Ik dacht dat ik me ingedekt had door nonchalant te zeggen dat ik er gewoon langszapte, maar helaas.quote:Op zondag 17 december 2006 15:11 schreef alsem het volgende:
whehehe PrinceLU kijkt naar TMF gay awards![]()
Ehh, Final Fantasy XII is nog niet uit in de EU. En bovendien sponsort EA dat hele gebeuren...quote:Op zondag 17 december 2006 15:10 schreef PrinceLu het volgende:
Zijn die nou fake ofzo? Want ik zapte er net langs en bleef even hangen bij het stukje van "Beste online game" en ik zag wel guildwars voorbij komen, maar WoW was niet eens genomineerd! En sommige spellen krijgen de hoofdprijs terwijl er twintig betere waren in dat genre. Snap ik wel dat dat allemaal maar een kwestie van smaak is, maar toch.
Call of Duty 2 is een leuk spel, maar om nou te zeggen dat hij een prijsgerechtigde is in geluidseffecten, nou nee... En waarom is Vice city stories beste game overall?Final Fantasy 12 is dit jaar uitgekomen!
![]()
Wie bepaalde de winnaars? Is er gestemd via SMS? Of was er een jury? Ik dacht dat die dudes die het presenteerden zo onafhankelijk wilden zijn? Want het lijkt een beetje op doorgestoken kaart...
quote:Op zondag 17 december 2006 15:37 schreef Jesse- het volgende:
De beste handheld is de PSP geworden[afbeelding]
Of final fantasy is al 12 delen bijna precies dezelfde turn-based 'zooi' !quote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat het bij games hetzelfde gaat als bij muziek, bij TMF.
Het gaat niet om daadwerkelijk goeie games/muziek, maar om de beste marketing.
Wat slaat het beste aan bij de meningloze jeugd.
Alleen populaire-jongens-spellen, als GTA en NFS maken kans op zo'n award.
Final Fantasy is niet flitsend genoeg, en moet je te veel bij denken.
Het is toch juist heel logisch. Als je kijkt naar de games verkopen staan de goede spellen ook lang niet altijd bovenaan of ook maar in de buurt.quote:Op zondag 17 december 2006 15:10 schreef PrinceLu het volgende:
Zijn die nou fake ofzo? Want ik zapte er net langs en bleef even hangen bij het stukje van "Beste online game" en ik zag wel guildwars voorbij komen, maar WoW was niet eens genomineerd! En sommige spellen krijgen de hoofdprijs terwijl er twintig betere waren in dat genre. Snap ik wel dat dat allemaal maar een kwestie van smaak is, maar toch.
Call of Duty 2 is een leuk spel, maar om nou te zeggen dat hij een prijsgerechtigde is in geluidseffecten, nou nee... En waarom is Vice city stories beste game overall?Final Fantasy 12 is dit jaar uitgekomen!
![]()
Wie bepaalde de winnaars? Is er gestemd via SMS? Of was er een jury? Ik dacht dat die dudes die het presenteerden zo onafhankelijk wilden zijn? Want het lijkt een beetje op doorgestoken kaart...
Final Fantasy en denken... sorry, maar mag ik even lachen.quote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat het bij games hetzelfde gaat als bij muziek, bij TMF.
Het gaat niet om daadwerkelijk goeie games/muziek, maar om de beste marketing.
Wat slaat het beste aan bij de meningloze jeugd.
Alleen populaire-jongens-spellen, als GTA en NFS maken kans op zo'n award.
Final Fantasy is niet flitsend genoeg, en moet je te veel bij denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |