abonnement Unibet Coolblue
pi_44438637
helaas is Nook in het begin niet zo groot dus moet je wachten tot bv de hengel of gieter te koop zijn.

Bewoners lopen niet over de paadjes

Paadjes maak je door designs op de grond te gooien (menu en dan het potloodje kiezen)
pi_44438720
Jammer ik moet namelijk af en toe binnen 10 minuten briefen rond brengen en dan blijkt dat degene die ik moet hebben ergens in een hoekje staat waar je normaal nooit komt.
pi_44438736


Ze lopen gewoon kriskras heur
Niet zo hardcore...
pi_44438757
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

je kan toch al gelijk op het begin alle basis items kopen? hengel net etc. ik zowiezo al wel.
hengel en schep wel, later kwam er een kerstboom bij, een netje kan ik nog niet kopen .
Tap tap tap
pi_44438761
Hoe bedoel je wara je normaal nooit komt?
Je bewoner zit toch niet dan op een plek waar jij niet kan komen?

Metde bewoners lopen niet over de paadjes bedoel ik dat ze er niet netjes op gaan lopen
Wat VAge ook zei...ze lopen dus overal

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2006 21:31:08 ]
pi_44438877
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Hoe bedoel je wara je normaal nooit komt?
Je bewoner zit toch niet dan op een plek waar jij niet kan komen?

Metde bewoners lopen niet over de paadjes bedoel ik dat ze er niet netjes op gaan lopen
Wat VAge ook zei...ze lopen dus overal
nou bevoorbeeld helemaal (bij mij) rechtsboven achter het gemeentehuis. daar ligt alleen een steen. daar liep Lucky (hij ownt) bijv.
pi_44438922
Ziet er wel goed uit op die foto met dat pad en die blije bloemetjes...zit er over na te denken om een pad aan te leggen!
pi_44444717
ik heb al een stringfish gevangen eerst 1 aan t museum gedoneerd, maar wel met een beetje spijt, want ik wil mn mortgage eigenlijk weer eens afbetalen, moet nog 50000. En aangezien zo'n stringfish 15.000 bells waard is! Maar ik was wel heel blij . T topic gaat hard trouwens!

Oja! hoe maak je dan zo'n pad?
pi_44449007
Gister eerste sneeuwpop gelukt. Met dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eiland in het midden van westpunt moet ik bijna altijd met een sneeuwbal over een brug, lastig!

@ Vageneration. Ergens in het weekend die gyroid langsbrengen/ophalen?. Heb er alweer een paar klaar gezet in mijn huisje, zal even posten welke het zijn (eentje had je sowieso al niet had je gepost, een echoid dacht ik)
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:41:22 #210
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_44455608
Gyroids.....wat is daar zo leuk aan? Ik vind ze weinig aan, dus heb ze bij een mede-bewoner in de la gelegd.....scheelt een boel ruimte. Als iemand nog op zoek is naar een bepaalde gyroid, laat maar weten.

Over her-inrichten gesproken. Ik heb (bijna) al mijn perenbomen gekapt, dat is mijn homefruit en daar perzikken, sinaasappels, kersen en appels geplant. Levert echt veeeeel meer bells op. En heb zelfs sinds 2 dagen een ´perfect town´

Goede tip van die paadjes aanleggen, vroeg me steeds af hoe het moest..........Nook is vandaag gesloten, dus dan heb ik toch nog iets te doen........thanks!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_44458567
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef Sammetje het volgende:
Gyroids.....wat is daar zo leuk aan? Ik vind ze weinig aan, dus heb ze bij een mede-bewoner in de la gelegd.....scheelt een boel ruimte. Als iemand nog op zoek is naar een bepaalde gyroid, laat maar weten.
vind ze wel grappig sommige wil ze ook niet allemaal maar paar vind ik wel leuk ze zingen toch met je muziek mee
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:14:18 #212
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_44463892
Heeft iemand toevallig een nieuwe bewoner genaamd Gabi gekregen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_44464290
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:14 schreef Maraca het volgende:
Heeft iemand toevallig een nieuwe bewoner genaamd Gabi gekregen?
Nee, wel een Withney.
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:35:55 #214
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_44464396
ik ga vanavond ds to ds animal crossing doen.. is dat wat? en kan dat eigenlijk wel met 1 cartridge??
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_44464422
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef Cutebutpsycho het volgende:
ik ga vanavond ds to ds animal crossing doen.. is dat wat? en kan dat eigenlijk wel met 1 cartridge??
nee.
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:37:11 #216
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_44464428
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:29 schreef VAgeNERATION het volgende:
[afbeelding]

Ze lopen gewoon kriskras heur
En hoe leg je die tegels zo neer? Ik vind het echt een hels karwei om een pad neer te leggen?? Doen julli dat ook elke keer met die stylus?? Is er geen snellere manier?
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:37:43 #217
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_44464440
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:37 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

nee.
balen
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:30:12 #218
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_44467411
Klote bijen... volgens mij kan je gewoon saven en als je dan opstart, dan ben je weer okidoki zonder medicine te kopen bij nook.

Ben nog bezig met afbetalen voor mn eerste kot... nog 10.000 bells... en ik maar peren plukken en aan de verkeerde bomen sjorren voor extra bells

Hoe zit het eigenlijk met bugs, die heb ik nog niet gezien (maar wel vangnet gekocht). Wel weer wat extra bewoners erbij en zondag een viswedstrijd.. maar je denkt toch nie dat ik het elke dag speel he (al hoewel de laatste dagen wel)
pi_44470478
Er zijn er wel een paar waaronder de pilebug (pissebed) Wanneer je met je schep op een rots slaat komt er soms een torretje onder vandaan lopen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:36:54 #220
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_44477730
Gister ging er een torretje met een sneeuwbal vandoor...........was grappig om te zien!

Vandaag eindelijk GEEN kritiek op mijn sneeuwpop........ben benieuwd of ik een cadeau krijg en wat het is.

Morgen vistoernooi
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_44478695
Ik heb sinds kort de leukste bewoner ever. Rodeo!

Maar, ik vroeg me eigenlijk af hoe lang de meeste mensen hier spelen?
Ik speel nu sinds juli/augustus en dat was een mooie tijd om te beginnen (nog veel visjes enzo!), want ik hoef nog maar 2 visjes en dat is mijn catalogus vol! Maar dan moet ik eerst die coelacanth ( ) vangen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_44478758
ik heb egen torretjes .
Tap tap tap
pi_44479026
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb sinds kort de leukste bewoner ever. Rodeo!

Maar, ik vroeg me eigenlijk af hoe lang de meeste mensen hier spelen?
Ik speel nu sinds juli/augustus en dat was een mooie tijd om te beginnen (nog veel visjes enzo!), want ik hoef nog maar 2 visjes en dat is mijn catalogus vol! Maar dan moet ik eerst die coelacanth ( ) vangen.
Ik speel vanaf jan feb dit jaar
  zaterdag 16 december 2006 @ 12:41:38 #224
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_44479494
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:11 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Ik speel vanaf jan feb dit jaar
Ik sinds 2 weken Heb ik trouwens iets aan die verzekering van Lyle?? Hij wil het me telkens aansmeren maar wat voor voordelen heeft dan in dit spel dan??

[ Bericht 14% gewijzigd door Cutebutpsycho op 16-12-2006 12:54:21 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_44480010
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb sinds kort de leukste bewoner ever. Rodeo!

Maar, ik vroeg me eigenlijk af hoe lang de meeste mensen hier spelen?
Ik speel nu sinds juli/augustus en dat was een mooie tijd om te beginnen (nog veel visjes enzo!), want ik hoef nog maar 2 visjes en dat is mijn catalogus vol! Maar dan moet ik eerst die coelacanth ( ) vangen.
Ik speel sinds vorige week Dinsdag. Vind het wel saai allemaal die sneeuw enzo.
Heb alvast een Tuna van 7,5 feet voor morge! Me grootste vangst tot nu toe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')