abonnement Unibet Coolblue
pi_44839093
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:55 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een gezeik op Jag, ik ben altijd blij als er weer een lading staat. Daarvoor kijk ik in dit topic.
Speciaal voor jou; succes.

Het is geen gezeik op Jaguarized zelf, maar op de frequentie en hoeveelheid van zijn 'spots'. Dit deel, het vorige en deel 34 staan er vol mee. Ik heb maar een aantal weken het topic geskipped en het is nog niet over. Het is leuk dat hij zoveel voor Nederland speciale auto's heeft gezien en hij maakt fraaie foto's, maar er is ook zoiets als overkill. Ik kan hier ook wel rond de 200 spots spammen in de komende twee topics, maar dan krijg ik, volkomen terecht, vrij snel soortgelijke reacties.

Je gaat toch zelf ook niet alle 500 foto's die je op je vakantie geschoten hebt een voor een aan je vrienden en familie tonen? (tenzij je extreem sadistisch ingesteld bent ) Dan zoek je de mooiste en meest speciale eruit en daar maak je een behapbaar setje van.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44840654
Ontopic; maandje geleden op de ring gespot bij Bergwerk:


En op de parkplatz:
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44851652
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die gast heeft gewoon zijn eigen gespot-in-dubai-dump topic nodig ofzo.
Daar ben ik het dus mee eens. Als je een heleboel spots met een bepaald thema hebt, mag je dar best een eigen topic over openen. En nee, dan niet het superauto gespot topic dat Boink (toch?) ooit eens opperde, maar inderdaad eens een topic over de auto's in Dubai, bijvoorbeeld. I vind het erg leuk om te zien wat er op andere plekken van de wereld rond rijd, maar heb he idee dat dit topic niet helemaal de goede plek is voor zoveel foto's die bij elkaar horen. Dit is meer voor als je eens toevallig iets ziet rijden onderweg. Als je op vakantie bent geweest naar Dubai, en je hebt toevallig een paar auto's op de foto gezezt? Post ze her dan. Ben je op vakantie geweest naar Dubai OM auto's op de foto te zetten? Open er dan een apart topic over Win win situatie toch? Niemand hoeft zich te ergeren, want als je geen Dubai spots wilt zien, dan bekijk je dat topic niet. Maar het staat wel open voor iedereen, dus de mensen die het wel weten te waarderen, kijken en reageren WEL in dat topic. Maar ide hoeven net maandenlang deze reeks te volgen waarin de foto's heel versnipperd staan, maar kunnen alles in één topc zien
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:02:01 #104
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_44852214
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef Paladijn het volgende:
Jaguarized, gezien de Dubai spam me de neusgaten uitkomt en ik je posts niet kan filteren:
Is het misschien een idee om jezelf te beperken tot het posten van maximaal twee-drie foto's per reply en niet twee replies achter elkaar te plaatsen?

Eigenlijk is dat ook een voorstel voor de andere posters hier, het forceert je enigszins om de mooiste foto's eruit te vissen en levert wat meer afwisseling op.
doe niet zo moeilijk zeg, waarvoor is dit topic hier? om foto's van gespotte auto's te plaatsen!! waar en hoe die gemaakt zijn zou op zich niet moeten uitmaken.

En wat krijg je als we doen wat jij zegt, 2 a 3 foto's per post? dan post hij de pagina helemaal vol en zit je voor dat je het weet op 300 posts, weer een topic dicht! plaats lekker zelf ff wat foto's.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_44852406
@Paladijn: Ik zie het probleem even niet. Er zijn twee mensen die de spots niet leuk vinden. Tsja, dat is dan jammer, dan kijk je er niet naar. Jij vindt dat soort spots en de hoeveelheid niet leuk en ik vind het niet leuk als mensen hier spots gaan plaatsen die gemaakt zijn op beurzen, circuits of bij dealers waar het hartstikke makkelijk spotten is. Dit topic is bedoeld om foto's te plaatsen van wat je spot en dat is precies wat ik doe. Als jij het dan teveel vindt, dan sla je het lekker over. Kennelijk vindt je een CLK DTM AMG op een circuit boeiender dan bv een Carrera GT in het wild.

Maakt mij verder ook niets uit aangezien ik gewoon volgens de regels in de OP post. Bovendien klaag je over spots die in Nederland bijzonder zijn, ik kan me geen reacties van jou op mijn spots herinneren die gewoon in Nederland gemaakt zijn.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:03:21 #106
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44855472
Binnenkort heb ik hopelijk een nieuwe camera, nu moet het nog even op de brakke telefoonmanier:

Audi A8 Lang W12



Hij had Luxemburgs kenteken, maar de man die uitstapte was gewoon Nederlands. Belastingontduiker dus
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:13:10 #107
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44855810
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:04 schreef Paladijn het volgende:

En op de parkplatz:
[afbeelding]
Wat voor Maserati is dat?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:27:14 #108
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_44856254
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:13 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wat voor Maserati is dat?
Gewoon een Bora toch?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_44856277
Maserati Merak
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
... ik vind het niet leuk als mensen hier spots gaan plaatsen die gemaakt zijn op beurzen, circuits of bij dealers waar het hartstikke makkelijk spotten is ...
En Dubai/Monaco/Knokke valt daar niet onder?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jimmie op 30-12-2006 14:42:42 ]
pi_44856335
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:13 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wat voor Maserati is dat?
Maserati Merak SS

3,0 L V6, 208 pk en een top van 245
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_44857206
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:03 schreef Barcaconia het volgende:
Binnenkort heb ik hopelijk een nieuwe camera, nu moet het nog even op de brakke telefoonmanier:

Audi A8 Lang W12
[afbeelding]
[afbeelding]

Hij had Luxemburgs kenteken, maar de man die uitstapte was gewoon Nederlands. Belastingontduiker dus
In Eindhoven zeker?

Staat vaak op de stoep geparkeerd voor een kanroor tegenover Paradigit ongeveer terwij; 5m verder aan de andere kant van het fietspad gewoon parkeervakken zijn.
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:07:26 #112
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44857271
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:04 schreef Helly het volgende:

[..]

In Eindhoven zeker?

Staat vaak op de stoep geparkeerd voor een kanroor tegenover Paradigit ongeveer terwij; 5m verder aan de andere kant van het fietspad gewoon parkeervakken zijn.
Was niet in Eindhoven, maar in Best. Het zal dus inderdaad wel dezelfde geweest zijn
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_44857482
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
@Pal...........
als je nou kut foto's plaatst dan zou ik ook zeggen van genoeg is genoeg, maar het zijn elke keer weer mooie foto's en soms zelfs super foto's dus ik zou lekker zeggen... ga door met ze hier neerzetten want ik kan er geen genoeg van krijgen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:36:52 #114
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44862322
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:28 schreef Jimmeh het volgende:
Maserati Merak


[..]

En Dubai/Monaco/Knokke valt daar niet onder?
Om hier even op in te haken, sorry voor de SC overigens
Ik kan er in komen dat mensen dealerspots etc niet boeiend vinden, aan de andere kant ben ik het eens met wat Jimmeh zegt.. Imo is het net zo moeilijk om in de P.C. Hooftstraat in A'dam of in monaco, en naar ik dacht ook Dubai een mooie auto te spotten als bij de dealer.

Verder vind ik de spots van Jag prima, en ik kan me ook voorstellen dat hij het irritant vindt als er mensen over lopen te zeiken.
Wat dat betreft zou ik een dubaitopic o.i.d., wat een stukje hierboven geopperd werd, een top idee.

