abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:06:26 #26
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44348340
en weer open, en hou het normaal nu
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44348547
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Nou... zó moeilijk is het nu ook weer niet om een Moslima te daten...
Inderdaad, je hoeft niet bang te zijn dat ze je boos aan kijkt wanneer je haar in d'r tietjes knijpt, er hangt toch een doek overheen.
pi_44348555
Ook ik hoop net als de TS dat het heel normaal word om met zo'n schoonheid te daten en eventueel trouwen, dan is dat geklets over het geloof naar de (mischien wel) 5de plaats verschoven.
Maar je had haar idd gewoon even aan moeten spreken, nee heb je Ja kon je krijgen.
Mailgozer moest eigenlijk MaleGozer zijn maarja...
pi_44348558
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:06 schreef buzzer het volgende:
en weer open, en hou het normaal nu
Oh, dit lees ik nu pas.
pi_44417334
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:12 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ja maar de meeste moslims zijn wel turk of marokkaan
zo, kan jij effe dom lullen zeg..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_44418176
Had ze zwarte haar op de armen ?
pi_44418496
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:16 schreef Snever het volgende:
Had ze zwarte haar op de armen ?
pi_44418573
De nieuwe generatie turkse en marokkaanse meiden kunnen heel mooi zijn.
alleen jammer dat je hun broers en neven kado krijgt als je er mee aanpapt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  donderdag 14 december 2006 @ 11:20:55 #34
160760 bas_soldaat
_{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
pi_44419577
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef A_L_N_F het volgende:
Hoi allemaal,

het was vrijdagmiddag, ik was nog een beetje gaar van de donderdag, tot laat film gekeken met veel bier.
Nadat ik mijn vuile was bij elkaar had geraapt werd het tijd om paps en mams te gaan bezoeken.

eenmaal buiten stapte ik steeds frisser richting de halte. ik plofte mijn weekendtas op de bank neer en ging buiten het hokje staan om de frisse lucht in te ademen.

na een paar minuten zie ik vanuit mijn ooghoek een meisje plaatsnemen naast mijn tas op de bank.

ik zag haar niet goed maar na een paar seconden moest ik gewoon kijken.
op 3 meter afstand zat een schepseltje waar ik nu van durf te zeggen dat dat het mooiste meisje is die ik heb gezien.

donkerbruine (tegen het zwart aan) krullend haar, een mooie volle bos, die net over haar schouders kwam.
een mooi fijn gezicht waar zelfs michelangelo van zou huilen.
verder een figuurtje waar de meeste modellen een moord voor zouden doen.
ogen, reebruin en groot, ik kon niet anders dan kijken, wegkijken was al geen optie meer.
Als je niet zou weten wat x-factor is dan zou je het meteen weten als je haar zag.

en als laatste was ze zeer elegant en westers gekleed.

nadat ik me dus 10 minuten had vergaapt aan zoveel schoonheid en met pijn in mijn hart zag dat ze een andere weg vervolgde op het station begon ik te denken.

we hebben beaty and the nerd, programma's om een multimiljonair te huwen, dating voor boeren, dating voor gewonen mensen, etc.

zelfs in het uitgaansleven is er mogelijkheid om met allerlei soorten mensen in contact te komen.

maar wat we niet hebben is de actieve uitwisseling van partners tussen zeg maar marokkaanse/turkse groepen en de autochtone bevolking.
oke, de allochtone jongeren zullen breezah's scoren maar huwen zie je bar weinig.

ik als autochtone nederlander zal nooit snel of gemakkelijk een moslim meisje kunnen daten.
haar familie zou het niet toestaan waarbij zowel ik als het meisje gevaar zouden lopen op nare consequenties.

wat ik weet van jongens van turkse afkomst is dat de meesten niet positief denken aan de hoererij onder de nederlanders. de meesten hebben het idee dat alles bij nederlanders puur om de sex draait en ook geloof en cultuur zijn vaak niet compatible.

Maar wat eigenlijk het belangrijkste van een goede relatie is is liefde en respect voor elkaar.

dus waarom nog langer geld pompen in achterlijke integratie programma's terwijl we misschien met een simpel datingprogramma op tv hetzelfde zouden bereiken.

als een turks gezien opeens een nederlandse schoonzoon zou krijgen en het nederlandse gezien een moslima als schoondochter dan zou er vanzelf meer integratie zijn.
een soort domino-effect doordat het multi-culti stel ook de achterban met elkaar kan laten introduceren door verjaardagsfeestjes.

als dit op tv zou worden uitgezonden dan zou men dus de drempel kunnen verlagen en de vooroordelen die er nu zijn kunnen wegnemen of verminderen.

ik ken of heb nog nooit van zo'n programma of project gehoord en het was zomaar iets wat in me op kwam nadat ik dat meisje zag. Zou zoiets potentie hebben of is het bij voorbaat kansloos?

het meisje was echt heel mooi
edit: en de kinderen van de stelletjes, halfbloedjes zijn natuurlijk ook helemaal super
weet je heel zeker dat het niet een autochtone zonnebank verslaafde was??

nee maar ik weet wel wat je bedoeld... ik zou niet weten waarom je niet met zo iemand iets zou beginne als je echt gek op dr bent vanaf punt 1...

enige wat mij zou weerhouden is dat je zo'n meisje amper kan krijgen omdat pappie het waarschijnlijk niet zo goed met je voor heeft
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pi_44423804
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:35 schreef FUFR het volgende:
De nieuwe generatie turkse en marokkaanse meiden kunnen heel mooi zijn.
alleen jammer dat je hun broers en neven kado krijgt als je er mee aanpapt.
Nee, in het algemeen zijn Nederlanders oer lelijke mensen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Plaza op 14-12-2006 14:00:37 ]
pi_44427409
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef Plaza het volgende:

[..]

Nee, in het algemeen zijn Nederlanders oer lelijke mensen.
misschien in jouw geval maar hier niet hoor!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_44428760
Maarre... kwam het niet gewoon door het bier denk je?
pi_44436089
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef Plaza het volgende:

[..]

Nee, in het algemeen zijn Nederlanders oer lelijke mensen.
Ik vind Nederlandse jongens lekker
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_44439046
Ach, 't moet er niks mee te maken hebben wat de afkomst van iemand is. Nou ligt mijn voorkeur ook wel bij de halfbloedjes maar voor 't zelfde geld was ik een Duiste blondine tegen gekomen.
pi_44441476
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:10 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ja hallo, ze ziet me aankomen. een stalker.

bovendien zal ze veel aandacht van mannen krijgen en de kans is dus groter dat ze denkt: "daar heb je er weer een"
En? Nu heb je niets behalve de herinnering. Waarom sprak je haar niet aan? Je praat jezelf allerlei redenen aan waarom je inactie gerechtvaardigd was.

Wie weet dacht ze wel 'leuke jongen, hopelijk zegt hij iets' of wordt ze zelden benaderd omdat iedereen dezelfde gedachtengang als jou heeft.

Maar goed, van mij mag je
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44441708
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:42 schreef StefanP het volgende:

[..]

En? Nu heb je niets behalve de herinnering. Waarom sprak je haar niet aan? Je praat jezelf allerlei redenen aan waarom je inactie gerechtvaardigd was.

Wie weet dacht ze wel 'leuke jongen, hopelijk zegt hij iets' of wordt ze zelden benaderd omdat iedereen dezelfde gedachtengang als jou heeft.

Maar goed, van mij mag je
Inderdaad. Niet geschoten is altijd mis.

Hoe veel vriendinnen heb je al gehad, TS? Ik weet nog dat voordat ik m'n eerste vriendin had, ik ook moeite had met meisjes aan te spreken maar daar heb ik al jaren geen moeite meer mee hoor.
pi_44465884
Drempel verlagen? Waarschijnlijk zorg je ervoor dat dat gezin simpelweg ge-eerwraakt wordt.
pi_44466008
Inderdaad .. Sommige turkse ( sommige marokkaanse) zijn echt belachelijk mooi.
pi_44467935
Vind het nogal overdreven wat je hier stelt je maakt het eerder jezelf zo moeilijk door er zo somber over te denken...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')