abonnement Unibet Coolblue
pi_44188234
Iedereen kent het wel, de verzamel/speel kaartjes die er zo ongeveer uitzien


Misschien heb je toevallig nog een schoenendoos op zolder liggen, en misschien zitten hier wel zeldzame kaarten tussen

Woon je midden in Nederland en heb je toevallig nog kaarten waar je toch niks mee doet,
Ik geef je er al snel een paar tientjes voor
pi_44188404
ik heb nog wel een stapel kaarten liggen die ik wel kwijt wil.

woon wel in het noorden maar kom vaak in t midden van het land. kan dus eventueel wel heenreizen.
you and I ain't done Zeke!
pi_44188442
Heb ze pas op een rommelmarkt voor een euro weg gedaan...
Xbox Live: koenpijl
pi_44188491
buhuhuh dat plaatje
feest
pi_44188508
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:48 schreef Johnns het volgende:
ik heb nog wel een stapel kaarten liggen die ik wel kwijt wil.

woon wel in het noorden maar kom vaak in t midden van het land. kan dus eventueel wel heenreizen.
wat is je mailadres?
pi_44188548
ik moet er ook nog wel ergens een berg hebbenw aar ik al jaren niks meer mee doe. Ik zal eens kijken of ik ze nog kan vinden
pi_44188731
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:51 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

wat is je mailadres?


ik heb ze er even bijgepakt, en de kaarten zien er allemaal nog goed uit, geen vouwen etc.
you and I ain't done Zeke!
pi_44188826
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:53 schreef erikh het volgende:
ik moet er ook nog wel ergens een berg hebbenw aar ik al jaren niks meer mee doe. Ik zal eens kijken of ik ze nog kan vinden
pi_44189007
Mijn 3000+ kaarten krijg je niet.

/Maar mensen in het zuiden des lands mogen ze aan mij afgeven.
I mean no harm
pi_44189107
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:59 schreef Johnns het volgende:

[..]

[afbeelding]

ik heb ze er even bijgepakt, en de kaarten zien er allemaal nog goed uit, geen vouwen etc.
Ik heb je gemaild
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 6 december 2006 @ 12:45:25 #11
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44189855
Hier ook echt stapels en stapels van die zooi, maar goed mocht je nog speciale wensen hebben voor kaarten ik zal ze eens opzoeken van de week
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44189986
bij deze lift ik mee als je het niet erg vind, ik ben ook nog opzoek naar kaarten.. en sja als iemand er toch niets mee doet :p of mag dat niet wat ik nu doe
Zo niet.. dan toch!
pi_44190312
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier ook echt stapels en stapels van die zooi, maar goed mocht je nog speciale wensen hebben voor kaarten ik zal ze eens opzoeken van de week
Ik kom het graag bekijken

speciale wensen... teveel

De waarde van de kaarten verschilt enorm, soms zie je een doos met 3000+ kaarten zonder iets nuttigs (¤20-40) En een andere keer kan 1 kaart opzich al die ¤40 opleveren
Daarom is het nuttig om de verzameling te bekijken
pi_44190416
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:51 schreef NrSiX het volgende:
bij deze lift ik mee als je het niet erg vind, ik ben ook nog opzoek naar kaarten.. en sja als iemand er toch niets mee doet :p of mag dat niet wat ik nu doe
whehe

van mij mag je in elk geval hier in dit topic mee-liften,
Ik ben bereid om iets van 50km te reizen om een verzameling te bekijken, dus erg ver onder utrecht zal je mij niet tegenkomen. Mensen uit het zuiden zijn all yours zeg maar
pi_44190721
omgeving amsterdam.. ik heb hier zeker nog wel een kaart of 60.... allemaal netjes verpakt in een verzamelmap!
pi_44190801
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:07 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

whehe

van mij mag je in elk geval hier in dit topic mee-liften,
Ik ben bereid om iets van 50km te reizen om een verzameling te bekijken, dus erg ver onder utrecht zal je mij niet tegenkomen. Mensen uit het zuiden zijn all yours zeg maar
hehe.. ik woon in het noorden, dus helemaal naar Maastricht zal ik niet gaan bv..
Zo niet.. dan toch!
pi_44190919
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef rival het volgende:
omgeving amsterdam.. ik heb hier zeker nog wel een kaart of 60.... allemaal netjes verpakt in een verzamelmap!
heb je gemaild
pi_44190989
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:20 schreef NrSiX het volgende:

[..]

hehe.. ik woon in het noorden, dus helemaal naar Maastricht zal ik niet gaan bv..
oops.. sorry,

dat was iemand anders in het zuiden
nouja, voor jou dan.. Ik zal niet ver boven Zwolle komen
pi_44191126
ik heb nog wat kaarten thuis liggen roellie80. Ik zag dat je in harderwijk woont > laat ik daar nou ook wonen.

Laat even weten hoe en of wat.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_44191412
Hey,

Ik heb nog liggen uit mijn magic- dagen:

een paar sol rings, birds op paradise, maze of ith, royal assassin (1 uit unlimited) en nog een heel stel andere rares en uncommons. als je een completere lijst wil moet je maar mailen. daviddezwart@hotmail.com
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_44191556
Ik heb thuis ook nog wel wat van die kaarten te leggen... als je wilt weten welke kaarten er inzitte en foto's wilt hebben moet je maar even mailen naar joostdd @ planet.nl
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_44191872
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef Kletz het volgende:
ik heb nog wat kaarten thuis liggen roellie80. Ik zag dat je in harderwijk woont > laat ik daar nou ook wonen.
Laat even weten hoe en of wat.
ja... ik heb ze laten liggen ofzo?.. kom ze in't weekend wel ophalen
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
moet je maar mailen. daviddezwart@hotmail.com
gemaild
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:43 schreef JoostPayne het volgende:
moet je maar even mailen naar joostdd @ planet.nl
gemaild
  woensdag 6 december 2006 @ 13:56:31 #23
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44191958
oh wat fout zeg...

tip.... sorry roellio.. controleer zo nu en dan eens van die kaarten op e-bay.. je staat er soms versteld van wat je bijna weggegooid hebt..

(zelf net voor 2000 euro aan kaartjes verkocht.. ).. en ik heb nog zoveeeeel meer... die krengen worden alleen maar meer waard..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44192058
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

ja... ik heb ze laten liggen ofzo?.. kom ze in't weekend wel ophalen
[..]

gemaild
[..]

gemaild
zal vanaaf even wat foto's maken voor je en even een lijstje..
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  woensdag 6 december 2006 @ 14:10:26 #25
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_44192370
Ik heb er ook nog wel een zooitje, maar dan moet ik heel goed gaan zoeken. Tvp'tje, dus maar.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_44193398
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:56 schreef avotar het volgende:
oh wat fout zeg...

tip.... sorry roellio.. controleer zo nu en dan eens van die kaarten op e-bay.. je staat er soms versteld van wat je bijna weggegooid hebt..

(zelf net voor 2000 euro aan kaartjes verkocht.. ).. en ik heb nog zoveeeeel meer... die krengen worden alleen maar meer waard..
dank je

Je hebt zeker gelijk, als je naar de big-picture kijkt dan zal je zien dat van de 100 kaarten die iemand heeft er hooguit een stuk of 5 echt waarde hebben. Deze waarden kan verschillen van een paar euro's tot in een enkel geval boven de ¤100 of meer.

Ik koop vaker schoenendozen met kaarten van mensen die er eigenlijk toch nooit iets meer mee zullen doen. Ìk ben nog nooit een echt dure kaart tegengekomen in zo'n kleine stapel kaarten. De echt dure zijn ook niet voor niets zo duur

Ik probeer niet mensen een oor aan te naaien, Ik weet zeker dat een boel mensen er gewoon toch niks meer mee doen. En dan heb je eigenlijk ook geen zin om elke kaart op ebay te checken. Dan zou je ze nog los moeten verkopen om er echt geld uit te halen en hier gaat ook veel werk/administratie in zitten.
Dit zien de meeste mensen ook niet zitten. Dus, alles in 1x verkopen.. hierbij daalt de waarde van het geheel maar ben je er wel vanaf.

En wanneer ik een doosje van iemand doorkijk en kom bijvoorbeeld een playsetje duallandjes tegen dan zal ik echt niet deze persoon echt niet naaien door ze voor ¤10 te kopen. Aan de andere kant, ik ga ook geen ebay prijzen betalen wanneer het een grote verzameling is
pi_44193742
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:56 schreef avotar het volgende:
oh wat fout zeg...

tip.... sorry roellio.. controleer zo nu en dan eens van die kaarten op e-bay.. je staat er soms versteld van wat je bijna weggegooid hebt..

(zelf net voor 2000 euro aan kaartjes verkocht.. ).. en ik heb nog zoveeeeel meer... die krengen worden alleen maar meer waard..
trouwens.... 2000 aan kaartjes is nog al wat
dit zijn geen standaard rare's geweest of wel?

zaten zeker een paar moxen tussen ofzo
  woensdag 6 december 2006 @ 15:10:36 #28
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44194051
had sowieso een dubbele black lotus..


en ja.. op dezelfde manier eraan gekomen als jij nu wil proberen.. ;-)
ooit eens een keer een collectie opgekocht voor 50 gulden (toen nog)... daar zaten toen leuke dingen tussen..
ik had en heb nog een hoop second edition spul...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44194573
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef avotar het volgende:
had sowieso een dubbele black lotus..


en ja.. op dezelfde manier eraan gekomen als jij nu wil proberen.. ;-)
ooit eens een keer een collectie opgekocht voor 50 gulden (toen nog)... daar zaten toen leuke dingen tussen..
ik had en heb nog een hoop second edition spul...
ja duh.. dan noem je ook ff wat zeg

het duurste dat ik ooit uit een verzameling heb getrokken was een unlimited Sol Ring, en deze word tegenwoordig verkocht voor iets meer dan een tientje. Dit was in een verzameling van zo'n 1000 kaarten waar ik toen 50 gulden voor betaald heb. nu blijkt dat dit achteraf nooit 50 gulden waard was bij elkaar maar dat boeit me ook niet zo. Er zitten vaak genoeg grappige speelbare kaarten tussen, en ik koop ze om mee te spelen.. niet voor de handel

Ik heb ook ooit een Black Lotus gehad en deze verkocht voor 650 gulden. Is nu ook veel meer waard.
maar deze kaarten uit Alpha of Beta zijn zo zeldzaam dat je deze eigenlijk nooit tegen gaat komen in een schoenendoosje. Sterker nog, zover ik weet is er niemand in Nederland met een complete set Alpha.

jij hebt destijds echt geluk gehad het deze verzameling, dat moet je toegeven... anders denkt ineens iedereen straks dat elk doosje toch wel ¤500 moet gaan kosten en dat zijn ze 99 van de 100x gewoon niet waard.

Maargoed, tip voor iedereen (mocht je er zin in hebben)
pak je verzameling erbij en zoek naar de P9 (power-nine) kaarten. De sterkste kaarten ooit gemaakt met de meeste waarde. Hieronder de namen van de 9 sterkste kaarten.

Ancestral Recall, Time Walk, Timetwister, Black Lotus en de 5 mox-en

Mocht je 1 van deze tegenkomen dan heb je de jackpot. verkoop deze gewoon los via ebay. Ik hoef ze niet.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:33:51 #30
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44194774
Hmm, niet perse sterkste. In een spel is de Black Lotus handig soms, maarja hij geeft alleen 3 mana als je hem opoffert. Kom op, er zijn zat andere kaarten in een spel die dat en meer kunnen.
Hij is alleen veel waard door het gebrek ervan in het totale aantal bestaande kaarten.

Wat me overigens aan de gebande kaart chaos orb doet denken die je in stukjes moest verscheuren volgens de regel.
I mean no harm
pi_44195056
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:33 schreef pomtiedom het volgende:
Hmm, niet perse sterkste. In een spel is de Black Lotus handig soms, maarja hij geeft alleen 3 mana als je hem opoffert. Kom op, er zijn zat andere kaarten in een spel die dat en meer kunnen.
Hij is alleen veel waard door het gebrek ervan in het totale aantal bestaande kaarten.

Wat me overigens aan de gebande kaart chaos orb doet denken die je in stukjes moest verscheuren volgens de regel.
een Black lotus (evenals de overige P9 kaarten) zijn toch wel te sterk ten opzichte van de rest. Uiteraard telt de schaarste ook mee, maar ze zijn in play te lomp. voor 0 casting-cost 3 mana van kleur naar keuze is gewoon ziekelijk sterk. Geen kaart die hieraan kan tippen. Zoek voor de grap maar eens een kaart welke gratis 1 mana van de kleur naar keuze geeft. Dit bestaat al niet zonder dat je bijvoorbeeld leven verliest (City of Brass).

Casual-play boeit niet zoveel.. vrienden onder elkaar enzo, maar bij een tournooi kan 1 mana te weinig het verschil zijn tussen winst of verlies.

maargoed, genoeg off-topic gelul
pi_44196590
[quote]Op woensdag 6 december 2006 15:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Sterker nog, zover ik weet is er niemand in Nederland met een complete set Alpha.


Hoe kom je daarbij, alleen al in de tijd dat ik magic speelde kende ik iemand die een complete Alpha serie had, zelf heb ik paar jaar geleden mijn magicverzameling aan Nedermagic verkocht voor zo'm 15.000 euro, was toen grootste wat ze ooit opgekocht hadden. Heb nog een deel liggen maar daar zijn de toppers en de meeste rares uit, je ma altijd komen kijken je kan mij een mail sturen.
pi_44196730
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef Claudiu het volgende:
[quote]Op woensdag 6 december 2006 15:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Sterker nog, zover ik weet is er niemand in Nederland met een complete set Alpha.

Hoe kom je daarbij, alleen al in de tijd dat ik magic speelde kende ik iemand die een complete Alpha serie had, zelf heb ik paar jaar geleden mijn magicverzameling aan Nedermagic verkocht voor zo'm 15.000 euro, was toen grootste wat ze ooit opgekocht hadden. Heb nog een deel liggen maar daar zijn de toppers en de meeste rares uit, je ma altijd komen kijken je kan mij een mail sturen.
dat had ik ergens gelezen... maargoed dat zal wel niet kloppen dan
dan heb je een behoorlijke verzameling gehad. En dat heb je tegen welk percentage aan nedermagic verkocht?
  woensdag 6 december 2006 @ 16:46:25 #34
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44197096
Ik heb nog wel een paar dozen liggen ergens. Van 3rd edition tot aan Mirage.

