abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 december 2006 @ 15:15:57 #1
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44194215
Bang on!
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:17:04 #2
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44194250
Wat jammer dat Nena verbaal zo slecht is.
eurobilltracker.com
  woensdag 6 december 2006 @ 15:19:50 #3
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44194344
Waarom zou Bart eisen kunnen stellen aan de 4 uur van Nena?
Mogen de anderen dat ook bij hem als hij die 4 uur zou krijgen.

Nena tegen Bart: "Ik zie niet veel menselijks in jou".
eurobilltracker.com
  woensdag 6 december 2006 @ 15:20:55 #4
58921 Day
You can fly!
pi_44194370
Nena wil die 4 uur gebruiken om haar zieke nichtje én haar opa op te zoeken (die schijnbaar ook ziek is).
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 6 december 2006 @ 15:21:16 #5
130054 demins
We weten niks
pi_44194378
Kan nou niemand Bart tot de orde roepen?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44194400
Wat denkt Bart nou ? Dat als Nena haar 12 uur neemt, dat Bart dan lekker met Lesley mag gaan liggen bangen van de rest
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_44194429
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:21 schreef demins het volgende:
Kan nou niemand Bart tot de orde roepen?
ik geloof dat ik de streams maar niet aan zet, als ik dat zo lees

heb helemaal geen trek in een botte overschreeuwende intimidant
pi_44194459
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef avonne het volgende:

[..]

ik geloof dat ik de streams maar niet aan zet, als ik dat zo lees

heb helemaal geen trek in een botte overschreeuwende intimidant
Doe maar niet nee ! Ik zit me hier helemaal dood te ergeren...
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:23:52 #9
58921 Day
You can fly!
pi_44194467
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:21 schreef Kaleddis het volgende:
Wat denkt Bart nou ? Dat als Nena haar 12 uur neemt, dat Bart dan lekker met Lesley mag gaan liggen bangen van de rest
Volgens mij heeft het niet eens daarmee te maken. Het heeft met vertrouwen te maken, dat heeft hij gewoon niet, in niemand! En hij wordt er harstikke paranoia van!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44194531
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef Day het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het niet eens daarmee te maken. Het heeft met vertrouwen te maken, dat heeft hij gewoon niet, in niemand! En hij wordt er harstikke paranoia van!
Maar waar is hij nou zo bang voor dan
Wat zou Nena dan moeten gaan doen wat zo erg bedreigend is in de ogen van Bart ?
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:28:46 #11
130054 demins
We weten niks
pi_44194612
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef Day het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het niet eens daarmee te maken. Het heeft met vertrouwen te maken, dat heeft hij gewoon niet, in niemand! En hij wordt er harstikke paranoia van!
Het zal wel psychologie van de koude grond zijn, maar ik denk als je niets en niemand vertrouwt, dan heb je ook geen vertrouwen in jezelf!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 6 december 2006 @ 15:32:35 #12
130054 demins
We weten niks
pi_44194731
Nena: Je hebt een heel verkeerd beeld van me!
Bart: Ik heb juist een heel goed beeld van je!

Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44194780
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef demins het volgende:
Nena: Je hebt een heel verkeerd beeld van me!
Bart: Ik heb juist een heel goed beeld van je!

En ook :"Ik wil niet dat je sluwer bent dan ik "
Wat is die gozer minpunten aan het scoren zeg, niet normaal....
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:33:59 #14
130054 demins
We weten niks
pi_44194783
Bart: Ik ga er echt niet van uit dat je slecht bent, ik ga er alleen van uit dat het kán!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 6 december 2006 @ 15:34:29 #15
58921 Day
You can fly!
pi_44194799
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:25 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Maar waar is hij nou zo bang voor dan
Wat zou Nena dan moeten gaan doen wat zo erg bedreigend is in de ogen van Bart ?
Ik begrijp zijn twijfels wel, hoor.
Nena heeft een doodzieke nichtje (en schijnbaar ook een doodzieke opa), ze heeft de gelegenheid om 12 uur aan te vragen, maar doet dat niet. Ze heeft genoeg cp's om informatie op te vragen bij haar familie, maar doet dat niet. Dan komt er 4 uur en dan wil ze die ineens hebben. Bart begrijpt en vertrouwt dat niet en denk dus dat er iets achter zit. Hij is bang dat zij die uren wil gebruiken om leuke dingen te doen of extra informatie in te winnen (wat zijn spel weer in gevaar kan brengen). HIj is gewoon heel erg met het spel bezig en wil alles wat het winnen daarvan in gevaar kan brengen elimineren.

Gevoelsmatig begrijpt hij het wel, hoor. Bart is irl echt niet zo hard als hij zich nu voordoet. Maar in dat huis is hij puur en alleen met het spel bezig. Je ziet nu ook wel zijn gevoel naar boven komen (nu Nena meer heeft uitgelegd), maar om zichzelf te overtuigen dat hij alles eraan heeft gedaan om later niet voor verrassingen te komen staan (daar houdt hij nl. absoluut niet van), stelt hij dus die voorwaarden. Hij wil weten waar ze heen gaat en als hij er achteraf achter komt dat ze gelogen heeft, mag hij haar eruit gooien.

Wat hij niet alleen niet doorheeft, is dat hij dat helemaal niet in de hand heeft, maar de gedachten geeft hem wel enige houvast.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 6 december 2006 @ 15:35:32 #16
130054 demins
We weten niks
pi_44194841
Lesley, ik hoop zo dat je meeleest!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 15:37:44 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44194920
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:25 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Maar waar is hij nou zo bang voor dan
Wat zou Nena dan moeten gaan doen wat zo erg bedreigend is in de ogen van Bart ?
Dat snap ik dus óók niet.

Stel nou hè, stèl dat Nena inderdaad de boel beduvelt, en in plaats van haar zieke familieleden op te zoeken, snel wat vriendinnen belt om zich bij te laten praten over wat die van DGK hebben gezien, alvorens zich bij haar ex-vriend te melden voor een wip. Zeer onwaarschijnlijk, maar stèl. Wát is er dan zo verschrikkelijk nadelig voor Bart? Ik snap werkelijk zijn overwegingen niet momenteel. Want deze paranoia werkt véél meer in zijn nadeel qua beeldvorming dan wanneer hij in goed vertrouwen die vier uur gewoon meteen toegezegd had aan Nena.

Bovendien zou hij als "tacticus" toch moeten snappen dat het alleen maar voordelig is voor hem, als Nena de kluit belazert. Want dat zal door de kijker absoluut niet gewaardeerd worden, en er is twee keer per jaar een kijkerspoll (met de vorige keer grote konsekwenties).

Het lijkt wel alsof hij doodsbang is dat iemand het spel "slimmer" speelt dan hij, en koste wat het kost wil voorkomen dat hij belazerd wordt.
Maar belazerd worden is toch veel minder erg dan walgelijke dingen insinueren?

Zowel menselijk als speltechnisch is Bart raar bezig.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_44194951
Gelukkig, Bart begint een beetje terug te krabbelen. Hij gunt Nena als enige de 4 uur, maar dan moet het wel op zijn voorwaarden. (nog steeds , maar toch)
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:40:41 #19
130054 demins
We weten niks
pi_44194998
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:34 schreef Day het volgende:

[..]

Ik begrijp zijn twijfels wel, hoor.
Nena heeft een doodzieke nichtje (en schijnbaar ook een doodzieke opa), ze heeft de gelegenheid om 12 uur aan te vragen, maar doet dat niet. Ze heeft genoeg cp's om informatie op te vragen bij haar familie, maar doet dat niet. Dan komt er 4 uur en dan wil ze die ineens hebben. Bart begrijpt en vertrouwt dat niet en denk dus dat er iets achter zit. Hij is bang dat zij die uren wil gebruiken om leuke dingen te doen of extra informatie in te winnen (wat zijn spel weer in gevaar kan brengen). HIj is gewoon heel erg met het spel bezig en wil alles wat het winnen daarvan in gevaar kan brengen elimineren.

Gevoelsmatig begrijpt hij het wel, hoor. Bart is irl echt niet zo hard als hij zich nu voordoet. Maar in dat huis is hij puur en alleen met het spel bezig. Je ziet nu ook wel zijn gevoel naar boven komen (nu Nena meer heeft uitgelegd), maar om zichzelf te overtuigen dat hij alles eraan heeft gedaan om later niet voor verrassingen te komen staan (daar houdt hij nl. absoluut niet van), stelt hij dus die voorwaarden. Hij wil weten waar ze heen gaat en als hij er achteraf achter komt dat ze gelogen heeft, mag hij haar eruit gooien.

Wat hij niet alleen niet doorheeft, is dat hij dat helemaal niet in de hand heeft, maar de gedachten geeft hem wel enige houvast.
Ben jij een beetje op Bart?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44195064
Bart doet de laatste tijd erg raar!
pi_44195073
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat snap ik dus óók niet.

Stel nou hè, stèl dat Nena inderdaad de boel beduvelt, en in plaats van haar zieke familieleden op te zoeken, snel wat vriendinnen belt om zich bij te laten praten over wat die van DGK hebben gezien, alvorens zich bij haar ex-vriend te melden voor een wip. Zeer onwaarschijnlijk, maar stèl. Wát is er dan zo verschrikkelijk nadelig voor Bart? Ik snap werkelijk zijn overwegingen niet momenteel. Want deze paranoia werkt véél meer in zijn nadeel qua beeldvorming dan wanneer hij in goed vertrouwen die vier uur gewoon meteen toegezegd had aan Nena.

Bovendien zou hij als "tacticus" toch moeten snappen dat het alleen maar in zijn voordeel werkt als Nen de kluit belazert. Want dat zal door de kijker absoluut niet gewaardeerd worden, en er is twee keer per jaar een kijkerspoll (met de vorige keer grote konsekenties).

Het lijkt wel alsof hij doodsbang is dat iemand het spel "slimmer" speelt dan hij, en koste wat het kost wil voorkomen dat hij belazerd wordt.
Maar belazerd worden is toch veel minder erg dan walgelijke dingen insinueren?

Zowel menselijk als speltechnisch is Bart raar bezig.
Applaus Hij vergeet volgens mij een beetje dat er nog zoiets is al het nederlands publiek die toch wel degelijk iets te zeggen heeft in het huis. Misschien denkt hij dat mensen dit soort gedrag willen zien, maar helaas voor Bart, ik denk niet dat dit erg gewaardeerd wordt.
En ik hoop echt dat Lesley mee zit te kijken en hem op dit gedrag aanspreekt. (lijkt me wel grappig als ze hierover ruzie krijgen )
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:44:41 #22
58921 Day
You can fly!
pi_44195136
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:40 schreef demins het volgende:

[..]

Ben jij een beetje op Bart?
Oh God, omdat ik dus niet meebash op Bart, ben ik op hem?

Heeft er totaal niks mee te maken, ik probeer gewoon beide kanten te begrijpen, wat niet wil zeggen dat ik het er mee eens ben. Ik zou zelf niet zo wantrouwig zijn als Bart en Nena puur uit menselijk oogpunt de 4 uur van harte gunnen.

En mensen hebben verschillende kanten hè, het is niet alleen maar Mr. Good guy of Mr. Bad guy.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44195141
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:42 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Applaus Hij vergeet volgens mij een beetje dat er nog zoiets is al het nederlands publiek die toch wel degelijk iets te zeggen heeft in het huis. Misschien denkt hij dat mensen dit soort gedrag willen zien, maar helaas voor Bart, ik denk niet dat dit erg gewaardeerd wordt.
En ik hoop echt dat Lesley mee zit te kijken en hem op dit gedrag aanspreekt. (lijkt me wel grappig als ze hierover ruzie krijgen )
dan moet ze echt kijken probeer het maar is duidelijk op papier te zetten. Van de dgk website zal ze niet wijzer worden

of ze sturen dr een dvdtje
pi_44195170
Heel goed gesprek.
Denk dat Nena en Bart weer dichter bij elkaar zijn gekomen en dat de muur die NL tussen hun aan het bouwen was weer is afgebroken.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:49:52 #25
130054 demins
We weten niks
pi_44195290
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:44 schreef Day het volgende:

[..]

Oh God, omdat ik dus niet meebash op Bart, ben ik op hem?

Heeft er totaal niks mee te maken, ik probeer gewoon beide kanten te begrijpen, wat niet wil zeggen dat ik het er mee eens ben. Ik zou zelf niet zo wantrouwig zijn als Bart en Nena puur uit menselijk oogpunt de 4 uur van harte gunnen.

En mensen hebben verschillende kanten hè, het is niet alleen maar Mr. Good guy of Mr. Bad guy.
Hier neem je afstand die ik miste in je posting! Wat volgt siert je, maar is niet zo relevant!
Kwartjes vallen soms jaren later!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')