abonnement Unibet Coolblue
pi_46354511
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Cristiano Ronaldo.
ok duidelijk tijd om te gaan slapen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:15:34 #252
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46354533
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef dndiek het volgende:

[..]

ok duidelijk tijd om te gaan slapen
Weltrusten!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46368934
quote:
'Laatste seizoen voor Rijkaard'

Volgens de Spaanse krant AS zal Frank Rijkaard aan het einde van dit seizoen opstappen als trainer van Barcelona. De 44-jarige Nederlander zou ernstige persoonlijke problemen hebben.

De krant heeft de informatie verkregen uit 'zeer goed geïnformeerde bronnen' uit de omgeving van Rijkaard. Zelf wil hij niet op de speculaties reageren, terwijl ook de Catalaanse club geen commentaar wil geven.

Het contract van Rijkaard loopt nog tot medio 2009. De oud-bondscoach heeft echter wel een clausule laten opnemen, waardoor hij kan vertrekken als hij dit mocht willen.

De Spanjaarden hebben meteen een lijst gepubliceerd met de mogelijke opvolgers van Rijkaard. Op het lijstje zijn de namen van Marco van Basten, Ronald Koeman, Marcello Lippi en Bernd Schüster te vinden.
Marco van Basten...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46368956
quote:
'Rijkaard na dit seizoen weg bij Barcelona'

16/2/2007 14:18

Frank Rijkaard vertrekt aan het einde van het seizoen bij Barcelona, beweren enkele grote Spaanse sportbladen. AS en El Mundo Deportivo berichten dat de trainer op 30 juni officieel zijn contract laat ontbinden.
Volgens beide kranten zou Rijkaard het tijd vinden op te stappen na vier seizoenen als hoofdcoach van Barcelona. AS meldt tevens dat de trainer ook wil stoppen omdat hij 'ernstige persoonlijke problemen' heeft. El Mundo Deportivo weet daarentegen dat Rijkaard van plan is een sabbatsjaar te nemen, om bij te komen van alle hectiek.

Volgens kwaliteitskrant El Pais en het Catalaanse blad Sport zou de directie van Barcelona vrezen dat Rijkaard zijn contract na afloop van het seizoen laat ontbinden. De verbintenis loopt nog tot medio 2009, maar bevat een clausule die het mogelijk maakt om na een seizoen de samenwerking te beëindigen.

Sport schrijft dat Rijkaard uiterlijk 30 maart moet laten weten of hij zijn huidige verbintenis verlengt of dat hij van plan is te vertrekken. Diezelfde krant voegt daar aan toe dat Bernd Schuster en Marco van Basten de belangrijkste kandidaten zijn Rijkaard op te volgen. AS noemt naast dit tweetal ook nog Ronald Koeman.

Tot nu toe is Rijkaard zeer succesvol geweest bij Barcelona. In 2005 en in 2006 veroverde zijn ploeg de Spaanse titel, in het laatste jaar won Barça ook nog de Champions League. Momenteel is de Catalaanse club koploper van de Primera División.
Is eigenlijk niet zo een slecht idee van Frenk..de verwachtingen worden elk jaar hoger en het maakt niet uit wat hij de afgelopen jaren gepresteerd heeft, bij een langere slechte reeks zal er om zijn hoofd worden geeist. Hopelijk wint hij dit jaar nogmaals de CL en landstitel, dan gaatie echt weg als een van de beste trainers van Barca ooit.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:05:25 #255
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46368985
Ik zag het ook net... Latren we hopen dat het geen Van Basten of Schuster wordt, dan nog liever Koeman. Zou het erg zijn als Rijkaard vertrekt?
pi_46369064
Als het maar niet Jose wordt, die wil ik nog ff houden.

Zouden de fans daar ook niet erg waarderen, denk ik.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46369073
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:05 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zag het ook net... Latren we hopen dat het geen Van Basten of Schuster wordt, dan nog liever Koeman. Zou het erg zijn als Rijkaard vertrekt?
Nou, andere trainers zullen heus wel met succes kunnen voortborduren op wat hij heeft gecreerd. MAar laten we wel eerlijk wezen, de mani9er waarop hij dit Barca de afgelopen jaren heeft laten voetballen is geweldig geweest. Barca heeft onder Rijkaard het voetbal gespeeld zoals het voetbal zou moeten zijn. Ik heb er van genoten in ieder geval. Hopelijk dat een andere trainer hetzelfde voort kan zetten.

Dus niet alleen de successen, maar ook het spel.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:09:57 #258
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46369138
Sluit ik me volledig bij aan.

De chemie zal wel weg zijn, 'houdbaarheidsdatum' verstreken...
pi_46369189
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:05 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zag het ook net... Latren we hopen dat het geen Van Basten of Schuster wordt, dan nog liever Koeman. Zou het erg zijn als Rijkaard vertrekt?
Ik zou er niet blij mee zijn als Rijkaard vertrekt, hij straalt rust uit, behaald resultaten en weet goed met bepaalde spelers om te gaan.

Maar hoe komen ze in hemelsnaam op V.Basten..
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nou, andere trainers zullen heus wel met succes kunnen voortborduren op wat hij heeft gecreerd. MAar laten we wel eerlijk wezen, de mani9er waarop hij dit Barca de afgelopen jaren heeft laten voetballen is geweldig geweest. Barca heeft onder Rijkaard het voetbal gespeeld zoals het voetbal zou moeten zijn. Ik heb er van genoten in ieder geval. Hopelijk dat een andere trainer hetzelfde voort kan zetten.

Dus niet alleen de successen, maar ook het spel.
Eens!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46369306
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Marco van Basten...
Mijn god, wat een kutnamen allemaal. Koeman, Van Basten .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46369333
Van Basten wordt het toch niet, die wil zijn karwei afmaken
pi_46369457
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:15 schreef VoreG het volgende:
Van Basten wordt het toch niet, die wil zijn karwei afmaken
welke is dat ook alweer? wk2010 of was het ek2012??
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46369759
quote:
Op het lijstje zijn de namen van Marco van Basten, Ronald Koeman, Marcello Lippi en Bernd Schüster
Als je dan toch één uit dat lijstje moet kiezen, doe dan Koeman maar..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46369860
Tweede comeback van Van Gaal zou wel wat zijn
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:31:15 #265
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46369896
Dacht er ook effe aan... Andries Jonker als assistent! Of Wim Koevermans, ook zo'n KNVB-lul
pi_46370125
quote:
Xavi hoopt dat Rijkaard blijft


FC Barcelona-middenvelder Xavi heeft Frank Rijkaard aangespoord om komende zomer aan te blijven als trainer van de Catalaanse club. De Spaanse international reageert hiermee op de geruchten dat de Nederlandse oefenmeester na dit seizoen vertrekt uit Nou Camp.

Volgens de Spaanse krant AS zou Rijkaard 'ernstige persoonlijke problemen' opgeven als reden voor zijn vertrek. De oefenmeester, die de laatste weken in verband werd gebracht met Chelsea en AC Milan, mag door een clausule in zijn contract zelf bepalen wanneer hij vertrekt bij FC Barcelona.

Xavi hoopt echter vurig dat Rijkaard ook komend seizoen aanblijft als trainer. "Ikzelf en ook de rest van het team hopen dat hij blijft", aldus de middenvelder tegenover het lokale radiostation RKB. "Hij heeft de controle in de kleedkamer en geniet bovendien het vertrouwen van de gehele ploeg."

"Rijkaard is het soort trainer waar je altijd op kan rekenen .De deur van zijn werkkamer staat altijd voor ons open. Onder hem hebben we al vele prijzen gewonnen en daarmee kunnen we ook de komende seizoenen doorgaan. Rijkaard is voor ons de perfecte coach en ook een fantastisch mens."

Ondertussen is de Spaanse geruchtenmachine over de eventuele opvolging van Rijkaard losgebarsten. Een drietal namen blijven steeds de revue passeren. Bernd Schuster (Getafe), Juande Ramos (Sevilla) en Marco van Basten (bondscoach Nederland) lijken de voornaamste kandidaten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46370133
Koeman, Van Basten, jullie helpen Real wel
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:50:18 #268
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_46370502
Koeman zou niet eens zo'n slechte optie zijn. Ik vind dat hij het bij PSV goed doet. Bovendien heeft hij daar zo veel krediet, mensen willen voor hem door het vuur gaan.
pi_46370866
Gewoon blijven, of ruil met Van Basten
pi_46372330
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:50 schreef Omnifacer het volgende:
Koeman zou niet eens zo'n slechte optie zijn. Ik vind dat hij het bij PSV goed doet. Bovendien heeft hij daar zo veel krediet, mensen willen voor hem door het vuur gaan.
Komt bovendien nog bij dat ie een FC Grunn verleden heeft..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46395029
quote:
Rijkaard sluit vertrek korte termijn uit


De laatste dagen stonden de Spaanse kranten weer vol met het nieuws dat Frank Rijkaard aan het einde van dit seizoen zal vertrekken bij FC Barcelona. De Nederlandse trainer bestempelt deze berichten als geruchten en ontkende snel te vertrekken bij de Catalanen.

"Dit soort geruchten heb je altijd bij een club als Barcelona. Zeker als er iets aan de hand is. Maar een vertrek bij Barça aan het einde van het seizoen is niet aan de orde,” reageert Rijkaard tijdens zijn wekelijkse persconferentie.

Er werden ook al namen in verband gebracht die de functie van Rijkaard op moeten gaan volgen. Naast de Nederlandse bondscoach Marco van Basten en PSV-trainer Ronald Koeman werd ook de naam van Bernd Schuster genoemd.

Een ander punt waar hij volop mee in het nieuws kwam, was zijn botsing met aanvaller Samuel Eto’o. Maar inmiddels is mede door Carles Puyol alle kou weer uit de lucht. “Ik wil de groep en de aanvoerder feliciteren dat de kwestie snel en in alle openheid is opgelost.“
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:35:59 #272
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46395270
Eto'o wordt misschien uit de selectie gelaten zodat die tegen Liverpool meer minuten kan maken ofzo. De reden begrijp ik niet echt want hij kan net zo goed morgen 20 minunten spelen en tegen Liverpool 60. Of zou die na 1 wedstrijd al helemaal uitgeput zijn en 2 weken moeten herstellen?

Ben benieuwd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46396248
Hmm, jammer. Ik had gehoopt op REM tegen Valencia.
Hoop stiekem toch dat ie mee doet.

Maar ik heb ergens gelezen dat Eto'o hoopt de volle 90m tegen Liverpool te kunnen spelen.
En hij moet natuurlijk wel fit zijn voor El Classico
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46397455
Ik wil een -mijns inziens- geweldige post inzake de hele kwestie rondom Eto'o van een ander forum (Bigsoccer.com) hier quoten. Het is gewoon de poster zijn persoonlijke visie op de kwestie maar ik denk dat hij "spot on" is!
quote:
Quote:
Originally Posted by FMF_LFP
If E'to's attitude resentment and general envy towards his teammates he could very well the boot and this would diminish tensions in the locker room if they are true. Let's be objective we know of E'tos temper and he has shown it in the field in the past which he just blows up.
There's nobody who knows the situation at Barca better than the management and players themselves. With that said, if the press asks the players and the management how things are going in the locker room, it would be stupid to say that there's a bad locker room atmosphere if it can be hidden by the team.

You really think Eto'o resents his teammates? The way he plays on the field, the way he gives it his 100%, the way he came back from injury ahead of schedule to return to the squad, the way he can't stand watching his team lose from the sidelines? Eto'o drips every drop of sweat for his team. Don't make the mistake of buying into the media and thinking that Eto'o was "Jealous of his teammates." Eto'o has worked his ass off since his injury to return to the pitch. He's worked overtime while others arrive to practice late.

Eto'o's absence won't make the locker room atmosphere better. Eto'o was simply pointing out a problem that was already there. A cancer that he wants to get rid of. And as Real Madrid Castilla coach Michel said, what Eto'o said was only "the tip of the iceberg"
quote:
Quote:
Originally Posted by malicia
It's Marca for crissakes.

And honestly, the Eto'o thing is getting all blown out of proportion. Yeah, he's high-strung. Deco used to be kinda whiny that way too & is calmed down. A lot of players have had their moments. I'm waiting to see how it develops...
Eto'o is like a child. He has a pure heart. Though he may talk TOO fast sometimes, he's always honest and he always speaks from his heart. The media cannot stop blaming and condemning Eto'o for his actions, but most media sources have no F***Ing Idea of what they're talking about or what's going on.

Actually, I think that for once, Eto'o DID think about what he was going to say. There's no doubt that his words have shaken up the locker room, but it wasn't for calling out Dinho or Rijkaard, it was because he uncovered the horrible atmosphere that takes place behind Camp Nou doors. External forces like Rossel and Cruyff are twisting and changing the way things work at Barca, and Eto'o simply had the balls and tell people that it's hurting the team.

Rijkaard brings Eto'o in vs. Osasusna @ EL SADAR, one of the most difficult away visits, in a match where Barca hardly has any control on attack. And this is Eto'os first game back from Injury...

Then Rijkaard promises Eto'o 30 minutes vs. Racing. Gives him 5. Eto'o was not jealous of Dinho, nor was he jealous of Lio. He was sour because Rijkaard promised him a recovery schedule, and he didn't keep his word. But instead of telling the press this, he tells the press that ETO'O DID NOT WANT TO PLAY, while the president makes up shit about Eto'o not having warmed up enough. Eto'o could have warmed up as little as possible, if Rijkaard would have kept his word, Eto'o would have jumped right in.

The biggest thing he did though, was to uncover a duel between Laporta and Rossel. It seems that ROnaldinho and Deco lead a group of so called "Brazilians" who still support and listen to Ex Vice-President Sandro Rossell, who left Barcelona a year and a half after Laporta took over. Rossell was the man who brought Dinho to Barcelona, along with a handful of other players. With the two groups (Laportas vs. Rossels) pulling in different directions, Eto'o is stuck in the middle, being the puppet of both groups. He says "Me pasan por detras para darme a palos." - "They pass behind me and hit me with sticks."

He also clearly says that Rossel's group should be worried, because he's returning and he will score goals.


Don't be fooled. If you think Ronaldinho sweats for the team more than Eto'o, you should shove Huevos in your mouth. Even while injured, Eto'o has sweat so much more than Dinho has all season.

I love Eto'o. He's a saint. But no doubt that what he has said will affect the team. And notice how quiet the Barcelona captain, Puyol, has become. He's also in the middle of this with Eto'o. More importantly, he knows how much Eto'o dedicates not only to the team, but more importantly, to his team-mates. That's why he doesn't speak against Eto'o.


Ronaldinho is a Ill-mouthed ********-face who deserves little if no respect. I'd rather kiss C. Ronaldo's feet than cheer for that lazy sonuvabicth.

http://www.cuatro.com/multimedia/video.html?xref=20070213ctoultnot_1.Ves&view=alta Video of Eto'os comments after the game (In Spanish)

I feel so bad for the way Rijkaard and Ronaldinho hypocritcally disrespected Eto'o.

And if you all don't beleive me, well let me just tell you to keep an eye on Puyol. The man who bleeds Barca and Catalunya. Let him tell you the truth.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flashwin op 17-02-2007 14:07:53 ]
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46398161
Dat gezeik tussen Laporta en Rossel moet ook maar eens ophouden, die 2 waren notabene vrienden van elkaar.
In de reportage BBC - Inside Barcelona (hier te downloaden) zie je al dat er een strijd tussen die 2 gaat onstaan op het einde.
Er zal best een kern van waarheid zitten in de post hierboven, maar een oordeel durf ik er niet over te geven aangezien ik gewoon ook niet weet wat er precies gaande is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')