abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 december 2006 @ 08:11:44 #51
86072 thatsme
and That's you!
pi_44528868
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:02 schreef Wadloper het volgende:
Tjonge jonge, wat kunnen die GTW"s optrekken zeg!
Ik reed naast een ICM, normaal haalt de ICM makkelijk de wadloper in, nu gingen wij de ICM voorbij

Hoorde ik ineens de mcn MOI!! roepen naar de zwaaiers van de ICM

Ook heb ik vandaag gemerkt, dat de GTW aardig snel stilstaat tijdens een snelremming
Komt ook door het verschil in ATB generatie, in groningen altijd een leuke wedstrijd om .58 destijds.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  maandag 18 december 2006 @ 08:44:57 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44529120
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:11 schreef thatsme het volgende:

[..]

Komt ook door het verschil in ATB generatie, in groningen altijd een leuke wedstrijd om .58 destijds.
Zit bij Groningen niet op alle sporen ATB-EG of was het op dat stuk waar de diesellijn parallel loopt met het elektrische spoor?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 18 december 2006 @ 10:24:27 #53
86072 thatsme
and That's you!
pi_44530632
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zit bij Groningen niet op alle sporen ATB-EG of was het op dat stuk waar de diesellijn parallel loopt met het elektrische spoor?
ja waar beide parallel lopen, richting haren, leer.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  maandag 18 december 2006 @ 10:34:36 #54
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44530809
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef thatsme het volgende:

[..]

ja waar beide parallel lopen, richting haren, leer.
Dan maakt 't toch geen verschil? Als ze allebei met hoog groen Groningen uit rijden mogen ze toch even hard?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_44530882
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dan maakt 't toch geen verschil? Als ze allebei met hoog groen Groningen uit rijden mogen ze toch even hard?
niet als er 1 veel meer vermogen naar de aandrijf assen kan zetten, en welk gewicht je moet verplaatsen


een LOS 1600 elocje zonder wagens trekt ook harder dan als je er een sliert wagens achterhangt
  maandag 18 december 2006 @ 10:47:50 #56
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44531030
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:38 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

niet als er 1 veel meer vermogen naar de aandrijf assen kan zetten, en welk gewicht je moet verplaatsen

een LOS 1600 elocje zonder wagens trekt ook harder dan als je er een sliert wagens achterhangt
Maar dat is dus totaal niet afhankelijk van de ATB. Gewoon een vermogenskwestie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_44532198
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Maar dat is dus totaal niet afhankelijk van de ATB. Gewoon een vermogenskwestie.
stimmt

en een GTW 2/6 trekt goed hard op ja
  maandag 18 december 2006 @ 14:11:21 #58
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44536311
whaha, je moet die NS jas van Tellen i/d Trein weer inleveren
Niet dat ik hem uberhaupt wou dragen nog..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 18 december 2006 @ 14:14:51 #59
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_44536417
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
whaha, je moet die NS jas van Tellen i/d Trein weer inleveren
Niet dat ik hem uberhaupt wou dragen nog..
Jaja, voor januari / februari natuurlijk, maar ach je zal er toch niet mee kunnen lopen. Dan zal je constant worden aangepsproken in de trein en op het station, vanwege het NS logo... Ik heb wel het tasje nog
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
  maandag 18 december 2006 @ 14:17:12 #60
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44536495
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef SkaterSam het volgende:

[..]

Jaja, voor januari / februari natuurlijk, maar ach je zal er toch niet mee kunnen lopen. Dan zal je constant worden aangepsproken in de trein en op het station, vanwege het NS logo... Ik heb wel het tasje nog
Oh well. Ik zal m morgen ff inleveren met m'n declaratieformulier. Gelijk vragen wanneer ze meer weten over januari
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 16:18:13 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44540733
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:39 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

stimmt

en een GTW 2/6 trekt goed hard op ja
Ik heb vrijdag de 10232 om 15.59 het station van Leeuwarden uit zien rijden. Stond op het busstation. Dat ding zat halverwege het perron al op 40. Pff wat trok dat ding snel op.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 december 2006 @ 16:28:27 #62
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44541100
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik heb vrijdag de 10232 om 15.59 het station van Leeuwarden uit zien rijden. Stond op het busstation. Dat ding zat halverwege het perron al op 40. Pff wat trok dat ding snel op.
Ik ga er bijna met mee willen Oh wacht, nog een jaartje en dan komen ze hier langs. Al zullen ze vast niet vol gas rijden tussen Nijmegen en Nijmegen Heyendaal. Tenzij Veolia een jaar overal te vroeg wil aankomen, ter compensatie.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 16:30:49 #63
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44541201
Het in en uitstappen moet even wennen. omdat er minder deuren beschikbaar zijn, dus iets te vroeg rijden, zou best eens handig kunnen zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44541318
Hoppa! bijna 16 bakken gehad vanmiddag

ICM4 + 3x ICM3 vanaf leeuwarden, en 5 min er na nog een ICM3
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 16:37:17 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44541456
DAt is een behoorllijke hoeveelheid.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 december 2006 @ 16:39:27 #66
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44541525
Nadat jarenlang voor veel reizigers 'de machinist is kwijt' een van de meest vreemde vertragingsoorzaken is geweest, werd het nu blijkbaar tijd voor een nieuwe: 'de machinist spreekt geen Nederlands.' En voordat iedereen denkt dat een kwestie is waar Wilders werk van zal gaan maken: het gaat om de machinist van de Belgische IC naar Maastricht, die blijkbaar onvoldoende Nederlands zou spreken om de trein veilig naar binnen te rijden - al zeggen de Belgen dat hij pas in de problemen kwam toen hij over zijn vakantie moest praten. Zie http://www.nu.nl/news/920(...)7_van_machinist.html
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_44541591
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
DAt is een behoorllijke hoeveelheid.
ICM overschot int noorden
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 17:20:18 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44543242
De machinisten zijn de nieuwe GTW spuugzat. Kinderziektes, problemen met de software en een gebrekkige opleiding. Het gaat hun erom dat de trein veel te snel geïntroduceerd is, zonder de problemen eerst op te lossen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article1273322.ece
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44543881
In Hengelo staat het helemaal vol met mat '64. Ik vraag me af waar ze die vandaan getoverd hebben vroeger waren die daar nooit. Zijn dat de treinen van de stoptreinlijn Apeldoorn - Almelo ofzo?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 december 2006 @ 17:41:50 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44543948
Volgens mij wel. Iets anders kan ik voor het mat'64 niet bedenken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44545261
Jep die rijden sinds de nieuwe diensregeling op Almelo - Apeldoor i.pv. de koplopers(die eerst natuurlijk maar tot Deventer reden)
pi_44546176
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
Net efkes anges
  maandag 18 december 2006 @ 18:55:15 #73
86072 thatsme
and That's you!
pi_44546232
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
de plan U's zijn verkocht aan Slowakije
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_44546458
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hadden ze op de maaslijn (ondanks dat hij uit de dienstregeling is). geen Plan U's kunnen inzetten. Zullen toch wel harder gaan dan de braklopers. En her en der zullen er toch nog wel wat staan.
Yep, zwolle staat er vol mee. En idd, ze zijn verkocht.
pi_44546743
en de rest is kapot?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')