abonnement Unibet Coolblue
pi_44400221
Ik ben op zoek naar een recente, nette telefoon. Denk daarbij aan een model dat maximaal 2 jaar oud is. Gebruikerssporen zijn prima, opzichtige krasjes en dergelijken zijn echter niet gewenst. Uiteraard dient de telefoon Simlockvrij te zijn.

Verdere eisen heb ik niet echt, over het algemeen zal alles er wel opzitten als ook voldaan kan worden aan de leeftijdseis die hierboven staat.

Ik ben bereid er tussen de 50-80 euro voor te geven, heb je echter een andere prijs in gedachten kan er altijd nog gekeken worden of dat de moeite waard is.

Dus heb je nog een telefoontje liggen waar je van af wil, laat het dan hier weten.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  woensdag 13 december 2006 @ 18:48:49 #2
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_44400545
heb hier nog een 6230 liggen. wat geef je ervoor. ik weet niet wat jij net noemt. er zitten wel wat grotere krassen op maar niet vervelend ofzo.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_44401988
Heb je er misschien foto's van? Ik zou graag de staat zien voordat ik een prijs ga noemen.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  woensdag 13 december 2006 @ 20:05:42 #4
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_44402975
ehm ff kijken miss met me webcam, maarre achterop klepje 2 groefjes 5 mm van het openen van een bierflesje, en voor bij de speaker een 3 tal deukjes vanwege een honddebeet.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_44416705
Foto's zouden het geheel verduidelijken maar aan de hand van je beschrijving zeg ik 50 euro.
Hoelang houdt ie het nog vol voordat je em weer op moet laden overigens?

Ik ben trouwens regelmatig in TIlburg te vinden, zag dat je in Hilvarenbeek woonde. Dus wat ophalen betreft zit dat wel goed.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_44419938
ik heb hier nog een 6600 liggen. Nieuw covertje dus geen krassen etc.



even zonder sig
pi_44422120
Ziet er goed uit, wat wil je ervoor hebben?
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_44422179
het zou inderdaad handig zijn om er direct even een richtprijs bij te zetten
(in dit geval bedoel ik dan de aanbieder)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44428390
Daar heb je inderdaad wel een goed punt!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_44429271
B_BOY, als Blacksheep hem niet wilt, kun je mij mailen..
Blacksheep ik wil je topic niet kapen oid, maar ik kan B_BOY niet mailen (geen mailadres in profiel) en PM functie niet aan.. Dus als jij die 6230 wilt hebben dan ga jij voor, maar wil je hem niet mas B_BOY mij mailen..
pi_44429781
Ik wacht even een reactie af van Biobakker.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:27:52 #12
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_44467335
Vrijdagavondkick
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_44469598
Ik heb hier liggen een Motorola Razr, zwarte uitvoering.
Hij is niet zo heel lang gebruikt, geen krassen of andere beschadigingen zichtbaar.
Net, plat toestel, ik vraag er 100 euro voor of een goed tegenbod.
Uiteraard simlockvrij.

[ Bericht 0% gewijzigd door YoopY op 15-12-2006 21:47:47 (-spelfout-) ]
pi_44483933
100 euro is me eigenlijk echt te duur. Je aanbod klinkt interessant, onder voorbehoud bied ik dan ook 80 euro. Zag dat ie nieuw al verkrijgbaar was voor 150 namelijk.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_44484054
Voor 90 euro is die van jou!
pi_44484739
an zou ik eerst wat meer informatie willen hebben als het mogelijk is.

Wanneer heb je hem precies aangeschaft? Wat komt er verder nog bij? Hoe zit het met de accuduur enz..
En heb je toevallig foto's van de staat?
En dan nog een andere niet geheel onbelangrijke vraag: Ik las in je profiel dat je in Groningen woont. Dat is nogal ver van hier, ben je doordeweeks toevallig ergens anders te vinden?

Mochten we tot een deal komen, haal ik em natuurlijk liever op. Dat vind ik net wat veiliger enz.

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackSheep op 16-12-2006 16:52:46 ]
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_44494369
Ik heb hem gekregen bij mn tele2 abbo.
Incl doos en bon, nog ong. 5 mnd garantie.
Accuduur is prima, ik heb hem slechts 2 maand gebruikt, daarna een nieuw toestel gekregen.
Ik lever hem af in de orginele doos, met alle accesoires die erbij horen, zoals een beschermhoes, schoonmaak attributen, cd-rom met software, kabel(s) en boekjes.
Ik heb er geen foto van, maar kan je die wel even mailen indien noodzakelijk.
Ik woon inderdaad in Groningen (Provincie), in Oostwold. Je mag gerust langskomen, maar we komen er denk ik ook wel uit met verzenden hoor.
Mail maar even: j.pe(at)kpnplanet(punt)nl
  zondag 17 december 2006 @ 16:42:13 #18
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_44510979
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:56 schreef BlackSheep het volgende:
Foto's zouden het geheel verduidelijken maar aan de hand van je beschrijving zeg ik 50 euro.
Hoelang houdt ie het nog vol voordat je em weer op moet laden overigens?

Ik ben trouwens regelmatig in TIlburg te vinden, zag dat je in Hilvarenbeek woonde. Dus wat ophalen betreft zit dat wel goed.
houd lang vol accu namelijk pas 3 maanden oud (nieuwe originele nokia batterij)
fotos ga ik zo speodig mogelijk maken.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  zondag 17 december 2006 @ 21:03:29 #19
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_44519374
Mail verstuurd aan YoopY.

B_BOY: Dankje, ben momenteel in onderhandeling met Yoopy, maar mocht daar niets uitkomen dan laat ik het je horen. Wat mij betreft kun je alvast wat gaan regelen met duffet1.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_44520604
Tot een deal gekomen met BlackSheep.
Wat mij betreft kan dit topic op slot.
  maandag 18 december 2006 @ 07:40:24 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44528718
en dicht
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')