Is dat niet gewoon de stopper uit Sittard die je bedoeld?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Vallen me gelijk 2 dingen op: Sinds wanneer rijdt de IC naar Maastricht door naar Randwijck en de treinen zijn lekker over het uur verdeeld
same here,quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dat kan ik wel beamen, ondanks dat ik er maar een keer geweest ben.
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig stond ie niet op de spoorbrug. Anders was ie helemaal niet zonder hulp weggekomen
hopen dat het per 15 april wel beter is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker.
Vandaag neem ik voorlopig gedwongen afscheid van de sneltrein tussen Groningen en Leeuwarden
De DRGL is zodanig tussen Lw en Gn dat ik de sneltrein niet kan halen als ik met de bus in Lw aankom. De stoptrein die 4 minuten later vertrekt kan ik met moeite halen denk ik. Terug is het nog erger. Dan moet ik de .01 stoptrein nemen, anders sta ik in Lw bijna een uur te blauwbekken. Welke idioot heeft de sneltrein er precies verkeerd om ingelegd
Ik ben hier al maanden pissig over
gaat Arriva maar bij Prutsrail zeiken voor meer spoor :/quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is onmogelijk. Omdat er niet genoeg spoor voor ligt tussen Lw en Gn.
Ik dien de suggestie maandag wel in, omdat ik eerst het effect van de nieuwe dienstregeling wil afwachten voor ik helemaal goed kan beoordelen.
Helemaal niet, waarom onnodig spoor aanleggen? Op Hgl-Zp, Dv-Ost en Es-Gbr kan het allemaal netjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
enkel spoor is trouwens wel zoo jaren 70
Maar je hebt wel veel meer capaciteit gecreeerd, en een verbinding die rechtstreeks is . Maar ja een wadloper met tegenwind, dat kost je wel 10 min!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan, maar het levert een tijdsbesparing van niet meer dan 1 à 2 minuten op. Afhankelijk van waar de andere treinen zich bevinden op het traject.
ik meen dat ik toch egt een benelux rijtuig aan die duitse trein vast zat.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef MREn het volgende:
[..]
gelukkig niet
Maar de IR-rijtuigen die tot een paar jaar geleden in de IR naar Berlijn zaten, komen wel weer naar Nederland, en maandag gaan de eerste in dienst tussen Amsterdam en Deventer.
Dv-Ost was vroeger dubbelspoor, maar de duitsers hebben er enkelspoor van gemaakt ivm staalvraag. Alleen heeft de NS nooit weer dat 2e spoor teruggelegd..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef MREn het volgende:
[..]
Helemaal niet, waarom onnodig spoor aanleggen? Op Hgl-Zp, Dv-Ost en Es-Gbr kan het allemaal netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |