abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 mei 2007 @ 13:47:55 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49539713
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:48 schreef Douwe het volgende:
Werkt Stam er nog? En Peijs?
Stam

Peijs ook nog . Ik heb in de brugklas en in de 3de les van hem gehad Je deed nooit wat en begon altijd weer over voetbal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50248301
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:20 schreef Djep het volgende:


  • frenzy2003 iedere week in de brinkmann naar de sneak gaat
  • Ik ga ook elke maandag naar de sneak!! Brinkmann is de goorste bios die bestaat maar toch een zalige maandagavond!

    (Ik ben dat meisje met 5 kilo popcorn)
      vrijdag 8 juni 2007 @ 19:34:03 #128
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_50249338
    Ben je ook zo iemand die wegloopt als je denkt dat het een kutfilm is?
    pi_50264554
    Ben nog nooit weggelopen bij de sneak!!! En er is me wat gorigheid gepasseerd zeg..! Slither, The Grudge, The hills have eyes, Texas Chainsaw Massacre, the beginning: Allemaal uitgezeten!
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 juni 2007 @ 22:48:38 #130
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_50986477
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 21:48 schreef Douwe het volgende:
    Werkt Stam er nog? En Peijs?
    Peijs gaat dit jaar met pensioen, net zoals eig
    Wentholt is ook met pensioen, kortom ik heb optijd mijn diploma gehaald
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 21:05:32 #131
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_51072174
    Zijn er meer mensen met digitale TV van KPN die ineens geen beeld meer hebben?
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_51075251
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef Rewimo het volgende:
    Zijn er meer mensen met digitale TV van KPN die ineens geen beeld meer hebben?
    Yep, storing.

    http://www.sat4all.com/forums/showflat.php?Cat=0&Number=1387392&an=0&page=0&gonew=1#UNREAD
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 22:34:11 #133
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_51076312
    Hij doet het inmiddels weer maar volgens mij mis ik wat kanalen hier en daar
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_51084048
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef Rewimo het volgende:
    Zijn er meer mensen met digitale TV van KPN die ineens geen beeld meer hebben?
    Volgens mij lag heel Haarlem plat, mijn vader, schoonvader en oma hadden ook geen ontvangst.
    Ach, dan maar lekker vroeg naar bed en de DVD collectie tevoorschijn toveren
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 juli 2007 @ 09:50:07 #135
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_51084885
    Ik wilde tennis kijken
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      dinsdag 3 juli 2007 @ 12:13:35 #136
    174160 Apfel.
    Apfel PUNT
    pi_51088929
    Mijn ma beweert dat er een Thom Broekman in de stad zit iets voor de Sting.... maar Thom Broekman zit toch bij de marskramer?

    Grote Houtstraat 59.

    Weet iemand trouwens of die actie nog geld, 2e polo voor 1 euro?

    Heb geen zin om dit uit te zoeken want t regent hier kneiterhard
    pi_51089467
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef Apfel. het volgende:
    Mijn ma beweert dat er een Thom Broekman in de stad zit iets voor de Sting.... maar Thom Broekman zit toch bij de marskramer?

    Grote Houtstraat 59.

    Weet iemand trouwens of die actie nog geld, 2e polo voor 1 euro?

    Heb geen zin om dit uit te zoeken want t regent hier kneiterhard
    Thom Broekman zit niet iets voor de Sting.
    Als je vanaf de gedempte oude gracht richting Sting loopt, dan heb je rechts op een gegeven moment Setpoint. Lijkt me een soortgelijke winkel.
    Thom Broekman zit aan de andere kant van de gedempte oude gracht, ik geloof ergens tussen Dixons en Perry sport. (wellicht bedoelde ze Lady Sting, die zit er namelijk wel vlakbij.)
    Ik gok dat de actie nog geldig is, het staat namelijk vrij subtiel aangegeven --> http://www.thombroekman.nl/homepage.asp
    pi_51089511
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef Apfel. het volgende:
    Mijn ma beweert dat er een Thom Broekman in de stad zit iets voor de Sting.... maar Thom Broekman zit toch bij de marskramer?

