abonnement Unibet Coolblue
pi_44021668
You're doing a great job!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44021818
B R E A K I N G N E W S


Flugel heeft toegezegd iets doort te komen knippen aanstaande maandag ter opluistering van de opening!
We verwachten haar circa 18.00 uur (IJsbrekertje vangt op) en om 19.00 precies wordt de knip gezet!

Er was iemand aan het werk gezet om een dress-code vast te stellen. Ik weet alleen niet meer wie. Mijn hoofd loopt om!!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44022121
Flugel is dus gestrikt voor de officiële opening. Waaruit zal het verdere programma bestaan? Komen er nog toespraken of een act?
Misschien willen de zusjes en rik wel een dansje doen?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_44022723
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
Flugel is dus gestrikt voor de officiële opening. Waaruit zal het verdere programma bestaan? Komen er nog toespraken of een act?
Misschien willen de zusjes en rik wel een dansje doen?
De zusjes en Rik hebben beloofd niet te komen en daar ga ik ze aan houden!
Mo is wel bereid om samen met Tijn te gaan vozen in de garderobe, en belooft "vuurwerk". We kijken nog naar de veiligheidsaspecten.

Een complicerende factor is wel dat Manu (inmiddels met ziekteverlof) de kleine zaal heeft afgesloten en geen actuele herinnering meer heeft aan de plek waar hij de sleutel, tot dusverre succesvol, verborgen heeft. We zullen dus met een "Plan B" voor de garderobe-locatie moeten komen. Mijn hoofd loopt om!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44023374
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:03 schreef demins het volgende:

[..]

De zusjes en Rik hebben beloofd niet te komen en daar ga ik ze aan houden!
Mo is wel bereid om samen met Tijn te gaan vozen in de garderobe, en belooft "vuurwerk". We kijken nog naar de veiligheidsaspecten.

Een complicerende factor is wel dat Manu (inmiddels met ziekteverlof) de kleine zaal heeft afgesloten en geen actuele herinnering meer heeft aan de plek waar hij de sleutel, tot dusverre succesvol, verborgen heeft. We zullen dus met een "Plan B" voor de garderobe-locatie moeten komen. Mijn hoofd loopt om!
Misschien is het handig om een zo'n luifeltent in voor de ingang te zetten, dan kunnen de bezoekers daar hun jassen ondehangen. Enne Demins als je nog wat wil afschuiven dan moet je het zeggen he. Zou niet willen dat jij maandagavond overspannen op de receptie zit.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_44023396
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
Flugel is dus gestrikt voor de officiële opening. Waaruit zal het verdere programma bestaan? Komen er nog toespraken of een act?
Misschien willen de zusjes en rik wel een dansje doen?
Zullen wij samen een dansje doen ijsbrekertje ????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_44023525
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:35 schreef petraa het volgende:

[..]

Zullen wij samen een dansje doen ijsbrekertje ????
JA, JA!!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44023582
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:39 schreef demins het volgende:

[..]

JA, JA!!!
Oke doen we maarre ik wil dat jij dan ook een act opvoer !!!!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_44024325
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:35 schreef petraa het volgende:

[..]

Zullen wij samen een dansje doen ijsbrekertje ????
Ja, dat is goed! We kunnen dit weekend wel repeteren?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_44024394
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_44024476
wat is er PA? Ben je gestressed voor de grote dag?
Kop op, het komt vast goed allemaal
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  donderdag 30 november 2006 @ 15:24:41 #12
130054 demins
We weten niks
pi_44024892
Mag ik even zeggen dat ik de sfeer f a n t a s t i s c h vind?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44025655
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:11 schreef ijsbrekertje het volgende:
wat is er PA? Ben je gestressed voor de grote dag?
Kop op, het komt vast goed allemaal
Zolang jij als APA zo goed je best doet, hoef ik niet gestresst te zijn.
Een éénlingweg voert door mijn land
  donderdag 30 november 2006 @ 16:00:34 #14
130054 demins
We weten niks
pi_44026041
Vrij Voorlopig Programma

18.00 uur Ontvangst Gasten, koffie en gebak
19.00 uur Openingshandelingen Flugel
19.15 uur Het FOKKoor van Gebanden zingt het COS/SC-Oratorium van P.C. Eend. De volledige postings van PC eend over dit onderwerp zijn getoonzet en worden door dit van samenstelling wisselend koor zonder pauze gebracht.
20.00 uur Buffet geopend
21.30 uur De Grande DGKKwizz!!! Een inburgeringsexamen voor het verblijf in het Gouden Kooi subforum!
22.30 uur Optredens
00.00 uur Vrij Dansen


Wat ben ik nog vergeten PA/APA's? IK weet van voren niet of ik van achteren leef! Mijn hoofd loopt steeds ommer!!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 16:50:40 #15
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44027749
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:03 schreef demins het volgende:

[..]

De zusjes en Rik hebben beloofd niet te komen en daar ga ik ze aan houden!
Mo is wel bereid om samen met Tijn te gaan vozen in de garderobe, en belooft "vuurwerk". We kijken nog naar de veiligheidsaspecten.

Een complicerende factor is wel dat Manu (inmiddels met ziekteverlof) de kleine zaal heeft afgesloten en geen actuele herinnering meer heeft aan de plek waar hij de sleutel, tot dusverre succesvol, verborgen heeft. We zullen dus met een "Plan B" voor de garderobe-locatie moeten komen. Mijn hoofd loopt om!
Weet heel goed waar de sleutel is, maandagmorgen zal ik SC 1 opnieuw openen, samen met Tamaar
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 30 november 2006 @ 23:53:35 #16
130054 demins
We weten niks
pi_44042780

Potverdomme! Nou breekt de hel los! Wat gaan we nou krijgen? Een opstand der gladiatoren?

Manu, mijn jong, temperatuur je eens danig!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44044103
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef demins het volgende:
Vrij Voorlopig Programma

18.00 uur Ontvangst Gasten, koffie en gebak
19.00 uur Openingshandelingen Flugel
19.15 uur Het FOKKoor van Gebanden zingt het COS/SC-Oratorium van P.C. Eend. De volledige postings van PC eend over dit onderwerp zijn getoonzet en worden door dit van samenstelling wisselend koor zonder pauze gebracht.
20.00 uur Buffet geopend
21.30 uur De Grande DGKKwizz!!! Een inburgeringsexamen voor het verblijf in het Gouden Kooi subforum!
22.30 uur Optredens
00.00 uur Vrij Dansen


Wat ben ik nog vergeten PA/APA's? IK weet van voren niet of ik van achteren leef! Mijn hoofd loopt steeds ommer!!!
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_44045432
Ik verheug me nu al vooral op de emotionele welkomstspeech die TL mij geven gaat
En natuurlijk op de schaarsgeklede cheerleaders
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_44049778
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
Ik verheug me nu al vooral op de emotionele welkomstspeech die TL mij geven gaat
En natuurlijk op de schaarsgeklede cheerleaders
Wij willen als vrouw zijnde natuurlijk ook schaarsgeklede chippendales he. Dus kom op mannen laat je zien.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:44:27 #20
130054 demins
We weten niks
pi_44059282
Ik ga wel even achter die cheerleaders aan! Als het APAPATeam dan even wil gaan praten met TL om hem over te halen een emotionele welkomstspeech voor PC eend te houden (dat kan niet al te moeilijk zijn) dan kunnen die activiteiten straks in het VVP ingepast worden!

You're doing a hell of a job!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:59:23 #21
130054 demins
We weten niks
pi_44059748
Dansje Petraa en IJsbrekertje krijgt langzaam vorm!

Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:08:23 #22
130054 demins
We weten niks
pi_44059920
Cheerleaders komen!
En wat nog belangrijker is ze hebben beloofd te helpen met opruimen! Dat herinnert me eraan dat er nog een corvee-team moet worden samengesteld voor na afloop! Geeft u allen op!

Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:24:03 #23
58921 Day
You can fly!
pi_44060307
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:44 schreef demins het volgende:
Ik ga wel even achter die cheerleaders aan! Als het APAPATeam dan even wil gaan praten met TL om hem over te halen een emotionele welkomstspeech voor PC eend te houden (dat kan niet al te moeilijk zijn) dan kunnen die activiteiten straks in het VVP ingepast worden!

You're doing a hell of a job!
Wil je dan gelijk even doorgeven dat een ieder die niet slaagt voor de DGK-inburgeringsexamen GEEN toegang heeft tot de SC-topics op het DGK-forum? Men moet zich dus goed voorbereiden!!!!!!

Dankje! Je doet echt echt goed! Ben trots op je!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:41:16 #24
130054 demins
We weten niks
pi_44060737
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:24 schreef Day het volgende:

[..]

Wil je dan gelijk even doorgeven dat een ieder die niet slaagt voor de DGK-inburgeringsexamen GEEN toegang heeft tot de SC-topics op het DGK-forum? Men moet zich dus goed voorbereiden!!!!!!

Dankje! Je doet echt echt goed! Ben trots op je!
Wat zij zegt!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44061010
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:24 schreef Day het volgende:

[..]

Wil je dan gelijk even doorgeven dat een ieder die niet slaagt voor de DGK-inburgeringsexamen GEEN toegang heeft tot de SC-topics op het DGK-forum? Men moet zich dus goed voorbereiden!!!!!!

Dankje! Je doet echt echt goed! Ben trots op je!
Day, zou jij mij een spoedcursus DGK kunnen geven?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')