abonnement Unibet Coolblue
pi_44448725
Hij loopt als ik eet, als t vloeibaar is en warm is t t ergst maar als ik een boterham met pindakaas eet gaat ie ook lopen. Hij loopt als ik huil. Hij loopt als ik van buiten naar binnen of van binnen naar buiten ga. Hij loopt als ik heb gefietst en ik stop (van de fiets afstappen vindt mijn neus een reden om een golf aan lopen te beginnen). Hij loopt als er helemaal geen aanleiding voor is en ik al uren geacclimatiseerd ben aan de omgeving. Snuiten helpt niet want hij gaat 1 minuut later weer verder. Hij loopt als ik me fysiek inspan. Hij loopt als ik onder de douche sta.

Verder loopt ie natuurlijk als ik verkouden ben maar als t alleen dan zou zijn zou t overkomelijk zijn.

Heeft iemand aub een huis tuin en keukentip voor een chronisch lopende loopneus? Neusdruppels zijn niet zo bijster gezond (weet ook niet of ze helpen als je niet verkouden ben)

Oja, en ik ben niet allergisch want wie is er nou allergisch voor eten, temperatuurswisselingen, wind, 'zomaar ineens' en inspanning?

:'( ik word hier echt helemaal gestoord van.
pi_44449083
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef diginoob het volgende:
Heeft iemand aub een huis tuin en keukentip voor een chronisch lopende loopneus? Neusdruppels zijn niet zo bijster gezond (weet ook niet of ze helpen als je niet verkouden ben)

Oja, en ik ben niet allergisch want wie is er nou allergisch voor eten, temperatuurswisselingen, wind, 'zomaar ineens' en inspanning?

:'( ik word hier echt helemaal gestoord van.
Heb je misschien honden of katten ofzo, misschien is het wel allergie voor huisstof. Allergie voor bepaalde dingen in voedsel kan wel degelijk en ja je wordt van zulk soort (allergische) reactie(s) inderdaad gestoord ja.

Misschien toch maar eens naar de huisarts?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_44449107
Ik heb 't ook. Bij mij komt het omdat ik allergisch ben voor huisstofmijt, mijn neusslijmvlies is chronisch opgezwollen. Bij temperatuurwisselingen enzo krimpt dat, of zet het uit, weet ik het, maar dan heb ik dus ook een loopneus.

Ik had gister geen zakdoek bij me (een unicum met een kwaal als dit) en heb toen in de stad zakdoeken moeten kopen want het liep al bijna over m'n gezicht heen na een stukje fietsen.

Bij mij vindt je overal zakdoeken, in elke tas en jas enzo. Behalve gisteren dus
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44449136
Tijdens het eten is het ook zo tof Zit je voor de eerste keer bij je schoonouders meteen je neus leeg te toeteren na elke gang............
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44449172
Kan je deze vraag niet beter aan je huisarts stellen?
Ja lekker!
pi_44449323
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:09 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Heb je misschien honden of katten ofzo, misschien is het wel allergie voor huisstof. Allergie voor bepaalde dingen in voedsel kan wel degelijk en ja je wordt van zulk soort (allergische) reactie(s) inderdaad gestoord ja.

Misschien toch maar eens naar de huisarts?
Nou ja het is een jaar geleden nog getest en toen had ik alleen hooikoorts. En die uit zich normaal gesproken alleen in de zomer en niet als een loopneus maar als andere symptomen.
Ik heb wel een kat maar die is niet op school en daar heb ik het even erg.
pi_44449375
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:12 schreef Pronk het volgende:
Kan je deze vraag niet beter aan je huisarts stellen?
Jawel maar ik vrees dat die het allemaal niet beter weet dan ik zelf aangezien dat normaal gesproken altijd zo is als ik ergens mee kom + ik wil eerst kijken of er niet iets is wat ik zelf kan doen wat helpt zonder gelijk een afspraak te maken en bla die bla.
Ik kom al zo vaak weet je...
pi_44449449
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef Syrena het volgende:
Ik heb 't ook. Bij mij komt het omdat ik allergisch ben voor huisstofmijt, mijn neusslijmvlies is chronisch opgezwollen. Bij temperatuurwisselingen enzo krimpt dat, of zet het uit, weet ik het, maar dan heb ik dus ook een loopneus.

