abonnement Unibet Coolblue
pi_43990154
Ik viel midden in een programma op Radio 1 en herkende meteen Hummie's stem.
Blijkbaar is ze deze week elke dag op de radio met een dagboek
Dit is de link (ik kan het niet openen) http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=onrjLsHtGATmKnJkuC
onder MM Magazine

Als iemand mij kan uitleggen hoe ik het kan beluisteren, GRAAG

Wat ik hoorde was ongeveer dit

"Ik ga nooit in dat huis, ik blijf er van weg. Het ruikt ook zo naar mensen.
Ik zou nooit meedoen. Ik zou bang zijn niet te weten wat het moment is om te vertrekken. Wanneer ben je niet meer (ongeveer) jezelf en ga je uit de bocht.

Ik ben ook wel eens op zo'n bijeenkomst geweest met alle belangrijke BB-bazen uit de hele wereld. En dan voel ik me zo klein. Ik kan niet goed engels praten, en dan gaan ze mij vertellen wat ik moet doen. Dan denk ik "weet je niet wie ik ben?" en dan wil ik eigenlijk zeggen "I did the first Big Brother" maar daar kom ik dan niet uit, en dan voel ik me steeds kleiner. (ze zegt alles ook met een heel klein benepen stemmetje, misschien nep)

Dan zegt er zo'n belangrijke hotemetoot tegen mij "Weet je wat je moet doen? Een vuurkorf". Dan denk ik "dat hebben wij als eerste verzonnen" maar dat zeg ik dan weer niet. Ik word dan steeds kleiner. Dus ik ga daar niet meer naartoe.

(op weg naar het restaurant in Amsterdam waar alle bb-bazen van de wereld zullen samenkomen voor een etentje, komen ze te laat aan) "Och, ze zijn al begonnen. Kunnen ze niet eens op mij wachten, nou, dan hoeft het voor mij al niet meer. Dan ga ik net zo lief in mijn eentje een patatje eten. Ik ben niet voor groepen. Groepen zijn niet voor mij"
pi_43991073
Goed, ik ben eruit. Weg met Hummie.

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan tenslotte.

Volgens mij moet je Itunes geiïnstalleerd hebben op je pc.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:21:05 #3
137158 Elounda
the world is yours!
pi_43991120
Daarom is BB in Nederland ook altijd zo saai!
We hebben hier te maken met een infantiele bejaarde niet-wereld burger, die ook nog eens geen engels spreekt.
JdM: Ontslaan met een "gouden rollator"... hier hebben we dus niks aan!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_43991630
Je moet klikken op xml podcast. Dan zie je de mp3files die je kunt downloaden.....via winamp kun je ze dan afspelen.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')