abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 december 2006 @ 14:29:49 #1
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44391852
deeltje 38

Regels:
  • Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
  • Hoe lang ben je er mee bezig geweest
  • Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
  • Waarmee heb je je site gemaakt
  • Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
  • Alleen eigen gemaakte sites kunnen hier worden aangeboden
  • Het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpBB, IkonBoard, Cu2, Blogger.com, weblog.com heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.
  • Zorg ervoor dat er geen (reclame)popups bij je site openen. De dot.tk banner is bijvoorbeeld gewoon uit te zetten in je registratie.
  • Het wordt zeer op prijs gesteld als men voor/na het plaatsen van een site, ook zelf de moeite neemt om een site te reviewen.
  • Hou er rekening mee dat als je een site plaatst deze commentaar kan krijgen, een pluim is ook mogelijk!
  • Commentaar is oke, afzeiken niet.
  • Spam, Cu2 sites en andere ongewenste zaken kunnen zoals altijd in het FB topic worden gemeld. Ga niet lopen ruzieën, maar MELD het.


    Handige links:
  • http://www.w3c.org/
  • http://validator.w3c.org
  • http://www.w3schools.com/
  • http://www.alistapart.com/
  • http://www.glish.com/
  • http://www.htmlhelp.com/
  • http://meyerweb.com/eric/css/edge/index.html
  • http://academ.hvcc.edu/~kantopet/index.php


    Vorige delen:
    01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
    31 32 33 34 35 36 37


    Dubbeltopic & neventopic
    Deel 17b (met slotje)
    Maak hier reklame voor je eigen internetsite


    Bij volgend deel, deze OPovernemen aub
  • Signature.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:34:06 #2
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_44391965
    laatste post:
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:28 schreef Razor21 het volgende:

    [..]

    Offtopic wat een dure lelijke vis

    Trouwens dat Give Feedback kun je dat niet anders noemen? Vind het zo vreemd staan...je kunt denk ook gewoon het woord : Feedback eronder zetten zonder Give.

    Maar die keus is aan jou....
    Signature.
    pi_44392014
    Een vraagje:

    Layers kun je toch niet centreren?
    Want je geeft toch de posities aan.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:38:47 #4
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_44392111
    >>> Align Layer Extension <<<
    Dynamically align a layer inside an html document on both the vertical and the horizontal axis

    >>> Center Layers Extension <<<
    Centers individual and/or grouped layers horizontally and/or vertically based on browser screen size. Version 4 adds support for grouped layers and auto reload on resize.
    Signature.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:02:52 #5
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_44392930
    Voor onze Footballclub hebben wij een website, deze is gecodeerd door iemand maar diegene heeft er op dit moment geen tijd voor...de site is zo goed als af alleen hebben we het volgende probleem.
    Het rechterframe van de site lijnt niet goed uit op verschillende resoluties, nu heb ik al gehoord dat dit waarschijnlijk komt omdat de site is opgebouwd uit percentages en niet vaste definities (kan het fout hebben), nu is mijn vraag...hoe kan ik dit aanpassen en ervoor zorgen dat het wel allemaal goed uitlijnt.

    De site is www.rotterdamtrojans.nl en de broncode is

    <frameset framespacing="0" border="0" frameborder="0" cols="201,*" align="center">
    <frame name="left" scrolling="no" noresize target="rtop" src="left.html">
    <frameset rows="*,69%">
    <frame name="rtop" target="rbottom" src="top.html" scrolling="no" noresize>
    <frameset cols="*,50%">
    <frameset rows="*,50%">
    <frame name="rtop1" src="main1.html" scrolling="no" noresize>
    <frame name="main" src="main.html" scrolling="no">
    </frameset>
    <frame name="rtop2" scrolling="no" noresize src="right.html">
    </frameset>
    </frameset>
    <noframes>
    <body>

    Ik weet het is een code van lik me vestje maar ik heb dit werk dus alleen overgenomen en het bestuur zou graag willen dat de site er 1 januari staat....

    alvast bedankt voor de hulp/suggesties
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      woensdag 13 december 2006 @ 15:20:57 #6
    76783 rezjeh
    "mañana mañana"
    pi_44393528
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef kidkash19 het volgende:
    Voor onze Footballclub hebben wij een website, deze is gecodeerd door iemand maar diegene heeft er op dit moment geen tijd voor...de site is zo goed als af alleen hebben we het volgende probleem.
    Het rechterframe van de site lijnt niet goed uit op verschillende resoluties, nu heb ik al gehoord dat dit waarschijnlijk komt omdat de site is opgebouwd uit percentages en niet vaste definities (kan het fout hebben), nu is mijn vraag...hoe kan ik dit aanpassen en ervoor zorgen dat het wel allemaal goed uitlijnt.

    De site is www.rotterdamtrojans.nl en de broncode is

    <frameset framespacing="0" border="0" frameborder="0" cols="201,*" align="center">
    <frame name="left" scrolling="no" noresize target="rtop" src="left.html">
    <frameset rows="*,69%">
    <frame name="rtop" target="rbottom" src="top.html" scrolling="no" noresize>
    <frameset cols="*,50%">
    <frameset rows="*,50%">
    <frame name="rtop1" src="main1.html" scrolling="no" noresize>
    <frame name="main" src="main.html" scrolling="no">
    </frameset>
    <frame name="rtop2" scrolling="no" noresize src="right.html">
    </frameset>
    </frameset>
    <noframes>
    <body>

    Ik weet het is een code van lik me vestje maar ik heb dit werk dus alleen overgenomen en het bestuur zou graag willen dat de site er 1 januari staat....

    alvast bedankt voor de hulp/suggesties
    Probeer dit eens:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    <frameset framespacing="0" border="0" frameborder="0" cols="201,*" align="center">
       <frame name="left" scrolling="no" noresize target="rtop" src="left.html">
       <frameset rows="*,69%">
          <frame name="rtop" target="rbottom" src="top.html" scrolling="no" noresize>
          <frameset cols="*,140">
             <frameset rows="*,50%">
                <frame name="rtop1" src="main1.html" scrolling="no" noresize>
                <frame name="main" src="main.html" scrolling="no">
             </frameset>
          <frame name="rtop2" scrolling="no" noresize src="right.html">
       </frameset>
    </frameset>
      woensdag 13 december 2006 @ 15:28:25 #7
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_44393756
    jammer genoeg werkt het niet
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      woensdag 13 december 2006 @ 15:34:55 #8
    76783 rezjeh
    "mañana mañana"
    pi_44394018
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef kidkash19 het volgende:
    jammer genoeg werkt het niet :(
    Ah, ik dacht dat je iets anders bedoelde, probeer dit eens:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    <frameset framespacing="0" border="0" frameborder="0" cols="201,*" align="center">
       <frame name="left" scrolling="no" noresize target="rtop" src="left.html">
       <frameset rows="168,*">
          <frame name="rtop" target="rbottom" src="top.html" scrolling="no" noresize>
          <frameset cols="*,140">
             <frame name="main" src="main.html">
          <frame name="rtop2" scrolling="no" noresize src="right.html">
       </frameset>
    </frameset>
    pi_44394034
    frames zijn ook zo klote :s probeer met tabellen te werken
    stiekeme tvp
    Zo niet.. dan toch!
      woensdag 13 december 2006 @ 15:39:21 #10
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_44394179
    ook deze code werkt niet....de site moet er eigenlijk zo uit zien Rechterafbeelding is qua grootte wat aangepast om een of andere reden:

    http://img.photobucket.com/albums/v257/kboerman/vb_site2-4.png

    bedankt voor je hulp
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_44398630
    tvp..

    Iemand nog comments op www.gfxpoll.nl ?
    Just say hi!
      woensdag 13 december 2006 @ 20:14:59 #12
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_44403256
    Zo heb nu even zelf een logo achtig ding gemaakt in Photoshop tekst rechts uitgelijnd zoals jullie aangeven en de Adsen netjes in een tabel gedaan is idd wat mooier vink ik
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      woensdag 13 december 2006 @ 20:25:09 #13
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_44403601
    ja toch
    Ik vind het er een stuk beter uitzien zo!
    Signature.
    pi_44404609
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 20:14 schreef Razor21 het volgende:
    Zo heb nu even zelf een logo achtig ding gemaakt in Photoshop tekst rechts uitgelijnd zoals jullie aangeven en de Adsen netjes in een tabel gedaan is idd wat mooier vink ik
    sorry maar het logo valt over het eerste menu-item heen en ik zou bij contact eerder een mailformulier gebruiken (niet iedereen heeft een outlook of iets dergelijks (je verliest b.v. een deel van je hotmail publiek volgens mij))

    maar inderdaad al een stuk netter zo,
    pi_44404773
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:39 schreef Chandler het volgende:
    tvp..

    Iemand nog comments op www.gfxpoll.nl ?
    wat dacht je van taalfouten (en dergelijke !!) en de Your Add banner zo ik kwijt zien te raken, te prominent op alle pagina's. Wel hele mooie stijl van de website. Ook zo wat referenties noemen (en ze dan niet onder friends verstoppen) gewoon laten zien waar je trots op bent !
    pi_44405050
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Msx-Hinter het volgende:
    wat dacht je van taalfouten (en dergelijke !!) en de Your Add banner zo ik kwijt zien te raken, te prominent op alle pagina's. Wel hele mooie stijl van de website. Ook zo wat referenties noemen (en ze dan niet onder friends verstoppen) gewoon laten zien waar je trots op bent !
    Qua taal ben ik echt oer en oer slecht, en dus zoek ik mensen die beter kunnen teksten schrijven en die een uurtje vrij willen maken om de tekst commercieler te maken.

    Tevens wil ik graag invulling qua een banner voor "YOUR ADD" eventueel een eigen banner, maar ben daar ook zo slekt in..



    Verder heb ik even een nieuwe sitecheck

    http://stats.ericbruggema.nl

    QuickStatistics.

    Een statistieken script die dmv een klein javascriptje en image de statistieken van verschillende sites bij houdt en laat zien op meerdere pagina's. Statistieken zoals oa. Referers, Datum data, Zoekwoorden van zoekmachines en ga zo maar door.

    Heb vandaag wat bugs gefixt en zie nu ook alle data's goed
    Just say hi!
      woensdag 13 december 2006 @ 21:07:09 #17
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_44405220
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Msx-Hinter het volgende:

    [..]

    sorry maar het logo valt over het eerste menu-item heen en ik zou bij contact eerder een mailformulier gebruiken (niet iedereen heeft een outlook of iets dergelijks (je verliest b.v. een deel van je hotmail publiek volgens mij))

    maar inderdaad al een stuk netter zo,
    Aangepast met dat logo mailformulier zal ik van het weekend eens bekijken hoe of wat
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_44409971
    Hi, thx nog voor de adviezen in 't vorige draadje, maar ik begrijp dat ik omwille van:
    quote:
    Het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpBB, IkonBoard, Cu2, Blogger.com, weblog.com heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.
    Hier niet meer welkom ben om advies te vragen. Jammer, want ik moet toch ergens beginnen.. en dat begint niet bij de eerste html-code als je kant en klaar kan downloaden om op te experimenteren.

    Enfin, 'k snap het wel 'n beetje, maar wilde het toch nog even meegeven.
      woensdag 13 december 2006 @ 23:23:32 #19
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_44411317
    Daarom stond er ook als optie om een apart topic te openen waar dat soort pagina's wél beoordeeld kunnen worden.
    Als je dat graag wilt, ben je vrij om zo'n topic in elkaar te flansen
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef FredvZ het volgende:
    Ik stel voor dat u allen eens de OP gaat lezen... Daarin zult u lezen dat dit topic bedoeld is om je site te laten beoordelen, niet om leuk te vertellen dat je je blog weer eens geupdate hebt.

    Je blog hoort hier sowieso niet thuis, aangezien dat invulsessie is geweest van (al dan niet aangepaste) template. Misschien een idee om een blog-check-reeks op te zetten? Verras ons, maar dump het niet hier.

