Van de Talpa site: (speciaal voor hen die geen streams hebben nu.)
Eveline heeft een besluit genomen. Ze neemt het aanbod van één week naar een kuuroord aan. “Ik ben nog nooit in zoiets geweest!”, laat de Ermelose aan Ilona en Sylvia weten. Maar ze ziet de voordelen er wel van in: “Ik ben al blij als ik een week in een kamer kan liggen waar het stil is en waar het licht uit kan.”
Natasia zoekt haar gelijk bij Yvonne. De blonde ex-huishoudster lijkt inmiddels meer één van de Miljonairs te zijn dan een personeelslid. De Surinaamse doet haar verhaal bij een begripvolle Yvonne, maar vervalt al snel in dreigende taal: “Je kunt beter een verdrietige Natasia hebben dan een boze Natasia. Want dan kun je heel hard gaan rennen!”

Bart heeft een gesprek met Brian. Hij vindt dat de Almeerder niet uit het oog moet verliezen, waarom hij hier zit. Daarom vindt de Amsterdammer de keus van Sylvia niet vreemd. Natasia trekt Brian volgens Bart teveel mee. De 25-jarige ziet dit wel in en als Natasia even later aan komt lopen, vertelt hij waar Bart hem voor gewaarschuwd heeft. De 32-jarige moeder snapt het wel enigszins, maar: “Wat ik alleen niet snap is dat ik dacht dat we één waren!” Ook voor Bart heeft ze nog een woordje: “Jij bent echt heel erg goed in politieke praatjes!”
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est