ooh?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
zeker wel. De lijn is van de ZLSM
5.50 richting?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gister hebben jullie zo geweldig opgezocht waar m'n eerste trein heenging. Zou dat vandaag weer kunnen? 5.50 vertrek ik dit keer
Thnx. Die zal ook wel rustig zijn aangezien iedereen van Almere naar A'dam komt denk?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Trein 4615 richting Almere Oostvaarders
Of ze sturen me richting H'sum. Kan ookquote:Op woensdag 13 december 2006 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
Denk het wel, maar je moet ook weer terug en die zal wel druk zijn
Lees ik net dat diegene Arriva directeur Hettinga isquote:Op woensdag 13 december 2006 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Net een leuke uitspraak van een Arriva medewerker gelezen:
De treinen zijn niet te kort, er staan te veel mensen op de perrons
Dit naar aanleiding van de problemen met de GTW's in het noorden des lands.
*proestquote:Op woensdag 13 december 2006 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lees ik net dat diegene Arriva directeur Hettinga is
Veel meer mensen willen niet met de trein, maar de materieelinzet stemt niet af op het aanbod van reizigers op sommige tijdstippenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:24 schreef Petre het volgende:
[..]
*proest
Is dat een verkapte manier om te zeggen dat je denkt dat er nu veel meer mensen met de trein willen, en dat je dat niet verwacht had en te weinig materieel hebt?
Wat een getikte man.quote:
Gheheh.quote:Zorg dat je iets bij je hebt om ruiten in te slaan. Vroeger zaten in treinen noodhamertjes; deze waren verplicht in coupé's met maar één uitgang. Omdat deze hamertjes massaal werden gestolen, heb ik de NS voorgesteld om ze te combineren met de noodrem: pas na het trekken aan de noodrem zou je het hamertje moeten kunnen pakken. Op dat idee kwam een zeer lauwe reactie. Sindsdien zorg ik zelf voor mijn veiligheid.
Hoe kunnen ze het ook verzinnen deze rare combinaties zullen ze niet lang gebruikt hebben, ik heb ze nooit gezien iedergeval.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:08 schreef Petre het volgende:
http://www.nicospilt.com/Constructies.htm wat een rare combinaties staan daar tussen
Werkelijk verbazend dat er niemand op het idee gekomen is dat een 100 kilometer per uur rijdend treinstel een dienstregeling die gemaakt is voor 120 (of 140?) misschien wel eens niet zou kunnen gaan halen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
En vandaag alweer grote vertraginen en problemen op de maaslijn volgens L1. Tsja zolang de maaslopers er rijden zal dat wel blijven
Toch maar op de complexe manier oplossen ipv een draadje los trekkenquote:'Spurt-problemen zijn opgelost'
Groningen -
De problemen op de spoorlijn tussen Groningen en Winschoten zijn opgelost. Dat zei gedeputeerde Tonnis Musschenga gistermiddag. Hij voorspelde dat er vanaf vandaag geen vertragingen meer zijn door technische problemen met de nieuwe treinen van Arriva. Prorail paste de perrons in Kropswolde en Martenshoek gisteren zodanig aan dat ze de entreeplanken van de Spurt niet meer in de weg zitten. Gistermorgen ging het nog wel hopeloos mis op het traject. Arriva vertrekt alleen nog te laat uit Groningen om reizigers van vertraagde NS-treinen gelegenheid te geven om over te stappen.(DvhN)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |