Heb net al zo'n trekkabel gekocht, maar die krijg je er maar een klein stukje in, dan zit 'ie vast.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef MrSleep het volgende:
In de schuur of garage zoeken naar een stevige kabel (b.v. zo'n ijzeren kabel waarmee electriciens draden trekken) en vervolgens in de plee gaan poren. Werkt uitstekend hier
Dat. Of in het ergste geval de WC pot van zijn plek halen en via de onderkant leeghalen. Of als de blokkade niet in de 'hals' van de pot zit heb je in ieder geval je afvoer open om te kijken of het daar misschien zit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef MrSleep het volgende:
In de schuur of garage zoeken naar een stevige kabel (b.v. zo'n ijzeren kabel waarmee electriciens draden trekken) en vervolgens in de plee gaan poren. Werkt uitstekend hier
Dat is inderdaad het makkelijkste. En volgens mij vallen de kosten inderdaad mee omdat zij daar een hogedrukspuit voor hebben die de WC in 1x doorspuit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:46 schreef laffer het volgende:
waarom je zo in de shit werken als je ook een loodgieter kunt bellen![]()
wat kost dat nou
Geen idee. Misschien effe de Goude Gids erbij pakken en wat prijzen opvragen hier en daar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:50 schreef Skv het volgende:
Wat kost zoiets dan? Kan hier in de buurt niks vinden met kosten er bij ofzo.
Geen ideequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:10 schreef Skv het volgende:
Waar koop ik dat en wat kost het?
Zorg dan in ieder geval dat iemand het filmt!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:03 schreef Skv het volgende:
Het idee heerste hier ook al om er even met een tuinslang met aangesloten koolzuurfles door te raggen. Ik verwacht echter dat dat resulteert in een wc-hok met stront aan de muren, plafond en aan mijzelf.
zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zorg dan in ieder geval dat iemand het filmt!!![]()
Dit vind ik tot nu toe het beste idee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:03 schreef Skv het volgende:
Het idee heerste hier ook al om er even met een tuinslang met aangesloten koolzuurfles door te raggen. Ik verwacht echter dat dat resulteert in een wc-hok met stront aan de muren, plafond en aan mijzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |