abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games maandag 18 december 2006 @ 13:25:01 #251
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_44535031
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:05 schreef MaxC het volgende:
Als TBC uitkomt wil ik opnieuw beginnen, wie weet een leuke server hiervoor?
Emmeris Alliance!

Ik ben daar bezig een NL guild op te zetten lukt aardig. We zitten nu op ongeveer 20 lvl60's
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_44536973
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:19 schreef Zosk het volgende:

[..]

je kunt al je items terugkopen voor vendor price toch? of nexus prijzen
Het kan iig niet gedisenchant zijn door die nieuwe enchanting-methode
pi_44537042
ik bedoel, als je account gehackt is dan geeft Blizzard je de kans het terug te krijgen. Of het gedisenchant of ge-delete is is niet relevant, want het is in beide gevallen weg. En idd het kan niet meer gedisenchant worden sinds deze patch Maar je mag het wel terugkopen. Denk voor vendor prijs dan.
Welkom op FOK!
pi_44537253
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:09 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Wat hebben we nou aan die link dan?
http://www.riseandshine.eu/phpBB2/viewtopic.php?t=1347
daar staat ie ook
pi_44537272
quote:
maak hem dan klikbaar noep
Welkom op FOK!
pi_44537273
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef Zosk het volgende:
ik bedoel, als je account gehackt is dan geeft Blizzard je de kans het terug te krijgen. Of het gedisenchant of ge-delete is is niet relevant, want het is in beide gevallen weg. En idd het kan niet meer gedisenchant worden sinds deze patch Maar je mag het wel terugkopen. Denk voor vendor prijs dan.
mhm, maar ze schieten er niet mee op
pi_44537298
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:39 schreef DjNivek het volgende:

[..]

mhm, maar ze schieten er niet mee op
Ik kreeg mijn wachtwoord 4 maanden later
pi_44537350
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:39 schreef DjNivek het volgende:

[..]

mhm, maar ze schieten er niet mee op
Ach, je kunt niks verwachten van GM's
Welkom op FOK!
pi_44537353
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:40 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik kreeg mijn wachtwoord 4 maanden later
ze hebben groot gelijk!
Welkom op FOK!
pi_44539180
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:01 schreef sakeh het volgende:
Pet attack speeds are being normalised. While it will certainly make the specific pets that have been the "must have" for a long time less desirable in some situations, in turn it would cause the pool of popular pets to choose from to become much larger. You'll be able to choose a pet now based on many defining characteristics instead of just which one hits faster.

Now you'll be able to use the pet you like for various situations instead of "needing" to choose a specific pet for those situations.

Before this normalisation the pet situation hasn’t exactly been fine. There are many pets that are cold and lonely, and they need a friend. Will you be their friend?

wtf
Fucking bullshit idd.
Ze kunnen ons net zo goed een grijs blokje met een 2.0 att speed geven nu.
pi_44539266
Before this normalisation the pet situation hasn’t exactly been fine. There are many pets that are cold and lonely, and they need a friend. Will you be their friend?


lawl!

Wel goed idee tbh... :/
Dussss.... ?
pi_44539796
Om nog maar even "ontopic" the blijven
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=56217894&sid=1

Ohja, maat van me was opeens 1100gold kwijt, hij GM gecontact, zijn account suspended voor onderzoek e.d.
Blijkt dat een vriendin van hem het geld "voor de grap" gepakt had, zij is nu gebanned, en zijn account is nog steeds suspended, al 4 weken.

[ Bericht 38% gewijzigd door Necrodeath op 18-12-2006 15:59:27 ]
Doe eens niet.
pi_44540559
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Necrodeath het volgende:
Om nog maar even "ontopic" the blijven
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=56217894&sid=1
Mja, dat is ff genieten tot TBC, dan dikke nerf als ik beta players hoor.
Kijk, mijn pet hoeft echt niet raid bosses te tanken, maar zoals 't nu is kan die nog geeneens aggro houden als ik 1x een special shot gebruik.
quote:
Ohja, maat van me was opeens 1100gold kwijt, hij GM gecontact, zijn account suspended voor onderzoek e.d.
Blijkt dat een vriendin van hem het geld "voor de grap" gepakt had, zij is nu gebanned, en zijn account is nog steeds suspended, al 4 weken.
lol, zijn ze ook mooi klaar mee
pi_44540589
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Necrodeath het volgende:
Om nog maar even "ontopic" the blijven
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=56217894&sid=1

Ohja, maat van me was opeens 1100gold kwijt, hij GM gecontact, zijn account suspended voor onderzoek e.d.
Blijkt dat een vriendin van hem het geld "voor de grap" gepakt had, zij is nu gebanned, en zijn account is nog steeds suspended, al 4 weken.
Welkom op FOK!
pi_44541129
Zo, lekker naar huis na een dag stage nu. Ff 1 of 2 AV'tjes, en morgen mijn nieuwe wapen even halen
Vanavond zelfs een raid
Doe eens niet.
pi_44541596
same here ...

cu tot morgen
Dussss.... ?
pi_44546955
Ik lees hier dat de huidige wapens/tier3 armor in TBC niets meer voor zullen stellen omdat je daar dan weer veel betere gear kan krijgen. Maar om die gear te krijgen, ben je dan ook weer afhankelijk van 40 andere mensen? Want ik zit niet in een guild en ik heb ook niet de gear om in een guild te komen waar je wel goede gear mee kan halen (heb 6/8 shadowcraft), deze paradox maakt het vrij nutteloos en frusterend om met WoW te beginnen.

Is dit in TBC anders? Of kan ik m'n account maar beter frozen laten?


Misschien is het een idee om te gaan grinden voor rank 13/14 gear? Misschien dat je daarmee wel in goede guilds kan komen? Of ben je dan een jaar bezig?.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_44547139
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:13 schreef Myers het volgende:
Ik lees hier dat de huidige wapens/tier3 armor in TBC niets meer voor zullen stellen omdat je daar dan weer veel betere gear kan krijgen. Maar om die gear te krijgen, ben je dan ook weer afhankelijk van 40 andere mensen? Want ik zit niet in een guild en ik heb ook niet de gear om in een guild te komen waar je wel goede gear mee kan halen (heb 6/8 shadowcraft), deze paradox maakt het vrij nutteloos en frusterend om met WoW te beginnen.

Is dit in TBC anders? Of kan ik m'n account maar beter frozen laten?


Misschien is het een idee om te gaan grinden voor rank 13/14 gear? Misschien dat je daarmee wel in goede guilds kan komen? Of ben je dan een jaar bezig?.
Totaal anders in TBC, er zijn redelijk wat 5 man instances maar op lvl 70 zijn er ook wat 10 man en 25 man instances, dus geen 40 man raids meer! Verder kan je ook op 'hard-mode' bepaalde instances doen (Heroic mode). Deze heroic mode instances zijn wel moeilijker, maar de bosses droppen weer tokens die je kan inruilen voor goede gear. Sowieso is er voor tier 4/5 nu een token system, wat dus betekent dat er bijvoorbeeld shoulders droppen die warlock, rogue en warrior kunnen inruilen voor een 'echte' item voor hun class.

En met pvp ben je meestal een jaar bezig, tenzij je 2 maanden lang 12 uur lang WoW wil spelen ...
  maandag 18 december 2006 @ 19:19:44 #269
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_44547181
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef Gloeidoos het volgende:


En met pvp ben je meestal een jaar bezig, tenzij je 2 maanden lang 12 uur lang WoW wil spelen ...
dat is verandert in de laatste patch, tis niet bijster moeilijk meer.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_44547208
Ah, dat maakt het wel een stuk interessanter dan
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_44547254
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:19 schreef Rahl het volgende:

[..]

dat is verandert in de laatste patch, tis niet bijster moeilijk meer.
Voor een casual is het hoogstens mogelijk om in een paar weken genoeg marks + honor om bijvoorbeeld een high warlord wapen te halen. Niet iedereen heeft de beschikking over een uber premade die alles wint.
pi_44556697
weer eens een nieuwe char begonnen, tering wat lopen er een hoop noobs/idioten rond
Xbox Live: Anormius
pi_44556932
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef Mister_T het volgende:
weer eens een nieuwe char begonnen, tering wat lopen er een hoop noobs/idioten rond
lol, joh je meent 't?
pi_44559527
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Necrodeath het volgende:
Om nog maar even "ontopic" the blijven
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=56217894&sid=1

Ohja, maat van me was opeens 1100gold kwijt, hij GM gecontact, zijn account suspended voor onderzoek e.d.
Blijkt dat een vriendin van hem het geld "voor de grap" gepakt had, zij is nu gebanned, en zijn account is nog steeds suspended, al 4 weken.
Moraal: Geef nooit je account info af
  dinsdag 19 december 2006 @ 05:46:08 #277
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_44559898
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef Mister_T het volgende:
weer eens een nieuwe char begonnen, tering wat lopen er een hoop noobs/idioten rond
Welcome to WoW
Ik ben inmiddels overleden
pi_44561147
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 05:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Welcome to WoW
"Working as intended"
Dussss.... ?
pi_44561152
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:23 schreef Rann het volgende:

[..]

"Working as intended"
Welkom op FOK!
pi_44561935
Altijd leuke reactie van blizz....vanavond maar eens ff men whirlwind axe gaan halen voor me alt...
Dussss.... ?
pi_44564872
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:13 schreef Myers het volgende:
Ik lees hier dat de huidige wapens/tier3 armor in TBC niets meer voor zullen stellen omdat je daar dan weer veel betere gear kan krijgen. Maar om die gear te krijgen, ben je dan ook weer afhankelijk van 40 andere mensen? Want ik zit niet in een guild en ik heb ook niet de gear om in een guild te komen waar je wel goede gear mee kan halen (heb 6/8 shadowcraft), deze paradox maakt het vrij nutteloos en frusterend om met WoW te beginnen.

Is dit in TBC anders? Of kan ik m'n account maar beter frozen laten?


Misschien is het een idee om te gaan grinden voor rank 13/14 gear? Misschien dat je daarmee wel in goede guilds kan komen? Of ben je dan een jaar bezig?.
Wat is je definitie voor een goede guild? Voor een goede raidingguild moet je zelf ook meeraiden. Goede casualguilds bestaan ook, je moet alleen de juiste vinden zonder teveel drama, en de leden moeten zelf geaccepteerd hebben dat ze nooit voorbij bepaalde punten in het spel komen.
pi_44567259
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:11 schreef Mazora het volgende:

[..]

Wat is je definitie voor een goede guild? Voor een goede raidingguild moet je zelf ook meeraiden. Goede casualguilds bestaan ook, je moet alleen de juiste vinden zonder teveel drama, en de leden moeten zelf geaccepteerd hebben dat ze nooit voorbij bepaalde punten in het spel komen.
Guilds die met succes alle instances raiden (farmen).


Zit er trouwens een bug in het PvP tabblad waar je je honor score kan zien?



Bij de cijfers in het geel, wat je totale honor score moet zijn neem ik aan, staat bij mij 163, terwijl ik bij Today en Yesterday samen zo'n 1600 punten heb. Als ik bij andere mensen kijk naar hun honor score, dan staat er nooit een getal hoger dan 10 in het geel, terwijl er bij Today en Yesterday altijd wel zo'n 5000 punten staan. Ik las dat je punten pas aan het eind van de week echt berekent worden, maar waarom zie ik dan echt bij IEDEREEN nooit een getal hoger dan 10 bij hun totale honor score? Die score wordt toch niet gereset aan het eind van de week?
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_44567320
omdat iedereen zijn/haar items koopt met die honor als ze genoeg hebben
Welkom op FOK!
pi_44569437
Voor de volgende OP aan de Horde kant

Chromaggus server:
# NiGhTsPiRiT666: Xyphor (60 Undead Warlock)


Gisteren mijn eerste epic item!
Mar'li's Touch
pi_44569781
OMG

Post in het GoT WoW forum:
quote:
JerX schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:57:
Ik wou even zeggen dat ik gestopt ben....
Ben al een tijd hier niet geweest maar dat had natuurlijk zo ze redenen.
Al wil je weten waarom ik gestopt ben kan je hier kijken.

Veel plezier nog met gamen.

JerX
Wat een jochie Lees vooral zijn hele huilie post onder het linkje
pi_44570112
Haha, grappig verhaal. Die heeft dus tot nu toe totaal geen zelfcontrole gehad en verwijt dat de makers
pi_44570122
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef Myers het volgende:

[..]

Guilds die met succes alle instances raiden (farmen).


Zit er trouwens een bug in het PvP tabblad waar je je honor score kan zien?

[afbeelding]

Bij de cijfers in het geel, wat je totale honor score moet zijn neem ik aan, staat bij mij 163, terwijl ik bij Today en Yesterday samen zo'n 1600 punten heb. Als ik bij andere mensen kijk naar hun honor score, dan staat er nooit een getal hoger dan 10 in het geel, terwijl er bij Today en Yesterday altijd wel zo'n 5000 punten staan. Ik las dat je punten pas aan het eind van de week echt berekent worden, maar waarom zie ik dan echt bij IEDEREEN nooit een getal hoger dan 10 bij hun totale honor score? Die score wordt toch niet gereset aan het eind van de week?
is een bug ja, er zijn er wel meerdere in
pi_44570274
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:10 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Haha, grappig verhaal. Die heeft dus tot nu toe totaal geen zelfcontrole gehad en verwijt dat de makers
Niet hoor
quote:
ik denk dat veel mensen deze game kennen maar ik verwijd de makers (Blizzard Entertaiment) niks.
Maar het blijft een gevalletje gebrek aan zelfcontrole en frustie dat zijn vriendjes ook gestopt zijn.
pi_44570450
Ik heb prongelijk een verkeerde resolutie gekozen of beeldformaat en nu zie ik alleen het kwart linksboven op mijn scherm. Hoe in godsnaam kan ik terug instellen want ik kan dus niet op OK of cancel drukken.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_44570610
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:24 schreef MaxC het volgende:
Ik heb prongelijk een verkeerde resolutie gekozen of beeldformaat en nu zie ik alleen het kwart linksboven op mijn scherm. Hoe in godsnaam kan ik terug instellen want ik kan dus niet op OK of cancel drukken.
WTF map weggooien in je WoW directory. Hierdoor worden al je instellingen gereset.
pi_44570662
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Ebayzo.nl het volgende:

[..]