Locatie: Enschede. Van de rares moet ik nog wel een lijstje hebben ergens. Interesse?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44197181
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:46 schreef _Flash_ het volgende:
Ik heb nog wel een paar dozen liggen ergens. Van 3rd edition tot aan Mirage.

Locatie: Enschede. Van de rares moet ik nog wel een lijstje hebben ergens. Interesse?
yep

graag mailen naar Roellie 80 @ hotmail.com
pi_44197309
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

dat had ik ergens gelezen... maargoed dat zal wel niet kloppen dan
dan heb je een behoorlijke verzameling gehad. En dat heb je tegen welk percentage aan nedermagic verkocht?
Ik had inderdaad een behoorlijk verzameling Beta t/m 5th dawn compleet (inderaad inclusief Power 9 van beta en Unlimited) en dan nog los een stuk of 12 P9 kaarten en diverse setjes van 4 van duals etc.
Heb nu nog een bijna complete serie vanaf 4th edition t/m 5th dawn compleet liggen alleen dat is om ooit nog eens mee te spelen

Ik had het los waarschijnlijk voor 25.000 kunnen verkopen maar had toen snel geld nodig en Nedermagic kon het snel (en graag) betalen
pi_44197536
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:46 schreef _Flash_ het volgende:
Ik heb nog wel een paar dozen liggen ergens. Van 3rd edition tot aan Mirage.

Locatie: Enschede. Van de rares moet ik nog wel een lijstje hebben ergens. Interesse?
owja ik ook :p
Zo niet.. dan toch!
pi_44197555
Damn Claudiu,

Als ik toen in '93 had geweten wat je er nu voor krijgt
maarja, zo werkt het altijd
pi_44197625
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:00 schreef NrSiX het volgende:

[..]

owja ik ook :p
Ik heb nu meerdere mailtjes verstuurd en ontvangen, Ik heb helaas geen bergen met poen over om grote verzamelingen op-te-kopen, Ik weet niet of jij hierin geintereseerd bent?
maar ik zal in elk geval alles bewaren en naar je doorsturen als ik ergens geen interesse bij heb
pi_44197706
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:00 schreef Roellie80 het volgende:
Damn Claudiu,

Als ik toen in '93 had geweten wat je er nu voor krijgt
maarja, zo werkt het altijd
Nou ja 1 troost, alleen Unlimited is (heel even) in Nederland te koop geweest, wat ik wel heb meegemaakt zijn black lotussen boosterfris voor 100 gulden bij onze plaatselijke sigarenboer...vond het toen veel te veel geld..tja wist ik veel dat ik later handelaar zou worden in die dingen :S
pi_44206943
U heeft mail
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  woensdag 6 december 2006 @ 22:06:28 #42
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44208547
Ik heb nog een ongesorteerde doos van ongeveer 1000 kaarten schat ik. Mail me even op mijn email in mijn profiel als je toevallig interesse hebt. Ik heb ook mijn complete raresmap en iets duurdere raresmap te koop. Ik woon in omgeving Utrecht en ik heb een auto, dus vervoer is geen probleem.

Ik kan je alles wel laten zien want ik heb geen tijd voor handel en ik wil er graag vanaf. Ik doe er namelijk niks meer mee en ik kan er hopelijk nog wat geld uithalen.

Als je interesse hebt in de wat duurdere rares. Dat zijn duals, candelabra of tawnos, en bijna complete Tempest set (intuition, verdant force etc) en nog een aantal die ik zo niet meer weet.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_44208631
Sorry hoor, maar volwassenen die dat soort kaartjes verzamelen
  woensdag 6 december 2006 @ 22:13:43 #44
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44208868
Oja, Sol rings, demonic tutors, maze of ith, BoP etc. heb ik ook nog een aantal liggen.

Ik ben me er overigens van bewust wat de waarde is, maar ik wil er vanaf dus vooral voor de common/uncommons vraag ik niet veel, en voor de rares vraag ik in een grote deal ook veel minder dan de losse verkoop waarde. Puur omdat ik het zonde vind om te laten verstoffen, en geen tijd heb voor losse verkoop.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 6 december 2006 @ 22:14:56 #45
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44208933
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Sorry hoor, maar volwassenen die dat soort kaartjes verzamelen
Sorry hoor, maar volwassenen die handel drijven in kaarten die echt serieuze waardes kunnen hebben, en waar je winst op kan maken
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_44210861
Barcaconia heb je ook ff gemaild
Zo niet.. dan toch!
pi_44211356
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:43 schreef NrSiX het volgende:
Barcaconia heb je ook ff gemaild
whehe, toch ff kaartjes scoopen

laat het ff weten als het te ver rijden is
anders kan je mij mailen Barcaconia op Roellie 80 @ hotmail.com

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2006 10:46:57 ]
pi_44211391
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Sorry hoor, maar volwassenen die dat soort kaartjes verzamelen
reageer dan niet
godse duidelijk hoppa!
pi_44211950
ik heb ook nog veel van die rotzooi liggen, zal morgen even foto's maken en posten. emailen mag naar desonnaville AT gmail.com
pi_44211999
Amersfoort, een schoenendoos vol kaarten.

Vooral commons, en enkele rare's. Veel landkaarten, dat wel.
Ongesorteerd, en nu ligt het hier vrij hard te verstoffen. Als je wilt kan ik een lijstje maken met de rare's, óf je kan langskomen (of omgekeerd), zodat je de stapel kunt bekijken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44215386
geen tijd gehad voor foto of lijst... vanavond nieuwe poging!
pi_44216338
* NrSiX heeft ook even een mail de deur uit gedaan.
Zo niet.. dan toch!
pi_44216791
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:30 schreef Roeland1987 het volgende:
ik heb ook nog veel van die rotzooi liggen, zal morgen even foto's maken en posten. emailen mag naar desonnaville AT gmail.com
gemaild
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:32 schreef Nosh het volgende:
Amersfoort, een schoenendoos vol kaarten.

Vooral commons, en enkele rare's. Veel landkaarten, dat wel.
Ongesorteerd, en nu ligt het hier vrij hard te verstoffen. Als je wilt kan ik een lijstje maken met de rare's, óf je kan langskomen (of omgekeerd), zodat je de stapel kunt bekijken.
Ik kom dagelijks langs A'foort, ik kom graag binnenkort een keertje langs om het te bekijken
Als je eens lijstje zou kunnen maken van de rares zou dat heel mooi zijn en heb ik een indicatie van de waarde

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2006 10:45:22 ]
pi_44220646
Ik heb ook nog wel wat liggen...
pi_44220796
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:11 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik heb ook nog wel wat liggen...
graag ontvang ik een mailtje van je
Roellie 80 @ hotmail.com
pi_44224106
Heb ook nog een stapeltje liggen, hoe kan je zien of er rares tussen zitten?
pi_44224667
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef IJsVogel het volgende:
Heb ook nog een stapeltje liggen, hoe kan je zien of er rares tussen zitten?
dat is een beetje afhankelijk hoe oud de kaarten zijn
Bij de oudere sets is het niet zichbaar, bij de nieuwe sets kan je dit zien door ge kijken naar het icoontje midden-rechts op de kaart. Dit icoontje geeft aan uit welke set de kaart afkomstig is.
Dit icoontje kan zwart zijn, in dit geval is het een common kaart
bij een zilver icoontje betreft het een uncommon, en een gouden icoontje voor rare

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2006 15:18:41 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 december 2006 @ 15:19:20 #58
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44224849
* Dark_Angelus zal vanavond even foto's maken.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 7 december 2006 @ 15:42:53 #59
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44225401
Same here
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44225499


goed bezig mensen,

Ik ben vanaf begin deze avond een paar dagen niet erg regelmatig online en dus ook niet vaak op Fok!
iedereen die van z'n kaarten af wil kan mij mailen op Roellie 80 @ hotmail.com

Graag even je woonplaats in het mailtje vermelden zodat ik een beetje kan inschatten of het de moeite is
pi_44225987
heb ook nog aardig wat liggen....
voor weinig mag je het wel overnemen. Heb geen tijd om een lijstje te maken
pi_44226447
Btw Roellie80 als je nog wat "afdankertjes" hebt moet je het maar ff laten weten :p doe eerst maar via pm
Zo niet.. dan toch!
pi_44226648
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:22 schreef NrSiX het volgende:
Btw Roellie80 als je nog wat "afdankertjes" hebt moet je het maar ff laten weten :p doe eerst maar via pm
doe ik natuurlijk
voor jou hetzelfde
  donderdag 7 december 2006 @ 16:56:56 #64
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_44227836
Ik heb nog een tekendoos vol, wel mee gespeeld 3 jaar terug, maar na verhuizing niks meer mee gedaan. Ik geloof niet dat er veel rare's ofzo tussen zaten, kzal dadelijk even voor je kijken. Maar het goede nieuwe: Ik woon ook in Amersfoort. Dus stuur maar een PM als je intresse hebt.
pi_44227962
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:56 schreef Spec87 het volgende:
Ik heb nog een tekendoos vol, wel mee gespeeld 3 jaar terug, maar na verhuizing niks meer mee gedaan. Ik geloof niet dat er veel rare's ofzo tussen zaten, kzal dadelijk even voor je kijken. Maar het goede nieuwe: Ik woon ook in Amersfoort. Dus stuur maar een PM als je intresse hebt.
goed nieuws
Ik kan anders zometeen nog wel ff langsrijden?
  donderdag 7 december 2006 @ 17:07:48 #66
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_44228187
Ik zoek ze eerst wel even uit, kweet niet of ik vanavond tijd heb, maar anders stuur ik je ddl wel een mailtje of post ik hier weer.
pi_44228203
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:07 schreef Spec87 het volgende:
Ik zoek ze eerst wel even uit, kweet niet of ik vanavond tijd heb, maar anders stuur ik je ddl wel een mailtje of post ik hier weer.
toppie
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 december 2006 @ 17:11:09 #68
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44228293
Zo we pakken de collectie er eens bij, in de loop der avond zal ik wel proberen een lijstje te maken.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44228514
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo we pakken de collectie er eens bij, in de loop der avond zal ik wel proberen een lijstje te maken.
Zou tof zijn als je die kan mailen
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 december 2006 @ 17:20:02 #70
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44228615
Weet je wat we ook kunnen doen vanavond, gewoon alles even voor de webcam. Dan kan je gelijk zoiets hebben van aaah dat is wat. Of niet natuurlijk

Ik heb vanavond wel de tijd!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44228731
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weet je wat we ook kunnen doen vanavond, gewoon alles even voor de webcam. Dan kan je gelijk zoiets hebben van aaah dat is wat. Of niet natuurlijk

Ik heb vanavond wel de tijd!
whehe

dat gaat echt niet opschieten volgens mij.. en heb vanavond ook niet heel lang de tijd.
Als je de rare kaarten kan onderscheiden van de rest en hier een lijstje van kan maken dan kan ik je wel een bod op doen
pi_44228733
Roellie, ik zoek ze kaarten nu voor je uit. Vanavond heb je een pm, met de rare's.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 december 2006 @ 17:24:20 #73
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44228760
Verdomme moet ik alle rare's uitzoeken

Nooou, vooruit
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44229073
goed bezig mensen

Ik hoop dat ik nog een beetje geld overhoud deze maand
pi_44229431
ik heb nog zo'n blacker lotus of zoiets. is dat nog iets waard, ik dacht dat dat een dure kaart was.
pi_44231313


valt toch tegen,
maar is ook niet zo gek; blacker lotus is niet legal
Je zou m alleen mogen spelen als je deze specifieke set speelt, maar dat doet ook niemand
  donderdag 7 december 2006 @ 21:05:29 #77
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_44233507
You've got mail!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 december 2006 @ 21:10:37 #78
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44233617
Ah ik heb foto's van mijn rare kaarten.









[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 7 december 2006 @ 22:21:59 #79
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44235859
Oe een black lotus wil ik trouwens wel hebben. Nostalgie enzo.. heeft iemand er 1 in de aanbieding??
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 7 december 2006 @ 22:50:43 #80
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44236486
Bij deze deel 1 van de beloofde foto's. Klik op de links om de tekst wat beter te kunnen lezen


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 7 december 2006 @ 22:55:04 #81
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44236610
Deel 2, wat oudere kaarten.
Klik op de links om de tekst wat beter te kunnen lezen


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 7 december 2006 @ 23:00:55 #82
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44236767
Complete serie: Alliances
Complete serie: Chronicles
Bijna complete serie (op 1 land na): Ice Age


Link naar originele foto
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44236946
Je hebt inmiddels bericht!

(even mijn post er tussenuit gehaald, want ik voelde me zo lullig tussen al die mappen )
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 7 december 2006 @ 23:09:06 #84
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44236983
4 mint Kird Apes

En 79 kaarten in het Italiaans. (Uitwisseling naar Italie en je ziet dat ze daar ook Magic kaarten verkopen ) Een paar voorbeelden.


Klik op de links om de tekst wat beter te kunnen lezen


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 23:12:22 #85
45833 crew  Fogel
pi_44237070
Ik heb ook nog een doos staan, ben rond 4th edition/ice age gestopt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 7 december 2006 @ 23:13:38 #86
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44237094
Hier mijn laatste speel-deck. Leuk om terug te vinden


Link naar originele foto
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 7 december 2006 @ 23:14:42 #87
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44237114
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:07 schreef Nosh het volgende:
Je hebt inmiddels bericht!

(even mijn post er tussenuit gehaald, want ik voelde me zo lullig tussen al die mappen )
Sorry, ik ben nog druk aan het fotograferen en paint shoppen
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 7 december 2006 @ 23:15:47 #88
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44237138
Oeh, leeft dat nog ja?
Ik heb hier nog een deckje liggen met Jester's caps, Sorceress Queen's, draakjes, Royal Assasins, Icy Manipulators, Sol Ring, Clone, Bad Moon, etc. .
Ik ben gestopt toen ze begonnen met die series waar het logootje een kleur had waaraan je kon zien of het een common, uncommon of rare was .

