abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:56:13 #101
11502 nipeng
The last ride is free
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:46:28 #102
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_45042145
Nederlandse Bandjes met hun Havo-Engels


Kan een modje even al het Havo-gebagger er uit mieteren? Thanks!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:05:05 #103
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45047127
Nou nee.

Zo erg is het ook weer niet.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:16:40 #104
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_45056439
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:05 schreef nipeng het volgende:
Nou nee.

Zo erg is het ook weer niet.
Nee, er wordt echt volkomen ontopic gereageerd. Typisch een topic dat in MUZ thuishoort zo


Maar laat inmiddels maar zitten, heeft nu geen zin meer. Schop maar naar TTK ofzo. Schat in dat als je die reacties wél weggehaald had er nog een redelijke discussie uit had kunnen rollen, maar helaas...
pi_45057287
Het gaat nu meer richting een `mijn Engels is beter dan dat van jou' topic...
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_45058281
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Nee, er wordt echt volkomen ontopic gereageerd. Typisch een topic dat in MUZ thuishoort zo


Maar laat inmiddels maar zitten, heeft nu geen zin meer. Schop maar naar TTK ofzo. Schat in dat als je die reacties wél weggehaald had er nog een redelijke discussie uit had kunnen rollen, maar helaas...
Je komt zelf met zo'n term aanzetten, misschien had je dat er niet in moeten gebruiken en het wat anders moeten omschrijven. Overigens was het oorspronkelijk 'mavo-engels', dat stond eens in een van de Kane topics.

Wat voor soort discussie had je eigenlijk verwacht?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:12:33 #107
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_45058525
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je komt zelf met zo'n term aanzetten, misschien had je dat er niet in moeten gebruiken en het wat anders moeten omschrijven. Overigens was het oorspronkelijk 'mavo-engels', dat stond eens in een van de Kane topics.

Wat wil je er verder over horen? Wat voor soort discussie had je verwacht?
Tja, misschien niet zo slim om die term er in te zetten nee, had niet verwacht dat iemand met havo daar zo ontzettend aanstoot aan zou nemen. Bovendien was het ook nog eens de eerste reactie die daarover ging, wat toch vaak de richting van een discussie bepaalt. Echter, als dat dan eenmaal duidelijk wordt verwacht ik van een Mod dat hij het topic weer even op het rechte spoor zet.

En ik verwacht al helemaal dat hij dat doet als het hem door de TS wordt gevraagd. Op dat moment was het topic namelijk nog makkelijk te redden, een kind kon zien dat als er niets gedaan werd het deze kant op zou gaan. Als dat dan afgedaan wordt met "nou nee, zo erg is het niet" vind ik dat wel irritant eigenlijk. Dan kun je er net zo goed meteen een slotje opgooien als je toch niet van plan bent om te modden.

En wat ik er van verwacht had? Een discussie over waarom Nederlandse bandjes zo dwangmatig in het Engels zingen. Lijkt me duidelijk uit de OP. Je ziet ook wel in het topic dat er meerdere reacties komen daarop, en dat er anderen zijn die zich erover verbazen. Die verdrinken echter in de zee van die andere discussie.


Simpelweg slecht gemod dus. Maar goed, zo gehecht ben ik ook weer niet aan m'n topics hoor Vraag nu ook niks meer van jullie, kijk maar wat je er mee doet. Wat mij betreft gooi je het op slot of kick je het ergens anders heen.
pi_45058898
Een topic is zo goed als de topicstarter 'm omschrijft. Als de topicstarter met een term aankomt waarmee hij andere users weleens mee tegen de schenen aan kan schoppen dan zullen wij als moderators niet meteen op de tegenreacties modden.

Dit is immers een discussieforum en als jij niet wil dat men over havo-engels gaat lopen zagen dan moet je dat in het begin al anders omschrijven of je moet op de reacties antwoord geven dat je het niet zo bedoeld. Een derde mogelijkheid is nog om de openingspost aan te passen.

Wij vinden dat je zo'n mening mag hebben en om van ons als moderators vervolgens te vragen om bepaalde reacties weg te halen omdat de topicstarter het 'anders bedoeld'.. dat kun je niet van ons vragen.

We zijn niet helderziend
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:41:38 #109
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_45059633
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:22 schreef Beathoven het volgende:
Een topic is zo goed als de topicstarter 'm omschrijft. Als de topicstarter met een term aankomt waarmee hij andere users weleens mee tegen de schenen aan kan schoppen dan zullen wij als moderators niet meteen op de tegenreacties modden.

Dit is immers een discussieforum en als jij niet wil dat men over havo-engels gaat lopen zagen dan moet je dat in het begin al anders omschrijven of je moet op de reacties antwoord geven dat je het niet zo bedoeld. Een derde mogelijkheid is nog om de openingspost aan te passen.

Wij vinden dat je zo'n mening mag hebben en om van ons als moderators vervolgens te vragen om bepaalde reacties weg te halen omdat de topicstarter het 'anders bedoeld'.. dat kun je niet van ons vragen.

We zijn niet helderziend
Tja, het is door dit soort mod-beleid dat driekwart van de topics hier in slowchat verzand. Zoals helaas ook weer bij dit topic. Om toch nog maar even inhoudelijk te gaan op de punten die je noemt:

- Ik had al gezegd dat havo-engels achteraf een ongelukkige term was.
- Ik had al aangegeven in het topic dat ik het zo niet bedoelde, en dat de discussie ergens anders over diende te gaan, nog voordat ik hier een berichtje neergooide.
- Ik kan de TT niet aanpassen, dus dat is een raar argument, bovendien was de discussie toen al in volle gang.
- Ik verwacht van modjes dat ze discussies bijsturen als dat nodig is, zodat je discussies krijgt van een beetje kwaliteit. Niet omdat de TS of wie dan ook dat graag wil, maar omdat je als modjes graag een leuk subforum wil hebben waarbij het ook daadwerkelijk gaat over muziek.
- Nee, je bent niet helderziend, maar iedereen die langer dan een half jaar op Fok rondhangt weet, dat wanneer van de eerste 10 berichten er 8 over iets anders gaan, het erg moeilijk is om een discussie weer OT te krijgen zonder wat hulp van een mod.

Laatste punt: zonde dat jullie zo krampachtig elke kritiek meteen afwijzen. Ik had al gezegd dat het verder no big deal is, maar kom op zeg, in dit geval heeft een mod-beslissing gewoon uitermate slecht uitgewerkt. Niks mis mee om dat toe te geven verder.


En nu ga ik bierrr drinken
pi_45061081
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Tja, het is door dit soort mod-beleid dat driekwart van de topics hier in slowchat verzand. Zoals helaas ook weer bij dit topic. Om toch nog maar even inhoudelijk te gaan op de punten die je noemt:

- Ik kan de TT niet aanpassen, dus dat is een raar argument, bovendien was de discussie toen al in volle gang.
Wij wel, daar is dit topic ook voor.. maar ik zie hier nergens een voorstel voor een betere naam.
quote:
- Ik verwacht van modjes dat ze discussies bijsturen als dat nodig is, zodat je discussies krijgt van een beetje kwaliteit. Niet omdat de TS of wie dan ook dat graag wil, maar omdat je als modjes graag een leuk subforum wil hebben waarbij het ook daadwerkelijk gaat over muziek.
Zo aan het topic te zien is de rode draad nog steeds aanwezig.
quote:
- Nee, je bent niet helderziend, maar iedereen die langer dan een half jaar op Fok rondhangt weet, dat wanneer van de eerste 10 berichten er 8 over iets anders gaan, het erg moeilijk is om een discussie weer OT te krijgen zonder wat hulp van een mod.

Laatste punt: zonde dat jullie zo krampachtig elke kritiek meteen afwijzen. Ik had al gezegd dat het verder no big deal is, maar kom op zeg, in dit geval heeft een mod-beslissing gewoon uitermate slecht uitgewerkt. Niks mis mee om dat toe te geven verder.
Zou een mooie boel worden als wij als mods het verloop van een topic gaan bepalen buiten de FAQ om.

Ik kan ook wel een mening hebben over muziek waarin ik termen gebruik die andere users tegen het hoofd stoot. Waarna ik vervolgens anderen de schuld in de schoenen probeer te schuiven omdat m'n topic niet draait, maar zo werkt het hier niet.. en zo werkt het nergens. Dus deze vuile was mag je bij je houden
quote:
En nu ga ik bierrr drinken
proost
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:57:33 #111
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45062347
-edit- Blah

Onderwerp van discussie is wel aardig, je bent welkom om een tweede poging te wagen. Als je dat doet geef dan even een seintje en we gooien het eerdere topic dicht.

[ Bericht 15% gewijzigd door nipeng op 06-01-2007 08:56:50 ]
  Redactie Sport zaterdag 6 januari 2007 @ 18:00:23 #112
109131 crew  sportfreak
pi_45080583
De Fok! single top-100 allertijden! (2006) #2

Kan van dit schitterende topic de titel aangepast worden en sticky komen nu de uitslag er is.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:11:49 #113
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45080992
Gabba Gabba Hey!

Done
pi_45106566
Gratis Downloads! Free Music!!!
edit: nipeng heeft al gereageerd

[ Bericht 35% gewijzigd door bartrid op 07-01-2007 14:07:53 ]
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  zondag 7 januari 2007 @ 14:19:40 #115
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45107645
Yup. Is toegestaan, wel een beetje spammerige titel maar dat was bewust gekozen dus.
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 21:07:10 #116
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_45157497
Fok! Muziek Trivia deel DCCCXVIII

Wie iemand deze op slot doen?
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  maandag 8 januari 2007 @ 21:26:39 #117
11502 nipeng
The last ride is free
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:33:46 #118
13973 ranja
image means nothing
pi_45271530
Wil je het nieuwe trivia topi chet juiste nummer geven?
Dus niet DCCCiX maar DCCCXIX
  vrijdag 12 januari 2007 @ 08:14:31 #119
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45275035
Ik hoop dat ik het goed heb gedaan.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:13:05 #120
13973 ranja
image means nothing
pi_45275766
Helemaal goed
  zondag 14 januari 2007 @ 11:46:15 #121
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45337829
Kan mijn Jan Smit-topic Jan Smit #1: Koning van Nederland in de lijst in plaats van het topic dat er nu in staat?

Mag mijn Thomas Dybdahl topic Thomas Dybdahl - de stem van een engel ook in de lijst? Ik heb nog steeds hoop dat dat gaat lopen.
pi_45338928
beide toegevoegd, dit soort mededelingen mogen trouwens ook wel in het topic zelf staan (de bands & artiestenlijst)
  zondag 14 januari 2007 @ 12:39:53 #123
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45339124
Lifehouse topic staat er nog niet in. Het centrale Lifehouse topic, deel 2

The Feeling verwijst naar een gesloten topic, dit zou de goede link moeten zijn:The Feeling - Twelve Stops and Home

Pete Murray, ook een verkeerde link, moet zijn Pete Murray

Oh, in het topic zelf dus.. sorry.
  zondag 14 januari 2007 @ 14:53:44 #124
11502 nipeng
The last ride is free
  zondag 14 januari 2007 @ 14:55:11 #125
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_45343004
Dit is waarschijnlijk vergeefs, maar er is niet een manier om het Jan Smit topic vrij van negatief geouwehoer te houden hè? In het kader van vrijheid van meningsuiting en zo. Het is alleen zo jammer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')