quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:22 schreef Gigageil het volgende:[..]Hij zet Tamara voor Joker voor heel Nederland.....zal wel normaal zijn op de Antillen Als ik haar was , zou ik hem meteen een rotschop geven...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:Wat flikt BRian nu met zijn handen????
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:19 schreef Gigageil het volgende:[..]Daarom geloof ik het niet .....als je echt ziek bent, kijk je echt wel uit wat je eet, buiten of dat je het wel aankunt dat eten van Junkfood.....
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:23 schreef Leandra het volgende:[..]Juist ja..... Brian test Nena dr honingpotje....
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:22 schreef Gigageil het volgende:[..]Hij zet Tamara voor Joker voor heel Nederland.....
quote:Als ik haar was , zou ik hem meteen een rotschop geven...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:25 schreef Gigageil het volgende:Ik zou me een sukkel voelen als ik zo op de rug van een 19-jarige zat te wrijven zonder enige teken van leven en met starende ogen van kijkers en mischien wel zijn date die het echt met hem meent.....
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef neferhone het volgende:nou ze laat het toe dus lijkt me wel dat ze wat voor hem voelt
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:Lijkt me een klote klus, maar iemand moet het doen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:28 schreef Leandra het volgende:[..]Inmiddels lijkt "iets voor iemand voelen" bij Nena geen argument meer te zijn om zaken toe te laten.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:Hij gaat zo Nena's billen vast wel even masseren. Lijkt me een klote klus, maar iemand moet het doen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:33 schreef Gigageil het volgende:Volgens mij slaapt het krengetje al.....
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:37 schreef avonne het volgende:Blijkbaar heeft iemand op de fair iets gezegd over een geheim in het huis.Daarna ging het over internet, history, data
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:[..]Dan is het MISBRUIK!!! Aangeven die eikel!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef Gigageil het volgende:Volgens mij speelt Bart vals.....hij weet het zo mooi te vertellen.....hij zal wel een vriend hebben die een weblog bijhoud met geheime informatie tussen de tekst.......
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:42 schreef Rencho het volgende:[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:43 schreef Kaleddis het volgende:[..]Ik hoorde dat het over Hyves ging. Van de week heb ik het ook al horen vallen. En dat iemand er een gesprek over kreeg. Toen werd ook al niet duidelijk over wie het ging. (maar ik denk Nena)
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:[..]Waar zou dat eigenlijk goed voor zijn? Zoveel moeite, terwijl het ook gewoon per brief schijnt te mogen. Ze hebben waarschuwingen en weet ik wat niet meer al gehad via briefpost, dus daar is echt geen geheime site voor nodig.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:44 schreef Rencho het volgende:[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:45 schreef Gigageil het volgende:[..]Ik denk toch echt wel dat de post gelezen wordt voor ze het krijgen. Het zit altijd in dezelfde grote witte envelopen
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:49 schreef scanman01 het volgende:Eveline gaat dus naar een kuuroord voor een week?