Niet hoor
[..]

Maar het blijft een gevalletje gebrek aan zelfcontrole en frustie dat zijn vriendjes ook gestopt zijn.
Oops sorry, ik had het woordje niks niet gelezen. Maar uit zijn verhaal blijkt dat ook niet helemaal. Ik ben net level 60, dus ik zie wel of hij gelijk heeft
pi_44571084
OMG heeft ie het spel wegeggoid...Geef die keys !
Dussss.... ?
pi_44571191
omg...

ik quote


"De hoofdrol spelers worden verslaafd zoals bijna iedere speler die het speelt"..

HiHI...>Ha....Hahaha.....HAHAHAHA!....


Ach ja...sommige mensen moeten uit de buurt van games blijven...
Ik ben ook al een beste tijd level 60 en dan raakt toch wel snel het leuke eraf, dus ben ik maar mijn alt aan het levelen...:D, zelf raid ik ongeveer 1 a 2x in the week....I've got a social..YES!
Dussss.... ?
pi_44571262
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:50 schreef Rann het volgende:
omg...

ik quote


"De hoofdrol spelers worden verslaafd zoals bijna iedere speler die het speelt"..

HiHI...>Ha....Hahaha.....HAHAHAHA!....


Ach ja...sommige mensen moeten uit de buurt van games blijven...
Ik ben ook al een beste tijd level 60 en dan raakt toch wel snel het leuke eraf, dus ben ik maar mijn alt aan het levelen...:D, zelf raid ik ongeveer 1 a 2x in the week....I've got a social..YES!
Ik denk dat ik zelf nieteens aan het die-hard epic's verzamelen toekom. Lol is er voor mij denk ik gauw af zodra ik 60 ben. Daarna gewoon lekker een leuke alt ernaast starten.
pi_44571322
die hard epics verzamelen ?....af en toe 2-3 uurtjes in ZG...en je hebt al een MOOI setje bij elkaar....ZG word ook wel vaak in pickupgroups gedaan dus dat is wel goed te doen...


Alt= ALTijd leuk
Dussss.... ?
pi_44571652
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:55 schreef Rann het volgende:
die hard epics verzamelen ?....af en toe 2-3 uurtjes in ZG...en je hebt al een MOOI setje bij elkaar....ZG word ook wel vaak in pickupgroups gedaan dus dat is wel goed te doen...


Alt= ALTijd leuk
Gisteren inderdaad ZG gedaan, 2-3 uur klopt precies. Er kwamen een hoop leuke items voorbij
pi_44571881
Ik ben na een paar regels gestopt met lezen.
Kan dat kind niet terug naar de basisschool om te leren schrijven.
Jeetje zeg, echt te triest voor woorden
pi_44571916
waar? wie?
Welkom op FOK!
pi_44572147
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:19 schreef Zosk het volgende:
waar? wie?
pi_44573570
Pff dat verhaal van die kerel.. Klopt gewoon wat hij zecht hoor .. Er zijn ECHT veel mensen ECHT heel verslaafd aan WoW .. Dit is niet te onderkennen, en niet zielig.

Wat ik daarintegen WEL zielig vind ik mensen die dit probleem proberen te negeren... Hou oud is dit spel nou? 1,5 jaar? misschien 2 maximaal ... En er zijn echt mensen met 100+ days /played time .. en 1 day /played is 24 uur...! (14,5 week NON-STOP WoW dus eigenlijk)... Als je nagaat wat je in al die tijd ook zou kunnen doen..!

Maarja .. Ik heb eigenlijk gewoon medelijden met mensen die alleen al 30 days + /played hebben.. En lopen te "pronken" met hun epics..

Ikzelf het 't ook veel gespeeld, had een 60 shaman, maar gelukkig na 15 days ook gezecht van: "dit gaat niet de goede kant op" ... Dromen over WoW daar begon het mee.. Toen vond ik mezelf al redelijk sick .. En vervolgens toen op mn werk iemand flauwviel was het eerste wat ik dacht: "hmm wat zou die loot zijn?" in plaats van: "waarom valt hij flauw"

Daarna meteen WoW verkocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')