abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_43940162


"We zijn NAC maar"
hoor ik af en toe om me heen bij mensen met enige vorm van realiteitszin of relativerend vermogen. Dat geldt misschien (tijdelijk? ) voor de resultaten, maar qua beleving zijn en blijven we verdomme NAC en fucking proud of it!

HUP NAC!!

NACCERS @ FOK!
2meter3 - Bredanaar - Helsie - Superheld - Stefkuh - Thieske - hans12581 - Niox - Ritchie - Henk_Telefoon - Stofje - joupee

DE SELECTIE - 2006-2007
Doel:
Edwin Zoetebier, Arno van Zwam, Ariën Pietersma

Verdediging:
Kurt Elshot, Rob Penders,Patrick Zwaanswijk, Muhammet Demir, Yvo van Engelen, Patrick Mtiliga

Middenveld:
Tamas Petö, Sander van Gessel, Arne Slot, Ronnie Stam, Mike Zonneveld, Benjamin van den Broek, Edwin de Graaf, Wilmer Kousemaker, Danny Mathijssen, Rogier Veenstra

Aanval:
Leonardo, Victor Sikora, Anouar Diba, Maceo Rigters, Gert Jan Tamerus, Brian Pinas

NAC SITES
Officiële NAC site
Fanzine DeRat Online
B-Side Rats

Vorige topic(s)
Het officiële NAC topic #8: Vivimos la vida Amarilla Negra

(Schaamteloze copy-paste uit het vorige topic )

[ Bericht 3% gewijzigd door Helsie op 28-11-2006 23:09:32 ]
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_43941146
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef Helsie het volgende:

(Schaamteloze copy-paste uit het vorige topic )
Niet helemaal
- NAC Breda -
pi_43948728
Mooi dat Edje niet in de OP staat!
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:39:19 #4
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43950924
Iig nog succes verder in de competitie.

Dit was trouwens de eerste keer in lang dat ik NAC weer zag spelen. De laatste 4 duels (2 in Kerkrade & 2 in Breda) heb ik gemist omdat ik op KV was.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43952701
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:39 schreef DarkShine het volgende:
... heb ik gemist omdat ik op KV was.
Nou, aangezien je daar ontzettend trots op bent: GEFELICITEERD!
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:24:21 #6
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43953611
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:04 schreef Helsie het volgende:

[..]

Nou, aangezien je daar ontzettend trots op bent: GEFELICITEERD!
Was meer omdat die wedstrijden me op dat moment niet aanspraken, en een Mechelse stadsderby of een clash met den Antwerp wel.

Nadeel van 2 clubs supporten is zulke keuze's maken
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:34:34 #7
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43966898
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:15 schreef Thieske het volgende:
Mooi dat Edje niet in de OP staat!
Lekker belangrijk zeg.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:04:27 #8
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43967886
Volgens het programma Voetbal Insite zou Ajax bijna overeenstemming hebben bereikt met Leonardo. De Braziliaanse aanvaller van NAC zou een samenwerking met Henk ten Cate zeer zien zitten.

Naast de Amsterdammers hebben ook PSV en Tottenham Hotspur de afgelopen weken hun interesse in het voormalige probleemkind duidelijk gemaakt. PSV zou echter al zijn afgevallen om de 23-jarige voormalig Feyenoorder te contracteren.

Mocht Leonardo er overigens alsnog voor kiezen om naar Engeland te gaan, dan zal hij dit pas aan het eind van dit seizoen doen. Wanneer hij voor Ajax kiest, dan komt hij de club hoogstwaarschijnlijk al in de winterstop versterken.

Naast Leonardo zou Ajax volgens het programma ook geïnteresseerd zijn om Andy van der Meyde terug naar Amsterdam te halen. Trainer Henkt ten Cate zou echter nog zijn twijfels hebben bij de capaciteiten van de voormalige Oranje-international.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:22:16 #9
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43968389
Samenvatting

--------------------------------------------------------------------------------

NAC begon de voorbereiding op het seizoen met een gedeukt zelfvertrouwen en een flink ingekrompen spelersselectie. Door de slechte prestaties in de voorgaande twee seizoenen behoorde NAC tot één van de degradatiekandidaten. In de voorgaande twee seizoenen werd de club respectievelijk 15e en 16e.

Om meer balans te krijgen in het team werd Ernie Brandts gehaald als nieuwe trainer. In het jaar daarvoor had hij met FC Volendam een goede prestatie geleverd door de play-offs voor promotie naar de eredvisie te behalen. In de finale daarvan werd hij uitgeschakeld door NAC. Brandts stondt bekend om zijn rechtlijnige aanpak en het feit dat hij geen tegenspraak duldt. Naast de nieuwe trainer werd de selectie in de voorbereiding versterkt door de middenvelder Edwin de Graaf (Feyenoord), doelman Edwin Zoetebier (PSV), aanvaller Gertjan Tamerus (Heracles Almelo) en de Deense verdediger Patrick Mtiliga (Feyenoord).

De seizoenstart was zwaar voor NAC. De eerste twee wedstrijden waren tegen AZ Alkmaar (uit) en Ajax (thuis). Tegen AZ ging NAC hard onderuit met 8-1. Een week later herstelde de club zich met een nipte 2-1 nederlaag tegen Ajax. In de week na deze wedstrijd kondigde NAC de komst van verdedigende middenvelder Danny Mathijssen aan. Hij wordt een jaar gehuurd van AZ, met een optie tot koop. Vlak voor het sluiten van de transferperiode nam NAC bovendien linkeraanvaller Brian Pinas over van het Belgische Cercle Brugge. Pinas tekende een contract voor 1 jaar, met een optie voor nog een jaar. Met deze versterkingen beschouwde de technische staf de selectie als compleet. Met Mathijssen en Pinas in de basis lukte het NAC om de derde wedstrijd van het seizoen met 0-2 te winnen van ADO Den Haag. Hierop volgde een 0-1 overwinning in de uitwedstrijd tegen Vitesse. In eigen huis bleef het wachten op een overwinning, na een saaie 0-0 in de streekderby tegen Willem II. In de midweek tussen de wedstrijden tegen Vitesse en Willem II speelde NAC in de tweede ronde van de KNVB Beker tegen de algehele amateurkampioen IJsselmeervogels. Deze wedstrijd werd gemakkelijk met 2-4 gewonnen. Uiteindelijk werd deze goede reeks onderbroken door een nederlaag tegen Feyenoord in de Kuip (3-2). Door deze nederlag bleef een negatief record staan: Sinds de invoering van het betaalde voetbal heeft NAC nog geen wedstrijd gewonnen in de Kuip.

Ondanks de nederlaag tegen Feyenoord werd NAC geprezen om het goede spel dat het in Rotterdam speelde. Vooral voormalig Feyenoorder Leonardo wist zich in de kijker te spelen met frivool spel en twee assists. Twee weken later kon de ploeg dit goede spel echter niet herhalen. Het eerste 'Avondje NAC' (thuiswedstrijd op zaterdagavond) van het seizoen verloor het team roemloos met 0-2 van NEC. Hiermee zakte de ploeg richting de degradatiezone (14e plaats).

De week daarop speelde NAC bij RKC Waalwijk een matige wedstrijd, maar werd er wel met 0-1 gewonnen door een eigen doelpunt van RKC-verdediger Dustley Mulder. Met deze overwinning op zak klampte de ploeg zich vast aan de middenmoot en werd een gat geslagen met de degradatiezone. In de week na deze overwinning speelde de ploeg nog twee duels. Eerst versloeg het FC Utrecht (2-1) door een doelpunt van Arne Slot, diep in de blessuretijd. Enkele dagen later werd in eigen huis tegen FC Groningen gespeeld. NAC domineerde en speelde de beste wedstrijd van het seizoen. De score bleef steken op 0-0. Door deze zeven punten uit drie wedstrijden vestigde NAC zich in de middenmoot (8e). De hieropvolgende wedstrijd bleek PSV een maat te groot. Met degelijk en effectief voetbal werd NAC vrij simpel aan de kant gezet in Eindhoven: 3-0. Toch mocht er bij NAC met enige tevredenheid teruggekeken worden op deze wedstrijd. In de wedstrijd raakte niemand geblesseerd, werden geen gele of rode kaarten gepakt en werd de schade nog enigszins beperkt.

In de midweek na de confrontatie met PSV speelde NAC in de derde ronde van de KNVB Beker tegen FC Groningen. De ploeg wist daar een verrassend resultaat te behalen. In Groningen won NAC met 3-1. Dit terwijl het stadion van de thuisploeg, de Euroborg, lange tijd als een onneembare vesting gold. Door de overwinning plaatste NAC zich voor de achtste finales.

Op vrijdag 10 november volgde de thuiswedstrijd tegen het hoger ingeschaalde SC Heerenveen. NAC had het meeste balbezit maar keek lange tijd tegen een 0-1 achterstand aan. In de 81e minuut schoot Edwin de Graaf alsnog de gelijkmaker binnen. Tot een echt slotoffensief kwam het niet, waardoor beide ploegen de punten deelden. NAC voegde zich hiermee in het linkerrijtje (9e plaats). Een week later volgde een grote deceptie. In Almelo wist NAC op geen enkele manier te imponeren en werd een zwakke wedstrijd afgesloten met een kansloze 2-0 nederlaag tegen Heracles Almelo. De wedstrijd daarop wist NAC weer niet te winnen. De ploeg bleek niet in staat de 0-1 voorsprong (doelpunt Edwin de Graaf) vast te houden. Uiteindelijk ging de wedstrijd met 3-2 verloren. Mike Zonneveld tekende voor het tweede doelpunt.


We blijven hopen op betere tijden.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_43968555
Godverdegodver. In m'n agenda staat dat NAC - FC Twente zondag gespeeld wordt. Spelen ze ineens op zaterdag. Eerste thuiswedstrijd in héle lange tijd die ik mis.
pi_43968593
Puike afbeelding overigens in de TT. Ondanks dat het al deel 9 is, uiteraard. Dan nóg is ie puik.
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:37:52 #12
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43970937
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef Polvere het volgende:
Puike afbeelding overigens in de TT. Ondanks dat het al deel 9 is, uiteraard. Dan nóg is ie puik.
Zou wel leuk zijn als er een nieuwe afbeelding komt anders,zien we deze in deel 15 nog.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:41:54 #13
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43971064



Deze bijvoorbeeld.


Of deze


Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_43971972
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:15 schreef Thieske het volgende:
Mooi dat Edje niet in de OP staat!
Da's toch ook een trouwe??

Mooie TT!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43973005
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Da's toch ook een trouwe??
Nee
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:59:20 #16
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43973562
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:39 schreef Superheld het volgende:


Nee
Ik ben inderdaad vaak negatief maar baal ook als NAC verliest,en ik ga nog steeds regelmatig naar NAC.
Ik beloof ook hierbij wat vaker positiever te reageren.

[ Bericht 1% gewijzigd door edje34 op 30-11-2006 00:02:57 ]
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_43978367
Ik vond het wel een aardig idee om een ander plaatje in de openingspost te zetten, dus bij deze het 2e voorstel van edje34 (als meer mensen de andere terugwillen, kan het ook )
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:59 schreef edje34 het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad vaak negatief maar baal ook als NAC verliest,en ik ga nog dteeds regelmatig naar NAC.
Ik beloof ook hierbij wat vaker positiever te reageren.
Dat balen komt meestel niet echt over. Het zag er altijd uit alsof je er genoegen in schepte om te lachen en te roepen dat NAC verloren had. "Zie je wel" "Sukkels" "Pannenkoeken" etc... DUs wat positiever reageren is wellicht stap 1 om wat breder geaccepteerd te worden in dit topic...
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  woensdag 29 november 2006 @ 08:14:45 #18
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43982864
Helsie bedankt dat je een van de foto`s hebt genomen voor de openingspost
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  woensdag 29 november 2006 @ 08:32:47 #19
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43983071
PSV wil NAC-aanvaller Leonardo dolgraag aan haar selectie toevoegen, maar dan moet de Braziliaan voor dit weekend kenbaar maken of hij in de winterstop ook daadwerkelijk die overstap zal maken. Doordat Leonardo een gelimiteerde transfersom in zijn contract op heeft laten opnemen, kan de club uit Breda bij dit bedrag een overstap niet tegenhouden.

Naast PSV zijn ook enkele Spaanse clubs, Ajax en Tottenham Hotspur zeer geinterreseerd in de diensten van de razendsnelle dribbelaar. Met name aan het gesprek met Ajax-trainer Henk ten Cate zou hij een goed gevoel hebben overgehouden, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag.

Wanneer Leonardo voor het weekeinde geen beslissing heeft genomen, zal PSV op zoek gaan naar een alternatief.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44030967
PSV speelt het slim. Daaruit blijkt wel dat de mensen die daar werken het spelletje 'ietsjes beter' begrijpen dan de tegenhangers bij NAC. Leo moet zo wel een keuze maken en als ie de tijd zou krijgen zou ie nooit voor PSV kiezen en evt meerdere clubs tegen elkaar uitspelen. Maar nu kan ie gaan denken 'tsja, als ik PSV niet kies en er komt niemand anders, wat moet ik dan?'

(Ja, ik zou natuurlijk zeggen 'Gewoon lekker bij NAC blijven in dat geval!', maar ik schat dat Leo er anders over denkt... )
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  donderdag 30 november 2006 @ 21:17:09 #21
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44036598
Ik denk zelf dat Leo iemand is die makkelijk om te praten is en niet een eigen mening heeft,maar ja dat is mijn eerste gevoel.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44093996
Blij met een punt! Meer zat er vanavond helaas echt niet in.
- NAC Breda -
  maandag 4 december 2006 @ 13:28:26 #23
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44129867
Zeker jammer gezien de kansen die Nac heeft gekregen,het had makkelijk 2-0 kunnen worden.
Diba is ook nog niet de oude,word toch eens tijd om Veenstra een kans te geven.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44140664
Waarom hebben ze pinas eigenlijk ooit gehaald?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44140706
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef Superheld het volgende:
Waarom hebben ze pinas eigenlijk ooit gehaald?
Goeie zaakwaarnemer + eeuwenoude naïviteit van NAC.
pi_44141866
idd.. en het erge is dat ie nu dus iemand uit de jeugd tegenhoudt om door te breken.
- NAC Breda -
pi_44142078
Is het serieus dat ze overwegen Berry Powel te halen mocht Leo vertrekken?????

Dan zou ik eerder voor Sherjill MacDonald gaan. En Tjeerd Korf volgen, mwah, ook verrassend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44142993
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Is het serieus dat ze overwegen Berry Powel te halen mocht Leo vertrekken?????

Dan zou ik eerder voor Sherjill MacDonald gaan. En Tjeerd Korf volgen, mwah, ook verrassend.
Waar haal je dat vandaan?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44143028
Zie het grote Berry Powel topic.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 december 2006 @ 02:52:24 #30
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44153764
En NAC zit volgens de geruchten alweer achter Cristiano aan, ditmaal als opvolger van Leonardo. Na zijn overstap van Roda naar FC Basel heeft Cristiano ook daar niet kunnen overtuigen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44154665
Technisch Directeur Earnie Stewart heeft ons inmiddels laten weten dat NAC zich niet gemeld heeft voor Cristiano en dat het weer een loos gerucht is, niks van waar dus...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:42:12 #32
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44156757
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 08:18 schreef Superheld het volgende:
Technisch Directeur Earnie Stewart heeft ons inmiddels laten weten dat NAC zich niet gemeld heeft voor Cristiano en dat het weer een loos gerucht is, niks van waar dus...
Toch duikt zijn naam iedere keer weer op in Breda
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44171714
Zaterdag ga ik de mannen van NAC weer eens in actie zien en wel tegen Excelsior. Kan een leuke pot worden.

Hopen op een goeie Leo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44172789
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:42 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Toch duikt zijn naam iedere keer weer op in Breda
Hoef je ook echt niet meer blij mee te zijn met Cristiano hoor
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:12:33 #35
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44173062
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Hoef je ook echt niet meer blij mee te zijn met Cristiano hoor
Vrij dure speler voor linksbank
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44184528
Ik had Christiano en Sergio graag langer in Breda gezien. Ze hadden het hier naar hun zin en deden het samen goed.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  woensdag 6 december 2006 @ 09:49:27 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44185550
In Kerkrade is het merendeel blij van die 'vedettes' af te zijn...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 6 december 2006 @ 10:12:25 #38
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_44186014
Ik zie veel liever een jongen als Powell overkomen naar Breda IPV Cristiano... In potentie een betere spits naar mijn mening ( Powell). Die gast legt overal waar die speelt de ballen wel in het netje, en heeft reed eredivisie niveeau ervaring!!
Zaterdag erop klappen tegen de mannen van Tonnie Sixpack!! Ik heb er vertrouwen!!

Vak g groet!!!
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
  woensdag 6 december 2006 @ 15:34:16 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_44194792
Sherjill MacDonald van AGOVV schijnt ook in de belangstelling van NAC te staan.
  woensdag 6 december 2006 @ 16:20:36 #40
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_44196274
Zoiets hoorde ik ook idd op internet, maar zo toont NAC vakaer belangstellign maar tot iets concreets komt het niet. MacDonald de spits van jong oranje en potentie tot een topper. NU je kans grijpen over 3 jaar is hij niet haalbaar meer!!!
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
pi_44197634
je zegt het fout. NAC wordt vaak genoemd als zijnde belangstelling hebber. Maar vaak is dit gewoon bullshit. In dit geval klopt het overigens wel, schijnbaar hebben ze een bod gedaan op Achmed Ammi van VVV en schijnt MacDonald idd in de belangstelling te staan van NAC.
- NAC Breda -
pi_44198107
Berry Powel vind ik geen speler die overal scoort hoor Fiduci. Alleen in de eerste divisie.

Ammi hebben ze een contract voorgelegd, die kan op een Bosman komen na dit seizoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44230694
Ahmed Ammi heeft voor 3 jaar getekend!

[ Bericht 2% gewijzigd door Ritchie op 07-12-2006 19:07:03 ]
- NAC Breda -
pi_44230993
ken hem niet echt dus iemand die me kan vertellen wat voor voetballer het is?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44232411
Ik dacht dat hij rechtsback was, maar ik lees de laatste tijd steeds linksback. Heb hem ooit zien spelen toen hij net bij VVV zat, toen was het niet veel. Maar blijkbaar heeft hij zich goed ontwikkeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44247254
Met Ahmed Ammi zijn jullie ons voorgeweest
quote:
'NAC Breda wil Glen Salmon terughalen'

8/12/2006 9 :56

Glen Salmon keert mogelijk terug bij NAC Breda. De Zuid-Afrikaanse aanvaller vertrekt aan het einde van het seizoen bij FC Groningen en volgens RTV Noord toonde zijn vorige werkgever inmiddels interesse.
De 28-jarige spits stond al eens vier seizoenen onder contract bij NAC, van 1998 tot 2002. Salmon kende met de Bredanaars vooral in het seizoen 1999/2000 succes. NAC werd kampioen van de eerste divisie en Salmon scoorde zestien keer in 26 duels, een prestatie die hij daarna niet wist te herhalen.

Ook in vier seizoenen bij FC Groningen viel Salmon niet op door zijn doelpuntenproductie. In zijn eerste drie seizoenen trof hij telkens vijf keer doel, afgelopen seizoen scoorde hij zeven keer. In het huidige seizoen moet Salmon genoegen nemen met een rol op het tweede plan achter de basisspitsen Erik Nevland en Luis Suárez.

De Zuid-Afrikaanse international (drie caps) heeft in Groningen een aflopend contract. Eerder kondigde hij aan zijn carrière te willen voortzetten in Duitsland en Engeland.

VI.nl
pi_44248446
tja.. mooi hoor als ie terugkomt, toffe peer enzo.. maar niet echt een scorende spits.
En laten we dat nu net nodig hebben..
- NAC Breda -
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:21:26 #48
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_44248664
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:15 schreef Ritchie het volgende:
tja.. mooi hoor als ie terugkomt, toffe peer enzo.. maar niet echt een scorende spits.
En laten we dat nu net nodig hebben..
Inderdaad. En terugkeer van oude helden werkt niet. Dat is vorig jaar wel bewezen.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_44248838
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef Niox het volgende:

[..]

Inderdaad. En terugkeer van oude helden werkt niet. Dat is vorig jaar wel bewezen.
Het verschil is echter dat Pierre een altijd-en-overal-scorende spits was en dat dát vooral tegenviel. Van Salmon weet je dat het geen veel-scorende spits is en Salmon is bovendien een anti-held, een cult-held. Voor het grote publiek is Salmon geen idool.

Mij lijkt het wel oké. Salmon is een hardwerkende gast, een jongen met die zogenaamde NOAD-mentaliteit.
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:11:37 #50
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44257701
Ajax-trainer Henk ten Cate is niet bevreesd voor de grillen van Leonardo. De Braziliaan tekent vermoedelijk op korte termijn een contract bij de Amsterdammers, waar hij komt te werken met Ten Cate.
"Hij kan op alle drie de posities voorin uit de voeten. Dat is een groot voordeel. Natuurlijk weet ik dat hij als lastige jongen bekend staat. Ik ben ook niet makkelijk. Met dieven vang je dieven", sprak Ten Cate op het wekelijkse persuurtje.

Ajax kan Leonardo in de winterstop voor een slordige 750.000 euro overnemen van NAC, waar zijn contract na dit seizoen afloopt.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44259539
Waarbij de helft naar Feyenoord en nog eens een kwart naar Leo zelf zou gaan, aldus enkele bronnen. Klopt dit echt? Anders heeft NAC een rare clausule opgenomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:56:03 #52
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44259986
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Waarbij de helft naar Feyenoord en nog eens een kwart naar Leo zelf zou gaan, aldus enkele bronnen. Klopt dit echt? Anders heeft NAC een rare clausule opgenomen.
Ja klopt Nac houd ongeveer ¤ 3 ton over aan de transfer.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44278729
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Waarbij de helft naar Feyenoord en nog eens een kwart naar Leo zelf zou gaan, aldus enkele bronnen. Klopt dit echt? Anders heeft NAC een rare clausule opgenomen.
Volgens mij gaat er van dat geld niks naar Leo hoor? Die vangt toch gewoon tekengeld? Het geld gaat pas naar Leo als het bedrag boven de 750.000 ligt (en dan alleen dat wat er boven ligt). Feyenoord vangt zoveel ivm de jeugdopleiding van Leo die ze betaald hebben, dus daar ontkom je niet aan.

Maar goed, de clausule is alleen al raar vanwege die lage max transfersom.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zondag 10 december 2006 @ 10:39:48 #54
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44295602
Gisteren weer een domme actie van Leo was niet nodig geweest.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44297426
Klopt, maar NAC leek daarna wel bevrijd te zijn.

Speelden met veel inzet, niet altijd goed, maar ze gingen er wel voor. Excelsior bleef laf afwachten. Mooie goal van Zonneveld!!!

Sowieso een leuke sfeer wel in het stadion. Er zaten weer diverse uitgenodigde jeugdteams vlak bij ons, die gingen de wave inzetten. Al die kleine ventjes aftellen, was wel grappig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 december 2006 @ 12:11:08 #56
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44297460
Leo is een huilebalk!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44297566
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:09 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar NAC leek daarna wel bevrijd te zijn.

Speelden met veel inzet, niet altijd goed, maar ze gingen er wel voor. Excelsior bleef laf afwachten. Mooie goal van Zonneveld!!!

Sowieso een leuke sfeer wel in het stadion. Er zaten weer diverse uitgenodigde jeugdteams vlak bij ons, die gingen de wave inzetten. Al die kleine ventjes aftellen, was wel grappig.
Ere of hoofdtribune?

Zonneveld trouwens
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44297610
Medewerkersvak, daar zeg maar de hoek om bij het uitvak. Waar overigens misschien net 50 man zat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44297632
Hoofdtribune dus .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 10 december 2006 @ 17:19:54 #60
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44307362
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Leo is een huilebalk!
Zal wat worden straks bij Ajax.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44307964
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Medewerkersvak, daar zeg maar de hoek om bij het uitvak. Waar overigens misschien net 50 man zat.
Hehe dan had ik nog wel ff kunnen zwaaien.
Er was een man of 60 trouwens bij ons. Bus was vol en nog wat eigen vervoer.

Ik vond excelsior de eerste helft (vooral na de 0-1) redelijk sterk spelen. Slory kwam er een aantal keer goed door en Bruins zette hem en Grot een aantal keer goed vrij. Zonde dat toen de 0-2 niet viel, maar op basis van het einde van de eerste helft en de gehele tweede helft een verdiende overwinning voor NAC uiteraard.
Wat ik bij ons miste was bezieling en wil om te winnen. Want met alle respect voor NAC, als wij met 11 tegen 10 0-1 voorkomen, is het niet alleen het goede spel van NAC wat ze de overwinning bezorgt. Wij waren wederom een stel laffe slapjanussen, die een uitgelezen mogelijkheid tot winst hebben laten liggen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_44333896
Die kerel met die grijze jas en dat lange haar in het Excelsior-vak, mooi figuur was dat. Maar dat was jij denk ik niet??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44334636
Je voelde na afloop in de Bea en het SV-home ook de opluchting bij de mensen. Heerlijk.
pi_44335443
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Die kerel met die grijze jas en dat lange haar in het Excelsior-vak, mooi figuur was dat. Maar dat was jij denk ik niet??
Dat was ik inderdaad niet. Wel een toffe gast overigens
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_44335803
Kaartje voor Sparta binnen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44336587
Ga je nog naar de Andro Knel bokaal?
- NAC Breda -
pi_44336637
Weet nog niet, beslissen we pas op de dag zelf denk ik
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 11 december 2006 @ 20:45:57 #68
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44337858
NACcers @ FOK; Asics, al 15 jaar
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_44338554
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef Asics het volgende:
NACcers @ FOK; Asics, al 15 jaar
FOK bestaat net 7 jaar.
  maandag 11 december 2006 @ 21:32:20 #70
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44338908
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:04 schreef Polvere het volgende:

[..]

FOK bestaat net 7 jaar.
ik ben al 15 jaar NACcer
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 11 december 2006 @ 21:39:21 #71
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44339133
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:32 schreef Asics het volgende:

[..]

ik ben al 15 jaar NACcer
ik 22 jr Naccer
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44339346
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:39 schreef edje34 het volgende:

[..]

ik 22 jr Naccer
Jammer dat je NAC nog steeds niet weet te spellen.

Asics, welkom
  maandag 11 december 2006 @ 22:17:07 #73
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44340547
thanks
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_44341954
22 jaar.. ik ook zoiets.
iig welkom Asics. Jij komt ook uit Breda waarschijnlijk?
- NAC Breda -
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:21:57 #75
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44347678
jazeker!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_44347938
Waarom ben je nog niet aangemeld in het Breda topic dan?
- NAC Breda -
pi_44352399
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef Niox het volgende:

[..]

Inderdaad. En terugkeer van oude helden werkt niet. Dat is vorig jaar wel bewezen.
En gaat dus waarschijnlijk ook niet gebeuren, hij schijnt naar Willem II te gaan nu. Nou ja, in de winterstop.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_44353547
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:06 schreef clauwheee het volgende:

[..]

En gaat dus waarschijnlijk ook niet gebeuren, hij schijnt naar Willem II te gaan nu. Nou ja, in de winterstop.
! ! !

Nee!
Nee, toch? .
pi_44354756
Dat ie niet naar NAC komt is niet zo heel erg.. maar als ie dan naar de oosterburen zou gaan dan is dat wel jammer ja..
- NAC Breda -
pi_44354999
Ja hij schijnt al vergaande gesprekken met ze te hebben gevoerd, zie bericht in Groningen topic.

Ik hoef hem niet te houden eigenlijk, maar vind het maar een rare move...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_44355511
B-Side Rats meldt het nu ook... Erg zonde.
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:58:24 #82
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44373023
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef Ritchie het volgende:
22 jaar.. ik ook zoiets.
iig welkom Asics. Jij komt ook uit Breda waarschijnlijk?
Ik ging voor het eerst naar NAC met Ton van Eenenaam hij woonde toen nog in de vincent v Goghstr.
Het was de wedstr nac groningen op 15-12-1984 NAC verloor toen met 1-2.
Daarna begonnen met seizoenkaart open staanplaats op de Beatrix,toen 2 jr Vak A en daarna tot aan het nieuwe stadion eretribune.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44375043
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef edje34 het volgende:

[..]

Ik ging voor het eerst naar NAC met Ton van Eenenaam hij woonde toen nog in de vincent v Goghstr.
Het was de wedstr nac groningen op 15-12-1984 NAC verloor toen met 1-2.
Daarna begonnen met seizoenkaart open staanplaats op de Beatrix,toen 2 jr Vak A en daarna tot aan het nieuwe stadion eretribune.
Hij vroeg het aan Asics. In diens NAC-verleden hebben we hier wél interesse. .
pi_44376083
Komend weekend van Sparta winnen en we hebben een vrij definitief gat geslagen met de staartploegen.
  woensdag 13 december 2006 @ 22:09:16 #85
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44408067
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Thieske het volgende:
Komend weekend van Sparta winnen en we hebben een vrij definitief gat geslagen met de staartploegen.
We gaan net winnen denk ik 2-3
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:49:51 #86
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44484877
Zometeen richting Kateel.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 17 december 2006 @ 02:04:22 #87
3455 Helsie
Proud to be
pi_44498417
Lekkere overwinning was het!
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zondag 17 december 2006 @ 03:22:04 #88
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_44499377
Een lekkere counterploeg NAC, gelukkig pleurt men Terol eruit na de winterstop

Terechte overwinning btw.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 17 december 2006 @ 10:15:55 #89
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44501089
Had niet verwacht dat Sparta zo slecht zou spelen,dik verdiende overwinning jammer dat de 2e helft niet veel meer opleverde dan wat ``kansjes`` voor Sparta. De indirecte vrije trap die NAC tegen kreeg was kinderachtig en kon nooit worden waargenomen door Blom.zelfs zijn ass. vlagde niet.
Rigters heeft gisteren laten zien dat hij in de bassis hoort. Ik vond de sfeer gisteren niet echt een sfeer die je bij Sparta-NAC normaal zou verwachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door edje34 op 17-12-2006 20:57:12 ]
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44501293
Sikora die "meedeed" met overal waar we komen

Verder goede wedstrijd, jammer dat ze er niet nog een paar inschoten.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 17 december 2006 @ 14:30:17 #91
3455 Helsie
Proud to be
pi_44507017
Uuh het was een zuivere terugspeelbal hoor! Echt oerdom van Zoetebier om die te pakken. Sfeer in het uitvak vond ik prima.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zondag 17 december 2006 @ 20:22:03 #92
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_44517671
quote:
Op zondag 17 december 2006 10:41 schreef Superheld het volgende:
Sikora die "meedeed" met overal waar we komen
Dat was gaaf!

Het ´wij gaan niet opzij´ was ook geweldig trouwens.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  zondag 17 december 2006 @ 20:56:29 #93
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44519036
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef Helsie het volgende:
Uuh het was een zuivere terugspeelbal hoor! Echt oerdom van Zoetebier om die te pakken. Sfeer in het uitvak vond ik prima.
Het was een sliding op de bal en wel eens waar richting Zoetebier,maar om daar indirect voor te geven was overdreven.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44565997
Romario naar NAC.....

geruchtje
pi_44568913
hehe, dat zou een stunt zijn zeg...
al die kleine mennekes met Romario achterop hun NAC shirt
- NAC Breda -
pi_44576618
Alsjeblieft niet zeg, zijn we net van de eigenaardigheden van leo af
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44578083
Youssouf Hersi heb ik ook gehoord. Die deed het destijds toch aardig in Breda?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44596095
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Youssouf Hersi heb ik ook gehoord. Die deed het destijds toch aardig in Breda?
Die club hopper kan ik missen in ieder geval.
  woensdag 20 december 2006 @ 20:06:49 #99
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44607396
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:51 schreef Thieske het volgende:
Romario naar NAC.....

geruchtje
Voor een 1/2 jaar zou idd leuk zijn ja.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44637291
quote:
Recordaantal seizoenkaarten!!

In de NAC nieuwsbrief valt deze keer onder andere te lezen dat onze club massaal gesteund wordt. Het is een turbulent jaar zoals dat altijd gaat bij onze club, maar het vertrouwen is sterk en de achterban groeit!