[ Bericht 32% gewijzigd door bleiblei op 07-12-2006 23:26:49 ]
  donderdag 7 december 2006 @ 23:21:52 #89
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44237264
Deel 6: Naar schatting een ruime kilo kaarten. Vooral Mirage, Alliances en 5th(?) of 4th edition, en Chronicles:


Link naar originele foto


Link naar originele foto
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 7 december 2006 @ 23:32:45 #90
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44237513
Wederom iets van een kilo, vooral Mirage, Alliances, 5th. Volgens mij zijn dit de unsorted uncommons/rares. In doos en uit doos. Plus nog een apart stapeltje rares (volgens mij) (eerste foto's)


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto


Link naar originele foto
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  Forum Admin donderdag 7 december 2006 @ 23:33:51 #91
58651 crew  murp
murp
pi_44237549
heeft iemand the black lotus voor mij?
  donderdag 7 december 2006 @ 23:34:55 #92
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44237575
En als laatste en achtste post de mededeling dat bij mijn ouders op zolder nog een grote bak staat met iets van (gokje) anderhalve kilo kaarten uit de 4th edition en Ice Age.

Dus wie wat leuks ziet, kom maar met een voorstel
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  Forum Admin donderdag 7 december 2006 @ 23:36:48 #93
58651 crew  murp
murp
pi_44237623
sommige kaarten zijn reuzeduur!
pi_44238069
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:21 schreef _Flash_ het volgende:
Oe een black lotus wil ik trouwens wel hebben. Nostalgie enzo.. heeft iemand er 1 in de aanbieding??
voor 1500 euro weet ik er wel eentje voor je.

wat vraag je trouwens voor al je kaarten?
  vrijdag 8 december 2006 @ 08:50:43 #95
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44241466
Als ik snel even reken kom ik op 510 euro voor *alle* kaarten bij elkaar.

Rond maar af naar 500.


Edit: Der zit voor sommige zaken als het deck ook wat emotionele waarde in. Wil je iets specifieks, dan kunnen we vast wel een mooie deal maken.

[ Bericht 43% gewijzigd door _Flash_ op 08-12-2006 09:59:11 ]
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44242534
Ik heb hier ook nog wat kaartjes liggen waar ik niks meer mee doe. Heb nooit echt veel gespeeld, dus het is niet zo'n hele grote verzameling. Maar als iemand er nog belang bij heeft, bied maar. Kan ook geruild worden of zo tegen een eyetoy of singstar microfoons voor de ps2. Heb iets van 110 common kaartjes, en de volgende uncommens en rares:

Rares:
- Xantid Swarm
- Copperhoof Vorrac
- Insist
- Gangrenous Goliath
- Krosan Cloudscraper
- Forgotten Ancient

En de uncommons:
- Venomspout Brackus
- Wirewood Hivemaster
- Symbiotic Beast (gekleurd)
- Wirewood Symbiote
- Aphetto Vulture
- Broodhatch Nantuko
- Symbiotic Beast
- Bloodline Shaman
- Airdrop Condor
- Aphetto Grifter
- Chain of Vapor
pi_44244442
heb wat leuke dingen gezien.. vanmiddag even beter kijken
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:03:43 #98
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44252101
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:50 schreef _Flash_ het volgende:
Als ik snel even reken kom ik op 510 euro voor *alle* kaarten bij elkaar.

Rond maar af naar 500.


Edit: Der zit voor sommige zaken als het deck ook wat emotionele waarde in. Wil je iets specifieks, dan kunnen we vast wel een mooie deal maken.
Heb je nog een Sol Ring en Clone?
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:17:22 #99
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44252544
Clone niet dacht ik, Sol Ring wel en ook nog een tweede Sol Ring maar die is wel in het Italiaans
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44253230
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:42 schreef Roellie80 het volgende:
Woon je midden in Nederland en heb je toevallig nog kaarten waar je toch niks mee doet,
Ik geef je er al snel een paar tientjes voor
Tientjes niet, maar je mag de hele zwik hebben voor duizend euro.
Ik heb één verhuisdoos vol met Magic The Gathering kaarten, vanaf Unlimited tot en met Ice Age met uizondering van Arabian Nights en een paar rare Antiquities. Geen lotuses en moxes, maar nog wel een Psionic Blast. In een stuk of vijftien decks zitten nagenoeg alle rares in verwerkt zoals bijvoorbeeld alle dubbellandjes, vesuvan doppelgangers, Mishra's Workshop, alle vier factories, etc. etc. Mail me maar als je interesse hebt om langs te komen met een pak geld.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:08:57 #101
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44254436
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef _Flash_ het volgende:
Clone niet dacht ik, Sol Ring wel en ook nog een tweede Sol Ring maar die is wel in het Italiaans
En dubbellandjes? Mountains en van die landjes voor "zwart" .
Wel de echte, niet die onzin die tapped in play komt .
En wat wil je der voor hebben?
1 Sol Ring (niet die italiaanse onzin) wil ik misschien wel.
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:53:31 #102
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44278370
Ik wist niet dat dat nog zo veel geld waard was zeg. Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen thuis.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_44279306
Ik heb hier nog een Mox Jet liggen uit unlimited, near mint. iemand interesse?
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:37:47 #104
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_44281042
Ik heb nog een colourless deck van 63 kaarten voor je liggen, zitten zelfs in plastic hoesjes.
Zitten een aantal bonesplitters in, een paar daru stingers en 20 land (plains).
Alles in nette staat.

Rare's:
Loxodon Punisher (3x)
Aven Brigadier (2x)
Gustcloak Savior (2x)
En een Angel of Retribution.

Uncommons:
Auriok Bladewarden (3x)
Daru Warchief (2x)
Loxodon Warhammer (2x)
White Knight (2x)
Fireshrieker
Cloudreach Gavalry
Gustcloak Skirmisher
Aven Warhawk
Serra's Embrace
Emissary Of Hope

Woon in Veenendaal dus dat is niet ver Laat me horen of je interesse hebt.
  zondag 10 december 2006 @ 13:32:01 #105
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44299809
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:08 schreef bleiblei het volgende:

[..]

En dubbellandjes? Mountains en van die landjes voor "zwart" .
Wel de echte, niet die onzin die tapped in play komt .
En wat wil je der voor hebben?
1 Sol Ring (niet die italiaanse onzin) wil ik misschien wel.
In de Ice Age verzameling zitten volgens mij twee soorten dual lands. Pain lands en de soort die tapped in play komt. (Dacht ik.) Zie verder de foto's die ik geplaatst heb. Ik heb ook nog wat kaartjes uit de revised (3rd edition), veel commons uit de 4th en ice age. (Ben nu bij mijn ouders en neem die kaarten ook maar mee naar mijn eigen huis.)

Sol Ring (is mee gespeeld, zie die foto van dat deck) mag je voor 5 euro hebben, inc verzenden.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  zondag 10 december 2006 @ 15:24:27 #106
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_44303861
ik woon in rotterdam en heb wel wat kaarten , (halve schoenendoos vol ofzo).
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zondag 10 december 2006 @ 16:06:46 #107
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44305092
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

In de Ice Age verzameling zitten volgens mij twee soorten dual lands. Pain lands en de soort die tapped in play komt. (Dacht ik.) Zie verder de foto's die ik geplaatst heb. Ik heb ook nog wat kaartjes uit de revised (3rd edition), veel commons uit de 4th en ice age. (Ben nu bij mijn ouders en neem die kaarten ook maar mee naar mijn eigen huis.)

Sol Ring (is mee gespeeld, zie die foto van dat deck) mag je voor 5 euro hebben, inc verzenden.
ik bedoel deze dual land.

En een howling mine, hoeveel wil je daarvoor?
pi_44305219
Hier wat in m'n oude map zit. Het is niet veel maar ja:
http://members.chello.nl/r.hof3/files/magic.xls

Ik heb ook nog een schoenendoos vol met commons vanaf Fourth edition t/m invasion geloof ik.
  FOK!fotograaf zondag 10 december 2006 @ 16:58:46 #109
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44306694
Tof topic!
Vooral door die foto's ga ik toch maar weer eens in mijn collectie kijken... Ik heb echt belachelijk veel...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_44306871
Voor de liefhebber, aangezien dit een centraal topic begint te worden:

18 rare's:
- Aurification
- Caller of the Claw
- Coat of Arms
- Cryptic Gateway
- Day of the Dragons
- Elvish Vanguard
- Glarecaster
- Grim Reminder
- Howling Mine
- Loxodon Punisher
- Mischievous Quanar
- Parallel Thoughts
- Soul Foundry
- Silvos, Rogue Elemental
- Silent Specter
- Tangleroot
- Vizzerdrix (x2)

Verder:
- 80 uncommons
- 207 commons.
- 154 landkaarten

En als extra, het World Championship deck van Wolfgang eder.
http://www.wizards.com/magic/displaythemedeck.asp?set=worldchampionshipdecks2003&decknum=3
Kaarten zijn natuurlijk niet geldig voor wedstrijden (handtekening staat op iedere kaart), maar daarom is het ook extra.

PM even als je het hele zooitje wilt zien, of over wilt nemen. Hoeveel het waard is zou ik niet weten, maar ik hoef er niet veel voor te hebben. Eigenlijk.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44307419
Heb ook nog een stapel van zo'n 20 cm hoog uncommons gevonden ergens in de kast. Die zijn ook over te nemen.
  maandag 11 december 2006 @ 09:05:36 #112
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44320212
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

ik bedoel deze dual land.
Nope heb ik helaas niet
quote:
En een howling mine, hoeveel wil je daarvoor?
5 euro inc. Als je die sol ring er ook bij neemt krijg je ze samen voor 9 euro inc, mooi in plastic hoesje.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  maandag 11 december 2006 @ 09:07:15 #113
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44320241
Hoe zet men "PM" aan?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44320284
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:07 schreef _Flash_ het volgende:
Hoe zet men "PM" aan?
http://messages.fok.nl/settings.php

' Berichten van iedereen kunnen ontvangen' aanvinken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 11 december 2006 @ 09:20:39 #115
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44320446
Thanks je hebt bericht
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44321339
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:50 schreef _Flash_ het volgende:
Als ik snel even reken kom ik op 510 euro voor *alle* kaarten bij elkaar.

Rond maar af naar 500.


Edit: Der zit voor sommige zaken als het deck ook wat emotionele waarde in. Wil je iets specifieks, dan kunnen we vast wel een mooie deal maken.
Ik kom graag binnenkort even bij je kijken
pi_44321354
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:15 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, leeft dat nog ja?
Ik heb hier nog een deckje liggen met Jester's caps, Sorceress Queen's, draakjes, Royal Assasins, Icy Manipulators, Sol Ring, Clone, Bad Moon, etc. .
Ik ben gestopt toen ze begonnen met die series waar het logootje een kleur had waaraan je kon zien of het een common, uncommon of rare was .
Oeh, en dat verkoop je ook ?
pi_44321415
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:51 schreef Wappie_the_Wolf het volgende:
Ik heb hier ook nog wat kaartjes liggen waar ik niks meer mee doe. Heb nooit echt veel gespeeld, dus het is niet zo'n hele grote verzameling. Maar als iemand er nog belang bij heeft, bied maar. Kan ook geruild worden of zo tegen een eyetoy of singstar microfoons voor de ps2. Heb iets van 110 common kaartjes, en de volgende uncommens en rares:

Rares:
- Xantid Swarm
- Copperhoof Vorrac
- Insist
- Gangrenous Goliath
- Krosan Cloudscraper
- Forgotten Ancient

En de uncommons:
- Venomspout Brackus
- Wirewood Hivemaster
- Symbiotic Beast (gekleurd)
- Wirewood Symbiote
- Aphetto Vulture
- Broodhatch Nantuko
- Symbiotic Beast
- Bloodline Shaman
- Airdrop Condor
- Aphetto Grifter
- Chain of Vapor
Hey, ook bedankt voor de moeite
Helaas zie ik niet iets echt boeiends. Ik denk dat je nooit meer dan ¤10 voor je kaartjes kan krijgen, Geen idee wat die ps2 mic's kosten, maar dan heb je een indicatie
pi_44321452
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik heb hier nog een Mox Jet liggen uit unlimited, near mint. iemand interesse?


Heb je misschien foto's?? Ik ben erg benieuwd naar de status v/d kaart
Bij een mint conditie bied ik alvast ¤100
pi_44321556
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:37 schreef Noisemaker het volgende:
Ik heb nog een colourless deck van 63 kaarten voor je liggen, zitten zelfs in plastic hoesjes.
Zitten een aantal bonesplitters in, een paar daru stingers en 20 land (plains).
Alles in nette staat.

Rare's:
Loxodon Punisher (3x)
Aven Brigadier (2x)
Gustcloak Savior (2x)
En een Angel of Retribution.

Uncommons:
Auriok Bladewarden (3x)
Daru Warchief (2x)
Loxodon Warhammer (2x)
White Knight (2x)
Fireshrieker
Cloudreach Gavalry
Gustcloak Skirmisher
Aven Warhawk
Serra's Embrace
Emissary Of Hope

Woon in Veenendaal dus dat is niet ver Laat me horen of je interesse hebt.
Hey, Ook jij bedankt voor het intikken van je deck, maar helaas ook hier weinig waarde (qua speelbaarheid en geld-waarde), en niet wat ik zoek, Misschien dat iemand anders hier nog interesse heeft
pi_44321659
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef geelkuikentje het volgende:
Hier wat in m'n oude map zit. Het is niet veel maar ja:
http://members.chello.nl/r.hof3/files/magic.xls

Ik heb ook nog een schoenendoos vol met commons vanaf Fourth edition t/m invasion geloof ik.
Ik geef je ¤35 voor al die matige rare's en het schoenendoosje
pi_44321681
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Hey, ook bedankt voor de moeite
Helaas zie ik niet iets echt boeiends. Ik denk dat je nooit meer dan ¤10 voor je kaartjes kan krijgen, Geen idee wat die ps2 mic's kosten, maar dan heb je een indicatie
dat is jmmr. Had ook niet verwacht dat het veel zou zijn... Maar heb ondertussen de mics al gevonden. Als iemand nog belang heeft bij deze kaarten: ¤ 10.- voor het stapeltje met hoesjes
  maandag 11 december 2006 @ 10:52:44 #124
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44322329
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:09 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik kom graag binnenkort even bij je kijken
Is best. Ik stuur je wel even een PM.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44349111
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:06 schreef bleiblei het volgende:

ik bedoel deze dual land.
Die heb ik, alle tien. Ik heb alle dual lands alsmede alle special lands uit Legends, Fallen Empires, Ice Age en Antiquities. Zelfs nog speciale die je alleen bij de boeken kreeg genaamd Arena. Doe maar een bod.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_44349501
ik heb er ook een pak liggen. 15einc verzenden
pi_44350435
Check anders mijn topic
[TK]1600 Magic the Gathering
Of pm me, kunnen we overleggen welke kaarten je zoekt.
pi_44350664
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Die heb ik, alle tien. Ik heb alle dual lands alsmede alle special lands uit Legends, Fallen Empires, Ice Age en Antiquities. Zelfs nog speciale die je alleen bij de boeken kreeg genaamd Arena. Doe maar een bod.
Maar ik heb niet zoveel geld
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:03:04 #129
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44350726
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:00 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Maar ik heb niet zoveel geld
Ik ook niet momenteel .
Op Ebay zie ik ze vanaf een dollar of 13, 14.
Hoeveel Underground Sea's heb je, Belvedere?
pi_44350757
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:08 schreef outcast_within het volgende:
ik heb er ook een pak liggen. 15einc verzenden
heb je misschien een indicatie van het aantal kaarten, en graag ook een paar kaarten noemen
pi_44350794
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef Ulreazj het volgende:
Check anders mijn topic
[TK]1600 Magic the Gathering
Of pm me, kunnen we overleggen welke kaarten je zoekt.
Heb je de link?
pi_44350809
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik ook niet momenteel .
Op Ebay zie ik ze vanaf een dollar of 13, 14.
Hoeveel Underground Sea's heb je, Belvedere?
ja, voor een goede stukprijs wil ik ook wel duallands
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:45:34 #133
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44351797
Ik heb je gister een PM gestuurd Roellie, is die aangekomen?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44351852
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef _Flash_ het volgende:
Ik heb je gister een PM gestuurd Roellie, is die aangekomen?
helemaal

sorry, had nog niet gereageerd.
Wat zeg je ervan om dit rond nieuwjaar te plannen? dan heb ik wat meer tijd

Groetjes
pi_44351868
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

heb je misschien een indicatie van het aantal kaarten, en graag ook een paar kaarten noemen
niks bijzonders volgens mij en +/-1000
pi_44351986
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:47 schreef outcast_within het volgende:

niks bijzonders volgens mij en +/-1000
¤15 inc verzenden, prima
stuur me anders een PM
pi_44352090
Ik zal ze even zoeken
pi_44352617
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik ook niet momenteel .
Op Ebay zie ik ze vanaf een dollar of 13, 14.
Hoeveel Underground Sea's heb je, Belvedere?
1. Ik heb dit soort kaarten gebruikt in mijn Highlander Deck. Er zit maar één kaart van elk in, maar het hele deck is naar het schijnt rond de 200-400 euro waard Ik heb ook nog een artifact deck met voornamelijk antiquities meuk (Urza's Workshop, vier (verschillende!) Mishra's Factories) en een blauw clone deck met vier Vesuvan Doppelgangers en vier clones. Ik zal kijken of ik er van de week foto's van kan maken.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 december 2006 @ 12:16:33 #139
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44352649
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite
Helaas zit er niet iets tussen waar ik wat mee kan
Prima
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 13 december 2006 @ 16:52:24 #140
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44396961
M'n Sol Ring en Howling Mine zijn verkocht.

Ik heb nog twee Force of Will's te koop. Tientje per stuk, incl verzenden.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44397103
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef _Flash_ het volgende:
M'n Sol Ring en Howling Mine zijn verkocht.

Ik heb nog twee Force of Will's te koop. Tientje per stuk, incl verzenden.
en da's alles wat je nog hebt?
ik wil die FoW's wel hebben, maar waarschijnlijk nog wel meer
  woensdag 13 december 2006 @ 17:01:24 #142
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44397294
Om van mijn (un)commons af te komen:

10 verschillende magic kaarten voor 50 cent. (plus 0,39 verzendkosten)

Je kan zelf aangeven waar je voorkeur naar uit gaat. Serie, kleur, soort (toverspreuk, monster, artifact etc). Of gemengd. Whatever Ik kan vast wel een leuk setje voor je samenstellen.

Stuur me een PM als je interesse hebt.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 13 december 2006 @ 17:05:39 #143
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44397434
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:56 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

en da's alles wat je nog hebt?
ik wil die FoW's wel hebben, maar waarschijnlijk nog wel meer
Haha nee, zie de foto's eerder in dit topic. Ik heb nog wel heel wat kaarten over. Maar ik zag toevallig op een site dat force of will wel gewild is voor zo'n prijs. Vandaar dat ik die nog even benadruk

Je bent welkom hoor voor een kop koffie en een uurtje kaarten uitzoeken.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44397542
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:05 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Haha nee, zie de foto's eerder in dit topic. Ik heb nog wel heel wat kaarten over. Maar ik zag toevallig op een site dat force of will wel gewild is voor zo'n prijs. Vandaar dat ik die nog even benadruk

Je bent welkom hoor voor een kop koffie en een uurtje kaarten uitzoeken.
toppie
dan mag je die Fow's alvast appart leggen
  woensdag 13 december 2006 @ 17:44:58 #145
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44398806
Ik heb even weinig tijd voor foto's, maar ze komen er aan. Ik heb mijn rare-map nog even bekeken en de wheel of fortune, maze of ith, duals, candelabra of tawnos enzo zitten er nog in, dus zijn te koop
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 13 december 2006 @ 17:57:42 #146
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44399207
Ik heb even tijd gevonden voor foto's, maar ik ben de kabel van mijn telefoon kwijt. Die komen later nog. Hier de lijst toch even compleet:

Maze of Ith
Llanowar Elves (Beta)
Phyrexian Processor (2x)
Scrubland
Candelabra of Tawnos
Plateau
Badlands (Duits)
Wheel of Fortune
Power Artifact
Demonic Tutor
Sol Ring
Coat of Arms
Lifeline
Metalworker (3x)
Copy Artifact (2x)
Howling Mine (2x)
Underground River
Helm of Awakening (3x)

Daar nog een hoop andere rares bij die minder goed zijn. Die staan straks op de foto.

Ook nog:
7x Capsize
4x Hymn to Tourach
Xx Rancor
Xx Llanowar elves (andere series)
Xx Fyndhorn Elves

Etc.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 13 december 2006 @ 18:06:07 #147
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_44399445
oeh rancor wat wil je daarvoor hebben?
derp
  woensdag 13 december 2006 @ 18:10:06 #148
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_44399545
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik heb hier nog een Mox Jet liggen uit unlimited, near mint. iemand interesse?
daar heb ik wel interesse in
derp
pi_44402175
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb even tijd gevonden voor foto's, maar ik ben de kabel van mijn telefoon kwijt. Die komen later nog. Hier de lijst toch even compleet:

Maze of Ith
Llanowar Elves (Beta)
Scrubland
Candelabra of Tawnos
Plateau
Badlands (Duits)
Power Artifact
Demonic Tutor
Sol Ring
Lifeline
Metalworker (3x)
Copy Artifact (2x)
Howling Mine (2x)
Underground River
oeh!
wat een geile lijst..
wat moet bovenstaande lijstje kosten?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2006 19:47:15 ]
  woensdag 13 december 2006 @ 19:55:38 #150
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44402677
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:08 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

toppie
dan mag je die Fow's alvast appart leggen
We kunnen wel vast een deal maken voor die 2x Force of Will. (Zijn trouwens NM/M)
Misschien dat dat mooi een basis is voor verdere verkopen in dit topic Dan heb ik weer incentive om wat nauwkeurigere lijsten te maken van wat ik heb liggen.

Twee tientjes incl verzenden? Als je me een PM stuurt dan handelen we het verder af.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 13 december 2006 @ 20:05:57 #151
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44402984
Nog wat kaarten die ik heb liggen (meeste zijn unplayed):
2x Mishra's Factory (4th)
Strip Mine (4th)
Sorceress Queen (5th)
2x Mana Flare (4th)
Magical Hack (3rd)
2x Stasis (4th)
Catacomb Dragon (Mirage)
Pearl Dragon (Mirage)
Thawing Glaciers (alliances)
Phyrexian Dreadnought (Mirage)
Relentless Assault (Visions)
Merieke Re Berit (Ice Age)
Helm of Obedience (alliances)
Grinning Totem (Mirage)
2x Library of Lat-Nam (alliances)
Firestorm Hellkite (Visions)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 13 december 2006 @ 20:08:36 #152
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44403056
En nog wat uit mijn wit/rode deck:

4x Lightning Bolt (2x 3rd, 2x 4th)
2x Hammer of Bogardan
Balduvian Horde
4x Serra Angel (2x 3rd, 2x 4th)
4x Swords to Plowshares (3x 3rd, 1x 4th)
Archangel
Reverse Damage (3rd)
2x Scabland (donderwolkjes-serie?)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44404087
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb even tijd gevonden voor foto's, maar ik ben de kabel van mijn telefoon kwijt. Die komen later nog. Hier de lijst toch even compleet:

Wheel of Fortune
Uit wat voor serie is deze? Is hij mint/near mint? Hoeveel vraag je hiervoor?
pi_44409770
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

We kunnen wel vast een deal maken voor die 2x Force of Will. (Zijn trouwens NM/M)
Misschien dat dat mooi een basis is voor verdere verkopen in dit topic Dan heb ik weer incentive om wat nauwkeurigere lijsten te maken van wat ik heb liggen.

Twee tientjes incl verzenden? Als je me een PM stuurt dan handelen we het verder af.
Ik wil je wel 25 incl. voor de 2 Force of Will geven.
  woensdag 13 december 2006 @ 22:44:17 #155
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44409772
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:08 schreef _Flash_ het volgende:
En nog wat uit mijn wit/rode deck:

4x Lightning Bolt (2x 3rd, 2x 4th)
2x Hammer of Bogardan
Balduvian Horde
4x Serra Angel (2x 3rd, 2x 4th)
4x Swords to Plowshares (3x 3rd, 1x 4th)
Archangel
Reverse Damage (3rd)
2x Scabland (donderwolkjes-serie?)
Donder wolkjes is Tempest als ik me niet vergis.
pi_44409800
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik heb hier nog een Mox Jet liggen uit unlimited, near mint. iemand interesse?
Ik bied 175.
  woensdag 13 december 2006 @ 23:30:57 #157
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44411558
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Uit wat voor serie is deze? Is hij mint/near mint? Hoeveel vraag je hiervoor?
Revised volgens mij, maar ik ben er al eventjes uit dus ik weet het niet zeker. Voorkant is redelijk goed, achterkant heeft wat witte randjes.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 13 december 2006 @ 23:32:55 #158
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44411624
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:40 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

oeh!
wat een geile lijst..
wat moet bovenstaande lijstje kosten?
Doe maar een bod, ik heb het liefst dat je alle uncommons en commons en andere rares (inclusief een bijna complete set tempest, met intuition enzo) erbij afneemt. Commons en uncommons is ongeveer 4 boosterboxen vol, andere rares nog een volle map.

Als je een goed bod doet op bovenstaand lijstje wil ik er overigens ook wel op ingaan hoor
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_44412316
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:45 schreef Westlife-fan het volgende:

[..]

Ik bied 175.
Minimaal 300 euro, voor minder doe ik hem niet weg.
  donderdag 14 december 2006 @ 08:25:16 #160
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_44416311
LOL ik ken heel magic the gathering gebeuren niet maar laatst zag ik bij een oud klasgenoot in zijn woning mappen vol van die dingen. Hij heeft zelfs 9 kaartjes verkocht voor 3500 euro. :S
Dat mensen zo veel geld uitgeven voor dit
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  donderdag 14 december 2006 @ 09:58:44 #161
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44417806
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:44 schreef Westlife-fan het volgende:

[..]

Ik wil je wel 25 incl. voor de 2 Force of Will geven.
Prima, als er vandaag niemand over heen gaat hebben we wat mij betreft een deal. Ik stuur je dan wel even een PM.

Edit: ze staan op marktplaats voor meer, dus je maakt een goede deal hier met mij
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44439492
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Revised volgens mij, maar ik ben er al eventjes uit dus ik weet het niet zeker. Voorkant is redelijk goed, achterkant heeft wat witte randjes.
Eigenlijk in 'slechte' conditie dus. Hoeveel vraag je er voor?
  donderdag 14 december 2006 @ 22:14:54 #163
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44440328
Ik probeer al jaren mijn gehele collectie in kaart te brengen maar het zijn er gewoonweg teveel.

Maar:

Op deze site staat ongeveer 40% van al mijn kaarten:

http://riptide.leechbak.nl/index2.php
I mean no harm
pi_44440642
Vind het geen handige site eigenlijk, die achtergrond leest ook heel irritant. Ik gebruik gewoon excel om m'n bezit in op te slaan.
http://members.chello.nl/r.hof3/files/Magicbezit.xls
vind ik handiger hoor
  donderdag 14 december 2006 @ 22:36:14 #165
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44441199
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:22 schreef geelkuikentje het volgende:
Vind het geen handige site eigenlijk, die achtergrond leest ook heel irritant. Ik gebruik gewoon excel om m'n bezit in op te slaan.
http://members.chello.nl/r.hof3/files/Magicbezit.xls
vind ik handiger hoor
Die achtergrond is lastig idd.

De XLS file heb ik helaas niet meer.
Copy-pasten is een optie.
/edit; het is ook niet meer een actieve site van me.
I mean no harm
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:28:40 #166
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44453059
Force of Wills zijn verkocht aan Westlife-fan
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44453178
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:22 schreef geelkuikentje het volgende:
Vind het geen handige site eigenlijk, die achtergrond leest ook heel irritant. Ik gebruik gewoon excel om m'n bezit in op te slaan.
http://members.chello.nl/r.hof3/files/Magicbezit.xls
vind ik handiger hoor
ook weer een stoer lijstje,
het gaat mij alleen allemaal te duur worden
pi_44459075
Ik heb al tijden niks uitgegeven aan magic. Laatst had ik een fatpack Time Spiral gekocht. Kijken wat er tegenwoordig inzit. Laatste booster was Invasion.
pi_44459108
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb al tijden niks uitgegeven aan magic. Laatst had ik een fatpack Time Spiral gekocht. Kijken wat er tegenwoordig inzit. Laatste booster was Invasion.
die time-spiral TS ofzo.. daar zitten echt veel reprints in
pi_44470877
heb ook nog aardig wat kaartjes in amsterdam liggen...