Ik had gister geen zakdoek bij me (een unicum met een kwaal als dit) en heb toen in de stad zakdoeken moeten kopen want het liep al bijna over m'n gezicht heen na een stukje fietsen.

Bij mij vindt je overal zakdoeken, in elke tas en jas enzo. Behalve gisteren dus
Mijn vader heeft hetzelfde. Hij heeft een spulletje om in zijn neus te spuiten wat wel helpt als t regelmatig gebruikt wordt. (elke dag dus) Maar hoe kan t dan dat je het ook zo hebt als je buiten bent bijvoorbeeld? Is dat omdat je neusslijmvlies dus door alle irritatie van het gedoe met de huisstofmijt ook reageert in andere situaties?

Gelukkig kun je met allergie vaak nog een gewenningskuur proberen; maar als t geen allergie is (zoals bij mij) is er niks.
pi_44449564
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:18 schreef diginoob het volgende:

[..]

Nou ja het is een jaar geleden nog getest en toen had ik alleen hooikoorts. En die uit zich normaal gesproken alleen in de zomer en niet als een loopneus maar als andere symptomen.
Ik heb wel een kat maar die is niet op school en daar heb ik het even erg.
Opnieuw een test doen dan, je kunt in de tussentijd "opeens" ook allergisch zijn geworden voor andere dingen .
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:19 schreef diginoob het volgende:

[..]

Jawel maar ik vrees dat die het allemaal niet beter weet dan ik zelf aangezien dat normaal gesproken altijd zo is als ik ergens mee kom + ik wil eerst kijken of er niet iets is wat ik zelf kan doen wat helpt zonder gelijk een afspraak te maken en bla die bla.
Ik kom al zo vaak weet je...
Boeiend gewoon gaan, hij is alleen maar blij met je, je bent immers zijn inkomsten en anders had hij maar een ander beroep moeten kiezen .

Ik ben dan zo iemand die zijn klachten "opspaard", ik ga vrijdag naar de dokter met iets van vijf verschilde klachten/vragen .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_44449699
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:25 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Opnieuw een test doen dan, je kunt in de tussentijd "opeens" ook allergisch zijn geworden voor andere dingen .
[..]

Boeiend gewoon gaan, hij is alleen maar blij met je, je bent immers zijn inkomsten en anders had hij maar een ander beroep moeten kiezen .

Ik ben dan zo iemand die zijn klachten "opspaard", ik ga vrijdag naar de dokter met iets van vijf verschilde klachten/vragen .
mja maar die loopneus heb ik al vanaf mijn 12e, wel in steeds ergere mate. Ja ik spaar ze liever ook op en ik heb er dus nog maar 1 .
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:35:06 #11
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_44449781
Ik zie maar één oplossing...

Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:38:24 #12
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44449841
chronische loopneus: stoppen met roken
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_44449868
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:22 schreef diginoob het volgende:

[..]

Mijn vader heeft hetzelfde. Hij heeft een spulletje om in zijn neus te spuiten wat wel helpt als t regelmatig gebruikt wordt. (elke dag dus) Maar hoe kan t dan dat je het ook zo hebt als je buiten bent bijvoorbeeld? Is dat omdat je neusslijmvlies dus door alle irritatie van het gedoe met de huisstofmijt ook reageert in andere situaties?

Gelukkig kun je met allergie vaak nog een gewenningskuur proberen; maar als t geen allergie is (zoals bij mij) is er niks.
Ik heb ook een neusspray die ik elke dag moet gebruiken (Flixonase). Die moet je op een bepaalde manier in je neusholte spuiten, alleen gaat dat in mijn rechterneusgat niet, omdat dat zo gezwollen is dat ik de spray tegen het slijmvlies spuit i.p.v. in de holtes.

Ik heb de neusspray om de ontzettende kop- en gezichtspijn tegen te gaan die ik krijg als alles gaat opzwellen dus niet echt om die loopneus tegen te gaan. Eerst was het wel erger, vooral als ik soep at daar was niet tegenop te vegen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44450025
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:35 schreef Willaaam het volgende:
Ik zie maar één oplossing...

[afbeelding]
ja werkt idd geweldig bij een bloedneus, maarr ja ik kan moeilijk tijdens een proefwerk op school met 2 tampons in mijn neus gaan zitten he?
pi_44450037
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef LENUS het volgende:
chronische loopneus: stoppen met roken
ik rook niet,
pi_44450061
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb ook een neusspray die ik elke dag moet gebruiken (Flixonase). Die moet je op een bepaalde manier in je neusholte spuiten, alleen gaat dat in mijn rechterneusgat niet, omdat dat zo gezwollen is dat ik de spray tegen het slijmvlies spuit i.p.v. in de holtes.

Ik heb de neusspray om de ontzettende kop- en gezichtspijn tegen te gaan die ik krijg als alles gaat opzwellen dus niet echt om die loopneus tegen te gaan. Eerst was het wel erger, vooral als ik soep at daar was niet tegenop te vegen.
ja soep is het ergste.
pi_44450308
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef diginoob het volgende:

[..]

ja soep is het ergste.
Hahahaha ja. En ik ben echt gek op soep, maar bij uit eten bestel ik het nooit, omdat het gegarandeerd gesnotter betekent
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44450437
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hahahaha ja. En ik ben echt gek op soep, maar bij uit eten bestel ik het nooit, omdat het gegarandeerd gesnotter betekent
tis vooral zo kut als je een date hebt ofzo. Mijn ouders kennen 't onderhand wel..
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:02:51 #19
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44450534
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef diginoob het volgende:

Oja, en ik ben niet allergisch want wie is er nou allergisch voor eten, temperatuurswisselingen, wind, 'zomaar ineens' en inspanning?

:'( ik word hier echt helemaal gestoord van.
Daar heb je je (mogelijke) oorzaak. Bij mij is dat het geval. Ik ben op alle mogelijke dingen getest, heb mn neusslijmvlies laten verkleinen, medicijnen geslikt, mn halve kop weggespoten met neusspray, niks helpt. Ik ben volgens de heren geleerden gewoon overgevoelig voor temperatuurswisselingen en verder nog bepaalde geuren (tabaksrook, parfums, etc) en voor airco's. Zet me 5 minuten in een ruimte met airco en ik heb er 3weken plezier van.

Ik heb een poos lang ook flixonase gebruikt, alleen dat spul sloeg me op mn keel en stem. Ik kon bijna niet meer praten, mn stem sloeg over en ik kon geen woord uitspreken zonder te moeten kuchen. Bleek dat de vloeistof die erin zit de boosdoener was. Ik heb nu Rhinocort turbohaler, dat is hetzelfde alleen is het alleen de 'poeder' die je moet inhaleren/opsnuiven (en nee het is geen coke ) dus zonder die vloeistof. Je voelt er niks van in je neus, maar het helpt een heel klein beetje bij mij.

Ik raad je toch aan om naar een arts te gaan en een allergie en inhalatie test te laten doen. Overigens kan eten ook best een boosdoener zijn. Je hebt t zelf al over soep Bepaalde kruiden of geuren bijv kunnen je misschien een reactie op je slijmvlies geven. Je neus is toch belangrijk tijdens het eten, als je je neus dichthoud zou je (zo hebben ze me verteld) niks moeten proeven. Dus het zou ook best aan eten kunnen liggen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:05:00 #20
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44450606
minder snuiven is de oplossing..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44450626
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:18 schreef diginoob het volgende:

[..]

Nou ja het is een jaar geleden nog getest en toen had ik alleen hooikoorts. En die uit zich normaal gesproken alleen in de zomer en niet als een loopneus maar als andere symptomen.
Ik heb wel een kat maar die is niet op school en daar heb ik het even erg.
Stel je bent allergisch voor die kat, dan denk je toch niet dat je die paar uurtjes dat je op school bent direct van de gevolgen af bent? Hoe is het als je op vakantie bent ofzo? En die kat is er een tijdje niet?
pi_44450997
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef Roeji het volgende:

[..]

Daar heb je je (mogelijke) oorzaak. Bij mij is dat het geval. Ik ben op alle mogelijke dingen getest, heb mn neusslijmvlies laten verkleinen, medicijnen geslikt, mn halve kop weggespoten met neusspray, niks helpt. Ik ben volgens de heren geleerden gewoon overgevoelig voor temperatuurswisselingen en verder nog bepaalde geuren (tabaksrook, parfums, etc) en voor airco's. Zet me 5 minuten in een ruimte met airco en ik heb er 3weken plezier van.

Ik heb een poos lang ook flixonase gebruikt, alleen dat spul sloeg me op mn keel en stem. Ik kon bijna niet meer praten, mn stem sloeg over en ik kon geen woord uitspreken zonder te moeten kuchen. Bleek dat de vloeistof die erin zit de boosdoener was. Ik heb nu Rhinocort turbohaler, dat is hetzelfde alleen is het alleen de 'poeder' die je moet inhaleren/opsnuiven (en nee het is geen coke ) dus zonder die vloeistof. Je voelt er niks van in je neus, maar het helpt een heel klein beetje bij mij.

Ik raad je toch aan om naar een arts te gaan en een allergie en inhalatie test te laten doen. Overigens kan eten ook best een boosdoener zijn. Je hebt t zelf al over soep Bepaalde kruiden of geuren bijv kunnen je misschien een reactie op je slijmvlies geven. Je neus is toch belangrijk tijdens het eten, als je je neus dichthoud zou je (zo hebben ze me verteld) niks moeten proeven. Dus het zou ook best aan eten kunnen liggen.
Kijk hier hebben we wat aan.
Maarre zoals ik al zei: soep is het ergst, maar t maakt niet uit wat ik eet, als ik eet gaat ie lopen.
Je neusslijmvlies laten verkleinen, wanneer doen ze dat dan? Dat wat je met die flixonase had hebben de meeste mensen dat/is het sowieso slecht voor je stem? Ik zing namelijk en ik moet niet hebben dat mijn stem t niet meer doet.
Wat houdt een inhalatietest in?
pi_44451036
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef denka het volgende:
minder snuiven is de oplossing..
ja maar dan loopt m'n neus uit
pi_44451049
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Stel je bent allergisch voor die kat, dan denk je toch niet dat je die paar uurtjes dat je op school bent direct van de gevolgen af bent? Hoe is het als je op vakantie bent ofzo? En die kat is er een tijdje niet?
ik heb t overal, op vakantie ook hoor.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:22:09 #25
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44451068
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:20 schreef diginoob het volgende:

[..]

ja maar dan loopt m'n neus uit
laat maar

Maar ik ben blij dat je daar dus niet aan doet!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44454498
Sinds ik geen (koeien-)zuivel meer eet en drink, ben ik van de o-zo-herkenbare klachten TS af. Je neus en voorhoofdholtes produceren dan minder slijm.

En ja, je bent naar aller waarschijnlijkheid wel degelijk allergisch. Nies je veel en heb je last van prikkende ogen?
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:19:46 #27
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_44454790
Koop een paar goeie wandelschoenen.
pi_44454928
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:19 schreef Gluckskafer het volgende:
Koop een paar goeie wandelschoenen.
Dat hielp bij mij dus ook. Mijn band was lek, geen tijd/zin om te plakken, dus drie weken lang naar m'n werk gelopen en weer terug (20 minuten per dag buitenlucht lopen). Mijn koppijn enzo waren ineens weg!

Band is sinds deze week geplakt, ik fiets weer....hellooooo koppijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:42:43 #29
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_44455653
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat hielp bij mij dus ook. Mijn band was lek, geen tijd/zin om te plakken, dus drie weken lang naar m'n werk gelopen en weer terug (20 minuten per dag buitenlucht lopen). Mijn koppijn enzo waren ineens weg!

Band is sinds deze week geplakt, ik fiets weer....hellooooo koppijn
Klopt.
Lopen is een betere beweging voor je lichaam dan fietsen.
pi_44455714
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Klopt.
Lopen is een betere beweging voor je lichaam dan fietsen.
Mijn motto was dan ook drie weken lang: Lopen is gezond en goed voor de kont!

Het duurt alleen zo fokking lang eer je eindelijk thuis bent En een weg moeten oversteken tijdens de spits zuigt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44457288
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:13 schreef marsterretje het volgende:
Sinds ik geen (koeien-)zuivel meer eet en drink, ben ik van de o-zo-herkenbare klachten TS af. Je neus en voorhoofdholtes produceren dan minder slijm.

En ja, je bent naar aller waarschijnlijkheid wel degelijk allergisch. Nies je veel en heb je last van prikkende ogen?
mja ik heb wel dat sinds ik geen zuivel neem zelden nog verkouden wordt en mijn neus dicht gaat zitten; maar lopen doet ie nog even hard.

Ik nies soms en ik heb geen prikkende ogen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:36:46 #32
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44459113
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:19 schreef diginoob het volgende:

[..]

Kijk hier hebben we wat aan.
Maarre zoals ik al zei: soep is het ergst, maar t maakt niet uit wat ik eet, als ik eet gaat ie lopen.
Je neusslijmvlies laten verkleinen, wanneer doen ze dat dan? Dat wat je met die flixonase had hebben de meeste mensen dat/is het sowieso slecht voor je stem? Ik zing namelijk en ik moet niet hebben dat mijn stem t niet meer doet.
Wat houdt een inhalatietest in?
Het verkleinen van je slijmvlies doen ze als ze er vanuit gaan dat dat de oplossing is. Bij mij heeft het helemaal niks geholpen, het is zelfs erger geworden.
Van die flixonase weet ik niet of dat vaker voorkomt. Maar dat is vaak toch iets wat je moet ondervinden. Net zoiets als overgevoelig zijn voor andere medicijnen. De ene heeft t, de andere niet.
Een inhalatietest is een allergie test voor geuren en dampen. Je inhaleert dan dus een bepaalde stof en er wordt gekeken of je daarop reageert. Eigenlijk hetzelfde principe als een allergietest dmv krasjes of prikjes, alleen adem je het spul nu in.
Wat het eten betreft, het kan misschien ook door de warmte van het eten zijn. Weer het warmteverschil. Bij soep bijv krijg je die warme damp in je neus en reageer je daar misschien zo heftig op. (ik ben er even vrolijk op los aan het redeneren, geen idee of het wetenschappelijk verantwoord is. Het zou iig een logische verklaring zijn aangezien je het over temperatuurswisselingen had.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:38:00 #33
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44459154
Oh dat van die zuivel herken ik ook wel. Als ik yoghurt eet of drink bijv krijg ik enorm veel slijm in mn keel. Misschien zit daar toch iets in waar wij neuslopertjes heftig op reageren
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44459226
Je moet dringend naar de huisarts, om een afspraak met de KNO-arts te maken. Deze kan dan bekijken wat er aan de hand is. Waarschijnlijk zijn je neusschelpen opgezwollen/ontstoken en die moeten dan geknipt worden met een korte operatie.
pi_44460682
Van de Flixonase merk ik niks qua bijwerkingen. Ik heb ook een tijdje Mizollen geslikt, daar kreeg ik me toch vreetbuien van! En van Aerius kreeg ik een enorm droge mond, drinken hielp niet (dat is irritant).

Ben nu ff pilletjes-loos dus. De huisarts wilde dat ik een foto liet maken van m'n holtes, braaf laten doen, maar niks meer van gehoord. Waarschijnlijk omdat ik geen zin heb om weer een afspraak te maken Hij kwam ook al met de KNO-arts aanzetten, maar daar had ik echt geen trek in. Ga ik pas doen als de koppijn weer zo erg wordt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44462031
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:22 schreef Syrena het volgende:
Van de Flixonase merk ik niks qua bijwerkingen. Ik heb ook een tijdje Mizollen geslikt, daar kreeg ik me toch vreetbuien van! En van Aerius kreeg ik een enorm droge mond, drinken hielp niet (dat is irritant).

Ben nu ff pilletjes-loos dus. De huisarts wilde dat ik een foto liet maken van m'n holtes, braaf laten doen, maar niks meer van gehoord. Waarschijnlijk omdat ik geen zin heb om weer een afspraak te maken Hij kwam ook al met de KNO-arts aanzetten, maar daar had ik echt geen trek in. Ga ik pas doen als de koppijn weer zo erg wordt.
KNO-arts gaat je echt niet meteen opereren hoor. Die kijkt heel simpel en pijnloos even in je neus.

Huisartsen zijn raddraaiers met pilletjes en spraytjes, die kan je niet vertrouwen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:47:52 #37
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_77623990
Ah een topic gevonden met hetzelfde probleem dat ik altijd heb sinds een paar jaar :

- in de ochtend zodra ik opsta (5.45 uur) tot ongeveer 9 uur is het ergst bij mij.
- in de trein / bus snuit ik me gek (kan niet weg zonder zakdoek)
- de rest van de dag ook wel last van een loopneus kan gewoon niet zonder zakdoek weg.

Wordt er echt helemaal gek van.

Ik rook trouwens wel (al 10 jaar) maar dit is echt iets van de laatste jaren.
Nu ik dit topic heb ik gelezen heb ik meteen een afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')