dan kunnen ze strax Prorail weer de schuld geven dat t perron op Heerenveen ijsstadion te klein isquote:Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Remzz het volgende:
Er gaan trouwens sinds de nieuwe dienstregeling steeds vaker lange treinen naar Leeuwarden(9/10 bakken) hoe doen ze dat tijdens schaatsweekenden? Want voor zover ik weet is Thialf nog maar geschikt voor maximaal 7 bakken,
Ik zie een oplossing voor Veolia.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:37 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb ze ook nooit gezien. Echt lastig is het dan ook niet, want ze hebben nooit bestaan
Deze heeft wel bestaan:
[afbeelding]
Zij het wel op een spoortje bij de werkplaats in Haarlem
ohja ook nog zo, kapotte motor, uitvallende versnellingsbakquote:Op donderdag 14 december 2006 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal voor geen meter trekken. Zo'n lichte trein die zulke zware bakken trekt. Er zijn alleen al meer dan 4 bakken wadloper voor nodig om een koploper te trekken, laat staan dus de dubbeldeksbakken.
Dus ik vraag me af of de wadloper in staat is om die bakken ook maar 100 meter vooruit te trekken.
Hier ook voornamelijk Leeuwarden - Zwolle - Amersfoort - Zwolle - Groningen enzo, met een beetje geluk mag je door naar Utrecht OF een ommetje maken via Apeldoorn Deventer en Hengelo...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Jerommeke.nl het volgende:
- ik in tegenstelling tot jullie meestal niet het hele land krijg te zien, maar mij slechts in een vrij beperkte driehoek mag verplaatsen
Schrootlijn über allesquote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wat een bagger dat ze dat mooie materieel op de lijn (Roosendaal -) Nijmegen - Zwolle hebben ingeruild voor brakke Mat.
Zeg! begin 2007 nog boeiend spul opt spoor? ( 1 tm 5 jan ofzo?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hier ook voornamelijk Leeuwarden - Zwolle - Amersfoort - Zwolle - Groningen enzo, met een beetje geluk mag je door naar Utrecht OF een ommetje maken via Apeldoorn Deventer en Hengelo...
Moet er natuurlijk niet net een vrachtwagen op het spoor blijven staan
[..]
Schrootlijn über alles
Naja het is wel leuk spotten, die Veetjes
Altjid mooie cargo's en de getrokken Mat in de 1500. Nu nog een mooie dagquote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zeg! begin 2007 nog boeiend spul opt spoor? ( 1 tm 5 jan ofzo?
En 13.52 aankomst op A'dam CS morgen? Weet ik ook welke trein ik als laatste heb.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Trein 812 naar Alkmaar. Deze wordt gereden met 2 maal VIRM IV.
Dat goed zitten is niet zo lastig, als je een hele database met gegevens ter beschikking hebt
Dan weet ik niet wat die trein daar deed. Wegleren lijkt me geen optie en andere treinen zouden er niet langsgaan volgens de dienstregeling, al kan het altijd afwijken.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:58 schreef Koenz0r het volgende:
Foto is eergister genomen.
In ieder geval kom je wel aan je kilometersquote:Op donderdag 14 december 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het zal Dordrecht wel zijn..
Het zijn dan ook trammetjes in het kader van lightrail, maar echt goed werkt het niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zat vandaag in die Lightrail naar Alphen vanuit Gouda, wat een omgebouwde tram is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |