abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 december 2006 @ 19:06:52 #76
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_44770978
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:38 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is de duurste straat in Londen? Is er zoiets als de PC Hooftstraat in Londen? New Bond Street oid?
quote:
4. Bond Street
Londen, UK
In het Mayfair District in Londen ligt Bond Street. De plek waar de 'rich and famous' hun Britse ponden laten rollen. Sinds 1850 behoort de straat al toe tot de absolute elite en het lijkt er sterk op dat daar voorlopig geen verandering in komt. Bond Street bestaat uit een oud en nieuw gedeelte en loopt tussen Picadilly Circus en Oxford Street. Juweliers, kunsthandelaren, designerlabels: alles waar je een fortuin voor neer moet tellen, vind je in de Bond Street. De setting doet typisch Engels aan. De elegante gebouwen waarin vroeger politici, kunstenaars en schrijvers woonden, herbergen nu de duurste artikelen op aarde.
Op nummer 4 van de duurste winkelstraten ter wereld zelfs
Bron: http://woman.lycos.nl/art(...)aten_ter_wereld.html

dat wordt geweldig morgen
Kheb er nu echt zin in... 1e keer vliegen en alles super
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_44771319
Aftellennnnn!
  woensdag 27 december 2006 @ 19:18:00 #78
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_44771377
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:02 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Ik was op de heenweg een uur en drie kwartier kwijt, op de terugweg anderhalf uur. Heenweg was om 10:00 's ochtends (vertrek Stansted) en terugweg om 13:00 (vertrek Victoria). Dit was eind november dus nog niet echt kerstdrukte, wel laatste restje ochtendspits.
Voor ons was het bijna twee weken geleden en heen was ook om 10:00 uur. Terug was ook in de ochtend en op zich schoot het wel op. Misschien geluk gehad met verkeer dan
pi_44771409
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Aftellennnnn!
  woensdag 27 december 2006 @ 19:24:43 #80
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_44771602
De organisatie van Terravision was trouwens op de terugweg in een woord RUK

Sommige mensen die vantevoren voor dat tijdstip hadden gereserveerd moesten op de volgende bus wachten, terwijl anderen die gewoon op de bonnefooi waren gekomen wel mee mochten (wij hadden geluk dat we wel meekonden). Daarnaast werd de kofferruimte maar aan 1 kant opengedaan, zodat je je koffers eigenlijk niet kwijt kon en de gids (of hoe je de persoon die voorin naast de chauffeur zit ook noemen mag) was gewoon een lompe botte lul.

Qua prijs wel een aanrader, maar qua service absoluut niet
  woensdag 27 december 2006 @ 19:54:27 #81
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44772616
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:06 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]


[..]

Op nummer 4 van de duurste winkelstraten ter wereld zelfs
Bron: http://woman.lycos.nl/art(...)aten_ter_wereld.html

dat wordt geweldig morgen
Kheb er nu echt zin in... 1e keer vliegen en alles super
Tja, Bond street is leuk maar ik vind zelf Sloane Street leuker. Ligt om het hoekje bij Harrod's, stonden altijd superdure auto's en liepen rijke mensen rond ]
Chelsea is gewoon tof (behalve de voetbalclub). Ik liep in de zomer altijd door Chelsea en Kensington, mooie auto's kijken en genieten van de mooie gedeelten van London. (SW is sowieso het leukste )
Trouwens, ik las op Bloomberg dat St. James' en Mayfair de duurste plekken zijn qua huur. Sommige kantoren betalen GBP100 per sq. ft!!!!!!! (Er gaan geloof ik ong. 11 sq. ft. in 1m2!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 27 december 2006 @ 20:24:11 #82
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_44773747
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Tja, Bond street is leuk maar ik vind zelf Sloane Street leuker. Ligt om het hoekje bij Harrod's, stonden altijd superdure auto's en liepen rijke mensen rond ]
Chelsea is gewoon tof (behalve de voetbalclub). Ik liep in de zomer altijd door Chelsea en Kensington, mooie auto's kijken en genieten van de mooie gedeelten van London. (SW is sowieso het leukste )
Trouwens, ik las op Bloomberg dat St. James' en Mayfair de duurste plekken zijn qua huur. Sommige kantoren betalen GBP100 per sq. ft!!!!!!! (Er gaan geloof ik ong. 11 sq. ft. in 1m2!)
kijk dat zijn nog eens tips, we zullen er deze dagen omdenken
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 27 december 2006 @ 20:35:46 #83
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44774276
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

kijk dat zijn nog eens tips, we zullen er deze dagen omdenken
Ik zat daar echt in de zomer op een bankje auto's te kijken met een Ploughmans sandwich van Pret of Eats! Porsches (911), Merc SL55 AMG en Bentley Continental GT's waren niet echt boeiend, daar rijden er daar toch teveel van...
Ging meer voor de Ferrari's, Lambo's en andere mooie dingen. (mijn eerste RR Phantom daar gezien, wat een bak!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44806857
Jaaaaa, morgen gaan we en ik ben helemaal hyper.
pi_44806989
Al die flauwe touristische shit

Gewoon ''offroad'' de suburbs in en dan liftend door Londen en ENgeland, das zeker relaxtttt
  Admin donderdag 28 december 2006 @ 21:47:43 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_44807347
Je kunt ook van London genieten zonder naar Big Ben, St. Pauls en de Tower te gaan hoor. Gewoon de tube nemen naar een willekeurig station en daar ergens wat leuks zoeken, om maar wat te noemen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 22:07:48 #87
45833 crew  Fogel
pi_44808309
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Breuls het volgende:
Je kunt ook van London genieten zonder naar Big Ben, St. Pauls en de Tower te gaan hoor. Gewoon de tube nemen naar een willekeurig station en daar ergens wat leuks zoeken, om maar wat te noemen.
Op die manier ben ik ooit met de bus in Elephant and Castle terecht gekomen. Vrij weinig te doen daar.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Admin donderdag 28 december 2006 @ 22:22:00 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_44808815
Ja je moet het niet helemaal random doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 22:26:05 #89
45833 crew  Fogel
pi_44808981
Gewoon op een bushalte met veel lijnen de eerste de beste bus pakken, dan zie nog een wat (of niet als die bus toevallig naar E&C gaat dus).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_44809681
Avi: Eighty-six carats.
Rosebud: Where?
Avi: London.
Rosebud: London?
Avi: London.
Avi's Colleague: London?
Avi: Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.


WHOOOOOOO! Koffer is ingepakt!
pi_44810090
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Breuls het volgende:
Je kunt ook van London genieten zonder naar Big Ben, St. Pauls en de Tower te gaan hoor. Gewoon de tube nemen naar een willekeurig station en daar ergens wat leuks zoeken, om maar wat te noemen.
Ik vind het stom om naar mijn eigen post te verwijzen, maar in London baby! - deel 6 heb ik heel wat minder bekende wijken in Londen aangestipt die zeker ook de moeite zijn om eens te bezoeken.

E&C is trouwens niet zo slecht! Ik heb er aan gedacht om er te wonen aangezien het relatief goedkoop is, dicht bij het centrum en goede verbindingen heeft.
Maar over het algemeen is "south of the river" niet zo bijzonder. ( shhh zeg het ze niet )
pi_44812125
Ik zeg: Mill Hill!
  vrijdag 29 december 2006 @ 00:54:11 #93
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44814241
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:53 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Maar over het algemeen is "south of the river" niet zo bijzonder. ( shhh zeg het ze niet )
Zeker weten wel... Zeker nog nooit in Wimbledon Village geweest?!

Ik woonde daar nl. vlakbij; lekker groen, vette villa's, überrijke mensen en leuke residential areas!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Moderator vrijdag 29 december 2006 @ 14:59:33 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44826611
Fuck zeg, wilde ik dit keer de London Eye gaan doen, is het uitgerekend het weekend dat ik er ben niet beschikbaar. Het ding is van 9 tot 17 januari wegens onderhoud gesloten.

Weet iemand een leuke alternatieve "WOW-experience"? Een helicoptervlucht vind ik te duur. Is er nog een echt hoog punt in Londen toegankelijk voor toeristen?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_44827244
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:59 schreef Gert het volgende:
Weet iemand een leuke alternatieve "WOW-experience"? Een helicoptervlucht vind ik te duur. Is er nog een echt hoog punt in Londen toegankelijk voor toeristen?
Ook niet goedkoop en wel even van te voren reserveren: http://www.searcys.co.uk/
quote:
Features:
Designed by Foster and Partners, the glass dome at the top of the building boasts a two-level private restaurant and bar available exclusively for the use of tenants of the building. Both levels combined are available for external event hire for dinners or drinks receptions, subject to the prior approval of the landlord. At 180m tall, 30 St Mary Axe is the second tallest building in the City and one of the most exciting elements to holding an event at 30 St Mary Axe is the 360-degree panorama over London. This certainly adds to the exclusive experience and provides guests with an unforgettable view of London.
  Admin vrijdag 29 december 2006 @ 16:00:40 #96
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_44828520
St.Paul's. Effe iets van 600 treden beklimmen en je hebt een leuk uitzicht. Heb ik wel eens gedaan trouwens, maar dat was bijna tien jaar geleden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_44831974
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 00:54 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Zeker weten wel... Zeker nog nooit in Wimbledon Village geweest?!

Ik woonde daar nl. vlakbij; lekker groen, vette villa's, überrijke mensen en leuke residential areas!
Ja, dat vind ik dus niet erg interessant. Een rijk suburbia is niet aan mij besteed. Als ik ooit rijk ben ga ik op Hampstead, N10 of in Kensington wonen; ik hou van levendig.
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:20:02 #98
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44846672
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus niet erg interessant. Een rijk suburbia is niet aan mij besteed. Als ik ooit rijk ben ga ik op Hampstead, N10 of in Kensington wonen; ik hou van levendig.
Tja, ieder zijn ding. De huizen in de stad kunnen zich niet echt meten met de huizen in Wimbledon... Ik ga liever voor een residential area met een dik huis! (ben een trouwe SW-er btw)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44846765
Ik wil in ieder geval naar Billy Elliot - the Musical en naar een wedstrijd van West Ham United, ligt in Oost trouwens.
pi_44851725
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef Nouk het volgende:
Wij gaan volgende week woensdag en ben nu even aan het kijken wat we zoal gaan doen. Heb wat dingen op een rijtje gezet, hebben jullie nog dingen die echt missen? Of dingen die wel geschrapt kunnen worden/

Hier voorlopige lijstje:

-Harrods (En winkels eromheen)
-Picadilly Circus
-Oxford street

-Cabinet War Rooms

-Big Ben
-House of Parliament
-London Eye
-Tower Bridge
-Travalgar Square-
-Buckingham Palace (wisselen vd wacht)
-Westminster Abbey
-Tower of London
-St. Pauls Cathedral
-Kensington Palace

We zijn er maar 2 dagen, dus weet niet of dit wel allemaal gaat lukken .

Maar tips zijn welkom!
Je vergeet de twee mooiste attracties, als je het mij vraagt tenminste:
- Tate modern, veel klassieke modern kunstwerken, gratis en toffe architectuur van Herzog en de Meuron)
- Vlak in de buurt van Tate modern ligt de millenium bridge, mijns inziens ook een kunstwerk.

Verder kan je als je van architectuur houdt ook nog altijd naar het Loyddsgebouw gaan kijken en naar de augurk (st Mary's Axe) liggen vlak bij elkaar en zijn beide erg spraakmakend in hun tijd geweest.

Ik moet wel zeggen dat ik misschien niet helemaal objectief ben aangezien ik voor het bedrijf werk dat bij veel van deze projecten betrokken is geweest.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')