    Grote Houtstraat 59.

    Weet iemand trouwens of die actie nog geld, 2e polo voor 1 euro?

    Heb geen zin om dit uit te zoeken want t regent hier kneiterhard
    Overigens is de Thom Broekmann bij de marskramer de "casual" winkel.
    Die bij de dixons en Perry Sport is de meer "nette" winkel.
      dinsdag 3 juli 2007 @ 12:30:14 #139
    174160 Apfel.
    Apfel PUNT
    pi_51089553
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef Robar het volgende:

    [..]

    Thom Broekman zit niet iets voor de Sting.
    Als je vanaf de gedempte oude gracht richting Sting loopt, dan heb je rechts op een gegeven moment Setpoint. Lijkt me een soortgelijke winkel.
    Thom Broekman zit aan de andere kant van de gedempte oude gracht, ik geloof ergens tussen Dixons en Perry sport. (wellicht bedoelde ze Lady Sting, die zit er namelijk wel vlakbij.)
    Ik gok dat de actie nog geldig is, het staat namelijk vrij subtiel aangegeven --> http://www.thombroekman.nl/homepage.asp
    Oke bedankt... Ik dacht altijd dat ie bij de marskramer zat.
    Straks maar ff langs als t niet meer regent
    pi_51090995
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef Apfel. het volgende:

    [..]

    Oke bedankt... Ik dacht altijd dat ie bij de marskramer zat.
    Straks maar ff langs als t niet meer regent
    Daar zit ie ook en daar is ook de aanbieding
    Kut winkel voor de rest maar hij zit er wel
    pi_51093694
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 13:11 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    Daar zit ie ook en daar is ook de aanbieding
    Kut winkel voor de rest maar hij zit er wel
    Volgens mij gaf ik dat ook aan in mijn tweede reactie .
    Maar waarschijnlijk is hij nu al onderweg naar de niet-casual winkel .
    pi_51851180
    Ik had er een apart topic voor geopend, maar misschien is het een goed idee mijn bericht hier ook neer te zetten:

    Omdat ik nu toch ook wel eens mijn rijbewijs wil halen, ben ik begonnen met het zoeken van een voordelige rijschool in de omgeving Haarlem (daar woon ik). Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat er best veel rijscholen zijn, alleen is het allemaal zo ontzettend onoverzichtelijk, dus ik vroeg me af of iemand op fok misschien een goede ervaring heeft met een bepaalde rijschool in Haarlem. Belangrijk is dat hij niet te veel kost, en gespreid kunnen betalen zou prettig zijn.

    Oja, ik woon sinds 2 weken ik een van die flats bij de kopenhagenstraat. In de laatste, de stockholmstraat om precies te zijn.
    Deze flats gaan inderdaad plat volgend jaar. (ik kan er daarom heel goedkoop wonen)
    Maar ik vind eerlijk gezegd Schalkwijk nog wel meevallen na alle verhalen die ik erover gehoord heb. Maar misschien moet ik het nog meemaken ofzo. Het is idd wel een beetje ver van alles.
    pi_51859237
    quote:
    Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef stimmerx het volgende:
    Ik had er een apart topic voor geopend, maar misschien is het een goed idee mijn bericht hier ook neer te zetten:

    Omdat ik nu toch ook wel eens mijn rijbewijs wil halen, ben ik begonnen met het zoeken van een voordelige rijschool in de omgeving Haarlem (daar woon ik). Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat er best veel rijscholen zijn, alleen is het allemaal zo ontzettend onoverzichtelijk, dus ik vroeg me af of iemand op fok misschien een goede ervaring heeft met een bepaalde rijschool in Haarlem. Belangrijk is dat hij niet te veel kost, en gespreid kunnen betalen zou prettig zijn.

    Oja, ik woon sinds 2 weken ik een van die flats bij de kopenhagenstraat. In de laatste, de stockholmstraat om precies te zijn.
    Deze flats gaan inderdaad plat volgend jaar. (ik kan er daarom heel goedkoop wonen)
    Maar ik vind eerlijk gezegd Schalkwijk nog wel meevallen na alle verhalen die ik erover gehoord heb. Maar misschien moet ik het nog meemaken ofzo. Het is idd wel een beetje ver van alles.
    Dan woon je bij mijn ouders om de hoek (helsinkistraat). En Schalkwijk valt inderdaad wel mooi. Alleen het gedeelte achter de Winkeltjes bij de Italielaan is een drama.
      maandag 30 juli 2007 @ 02:09:56 #144
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_51950856
    quote:
    Op donderdag 26 juli 2007 17:05 schreef Webcrowler het volgende:

    [..]

    Alleen het gedeelte achter de Winkeltjes bij de Italielaan is een drama.
    Of het gedeelte rondom de Prof. Donderslaan en de Floris van Adrichemlaan dan. Daar wil je 's avonds ook niet in je eentje rondlopen...
    pi_51951010
    quote:
    Op maandag 30 juli 2007 02:09 schreef NoizEkick het volgende:

    [..]

    Of het gedeelte rondom de Prof. Donderslaan en de Floris van Adrichemlaan dan. Daar wil je 's avonds ook niet in je eentje rondlopen...
    Inderdaad, maar loop eens een stukje terug richting de europaweg, steek over naar de belgielaan,
    loop die uit tot aan het spaarne en daar is nog een hele mooie noord-zuid schalkwijkerweg, waar je prima kunt lopen tot in de late uurtjes.
    pi_51952524
    Lieve Haarlemmers, kunnen jullie mij vertellen waar er een zwembad is waar ik lekker eens baantjes kan trekken 's avonds?
    In de buurt van Bloemendaal graag
      maandag 30 juli 2007 @ 12:03:52 #147
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_51955896
    Houtvaart vlak achter de Randweg, ter hoogte van de Broekenboerderij (openlucht) of zwembad 'de Planeet' in Haarlem Noord, ook vlakbij Bloemendaal.

    Of eventueel Nauwelaerts, dat zit in Bloemendaal, het is alleen wel een sportschool.. Ik heb daar vroeger zwemles gehad, maar iets zegt me dat die nogal een klein zwembad hebben, maar dat weet ik niet zeker. Zwemmen kun je er hoe dan ook, hóe is alleen de vraag
    pi_51963162
    quote:
    Op maandag 30 juli 2007 12:03 schreef Douwe het volgende:
    Houtvaart vlak achter de Randweg, ter hoogte van de Broekenboerderij (openlucht) of zwembad 'de Planeet' in Haarlem Noord, ook vlakbij Bloemendaal.

    Of eventueel Nauwelaerts, dat zit in Bloemendaal, het is alleen wel een sportschool.. Ik heb daar vroeger zwemles gehad, maar iets zegt me dat die nogal een klein zwembad hebben, maar dat weet ik niet zeker. Zwemmen kun je er hoe dan ook, hóe is alleen de vraag
    Dat is zwembad groenendaal, een gewoon zwembad met golfslagbad en wedstrijdbad. Idd in bloemendaal net voorbij Heemstede.
      maandag 30 juli 2007 @ 16:57:44 #149
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_51963812
    Nee, ik bedoel écht Nauwelaerts, vlak naast het gemeentehuis Bloemendaal...
    pi_51964244
    quote:
    Op maandag 30 juli 2007 12:03 schreef Douwe het volgende:
    Houtvaart vlak achter de Randweg, ter hoogte van de Broekenboerderij (openlucht) of zwembad 'de Planeet' in Haarlem Noord, ook vlakbij Bloemendaal.

    Of eventueel Nauwelaerts, dat zit in Bloemendaal, het is alleen wel een sportschool.. Ik heb daar vroeger zwemles gehad, maar iets zegt me dat die nogal een klein zwembad hebben, maar dat weet ik niet zeker. Zwemmen kun je er hoe dan ook, hóe is alleen de vraag
    Nee, Nauwelaerts bedoel ik niet, de Planeet is mss wat, bedankt, ik ga op zoek
    Zijn dicht tot in augustus lees ik, maakt niet uit, begin ik daarna
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')