen voldoet ze erg aan t beeld wat ik van haar had: naar oppervlakkig mooi meisje.. doet me qua manier van doen en praten ook ernstig denken aan een aantal van de naarste 'ik ben populair'-meisjes op mijn middelbare school
10. Victoria: heb het altijd een stom kind gevonden, en dit programma bevestigt t maar weer eens.. zorgt overigens wel voor lekkere erger-televisie (had haar niet willen missen in t programma) maar kan niet op enige sympathie van mij rekenen..
Zó, jij maakt er werk van. Om er dan ook maar even serieus op in te gaan: Chantal speelt 't alleen heel goed, volgens mij is ze niet zo. Maarja dat kunnen wij allemaal niet weten... en gelukkig maar.

Katja is trouwens lang niet de leukste deelneemster van dit spelletje.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:30:24 #186
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45073040
Net de aflevering gezien en mijn haat tegenover die Koblenko bereikt nu hoogtepunten met haar arrogant kutkop. Gaat ze Shostakovich zitten luisteren om haar 'rol' te bevestigen, mmaar ondertussen wel bij elke uitslag doen alsof ze verbaast is. Kunnen we haar niet deporteren? Waar is Verdonk als je haar nodig hebt. Op de Keileweg zou ze nog geweigerd worden.

Daphne vond ik ook een behoorlijk hypocriet betreffende het nieuws brengen van haar man in RTL Boulevard, maarja, het is een lekker wijf.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45073211
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:30 schreef arneaux het volgende:
Daphne vond ik ook een behoorlijk hypocriet betreffende het nieuws brengen van haar man in RTL Boulevard, maarja, het is een lekker wijf.
Ik snap r punt wel.. t ondermijnt je rol als presentatrice ook nogal als je je eigen privéleven in je uitzending moet bespreken..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_45073859
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:16 schreef Airelle het volgende:

[..]

Dat vind ik zo vreemd. Veel mensen schijnen dat te vinden. Ze zag er nogal bloemig uit vond ik eigenlijk, in die jurkjes enzo .
Ik vind haar absoluut niet aantrekkellijk, ze komt nogal lomp over enzo
Amen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:54:59 #189
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45073897
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:35 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Ik snap r punt wel.. t ondermijnt je rol als presentatrice ook nogal als je je eigen privéleven in je uitzending moet bespreken..
Nee je ondermijnt het programma als met een bepaalde voorkeursbehandeling gaat werken.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:55:21 #190
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45073907
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik vind haar absoluut niet aantrekkellijk, ze komt nogal lomp over enzo
Ik vind die Sophie ook helemaal niets.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45075389
Beetje vreemde 'Tieten Top 10'

Mijn Top 10 zou zijn:

1. Chantal Jansen
2. Katja Schuurman
3. Victoria Koblenko
4. Daphne Bunskoek
5. Sophie Hilbrand
6. Leontine Borsato
7. Fiona Hering
8. Yvon Jaspers
9. Georgina Verbaan
10. Milika Peterson
pi_45075434
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef waterreus23 het volgende:
Beetje vreemde 'Tieten Top 10'

Mijn Top 10 zou zijn:

1. Chantal Jansen
2. Katja Schuurman
3. Victoria Koblenko
4. Daphne Bunskoek
5. Sophie Hilbrand
6. Leontine Borsato
7. Fiona Hering
8. Yvon Jaspers
9. Georgina Verbaan
10. Milika Peterson
Kan ik me ook in vinden.
Amen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:50:55 #193
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_45075736
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef waterreus23 het volgende:
Beetje vreemde 'Tieten Top 10'

Mijn Top 10 zou zijn:

1. Chantal Jansen
2. Katja Schuurman
3. Victoria Koblenko
4. Daphne Bunskoek
5. Sophie Hilbrand
6. Leontine Borsato
7. Fiona Hering
8. Yvon Jaspers
9. Georgina Verbaan
10. Milika Peterson
Ik zou Daphne op 2 zetten, Victoria op 3 en Katja op 4 (ik ben toch iets minder enthousiast over neptieten...maar toch beter dan Sophie (gezien die topless foto met dat varkentje) en de rest)
pi_45076161
Ik vind Chantal juist leuk, ze maakt vaak leuke opmerkingen die ik niet van haar verwacht had.
En Victoria..bah... ze is nog stommer dan ik dacht zeg.
Ik vind Katja vaak wel een beetje overdreven doen, alsof ze echt dronken is ofzow.. En zo'n bloemetjes jurkje staat Sophie niet, ze is daar te stoer/mannelijk voor...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_45079177
over welke boer had yvon 't trouwens? volgens mij jochem of niet? lekker lullig
pi_45082085
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:22 schreef roze-meisje het volgende:
over welke boer had yvon 't trouwens? volgens mij jochem of niet? lekker lullig
Naja, dat was zó vaag. Daar kun je (bijna) elke willekeurige boer die aan dat programma meedeed in plaatsen.
pi_45082176
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik vind haar absoluut niet aantrekkellijk, ze komt nogal lomp over enzo
Ja, dat kan natuurlijk. Is ook wel zo, maar ik had het eigenlijk nog nooit zo geasocieerd met mannelijkheid .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:23:57 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_45083607
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:22 schreef roze-meisje het volgende:
over welke boer had yvon 't trouwens? volgens mij jochem of niet? lekker lullig
Volgens mij ook. Niet erg fair van Yvon
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:58:16 #199
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_45090447
Waarom zijn Georgina's borsten wel lelijk en die van Katja niet? Katja's prammen zijn ook nep, 4000 euro..waarom staat ze in hemelsnaam op 2?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:00:11 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45092675
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:58 schreef Mirri het volgende:
Waarom zijn Georgina's borsten wel lelijk en die van Katja niet? Katja's prammen zijn ook nep, 4000 euro..waarom staat ze in hemelsnaam op 2?
Georgina's borsten zijn niet nep trouwens. Dat heeft ze dacht ik toch wel bewezen. En siliconen borsten worden ook niet kleiner zodra iemand veel afvalt. Die van Georgina dus wel.
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')