Komt ook door het verschil in ATB generatie, in groningen altijd een leuke wedstrijd om .58 destijds.quote:Op zondag 17 december 2006 21:02 schreef Wadloper het volgende:
Tjonge jonge, wat kunnen die GTW"s optrekken zeg!
Ik reed naast een ICM, normaal haalt de ICM makkelijk de wadloper in, nu gingen wij de ICM voorbij
Hoorde ik ineens de mcn MOI!! roepen naar de zwaaiers van de ICM
Ook heb ik vandaag gemerkt, dat de GTW aardig snel stilstaat tijdens een snelremming
Zit bij Groningen niet op alle sporen ATB-EG of was het op dat stuk waar de diesellijn parallel loopt met het elektrische spoor?quote:Op maandag 18 december 2006 08:11 schreef thatsme het volgende:
[..]
Komt ook door het verschil in ATB generatie, in groningen altijd een leuke wedstrijd om .58 destijds.
ja waar beide parallel lopen, richting haren, leer.quote:Op maandag 18 december 2006 08:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zit bij Groningen niet op alle sporen ATB-EG of was het op dat stuk waar de diesellijn parallel loopt met het elektrische spoor?
Dan maakt 't toch geen verschil? Als ze allebei met hoog groen Groningen uit rijden mogen ze toch even hard?quote:Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef thatsme het volgende:
[..]
ja waar beide parallel lopen, richting haren, leer.
niet als er 1 veel meer vermogen naar de aandrijf assen kan zetten, en welk gewicht je moet verplaatsenquote:Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan maakt 't toch geen verschil? Als ze allebei met hoog groen Groningen uit rijden mogen ze toch even hard?
Maar dat is dus totaal niet afhankelijk van de ATB. Gewoon een vermogenskwestie.quote:Op maandag 18 december 2006 10:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niet als er 1 veel meer vermogen naar de aandrijf assen kan zetten, en welk gewicht je moet verplaatsen
een LOS 1600 elocje zonder wagens trekt ook harder dan als je er een sliert wagens achterhangt
stimmtquote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dat is dus totaal niet afhankelijk van de ATB. Gewoon een vermogenskwestie.
Jaja, voor januari / februari natuurlijk, maar ach je zal er toch niet mee kunnen lopen. Dan zal je constant worden aangepsproken in de trein en op het station, vanwege het NS logo... Ik heb wel het tasje nogquote:Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
whaha, je moet die NS jas van Tellen i/d Trein weer inleveren
Niet dat ik hem uberhaupt wou dragen nog..
Oh well. Ik zal m morgen ff inleveren met m'n declaratieformulier. Gelijk vragen wanneer ze meer weten over januariquote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Jaja, voor januari / februari natuurlijk, maar ach je zal er toch niet mee kunnen lopen. Dan zal je constant worden aangepsproken in de trein en op het station, vanwege het NS logo... Ik heb wel het tasje nog
Ik heb vrijdag de 10232 om 15.59 het station van Leeuwarden uit zien rijden. Stond op het busstation. Dat ding zat halverwege het perron al op 40. Pff wat trok dat ding snel op.quote:Op maandag 18 december 2006 11:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
stimmt
en een GTW 2/6 trekt goed hard op ja
Ik ga er bijna met mee willen Oh wacht, nog een jaartje en dan komen ze hier langs. Al zullen ze vast niet vol gas rijden tussen Nijmegen en Nijmegen Heyendaal. Tenzij Veolia een jaar overal te vroeg wil aankomen, ter compensatie.quote:Op maandag 18 december 2006 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag de 10232 om 15.59 het station van Leeuwarden uit zien rijden. Stond op het busstation. Dat ding zat halverwege het perron al op 40. Pff wat trok dat ding snel op.
ICM overschot int noordenquote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
DAt is een behoorllijke hoeveelheid.
de plan U's zijn verkocht aan Slowakijequote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
Yep, zwolle staat er vol mee. En idd, ze zijn verkocht.quote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |