abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:13:43 #1
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44272469
 
 


Bron: NRC Handelsblad

Nooit veroordeeld
Joep Dohmen

Dion Graus heeft een geschiedenis van ruzies, rechtszaken, onbetaalde rekeningen, onjuiste declaraties en beschuldigingen van mishandeling. Als Kamerlid voor de Partij voor de Vrijheid pleit hij voor respect en fatsoen.

Wim Claessen heeft spijt. Spijt omdat hij, als directeur van TV Limburg, Geert Wilders voorafgaand aan de verkiezingen maandenlang via zijn televisiezender liet promoten.

Wild, Wilder, Wilders heette de serie die freelancer Dion Graus voor TV Limburg maakte. Avond aan avond kregen de Limburgers Wilders geserveerd: Wilders in zijn stamkroeg, Wilders in zijn kinderkamer, Wilders in de kantine van de voetbalclub. Kritische vragen stelde Graus niet.

„Ik zou me de volgende keer nog wel drie keer bedenken voordat ik dat weer zou doen”, zegt Wim Claessen. „Je beïnvloedt daarmee toch het stemgedrag. Ik denk dat TV Limburg voor een deel verantwoordelijk is voor de enorme hoeveelheid stemmen die Wilders in Limburg kreeg.” De Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders scoorde bij de Kamerverkiezingen twee weken geleden landelijk 5,8 procent; in Limburg 11,5 procent, twee keer het landelijk gemiddelde.

Dion Graus (39) is nu één van de negen leden van de Kamerfractie van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders. „We wisten niet dat hij bij Wilders op de lijst zou gaan staan”, zegt Wim Claessen. „De serie met Wilders was een springplank naar de politiek.”



Dion Graus. Wie is de Limburgse programmamaker die Geert Wilders een eigen serie aanbood op de regionale televisie, en daarna overstapte naar zijn politieke partij?

Op de internetsite van de PVV staat dat Graus een „hart van goud” en politieke idealen heeft. „Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand.” Graus heeft „geen pardon voor dierenmishandelaars”. Want wie een dier iets aandoet, is ook in staat een mens te mishandelen. Zo iemand „moeten we uit de samenleving weghalen”. Ook rept de site over zijn vroegere werk bij „een farmaceutische onderneming”.

Graus is niet scheutig met informatie. Hij spreekt over „veterinaire studies”. Graus: „Daar ben ik succesvol in geworden. Ik heb altijd héél veel succes gehad. En als je succes hebt, wat ik al van kinds af aan heb, dan heb je ook tegenstanders. Maar ik heb ook héél veel medestanders. Zoals mensen die onder mij gewerkt hebben. Ik was bijna vier jaar directeur van een groot farmaceutisch bedrijf.”

Welk bedrijf was dat?
„Dat ga ik natuurlijk niet zomaar zeggen.”

Waarom niet?
„Ik wil wel eerst met dat bedrijf overleggen of ze wel in de publiciteit willen.”

Het is niet ongebruikelijk dat Tweede Kamerleden vertellen waar ze gewerkt hebben.
„Mijn cv is nog niet gepubliceerd.”



Dion Graus was aanvankelijk autoverkoper. En later dus programmamaker. „Ik ben een hartstikke eerlijke jongen. Normaal gooi ik er alles uit. Helaas kan dat nu niet meer. Ik zou mensen in gevaar kunnen brengen. Want hoe je het ook ziet, we zijn toch een partij die wordt bedreigd.”

Als Dion Graus merkt dat de krant onderzoek doet naar zijn achtergrond – en hem met die bevindingen wil confronteren – ontsteekt hij in woede. „Ik werk niet meer mee. U heeft niet de goede mensen gebeld. Er zijn mensen met wie ik echt jarenlang gewerkt heb. Dat zijn allemaal héle belangrijke mensen. Die weten wie ik ben. Maar die belt u niet, hè? U probeert mijn jeugdige politieke carrière een nekslag toe te brengen.”



De zoektocht naar de achtergrond van Dion Graus begint bij TV Limburg. Voor deze commerciële zender maakte hij als freelancer sinds 2004 het dierenprogramma B eesten met Dion. In de aflevering van 26 april 2006 ging hij op zoek naar het beest in Geert Wilders. Later volgde de serie met en over Geert Wilders.

Graus verliet de zender in augustus met slaande deuren. „Opeens wilde hij een grote som geld”, zegt Wim Claessen die onlangs afscheid nam als directeur. „Hij had een declaratie van 90.000 euro. Dat was onzin.Wij hadden hem als freelancer gratis een platform geboden waardoor hij bekendheid voor zichzelf kon genereren. Dat is hem ook gelukt. Nu zit hij in de Tweede Kamer.”

Dion Graus zegt dat TV Limburg hem inmiddels een „ontiegelijk groot bedrag” heeft betaald. „Dat klopt dus niet”, zegt John Pa l m e n , opvolger van Wim Claessen.

Het conflict met TV Limburg is kenmerkend voor de carrière van Graus. Hij bleef nergens lang. Bedrijven melden verzonnen verhalen, leugens, ruzies, rechtszaken, onbetaalde rekeningen en onjuiste declaraties.

Neem Pascal Coumans, freelance cameraman. Hij werkte mee aan de serie die Graus maakte over Wilders. Coumans heeft sinds september vorig jaar een vordering van 1.600 euro op Graus. „Ik heb rekeningen en herinneringen gestuurd. Tot nu toe heeft hij niet betaald. De ene keer zegt hij dat hij het al heeft overgemaakt, de andere keer heeft de bank verwerkingsproblemen.”

En op een stuk bouwgrond van Graus ligt conservatoir beslag, blijkt uit een document van het kadaster. Dat is er in 2002 op gelegd door een installatiebedrijf dat zijn rekeningen van ruim 48.000 euro niet betaald zag door Graus. Als hij daarnaar gevraagd wordt, zegt Graus boos: „Hoe komt u daar bij? Daar ligt geen beslag op, op die grond! U bent niet goed geïnformeerd.”



Zijn carrière begon Graus als autoverkoper bij de BMW-dealer in Roermond. Zijn entree in de veterinaire wereld maakte Graus als dierenartsenbezoeker bij AST Farma, een diergeneesmiddelenbedrijf in Oudewater. Graus werkte er van 1997 tot voorjaar 1999.

Sebastiaan Tesink, directeur van AST Farma. „Zijn dienstbetrekking bij ons heeft maar iets langer dan een jaar geduurd. Wij vonden het achteraf nog erg lang, kan ik u zeggen. Hij is iemand die een prima eerste indruk maakt. Ik dacht dat ik de beste vertegenwoordiger van Nederland had binnengehaald. Na enige tijd bleek het tegendeel. Er waren dagrapporten en afrekeningen die niet klopten. Hij weet op een speciale manier mensen in te pakken, heeft een rijke fantasie en komt zijn afspraken niet na.”

Na een jaar en wat maanden draaide het op een rechtszaak uit. „De kantonrechter gaf Graus het advies om ons voorstel – twee maanden salaris – te accepteren”, zegt Tesink. „Het knappe van de man is dat hij telkens ergens anders weet op te duiken. Nu dus in de politiek. Ik verbaas mij erover dat dat zomaar kan.”

Na het ontslag trad Graus in dienst bij een dochterbedrijfje van Dopharma, Anisane in Raamsdonksveer. Het is een leverancier van geneesmiddelen voor gezelschapsdieren. Anisane, met vier medewerkers, is het „grote farmaceutische bedrijf” waarvan Graus de naam niet wilde noemen. Hij werkte er, naar eigen zeggen, „bijna vier jaar als directeur”.

Volgens Anisane was hij er nog geen drie jaar, van 1 juli 1999 tot 31 mei 2002. Hij was geen statutair directeur, maar verkoopmanager. In het Engels managing director. Succes bleef uit. Dopharma raakte in 2002 de exclusiviteit van een van de productlijnen van Anisane kwijt, zegt Wijnand de Bruijn, algemeen directeur externe zaken bij Dopharma.

De Bruijn: „Hoe is het mogelijk dat hij volksvertegenwoordiger is geworden? Je kunt je ook afvragen hoe hij het telkens voor elkaar kreeg om bij al die bedrijven in dienst te komen. Hij weet zich te verkopen. Dat zie je ook nu weer. Hij heeft veel verhalen, maar het zijn heel veel leugens. Uiteindelijk kom je daar achter. Toen hij een marketingplan moest maken, had hij het er maandenlang over. Maar er kwam niets op papier.”

De Bruijn wist van Graus „af te komen” toen Anisane de exclusiviteit van de productlijn verloor. „Ik heb op een gegeven moment tegen een ander bedrijf gezegd: je moet me van hem afhelpen.” Dat andere bedrijf is Vétoquinol , een Franse producent van diergeneesmiddelen.

Dion Graus had bij Vétoquinol van 1 juni 2002 tot 3 juni 2003 een jaarcontract als dierenartsenbezoeker. „Die periode heeft hij nietwerkend vol gemaakt”, zegt Gert Gerritsen, verkoopmanager Nederland van Vétoquinol. „Hij is op non-actief gesteld en dat was niet voor niks. Verder geef ik liever geen comment aar.”

Dierenarts Hans Schoon in Voerendaal zag Dion Graus in die tijd rondrijden in een auto met groene esculaap op de voorruit. Maar Graus is geen dierenarts. „Nee, dat dacht ik ook. Het is een beetje als Charles Schwietert.” De VVD-er Charles Schwietert moest in 1982 na drie dagen aftreden als staatssecretaris omdat hij zich had voorgedaan als doctorandus terwijl hij nooit was afgestudeerd. Schoon kent Graus als „overactief baasje, van alle markten thuis en nooit te beroerd om je als dierenartsenbezoeker van dienst te zijn”. „Wat die esculaap op zijn voorruit moest, weet ik ook niet.”

Zijn laatste baan in de veterinaire sector was als dierenartsenbezoeker bij Cavalor, een Belgische producent van paardenvoeding. Hij bleef vijf maanden. Toen verbrak het bedrijf de samenwerking. Directeur Peter Bollen van Cavalor: „Hij had altijd mooie verhaaltjes, maar geen resultaten. Verhalen over waar hij allemaal wel niet geweest was, maar bij controle klopte er niets van. En kilometers declareren die hij niet gemaakt had, op zulke dingen heb ik hem betrapt. Toen hij ontslagen werd, is er nog discussie geweest over geld waarop hij recht meende te hebben. Maar dat was niet gefundeerd.”



‘Opkomen voor de zwakkeren in de samenleving, voor ouderen en kinderen, dat ligt niet zo ver van het strijden voor de rechten van dieren”, zegt Dion Graus in de Kamerbode, het interne nieuwsblad van de Tweede Kamer van deze week. Zijn ambitie is: „een einde maken aan de hufterigheid en kruiperigheid. Die moeten plaatsmaken voor respect en fatsoen voor elkaar”.

Twee ex-partners van Graus hadden ook behoefte aan respect. Onafhankelijk van elkaar stapten ze naar de politie omdat Graus hen mishandeld, bedreigd en/of gestalkt zou hebben.

Op 24 oktober 2002 maakte zijn toenmalige echtgenote melding van mishandeling en bedreiging bij de politie in Heerlen. Een vrouwelijke dierenarts van Vétoquinol – met wie Graus een half jaar een relatie had – deed op 26 mei 2003 aangifte bij de politie Antwerpen wegens belaging en stalking door Dion Graus. Parket-woordvoerder Dominique Reyniers bevestigt de aangifte. Justitie in Antwerpen heeft de zaak niet vervolgd. Reyniers: „Niet omdat er onvoldoende bewijs was, maar wegens opportuniteitsredenen. Uit 50.000 zaken moeten wij een keuze maken, we kunnen niet alles doen.”

Een derde vrouw, een ex-vriendin die anoniem wil blijven, meldt ook dat ze door Graus belaagd werd. Ze deed geen aangifte, maar stuurde in 2004 aangetekende brieven naar Dion Graus. Daarna hielden volgens haar de „vernederende sms’jes en het gestalk” op.

Graus wuift de kwesties weg. „Ach, als je bij de pastoor vandaan komt, kun je zeggen dat hij je betast heeft. Een politieman neemt dan gewoon je aangifte op. Maar ik ben nooit veroordeeld.”

Na zijn vertrek uit de veterinaire wereld stortte Graus zich als ‘dierenombudsman’ op het wel en wee van gezelschapsdieren. Hij introduceerde het alarmnummer 113 voor dieren in nood. In oktober 2005 overhandigde de Limburgse gouverneur Leon Frissen hem de sleutels van een gesponsorde dierenambulance. Op de zijkant stond 113 en de naam van de sponsor. Frissen kondigde, op gezag van Graus, aan dat de dierenbeschermer héél Europa zou doorkruisen om ‘113’ te introduceren. Maar Graus reed niet door heel Europa. Hij reed vooral met de naam van de sponsor door het beeld van zijn dierenprogramma bij TV Limburg.

Het alarmnummer is tot op de dag van vandaag niet in gebruik. Dat is geen ramp, want de dierenbescherming heeft al jarenlang een alarmnummer. ‘113’ is nu omarmd door de PVV. En de ambulance van de dierenombudsman is terug bij de sponsor. „We hebben hem teruggevraagd”, vertelt Ludo Reuters van BMW-dealer Keram, „toen Graus kenbaar maakte dat hij de politiek in wilde”.



De band met Geert Wilders groeide tijdens het maken van de televisieserie. „Het werken met Geert Wilders is helemaal geweldig”, zei Graus op 23 november tegen de Limburgse publieke zender L1. „Het is perfect. Ik ben binnen de partij de enige echte hartsvriend van Geert. Hij is mijn bloedbroeder.”

In het interview toonde hij zich als politicus enthousiast. Nu niet voor de dieren, maar voor het „keihard aanpakken” va n allochtonen. Tegen die mensen heeft zijn partij „niks” zolang ze „zich aanpassen en integreren, Nederlands leren en niet per se met een boerka moeten lopen. Want die mensen horen hier niet.”

De verslaggever vroeg ook: „Het integratievraagstuk waar uw partij altijd op hamert, dat speelt toch niet of nauwelijks in Limburg?”

Graus antwoordde: „Nee nog niet, maar het gaat wel zover komen. Limburg heeft, wat dat betreft, nog geluk gehad. Maar ook daar moeten de grenzen dicht gaan, daar heeft Limburg ook baat bij. Want je hebt in bepaalde delen van Heerlen ook al wijken waar je niet meer veilig kunt lopen, waar politieauto’s in brand worden gestoken door bepaalde bevolkingsgroepen, die gewoon onze democratie niet accepteren en die ons geloof niet accepteren en die onze vrouwen hoeren noemen. En die mensen gaan wij gewoon kei- en keihard aanpakken. Ook in Limburg. En geloof me dat het gaat gebeuren.”

Zijn er wijken in Heerlen waar je niet meer veilig bent? Zijn er politieauto’s door de bevolkingsgroepen waar Graus op doelt in brand gestoken?

„Nee”, reageert een woordvoerder van de politie Limburg-Zuid. „Heerlen heeft geen wijken waar je niet veilig kunt lopen en er zijn geen politieauto’s door allochtonen aangestoken. Dat is in 2001 wel één keer gedaan door jongeren van Nederlandse origine.”

Het dreigen van allochtonen met keiharde aanpak, gebaseerd op leugens, is bijzonder kwalijk, vindt beleidsadviseur Carolina de Fey van het Landelijk Bureau ter Bestrijding van Rassendiscriminatie (LBR). „Dit is haat zaaien. Bevolkingsgroepen worden beschuldigd van strafbare feiten die ze niet gepleegd hebben.”

Justitie in Maastricht liet gisteren weten dat ze de uitspraken die Graus in het interview gedaan heeft, niet strafbaar vindt. Het LBR vindt het jammer en niet terecht dat het Openbaar Ministerie niet tot vervolging overgaat. B en W van Heerlen noemen de uitspraken van Graus „kwalijke stemmingmakerij”. Een woordvoerder: „Maar juridische actie ondernemen zou de man alleen maar een podium bieden en nog meer aandacht opleveren. Dat willen wij niet.”

Het ligt niet op de weg van de Kamercommissie voor de geloofsbrieven zich te verdiepen in het verleden van Dion Graus. De commissie controleert slechts de antecedenten van aanstaande Kamerleden en de rechtsgeldigheid van de verkiezingsprocedure. Zij kijkt bijvoorbeeld naar het Nederlanderschap en of iemand het kiesrecht is ontnomen. De commissie doet geen justitieel of fiscaal onderzoek.

De integriteit van kandidaat-leden is de verantwoordelijkheid van partijen zelf. Ook wanneer Kamerleden zijn verkozen wordt geen onderzoek gedaan. Alleen wanneer de veiligheidsdienst een dossier heeft van een (aankomend) Kamerlid, wordt dat aan de minister van Binnenlandse Zaken voorgelegd. Die kan er dan mee naar de partijvoorzitter stappen.

Heeft Dion Graus voorafgaand aan de verkiezingen lijsttrekker Geert Wilders geïnformeerd over de aangifte en melding tegen hem? Heeft hij de details gegeven over zijn arbeidsverleden? Heeft Wilders nader onderzoek gedaan en Graus om opheldering gevraagd?

Gisterochtend nam een fractiemedewerkster de mobiele telefoon van Wilders op. Ze zei: „Laten we afspreken dat de heer Wilders u belt als hij wil reageren op uw vragen.”

Wilders belde niet.
 
 
pi_44272743
Typisch weer de media om hier pas mee te komen nadat hij in de Kamer is benoemd tot volksvertegenwoordiger. Net als bij Bijlhout van de LPF. Dit wisten ze natuurlijk al lang. Maar de grootste schade voor een partij richt je aan op dit moment en niet twee maanden voor de verkiezingen.

Desalniettemin een fout van Wilders.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_44273058
Jezus, wat een verhaal..

Ben benieuwd hoeveel dagen het gaat duren voordat meneer Graus ''geslachtofferd'' wordt..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44273345
Die man houdt het vast niet de volle 4 jaar uit.
Sterker nog ik denk dat hij binnen 1 jaar met de staart tussen de benen weer uit Den Haag vertrokken is.
Iedere gek zijn gebrek
pi_44273385
Hier nog een artikel uit het Limburgs Dagblad:

http://mgl.digi-dition.nl(...)20061209_103_715.php
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_44273486
Je mag in POL zeker niet met alleen een smiley reageren? Ik heb namelijk niet veel meer te zeggen dan:

en
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44273539
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:56 schreef axis303 het volgende:
Hier nog een artikel uit het Limburgs Dagblad:

http://mgl.digi-dition.nl(...)20061209_103_715.php
Wilde het net ook gaan posten Deze mag er ook wel bij: http://mgl.digi-dition.nl(...)20061209_140_211.php

Overigens heeft Graus nog een kookplaat van mn broer
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef sizzler het volgende:
Typisch weer de media om hier pas mee te komen nadat hij in de Kamer is benoemd tot volksvertegenwoordiger. Net als bij Bijlhout van de LPF. Dit wisten ze natuurlijk al lang. Maar de grootste schade voor een partij richt je aan op dit moment en niet twee maanden voor de verkiezingen.

Desalniettemin een fout van Wilders.
Limburgse media schrijven/berichten al meer dan een jaar over hem, al lang voor hij door Wilders werd benaderd.
pi_44273652
Wat een kwibus, heel onverstandig van Wilders om zich in te laten met zo'n charlatan.

In het verhaal uit de OP komt hij over als een regelrechte psychopaat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44273699
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef heiden6 het volgende:
Wat een kwibus, heel onverstandig van Wilders om zich in te laten met zo'n charlatan.

In het verhaal uit de OP komt hij over als een regelrechte psychopaat.
Wilders heeft zich laten inpakken toen hij zich door hem liet interviewen.
pi_44273773
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:


Overigens heeft Graus nog een kookplaat van mn broer
[..]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44273841
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eigenlijk Graus' vriendin maar goed
pi_44273842
Wilders heeft kennelijk weinig lering getrokken uit het LPF-debacle.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_44273859
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Eigenlijk Graus' vriendin maar goed
Als ik dat verhaal zo lees kan je wel fluiten naar die kookplaat..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:21:58 #14
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44273874
Het blijft nu wachten tot iemand hier Dion in bescherming gaat nemen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:22:06 #15
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44273877
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Eigenlijk Graus' vriendin maar goed
Waarschijnlijk heeft Graus verzonnen dat'ie een vriendin heeft.
pi_44273913
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:22 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Graus verzonnen dat'ie een vriendin heeft.


Ik vraag me af of ie wel Graus heet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44273928
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]



Ik vraag me af of ie wel Graus heet..
Dat haar van 'm zijn ook extensions
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44273998
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:22 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Graus verzonnen dat'ie een vriendin heeft.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als ik dat verhaal zo lees kan je wel fluiten naar die kookplaat..
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:33:48 #19
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_44274083
sow...wat n verhaal..ik heb t programma van hem over Geert Wilders vaak gezien, ik vond het een leuk programma
nou hup oprotten dan maar!
pi_44275424
Dit word leuk in de kamer met PVV. Met die vrouw en met Graus.
lollig
pi_44275565
het wordt ze bij Koefnoen weer erg makkelijk gemaakt zo
pi_44275679
D'r zat ook een dude bij die op inet linkse politici bedreigt en oproept tot gewapende strijd tegen alles wat links is oid, toch? Of is dat deze jongen? Wat allemaal hoogstopmerkelijk is, want als iemand weet wat het is om bedreigd te worden dan is het de fractievz van dezelfde fractie wel.
I´m back.
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:02:54 #23
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44275946
Het is niet verwonderlijk dat de linkse media in de vorm van het NRC deze demonisatiepoging start.
pi_44276057
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is niet verwonderlijk dat de linkse media in de vorm van het NRC deze demonisatiepoging start.


Het is allemaal de schuld van links...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44276065
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef sizzler het volgende:
Typisch weer de media om hier pas mee te komen nadat hij in de Kamer is benoemd tot volksvertegenwoordiger. Net als bij Bijlhout van de LPF. Dit wisten ze natuurlijk al lang. Maar de grootste schade voor een partij richt je aan op dit moment en niet twee maanden voor de verkiezingen.
O, ja hoor. Deze man liegt en bedriegt, maar uiteraard is het weer eens de schuld van De Media. Daarnaast nog de logische fout, of drogredenatie, of whatever. Je neemt iets aan: "Dit wisten ze natuurlijk al lang", je hebt er echter geen bewijs voor, voor zover ik weet, en je hele, korte betoog is gebaseerd op deze aanname.

Maar goed, schuld van De Media.
pi_44276092
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:50 schreef Ryan3 het volgende:
D'r zat ook een dude bij die op inet linkse politici bedreigt en oproept tot gewapende strijd tegen alles wat links is oid, toch? Of is dat deze jongen? Wat allemaal hoogstopmerkelijk is, want als iemand weet wat het is om bedreigd te worden dan is het de fractievz van dezelfde fractie wel.
Is dat zo? Welke dude?
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:22:52 #27
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44276365
De nieuwe Harry Wijnschenk, zou ik zeggen.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef sizzler het volgende:
Typisch weer de media om hier pas mee te komen nadat hij in de Kamer is benoemd tot volksvertegenwoordiger. Net als bij Bijlhout van de LPF. Dit wisten ze natuurlijk al lang. Maar de grootste schade voor een partij richt je aan op dit moment en niet twee maanden voor de verkiezingen.
Integendeel, je kan veel meer schade berokkenen aan de politieke aspiratie van Graus en zijn partij door het voor de verkiezingen te publiceren.

Verder totaal niet onlogisch dat dit nu pas bekend wordt. Een Kamerlid staat in de nationale spotlights, een regionale programmamaker niet. Complottheorieen hebben geen schijn van kans om dit bericht te nuanceren.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44276629
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is niet verwonderlijk dat de linkse media in de vorm van het NRC deze demonisatiepoging start.
...want het past niet in het utopische verwrongen beeld dat jij hebt van 'rechtse mensen'..
  † In Memoriam † zaterdag 9 december 2006 @ 15:55:10 #29
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44277069
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is niet verwonderlijk dat de linkse media in de vorm van het NRC deze demonisatiepoging start.
Rechts is toch zo voor feiten en de beestjes bij de naam noemen?
Carpe Libertatem
pi_44277115
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is niet verwonderlijk dat de linkse media in de vorm van het NRC deze demonisatiepoging start.
Tsja, zo'n nette fatsoenlijke man als Dion Graus publiekelijk beschadigen. Het is een grof schandaal!
pi_44277177
Whehe.
pi_44277193
O ja, over het bericht zelf: .
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:03:28 #33
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44277234
Erg tendentieus stukje zo. Bijvoorbeeld:
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:13 schreef SjonLok het volgende:
Dierenarts Hans Schoon in Voerendaal zag Dion Graus in die tijd rondrijden in een auto met groene esculaap op de voorruit. Maar Graus is geen dierenarts. „Nee, dat dacht ik ook. Het is een beetje als Charles Schwietert.”
De man claimt helemaal geen dierenarts te zijn. De uitleg voor dit teken volgt dan ook maar pas veel later in het artikel. Zo wek je een hele valse indruk. Dat past niet bij een kwaliteits (?)krant.
De managing director functie vind ik hetzelfde gaan....

Natuurlijk is de cv wat opgepoetst maar laten we eerlijk zijn als je het gemiddelde cda/vvd/pvda lid pakt staat die cv ook vol met nietszeggende bestuurs- en lidmaatschapsfuncties. Net alsof die wel veel voorstellen.


Zolang men niet liegt kanker te hebben (Singh Varma) of stiekum in guerillakampen rondloopt (Pomes) of een gevangenisstraf verzwijgt vind ik dit een hoop gezeur.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44277245
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef sizzler het volgende:
Dit wisten ze natuurlijk al lang.
Maar om even door te vragen: hoe zouden deze journalisten van de NRC moeten weten dat dierendokter Dion uit Heerlen, nummer negen op de lijst van VVD-dissident Wilders, een dergelijk verleden had? Ik bedoel, wie the fuck ís die gozer eigenlijk?
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:23:39 #35
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44277670
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:03 schreef Napalm het volgende:

[..]

De man claimt helemaal geen dierenarts te zijn. De uitleg voor dit teken volgt dan ook maar pas veel later in het artikel. Zo wek je een hele valse indruk. Dat past niet bij een kwaliteits (?)krant.
Oh jee, een artikel legt een moeilijk woord niet goed genoeg uit, en gelijk is het een valse indruk, geen kwaliteitskrant en een verzonnen claim. Wat een bizarre poging om dit weg te wuiven.
quote:
De managing director functie vind ik hetzelfde gaan....
Ik vond het wel een goed voorbeeld van hoe deze man wel heel erg gladde praatjes heeft.
quote:
Zolang men niet liegt kanker te hebben (Singh Varma) of stiekum in guerillakampen rondloopt (Pomes) of een gevangenisstraf verzwijgt vind ik dit een hoop gezeur.
Ik heb liever dat mensen gaan liegen over kanker, dan hun partners mishandelen. Maar dat ben ik.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44277679
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:03 schreef Napalm het volgende:
Erg tendentieus stukje zo. Bijvoorbeeld:
[..]

De man claimt helemaal geen dierenarts te zijn. De uitleg voor dit teken volgt dan ook maar pas veel later in het artikel. Zo wek je een hele valse indruk. Dat past niet bij een kwaliteits (?)krant.
De managing director functie vind ik hetzelfde gaan....

Natuurlijk is de cv wat opgepoetst maar laten we eerlijk zijn als je het gemiddelde cda/vvd/pvda lid pakt staat die cv ook vol met nietszeggende bestuurs- en lidmaatschapsfuncties. Net alsof die wel veel voorstellen.


Zolang men niet liegt kanker te hebben (Singh Varma) of stiekum in guerillakampen rondloopt (Pomes) of een gevangenisstraf verzwijgt vind ik dit een hoop gezeur.
Het stuk komt er op neer dat Graus overal ruzie krijgt en veel liegt. Dat mogen Nederlanders toch wel weten over personen die hun moeten gaan vertegenwoordigen in het parlement.
lollig
pi_44277860
Tja, een tweede LPF in wording?
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:54:29 #38
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44278390
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:24 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Het stuk komt er op neer dat Graus overal ruzie krijgt en veel liegt. Dat mogen Nederlanders toch wel weten over personen die hun moeten gaan vertegenwoordigen in het parlement.
daarbij:
dat hij een bepaalde bevolkingsgroepz wart wilt maken met dingen die ze niet gedaan hebben om zo o.a. zijn kiezers op te geilen vind ik erg laag. politieautos in de fik... whehehe... en het leuke is nog: een groep mensen slikt het nog als zoete koek...
put
your
clothes
on!
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:56:53 #39
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44278453
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef Jerruh het volgende:

[..]

daarbij:
dat hij een bepaalde bevolkingsgroepz wart wilt maken met dingen die ze niet gedaan hebben om zo o.a. zijn kiezers op te geilen vind ik erg laag. politieautos in de fik... whehehe... en het leuke is nog: een groep mensen slikt het nog als zoete koek...
Hij past dan ook wel goed bij Wilders, met zijn uitspraak over moslims die verantwoordelijk zijn voor 99% van de criminaliteit.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:57:30 #40
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_44278467
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, een tweede LPF in wording?
Nee ik denk het niet. LPF kwam immers met 26 zetels in de kamer. Het lijkt mij wel verstandig als Wilders die Graus er nu nog uitgooit. Nu kan het nog niet zoveel schade aan z'n imago berokkenen. Hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_44278613
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef sizzler het volgende:
Typisch weer de media om hier pas mee te komen nadat hij in de Kamer is benoemd tot volksvertegenwoordiger. Net als bij Bijlhout van de LPF. Dit wisten ze natuurlijk al lang. Maar de grootste schade voor een partij richt je aan op dit moment en niet twee maanden voor de verkiezingen.

Desalniettemin een fout van Wilders.
Oh ja, ligt de schuld ineens bij de media
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:03:24 #42
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44278625
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hij past dan ook wel goed bij Wilders, met zijn uitspraak over moslims die verantwoordelijk zijn voor 99% van de criminaliteit.
en dat is waarom ik geen fan ben van wilders. populair doen over de rug van anderen en dan zogenaamd zeggen dat ze het probleem hebben aangevinkt. en constant die slachtofferrol. in al die nieuwsberichten over Graus komt diezelfde slachtofferrol ook al naar voren. altijd een ander zijn schuld.

"ja maar ze liep met haar gezicht tegen mijn hand aan..."
put
your
clothes
on!
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:14:59 #43
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44278922
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:23 schreef Sidekick het volgende:

Ik heb liever dat mensen gaan liegen over kanker, dan hun partners mishandelen. Maar dat ben ik.
Ik dacht dat iemand altijd onschuldig was tot tegendeel bewezen? Maar dat gaat zeker niet op als het een rechts politicus is?
Wel schijnheilig spreken over "verdachte", of V. v.d. G. uit H. maar bij Graus is die meteen schuldig zelfs als het OM er geen zaak van maakt..
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:23 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond het wel een goed voorbeeld van hoe deze man wel heel erg gladde praatjes heeft.
Gelijk de rest van de politiek.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:23 schreef Sidekick het volgende:
Oh jee, een artikel legt een moeilijk woord niet goed genoeg uit, en gelijk is het een valse indruk, geen kwaliteitskrant en een verzonnen claim. Wat een bizarre poging om dit weg te wuiven.

Volgens mij geef ik heel duidelijk aan waar de schoen wringt..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44278956
Ongelooflijk - bij de LPF was het nog wel een beetje te verklaren vanwege de snelheid waarmee die partij werd gevormd al was het ook daar onbegrijpelijk dat types als Wijnschenk en Van As en De Jong in de kamer konden komen.

Maar hier was echt veel meer tijd: en dan zo'n Graus en zo'n Agema

Om over Madlener nog maar niet te spreken trouwens
pi_44278984
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk - bij de LPF was het nog wel een beetje te verklaren vanwege de snelheid waarmee die partij werd gevormd al was het ook daar onbegrijpelijk dat types als Wijnschenk en Van As en De Jong in de kamer konden komen.

Maar hier was echt veel meer tijd: en dan zo'n Graus en zo'n Agema

Om over Madlener nog maar niet te spreken trouwens
ik weet het niet met die partijen.......het lijkt erop dat ze vaker dit soort mensen aantrekken.....
pi_44278992
Gelukzoekers noemen we dat...
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:18:32 #47
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44279013
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef freddygonzales het volgende:

[..]

Nee ik denk het niet. LPF kwam immers met 26 zetels in de kamer. Het lijkt mij wel verstandig als Wilders die Graus er nu nog uitgooit. Nu kan het nog niet zoveel schade aan z'n imago berokkenen. Hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt.
Nou ja, aan de hand van een krantenartikel iemand uit de fractie gooien verdient ook geen schoonheidsprijs. Wilders zou er wel goed aan doen om dit verder te onderzoeken, en te kijken in hoeverre dit van invloed kan zijn op zijn politieke werkzaamheden.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44279157
't Sneue is natuurlijk dat Wilders het gewoon wel moet doen met allerhande clowns omdat echte intellectuele en/of maatschappelijke zwaargewichten zich gewoon niet aan de partij kunnen of willen binden. Enerzijds omdat ze dan ook gezellig een paar nieuwe beste vrienden met van die oordopjes erbij krijgen en anderzijds gewoon puur om het imago van het hele Wildersgebeuren en het daaruit voortkomende "gezichtsverlies".

Begrijp me goed, ik veracht Wilders nog net niet, maar hij zit op het randje. Wat mij betreft kunnen we de PVV beter arm dan rijk zijn. Maar goed, ook een PVV verdient het om in ieder geval een paar competente "zwaargewichten" aan zich te kunnen binden. Jammer dat dat gewoonweg onmogelijk lijkt te zijn....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44279158
Tja, al is maar de helft van de beweringen waar, dan moet je zon man niet in je volksvertegenwoordiging willen hebben. Van de andere kant, het is volksvertegenwoordiging en ook het tuig dat (helaas) onderdeel van onze bevolking uitmaakt, heeft recht op representatie. Wel aardig dat dan juist die vertegenwoordiger zich laat voorstaan op maatschappelijk fatsoen en respect. Nou ja, dat is zo paradoxaal aan die hele partij.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:25:51 #50
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44279200
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:14 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik dacht dat iemand altijd onschuldig was tot tegendeel bewezen? Maar dat gaat zeker niet op als het een rechts politicus is? Wel schijnheilig spreken over "verdachte", of V. v.d. G. uit H. maar bij Graus is die meteen schuldig zelfs als het OM er geen zaak van maakt..
Bij de door jouw genoemde voorbeelden is er ook geen sprake van een veroordeling, maar toch verdachte omstandigheden.
En natuurlijk verklaar ik hem niet schuldig, maar noem ik mishandeling wel erger dan liegen. Jij kennelijk niet.
quote:
[..]

Gelijk de rest van de politiek.
Er zijn ongetwijfeld nog meer voorbeelden te noemen, maar ook die het zo bont maken? Dan komen we al snel uit op LPF'ers.
quote:
[..]


Volgens mij geef ik heel duidelijk aan waar de schoen wringt..
En volgens mij geef ik daar heel duidelijk kritiek op.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:40:08 #51
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44279566
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:25 schreef Sidekick het volgende:
En natuurlijk verklaar ik hem niet schuldig, maar noem ik mishandeling wel erger dan liegen. Jij kennelijk niet.
Nee, jij gaat ervan uit dat mishandeling bwezen is, zelfs zonder veroordeling..
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:25 schreef Sidekick het volgende:

Er zijn ongetwijfeld nog meer voorbeelden te noemen, maar ook die het zo bont maken? Dan komen we al snel uit op LPF'ers.
Nergens zo bont als de guerillatraining en kanker-faken bij Groen Links lijkt me... Of is onderling ruzien erger dan weeshuizen bedriegen (wederom Singh Varma)?
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:25 schreef Sidekick het volgende:
En volgens mij geef ik daar heel duidelijk kritiek op.
Volgens mij niet. Waar ik schrijf "uitleg voor dit teken" bedoel ik niet "wat de betekenis is van dit teken" maar "waarom had Graus een auto met dit teken". Dat leek me wel duidelijk genoeg
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:44:31 #52
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44279668
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:40 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nee, jij gaat ervan uit dat mishandeling bwezen is, zelfs zonder veroordeling..
[..]

Nergens zo bont als de guerillatraining en kanker-faken bij Groen Links lijkt me... Of is onderling ruzien erger dan weeshuizen bedriegen (wederom Singh Varma)?
[..]

Volgens mij niet. Waar ik schrijf "uitleg voor dit teken" bedoel ik niet "wat de betekenis is van dit teken" maar "waarom had Graus een auto met dit teken". Dat leek me wel duidelijk genoeg
wat vind je dan van de acties van graus, als rechts iemand zijnde?
als iemand van links het had gedaan, dacht je er dan hetzelfde over?
put
your
clothes
on!
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:50:31 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44279813
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:40 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nee, jij gaat ervan uit dat mishandeling bwezen is, zelfs zonder veroordeling..
Je verdraait mijn woorden.

Ik heb liever dat mensen gaan liegen over kanker, dan hun partners mishandelen.

Of dat ook daadwerkelijk gebeurd is, is een tweede, maar ik ga er niet bij voorbaat uit dat het niet gebeurd is door te stellen dat het een hoop gezeur is.
quote:
[..]

Nergens zo bont als de guerillatraining en kanker-faken bij Groen Links lijkt me... Of is onderling ruzien erger dan weeshuizen bedriegen (wederom Singh Varma)?
Ehm, je had het net over het oppoetsen van CV's, maar nu haal je er weer allemaal andere zaken bij.
quote:
[..]

Volgens mij niet. Waar ik schrijf "uitleg voor dit teken" bedoel ik niet "wat de betekenis is van dit teken" maar "waarom had Graus een auto met dit teken". Dat leek me wel duidelijk genoeg
Dat was niet duidelijk, maar ok, als dat de intentie was dan kan dat. Waar in het artikel wordt dan die uitleg gegeven?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44279947
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:40 schreef Napalm het volgende:
guerillatraining
LPF toch?
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:58:28 #55
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44280027
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:44 schreef Jerruh het volgende:
wat vind je dan van de acties van graus, als rechts iemand zijnde?
als iemand van links het had gedaan, dacht je er dan hetzelfde over?
Ik denk dat je bij iedereen, muv moeder Theresa, wel wat vinden kan. Het grote verschil is alleen dat carriere politici; de mensen die doorgroeien vanuit de jongerenorganisaties e.d. over het algemeen hun geschiedenis beter onder de duim hebben (veel mensen, en mn de publieke organsiaties waar deze lui werken, willen geen ruzie met een grote partij). Ik vind tevens dat de media vaker lijkt te zoeken bij rechtse politici en kleine partijen. Dit komt m.i. primair door de vele banden van de grote en de linkse partijen met de media en de publieke omroep in het bijzonder. Illustratief was het KUT-marokkaantjes incident wat wel even eruit geknipt werd.. Ook bij een Singh Varma mag het blijkbaar lang roken voordat de media er eindelijk op ingaan en een gigantische beerput openen..

In het geval van Graus en anderen vind ik dat je bewijs nodig hebt. Zonder dat reageer je op roddels. Ik bedoel wat is het bewijs in de OP? Wat verhalen van voormalige werkgevers, die misschien ook nog persoonlijke aversie hebben, over te hoge kilometerdeclaraties. Zelfs Bram Peper kreeg gelijk met zn bonnetjes affaire.. Verder twee aangiftes zonder rechtszaak en een beetje stomme beschuldiging met Schwietert vergelijking die eigenlijk nergens op slaat. Vind ik te mager.


Alleen die mishandeling zou, als het waar & bewezen is, voldoende zijn voor aftreden (mede door de recentheid).
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44280209
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:58 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij iedereen, muv moeder Theresa, wel wat vinden kan. Het grote verschil is alleen dat carriere politici; de mensen die doorgroeien vanuit de jongerenorganisaties e.d. over het algemeen hun geschiedenis beter onder de duim hebben (veel mensen, en mn de publieke organsiaties waar deze lui werken, willen geen ruzie met een grote partij). Ik vind tevens dat de media vaker lijkt te zoeken bij rechtse politici en kleine partijen. Dit komt m.i. primair door de vele banden van de grote en de linkse partijen met de media en de publieke omroep in het bijzonder. Illustratief was het KUT-marokkaantjes incident wat wel even eruit geknipt werd.. Ook bij een Singh Varma mag het blijkbaar lang roken voordat de media er eindelijk op ingaan en een gigantische beerput openen..

In het geval van Graus en anderen vind ik dat je bewijs nodig hebt. Zonder dat reageer je op roddels. Ik bedoel wat is het bewijs in de OP? Wat verhalen van voormalige werkgevers, die misschien ook nog persoonlijke aversie hebben, over te hoge kilometerdeclaraties. Zelfs Bram Peper kreeg gelijk met zn bonnetjes affaire.. Verder twee aangiftes zonder rechtszaak en een beetje stomme beschuldiging met Schwietert vergelijking die eigenlijk nergens op slaat. Vind ik te mager.


Alleen die mishandeling zou, als het waar & bewezen is, voldoende zijn voor aftreden (mede door de recentheid).
Hij hoeft ook niet af te treden. Er word alleen gezegd dat Wilders een amok maker heeft aangenomen.

Jammer inderdaad dat Wilders niet mensen als Bart Spruyt heeft kunnen strikken.
lollig
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:08:46 #57
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44280315
quote:
Nee. De kanker-leugen van Sing Varma is bewezen de vermeende partner mishandeling is dat niet. Jij stelt dat hier gelijk, misschien niet woordelijk maar je weet dondersgoed dat je die suggestie wel wekt..
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:50 schreef Sidekick het volgende:
Of dat ook daadwerkelijk gebeurd is, is een tweede, maar ik ga er niet bij voorbaat uit dat het niet gebeurd is door te stellen dat het een hoop gezeur is.
Onschuldig tot tegendeel bewezen.

Anders stel ik nu dat Wouter Bos een kinderverkrachter is en dat we daar dan ook een topic over moeten openen. Dat doen we niet want Woutert is onschuldig totdat er bewijs is.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:50 schreef Sidekick het volgende:

Ehm, je had het net over het oppoetsen van CV's, maar nu haal je er weer allemaal andere zaken bij.
Ik dacht dat je het over slechte partijleden met gladde praatjes had maar blijkbaar had je het enkel over valse cv`s.

In dat geval zal je me toch even moeten helpen; welke LPF cv`s klopten niet?
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:50 schreef Sidekick het volgende:
Dat was niet duidelijk, maar ok, als dat de intentie was dan kan dat. Waar in het artikel wordt dan die uitleg gegeven?
In "Dierenarts Hans Schoon..." komt de schwietert beschuldiging en 7 alinea`s later staat in "Na zijn vertrek ..." dat hij in een gesponserde diertenambulance reed..
Edit: hmmm, dit lijkt een andere tijdsperiode te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Napalm op 09-12-2006 18:26:09 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44280347
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:08 schreef Napalm het volgende:

Onschuldig tot tegendeel bewezen.
En Pormes?
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:14:30 #59
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44280472
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

En Pormes?
Dat was toch bewezen? ALthans ik dacht dat hij deelname aan de kampen en traing zelf had toegegeven net als de fraude. De betrokkenheid bij de treinkaping bij de Punt was niet bewezen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44280483
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat was toch bewezen? ALthans ik dacht dat hij deelname aan de kampen en traing zelf had toegegeven net als de fraude. De betrokkenheid bij de treinkaping bij de Punt was niet bewezen.
Ah, ok, ik dacht dat niet het geval is...
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:18:08 #61
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44280558
Weinig verrassend, je weet gewoon dat dit gaat gebeuren met een partij die vanuit het niets op negen zetels komt en uit een zeer beperkt reservoir aan kandidaten heeft moeten putten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:21:04 #62
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44280634
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:50 schreef Ryan3 het volgende:
D'r zat ook een dude bij die op inet linkse politici bedreigt en oproept tot gewapende strijd tegen alles wat links is oid, toch? Of is dat deze jongen? Wat allemaal hoogstopmerkelijk is, want als iemand weet wat het is om bedreigd te worden dan is het de fractievz van dezelfde fractie wel.
Is dat niet die vrouw?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:23:26 #63
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44280699
Napalm je kan niet ontkennen dat de beste man meer dan de schijn tegen heeft:
1) ten eerste is hij bij meerdere werkgevers weggegaan met problemen, bij elk van deze werkgever met dezelfde symptomen.

2) Naast de werkgevers zijn er ook nog de verhalen over niet betaalde rekeningen en rijden met een auto waar hij geen recht op heeft.

3) Er zijn meerdere ex-vriendinnen die hem beschuldigen van hetzelfde onaangename gedrag.
Het is misschien niet bestraft door justitie maar er is een trend zichtbaar.

4) De heer Dion was ook niet scheutig met informatie die het tegendeel bewijst. Er wordt door hem en door de heer Wilders niet de kans gegrepen om zich te verweren.

Waar rook is, is vuur zegt men..
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:24:19 #64
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44280721
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Sneue is natuurlijk dat Wilders het gewoon wel moet doen met allerhande clowns omdat echte intellectuele en/of maatschappelijke zwaargewichten zich gewoon niet aan de partij kunnen of willen binden. Enerzijds omdat ze dan ook gezellig een paar nieuwe beste vrienden met van die oordopjes erbij krijgen en anderzijds gewoon puur om het imago van het hele Wildersgebeuren en het daaruit voortkomende "gezichtsverlies".
Dat heeft niet eens zo zeer met Wilders an sich te maken, al zal het karakter van die partij ook een rol spelen. Belangrijker is echter dat het gewoon praktisch onmogelijk is om vanuit het niets een partij op te richten en met een fors aantal zetels in de kamer te komen. Partijen als het CDA, de PvdA en de VVD hebben een heel reservoir aan potentiële kamerleden, een nieuwe partij mag doorgaans al blij zijn als ze de lijst gevuld krijgen. Het is dan welhaast onvermijdelijk dat er een aantal idioten tussenzit.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_44280843
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:24 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat heeft niet eens zo zeer met Wilders an sich te maken, al zal het karakter van die partij ook een rol spelen. Belangrijker is echter dat het gewoon praktisch onmogelijk is om vanuit het niets een partij op te richten en met een fors aantal zetels in de kamer te komen. Partijen als het CDA, de PvdA en de VVD hebben een heel reservoir aan potentiële kamerleden, een nieuwe partij mag doorgaans al blij zijn als ze de lijst gevuld krijgen. Het is dan welhaast onvermijdelijk dat er een aantal idioten tussenzit.
Mwaw, weet ik niet hoor. Gezien de 9 zetels is er genoeg animo voor Wilders zijn standpunten. Toch is er niemand van betekenis die zich achter hem wil scharen. Dat is toch een teken aan de wand. Natuurlijk is het praktisch onmogelijk om als beginnende partij 9 zetels te vullen, maar een paar competente lui had ie dan wel moeten vinden als die er waren. Nu zitten er 8 nobody's en clowns naast hem.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44280866
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef Napalm het volgende:
Dat was toch bewezen? ALthans ik dacht dat hij deelname aan de kampen en traing zelf had toegegeven net als de fraude. De betrokkenheid bij de treinkaping bij de Punt was niet bewezen.
Nee hoor... alle beschuldingen zijn van hetzelde niveau als tegen deze lolbroek.

Verder is dat niet relevant, want zowel Sing Farma als Pormes zijn hierna wel door hun partij onder handen genomen. Waarbij het bij Sing Farma voornamelijk te wijten was aan zo gek zijn als een deur dus weldegelijk een ziekte (maar van andere aard).

En het is nog niet relevant, want de fouten van een ander kunnen nooit als excuus dienen voor je eigen fouten. Of te wel dat links er een zooitje van maakt kun je moeilijk als vergoeilijking voor rechts gebruiken. Het is dus totaal onzinnig om Pormes en Sing Farma erbij te halen. Of moeten we nog over Charles Swieters gaan hebben (VVD). Nee, dus. Gewoon dit geval op zichzelf bekijken.
Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:30:52 #67
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_44280895
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch is er niemand van betekenis die zich achter hem wil scharen.
Dat hoort in principe ook bij een nieuwe partij. Fortuyn is er ook niet in geslaagd om prominente personen op zijn lijst te krijgen en ook Leefbaar Nederland had ondanks een lange voorbereidingstijd een karig gevulde lijst.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:32:47 #68
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44280936
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Napalm je kan niet ontkennen dat de beste man meer dan de schijn tegen heeft:
Dat klopt maar schijn alleen is niet genoeg.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
1) ten eerste is hij bij meerdere werkgevers weggegaan met problemen, bij elk van deze werkgever met dezelfde symptomen.
Misschien is hij wel gewoon een slechte verkoper/manager. Dat kan natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
2) Naast de werkgevers zijn er ook nog de verhalen over niet betaalde rekeningen en rijden met een auto waar hij geen recht op heeft.
Hoeveel tevreden werkgevers zijn er?
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
3) Er zijn meerdere ex-vriendinnen die hem beschuldigen van hetzelfde onaangename gedrag.
Het is misschien niet bestraft door justitie maar er is een trend zichtbaar.
Zelfde verhaal. Het probleem is dat er 2 beschuldigende ex-vriendinnen zijn. Kom eerst eens met een lijst met alle ex-vriendinnen en kijk dan hoeveel % er beschuldigingen heeft..
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
4) De heer Dion was ook niet scheutig met informatie die het tegendeel bewijst. Er wordt door hem en door de heer Wilders niet de kans gegrepen om zich te verweren.

Waar rook is, is vuur zegt men..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44280957
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mwaw, weet ik niet hoor. Gezien de 9 zetels is er genoeg animo voor Wilders zijn standpunten. Toch is er niemand van betekenis die zich achter hem wil scharen. Dat is toch een teken aan de wand. Natuurlijk is het praktisch onmogelijk om als beginnende partij 9 zetels te vullen, maar een paar competente lui had ie dan wel moeten vinden als die er waren. Nu zitten er 8 nobody's en clowns naast hem.
Dat is natuurlijk niet voor niets dat hij deze mensen niet aan hem kan binden. Zijn standpunten zijn (hoewel wellicht een kern van waarheid) te extreem en de enige manier dat hij zijn plannen zal realiseren is als hij 76 zetels zou halen. Net als de SP (van voor 2002) is hij te extreem om maar iets te kunnen betekenen en wil dus ook niemand zich met hem in zee. Had hij zich iets gematigd en meer realitisch opgesteld hat hij die Bart Spryt binnen kunnen houden (maar die is gaan lopen vanwege het ego van wilders) en Eerdmans en Pastors erbij gehad. Maar het is en blijft "groep wilders".
Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:36:36 #70
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44281020
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:08 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nee. De kanker-leugen van Sing Varma is bewezen de vermeende partner mishandeling is dat niet. Jij stelt dat hier gelijk, misschien niet woordelijk maar je weet dondersgoed dat je die suggestie wel wekt..
Dan ben jij degene die de suggestie de wereld in bracht. Jij kwam met Singh Varma en Pormes op de proppen.
quote:
[..]

Onschuldig tot tegendeel bewezen.

Anders stel ik nu dat Wouter Bos een kinderverkrachter is en dat we daar dan ook een topic over moeten openen. Dat doen we niet want Woutert is onschuldig totdat er bewijs is.
Niemand stelt dat Graus schuldig is aan mishandeling. Er wordt gesproken over meerdere aangiftes.
quote:
[..]

Ik dacht dat je het over slechte partijleden met gladde praatjes had maar blijkbaar had je het enkel over valse cv`s.

In dat geval zal je me toch even moeten helpen; welke LPF cv`s klopten niet?
Bijlhout. Phoa valt er ook onder gezien de documentaire over de LPF. Wijnschenk en Heinsbroekl zijn hetzelfde type gladde praatjesmakers.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:38:20 #71
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44281050
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat was toch bewezen? ALthans ik dacht dat hij deelname aan de kampen en traing zelf had toegegeven net als de fraude. De betrokkenheid bij de treinkaping bij de Punt was niet bewezen.
Volgens mij heeft hij het ontkent en is hij in hoger beroep vrijgesproken van betrokkenheid.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:41:04 #72
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44281124
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:29 schreef cyberpope het volgende:
Tweakers verlaten?
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:29 schreef cyberpope het volgende:

Nee hoor... alle beschuldingen zijn van hetzelde niveau als tegen deze lolbroek.
Nee, zeker niet.
Ondermeer een veroordeling door de rechter vanwege een schietpartij...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Pormes#Treinkaping_bij_De_Punt

De rechtbank veroordeelde Pormes ook tot het terugbetalen van allerlei gelden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Pormes#Uitkeringsfraude


Verder heeft de onderzoekscommissie van de minister van justie geoordeeld dat:
"er voldoende feiten waren om aannemelijk te maken dat Pormes aan het trainingskamp in Jemen had deelgenomen"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Pormes#Onderzoek


Dus dat gelijk stellen vind ik erg vreemd.

.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:29 schreef cyberpope het volgende:
En het is nog niet relevant, want de fouten van een ander kunnen nooit als excuus dienen voor je eigen fouten.
maar de behandeling van het een kan een graadmeter zijn voor de behandeling van het andere.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:43:36 #73
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44281202
-edit-
laat maar
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:45:14 #74
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44281236
Maar goed, fuck Pormes. Altijd maar weer dat "maar die andere deed iets ergers".
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:45:35 #75
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44281245
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Lees de zin daarna eens.
Doch het schieten op de auto was wel bewezen, het pogen te doden van de agenten niet...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44281275
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

...want het past niet in het utopische verwrongen beeld dat jij hebt van 'rechtse mensen'..
Joehoe, Napalm
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:47:28 #77
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44281305
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:32 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat klopt maar schijn alleen is niet genoeg.
[..]

Misschien is hij wel gewoon een slechte verkoper/manager. Dat kan natuurlijk.
[..]

Hoeveel tevreden werkgevers zijn er?
[..]

Zelfde verhaal. Het probleem is dat er 2 beschuldigende ex-vriendinnen zijn. Kom eerst eens met een lijst met alle ex-vriendinnen en kijk dan hoeveel % er beschuldigingen heeft..
[..]
Zoals ik al zei, er is tijdens het onderzoek niks naar boven gekomen, die op het tegendeel wees en hij en Wilders hebben niet de kans aangegrepen om het tegendeel te bewijzen.

Zelfs op de vraag waar hij dan 4 jaar tot grote tevredenheid gewerkt heeft als directeur wil hij niet beantwoorden. Bij eigen onderzoek blijkt dat het geen 4 jaren waren, hij geen directeur was en ze niet wat je noemt tevreden waren over zijn prestaties.

Je kunt verder lullen wat je wilt, je brengt het er aardig vanaf; hij heeft de schijn tegen. Alle aangehaalde werkgevers, ex-collega's, klanten en ex-vriendinnen geven dezelfde kenschetsing van deze man: mooie praatjes, weinig prestaties en geen afspraken nakomen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_44281513
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:41 schreef Napalm het volgende:

[..]

Tweakers verlaten?
[..]

Nee, zeker niet.
Ondermeer een veroordeling door de rechter vanwege een schietpartij...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Pormes#Treinkaping_bij_De_Punt
In hoger beroep werd hij door het Gerechtshof te Leeuwarden vrijgesproken. En de reden? Niet zo relevant. Aangezien deze persoon zelf ook alleen de eis stelt dat hij NOOIT VEROORDEELD IS als het op de mishandelingen aan komt. Hij ontkent niet direct.
quote:
De rechtbank veroordeelde Pormes ook tot het terugbetalen van allerlei gelden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Pormes#Uitkeringsfraude
Deze persoon mag zich op 20 december bij de rechtbank gaan veroordelen.
quote:
Verder heeft de onderzoekscommissie van de minister van justie geoordeeld dat:
"er voldoende feiten waren om aannemelijk te maken dat Pormes aan het trainingskamp in Jemen had deelgenomen"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Pormes#Onderzoek

Dus dat gelijk stellen vind ik erg vreemd.
Het is aannemelijk maar niet bewezen. Gelijk aan deze persoon. Als je 3 klachten over mishandeling hebt is een gedrag aannemelijk (maar niet bewezen). En een aantal van de zaken zijn nog in onderzoek
quote:
maar de behandeling van het een kan een graadmeter zijn voor de behandeling van het andere.
Laten we het hopen. Pormes is de kamer uit (moeten) gaan, Sing Farma hebben we ook niet meer terug gezien, Lasrak is ook exit. Dus deze persoon ook?

Maar nogmaals ik vind het niet van toepassing. Als het allemaal onzin en leugens zijn moet het voor hem een eitje zijn om het te weerleggen en zorgen dat de juiste mensen gebeld worden.

Zeker als je lid bent van een partij die stelt dat ze weer fatsoen terug wil brengen, moet je zelf van onbesproken gedrag zijn.

Je hebt gewoon als volksvertegenwoordiger een hogere meetlat als verantwoording dan puur wat wettelijk verboden is en wat niet mag. Verder dien je er eerlijk over te zijn. Dan laat de kiezer maar beslissen.
Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:57:03 #79
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44281624
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:36 schreef Sidekick het volgende:
Dan ben jij degene die de suggestie de wereld in bracht. Jij kwam met Singh Varma en Pormes op de proppen.
Ik stelde juist dat het het oppoetsen der cv`s van het gemiddelde CDA/PVDA?VVD kamerlid niet vergelijkbaar is met het Pormes cs. gedrag..
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:36 schreef Sidekick het volgende:

Niemand stelt dat Graus schuldig is aan mishandeling. Er wordt gesproken over meerdere aangiftes.
Maar jij vergelijkt de vermeende mishandeling (zonder "vermeende") met de kankerleugen waarmee Singh Varma weeshuizen e.d. in de kou liet staan.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:36 schreef Sidekick het volgende:

Bijlhout. Phoa valt er ook onder gezien de documentaire over de LPF. Wijnschenk en Heinsbroekl zijn hetzelfde type gladde praatjesmakers.
Oh, het gaat over gladde praatjes?
Ik dacht dat iedere politicus die heeft? Sortement van beroepseis..
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je kunt verder lullen wat je wilt, je brengt het er aardig vanaf; hij heeft de schijn tegen. Alle aangehaalde werkgevers, ex-collega's, klanten en ex-vriendinnen geven dezelfde kenschetsing van deze man: mooie praatjes, weinig prestaties en geen afspraken nakomen.
Zoals ik al aangaf,; je kan dat enkel serieus nemen als je ook de positeve reacties laat horen. Anders kan je altijd wel een serie negatieve verhalen vinden als je maar genoeg mensen interviewt.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44281760
wat een oplichter die gast..
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:04:20 #81
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44281839
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef cyberpope het volgende:

In hoger beroep werd hij door het Gerechtshof te Leeuwarden vrijgesproken. En de reden? Niet zo relevant. Aangezien deze persoon zelf ook alleen de eis stelt dat hij NOOIT VEROORDEELD IS als het op de mishandelingen aan komt. Hij ontkent niet direct.
Maar het schieten op de politieauto stond vast. Dat het uiteindelijk tot vrijspraak voor de poging tot moord/ doodslag kwam is minder relevant. Ook Blijlhout meost weg terwijl ze enit schuldig was aan iets strafbaars.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef cyberpope het volgende:
Deze persoon mag zich op 20 december bij de rechtbank gaan veroordelen.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef cyberpope het volgende:
Het is aannemelijk maar niet bewezen. Gelijk aan deze persoon.
Ah, aangiften zijn gelijk aan de conclusie van een onderzoek door een commissie ingesteld door de minister van justitie?
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef cyberpope het volgende: Als je 3 klachten over mishandeling hebt
Welke is de3 e? Er waren toch maar 2 exen?
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef cyberpope het volgende:
Laten we het hopen. Pormes is de kamer uit (moeten) gaan,
Vrijwillig gegaan toch?
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef cyberpope het volgende:Sing Farma hebben we ook niet meer terug gezien
Ziektewet..
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef cyberpope het volgende:, Lasrak is ook exit.
Niet herkozen/ op de lijst. Tevens mij niet duidelijk wat die in dit rijtje doet?
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef cyberpope het volgende: Dus deze persoon ook?
Beetje moeilijk vergelijkbaar. Wederom geruchten en vermoedens gelijkstellen.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef cyberpope het volgende:
Maar nogmaals ik vind het niet van toepassing. Als het allemaal onzin en leugens zijn moet het voor hem een eitje zijn om het te weerleggen en zorgen dat de juiste mensen gebeld worden.

Zeker als je lid bent van een partij die stelt dat ze weer fatsoen terug wil brengen, moet je zelf van onbesproken gedrag zijn.

Je hebt gewoon als volksvertegenwoordiger een hogere meetlat als verantwoording dan puur wat wettelijk verboden is en wat niet mag. Verder dien je er eerlijk over te zijn. Dan laat de kiezer maar beslissen.
Prima maar dan niet met 2 maten meten maar van elk kamerlid een dergelijk onderzoek en onafhankelijk en publiceren.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:07:30 #82
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44281915
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Toch is er niemand van betekenis die zich achter hem wil scharen. Dat is toch een teken aan de wand. Natuurlijk is het praktisch onmogelijk om als beginnende partij 9 zetels te vullen, maar een paar competente lui had ie dan wel moeten vinden als die er waren. Nu zitten er 8 nobody's en clowns naast hem.
Ach, nobody's. Graus bleek Wilders toch de nodige aandacht te kunnen geven in Limburg. Maar het moet inderdaad niet "iemand van betekenis" zijn, zoals bijvoorbeeld Spruijt, Eerdmans en Pastors, want dan kom je in aanraking met het ego van Wilders.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44281920
quote:
Onbetaalde rekeningen
Tegen Graus loopt overigens wel een juridische procedure omdat hij een rekening voor de verbouwing van een luxe bungalow niet zou hebben betaald. Dat blijkt uit onderzoek van Dagblad de Limburger.

Graus zou bij de verbouwing van de bungalow in Simpelveld een spoor van onbetaalde nota's hebben achtergelaten. De elektricien, de keukenfirma, de sanitairspecialist, de aannemer en de kozijnen-leverancier kregen, nadat hun werk goeddeels voltooid was, te horen dat er geen geld was.

In deze zaak, die tot nu toe schriftelijk is gevoerd, ontmoeten de eerste advocaten van een schuldeiser en die van Graus elkaar op 20 december voor de rechter.
Nog wat achtergrond informatie.
lollig
pi_44282138
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:04 schreef Napalm het volgende:
Maar het schieten op de politieauto stond vast. Dat het uiteindelijk tot vrijspraak voor de poging tot moord/ doodslag kwam is minder relevant. Ook Blijlhout meost weg terwijl ze enit schuldig was aan iets strafbaars.
Ik vind meewerken aan een dicatuur toch van een iets andere orde als je een democratisch volksvertegenwoordiger wilt zijn.
quote:
Hij moet op 20 december voor de rechtbank verschijnen.
quote:
Ah, aangiften zijn gelijk aan de conclusie van een onderzoek door een commissie ingesteld door de minister van justitie?
Nee, helaas zijn de aangiften helemaal niet onderzocht vanwege capaciteitsproblemen bij jusititie. Maar omdat nu vrijspraak te noemen...
quote:
Welke is de3 e? Er waren toch maar 2 exen?
Artikel lezen.
quote:
Vrijwillig gegaan toch?
Na de nodige druk vanuit zijn (ex)partij.
quote:
Ziektewet..
Kan niet als kamerlid. Die hebben geen ziektewet. Ze is de kamer uitgegaan.
quote:
Niet herkozen/ op de lijst. Tevens mij niet duidelijk wat die in dit rijtje doet?
Uit de partij geflikkerd, hierdoor niet mogelijk om herkozen te worden.
quote:
Beetje moeilijk vergelijkbaar. Wederom geruchten en vermoedens gelijkstellen.
Nou, dit artikel is concreet genoeg en geeft duidelijke aanwijzingen. Net zoals bij bijlhout. Farma is ook nooi t veroordeel voor haar "ziekte". Want die heeft zelfs niets strafbaars gedaan.

Verder dekt het artikel de laatste 10 jaar behoorlijk goed af, dus waar dan de positieve verhalen vandaan moeten komen...
quote:
Prima maar dan niet met 2 maten meten maar van elk kamerlid een dergelijk onderzoek en onafhankelijk en publiceren.
Dus wij moeten de pers gaan verplichten wat ze moeten publiceren?? Hou toch liever pers vrijheid. Die ook zaken als Pormes, Duivendak en Lasrak oprakelen, net zoals Swietert, Bijlhout en deze man.

[ Bericht 3% gewijzigd door cyberpope op 09-12-2006 19:25:34 ]
Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
pi_44282273
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:32 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat klopt maar schijn alleen is niet genoeg.
[..]

Misschien is hij wel gewoon een slechte verkoper/manager. Dat kan natuurlijk.
[..]

Hoeveel tevreden werkgevers zijn er?
[..]

Zelfde verhaal. Het probleem is dat er 2 beschuldigende ex-vriendinnen zijn. Kom eerst eens met een lijst met alle ex-vriendinnen en kijk dan hoeveel % er beschuldigingen heeft..
[..]
Prachtige tegenwerpingen. Waarom komt die meneer niet zelf met gewoon een verklaring die duidelijk aantoont dat dit een kwaadaardige selectie toevallig rancuneuze zeikerds zijn, terwijl hij in meerderheid door werkgevers, collega's en exvriendinnen op handen wordt gedragen?

Waarom komt hij niet gewoon met een kloppend cv? Je kan zeuren over opgepoetste cv's vol nietszeggende bestuursfuncties - maar gewoonlijk zijn die functie dan wél bestaand én vervuld door de persoon die ze claimt.

Over Pormes: punten die jij noemt -> niet bewezen, niet toegegeven. Min of meer bewezen: betrokkenheid bij een schietpartij in Assen en fraude bij een stichting/ uitkering, ook in Assen meen ik. Overigens twijfel ik niet aan dat Jemenverhaal.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44282386
Opmerkelijk: op een extreem-rechtse site wordt de schrijver van dit NRC-artikel ervan beschuldigd de aanklacht bij het OM m.b.t. discriminatie te hebben gedaan. Het lijkt me eerlijk gezegd nogal sterk, het is ook niet duidelijk waarop de website zich baseert.
quote:
Na het opstellen van dit artikel is bekend geworden dat een NRC-journalist (Joep Dohmen) het OM de uitspraken van Dion Graus heeft voorgelegd in een poging om vervolging wegens 'discriminatie' en 'racisme' te bewerkstelligen. Het OM heeft gisteren medegedeeld dat van een vervolging geen sprake kan zijn en dat de uitspraken van het PVV-kamerlid niet strafbaar zijn. Uw prettige of minder prettige reacties aan deze 'onderzoeksjournalist' kunt u overigens kwijt op dit email-adres van de 'kwaliteitskrant' NRC. Maar wél voorzichtig zijn natuurlijk. Joep heeft een haarscherpe, linksdraaiende neus voor mensen die de verachtelijke staatsvorm 'democratie' willen waarin iedereen gewoon vrijelijk zijn mening mag uiten.

http://www.uitkijk.net/algemeen.php?subaction=showfull&id=1165647900&archive=&start_from=&ucat=1&
pi_44282534
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is niet verwonderlijk dat de linkse media in de vorm van het NRC deze demonisatiepoging start.
Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat het NRC een linkse krant is?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_44282601
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:32 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat het NRC een linkse krant is?
Afhankelijk van waar je staat, kan er veel links van je liggen.........
Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
pi_44282638
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef sizzler het volgende:
Typisch weer de media om hier pas mee te komen nadat hij in de Kamer is benoemd tot volksvertegenwoordiger. Net als bij Bijlhout van de LPF. Dit wisten ze natuurlijk al lang. Maar de grootste schade voor een partij richt je aan op dit moment en niet twee maanden voor de verkiezingen.

Desalniettemin een fout van Wilders.


Niemand kende hem en hij bekleedde geen belangrijke functie in de politiek van dit land. Waarom zou men dán een artikel gaan schrijven?
Wat begrijp je niet?
pi_44282720
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]



Niemand kende hem en hij bekleedde geen belangrijke functie in de politiek van dit land. Waarom zou men dán een artikel gaan schrijven?
Wat begrijp je niet?
En niemand had verwacht dat PVV zoveel zetels zou krijgen.
lollig
pi_44282754
Ik heb volgens mij een aantal weken geleden wel een interview met hem gelezen in de Volkskrant magazine volgens mij. Toen vond ik hem wel symphatiek over komen.
lollig
pi_44282771
Napalm, ik snap niet precies waar je jouw vurige verdediging van deze man op baseert. Als het waar is wat jij zegt, dat het NRC enkel en alleen negatieve aspecten heeft aangekaart en alle positieve verhalen over de heer Graus buiten beschouwing heeft gelaten, waarom horen we daar dan niets over. Geen goede vrienden die het voor hem opnemen, hij komt zelfs niet eens met bewijzen aan om de aantijgingen te verleggen.

En als zelfs Wilders geen zin heeft commentaar te geven moet je de bui toch voelen hangen.

En Finder_Elf_Towns, als jij het NRC Handelsblad links vind ben ik razend benieuwd wat in jouw ogen dan wel centrum rechts is. Stormfront misschien?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:42:39 #93
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44282795
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:57 schreef Napalm het volgende:

Zoals ik al aangaf,; je kan dat enkel serieus nemen als je ook de positeve reacties laat horen. Anders kan je altijd wel een serie negatieve verhalen vinden als je maar genoeg mensen interviewt.
Zucht, hoe vaak heb ik mijn posts nu nog aangeven dat Dion en Wilders niet met bewijs van het tegendeel kwamen?

Zoals de schrijvers zelf al aangaven zijn ze geen positieve verhalen tegengekomen.

Zolang jij of anderen niet met positief bewijs aankomen, blijft de schijn tegen m.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_44282801
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb volgens mij een aantal weken geleden wel een interview met hem gelezen in de Volkskrant magazine volgens mij. Toen vond ik hem wel symphatiek over komen.
Sympathiek overkomen is deze man dus erg goed in, als je de verhalen in de OP ook maar enigszins gelooft.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_44282808
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:42 schreef Richardfun het volgende:
Napalm, ik snap niet precies waar je jouw vurige verdediging van deze man op baseert. Als het waar is wat jij zegt, dat het NRC enkel en alleen negatieve aspecten heeft aangekaart en alle positieve verhalen over de heer Graus buiten beschouwing heeft gelaten, waarom horen we daar dan niets over. Geen goede vrienden die het voor hem opnemen, hij komt zelfs niet eens met bewijzen aan om de aantijgingen te verleggen.

En als zelfs Wilders geen zin heeft commentaar te geven moet je de bui toch voelen hangen.

En Finder_Elf_Towns, als jij het NRC Handelsblad links vind ben ik razend benieuwd wat in jouw ogen dan wel centrum rechts is. Stormfront misschien?
Nou NRC is niet centrum rechts. Eerder D66 liberaal.
lollig
pi_44282878
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Zucht, hoe vaak heb ik mijn posts nu nog aangeven dat Dion en Wilders niet met bewijs van het tegendeel kwamen?

Zoals de schrijvers zelf al aangaven zijn ze geen positieve verhalen tegengekomen.

Zolang jij of anderen niet met positief bewijs aankomen, blijft de schijn tegen m.
Ik wil eerst wel de reactie van Wilders en Graus horen in de media maandag. Ik hoop dat de media nog verder gaan wroeten en dat er nog een paar lijken uit de kast komen.
lollig
pi_44282897
Eén ding is zeker, met de PvdV is het entertainment terug in de politiek. Niet best politiek gezien, maar erg leuk voor de 'kijkcijfers'.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_44282932
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:45 schreef Richardfun het volgende:
Eén ding is zeker, met de PvdV is het entertainment terug in de politiek. Niet best politiek gezien, maar erg leuk voor de 'kijkcijfers'.
Inderdaad ik vind het alleen maar leuk met deze persoon en met die Fleur Agema.
lollig
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:48:38 #99
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44282979
Dit is toch geen nieuws? Graus is een Bekende Parkstedeling en iedereen weet wat ze aan hem hebben. Veel geleuter over dieren maar verder niks.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:48:53 #100
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44282986
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:47 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Inderdaad ik vind het alleen maar leuk met deze persoon en met die Fleur Agema.
true.
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')