Nog op zoek naar kaarten?
pi_44530078
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:51 schreef Wappie_the_Wolf het volgende:
Ik heb hier ook nog wat kaartjes liggen waar ik niks meer mee doe. Heb nooit echt veel gespeeld, dus het is niet zo'n hele grote verzameling. Maar als iemand er nog belang bij heeft, bied maar. Kan ook geruild worden of zo tegen een eyetoy of singstar microfoons voor de ps2. Heb iets van 110 common kaartjes, en de volgende uncommens en rares:

Rares:
- Xantid Swarm
- Copperhoof Vorrac
- Insist
- Gangrenous Goliath
- Krosan Cloudscraper
- Forgotten Ancient

En de uncommons:
- Venomspout Brackus
- Wirewood Hivemaster
- Symbiotic Beast (gekleurd)
- Wirewood Symbiote
- Aphetto Vulture
- Broodhatch Nantuko
- Symbiotic Beast
- Bloodline Shaman
- Airdrop Condor
- Aphetto Grifter
- Chain of Vapor
Niemand belang bij deze prachtige kaartjes? Hoeft allemaal niet voor veel geld weg... En ze kunnen ook nog wel verstuurd worden
  maandag 18 december 2006 @ 10:04:47 #172
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44530274
Niemand nog commentaar op mijn collectie (deel van)? Other dan dat die site niet goed leesbaar is natuurlijk.
I mean no harm
pi_44530350
Ik ben momenteel even blut
pi_44547077
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:04 schreef pomtiedom het volgende:
Niemand nog commentaar op mijn collectie (deel van)? Other dan dat die site niet goed leesbaar is natuurlijk.
Als ik op land dan wel artifact klik komt er niks te voorschijn. Betekent dit dat je geen land of artifact kaarten hebt???
pi_44549301
Een kopietje van een marktplaats advertentie die niets opleverde:

het zijn 170 kaarten, waarvan 78 in een wit hoesje.
Vooral groene en zwarte kaarten, ook wel een aantal wit en blauw en rood, maar dus aardig wat forests en swamps.
bijna allemaal van torment of Odyssey series (net even opgezocht online :p)

de (volgensmij) meest waardevolle kaarten zijn :
Nantuko Blightcutter
Ashen Firebeast
Hypnox
Thought Devourer
2x Pattern of rebirth
Nantuko Cultivator
Ivy Elemental
Nimble Mongoose glimmend

De conditie is van de 78 in hoesje (o.a. alle van het lijstje hierboven) zo goedals nieuw, anderen... nouja ook bijna zo mooi

Ik wil er echt graag vanaf en kan evt wel een keer naar Utrecht CS reizen, ik kom toch dagelijks op Amsterdam CS.
  maandag 18 december 2006 @ 20:54:23 #176
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44550971
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:16 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Als ik op land dan wel artifact klik komt er niks te voorschijn. Betekent dit dat je geen land of artifact kaarten hebt???
Geen artifact lands.

Die heb ik inmiddels wel overigens van de mirrodin serie, maar die staan daar nog niet bij.
Lands zelf heb ik in overvloed.

/edit; ik zie het net. Ik heb wel land en ook artifact's (heel veel zelfs, want het is mijn favouriete type kaart om mee te spelen) maar ze staan er helaad niet bij.

[ Bericht 14% gewijzigd door pomtiedom op 18-12-2006 22:08:31 ]
I mean no harm
pi_44552290
ik kwam vandaag toevallig nog wat kaarten tegen!
Denk stuk of 100!
Alle goede zijn er volgens mij al tussen uit.
Maar je mag hem voor een laag bedrag overnemen!
pi_44552638
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:32 schreef DLevi het volgende:
ik kwam vandaag toevallig nog wat kaarten tegen!
Denk stuk of 100!
Alle goede zijn er volgens mij al tussen uit.
Maar je mag hem voor een laag bedrag overnemen!
Kijk, dat is echt een aanbieding waar men wat mee kan!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_44555492
Ik heb ook nog een flinke schoenendoos voor Magic kaarten.
welke serie het is weet ik niet (daar is het al een tijdje te lang geleden voor) wat ik wel weet: bijna alle kaarten zitten in een plactic hoesje (wat een kutwerk was dat zeg :p)

Zelf heb ik geen tijd en zin om uit te zoeken wat er precies in zit. Mensen met interesse mogen langskomen of ik wil voor een aannemelijk bedrag de hele boel per pakketpost opsturen. Langskomen kan in principe in gronignen of op verzoek in delft.

Interesse? Mail of bel. staat in mn profiel.
gr, Jasper
pi_44556457
Ik had eerst maar moeten sparen voordat ik dit topic opende
pi_44556879
ik heb ook nog een hele lading van die kaarten van zo'n 10 jaar geleden.
pi_44559232
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef Roellie80 het volgende:
Ik had eerst maar moeten sparen voordat ik dit topic opende
Ja maar die van mij zijn écht goedkoop
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:00:20 #183
104367 Thrackan
new and improved
pi_44564616
Ik heb nog een doos vol waar ik geen ruk meer mee doe, je zal het door moeten bladeren, maar ik heb er altijd redelijke decks mee kunnen bouwen... Ook een hoop transparante hoesjes dr bij.

Geef ff een reply of pmmetje als je er in geïnteresseerd bent!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:17:11 #184
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44565016
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef Roellie80 het volgende:
Ik had eerst maar moeten sparen voordat ik dit topic opende
Mwa, ikzelf heb dus 3000+ kaarten uit verschillende editiesVan Homelands en Ice Age (ook nog wat eerdere kaarten) tot de Time Spiral. Maar tegenwoordig koop ik alleen nog een stuk of drie boosterpacks als een nieuwe editie uitkomt.

De meeste kaarten die ik heb komen uit de 4th Edition (daar begon ik mee) en uit het Mirrodin-block omdat ik helemaal weg ben van artifacts.
Ik heb bijvoorbeeld de 5 kleuren combinatie compleet van life-artifacts (Throne of Bone - Crystal rod - Ivory Cup - Iron Star - Wooden Sphere)
Kaarten zoals Armageddon Clock.
Maar ook token generators zoals The Hive - Serpant Generator - Genesis Chamber

Of de ijzersterke combi Myr Incubator - Broodstar - Leonin Abunas - 2x Whispersilk cloak
In een artifact multicolordek zeer ster als combi.;

- Je brengt Leonin Abuna met een Whispersilk cloak op zich in het spel. Daardoor ijn alle artifact kaarten veilig van vijandelijke spreuken en is je Abunas (Plain-kaart) veilig van vijandelijke spreuken door de artifact kaart whispersilk cloak.
- Je brengt Broodstar met een whispersilk cloak kaart in het spel. Broodstar is waarschijnlijk bijna gratis, want er gaat 1 colorless mana vanaf per artifact in het spel. Broodstar is net zo sterk in aanval en defense als het aantal artifacts in het spel heeft trample en flying.
- je offert Myr incubator op en haalt zoveel mogelijk artifactkaarten uit je library die vervolgens allemaal 1/1 Myr artifact creature tokens worden.

Het gevolg is dat je misschien wel 50 artifactkaarten op tafel hebt liggen die niet door spreuken kunnen worden vernietigd. Je broodstar is dan ook gewoon een vliegend 50-50 monster met trample en kan in 1 keer een tegenstander de grond in boren.

Mwa, je moet natuurlijk wel een myr incubator, een broodstar en een Abunas in je dek hebben zitten die zijn iets moeilijker te vinden.
I mean no harm
pi_44581938
Is er hier op FoK! eigenlijk een algemeen topic over Magic? (Zo niet is het misschien een idee???)
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:49:14 #186
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_44582432
ik zal hier binnenkort ook even een zooi kaarten plaatsen. Ik speel niet meer, maar bewaar wel alles van Forest en Mountain. De rest doe ik de deur uit. Heb nog wel wat royal assassins liggen enzo.
  woensdag 20 december 2006 @ 09:55:23 #187
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44590857
Ik wil even melden dat mijn deals met bleiblei, Westlife-fan en Nosh naar tevredenheid zijn verlopen.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 20 december 2006 @ 09:56:44 #188
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44590885
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:55 schreef _Flash_ het volgende:
Ik wil even melden dat mijn deals met bleiblei, Westlife-fan en Nosh naar tevredenheid zijn verlopen.
Idem dito .
Netjes verpakt en snel geregeld .
  woensdag 20 december 2006 @ 10:24:48 #189
104367 Thrackan
new and improved
pi_44591513
complete doos mag weg voor 20-25 euro of een hoger bod natuurlijk :/

het zijn allemaal kaarten waarmee gespeeld is, geen puntgave, maar voor het merendeel wel goed uitziend. bevat zowel rares, uncommons als commons.
d'r zit ook nog ergens een franse kaart tussen, geen idee hoe ik daar aan ben gekomen

timespan varieert van enkele legends/ice age kaarten, tempest, stronghold e.d, vooral fourth/fifth/sixth, wat urza's tot en met torment (laatste boosters die ik gekocht heb)

voordat je nu gaat kwijlen, de oudste kaarten zijn niet in de beste staat, maar wel lees- en speelbaar. totaal aantal moet ik nog ff nakijken, maar de stapel (als ik me goed herinner, ERG lang niks mee gedaan) is ergens 40-50 cm hoog (zonder hoesjes dus) (EN BLIJFT NIET STAAN )

hoesjes krijg je dr gewoon bij, heb ik toch niks aan
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_44593720
Zitten er nog leuke kaarten tussen de Ice Age/4th/5th/6th/Legends bij? Misschien interesse...
  woensdag 20 december 2006 @ 12:04:45 #191
104367 Thrackan
new and improved
pi_44594211
zou ik moeten kijken als ik thuis ben (zit op stage )

ik heb sowieso nog geen compleet overzicht omdat ik onwijs lang niks meer heb gedaan met die dingen, zal de rares wel ff posten en leuke uncommons zodra ik daar tijd voor heb...
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_44594684
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:35 schreef uppie83 het volgende:
Is er hier op FoK! eigenlijk een algemeen topic over Magic? (Zo niet is het misschien een idee???)
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_44595243
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:23 schreef uppie83 het volgende:
regel dat
pi_44595574
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  woensdag 20 december 2006 @ 13:33:29 #195
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44596713
Zijn er nog mensen met Will-o the wipsen? .
Of een Vesuvan Doppelganger?
Ik zie net op die magicsite gepost in het andere topic dat die "maar" 9,50 zijn in die winkel.
Ik heb er ooit 1 verkocht voor 40 gulden (Revised ja ).
  woensdag 20 december 2006 @ 13:53:29 #196
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_44597339
Ik heb hier nog een NM Library of Alexandria liggen die weg mag.
Overigens weet ik wat ie waard is, dus doe wel een realistisch bod.
pi_44604975
kheb nog een squirrel deckje liggen en een hoop zooi van mirrodin/darksteel. noem maar een bedrag dan kijk ik of het de moeite waard is om uit de kast te trekken.
pi_44605528
Ik heb 5 play setjes Badlands , heb al 3 jaar niet gespeeld
[10/05 Joe Satriani] [11/05 Roger Waters] [29/05 Flogging Molly] [30/05 Pinkpop] [11/06 Airbourne] [27/06 Graspop] [15/08 Lowlands]
Oops!
pi_44606406
Misschien stomme vraag, maar wat moet je met 20 badlands? 4 is toch genoeg?
pi_44613484
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:33 schreef geelkuikentje het volgende:
Misschien stomme vraag, maar wat moet je met 20 badlands? 4 is toch genoeg?
Had ooit op een markt een doos met 9000 kaarten voor 5 euro gekocht
[10/05 Joe Satriani] [11/05 Roger Waters] [29/05 Flogging Molly] [30/05 Pinkpop] [11/06 Airbourne] [27/06 Graspop] [15/08 Lowlands]
Oops!
  woensdag 20 december 2006 @ 23:33:59 #201
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44614623
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:33 schreef geelkuikentje het volgende:
Misschien stomme vraag, maar wat moet je met 20 badlands? 4 is toch genoeg?
Mja, voor Badlands is dat iid voldoende.

Ik heb bijvoorbeeld
42 plains
46 forests
46 mountains
51 swamps
33 islands

en dan nog

6 Selesnya Sanctury
8 Boros Garison
7 Dimir Aquaduct
8 Golgari Rot Farm
2 Oasis
5 darksteel Citadel
1 Lonely Sandbar
1 Dromar's Cavern
1 Cloudpost
1 Mirrodin's Core
1 Ancient Den
1 Treva's Ruin
1 Goblin Burrows
1 Svyelunite Temple
1 Karplusan Forest
2 Tainted Isle
1 Barren Moor
2 Vaults of Whipers
2 Tainted Field2
1 Secluded Steppe
3 Great Furnace
2 Seat of The Synod
1 An-havva Township
1 Pillar of the Paruns
1 Simic Growth Chamber
2 Novijen, Heart of Progress
2 Rakdos Carnarium
1 Ancient Spring
1 Goethermal Crevice
1 Gruul Turf
1 Izzet Boilerworks
1 Steam Vents
1 Orzhov Basilica
1 Azorius Chancery
1 Snow-Covered Swamp
1 Snow-Covered Mountain
1 Mouth of Ronom
1 Terramorphic Expanse
1 Calciform Pools
1 Saltcrusted Steppe
1 Urza's Factory
1 Swarmyard

En dat was het kwa land zo'n beetje wel.
Geen Badlands dus...;(
I mean no harm
pi_44614839
da's niet verkeerd als daar 20 van die dingen inzitten
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:33:14 #203
104367 Thrackan
new and improved
pi_44666911
SCHOP, hier een flinke verzameling, lang niet zoveel rares/uncommons, maar goed, ik wil er vanaf:

Ik heb een mooi doosje vol met ongeveer 1200 kaarten, vooral Stronghold, Urza's Saga en Torment, maar ook oudere en nieuwere. Rares zijn bij elkaar nog geen 30 eurie waard, uncommons heb ik niet de moeite voor genomen om naar te kijken. Ik richt op 50 eur, dat is 24 kaartjes voor een euro... Niet slecht zou ik zeggen.
Rare overzichtje:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Card                            Price StdDev Average  High    Low   Change Raw N
Argothian Enchantress,           4.30,  1.41,   4.36,   7.00,   0.99,  0.11,  32
Battlefield Forge (AP),          4.18,  2.57,   4.52,   8.75,   0.99,  0.01,  51
Boseiju, Who Shelters All,       1.06,  0.69,   1.19,   3.66,   0.12, -0.00,  56
Clickslither,                    0.57,  0.34,   0.57,   1.50,   0.25,  0.00,  13
Copper Gnomes,                   0.80,  0.38,   0.80,   1.38,   0.25, -0.00,   5
Dawn of the Dead,                0.31,  0.20,   0.31,   0.50,   0.01,  0.00,   4
Grim Lavamancer,                 7.40,  2.05,   7.10,  11.86,   2.01, -0.00,  82
Hatred,                          2.39,  0.97,   2.25,   4.50,   0.25,  0.00,  22
Ichorid,                         1.80,  0.74,   1.68,   2.90,   0.25, -0.00,  38
Llawan, Cephalid Empress,        0.37,  0.00,   0.37,   0.37,   0.37,  0.00,   1
Mask of Intolerance,             0.22,  0.00,   0.22,   0.22,   0.22,  0.00,   1
Mutilate,                        2.65,  1.35,   2.55,   6.00,   0.25,  0.00,  36
Monstrous Hound,                 0.49,  0.34,   0.49,   0.99,   0.17,  0.00,   5
Null Brooch,                     0.61,  0.54,   0.61,   1.50,   0.06,  0.00,   7
Oracle's Attendants (NE),        0.25,  0.00,   0.25,   0.25,   0.25,  0.00,   1
Parallel Evolution,              1.01,  0.07,   1.01,   1.12,   0.94,  0.00,   4
Phyrexian Delver,                0.05,  0.05,   0.05,   0.12,   0.01, -0.00,   3
Planeswalker's Scorn,            0.66,  0.00,   0.66,   0.66,   0.66,  0.00,   1
Planar Birth,                    0.46,  0.23,   0.46,   0.86,   0.25,  0.00,   5
Possessed Barbarian,             0.50,  0.00,   0.50,   0.50,   0.50,  0.00,   1
Radiate,                         0.50,  0.00,   0.50,   0.50,   0.50,  0.00,   1
Sibilant Spirit (6th),           0.01,  0.00,   0.01,   0.01,   0.01,  0.00,   1
Underground River (7th),         2.28,  1.54,   2.57,   5.75,   0.06, -0.04,  15
Waterspout Elemental,            0.01,  0.00,   0.01,   0.01,   0.01,  0.00,   1

prijzen van magictraders.com

Daarnaast heb ik nog 2 foil landjes (wel common schijnt) en een zooitje hoesjes erbij (wil je ze er niet bij gaan ze toch de prullenbak in)

In principe zijn mijn kaarten niet mint, ik zou ze als average beschouwen, eigenlijk alleen beschadigingen aan de randjes, enkele oudere kaarten die ik ooit van een ander heb overgenomen zijn wel minder.

Biedt!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:03:12 #204
104367 Thrackan
new and improved
pi_44683578
*kick* is de boodschap!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_44687317
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:32 schreef DLevi het volgende:
ik kwam vandaag toevallig nog wat kaarten tegen!
Denk stuk of 100!
Alle goede zijn er volgens mij al tussen uit.
Maar je mag hem voor een laag bedrag overnemen!
Niemand interesse erin?
pi_44687934
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:03 schreef Thrackan het volgende:
*kick* is de boodschap!
¤30
pi_44710683
Ik heb nog wel een paar duizend kaarten, als je nog uncommon zoekt geef me de naam en kleur door.

Rare's:

White:
  • Spirit of Resistance
  • Pure Reflection
  • Fight or Flight
  • Planar Guide
  • Trap Digger
  • Southern Paladin 2x
  • Divine Presence
  • Sunstrike Legionnaire
  • Master Healer 3x
  • Auriok Windwalker
  • Cho-Manno, Revolutionary
  • Worship
  • Intrepid Hero
  • Avatar of Hope
  • Armageddon
  • Test of Endurance 2x
  • Nomad Mythmaker
  • Serra Angel
  • Harsh Judgment
  • Planeswalker's Mirth

    Black:
  • Infernal Contract
  • Planar Despair
  • Phyrexian Infiltrator
  • Death Wish
  • Bringer of the Black Dawn
  • Endless Whispers
  • Greed 3x
  • Abyssal Horror 2x
  • Sutured Ghoul
  • Midnight Ritual
  • Dregs of Sorrow 2x
  • Fallen Angel

    Green:
  • Feral Throwback
  • Elvish Soultiller
  • Elvish Archers
  • Sylvan Safekeeper
  • Hurricane
  • Nature's Resurgence
  • Living Lands
  • Xantid Swarm
  • Ancient Silverback
  • Thriss, Nantuko Primus
  • Early Harvest
  • Primeval Force
  • Pulse of the Tangle
  • Elvish Piper

    Red:
  • Bloodshoot Cyclops
  • Lavaborn Muse
  • Petradon
  • Blood Moon
  • Wildfire
  • Cave-In
  • Okk
  • Bedlam
  • Dwarven Shrine
  • Thunderscape Master
  • Rockshard Elemental
  • Goblin King
  • Clickslither
  • Fledgling Dragon
  • Crimson Hellkite 2x
  • Shivan Dragon
  • Kilnmouth Dragon
  • Imperial Hellkite 2x
  • Decree of Annihilation 2x
  • Relentless Assault

    Blue:
  • Shifting Sky
  • Mana Maze
  • Fleeting Image
  • Wormfang Bahemoth
  • Telekinetic Bonds
  • Ancestral Memories
  • Possessed Aven
  • Reshape
  • Cunning Wish
  • Mana Short 4x
  • Bentic Behemoth
  • Quicksilver Dragon
  • Chromeshell Crab
  • Deflection
  • Spelljack

    Multi:
  • Nature Emergence
  • Stalking Assassin
  • Phantom Nishoba
  • Darigaaz, the Igniter
  • Bladewing the Risen
  • Mirari's Wake
  • Reckless Assault
  • Artifact Mutation

    Land/Artifact:
  • Beast of Burden
  • Dingus Egg
  • Phyrexian Colossus
  • Skycloud Expanse
  • Aladdin's Ring
  • City of Brass
  • Meekstone
  • Sulfurous Springs
  • Tarnished Citadel

    [ Bericht 47% gewijzigd door Tamarinde op 26-12-2006 02:52:47 ]
  • Folding@Home - DPC
      zondag 24 december 2006 @ 16:53:10 #208
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_44711808
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 19:08 schreef Roellie80 het volgende:

    [..]

    ¤30
    Voor 35 euro neem ik je mee op de route in mijn VenA Openbaar Vervoer Toer woensdag... Ergens bij Utrecht toch?

    (Wordt nog leuk, A'Dam, Utrecht en Vlissingen en dan ook nog thuis zien te komen met aangepaste dienstregeling...)
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
    pi_44735773
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 16:53 schreef Thrackan het volgende:

    [..]

    Voor 35 euro neem ik je mee op de route in mijn VenA Openbaar Vervoer Toer woensdag... Ergens bij Utrecht toch?

    (Wordt nog leuk, A'Dam, Utrecht en Vlissingen en dan ook nog thuis zien te komen met aangepaste dienstregeling...)
    is goed, het hele zooitje voor ¤35
    in de buurt van Utrecht zou wel aardig zijn.. hoe laat ben je daar in de buurt?
      dinsdag 26 december 2006 @ 00:44:39 #210
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_44742505
    Utrecht CS, ik schat rond 13.00
    misschien kan je even mailen naar w32.biohazard(at)gmail.com, telefoonnummer is handig!
    Ik heb je de mijne gemaild via het adres in je profiel
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
    pi_44748677
    quote:
    Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef Thrackan het volgende:
    Utrecht CS, ik schat rond 13.00
    misschien kan je even mailen naar w32.biohazard(at)gmail.com, telefoonnummer is handig!
    Ik heb je de mijne gemaild via het adres in je profiel
    gemaild
    pi_44749276
    quote:
    Op woensdag 20 december 2006 18:24 schreef frenzy2003 het volgende:
    kheb nog een squirrel deckje liggen en een hoop zooi van mirrodin/darksteel. noem maar een bedrag dan kijk ik of het de moeite waard is om uit de kast te trekken.
      dinsdag 26 december 2006 @ 14:34:48 #213
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_44749617
    contact gehad met roellie, deal is rond en wordt afgesloten
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
      woensdag 27 december 2006 @ 19:15:40 #214
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_44771294
    plusje in ervaringen topic voor Roellie80!
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
    pi_44773280
    ook nog wel wat waark niks mee doe... PM me maar
    pi_44773471
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef Thrackan het volgende:
    plusje in ervaringen topic voor Roellie80!
    dank

    en hetzelfde uiteraard
    pi_44813234
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 20:12 schreef ReVu het volgende:
    ook nog wel wat waark niks mee doe... PM me maar
    Geen interesse meer??
    pi_45373786
    [edit]
    Verkeerde topic
    [/edit]

    [ Bericht 95% gewijzigd door uppie83 op 15-01-2007 15:25:26 ]
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_45374562
    bljif eens uit mijn history
    pi_45374679
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef outcast_within het volgende:
    bljif eens uit mijn history
    Sowwy
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_46386585
    ik heb nog wel een paar verhuisdozen vol voor de liefhebber
    pi_46398855
    Ik heb nog 1600kaarten.
    Heb een lijstje van mn rares. Contacteer me via PM
    pi_46400475
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 00:08 schreef Misanthropist het volgende:
    ik heb nog wel een paar verhuisdozen vol voor de liefhebber
    watmoet dat kosten dan
      zaterdag 17 februari 2007 @ 16:51:39 #224
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_46401796
    Ik heb over:
    4 Force of Will
    5 Flooded Strand
    1 Morphling
    1 Ball Lightning

    Als die weg zijn deze eventueel ook:
    4 Bloodstained Mire
    4 Wooded Foothills

    Geen onzinboden natuurlijk.
    pi_46402680
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 16:51 schreef Eland het volgende:
    Ik heb over:
    4 Force of Will
    5 Flooded Strand
    1 Morphling
    1 Ball Lightning

    Als die weg zijn deze eventueel ook:
    4 Bloodstained Mire
    4 Wooded Foothills

    Geen onzinboden natuurlijk.
    Wat zijn je vraagprijzen?
      zaterdag 17 februari 2007 @ 17:43:54 #226
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_46403274
    Ik zat te denken aan:
    4 Force of Will 70
    4 Flooded Strand 55 (dan heb ik er nog 1 over)
    1 Morphling 12,50
    1 Ball Lightning 7,50
    pi_46408228
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 15:59 schreef Roellie80 het volgende:

    [..]

    watmoet dat kosten dan
    geen idee, dat moet ik eerst nog even flink uitzoeken, heb eigenlijk bijna het hele invasion blok en de twee blokken erna
    pi_46409277
    ik zit btw te twijfelen, gezien de hoeveelheid kaarten en ik geen enkele serie compleet heb, is ht dan een idee om bijvoorbeeld alle rares (voor zover ik kan overzien, ik kan dat namelijk niet zien bij de oudere series) als 1 euro te rekenen en alle uncommon voor 50 cent en zo tot een bedrag te komen? Wat is daar gangbaar in bij bulkverkoop?
      zaterdag 17 februari 2007 @ 21:09:07 #229
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46409350
    Ik denk dat een goede maatstaaf 0,15 euro per GEWONE kaart is. Van daaruit kan het alleen maar omhoog gaan.

    Dus 100 commons leveren dan 15 euro op, 1000 commons ongeveer 150 euro en 10.000 commons ongeveer 1500 euro.
    Rares zijn natuurlijk meer waard. Maar als je een snelle maatstaaf wilt hebben (ik heb zeg maar 3000 kaarten) dan word het in mijn geval 450 euro voor de hele set. De rares gooien dat bedrag dan nog eens een stukje hoger.
    I mean no harm
    pi_46411914
    nice, dat wordt dus dik cashen!!
      zondag 18 februari 2007 @ 13:10:15 #231
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_46422479
    Niet helemaal waar hoor, bulkcommons doen over het algemeen helemaal niks, en rare's 30 cent ofzo. Wie 15 euro voor 100 commons betaalt is echt gek.
    pi_46422836
    Gaat dit topic dan nooit uit My AT
      zondag 18 februari 2007 @ 13:33:50 #233
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_46423293
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Gaat dit topic dan nooit uit My AT
    Vraag iemand om je posts te verwijderen ofzo
      zondag 18 februari 2007 @ 13:44:09 #234
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_46423672
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef Eland het volgende:
    Niet helemaal waar hoor, bulkcommons doen over het algemeen helemaal niks, en rare's 30 cent ofzo. Wie 15 euro voor 100 commons betaalt is echt gek.
    Meh zat mensen die dat doen. Persoonlijk betaal ik er een euro of 3 voor 100 ofzo.

    Die 15 euro zie je alleen terug op sites zoals Marktplaats.nl waar fanatici proberen collectie op te kopen terwijl niet geheel duidelijk is wat erin zit.
    I mean no harm
    pi_46426150
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef Eland het volgende:
    Niet helemaal waar hoor, bulkcommons doen over het algemeen helemaal niks, en rare's 30 cent ofzo. Wie 15 euro voor 100 commons betaalt is echt gek.
    true. maar als ik bijvoorbeeld al mijn rares optel en 1 euro per stuk reken en het totaalbedrag van mijn gehele collectie laat afhangen van het aantal rares dat ik heb dan zit ik volgens mij wel op een aardige indicatie, right?
      maandag 19 februari 2007 @ 00:07:15 #236
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_46445375
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 14:48 schreef Misanthropist het volgende:

    [..]

    true. maar als ik bijvoorbeeld al mijn rares optel en 1 euro per stuk reken en het totaalbedrag van mijn gehele collectie laat afhangen van het aantal rares dat ik heb dan zit ik volgens mij wel op een aardige indicatie, right?
    Hangt ervan af, zolang je de lijst niet specificeert, is een rare niet zoveel waard, aangezien het meerendeel niet bruikbaar is. Als je een lijst maakt, met enkele bruikbare rare's erin, dan is het een ander verhaal. Ik heb het over bulkpartijen waarbij je in principe betaalt voor het gewicht, in de hoop dat er iets bijzit wat je collectie compleet maakt, of iets dergelijks.
    pi_46565278
    Ik heb nog een shitload aan kaarten liggen, maak eind/begin volgende week wel even wat foto's van de boeiende kaarten.
      donderdag 22 februari 2007 @ 17:54:46 #238
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_46565474
    With only two tools, you can fix everything:
    WD40: If something doesn't move and it should.
    Ducttape: If something moves and it shouldn't.
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:52:39 #239
    146003 RodenCity
    Professioneel Proefdier
    pi_52159603
    Ik ben opzoek naar een Avatar of Hope, Pre release kaart.

    Dus de kaart die uitgegeven is op de dag van het pre release toernooi, de echte kenners weten wel wat ik bedoel.

    Ben een verzamelaar geen speler, dus mocht je 1 hebben mail me ff, en laat me gelijk ff weten wat je er eventueel voor zou willen hebben.
    The Admirals......1995-2007
    pi_52159795
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 08:52 schreef RodenCity het volgende:
    Ik ben opzoek naar een Avatar of Hope, Pre release kaart.

    Dus de kaart die uitgegeven is op de dag van het pre release toernooi, de echte kenners weten wel wat ik bedoel.

    Ben een verzamelaar geen speler, dus mocht je 1 hebben mail me ff, en laat me gelijk ff weten wat je er eventueel voor zou willen hebben.
    Laat eens het plaatje zien. Heb wel 2 prerelease kaarten maar zou mijn god niet weten welke :$

    Heb iets van 2000 kaarten op zolder
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:14:40 #241
    146003 RodenCity
    Professioneel Proefdier
    pi_52159924
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 09:06 schreef Jaheur het volgende:

    [..]

    Laat eens het plaatje zien. Heb wel 2 prerelease kaarten maar zou mijn god niet weten welke :$

    Heb iets van 2000 kaarten op zolder
    Ben niet zo goed in het krijgen van plaatjes hier, maar hij is van de Serie Prophecy, en op de kaart staat de datum van 27 of 29 mei 2000.

    Zal vanavond nog ff proberen een plaatje erin te krijgen hier.

    Kun jij anders vermelden welke 2 kaarten jij hebt liggen?

    [ Bericht 3% gewijzigd door RodenCity op 07-08-2007 10:05:29 ]
    The Admirals......1995-2007
    pi_52160073
    Pfft 1 of andere glimmende draak met russische tekst ofzo

    En nog 1.

    Ben nooit echt goed actief geweest in het spelletje maar heb ook nog veel oude kaarten en nog heel wat anderen uit de 7serie ofzo?
    pi_52160702
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 09:14 schreef RodenCity het volgende:

    [..]

    Ben niet zo goed in het krijgen van plaatjes hier, maar hij is van de Serie Prophecy, en op de kaart staat de datum van 27 of 29 mei 2001.

    Zal vanavond nog ff proberen een plaatje erin te krijgen hier.

    Kun jij anders vermelden welke 2 kaarten jij hebt liggen?
    gokje...



    [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2007 10:03:41 ]
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:05:04 #244
    146003 RodenCity
    Professioneel Proefdier
    pi_52160754
    ja die bedoel ik!
    The Admirals......1995-2007
    pi_52618015
    Ik heb in mijn kast nog een verzameling van 1000+ magic kaarten liggen en als ik daar een aardige prijs voor kan krijgen, doe ik ze verkopen. Nu ben ik bezig met het maken van een overzicht van de belangrijkste kaarten. Hier moeten natuurlijk alle rares in, maar ik heb ontdekt dat een aantal commons en uncommons ook wel wat opbrengen, zoals bijvoorbeeld lightning bolt, dark ritual en hypnotic specter. Wat zijn nu de leuke, niet zeldzame, kaarten uit de revised/4th edition/ ice age/ alliance serie die toch de moeite waard zijn om te vermelden?
    pi_52619874
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Wolfje het volgende:
    Wat zijn nu de leuke, niet zeldzame, kaarten uit de revised/4th edition/ ice age/ alliance serie die toch de moeite waard zijn om te vermelden?
    bijvoorbeeld lightning bolt, dark ritual en hypnotic specter

    en natuurlijk een Force of Will uit alliances
    pi_52623990
    Is een Wheel Of Fortune uit Revised niet wat waard tegenwoordig (kan het mis hebben). Originele dubbellandjes zijn ook wat waard (ook revised).
    pi_52628688
    Ik heb een computerprogrammaatje geschreven om mijn kaarten te inventariseren en ik blijk de volgende rares te hebben.

    alliance
    1 Green Splintering Wind
    1 Artifact Storm Cauldron
    1 Green Kaysa
    1 White Ivory Gargoyle
    1 Blue Tidal Control
    2 Artifact Urza's Engine
    1 Black Ritual of the Machine
    1 Artifact Sol Grail
    1 Artifact Whirling Catapult
    1 Black Krovikan Horror
    1 Multicolor Wandering Mage
    1 Artifact Phyrexian Devourer
    1 Artifact Ashnod's Cylix
    1 Red Rogue Skycaptain

    fourth edition (en klein deel revised)
    2 Artifact Tetravus
    3 Red Hurr Jackal
    1 White Purelace
    1 Artifact Clockwork Beast
    1 Green Force of Nature
    1 White Armageddon
    1 Artifact Red Mana Battery
    1 Artifact Dancing Scimitar
    1 Artifact Ankh of Mishra
    1 Black Mind Twist
    1 Red Earthquake
    1 White Balance
    1 Blue Relic Bind
    1 Blue Stasis
    2 White Northern Paladin
    1 Black Cosmic Horror
    1 White Elder Land Wurm
    1 White Blessing
    1 Artifact Onulet
    1 Blue Volcanic Eruption
    1 White Island Sanctuary
    2 Artifact Helm of Chatzuk
    1 Artifact Dragon Engine
    1 Blue Psionic Entity
    1 Blue Drain Power
    1 Blue Sleight of Mind
    1 Artifact Kormus Bell
    2 Red Manabarbs
    1 Artifact Jandor's Saddlebags
    1 Black Rag Man
    1 Green Cockatrice
    1 Red Inferno
    1 Black Zombie Master
    1 Black Deathlace
    1 Artifact Bottle of Suleiman
    1 Blue Mana Short
    1 Green Living Lands
    1 Blue Pirate Ship

    ice age
    1 Black Pox
    1 Blue Polar Kraken
    2 Multicolor Monsoon
    1 Multicolor Chromatic Armor
    1 Red Brand of Ill Omen
    2 Red Curse of Marit Lage
    1 Artifact Jester's Cap
    1 Artifact Amulet of Quoz
    1 Black Spoils of Evil
    1 White Energy Storm
    1 Artifact Time Bomb
    2 Artifact Staff of the Ages
    1 Green Pale Bears
    2 Red Total War
    1 Multicolor Fiery Justice
    1 Black Oath of Lim-Dul
    1 Artifact Despotic Scepter
    1 Green Wiitigo
    1 Blue Magus of the Unseen
    1 Red Marton Stromgald
    1 Black Hecatomb
    1 Artifact Goblin Lyre
    2 Red Jokulhaups
    3 Black Mind Whip
    3 Artifact Soldevi Golem
    1 Blue Sibilant Spirit
    1 Red Orcish Squatters
    1 Black Necropotence
    1 Land Adarkar Wastes
    1 Green Trailblazer
    1 Red Karplusan Yeti

    Wat betreft de leukere (un)commons heb ik 8 dark rituals, 2 hypnotic specters, 3 swords to plowshares, 4 lightning bolts en een force of will . Ik moet nog een klein aantal (<100) kaarten inventariseren, maar tot dusverre gaat het om in totaal 1407 kaarten, waarvan 99 rares, 292 uncommon en 1016 common.

    Is iemand geinteresseerd in deze verzameling? Indien je ook een lijst van de (un)common wilt, moet je me even een pm sturen.
      zaterdag 10 november 2007 @ 18:25:26 #249
    149320 McDutch
    Wiedefuckbenik
    pi_54509050
    Heb je die playset lightning bolts nog?

    Zo ja, mcdutch [at] Mckaamos [dot] nl is daar heel blij mee ;D

    Vermeld ook even de serie en een vraagprijs
      zaterdag 10 november 2007 @ 21:43:39 #250
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_54513938
    filter ingesteld
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_54517342
    Heb je nog random kaarten nodig? heb nog wel een stapeltje liggen.
    pi_54518801
    ik heb ook nog een hele doos vol met magic kaarten hier liggen.

    ik schat rond de 8000 kaarten
    ik weet mijn god niet echt precies wat er in zit maar zaten toch wel wat aardig goede tussen.

    iemand intresse? pm me
    pi_54522465
    Ik ben sinds kort weer begonnen. En ik zoek voornamelijk Treefolk en Barbarian creature types. En natuurlijk ook rares.
    pi_54522615
    He das toevallig, ben ze een paar dagen geleden gaan uitzoeken om ze te verkopen.
    Ik heb rond de 60 rares. 200 unc en 800 comm.

    Er zit van alles tussen van Dubbel Land, Serra Angels tot Meddling Mage en Deranged Hermits.
    Ik ga er nu nog even een mooie lijst van maken zodat het duidelijk is wat ik allemaal heb.
    Het liefst verkoop ik alles in 1 maar er kunnen evt. wat uitzonderingen gemaakt worden.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_54522849
    Ok klinkt goed, stuur me een PM als je die lijst hebt. M'n pm houd ik beter in de gaten dan dit topic.
    pi_54525580
    Korte impressie van mijn verzameling die ik wil verkopen:












    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_54525998
    Ok zit wel wat bij.
    Wat vraag je ervoor ? Die hele stapel ?
      zondag 11 november 2007 @ 15:00:52 #258
    69357 R-Mon
    jong en dynamisch
    pi_54526743
    tvp, leuke dingen die hier rondvliegen
    &lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
    pi_54527075
    Die extra stapels die je ziet liggen zijn dus ruwweg nog 200 uncommon en ~800 common.
    Er zitten aantal rares tussen die zonder probleem los voor 10 euro++ kan verkopen.
    Genoeg uncommons/com die toch wel erg gewild zijn (Hypno's etc.).
    Je krijgt ook de map en de stenen en echt hele goede tournament hoesjes.

    Voor de hele riedel wil ik 150 euro. Maar dan moet je het wel ergens komen afhalen.
    Liefst rond Amsterdam. Tuurlijk kan zenden ook maar ik kan me voorstellen dat je zoiets liever ophaalt.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
      zondag 11 november 2007 @ 22:40:41 #260
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_54538611
    Ik kopieer even mij marktplaats advertentie naar hier...

    Na al anderhalf jaar niet te hebben gespeeld, en mijnkaarten stof te hebben zien verzamelen, heb ik besloten deze maar te verkopen.Uiteraard gaat dit in 1 keer. Alvast voor de winnende bieder:
    - Verzendkosten zijn voor de koperOF
    - Afhalen in Groningen of Diemen- Afhalen op een van de volgende stations:
    Groningen, Assen, Zwolle, Amersfoort, Duivendrecht, Amsterdam CS, Utrecht

    Kleur-Aantal-Kaartnaam--Serie--Staat—Bijzonderheden


    Rood---------
    -4-GoblinRingleader--Apocalypse-NM—
    -1-GoblinPiledriver--Onslaught-NM—
    -4-Goblin Lackey--Urza'sSaga-NM—
    -4-GoblinRecruiter--Visions/6th-Exc-NM--2 Visions, 2 6th
    -4-Goblin Matron--Urza'sSaga-NM—
    -4-Mogg Fanatic--Tempest--NM—
    -4-Siege-GangCommander-Scourge--NM—
    -4-SkirkProspector--Onslaught-NM—
    -2-Goblin Warchief--Scourge--NM—
    -4-Lightning Bolt--4th--Exc-NM—
    -3-Grim Lavamancer--Torment--NM—
    -3-Gorilla Shaman--Alliances--NM--Beideartworks
    -4-Chain Lightning--Legends--Exc-NM—
    -2-Lightning Bolt--Revised--Exc--Blackborder,Italiaans
    -3-Lightning Bolt--Unlimited-Exc-NM—
    -4-Goblin Vandal--Weatherlight-NM—
    -4-Red ElementalBlast--Revised--NM—
    -3-Pyroblast---IceAge--NM—
    -3-Incinerate--IceAge--Exc-NM—
    -2-Incinerate--Promo(Book)-NM--1 signed: -Jock-
    -4-PyrostaticPillar--Scourge--NM—
    -4-Rack and Ruin--Urza´sLegacy-NM—
    -4-Blood Moon--TheDark--Exc-NM—
    -1-Blood Moon--Chronicles-NM--Blackborder,Aziatisch
    -4-Pyrokinesis--Alliances--NM—
    -1-Burning Wish--Judgment-NM—
    -4-Fling---Stronghold-NM—
    -4-Fireblast---Visions--NM—

    Blauw---------
    -4-Force of Will--Alliances--NM—
    -3-Blue ElementalBlast-Revised--NM—
    -3-Cunning Wish--Judgment-NM—
    -4-Mana Leak--Stronghold/8th-NM--1Stronghold, rest 8th
    -6-Counterspell--Versch.--NM--1M. Masques, 2 tempest, rest WB
    -4-Standstill---Oddysey--NM—
    -4-AccumulatedKnowledge-Nemesis--NM—
    -3-Misdirection--MercadianMasques-NM—
    -4-Brainstorm--MercadianMasques-NM—

    Zwart---------
    -1-Spirit of theNight--Mirage--NM—
    -1-Yawgmoth's Will--Urza'sSaga-NM—
    -4-Duress---Versch.--NM--2Urza's Saga, 2 7th
    -1-Demonic Tutor--Revised----
    -3-Cabal Therapy--Judgment-NM—

    Groen---------
    -4-Oath of Druids--Exodus--NM—
    -4-Wild Mongrel--Oddysey--NM—
    -2-Priest ofTitania--Urza's Saga-NM—

    Wit---------
    -1-Balance---4th--NM—
    -1-Akroma, Angelof Wrath-Onslaught-NM—

    Artifact---------
    -1-DarksteelColossus--Darksteel--NM—
    -4-Chalice of theVoid--Mirrodin--NM—
    -1-Aether Vial--Darksteel--NM—
    -3-Crucible ofWorlds--Fifth Dawn-NM—
    -1-Lotus Petal--Tempest--NM—
    -1-Mana Crypt--Book(Promo)-NM—
    -4-Null Rod---Stronghold-NM—

    Land---------
    -2-Tropical Island--Revised--Exc—
    -4-ForbiddenOrchard--Champions-NM—
    -4-Mishra'sFactory--4th --NM—
    -3-Wasteland--Tempest--NM—
    -1-Wasteland--Tempest--NM—Aziatisch
    -1-Strip Mine--4th--Poor—Aziatisch
    -1-Island---Oddysey--NM--FOIL,artwork: BenThompson
    -1-Plains---Invasion--NM--FOIL,artwork: D.J. Cleland-Hurra
    -1-Swamp---Unhinged-NM—

    Uiteraard ook nog een zooi niet boeiende kaarten
    Land: 158 waarvan 44 non-basic
    Artifacts: 146
    Blue: 235
    Black: 182
    Green: 187
    White: 190
    Red: 209
    Unhinged: 132
    Craprares: 43
    Precieze aantallen kunnen afwijken. Ik ben uitgegaan van 3,1cm per 100 kaarten.
    Totaal: +/- 1400 kaarten

    Daarnaast nog:
    - Map met 33 inlegvellen (Naam staat wel in map)- 2 dobbelstenen (20 zijdes, aflopend)- 1 dobbelsteen (20 zijdes, willekeurig)- Hoesjes (zat)- 1 Deck Box (Deck Armor van Max Protection)- CD Magic: The GatheringBellen kan altijd, mailen mag ook.
    Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
    pi_54538685
    Kunnen jullie dit topic misschien wat sneller volposten
    pi_54544236
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef Luco het volgende:
    knip
    Wat vraag je voor die hele stapel. Ik kom elke dag in Groningen dus kan het afhalen.
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 22:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Kunnen jullie dit topic misschien wat sneller volposten
    Niet zeuren.
      maandag 12 november 2007 @ 09:50:14 #263
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_54544389
    ik heb een stapeltje van die dingen, waar ik niets mee doe
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 12 november 2007 @ 11:49:10 #264
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_54547201
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef Ulreazj het volgende:

    [..]

