abonnement Unibet Coolblue
pi_44357241
Ik heb in mn andere kamer zo'n krakkemikkige oude bank die half doorgezakt is, echter gezien het feit ik ook maar een student ben voldoet hij prima
Echter zitten er tot overmaat van ramp ook de nodige scheuren in de textiel in en heb ik een soort van tijdelijk kleed eroverheen gegooid maar die is eigenlijk net te klein. Dus als je op de bank gaat zitten verschuift t kleed en gaat alles in de war.

Iemand enig idee waar je een mooi groot dik zwart kleed/overtrek of iets dergelijks kan vinden/bestellen die ik eroverheen kan gooien. Geen idee waar ik moet zoeken.

Alvast bedankt
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:48:06 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44357420
Naar de stoffenmarkt gaan en daar iets moois uitzoeken. Beetje berekenen wat je nodig hebt en dan door iemand aan elkaar laten naaien en afwerken en klaar!

En anders bij woonwinkels kijken. Woonafdeling van V&D, Hema. Kijk eens bij de Trendhopper oid.
***
pi_44361094
En als het goedkoop moet kun je ook ff langs de Xenos. Hebben ze grand-foulards in allerlei kleuren en maten (de grootste past met gemak om mijn twee-en-een half persoons bank). Weet alleen niet of zwart momenteel in de collectie zit ....
  zondag 17 december 2006 @ 18:42:59 #4
163688 isVuur
waar rook is,
pi_44514404
En hoe zorg je ervoor dat zo'n ding een beetje op zijn plek blijft zitten?
Ik heb er zelf ook eentje, maar die is net iets te klein. En elke keer als je opstaat, verschuift dat geval weer, dus ik vind het nog niet echt de meest ideale oplossing.
  zondag 17 december 2006 @ 23:17:33 #5
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44524315
Een grandfoulard o.i.d. blijft verschuiven, maakt niet uit hoe groot hij is ... Wij hadden op onze oude bank ook een grandfoulard, en zelfs van die hoezen die je bij de neckerman kon kopen. maar het bleeft verschuiven en de bank met scheuren zag er dan nog beter uit als met een grandfoulard...
De enigste oplossing is die van brighteyes.stof kopen en een complete hoes zo in elkaa naaien zodat hij precies past. Is echt klote werk. Misschien een marktplaatsje voor een nieuwe bank een beter idee???
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  maandag 18 december 2006 @ 00:22:26 #6
163688 isVuur
waar rook is,
pi_44526064
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef hierissiedan het volgende:
Een grandfoulard o.i.d. blijft verschuiven, maakt niet uit hoe groot hij is ... Wij hadden op onze oude bank ook een grandfoulard, en zelfs van die hoezen die je bij de neckerman kon kopen. maar het bleeft verschuiven en de bank met scheuren zag er dan nog beter uit als met een grandfoulard...
De enigste oplossing is die van brighteyes.stof kopen en een complete hoes zo in elkaa naaien zodat hij precies past. Is echt klote werk. Misschien een marktplaatsje voor een nieuwe bank een beter idee???
Daar was ik al bang voor. De bank is van mijn broer geweest en die had katten. De hele zijkant is dus kapotgekrabt. Had gehoopt het op te kunnen lossen met een grand foulard, maar het wordt doorsparen dus
pi_44528704
als je een bank met losse kussens hebt zou je het kunnen oplossen door twee kleden te gebruiken. kussens eruit, kleed over de leuningen etc etc, kussens erin en daar het tweede kleed over heen (of 'slopen' gemaakt van het tweede kleed. 'Slopen' maken is nog altijd eenvoudiger te maken dan een complete hoes) als je het tweede kleed ook niet te klein koopt ken je vrij goed het verschuiven tegengaan door het kleed ver genoeg over en onder de kussen te leggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')