abonnement Unibet Coolblue
pi_50199200
Wow, kom nu pas achter dit topic! Op het moment verslaafd aan High Contrast album.
pi_50199237
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:10 schreef no1uknow het volgende:
Hoe dans je eigenlijk op DnB
Hoe jij wil, denk ik.
pi_50199403
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]

. Bong-Ra's trouwfeest, wat een briljant idee ! .

Ik ben er die avond sowieso bij omdat ik daar moet werken, maar ik ga die dienst proberen weg te ruilen. Ik wil zelf dansen ! .
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:46:01 #104
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_50204226
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:10 schreef no1uknow het volgende:
Hoe dans je eigenlijk op DnB
in de maat, niet naar beneden kijken.

voor de rest maakt het eigenlijk vrij weinig uit.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_50207778
ahh een drum n bass topic. een mooi moment om mijn gram te spuien over de huidige toestand binnen de drum n bass scene. die scene wordt de laatste tijd gedomineerd door (vind ik) irritante drumfunk en commerciële engelse bagger. waar zijn de vette releases gebleven? ik heb helaas echt geen flauw idee, terwijl ik nieuwe ontwikkelingen toch altijd op de voet volgde.

zelfs geniale producers als teebee en calyx lijken hun inspiratie kwijt op hun nieuwe album. het lijkt me dan ook niet voor niets dat de gasten van noisia zich beginnen te richten op andere genres dan alleen drum n bass. dat deden ze natuurlijk altijd al, maar naar mijn idee zijn ze de drum n bass scene momenteel gewoon ontstegen.
er zijn uiteraard nog wel een aantal goede releases die af en toe uitkomen, maar die zijn naar mijn idee ook op 2 handen te tellen op jaarbasis. dit tekort aan diepgang brengt met zich mee dat iedereen eigenlijk alle releases kent (en heeft), waardoor ook weer alle mixjes hetzelfde zijn.
luister elk half jaar een studiomixje van calyx, commix, tech itch en andy c, en je bent weer voor de komende 6 maand bij kwa releases.

drum n bass blijft altijd een geweldige muziekstroming, vooral kwa energie, en de feestjes zijn ook de beste feestjes binnen de dansscene wat mij betreft, maar ik ben er nu helaas een beetje moe van. ik vraag me af of meer mensen dit hebben die al wat langer in de drum n bass wereld zitten...
"meteen moet ik matten met die mattie met die matje, want we zijn plakkerig en plageriger als een platje"
pi_50214944
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:38 schreef Ventilator het volgende:
Wow, kom nu pas achter dit topic! Op het moment verslaafd aan High Contrast album.
Waar return of forever op staat?
pi_50214993
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:19 schreef TubewayDigital het volgende:
Good Looking Records heeft Jun 08 2007 Netherlands Utrecht iets
zal wel Tivoli zijn
Denk niet dat het tivoli is. Waar is het dan wel? Het is morgen al HELP
pi_50217837
http://www.youtube.com/watch?v=p5-UOPZF4PY

Wat is dat orginele liedje? Dat deuntje zeg maar, is wel tof
pi_50225970
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:20 schreef tuktak het volgende:
ahh een drum n bass topic. een mooi moment om mijn gram te spuien over de huidige toestand binnen de drum n bass scene. die scene wordt de laatste tijd gedomineerd door (vind ik) irritante drumfunk en commerciële engelse bagger. waar zijn de vette releases gebleven? ik heb helaas echt geen flauw idee, terwijl ik nieuwe ontwikkelingen toch altijd op de voet volgde.

zelfs geniale producers als teebee en calyx lijken hun inspiratie kwijt op hun nieuwe album. het lijkt me dan ook niet voor niets dat de gasten van noisia zich beginnen te richten op andere genres dan alleen drum n bass. dat deden ze natuurlijk altijd al, maar naar mijn idee zijn ze de drum n bass scene momenteel gewoon ontstegen.
er zijn uiteraard nog wel een aantal goede releases die af en toe uitkomen, maar die zijn naar mijn idee ook op 2 handen te tellen op jaarbasis. dit tekort aan diepgang brengt met zich mee dat iedereen eigenlijk alle releases kent (en heeft), waardoor ook weer alle mixjes hetzelfde zijn.
luister elk half jaar een studiomixje van calyx, commix, tech itch en andy c, en je bent weer voor de komende 6 maand bij kwa releases.

drum n bass blijft altijd een geweldige muziekstroming, vooral kwa energie, en de feestjes zijn ook de beste feestjes binnen de dansscene wat mij betreft, maar ik ben er nu helaas een beetje moe van. ik vraag me af of meer mensen dit hebben die al wat langer in de drum n bass wereld zitten...
Ik ben het met je eens dat er de laatste tijd niet echt veel vette dnb uitkomt. Maar om te zeggen dat Noisia DnB ontstegen is? . Nummers als Yellow brick en Gutterpump zouden niet eens de b kant van een Erick E kuthouse singletje halen.

Zo vernieuwend was Noisia sowieso niet. Beetje Teebee meets Ed Rush & Optical on steroids.

Ken je Hospital records trouwens? Daar komen elk jaar wel een paar kwaliteits releases vandaan.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:05:59 #110
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_50229192
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:20 schreef tuktak het volgende:
ahh een drum n bass topic. een mooi moment om mijn gram te spuien over de huidige toestand binnen de drum n bass scene. die scene wordt de laatste tijd gedomineerd door (vind ik) irritante drumfunk en commerciële engelse bagger. waar zijn de vette releases gebleven? ik heb helaas echt geen flauw idee, terwijl ik nieuwe ontwikkelingen toch altijd op de voet volgde.

zelfs geniale producers als teebee en calyx lijken hun inspiratie kwijt op hun nieuwe album. het lijkt me dan ook niet voor niets dat de gasten van noisia zich beginnen te richten op andere genres dan alleen drum n bass. dat deden ze natuurlijk altijd al, maar naar mijn idee zijn ze de drum n bass scene momenteel gewoon ontstegen.
er zijn uiteraard nog wel een aantal goede releases die af en toe uitkomen, maar die zijn naar mijn idee ook op 2 handen te tellen op jaarbasis. dit tekort aan diepgang brengt met zich mee dat iedereen eigenlijk alle releases kent (en heeft), waardoor ook weer alle mixjes hetzelfde zijn.
luister elk half jaar een studiomixje van calyx, commix, tech itch en andy c, en je bent weer voor de komende 6 maand bij kwa releases.

drum n bass blijft altijd een geweldige muziekstroming, vooral kwa energie, en de feestjes zijn ook de beste feestjes binnen de dansscene wat mij betreft, maar ik ben er nu helaas een beetje moe van. ik vraag me af of meer mensen dit hebben die al wat langer in de drum n bass wereld zitten...
Mee eens, al vind ik drumfunk juist ontzettend vet.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_50247686
Waar is dat fuckin feest in utrecht nou

winkel van sinkel
pi_50327963
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 06:40 schreef Pie.cr het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat er de laatste tijd niet echt veel vette dnb uitkomt. Maar om te zeggen dat Noisia DnB ontstegen is? . Nummers als Yellow brick en Gutterpump zouden niet eens de b kant van een Erick E kuthouse singletje halen.

Zo vernieuwend was Noisia sowieso niet. Beetje Teebee meets Ed Rush & Optical on steroids.

Ken je Hospital records trouwens? Daar komen elk jaar wel een paar kwaliteits releases vandaan.
haha nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. gutterpump is niet echt noemenswaardig maar yellowbrick vind ik wel een topplaat. genialiteit maak je niet, maar dat overkomt je (vind ik dan). verder kijk ik ook in de toekomst wat betreft echt goede houseproducties van noisia, dit is allemaal nog beginstadium.

erick e staat meestal zelf op de b-kant met een flutremix van een of andere commerciele deun, dat telt niet echt als house muziek. dat is meer popmuziek. bij noisia denk ik dan aan de franse house als daft punk, mr oizo, sebastiAn en dergelijke. als ze zich daar op gaan richten denk ik dat ze best groot kunnen worden.

hospital ken ik uiteraard, nu:tone en london elektricity hadden vroeger goede releases, maar ook bij hun zit de klad er nu wat in vind ik persoonlijk...
"meteen moet ik matten met die mattie met die matje, want we zijn plakkerig en plageriger als een platje"
pi_50894240
Nog aankomende DnB events?
pi_50895209
Zaterdag 7 juli onderdeel van 5-Days-Off Festival:
Melkweg 20.30 - 05.00
-MAJOR LEAGUE goes 5 days off AN EVENING WITH PLEIX (MEDIA) ANDY C (DJ SET) DEFORMER DJ MK (ROOTS MANUVA) & MC SMASHER DREAZZ KUBUS & BANG BANG MC DART PAMB & HARSH PENDULUM DJ SET & MC JAKES
pi_50895428
Dan geef ik (waarschijnlijk) m'n examen/verjaardagsfeest
pi_50895444
Waar vind je die dingen en waar kan je reserveren en shit?
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:35:34 #117
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_50898987
Pleix!

heeft niks met drum n bass te maken, maar pleix is wel zeer vet.
helaas kan ik de 7de niet.

hier:
http://pleix.net/

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_51108332

Fijn linkje, tevens kick
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:05:18 #119
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51113003
quote:
Therapy Sessions wordt altijd uitgezonden tijdens Piratskaya Stanciya @ Radio Rekord 106.3 (SPb). Altijd goede shows met vette D&B.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:43:18 #120
105460 DerBolle
Electro Native
pi_51149672
vrijdag weer DnB in de simplon, weet alleen niet wie er draait.
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:05:06 #121
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_51152624
7/7/7 Bong-Ra's wedding bash
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:24:03 #122
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_51173173
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
7/7/7 Bong-Ra's wedding bash
hoera voor bong ra
en wij houden er nog een leuk feestje aan over ook
  zondag 8 juli 2007 @ 04:19:37 #123
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_51253373
Ok dat was wel leuk. Alleen Venetian Snares ging echt he-le-maal nergens meer over op een gegeven moment

Alsof 'ie op de fucking random knop stond te beuken.

Favoriet was Jason Forest. Wat een ongelooflijke leipo zeg
En maar springen en losgaan, die fucking vogeltjesdans remixfickup tot slot
Die gast kan nooit oud worden

Mja ach, het was leuk en een goeie pot breakcore kan je me altijd voor wakkermaken, maar het moet niet totale wanorde worden
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_51400583
Hé verplaatst naar MUZ!
pi_51400640
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:20 schreef tuktak het volgende:
ahh een drum n bass topic. een mooi moment om mijn gram te spuien over de huidige toestand binnen de drum n bass scene. die scene wordt de laatste tijd gedomineerd door (vind ik) irritante drumfunk en commerciële engelse bagger. waar zijn de vette releases gebleven? ik heb helaas echt geen flauw idee, terwijl ik nieuwe ontwikkelingen toch altijd op de voet volgde.

zelfs geniale producers als teebee en calyx lijken hun inspiratie kwijt op hun nieuwe album. het lijkt me dan ook niet voor niets dat de gasten van noisia zich beginnen te richten op andere genres dan alleen drum n bass. dat deden ze natuurlijk altijd al, maar naar mijn idee zijn ze de drum n bass scene momenteel gewoon ontstegen.
er zijn uiteraard nog wel een aantal goede releases die af en toe uitkomen, maar die zijn naar mijn idee ook op 2 handen te tellen op jaarbasis. dit tekort aan diepgang brengt met zich mee dat iedereen eigenlijk alle releases kent (en heeft), waardoor ook weer alle mixjes hetzelfde zijn.
luister elk half jaar een studiomixje van calyx, commix, tech itch en andy c, en je bent weer voor de komende 6 maand bij kwa releases.

drum n bass blijft altijd een geweldige muziekstroming, vooral kwa energie, en de feestjes zijn ook de beste feestjes binnen de dansscene wat mij betreft, maar ik ben er nu helaas een beetje moe van. ik vraag me af of meer mensen dit hebben die al wat langer in de drum n bass wereld zitten...
Future Prophecies is nog steeds beter als teebee. voor derest wel mee ens hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')