abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 december 2006 @ 03:09:16 #51
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_44293795
over 6 en een half uur naar Deventer... wordt een mooi feestje :-)
  zondag 10 december 2006 @ 04:37:36 #52
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_44294272
Hallo Zwolle
Trusten Zwolle

ik ga lekker slapen en dromen over m'n mooie koolmonoxidemelder
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_44294423
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

k heb nog 20 euro om rest van de maand van te eten, dus geen geld voor taxi en ga ook niet lopen, maar jij mag best hierheen komen hoor Kun je mooi meehelpen met mn bed opmaken, beddengoed net gewassen nl
Tering, nog 20 euro voor de rest van de maand, das nog geen euro per dag... als je een keer rond etenstijd in zwolle bent ga je maar op mijn kosten mee eten bij het nieuwscafé. Kan me zelf nog mijn tijd op kamers herinneren dat ik 's morgens en 's avonds brood met pindakaas vrat omdat ik nog een week moest voor er weer geld binnenkwam.

Typen als je zat bent valt niet mee, heb de backspace nog nooit zo vaak gebruikt in 1 post
pi_44296391
het leven van een student is hard ik snap nog steeds niet hoe ik iedere maand uitkom met het kleine beetje dat ik heb...

gelukkig heb ik af en toe wat promotiebaantjes ed tussendoor ( heb gewoon geen tijd voor een vaste baan )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 10 december 2006 @ 11:55:16 #55
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44297082
Ik voel me in een keer rijk.... .
Nou weet ik waar echt armoede te vinden is....
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_44297493
quote:
Op zondag 10 december 2006 05:10 schreef swollywood het volgende:

[..]

Tering, nog 20 euro voor de rest van de maand, das nog geen euro per dag... als je een keer rond etenstijd in zwolle bent ga je maar op mijn kosten mee eten bij het nieuwscafé. Kan me zelf nog mijn tijd op kamers herinneren dat ik 's morgens en 's avonds brood met pindakaas vrat omdat ik nog een week moest voor er weer geld binnenkwam.

Typen als je zat bent valt niet mee, heb de backspace nog nooit zo vaak gebruikt in 1 post
nouja, niet voor de rest van de maand hoor, de 22e komt de stufi, nog 12 dagen, dinsdag ga ik uit eten met Site, voor vandaag heb ik al eten, dus zeg maar 20 euro voor 10 dagen, dat red ik makkelijk hoor Dirk vd Broek is niet zo duur gelukkig en kan meestal wel 2 dagen eten van iets dat ik maak Ik heb het wel es met minder gedaan nog

maar lief aangeboden hoor
pi_44297842
is er een dirk in deventer dan?
* groten dirk/bas fan is
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_44297885
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
is er een dirk in deventer dan?
midden in het centrum
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_44297899
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
is er een dirk in deventer dan?
* groten dirk/bas fan is
jaaaa, en wel 1 minuut lopen van mijn huis af Hoef alleen even de deur uit en om mn huis heen te lopen en ik ben bij de Dirk
pi_44297933
ow even onthouden dus het is maar een klein stukkie met de trein.
ik woon dicht bij een super de boer beetje een dure grap als ik daar iedere dag mn eten zou kopen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_44297974
Was wel grappig, van de week had ik boodschappen gedaan bij de Dirk, kom ik buiten, word ik door een stel aangesproken of ze me wat mochten vragen, dat mocht, vragen ze waar de AH is
pi_44298298
ik vind dat soort winkels altijd wel wat hebben, ze hebben vaak altijd net ff wat andere dingen dan bijv een ah. laatst een keer sushi van de dirk op ( iets van 12 stukjes voor 4 euro ofzo ) en die was best goed te doen .
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_44298342
Ik vind het eten bij de Dirk ook prima, en de AH die hier in het centrum zit is een stuk kleiner en duurder, dus ik ben helemaal blij met de Dirk
  zondag 10 december 2006 @ 12:49:20 #64
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44298457
Ik hoop dat het nog gaat lukken vandaag, om naar Nijmegen te gaan om afscheid te nemen van mijn oma.... .
En dat nog wel op de verjaardag van mijn zus haar vriend....
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_44298527
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop dat het nog gaat lukken vandaag, om naar Nijmegen te gaan om afscheid te nemen van mijn oma.... .
En dat nog wel op de verjaardag van mijn zus haar vriend....
Heel veel sterkte vandaag lieverd

En op zo'n dag is het helemaal dubbel ja, als er ook nog een verjaardag is. Had ik ook toen mn nichtje werd begraven, was op de verjaardag van mn zusje
pi_44298604
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop dat het nog gaat lukken vandaag, om naar Nijmegen te gaan om afscheid te nemen van mijn oma.... .
En dat nog wel op de verjaardag van mijn zus haar vriend....

heel veel sterkte, ik hoop dat je er snel naartoe kunt vent
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 10 december 2006 @ 13:10:28 #67
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_44299085
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_44304279
Sterkte ST!

Ludger, ik weet hoe je je voelt...Bij mij mogen ze ook een touwtje binden om een kies Moet alleen nog meer dan een week wachten voordat ze m onder handen nemen.

En zo hee, enorme hoeveelheid SC gister zeg!

[ Bericht 12% gewijzigd door annoylikethewind op 10-12-2006 15:45:05 ]
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_44304746
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop dat het nog gaat lukken vandaag, om naar Nijmegen te gaan om afscheid te nemen van mijn oma.... .
En dat nog wel op de verjaardag van mijn zus haar vriend....
Sterkte kerel!
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nouja, niet voor de rest van de maand hoor, de 22e komt de stufi, nog 12 dagen, dinsdag ga ik uit eten met Site, voor vandaag heb ik al eten, dus zeg maar 20 euro voor 10 dagen, dat red ik makkelijk hoor Dirk vd Broek is niet zo duur gelukkig en kan meestal wel 2 dagen eten van iets dat ik maak Ik heb het wel es met minder gedaan nog

maar lief aangeboden hoor
20 euro voor 10 dagen Das nog maar 2 euro per dag. Ik vind het knap dat je dat kunt redden.
Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik er gisteren 50 euro doorgejaagd heb in de kroeg

En nu dus een gigantische kater heb en me afvraag of dat komt door al het bier of door die sambuca ( ) om half vier

Ludger: nog naar de dienstdoende weekendtandarts geweest? Of loop je nu met je kop tegen de muur aan te bonken van de pijn?
pi_44304991
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:54 schreef swollywood het volgende:

[..]

: nog naar de dienstdoende weekendtandarts geweest? Of loop je nu met je kop tegen de muur aan te bonken van de pijn?
Ook sterkte Sitethief!

Nou.. tis wonder wel wat watgezakt, red me nog wel met ibuprofen.
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  zondag 10 december 2006 @ 20:36:47 #71
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_44311411
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop dat het nog gaat lukken vandaag, om naar Nijmegen te gaan om afscheid te nemen van mijn oma.... .
Is het nog gelukt sitethief? Sterkte in ieder geval.


Ben vandaag alvast gedeeltelijk verhuisd. Heb de spullen waar ik wel een paar dagen zonder kan er al staan. Vrijdag de rest!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_44311480
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:36 schreef SofaKing het volgende:

[..]

Is het nog gelukt sitethief? Sterkte in ieder geval.
het gaat al een stuk beter met zijn oma En hij is niet naar Nijmegen geweest, omdat het dus heel goed met der gaat is alleen zn ma erheen geweest Dus das mooi nieuws
  zondag 10 december 2006 @ 20:54:25 #73
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_44311535
Ah dat zijn mooie berichten.

btw wat doet het forum toch verrot!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_44311592
idd, forum werkt echt niet mee vanavond nee, erg frustrerend
  zondag 10 december 2006 @ 23:35:06 #75
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_44316262
Hallo Zwolle

Ik heb gister tijdens training mijn rugblessure verergerd, een zenuw in mijn schouder knel gehad en een gescheurde spier in mijn scheen opgelopen. Sport is gezond
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')