abonnement Unibet Coolblue
pi_44452297
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:08 schreef booo het volgende:
Ohmijngod, die bruine jas is wel heel erg tof
Dat leren jasje heb ik vandaag binnengekregen, en ik vond het erg tegenvallen. Gekke pasvorm, uitgelubberde onderkant. Op het model zag het jasje er ookal niet zo fraai uit, maar ik heb het tegen beter weten in besteld.



Ook een tegenvaller was het bloemenjurkje. De verhoogde taille zat veel te hoog en mijn borsten pasten er niet in. Ook waren de kleuren in het echt niet zo diep als op de foto.



Wel ben ik geslaagd met 2 bloesjes en een wollen jas. Die jas zit echt heerlijk.



Ik vind de jas bij mij leuker staan dan bij het model.



Dit was mijn eerste keer bestellen bij H&M. Jemig, wat duurt dat lang.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_44452335
Zo.. de pyjama ligt al bij de kassa te wachten Nu nog even afwachten of iemand de bestelcodes van de 19e en de 21e kan ontdekken en dan ben ik helemaal gelukkig!

Die wollen jas heb ik ook! Zit echt heerlijk en bij dat model staat hij inderdaad niet! Had daardoor ook mijn twijfels of hij wel leuk zou zijn, maar ben er echt verliefd op geworden!!
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:11:59 #4
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44452547
pyjama is ook al besteld en dan toch maar gezwicht voor die trenchcoat uit de voorjaarsmode. Maar dat is toch echt het laatste wat ik besteld heb de komende tijd.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44452581
Ik heb 2 pjama's besteld!
Uno for mama en uno for melanie.
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:24:55 #6
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_44452959
Wie weet er 19 december?
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_44453271
Ik ga voorlopig echt proberen ff niet meer te bestellen... het loopt iedere keer weer een beetje uit de hand

Maar zag nu toch op de site dat echt vrijwel alles uitverkocht was in de normale maten/kleuren...
pi_44456265
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ook een tegenvaller was het bloemenjurkje. De verhoogde taille zat veel te hoog en mijn borsten pasten er niet in. Ook waren de kleuren in het echt niet zo diep als op de foto.

[afbeelding]

Wel ben ik geslaagd met 2 bloesjes en een wollen jas. Die jas zit echt heerlijk.

[afbeelding]

Ik vind de jas bij mij leuker staan dan bij het model.

[afbeelding]
Jammer van het jurkje, ik was aan het twijfelen of ik het in het zwart wilde bestellen.

Die jas heb ik ook, in het grijs.
pi_44462037
Wie heeft de bestelcodes voor 16 en 19 december????
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44470757
Ik wou vragen hoe jullie aan de bestelcodes van gift of the day komen.. ik ben nu al 3 nachten achterelkaar opgebleven voor die dingen zijn ze elke keer om middernacht uitverkocht dat kan toch helemaal niet.. ik snap er echt niks van.. als iemand miss. mij kan helpen graag
pi_44472758
Voor de mensen die het nog wilden weten:
De pyjama is 80% Polyester en 20% katoen. Verder is er naast de pyjama ook nog een supermooi nachthemd voor vrouwen te koop, dus dat is het kijken ook nog wel waard vanavond.
pi_44472866
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:42 schreef parselmouth het volgende:
Voor de mensen die het nog wilden weten:
De pyjama is 80% Polyester en 20% katoen. Verder is er naast de pyjama ook nog een supermooi nachthemd voor vrouwen te koop, dus dat is het kijken ook nog wel waard vanavond.
heb je de code van het nachthemd?
Voices tell me I'm the shit.
pi_44473322
NU AL UITVERKOCHT ik kon nei teens het nachthemd bekijken
Voices tell me I'm the shit.
pi_44473341
Nee sorry, geen code. Heb het alleen net even in de winkel gecheckt, werd ingehangen vlak voordat ik naar huis mocht
pi_44473698
Rrrr, er liggen twee bestellingen in Zwolle van mij
Hopelijk zijn ze er morgen dan (of doet TNT niet aan pakketpost op zaterdag?)...
pi_44473720
:S Ik snap d'r niks van. Waarvoor zijn die codes en waarom is alles in 1 minuut uitverkocht?
pi_44473783
ik wil het nachthemd zien..
Voices tell me I'm the shit.
pi_44474756
* melanie_the_miss weent
Voices tell me I'm the shit.
pi_44475580
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:31 schreef EyesOpen het volgende:
Ik wou vragen hoe jullie aan de bestelcodes van gift of the day komen.. ik ben nu al 3 nachten achterelkaar opgebleven voor die dingen zijn ze elke keer om middernacht uitverkocht dat kan toch helemaal niet.. ik snap er echt niks van.. als iemand miss. mij kan helpen graag
Iemand wist een aantal codes te ontfutselen via de h&m site en postte ze op fok!. Echter zijn die posts gedelete (omdat het niet is toegestaan). Er waren volgens mij ook geen codes bekend voor na vandaag...
amokaapjeeh O+
pi_44481274
Vreemd dat het bij jullie uitverkocht was , ik heb om 03.00 gewoon 4 pyjama's kunnen bestellen
Die nachthemd heb ik trouwens niet kunnen vinden..
pi_44481627
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:58 schreef Burbujas het volgende:
Vreemd dat het bij jullie uitverkocht was , ik heb om 03.00 gewoon 4 pyjama's kunnen bestellen
Die nachthemd heb ik trouwens niet kunnen vinden..
Wat moet je met 4 pyjama's?
amokaapjeeh O+
pi_44481707
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:14 schreef Coconut het volgende:

[..]

Wat moet je met 4 pyjama's?
Je hebt wel es mensen die iets voor een ander bestellen
pi_44482937
Nouja als iemand miss. straks wel codes heeft voor de komende dagen zou ik het graag horen... Ik baal echt dat ik elke keer niks kan bestellen van de gift of the day...
pi_44482977
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:58 schreef Burbujas het volgende:
Vreemd dat het bij jullie uitverkocht was , ik heb om 03.00 gewoon 4 pyjama's kunnen bestellen
Die nachthemd heb ik trouwens niet kunnen vinden..
Waat? Ik ben er speciaal tot 12 uur voor opgebleven en toen stond er dus 'sold out'....:(
pi_44482990
Leuke trui de 22e voor mannen!


Komt in verschillende kleuren overigens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')