Ik heb geen firefox, maar hoe doe jij 't dan? (En nee het is geen 18+ filmpjequote:Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef soylent het volgende:
Keepvid werkt wel! Alleen niet voor filmpjes gemarkeerd als 18+. Ik gebruik het constant, doe je het wel goed?
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef The_stranger het volgende:
al de eerste link in google geprobeerd?
http://javimoya.com/blog/youtube_en.php
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik heb geen firefox, maar hoe doe jij 't dan? (En nee het is geen 18+ filmpje).
Wat ik doe is gewoon de link plakken in het schermpje, aangeven dat het van youtube komt, op de download link klikken, en dan wil de pc het opslaan als get_video als .-document bestand.
Moet ik daar wat aan veranderen?
* Thijz Thijz installeren gaatquote:Op woensdag 13 december 2006 14:43 schreef attix het volgende:
Als je firefox gebruikt kan je het gewoon met een plugin doen:
http://videodownloader.net/
gewoon zo opslaan zoals die dat wilt, als de download compleet is bestand hernoemen naar: naam.flv en opgelost eventueel flv player downloaden en je kan op je pc bekijkenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik heb geen firefox, maar hoe doe jij 't dan? (En nee het is geen 18+ filmpje).
Wat ik doe is gewoon de link plakken in het schermpje, aangeven dat het van youtube komt, op de download link klikken, en dan wil de pc het opslaan als get_video als .-document bestand.
Moet ik daar wat aan veranderen?
ff testenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef Herda het volgende:
[..]
gewoon zo opslaan zoals die dat wilt, als de download compleet is bestand hernoemen naar: naam.flv en opgelost eventueel flv player downloaden en je kan op je pc bekijken
Psies! Renamen naar FLV.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef Herda het volgende:
[..]
gewoon zo opslaan zoals die dat wilt, als de download compleet is bestand hernoemen naar: naam.flv en opgelost eventueel flv player downloaden en je kan op je pc bekijken
en als het nou werkt heb ik weer mijn goede daad gedaan voor vandaagquote:
Werkt!!! Je bent mn held!!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:20 schreef Herda het volgende:
[..]
en als het nou werkt heb ik weer mijn goede daad gedaan voor vandaag![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:23 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Werkt!!! Je bent mn held!!
Kijk nog eens goed op die pagina die ik gaf..quote:
Fuck all hell evil.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed op die pagina die ik gaf..
tip, kijk eens bovenaan de pagina, nog boven de FF extensie
Nu wil het dat ik dat eerst ook neit zag en die extensie installeerde. Pas later zag ik het ookquote:Op woensdag 13 december 2006 16:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Fuck all hell evil.
Dat had ik niet gezien.
Sorry man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |