abonnement Unibet Coolblue
pi_44108777
Ben benieuwd
Delivered without an information leaflet
pi_44108831
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:50 schreef gekke_sandra het volgende:

Ben benieuwd
TS begint?

Op de eerste plaats staat bij mij toch wel eerlijkheid
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_44108917
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:52 schreef Cageon het volgende:

[..]

TS begint?

Op de eerste plaats staat bij mij toch wel eerlijkheid
Eerlijkheid

Trouw maar op nummer 2 dan
pi_44108938
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:56 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Eerlijkheid

Trouw maar op nummer 2 dan
Ook eens
Maar wou niet alles voor TS weg kapen
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  zondag 3 december 2006 @ 17:57:51 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_44108945
Een rosbief
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_44108964
- Uiterlijk
- Innerlijk
- Stijl
- Liefheid
- Intelligentie
  zondag 3 december 2006 @ 18:01:38 #7
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_44109037
er moet n chemische klik zijn
ondernemend
eerlijkheid
humor
intelligentie (iq en eq)
pi_44109040
zelfde soort vakanties en zo. anders moet je steeds alleen of met een ander naar azie en amerika of je moet allebei van musea insteden houden, of allebei van luxe vakanties. en wel eerlijk zijn ja, maar dat spreekt voor zich. En als de een graag de Bold en IDOLS kijkt en de ander wil graag het nieuws en NOVA en Netwerk en Sport zien. Kortweg : Je moet bij elkaar passen. Kijk, sexen kan je met iedereen, toch?? En als de een graag alles opruimt is het leuk als de ander dat ook doet, anders zit je binnen de kortste keren in een bende. nu is dat wel te leren maar dat kost veel strijd en discussie
Het grote risicio van dronken barmannen, is dat ze dubbel schrijven.
pi_44109076
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:52 schreef Cageon het volgende:
TS begint?

Op de eerste plaats staat bij mij toch wel eerlijkheid
Gedetailleerde versie van wat ik in een man/partner/relatie zoek?

De man die ik wil, voelt zich wel prima alleen. Hij leeft zijn leven en geniet van de kleine dingen, alleen.
Hij is sterk. Hij hoeft niet per se een vriendin of een scharrel. Hij laat zich niet aanpraten, dat je op zoek moet zijn. Hij heeft geen Relatieplanet accounts of zoiets onpersoonlijks. Hij is ambitieus, zelfverzekerd en weet wat hij wil. Hij maakt zijn eigen doelstellingen waar, zeurt niet over/op zijn vriendin als een of ander wijf en kan alles goed scheiden. Zowel gevoel, verstand, als hoezeer niemand doelstellingen in de weg kan staan. Hij is knap, koppig, eerlijk, trouw, heeft humor, geeft tegengas en laat alleen mij (en zijn beste vrienden) zijn ware aard zien. Van binnen is hij zacht, gevoelig en een klein beetje onzeker. Samen hebben we een ongecompliceerde, luchtige relatie. We laten elkaar vrij. Samen doen we knettergek en schamen ons niet, we lachen wat af. We kunnen samen uit met zijn of mijn vrienden, dat vinden we juist leuk. Maar als we dan alleen zijn, dan is alle aandacht voor elkaar..

Zo iemand, zo'n relatie.. dat is in mijn ogen perfect.

[ Bericht 1% gewijzigd door gekke_sandra op 03-12-2006 18:58:37 ]
Delivered without an information leaflet
pi_44109131
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Gedetailleerde versie van wat ik in een man/partner/relatie zoek?

De man die ik wil, voelt zich wel prima alleen. Hij leeft zijn leven en geniet van de kleine dingen, alleen. (net als ik) Hij is sterk. Hij hoeft niet per se een vriendin of een scharrel. Hij laat zich niet aanpraten, dat je op zoek moet zijn. Hij heeft geen Relatieplanet accounts of zoiets onpersoonlijks. Hij is ambitieus, zelfverzekerd en weet wat hij wil. Hij maakt zijn eigen doelstellingen waar, zeurt niet over/op zijn vriendin als een of ander wijf en kan alles goed scheiden. Zowel gevoel, verstand, als hoezeer niemand doelstellingen in de weg kan staan. Hij is knap, koppig, eerlijk, trouw, heeft humor, geeft tegengas en laat alleen mij (en zijn beste vrienden) zijn ware aard zien. Van binnen is hij zacht, gevoelig en een klein beetje onzeker. Samen hebben we een ongecompliceerde, luchtige relatie. We laten elkaar vrij. Samen doen we knettergek en schamen ons niet, we lachen wat af. We kunnen samen uit met zijn of mijn vrienden, dat vinden we juist leuk. Maar als we dan alleen zijn, dan is alle aandacht voor elkaar..

Bestaan zulke mensen echt?? Jee.
Het grote risicio van dronken barmannen, is dat ze dubbel schrijven.
  zondag 3 december 2006 @ 18:05:17 #11
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_44109139
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Gedetailleerde versie van wat ik in een man/partner/relatie zoek?

De man die ik wil, voelt zich wel prima alleen. Hij leeft zijn leven en geniet van de kleine dingen, alleen. (net als ik) Hij is sterk. Hij hoeft niet per se een vriendin of een scharrel. Hij laat zich niet aanpraten, dat je op zoek moet zijn. Hij heeft geen Relatieplanet accounts of zoiets onpersoonlijks. Hij is ambitieus, zelfverzekerd en weet wat hij wil. Hij maakt zijn eigen doelstellingen waar, zeurt niet over/op zijn vriendin als een of ander wijf en kan alles goed scheiden. Zowel gevoel, verstand, als hoezeer niemand doelstellingen in de weg kan staan. Hij is knap, koppig, eerlijk, trouw, heeft humor, geeft tegengas en laat alleen mij (en zijn beste vrienden) zijn ware aard zien. Van binnen is hij zacht, gevoelig en een klein beetje onzeker. Samen hebben we een ongecompliceerde, luchtige relatie. We laten elkaar vrij. Samen doen we knettergek en schamen ons niet, we lachen wat af. We kunnen samen uit met zijn of mijn vrienden, dat vinden we juist leuk. Maar als we dan alleen zijn, dan is alle aandacht voor elkaar..

ja zoiets ja..ik dacht puntsgewijs opnoemen, tja dan wil je ook weer niet teveel punten opschrijven, krijg je daar weer commentaar op...
pi_44109168
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:05 schreef sjonnieH het volgende:
Bestaan zulke mensen echt?? Jee.
Dat zou fijn zijn, want dat is in mijn ogen "perfect"
Delivered without an information leaflet
pi_44109195
Tja zal ik het in twee woorden zeggen: wederzijds respect
Het grote risicio van dronken barmannen, is dat ze dubbel schrijven.
pi_44109198
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:05 schreef scrub_nurse het volgende:
ja zoiets ja..ik dacht puntsgewijs opnoemen, tja dan wil je ook weer niet teveel punten opschrijven, krijg je daar weer commentaar op...
Haha, dat mag je toch zelf bepalen?
Delivered without an information leaflet
pi_44109224
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:07 schreef sjonnieH het volgende:
Tja zal ik het in twee woorden zeggen: wederzijds respect
Ik denk trouwens dat, dat het belangrijkste is. Als er wederzijds respect is komt eerlijkheid, trouw zijn en loyaliteit vanzelf. Althans, dat zou wel moeten.. denk ik.
Delivered without an information leaflet
pi_44109437
Hoi
Rot signature
pi_44109471
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:05 schreef sjonnieH het volgende:

[..]

Bestaan zulke mensen echt?? Jee.
kom wel met veel punten overeen:P
  zondag 3 december 2006 @ 18:21:27 #18
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44109519
Plough experience. Not much, one year is good.
  zondag 3 december 2006 @ 18:24:40 #19
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_44109615
Ehhh....

Borsten?
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  zondag 3 december 2006 @ 18:26:28 #20
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_44109652
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:24 schreef Telecaster het volgende:
Ehhh....

Borsten?
Die zitten er niet in, die hangen er aan
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_44109682
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Gedetailleerde versie van wat ik in een man/partner/relatie zoek?

De man die ik wil, voelt zich wel prima alleen. Hij leeft zijn leven en geniet van de kleine dingen, alleen.
Hij is sterk. Hij hoeft niet per se een vriendin of een scharrel. Hij laat zich niet aanpraten, dat je op zoek moet zijn. Hij heeft geen Relatieplanet accounts of zoiets onpersoonlijks. Hij is ambitieus, zelfverzekerd en weet wat hij wil. Hij maakt zijn eigen doelstellingen waar, zeurt niet over/op zijn vriendin als een of ander wijf en kan alles goed scheiden. Zowel gevoel, verstand, als hoezeer niemand doelstellingen in de weg kan staan. Hij is knap, koppig, eerlijk, trouw, heeft humor, geeft tegengas en laat alleen mij (en zijn beste vrienden) zijn ware aard zien. Van binnen is hij zacht, gevoelig en een klein beetje onzeker. Samen hebben we een ongecompliceerde, luchtige relatie. We laten elkaar vrij. Samen doen we knettergek en schamen ons niet, we lachen wat af. We kunnen samen uit met zijn of mijn vrienden, dat vinden we juist leuk. Maar als we dan alleen zijn, dan is alle aandacht voor elkaar..

Hier ben ik.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_44109798
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:27 schreef drugsgebruiker het volgende:

[..]

Hier ben ik.
Ze valt niet op drugsgebruikers , tenminste dat staat niet in haar verhaaltje.

Ontopic: Wederzijdsrespect, eerlijkheid, trouw en warmte. Zoiets .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_44109820
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Gedetailleerde versie van wat ik in een man/partner/relatie zoek?

[...] t verhaal [...]

Ja mag ik ook zo'n partner...
Ik dacht dat ooit te hebben... tot het over was. Blijkbaar was dat dus echt te mooi om waar te zijn
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  zondag 3 december 2006 @ 18:36:44 #24
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_44109942
Een vrouw met een goed hart. Iemand waar je goed bij voelt en een warme persoonlijkheid heeft.

Das vele malen belangrijker dan een fraai uiterlijk, dat aan verval onderhevig is naarmate je ouder wordt.

En nee, ik ben d;r nog niet tegengekomen. Althans, zij mij niet
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_44109949
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef hoerezooi het volgende:

[..]

kom wel met veel punten overeen:P
Het komt gewoon neer op:

Ambitieus
Eerlijk en respectvol (vooral voor de mensen die hem het meeste doen)
Heeft alles op een rijtje (toekomst, goede verhouding qua emoties, verstand)
Intelligent (gezond verstand en inlevingsvermogen)
Zelfverzekerd
Zelfstandig (Sterk)

Een mannelijke, doch menselijke man! Lijkt me niet onmogelijk!
Gewoon: geen gezeik en geen moeilijk gedoe. Daar ben ik een vrouw voor.
Delivered without an information leaflet
pi_44110040
Nou wat zoek ik in een partner..
  • Trouw
  • Zelfverzekerd
  • Ambitieus
  • Lief,zorgzaam
  • geen claimer
  • Romantisch ..(hoeft niet continu)
    Oftewel iemand die weet wat die wilt en wat wilt bereiken in zijn leven
    Maar daarbij wel lief zijn en zorgzaam en die af en toe iets romantisch organiseerd of gewoon lieve dingen doet voor mij

    Maar hij mag wel zeggen wat die wel of niet van me verwacht,maar me niet gaan claimen
    Zodat ik ook mezelf kan zijn/blijven

    denk iig dat ik die peroon al ontmoet heb
  • Salsa Española
    pi_44110122
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 18:31 schreef poepeneesje het volgende:
    Ze valt niet op drugsgebruikers , tenminste dat staat niet in haar verhaaltje.

    Ontopic: Wederzijdsrespect, eerlijkheid, trouw en warmte. Zoiets .
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 18:32 schreef Cageon het volgende:
    Ja mag ik ook zo'n partner...
    Ik dacht dat ooit te hebben... tot het over was. Blijkbaar was dat dus echt te mooi om waar te zijn
    Nu ik mijn verhaal lees, lijkt het er wel op dat mijn ex (haat dat woord) toch wel heel dicht in de buurt zat..
    Jammer dat de omstandigheden voor ons niet meewerkten en het mij zo moeilijk hebben gemaakt. Als je niet lekker in je vel zit, omdat je eigen leven niet gaat zoals je wil.. dan breekt alles elkaar op den duur op. Dat is wat ik heb geleerd. Als je weer helder bent en alles bekijkt, dan is dat zo zonde.. Het komt ook altijd pas achteraf. Het enige wat je dan kan doen, is aan jezelf werken en proberen om niet weer dezelfde fouten te maken.

    [ Bericht 2% gewijzigd door gekke_sandra op 03-12-2006 18:50:51 ]
    Delivered without an information leaflet
      zondag 3 december 2006 @ 18:44:53 #28
    117031 Moravec
    singularity
    pi_44110139
    Aah shit, ik ben niet ambitieus, dat is het!
    In space, nobody can hear you 01110011 01100011 01110010 01100101 01100001 01101101
    pi_44110284
    wat kun je in godsnaam veel eisen van een ander persoon... (tenminste je verhaaltje, je opsomming is dan weer heel weinig en normaal eigenlijk).

    wat ik graag zou zien in een partner..

    Iemand die met me kan leven. En er moet natuurlijk iets zijn wat met aantrekt, das toch wel het belangrjikste. Ik heb een klassiek idee over wat een relatie is, dus ga ik er vanzelf sprekend vanuit dat iedereen trouw is en goed te vertrouwen is.
    Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
    pi_44110341
    Moet een aantrekkelijk gezicht hebben, een slank figuur, uiteraard lang blond haar, blauwe ogen, sproetjes. In de mood zijn als ik dat ben. Voor de rest moet ze me lekker mijn eigen gang laten gaan. De rest boeit niet.
    pi_44110532
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 18:37 schreef gekke_sandra het volgende:

    [..]

    Het komt gewoon neer op:

    Ambitieus
    Eerlijk en respectvol (vooral voor de mensen die hem het meeste doen)
    Heeft alles op een rijtje (toekomst, goede verhouding qua emoties, verstand)
    Intelligent (gezond verstand en inlevingsvermogen)
    Zelfverzekerd
    Zelfstandig (Sterk)

    Een mannelijke, doch menselijke man! Lijkt me niet onmogelijk!
    Gewoon: geen gezeik en geen moeilijk gedoe. Daar ben ik een vrouw voor.
    je lijstje wordt steeds korter, lol
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
    pi_44110587
    Ze moet zichzelf gelukkig kunnen maken. Ik wil haar daar graag bij helpen (zal ik ook zeker proberen), maar haar geluk ligt in haar eigen handen.
    En zolang de klik er maar is ben ik tevreden. Een blik moet voldoende te zijn om duidelijk te maken wat we bedoelen (voor zover dat mogelijk is natuurlijk).
    als ik het bovenstaande zo lees is het net alsof ik er geen moeite voor wil doen
    When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
    pi_44110922
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef gekke_sandra het volgende:

    [..]

    Gedetailleerde versie van wat ik in een man/partner/relatie zoek?

    De man die ik wil, voelt zich wel prima alleen. Hij leeft zijn leven en geniet van de kleine dingen, alleen.
    Hij is sterk. Hij hoeft niet per se een vriendin of een scharrel. Hij laat zich niet aanpraten, dat je op zoek moet zijn. Hij heeft geen Relatieplanet accounts of zoiets onpersoonlijks. Hij is ambitieus, zelfverzekerd en weet wat hij wil. Hij maakt zijn eigen doelstellingen waar, zeurt niet over/op zijn vriendin als een of ander wijf en kan alles goed scheiden. Zowel gevoel, verstand, als hoezeer niemand doelstellingen in de weg kan staan. Hij is knap, koppig, eerlijk, trouw, heeft humor, geeft tegengas en laat alleen mij (en zijn beste vrienden) zijn ware aard zien. Van binnen is hij zacht, gevoelig en een klein beetje onzeker. Samen hebben we een ongecompliceerde, luchtige relatie. We laten elkaar vrij. Samen doen we knettergek en schamen ons niet, we lachen wat af. We kunnen samen uit met zijn of mijn vrienden, dat vinden we juist leuk. Maar als we dan alleen zijn, dan is alle aandacht voor elkaar..

    Zo iemand, zo'n relatie.. dat is in mijn ogen perfect.
    Volgens mij heb ik het laatste exemplaar opgeeist
    pi_44111461
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Xennia het volgende:

    [..]

    Volgens mij heb ik het laatste exemplaar opgeeist
    Nee hoor, ik ben er ook nog.
    Maar even serieus. Als ik om me heen kijk zijn er genoeg mannen die aan dit beeld lijken te voldoen. Alhoewel zaken als knap en humor erg relatief zijn. Maar als 'een goede kop' voldoende is om iemand knap te noemen, en als minimaal om je eigen grappen kunnen lachen voldoende is om humor te hebben, dan zijn ze er wel hoor. En heb jij niet het laatste exemplaar (alhoewel het natuurlijk wel aardig van je is om even je liefde voor je liefste uit te typen).
    When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
      zondag 3 december 2006 @ 19:54:40 #35
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_44111849
    humor vind ik niet als je om je eigen grappen kunt lachen... das juist meestal een geval van geen goeje humor.
    pi_44112063
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 19:54 schreef scrub_nurse het volgende:
    humor vind ik niet als je om je eigen grappen kunt lachen... das juist meestal een geval van geen goeje humor.
    Tja, zoals ik het zie kunnen ze in ieder geval ergens om lachen, dat is bij sommige mensen ver te zoeken. En waarom zou je een grap maken, als je hem zelf niet leuk vind? Ik lach om al mijn eigen grappen (en ook vaak om die van anderen).
    Maar zoals eerder gezegd, humor is erg relatief. Net zoals vele andere dingen.

    Mensen zoeken een partner met humor (wat is grappig?), die lief is (wat is volgens jou lief?) en knap (een stoere sterke kaaklijn of juist fijne gelaatstrekken?) enz enz. Ik mis nog veel duidelijkheid.
    When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
      Boks-Chick zondag 3 december 2006 @ 20:03:24 #37
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_44112081
    Als hij bied:
    humor
    integer
    eerlijk
    nuchter
    tevreden met zichzelf (hoewel hij wel onzeker over zichzelf mag zijn)
    eigen vrienden
    niet jaloers op mijn beste (mannelijke) vriend (en ook niet op mijn overige mannelijke vrienden)
    krachtige persoonlijkheid
    doel(en) hebben in zijn leven
    kunnen praten (in time) over dingen die hem dwarszitten
    mijn neus op de feiten kunnen drukken
    (m.b.t. die laatste twee: elkaar gewoon de waarheid kunnen en durven zeggen, zonder dat dat een ruzie teweeg brengt)

    Dan bied ik:
    humor
    integer
    eerlijk
    ondernemend
    tevreden met mezelf (hoewel ik wel onzeker over mezelf mag zijn)
    eigen vrienden
    niet jaloers op zijn beste (vrouwelijke) vriend (en ook niet op zijn overige vrouwelijke vrienden)
    krachtige persoonlijkheid
    doel(en) hebben in mijn leven
    kunnen praten (in time) over dingen die mij dwarszitten
    zijn neus op de feiten kunnen drukken

    Wie bied?
    lolwut
    pi_44112591
    Liefde natuurlijk, duh!

    (En vertrouwen )
    Ehm... ok
    pi_44113241
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef BrandX het volgende:
    [..] indrukwekkende lijst[...]
    30-dagen niet goed geld terug garantie? Dan ik
    Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
    pi_44113289
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef BrandX het volgende:
    Als hij bied:
    humor
    integer
    eerlijk
    nuchter
    tevreden met zichzelf (hoewel hij wel onzeker over zichzelf mag zijn)
    eigen vrienden
    niet jaloers op mijn beste (mannelijke) vriend (en ook niet op mijn overige mannelijke vrienden)
    krachtige persoonlijkheid
    doel(en) hebben in zijn leven
    kunnen praten (in time) over dingen die hem dwarszitten
    mijn neus op de feiten kunnen drukken
    (m.b.t. die laatste twee: elkaar gewoon de waarheid kunnen en durven zeggen, zonder dat dat een ruzie teweeg brengt)

    Dan bied ik:
    humor
    integer
    eerlijk
    ondernemend
    tevreden met mezelf (hoewel ik wel onzeker over mezelf mag zijn)
    eigen vrienden
    niet jaloers op zijn beste (vrouwelijke) vriend (en ook niet op zijn overige vrouwelijke vrienden)
    krachtige persoonlijkheid
    doel(en) hebben in mijn leven
    kunnen praten (in time) over dingen die mij dwarszitten
    zijn neus op de feiten kunnen drukken

    Wie bied?
    Zozo gaan we eisen stellen, mag ik ook eisen stellen dan als ik mezelf aanbied .

    Bied is trouwens met -dt. Bij de eerste en laatste dan.
    Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
      zondag 3 december 2006 @ 20:46:05 #41
    25794 Detroit
    Per aspera ad astra
    pi_44113333
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef BrandX het volgende:

    *lijst*
    Ik word er nu al moe van. .
    So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
    pi_44113454
    Het lijkt wel alsof mensen het gek vinden dat mensen die weten wat ze willen een lijstje hebben.

    Lijkt me toch redelijk logisch als je er even overnadenkt voor jezelf dat je dan ook terecht komt bij een soort gelijk lijstje?
    Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
    pi_44114007
    Als ik dat hier neer zou zetten zou ik wel even bezig zijn...en jullie met lezen. Dus dat bespaar ik jullie maar want bovendien word ik vast alleen maar moe en kriegelig van mijn 'eisenlijs"tje"'...
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_44114306
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Xennia het volgende:
    Volgens mij heb ik het laatste exemplaar opgeeist
    Neeeeeee!!
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 19:01 schreef Godshand het volgende:
    je lijstje wordt steeds korter, lol
    Mja, dat zijn de belangrijkste hoofdpunten uit mn verhaaltje.
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 20:49 schreef Cageon het volgende:
    Het lijkt wel alsof mensen het gek vinden dat mensen die weten wat ze willen een lijstje hebben.

    Lijkt me toch redelijk logisch als je er even overnadenkt voor jezelf dat je dan ook terecht komt bij een soort gelijk lijstje?
    Precies, daarnaast is het gezond om te weten wat je wil. Als het uitgaat leer je ervan en daar moet je iets mee doen, om te voorkomen dat het de volgende keer weer gebeurd. Of, dat je weer iemand kiest met diezelfde eigenschappen als je ex. (de eigenschappen die botsten) Je beschermt jezelf zo ook tegen onnodige pijn.
    Delivered without an information leaflet
      Boks-Chick zondag 3 december 2006 @ 21:18:30 #45
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_44114457
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 20:45 schreef poepeneesje het volgende:

    [..]

    Zozo gaan we eisen stellen, mag ik ook eisen stellen dan als ik mezelf aanbied .

    Bied is trouwens met -dt. Bij de eerste en laatste dan.
    Ja hoor, stel je eisen maar.

    ik zal die -dt toestanden echt nooit goed doen... gelukkig heb ik daar anderen voor
    lolwut
    pi_44114494
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef gekke_sandra het volgende:

    [..]

    Neeeeeee!!
    [..]

    Mja, dat zijn de belangrijkste hoofdpunten uit mn verhaaltje.
    [..]

    Precies, daarnaast is het gezond om te weten wat je wil. Als het uitgaat leer je ervan en daar moet je iets mee doen, om te voorkomen dat het de volgende keer weer gebeurd. Of, dat je weer iemand kiest met diezelfde eigenschappen als je ex. (de eigenschappen die botsten) Je beschermt jezelf zo ook tegen onnodige pijn.
    Precies!
    Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
      Boks-Chick zondag 3 december 2006 @ 21:21:30 #47
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_44114568
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 20:49 schreef Cageon het volgende:
    Het lijkt wel alsof mensen het gek vinden dat mensen die weten wat ze willen een lijstje hebben.

    Lijkt me toch redelijk logisch als je er even overnadenkt voor jezelf dat je dan ook terecht komt bij een soort gelijk lijstje?
    Ik merk om me heen dat het vooral ook ingegeven wordt door leeftijd en ervaring zeg maar.
    Voor mij is het in ieder geval zo, dat ik sommige dingen juist niet meer accepteren wil, en anderen geen probleem vind, terwijl dat vroeger wel zo zou zijn geweest.
    lolwut
    pi_44114662
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 21:21 schreef BrandX het volgende:
    Voor mij is het in ieder geval zo, dat ik sommige dingen juist niet meer accepteren wil, en anderen geen probleem vind, terwijl dat vroeger wel zo zou zijn geweest.
    Eh, heuh?
    Delivered without an information leaflet
      Boks-Chick zondag 3 december 2006 @ 21:29:07 #49
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_44114861
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 21:23 schreef gekke_sandra het volgende:

    [..]

    Eh, heuh?
    Nou, wat ik bijvoorbeeld niet meer zal accepteren, is dat ik doorlopend moet laten weten waar ik uithang. man, chill, als ik later thuis kom dan anders, laat ik het je heus wel weten hoor. En als hij een binnenvetter is (iets waar ik vroeger hordendol van kon worden) vind ik dan nu geen probleem meer.

    Zo bedoel ik dat.
    lolwut
    pi_44114997
    ik snap niet dat jullie met een beeld kunnen leven wat je zoekt in een man/vrouw.
    het is veel prettiger om een beeld te hebben wat je niet zoekt in een man/vrouw, ik bedoel iedereen is zo verschillend, en als je gaat focussen op 1 persoon tussen al die mensen, kan nog wel ns lastig worden...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')