Ah ik had dit nog helemaal niet gezien, wat dapper van Bo!
Eva kan enorm spoken 's nachts. Ze is sowieso altijd wel een keer een uurtje wakker waarin ze ligt te zingen, kletsen, lachen etc. Je hoort dan zo'n beetje de hele dag voorbij komen, erg gezellig.
We zijn er aan gewend, en we slapen er dus meestal gewoon doorheen.
In de nacht van vrijdag op zaterdag was Iris ziek en zijn we dus regelmatig wakker geweest. Elke keer als we wakker waren hoorden we Eva de slappe lach hebben.

Ze kan zo ontzettend lekker lachen dat je wel mee moet doen, het was echt ontzettend komisch.
De hele dag hield ze die bui, om alles kreeg ze onbedaarlijk de slappe lach, zo gezellig
Ze mocht met mij mee naar de AH, om even de weekboodschappen te doen. Dat zij alleen meemocht, Iris moest uiteraard thuisblijven, vond ze al ontzettend stoer "gezellig mama en ook zo spannend!" en dan ook nog helpen in de AH was helemaal geweldig.
Iedereen werd netjes begroet die in de weg liep " hallo meneeh" "hallo mevouw" en aan iedereen liet ze zien dat ze zelf mocht scannen en werden handscanners vergeleken "heee Eva heeft zelfde!"
Ik heb nog nooit zo genoten van het boodschappen doen, en gelukkig reageerde ook iedereen er erg leuk op.
Nog een groot nieuwtje, elke 3 weken gaan ze met school zwemmen. Jeroen gaat dan altijd mee want het is op de dag dat hij niet hoeft te werken. Nou is zwemmen een erg groot woord, het is meer watervrij maken en hun motoriek trainen in het water. Eva heeft tot nu toe pertinent geweigerd haar hoofd onder water te doen en had daar ook handige truukjes voor. Ze moeten bijv. ringen van de bodem afpakken, en dan moet je toch eventjes onder water, maar Eva vist ze handig op met haar benen.
Afgelopen keer wilde ze het toch wel proberen, haar hoofd onder water en onder luid applaus heeft ze het ook gedaan. Ze was echt supertrots op zichzelf!
Ik hoop dat ik binnenkort een keertje meemag, om foto's te maken. Ik wil het ook weleens zien.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