10 dezelfde auto's in 1 post, met enkel een ander kleurtje, boeit mij overigens ook niet...
@ Jag, zie het niet als afzeiken, maar als opbouwende kritiek
Signature.
pi_44862517
Spotje van mij gister, onderweg naar huis een mooie Maseatie 3200GT
pi_44862673
Hans toch! Als jij swnel die e weg-edit, haal ik dit bericht weer weg !
pi_44865276
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:02 schreef CybPraetorian het volgende:
doe niet zo moeilijk zeg, waarvoor is dit topic hier? om foto's van gespotte auto's te plaatsen!! waar en hoe die gemaakt zijn zou op zich niet moeten uitmaken.

En wat krijg je als we doen wat jij zegt, 2 a 3 foto's per post? dan post hij de pagina helemaal vol en zit je voor dat je het weet op 300 posts, weer een topic dicht! plaats lekker zelf ff wat foto's.
Als je mijn reacties goed doorleest zijn de waar en hoe (en zelfs kwaliteit van de foto's) het probleem niet, de hoeveelheid en duur waarop ze hier gespammed worden wel. Vandaar ook mijn voorstel om het bij twee tot drie foto's per post te laten EN niet twee replies achter elkaar te plaatsen.
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
@Paladijn: Ik zie het probleem even niet. Er zijn twee mensen die de spots niet leuk vinden. Tsja, dat is dan jammer, dan kijk je er niet naar. Jij vindt dat soort spots en de hoeveelheid niet leuk en ik vind het niet leuk als mensen hier spots gaan plaatsen die gemaakt zijn op beurzen, circuits of bij dealers waar het hartstikke makkelijk spotten is. Dit topic is bedoeld om foto's te plaatsen van wat je spot en dat is precies wat ik doe. Als jij het dan teveel vindt, dan sla je het lekker over. Kennelijk vindt je een CLK DTM AMG op een circuit boeiender dan bv een Carrera GT in het wild.

Maakt mij verder ook niets uit aangezien ik gewoon volgens de regels in de OP post. Bovendien klaag je over spots die in Nederland bijzonder zijn, ik kan me geen reacties van jou op mijn spots herinneren die gewoon in Nederland gemaakt zijn.
Misschien moet je dan even uit je ivoren torentje stappen en de princesseschoentjes uitdoen. Ik sta namelijk niet op je tenen te dansen maar doen een, in mijn optiek, redelijk voorstel om het gespam van foto's in dit topic wat tegen te gaan. Het zijn fraaie foto's en je hebt daar een hoop bijzonders gespot, maar om dat nu ruim twee maanden lang hier te spammen?! Maak een fotoalbum aan waar je alle foto's in kwijtkunt voor de liefhebbers en post je mooiste hier.

Je moet ophouden je persoonlijk aangevallen te voelen en te nitpicken op dingen die totaal niet terzake doen (de CLK DTM AMG rijdt overigens op de touristenfahrten/openbare weg, waar toevallig iets meer speciale auto's te spotten zijn: net zo spotwaardig als rondhangen voor het Hilton, bij het CPZ, een dealer of zelfs in Dubai en zo zijn er wel meer...)

Ik klaag nergens over de kwaliteit en lokaties van je foto's. Dat er 'maar twee' mensen mondig genoeg zijn om er een opmerking over te maken zegt weinig, ik heb zelf immers zonder aankondiging het topic ook maar een paar weken geskipped in de verwachting dat je Dubai spam wel over zou zijn. Dat er regels (ik zou eerder richtlijnen zeggen..) in de OT staan is leuk, maar ipv. blindelings 'regels' te volgen kun je ook wat gezond verstand gebruiken. Denk nog eens na over mijn voorstel zonder je daarbij persoonlijk aangesproken te voelen. Het voorstel is immers ook gericht op de andere posters en zou, indien men het ermee eens is, opgenomen kunnen worden in de 'richtlijnen' in de OT.

Voor je nu snel de quote/reply knopjes inramt; denk er eerst eens over na en reply dan, conform richtlijnen, in de PTA SC. Wat mij betreft zetten we deze discussie voor zover nodig daar voort.

P.S. ik heb je destijds nog aangesproken toen je 5-10 verschillende foto's van een auto postte; alsnog dank dat je daar wat mee gedaan hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44865488
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Maserati Merak SS

3,0 L V6, 208 pk en een top van 245
Pizza-shooter gaat door voor de koelkast
Bijzonder fraaie restauratie was dit overigens, ik had eerst het idee dat het een auto uit de jaren 90 was ipv een uit (ik meen) '76.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:24:23 #119
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44865974
NVT

[ Bericht 99% gewijzigd door lipje op 30-12-2006 19:29:34 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:56:25 #120
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_44867103
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 55% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:39:38 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_44868798
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Paladijn het volgende:
P.S. ik heb je destijds nog aangesproken toen je 5-10 verschillende foto's van een auto postte; alsnog dank dat je daar wat mee gedaan hebt.
Toen ben ik je al tegemoet gekomen dus dat vind ik dan wel genoeg. Wees blij dat ik hier niet elke Cayman of Carrera ga posten. Dat jij het spam vindt is overigens ook prima, voor jou gewoon een andere benaming voor een bepaalde hoeveelheid spots. Ik ga natuurlijk niet ineens stoppen met posten van de rest van de Dubai foto's omdat jij en nog even iemand anders een probleem hier mee hebben. Dan kijk je er maar overheen. Nog een tip voor je: binnenkort wat spots uit Londen, als je die ook niet boeiend vindt... Gelukkig nieuwjaar en foto's dan maar weer?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_44868913
Ik zou liever zien dat er max. 1 a 2 foto's van een gespote auto geplaatst worden. Ik zie het nut niet van 5-10 foto's van dezelfde auto, en zit er al helemaal niet op te wachten. Wat voor nut heeft het om bijvoorbeeld 5 foto's van de achterkant van een auto te posten die elke uit een iets andere hoek genomen zijn? Kies gewoon 2 mooie foto's van die auto er uit, posten, klaar.
V10
pi_44869294
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:42 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Toen ben ik je al tegemoet gekomen dus dat vind ik dan wel genoeg. Wees blij dat ik hier niet elke Cayman of Carrera ga posten. Dat jij het spam vindt is overigens ook prima, voor jou gewoon een andere benaming voor een bepaalde hoeveelheid spots. Ik ga natuurlijk niet ineens stoppen met posten van de rest van de Dubai foto's omdat jij en nog even iemand anders een probleem hier mee hebben. Dan kijk je er maar overheen. Nog een tip voor je: binnenkort wat spots uit Londen, als je die ook niet boeiend vindt... Gelukkig nieuwjaar en foto's dan maar weer?
Open dan een mooi topic voor je Londen spots? Heb ik volgens mij destijds ook gedaan toen ik in Tsjechié was geweest bijvoorbeeld....
pi_44869767
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[knip]
L..E..Z..E..N.
Daarbij, houdt je eens aan de door jou gekoesterde regels uit de openingspost en post dit soort dingen in PTA SC.

Maar ff een snelle ontopic ter compensatie:

Alfa Romeo Junior Zagato
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44869927
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Open dan een mooi topic voor je Londen spots? Heb ik volgens mij destijds ook gedaan toen ik in Tsjechié was geweest bijvoorbeeld....
Een goed voorbeeld doet volgen zou je zeggen, het is alleen jammer dat Jaguarized
zich meteen persoonlijk aangevallen voelt bij het minde of gericngste qua kritiek.

Jaguarized; Zoals eerder gezegd, je zal vast een toffe peer zijn enzo, en het gaat
helemaal niet om jou als persoon/poster, maar na de zoveelste Bentley/M5/Lambo
weten de users het wel. En al helemaal als die wagens zich in een land bevinden
dat zich meer dan 5000 kilometer van Nederland bevind.

[ Bericht 1% gewijzigd door Opa_vertelt op 30-12-2006 21:32:54 ]
Nee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')