abonnement Unibet Coolblue
pi_44238216
(al)VAST!
pi_44238362
tja, was is er met eveline aan de hand?
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:16:06 #3
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44238505
Heb de indruk dat de meeste erg moe zijn dus echt laat gaat het niet worden vannacht
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:16:32 #4
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44238520
ZO!, en wat is er met Ilona gebeurt?
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:16:35 #5
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44238525
Er is weer veel negatief gezeik in ieder geval.....
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:16:41 #6
58921 Day
You can fly!
pi_44238526
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:09 schreef tipsch het volgende:
tja, was is er met eveline aan de hand?
Ze zorgt gewoon heel slecht voor zichzelf. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand met darmproblemen zo slecht eet.
Volgens mij heeft ze het ook totaal niet naar haar zin in dat huis. Ik heb maar 2 oplevingsmomenten van Evil gezien in dat huis. Eerste was toen ze met Stephan wel even zou zorgen dat iedereen het huis verliet (Ha!) en 2e was toen ze Stephan het huis uitwerkte. Verder lig ze of op bed of op de bank een beetje stoer uit d'r nek te kletsen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:18:58 #7
58921 Day
You can fly!
pi_44238568
Hebben ze niks te eten gehad?!
Het lijken wel een stel uitgehongerde Afrikaantjes, man!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44238579
Ze zijn gezellig terug en willen nog iets na-eten thuis... wie steekt er weer een negativiteitsstokje tussen? Natasia... "Als je het maar zelf schoonmaakt"... weer op die bekende agressieve manier van haar. Er worden wat opmerkingen over gemaakt, maar het wordt alleen maar erger. Als je er dan tegenin gaat, gaat ze tegen je schreeuwen en krijg je een kutgevoel omdat je een leuke avond verknalt achteraf. Wat een mísselijk wijf is het toch. Heerlijk.

Ik las trouwens dat ze als enige succes heeft gehad op de die beurs.. wat dan? Mag zij binnenkort postbank-reclames doen of zo? Of mag ze meedoen in een soapserie? Daar zou ze ideaal voor zijn. 'Libido, het agressief-geile nichtje van Ludo'.
Audite et alteram partem
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:22:04 #9
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44238617
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:16 schreef Day het volgende:

[..]

Ze zorgt gewoon heel slecht voor zichzelf. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand met darmproblemen zo slecht eet.
Volgens mij heeft ze het ook totaal niet naar haar zin in dat huis. Ik heb maar 2 oplevingsmomenten van Evil gezien in dat huis. Eerste was toen ze met Stephan wel even zou zorgen dat iedereen het huis verliet (Ha!) en 2e was toen ze Stephan het huis uitwerkte. Verder lig ze of op bed of op de bank een beetje stoer uit d'r nek te kletsen.
Ik blijf nog steeds van mening dat ze haar ziekte voorwend om het huis te kunnen verlaten vooóor Kerst, zonder dat ze de 10.ooo kwijtraakt. Ziekte is namelijk de enige manier waarop je die 10.000 niet kwijtraakt. Van mij mag het. Ze praat inderdaad steeds stoer, maar heeft het he-le-maal niet naar haar zin nee.....
pi_44238637
Ah, mooi, er gaan er een paar aan de champagne.
Het leek een beetje ingekakt
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:23:29 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_44238641
Dan had ze gewoon Stephan zijn gang moeten laten gaan toen hij haar wilde nomineren voor ontslag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_44238649
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:16 schreef Day het volgende:

[..]

Ze zorgt gewoon heel slecht voor zichzelf. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand met darmproblemen zo slecht eet.
Volgens mij heeft ze het ook totaal niet naar haar zin in dat huis. Ik heb maar 2 oplevingsmomenten van Evil gezien in dat huis. Eerste was toen ze met Stephan wel even zou zorgen dat iedereen het huis verliet (Ha!) en 2e was toen ze Stephan het huis uitwerkte. Verder lig ze of op bed of op de bank een beetje stoer uit d'r nek te kletsen.
wie weet een echt eetprobleem - kan erg hardnekkig zijn, worden de bewoners nog begeleid door psychologen of zo?
het is wel apart dat ze door de bewoners nog niet verzocht is te vertrekken (exit-aanvraag).
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:24:17 #13
58921 Day
You can fly!
pi_44238664
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:22 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Ik blijf nog steeds van mening dat ze haar ziekte voorwend om het huis te kunnen verlaten vooóor Kerst, zonder dat ze de 10.ooo kwijtraakt. Ziekte is namelijk de enige manier waarop je die 10.000 niet kwijtraakt. Van mij mag het. Ze praat inderdaad steeds stoer, maar heeft het he-le-maal niet naar haar zin nee.....
Ziekte voorwenden? Ja, ik weet het niet. Dan werkt het ziekenhuis dus mee?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44238679
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:23 schreef Leandra het volgende:
Dan had ze gewoon Stephan zijn gang moeten laten gaan toen hij haar wilde nomineren voor ontslag.
Wat ik begreep wordt het niet toegestaan om je vrijwillig eruit te laten stemmen. Dan ben je alsnog je 10.000 kwijt en wordt je alsnog vervangen door een nieuwe miljonair.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_44238702
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:24 schreef Day het volgende:

[..]

Ziekte voorwenden? Ja, ik weet het niet. Dan werkt het ziekenhuis dus mee?
Nee, maar je kunt hem wel in stand houden.
Reality is nothing but a collective hunch.
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:26:22 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_44238704
OH god, er kwam een moeder naar Brian toe die tegen hem zei dat haar dochter hem helemaal geweldig vond...

Je zou toch je kind naar de andere kant van de wereld sturen (voor haar eigen bestwil) als ze met zo'n stuk verdriet thuiskomt?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_44238705
De zwarte divarree
Audite et alteram partem
pi_44238707
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:24 schreef Day het volgende:

[..]

Ziekte voorwenden? Ja, ik weet het niet. Dan werkt het ziekenhuis dus mee?
Munchhausen syndroom wordt bedoeld: je zelf ziek maken

Maar ik denk echt dat ze, ook de geschiedenis met Michael, uit een of andere onzekerheid of verwarring, precies het tegenovergestelde doet van wat ze moet doen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:27:13 #19
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44238725
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:19 schreef Roy_vdm het volgende:
Ze zijn gezellig terug en willen nog iets na-eten thuis... wie steekt er weer een negativiteitsstokje tussen? Natasia... "Als je het maar zelf schoonmaakt"... weer op die bekende agressieve manier van haar. Er worden wat opmerkingen over gemaakt, maar het wordt alleen maar erger. Als je er dan tegenin gaat, gaat ze tegen je schreeuwen en krijg je een kutgevoel omdat je een leuke avond verknalt achteraf. Wat een mísselijk wijf is het toch. Heerlijk.

Ik las trouwens dat ze als enige succes heeft gehad op de die beurs.. wat dan? Mag zij binnenkort postbank-reclames doen of zo? Of mag ze meedoen in een soapserie? Daar zou ze ideaal voor zijn. 'Libido, het agressief-geile nichtje van Ludo'.
Of het Psychotische sekreet uit de Bijlmer, die even aan rijkdom heeft mogen ruiken en nu weer teruggaat naar de Getto.....

Wat een spook met die valse wimpers trouwens....
pi_44238765
en ja hoor, ilonah heeft iemand gezien van de privé. wat is zij toch een walgelijk niet-mijn typje.
pi_44238773
Iemand het succes van Nattetasia al gehoord?
pi_44238794
Vrijwel iedereen is er moe van. Nena vond het jammer dat ze niet alles konden bekijken, Bart heeft nieuwe energie opgedaan omdat hij veel bekenden gezien heeft, Brian heeft zich ook wel vermaakt.
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:48:18 #23
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44238797
En we zijn weer up
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:51:06 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_44238823
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:25 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Wat ik begreep wordt het niet toegestaan om je vrijwillig eruit te laten stemmen. Dan ben je alsnog je 10.000 kwijt en wordt je alsnog vervangen door een nieuwe miljonair.
Mevrouw pretendeerde woedend te zijn dat Stephan probeerde haar eruit te stemmen en reageerde met "dat zullen we nog wel eens zien"
Vervolgens zette Evilene het proces van het ontslag van Stephan in gang, wat uiteraard lukte (immers: als de één van een setje binnen het huis de ander lijkt te naaien t.o.v. de rest dan zal die rest altijd met het "slachtoffer" meegaan als die dan het omgekeerde probeert te bewerkstelligen)

Ik vraag me dus nog steeds af of de hele opzet van Stephan en Evilene niet was om Stephan eruit te krijgen ipv zoals Stephan deed lijken, Evilene eruit.
Dat zou ook verklaren dat ze zichzelf ziek maakt en houdt.... zijn ze allebei met kerst thuis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_44238834
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:29 schreef tipsch het volgende:
en ja hoor, ilonah heeft iemand gezien van de privé. wat is zij toch een walgelijk niet-mijn typje.
De vraag was of er nog iemand anders een jurk van Ernie droeg.

Ik neem aan dat ze wel een aantal interviews hebben gegeven, oa aan de privé

Dus wie droeg een Ernie jurk? Die van de privé, heb ik gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')