    Aangezien ik geen zin heb om dit hele topic door de te scannen én dit topic toch bijna op de 300 posts zit, haal ik ze nu niet weg, maar in het nieuwe deel zal er strenger worden opgetreden tegen het dumpen van blogs en aanverwanten.


    [ Bericht 32% gewijzigd door eer-ik op 13-12-2006 23:39:13 ]
    Signature.
      donderdag 14 december 2006 @ 10:03:53 #20
    39240 jagermaster
    stof en water, dat ben ik
    pi_44417891
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef eer-ik het volgende:
    Daarom stond er ook als optie om een apart topic te openen waar dat soort pagina's wél beoordeeld kunnen worden.
    Als je dat graag wilt, ben je vrij om zo'n topic in elkaar te flansen
    [..]
    vind een nieuw topic wat het zelfde doet als sitechecks niet echt een meerwaarde geven. Want ook daar zal het de bedoeling zijn dat er een standaard template gebruikt zal worden. Persoonlijk vind ik er niets mis mee als iemand standaard scripts gebruikt. Waar zouden ze anders voor zijn, want iedere keer het wiel opnieuw proberen uit te vinden is ook zoiets. Sitechecks vind ik persoonlijk meer iets waar sites beoordeeld kunnen worden op de layout en opmaak. Vaak zie je van de functionaliteit van scripts die mensen maken maar 10% omdat de rest verborgen is of in de admin zit.
    Where's my fear???
      donderdag 14 december 2006 @ 10:26:01 #21
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_44418384
    mja, daar heb je gelijk in.
    Aan de andere kant, heeft degene die de regels in de OP geschreven heeft, deze ook niet voor grap geschreven, en houden de mensen zich er al meerdere topics lang aan.
    Aan een standaard script + skin (die er doorgaans al prima uitzien) valt mijns insziens niet zoveel te 'checken'. Het enige wat er dan bekeken kan worden, is de layout, mits die door degene zelf is aangepast/gemaakt.
    Signature.
    pi_44418853
    Nou ik vind persoonlijk dat daar ook best een topic reeks voor gemaakt kan worden iets van

    Wat vind je van mijn Weblog Design / Layout!? oid?

    Want ik maak zelf ook aardig wat layouts en designs! en verander niet altijd wat aan de code
    Just say hi!
      donderdag 14 december 2006 @ 10:55:14 #23
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_44418990
    ik zou zeggen: Ga je gang!
    Als er genoeg animo voor is, dan merken we dat vanzelf wel, zo niet dan niet
    't Is het proberen waard toch...
    Signature.
    pi_44572108
    Ik heb vanochtend mijn site veranderd, het oude design was 'op'. Puur qua hoe het eruitzag ging het oude design wel, maar ik had inmiddels teveel pagina's om ze goed in het menu gepropt te krijgen. Gevolg was dat de woorden in het menu allemaal veel te kort werden, en de bezoeker er niets mee van snapte.

    De navigatie is nu dus helemaal omgegooid, en noodgedwongen is de rest van het design ook aangepast.

    O.k., het zal altijd beter zijn dan hoe het was, maar misschien kunnen er nog dingen beter. In hoeverre kan jij als bezoeker uit de voeten met de site in deze nieuwe opzet? Is het iets waar je zou kunnen blijven hangen en waarom wel/niet? Niet technisch (dat is gewoon heel simpel en daarvan weet ik al dat het in de drie belangrijkste browsers goed werkt), maar qua navigatie, uitstraling en inhoud.

    Url: http://www.wwzapper.com

    [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2006 16:27:13 ]
      donderdag 21 december 2006 @ 15:35:51 #25
    163440 PixHoster
    http://www.pix-hoster.com
    pi_44629758
    Ok ik heb net een nieuwe gave site ontwikkeld genaamd PixHoster.
    Het is een online imagehost met enorm veel opties.

    http://www.pix-hoster.com
    It zou graag wat feedback willen over de layout en of er nog gave dingen bij kunnen gecodeerd worden. Bij voorbaat dank
    Gave nieuwe image host. Snel gratis en enorm veel opties !!
    http://www.pix-hoster.com
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')