Veolia hoopt nu gewoon dat Arriva snel de problemen met de SPURT op gn - leer heeft opgelost.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
Het is afwachten hoeveel materieel er naar het zuiden gaat, maar veel zal het echt niet zijn, tenzij Veolivla Arriva er dik voor gaat betalen, dan is ineens van alles mogelijk, zeker bij Arriva.
ik hoop het wel ja. Ik wacht nog op de uitnodiging voor de ingebruikname van mn eigen trein. Waarschijnlijk staat ie nog in Zwitserland, maar zal zo langzamerhand deze kant wel op mogen komen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Veolia hoopt nu gewoon dat Arriva snel de problemen met de SPURT op gn - leer heeft opgelost.
hopelijk hebben ze op de andere trajecten minder last.
en gaan ze direct spurt inzetten na levering
Zolang ze niet beter te werk gaan, dan mogen ze van mij die naam hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:21 schreef Klonk het volgende:
Veolivla
Wat veranderd er dan precies in maartquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:50 schreef Klonk het volgende:
als we Veolia mogen geloven en dat doen we voor het gemak maar even wordt alles snel beter, vanaf maart 2007 en daarna langzaam maar zeker het nieuwe spul
FUck niet met onze Wadlopers he!! T'is antiek!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:49 schreef Xbox_360 het volgende:
Yeah right, met een 2 of 3 treinstellen van wadlopers? En bussen die zorgen voor een extra reistijd van 15 - 30 minuten? KUT openbaar vervoer. Als ik klaar ben met m'n opleiding, ga ik nooit meer met het OV
En antiek hoort in het spoorwegmuseum, niet op de Maaslijn en de Heuvellandlijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
FUck niet met onze Wadlopers he!! T'is antiek!
volgens mij kunnen ze het strax ter plekke slopen op de rangeer tereinen daar omdat het gewoon niet weer van zn plek komtquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:17 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
En antiek hoort in het spoorwegmuseum, niet op de Maaslijn en de Heuvellandlijn
Het kan ook andersom zijn. Is maar net wat de contracten, wat betreft het materieel, met de NS zijn. Als het contract voor Arriva met de huur met de NS ophoud in december heeft Arriva het nakijken. En anders heeft inderdaad Veolia het nakijken!quote:Op maandag 4 december 2006 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kan je vertellen dat Veolivla een zeer groot probleem heeft. Arriva houdt voorlopig de wadlopers voor zichzelf. Maximaal 10 bakken. Daar denk ik ongeveer aan. Dat is net genoeg om enkele diensten uit te voeren, maar dan ook niet over het gehele traject.
Leveren in 2008 en de dienstregeling in laten gaan op 2007 . Nee, dan was het beter geweest dat er voldoende materieel was en liever te veel . Maar daar worden de NS en ik het nooit over eens .quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
De NS heeft in 2005 35 sprinters besteld, te leveren vanaf begin 2008. Met een optie op nog 5 vervolgseries om al het mat'64 te vervangen. Ook heeft de NS 50 VIRM IV'tjes besteld. Te leveren vanaf begin 2008.
Dat zijn dus de spitstreinen, die ze niet zullen rijden. Een halfuursdienst Nijmegen-Roermond denken ze dus wel te kunnen rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |