abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 december 2006 @ 15:10:06 #1
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44508336
Zijn die nou fake ofzo? Want ik zapte er net langs en bleef even hangen bij het stukje van "Beste online game" en ik zag wel guildwars voorbij komen, maar WoW was niet eens genomineerd! En sommige spellen krijgen de hoofdprijs terwijl er twintig betere waren in dat genre. Snap ik wel dat dat allemaal maar een kwestie van smaak is, maar toch.
Call of Duty 2 is een leuk spel, maar om nou te zeggen dat hij een prijsgerechtigde is in geluidseffecten, nou nee... En waarom is Vice city stories beste game overall? Final Fantasy 12 is dit jaar uitgekomen!

Wie bepaalde de winnaars? Is er gestemd via SMS? Of was er een jury? Ik dacht dat die dudes die het presenteerden zo onafhankelijk wilden zijn? Want het lijkt een beetje op doorgestoken kaart...
Nee jij bent lekker. =X
pi_44508392
whehehe PrinceLU kijkt naar TMF gay awards
  zondag 17 december 2006 @ 15:12:58 #3
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44508437
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:11 schreef alsem het volgende:
whehehe PrinceLU kijkt naar TMF gay awards
Ik dacht dat ik me ingedekt had door nonchalant te zeggen dat ik er gewoon langszapte, maar helaas.
Nee jij bent lekker. =X
pi_44508791
tsjek die sponsors aan voor dat het programma begint, en als het programma is afgelopen, zegt genoeg lijkt me.
pi_44508931
Ik haakte al af bij het woord TMF
pi_44508945
WoW kan niet echt de beste game van dit jaar winnen.. aangezien hij in 2005 is gelanceerd.
Guild Wars ging om 'Factions' als ik me niet vergis, wel van 2006
Hypermediocrity
pi_44508988
Inderdaad, ik was er live bij en toen zeiden ze dat ook, er is ook heel wat uit geknipt want er ging genoeg fout... En het stemmen was al een tijdje mogelijk, online via tmf.nl of powerweb.nl, geen doorgestoken kaart dus
Xbox Live! Gamertag: D4V360
  zondag 17 december 2006 @ 15:32:10 #8
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_44509010
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:10 schreef PrinceLu het volgende:
Zijn die nou fake ofzo? Want ik zapte er net langs en bleef even hangen bij het stukje van "Beste online game" en ik zag wel guildwars voorbij komen, maar WoW was niet eens genomineerd! En sommige spellen krijgen de hoofdprijs terwijl er twintig betere waren in dat genre. Snap ik wel dat dat allemaal maar een kwestie van smaak is, maar toch.
Call of Duty 2 is een leuk spel, maar om nou te zeggen dat hij een prijsgerechtigde is in geluidseffecten, nou nee... En waarom is Vice city stories beste game overall? Final Fantasy 12 is dit jaar uitgekomen!

Wie bepaalde de winnaars? Is er gestemd via SMS? Of was er een jury? Ik dacht dat die dudes die het presenteerden zo onafhankelijk wilden zijn? Want het lijkt een beetje op doorgestoken kaart...
Ehh, Final Fantasy XII is nog niet uit in de EU. En bovendien sponsort EA dat hele gebeuren...
pi_44509154
De beste handheld is de PSP geworden
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_44509280
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:37 schreef Jesse- het volgende:
De beste handheld is de PSP geworden [afbeelding]
, terwijl de DS veel beter verkoopt
  zondag 17 december 2006 @ 15:44:04 #11
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_44509331
Ik denk dat het bij games hetzelfde gaat als bij muziek, bij TMF.

Het gaat niet om daadwerkelijk goeie games/muziek, maar om de beste marketing.
Wat slaat het beste aan bij de meningloze jeugd.

Alleen populaire-jongens-spellen, als GTA en NFS maken kans op zo'n award.
Final Fantasy is niet flitsend genoeg, en moet je te veel bij denken.
  zondag 17 december 2006 @ 16:16:50 #12
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_44510246
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef Ixnay het volgende:

Of final fantasy is al 12 delen bijna precies dezelfde turn-based 'zooi' !
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_44510567
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:10 schreef PrinceLu het volgende:

Het is toch juist heel logisch. Als je kijkt naar de games verkopen staan de goede spellen ook lang niet altijd bovenaan of ook maar in de buurt.
pi_44511435
Zodiac Spear FTW !
I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
  zondag 17 december 2006 @ 17:03:48 #15
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44511651
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef Ixnay het volgende:

Final Fantasy en denken... sorry, maar mag ik even lachen. Dat je je ermee vermaakt is prima, maar denken is niet iets wat je erbij doet. Tenzij je onder denken het zoeken naar de X-knop om die het hele spel door ingedrukt te houden verstaat. Denk dat je bij GTA nog meer moet nadenken dan bij FF.

Maarja, tmf en games, dat is net zoiets als voor kledingadvies naar de zeeman gaan.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_44511700
Gambits dan? License systeem? Quickenings?. En als je niet begrijpt wat ik bedoel heb je geen recht van spreken.
  zondag 17 december 2006 @ 17:09:57 #17
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44511821
Face it, voor nadenken moet je niet bij rpg's 99% van de computerspellen zijn. Dat is de hele bedoeling van het genre deze hobby niet. Kan je wel beledigd reageren maar dat doet er niks aan af.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_44512108
Nee man, ik voel me niet beledigd. alleen moet je niet zomaar wat uitkramen. Be informed. Het klinkt vreemd, maar zelfs bij Gears of War denk ik veel na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')