    Wat vraag je voor die hele stapel. Ik kom elke dag in Groningen dus kan het afhalen.
    Je hebt PM
    Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
    pi_54547416
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 11:49 schreef Luco het volgende:

    [..]

    Je hebt PM
    Jij ook.
    pi_54547716
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef bleiblei het volgende:

    [..]

    Ik ook niet momenteel .
    Op Ebay zie ik ze vanaf een dollar of 13, 14.
    Hoeveel Underground Sea's heb je, Belvedere?
    Toch maar weer eens een keer reageren he?

    Ik heb een zogenaamd HIghlander Deck waar alle dubbellandjes 1 keer in zitten. Verder zitten er verschillende sterke kaarten in waaronder een Psionic Blast, Sol Ring, Alle Mishra's Factories (alle vier verschillende tekeningen!), Arena kaarten, etc.

    Daarnaast heb ik nog een artifact deck van "Vier" heet (bijna alles kost vier om te casten) met een Urza's Workshop en een hoop antiquities.

    Ik geloof dat er ook nog een Goblin Deck is met goblin kings en 0 mana goblins.


    Het liefst verkoop ik alles in één keer.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_54548808
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 12:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:

    [..]

    Toch maar weer eens een keer reageren he?

    Ik heb een zogenaamd HIghlander Deck waar alle dubbellandjes 1 keer in zitten. Verder zitten er verschillende sterke kaarten in waaronder een Psionic Blast, Sol Ring, Alle Mishra's Factories (alle vier verschillende tekeningen!), Arena kaarten, etc.

    Daarnaast heb ik nog een artifact deck van "Vier" heet (bijna alles kost vier om te casten) met een Urza's Workshop en een hoop antiquities.

    Ik geloof dat er ook nog een Goblin Deck is met goblin kings en 0 mana goblins.


    Het liefst verkoop ik alles in één keer.
    Wat vraag je voor die 4factories, wel geinig om een deckje mee te bouwen denk ik.
      maandag 12 november 2007 @ 14:03:25 #268
    69357 R-Mon
    jong en dynamisch
    pi_54550257
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 12:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:

    [..]

    Toch maar weer eens een keer reageren he?

    Ik heb een zogenaamd HIghlander Deck waar alle dubbellandjes 1 keer in zitten. Verder zitten er verschillende sterke kaarten in waaronder een Psionic Blast, Sol Ring, Alle Mishra's Factories (alle vier verschillende tekeningen!), Arena kaarten, etc.

    Daarnaast heb ik nog een artifact deck van "Vier" heet (bijna alles kost vier om te casten) met een Urza's Workshop en een hoop antiquities.

    Ik geloof dat er ook nog een Goblin Deck is met goblin kings en 0 mana goblins.


    Het liefst verkoop ik alles in één keer.
    Wat vraag je voor de rest zonder de Mishra's Factory's?
    &lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
    pi_54553372
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef R-Mon het volgende:
    Wat vraag je voor de rest zonder de Mishra's Factory's?
    500 euro en je mag een verhuisdoos vol met kaarten hebben. Straatprijs is ongeveer 2000 euro.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_54553424
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 13:02 schreef Ulreazj het volgende:

    Wat vraag je voor die 4factories, wel geinig om een deckje mee te bouwen denk ik.
    Het zijn 3 antiquities en 1 reprint. tientje.

    Ik zal wel zsm foto's maken.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_54553964
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 16:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:

    [..]

    Het zijn 3 antiquities en 1 reprint. tientje.

    Ik zal wel zsm foto's maken.
    Ok klinkt goed. Maak maar even foto's. Als die goed zijn, neem ik ze wel over.
    pi_54571459
    1 Lading kaarten erbij. Thnx
    1 Deal kon niet doorgaan.

    TVP
    pi_54573469
    170 kaarten, waarvan 78 in een wit hoesje.
    Vooral groene en zwarte kaarten, ook wel een aantal wit en blauw en rood, maar dus aardig wat forests en swamps.
    bijna allemaal van torment of Odyssey series

    rares
    Nantuko Blightcutter
    Ashen Firebeast
    Hypnox
    Thought Devourer
    2x Pattern of rebirth
    Nantuko Cultivator
    Ivy Elemental

    en "niet rare en ook niet common" (zilveren icoontje)
    Nimble Mongoose glimmend

    De conditie is van de 78 in hoesje (o.a. alle van het lijstje hierboven) zo goed als nieuw, anderen... nouja ook vrij mooi naar mijn oordeel.

    Startprijs 10 euro, voor het geval er al meerdere bieders komen

    Af te halen in Amsterdam of in het weekend in Grootebroek nabij Enkhuizen (heeft ook een treinstation)
    pi_54631154
    Inmiddels rond de 2000kaarten gekocht. Voor 2 zeer goeie deals. Ik ben eerst weer geholpen.
    Succes aan de rest.
    pi_54631669
    Mijn collectie is dus naar Ulreazj dus niet meer te krijgen.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_54671805
    Ik heb bij SlamFM wat magic kaarten gewonnen,

    Tenth Edition 2-Player Starter (WIT)
    2 boosters, 20 basic landkaarten, speluitleg en ProPlayer kaart.

    Een Coreset (groen)
    Coreset met booster en nog iets (samen in een setje)


    Ben op dit moment ergens anders, dus kan het niet zo goed uitleggen allemaal, weet er verder ook niets van

    Maar vanaf morgen kan ik het wel op foto zetten.

    Verder heb ik ook nog iets van 300 kaarten van heel vroeger, zit misschien wel wat tussen, maar geen idee waar ik naar moet kijken

    Mail me maar.
    Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
    pi_54789059
    Iemand nog wat te ruil, te koop? Liefst oude kaarten (Revised en ouder). Heb nog zat kaarten te ruil.
    BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
    pi_54790792
    mijn setje enkele posts naar boven, de beste kaarten ooit voor bijna niks!
      Moderator donderdag 22 november 2007 @ 22:55:14 #279
    45833 crew  Fogel
    pi_54791377
    ---edit double post, fok is traag---
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      Moderator donderdag 22 november 2007 @ 22:56:12 #280
    45833 crew  Fogel
    pi_54791384
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 20:55 schreef Asap het volgende:
    Iemand nog wat te ruil, te koop? Liefst oude kaarten (Revised en ouder). Heb nog zat kaarten te ruil.
    Ik ben rond de komst van Ice Age gestopt, en net nadat alle Legends uitverkocht waren gestart, wanneer dit precies was, weet ik niet meer, maar ik heb nog steeds een doos staan met hoofdzakelijk revised en dark, maar ook wat , legends, antiquities en arabian nights (vooral groene, groen is bijna compleet).
    Ruilen doe ik niet aan, verkopen wel
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_54832321
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 22:56 schreef Fogel het volgende:

    [..]

    Ik ben rond de komst van Ice Age gestopt, en net nadat alle Legends uitverkocht waren gestart, wanneer dit precies was, weet ik niet meer, maar ik heb nog steeds een doos staan met hoofdzakelijk revised en dark, maar ook wat , legends, antiquities en arabian nights (vooral groene, groen is bijna compleet).
    Ruilen doe ik niet aan, verkopen wel
    Heb je een lijst met prijs? Ik zoek vooral Arabian (Serendib, Erhnam, Juzam, Diamond Valley etc.)
    BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
      Moderator zondag 25 november 2007 @ 20:19:11 #282
    45833 crew  Fogel
    pi_54833178
    quote:
    Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef Asap het volgende:

    [..]

    Heb je een lijst met prijs? Ik zoek vooral Arabian (Serendib, Erhnam, Juzam, Diamond Valley etc.)
    Nope, en ik verkoop uitsluitend alles in 1 koop (voor een relatief lage prijs, ik wil gewoon van de kaarten af, maak er liever iemand blij mee dan dat ze hier in een doos staan).
    Ik maak binnekort fotos van de verzameling en gooi die online, kan je zelf bekijken of je het de moeite waard vind om alles te kopen om een paar speciale kaarten te bemachtigen
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_54858626
    Ik wil best wel een keer een lijstje opstellen met de kaarten die ik nog in een grote rugzak heb liggen: Vanaf revised tot uzra's series. Zit een icy manipulator, ball lightnings, serra's etc bij. Geen kaarten die 100 euro per stuk waard zijn, maar wel 3 mooie decks plus ruilkaarten. Als iemand dus geintresseerd is, zal ik een lijstje op gaan stellen.
    Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
    pi_54858911
    Ik heb volgens mij ook nog wel een zwikje van die krenge, zal ff zoeken wil er wel vanaf denk ik
    Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
    jij bent stoer,
    pi_54859260
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 13:07 schreef thettes het volgende:
    170 kaarten, waarvan 78 in een wit hoesje.
    Vooral groene en zwarte kaarten, ook wel een aantal wit en blauw en rood, maar dus aardig wat forests en swamps.
    bijna allemaal van torment of Odyssey series

    rares
    Nantuko Blightcutter
    Ashen Firebeast
    Hypnox
    Thought Devourer
    2x Pattern of rebirth
    Nantuko Cultivator
    Ivy Elemental

    en &quot;niet rare en ook niet common&quot; (zilveren icoontje)
    Nimble Mongoose glimmend

    De conditie is van de 78 in hoesje (o.a. alle van het lijstje hierboven) zo goed als nieuw, anderen... nouja ook vrij mooi naar mijn oordeel.

    Startprijs 10 euro, voor het geval er al meerdere bieders komen

    Af te halen in Amsterdam of in het weekend in Grootebroek nabij Enkhuizen (heeft ook een treinstation)
    Oke 5 euro? Voor mensen die toch al in de buurt wonen?
      dinsdag 27 november 2007 @ 01:31:51 #286
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_54862179
    Als iemand nog wat leuks aan te bieden heeft, pm mij maar even .
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    [b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
    pi_54863228
    Ik heb een mint/near mint Beta birds of paradise te koop. iemand intresse ?
    pi_54864184
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef thettes het volgende:

    [..]

    Oke 5 euro? Voor mensen die toch al in de buurt wonen?
    7.5 incl.
    pi_54864189
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 07:36 schreef n0rp het volgende:
    Ik heb een mint/near mint Beta birds of paradise te koop. iemand intresse ?
    wat vraag je ervoor ?
    pi_54907847
    eigelijk is het mijn nostalgi ingelijstte kaart maar voor een mooi bod, dus geen idee
    pi_54910298
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 09:18 schreef Ulreazj het volgende:

    [..]

    7.5 incl.
    nah ik doe alleen aan ophalen thuis of op een station o.i.d.
    pi_54913756
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 00:17 schreef thettes het volgende:

    [..]

    nah ik doe alleen aan ophalen thuis of op een station o.i.d.
    Ok je woont helaas te ver weg.
      donderdag 29 november 2007 @ 12:43:43 #293
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_54917378
    Zelfde hier, woon je in Midden-limburg geef even een gil met wat je hebt aan kaarten en wat je ervoor vraagt.
    I mean no harm
    pi_54918099
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 22:56 schreef n0rp het volgende:
    eigelijk is het mijn nostalgi ingelijstte kaart maar voor een mooi bod, dus geen idee
    12.50 incl.
      donderdag 29 november 2007 @ 17:31:07 #295
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_54923630
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 13:17 schreef Ulreazj het volgende:

    [..]

    12.50 incl.
    15,00 incl.
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    [b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
      donderdag 29 november 2007 @ 17:44:46 #296
    69357 R-Mon
    jong en dynamisch
    pi_54923914
    Card/Figure Price StdDev Average High Low Change Raw N
    Birds of Paradise (B), 128.75, 53.79, 91.05, 137.50, 15.66, 0.00, 3

    &lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
      Moderator donderdag 29 november 2007 @ 17:54:12 #297
    45833 crew  Fogel
    pi_54924137
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 17:44 schreef R-Mon het volgende:
    Card/Figure Price StdDev Average High Low Change Raw N
    Birds of Paradise (B), 128.75, 53.79, 91.05, 137.50, 15.66, 0.00, 3

    What?? Kosten die krengen zoveel tegenwoordig?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_54924482
    Beta editie he, ga je naar een revised/4th zijn ze stukke goedkoper.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_54924548
    Ik vind alles boven de 25 euro al veel voor een kaart eigenlijk...
    pi_54924610
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 18:11 schreef geelkuikentje het volgende:
    Ik vind alles boven de 25 euro al veel voor een kaart eigenlijk...
    Zolang ze waardevast zijn is er niets mee aan de hand, je hebt een soort aandeel/waardebon.
    Maar de vraag is alleen hoelang Magic nog blijft bestaan natuurlijk.
    Ik heb weinig zicht op de grote van het gebeuren op dit moment.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_54933924
    Ik heb voor geinteresseerden nog een compleet T1,5 MonoRed Burn deck liggen. Pm maar bij interesse
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')