Afgelopen dinsdag was er reden voor een toast bij NAC: de 10.696e seizoenkaart werd verkocht. Nog nooit kochten zoveel supporters een abonnement bij NAC. Het oude record (van vorig seizoen) stond op 10.695 particuliere seizoenkaarten. Nog dagelijks komen er aanvragen binnen voor een halve seizoenkaart. Deze is geldig vanaf de wedstrijd NAC-ADO Den Haag van zaterdag aanstaande.

Naast de 10.696 particuliere seizoenkaarten heeft NAC natuurlijk ook nog sponsorcontracten met seats en kaarten voor personeel, oud-spelers en vrijwilligers. In totaal zijn er op dit moment 12.910 stoelen van de 16.607 ?vast? verkocht.

Volgens ons is dit een top record, waarop best een of meerdere pilske genuttigd mogen worden, proost!
Netjes
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44658811
quote:
Salmon per 1 januari verhuurd aan NAC Breda


Glen Salmon zal met ingang van 1 januari 2007 voor een halfjaar aan NAC Breda verhuurd worden. Het contract van de spits met FC Groningen loopt medio 2007 af. De komende drie duels behoort Salmon nog tot de eerste selectie.

Salmon, die komende zondag zijn 29ste verjaardag viert, is bezig aan zijn vijfde seizoen bij FC Groningen. In de zomer van 2002 kwam hij van NAC Breda, de club waarvoor hij in 82 competitieduels 28 keer scoorde, naar FC Groningen. Bij de FC speelde Salmon tot dusver 113 wedstrijden en scoorde de Zuid-Afrikaan 26 doelpunten, waaronder bijvoorbeeld de cruciale treffer in de slotfase van het thuisduel met AZ op 18 mei 2003.

Vanavond in Almelo, komende dinsdag in Euroborg tegen Sparta Rotterdam en zaterdag 30 december tegen RKC Waalwijk behoort Salmon nog gewoon tot de eerste selectie van FC Groningen. Begin januari zal hij zich in Breda melden voor de resterende veertien competitieduels en eventuele play-offs. Voor het seizoen 2007/2008 kan Salmon transfervrij uitzien naar een andere club.
Bron: FC Groningen
Veul plezier ermee...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44658881
Glenn is geen versterking, maar ik vind het wel heel tof dat ie terug is. Wel een echte NAC-voetballer.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:59:38 #103
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44658926
Ik ben benieuwd hoe het NAC vergaat de seizoenshelft zonder Leonardo.
pi_44659095
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:59 schreef Messenga het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het NAC vergaat de seizoenshelft zonder Leonardo.
Ik denk beter. De 81 minuten ná de rode kaart van Leo tegen Excelsior zag ik iets dat ik allang niet meer gezien heb: Er werd geknokt voor elkaar, er was veel meer evenwicht. Sparta werd eenvoudig met 3-0 verslagen en een eenvoudige overwinning is echt láng geleden. Leo heeft het voor elkaar gekregen de rest van de spelersgroep hoop te geven, hij heeft NAC in z'n eentje uit een negatieve spiraal getrokken. Nu is het tijd om te gaan, Maceo Rigters speelt erg sterk en met Salmon heeft NAC een leuke voetballer binnen. Ik verwacht dat NAC zich dit jaar eenvoudig gaat handhaven en op een keurige 11e plaats terechtkomt.
pi_44660304
Gaaf dat Salmon terug is.
Nu magtie laten zien dat hij wèl kan scoren!
- NAC Breda -
pi_44661107
Succes drmee. Ik mis hem niet
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_44662235
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:49 schreef Ritchie het volgende:
Gaaf dat Salmon terug is.
Nu magtie laten zien dat hij wèl kan scoren!
In de eredivisie moet je er dan bij toch zeggen?

Was toch met Archil samen topscorer in dat eerste divisie seizoen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44662734
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

In de eredivisie moet je er dan bij toch zeggen?

Was toch met Archil samen topscorer in dat eerste divisie seizoen?
Yep, met 16 goals.

Archil niet trouwens.
pi_44662856
Was die toen al vertrokken? Ik dacht dat NAC toen twee veel scorende aanvallers had. Wie was die ander ook al weer?

Heb al even in mijn stats gekeken.

Doelpuntenmakers NAC in het seizoen 1999/2000:
quote:
NAC: Arveladze 21, Salmon 16, Simons 9, Stewart 8, van As 5, Broers 5, Gudelj 5, Versteeg 5, Schreuder 3, Sergio 3, Cristiano 2, Hansen 1, van Vliet 1
Leuke topscorerslijst toen in de eerste divisie!
quote:
TOPSCORERS:

1. David Connolly (Excelsior) 29
2. Dirk-Jan Derksen (FC Zwolle) 28
3. Martin Drent (FC Groningen) 22
4. Archil Arveladze (NAC) 21
5. Marco Boogers (Dordrecht ‘90) 20
6. John van Loenhout (RBC Roosendaal) 16
Glen Salmon (NAC) 16
8. Arne Slot (FC Zwolle) 15
Hans Visser (FC Groningen) 15
10. Sergio Ommel (Telstar) 14
Chima Onyeike (Dordrecht ‘90) 14
12. Peter Hofstede (Emmen) 13
Michel van Oostrum (Emmen) 13
Geert den Ouden (Excelsior) 13
Ignacio Tuhuteru (SC Heerenveen) 13
16. John Stegeman (Go Ahead Eagles) 12
17. Arjan Bosschaart (FC Zwolle) 11
Martijn van Galen (RBC Roosendaal) 11
Maurice Graef (VVV) 11
Junas Naciri (Haarlem) 11
21. Jan Bruin (FC Volendam) 10
Dick Kooijman (Go Ahead Eagles) 10
Patrick Mtiliga (Excelsior) 10
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44662882
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Youssouf Hersi heb ik ook gehoord. Die deed het destijds toch aardig in Breda?
Die werd ook al in verband gebracht met Stillem 2 ( zoals ze het in Breda zeggen ) , van mij mag die wel blijven , maar we zullen het wel zien waar die heen gaat.

Romario lijkt me heel onwaarschijnlijk heb het ook gelezen op De Rat , het zou wel leuk zijn daar niet van ,we zullen zien
pi_44663249
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:44 schreef methodmich het volgende:
Was die toen al vertrokken? Ik dacht dat NAC toen twee veel scorende aanvallers had. Wie was die ander ook al weer?

Heb al even in mijn stats gekeken.

Doelpuntenmakers NAC in het seizoen 1999/2000:
[..]

Leuke topscorerslijst toen in de eerste divisie!
[..]

Hmm, je hebt gelijk, kloppen de cijfers op vi.nl niet.
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:05:08 #112
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44676640
zo vanavond ff 3 punten pakken en dan lekker naar MdH in de Mezz.
Dat wordt een leuk avondje.
heb trouwens 30,- op een 1.6 quotering op NAC gezet
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_44684835
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:01 schreef Thieske het volgende:

[..]

Hmm, je hebt gelijk, kloppen de cijfers op vi.nl niet.
Wel grappig om Slot en Mtiliga zo hoog terug te vinden op die lijst. Mtiliga zal er nu niet snel meer 10 maken, maar toen was hij nog aanvaller.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44684988
Heb wel weer zin in een avondje NAC!
Zometeen weer op naar Breda!
- NAC Breda -
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:15:32 #115
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44685202
tot zo!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:46:58 #116
3455 Helsie
Proud to be
pi_44695781
quote:
23:43:07] <Helsie|weg> d'r was echt best een brute achtervolging na afloop van NAC
[23:43:34] <Helsie|weg> een ME bus volgde een bestelbusje met 6 of 7 inzittenden met hoge snelheid op de verkeerde rijbaan (tegen het verkeer in dus)
[23:43:41] <Helsie|weg> ME bus snijdt die bus af om te laten stoppen
[23:44:11] <Helsie|weg> springen een stuk of 8 van die bikkel-agenten in burger (van die narcotica brigade types) en die kloppen die bus op de ruit, OPENMAKEN, UITSTAPPEN GODVERDOMME
[23:44:17] <Helsie|weg> bus in zijn achteruit
[23:44:25] <Helsie|weg> wil om die ME bus heenrijden
[23:44:33] <Helsie|weg> ME bus geeft peut gas en ramt die bus in de zijkant
[23:44:35] <Helsie|weg> tegen een boompje
[23:44:49] <Helsie|weg> dat, helaas voor het boompje, niet zo dik was en boompje knakt af
[23:45:03] <Helsie|weg> bus schiet het fietspad op (mede door die ram actie) en gaat een zijstraat in
[23:45:10] <Helsie|weg> toen konden we het niet meer zien, ME bus er wel achteraan
[23:45:19] <Helsie|weg> paar minuten later, komen ze weer over die weg aangescheurd
[23:45:25] <Helsie|weg> en gingen ze richting NAC stadion
[23:45:37] <Helsie|weg> weet niet waar het voor was en hoe het afgelopen is, maar het zag er wel heftig uit iig
Weet iemand toevallig wat er was? Of heeft iemand iets gezien (crosspost met Breda-topic )

Toevoeging: ik zie net bij de brandweermeldingen:
22:27:14 23-12-06 17 G BRAN PRIO 1 6136 NAC (1001) STADIONSTRAAT 3 BREDA LIFTOPSLUITING (INC: 01)
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:50:34 #117
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44695862
Ga zometeen de herhaling kijken was niet best las ik op de Bsiderats,dan maar 3 pnt a.s. woensdag.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44696094
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:46 schreef Helsie het volgende:

[..]

Weet iemand toevallig wat er was? Of heeft iemand iets gezien (crosspost met Breda-topic )

Toevoeging: ik zie net bij de brandweermeldingen:
22:27:14 23-12-06 17 G BRAN PRIO 1 6136 NAC (1001) STADIONSTRAAT 3 BREDA LIFTOPSLUITING (INC: 01)
Waren hagenezen in dat buske die waren ontdekt...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44697421
Gaat dat altijd zo daar ,ach ik zie het woensdag wel

Effe kijken wat voor afscheid jullie Leo geven , en de 3 punten meenemen
  zondag 24 december 2006 @ 02:37:34 #120
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44698780
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gaat dat altijd zo daar ,ach ik zie het woensdag wel

Effe kijken wat voor afscheid jullie Leo geven , en de 3 punten meenemen
een mooi afscheid, want iemand die dat verdient die krijgt dat ook bij NAC.
en die drie punten die blijven in BREDA.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_44699900
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:05 schreef Asics het volgende:
zo vanavond ff 3 punten pakken en dan lekker naar MdH in de Mezz.
Dat wordt een leuk avondje.
heb trouwens 30,- op een 1.6 quotering op NAC gezet
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 24 december 2006 @ 11:31:58 #122
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_44701555
Leo wilde er wel weer een one man show van maken, na de winterstop komt het trio Diba Rigters en Salmon in actie.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 24 december 2006 @ 11:57:50 #123
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44702158
quote:
Op zondag 24 december 2006 05:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

sukkel
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 24 december 2006 @ 12:49:57 #124
3455 Helsie
Proud to be
pi_44703507
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gaat dat altijd zo daar ,ach ik zie het woensdag wel

Effe kijken wat voor afscheid jullie Leo geven , en de 3 punten meenemen
Ik ben vooral benieuwd wat Leo Vitesse als afscheid van NAC gaat geven.
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:00 schreef Superheld het volgende:

[..]

Waren hagenezen in dat buske die waren ontdekt...
Zo'n vermoeden had ik al. Die gasten waren echt gek!

[ Bericht 22% gewijzigd door Helsie op 24-12-2006 13:20:44 ]
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_44706067
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:57 schreef Asics het volgende:

[..]

sukkel
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 24 december 2006 @ 17:08:05 #126
3455 Helsie
Proud to be
pi_44712161
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_44712199
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wel grappig om Slot en Mtiliga zo hoog terug te vinden op die lijst. Mtiliga zal er nu niet snel meer 10 maken, maar toen was hij nog aanvaller.
En prompt tikt Slot er ééntje binnen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44713468
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:46 schreef Helsie het volgende:

[..]

Weet iemand toevallig wat er was? Of heeft iemand iets gezien (crosspost met Breda-topic )

Toevoeging: ik zie net bij de brandweermeldingen:
22:27:14 23-12-06 17 G BRAN PRIO 1 6136 NAC (1001) STADIONSTRAAT 3 BREDA LIFTOPSLUITING (INC: 01)
Dat busje werd op de parkeerplaats aangevallen door een tiental NAC "supporters", waren waarschijnlijk gasten van ADO. Dat busje heeft de nodige schade opgelopen in ieder geval. Er werd flink op ingetrapt en geslagen.

We hadden ook nog mazzel, dat busje reed vol gas weg, en miste onze auto op enkele centimeters.

[ Bericht 7% gewijzigd door Thieske op 24-12-2006 18:03:23 ]
  zondag 24 december 2006 @ 23:32:39 #129
3455 Helsie
Proud to be
pi_44721676
De politie zag hun duidelijk niet als slachtoffers iig...
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  woensdag 27 december 2006 @ 22:23:02 #130
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44778474
HE HE!!! 2-1 wat een opluchting zeg!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  woensdag 27 december 2006 @ 22:59:00 #131
3455 Helsie
Proud to be
pi_44779722
YEAH Vitesse moet er wel aardig de pest in hebben dat ze 2x in 1 seizoen in de slotfase van NAC verliezen. Ik heb er in elk geval aardig lol in

Wat een krokodillentranen bij Leo trouwens, zeg. Maar ja, ik vind het toch jammer dat ie weg is.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_44782516
toch gefeli mannen , de sfeer zat er redelijk in tot goed , altijd leuk als de b naar de g side gaat zingen , die Tifo met die aanstekkers / sterretjes zag er ook goed uit

Alleen zwaar k*t dat uitgerekend Sikora weer moet scoren ( iemand zei het nog toen die erin kwam )

En jullie mogen blij zijn dat jullie van Leo af zijn
pi_44782660
Erg fijne wedstrijd!
Ben blij dat Leo weg is. en dat Sikora weer kan scoren!
- NAC Breda -
pi_44784078
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
toch gefeli mannen , de sfeer zat er redelijk in tot goed , altijd leuk als de b naar de g side gaat zingen , die Tifo met die aanstekkers / sterretjes zag er ook goed uit

Alleen zwaar k*t dat uitgerekend Sikora weer moet scoren ( iemand zei het nog toen die erin kwam )

En jullie mogen blij zijn dat jullie van Leo af zijn
Zet je nu in je sign, Sikora bedankt?
pi_44784412
Sikora ! Waar was ie al die tijd?
pi_44784524
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sikora ! Waar was ie al die tijd?
Geblesseerd geweest dacht ik , nu tegen Vites doet ie weer 2 keer mee , dat is bij Ajax wel anders geweest
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:26 schreef Thieske het volgende:

[..]

Zet je nu in je sign, Sikora bedankt?
,dat teveel eer voor die kerel.
pi_44788351
Sikora Hij leeft dus nog.
pi_44790204
quote:
28 december 2006
Eerste competitiegoal Victor Sikora

De schitterende lob met dito orgasme tot gevolg betekende gisterenavond de eerste competitietreffer voor Victor Sikora. De aanvaller wordt sinds zijn komst bij NAC geplaagd door blessures, en speelde dit seizoen pas 6 officiele wedstrijden.

Na een keer randje buitenspel tegen willem 2, en de paal tegen psv is het nu dan raak, en wat voor een. Victor, gefeliciteerd, en dat er nog vele mogen volgen!

Bron : De Rat
pi_44790574
Ja, die Sikora is weer eens onder zijn steen uitgekropen
pi_44790816
Ach, ik zie hem bijna elke week in de stad...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:54:20 #142
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_44832197
Strijd, daar hebben we weer eens punten mee gepakt! En junkie zag er ook niet zo goed uit bij die goal van Slot.
Wat praat die Aad de Mos eigenlijk allemaal veeeeel onzin zoals in die persconfererntie. Hij doet net of het een scahnde is te verliezen, we hebben het wel over ons NAC hoor!! whahaha
Aadje wat ben ik blij dat jij als misselijke trainer niet bij ons aan de slag bent gegaan!!

gegroet!!! Vak g breda
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
  maandag 8 januari 2007 @ 22:32:07 #143
3455 Helsie
Proud to be
pi_45161948
Zondag allemaal naar Tilburg?
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45162444
Ik niet, helaas. Heb de dag een zwaar tentamen die ik echt moet halen, dus het leek me verstandiger niet te gaan. Even iets anders: Ik begin me steeds meer te storen aan de toonzetting op BSR. Nu lopen Willem II pubers en NAC pubers weer een internetstrijd te houden op de site en Pannelap, webmaster, doet er hard aan mee. Ik schaam me kapot als ik dat soort puberale triestheid zie op een NAC-site. Te triest voor woorden.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:47:11 #145
3455 Helsie
Proud to be
pi_45162767
Ja, dat is dan ook niet bepaald mijn favoriete webmaster...
Waarbij ik het overigens jammer vind dat ik niet de mogelijkheid heb om met de bezem door de reacties te gaan... Tsja, die goeie ouwe tijd.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45162889
Nee, de mijne ook niet. Heb me, toen ik nog webmaster was daar, verzet tegen het feit dat hij erbij kwam, maar hij kwam tóch. Maar hij hitst de NACpubertjes gewoon op, het is gewoon te genant voor woorden.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:51:35 #147
3455 Helsie
Proud to be
pi_45162992
Morgen vriend CDG maar eens even aan zijn Gtalk-mouw trekken...
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45169330
Tijd voor een registratie systeem op BSR.
Ik ga overigens ook niet, zit wel in de Bossche Poort zondag.
- NAC Breda -
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:47:17 #149
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_45223122
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef Ritchie het volgende:
Tijd voor een registratie systeem op BSR.
Ik ga overigens ook niet, zit wel in de Bossche Poort zondag.
Daar hebben ze ook radio hoor !!!!


Ik ben er wel bij hebben zaterdag een feestje in Berkel-Enschot blijven slapen daar.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:03:14 #150
3455 Helsie
Proud to be
pi_45234353
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef edje34 het volgende:

[..]

Daar hebben ze ook radio hoor !!!!
Vast, maar Ritchie gaat daar gewoon Tele2 kijken.
(is namelijk gewoon een kroeg in Breda)
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:16:15 #151
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_45243869
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef Helsie het volgende:


Vast, maar Ritchie gaat daar gewoon Tele2 kijken.
(is namelijk gewoon een kroeg in Breda)
Kan je nagaan hoelang ik al niet meer in de stad ben geweest.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:33:03 #152
3455 Helsie
Proud to be
pi_45248595
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:16 schreef edje34 het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoelang ik al niet meer in de stad ben geweest.
Ach, ik denk dat 99,9% van de mensen die in Breda gaat stappen de Bossche Poort niet kent en er ook niet langskomt...
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45248662
Zou kunnen.. wij zijn er ooit ook per ongeluk binnen gevallen
- NAC Breda -
pi_45298297
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef Stofje het volgende:
Ik niet, helaas. Heb de dag een zwaar tentamen die ik echt moet halen, dus het leek me verstandiger niet te gaan. Even iets anders: Ik begin me steeds meer te storen aan de toonzetting op BSR. Nu lopen Willem II pubers en NAC pubers weer een internetstrijd te houden op de site en Pannelap, webmaster, doet er hard aan mee. Ik schaam me kapot als ik dat soort puberale triestheid zie op een NAC-site. Te triest voor woorden.
Om nog maar te zwijgen over derat.nl
Die voorbeschouwing die er sinds vandaag op staat slaat alles
Tilburg Boven Alles
pi_45299272
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:47 schreef TilburgCasual het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over derat.nl
Die voorbeschouwing die er sinds vandaag op staat slaat alles
Da's op Tilbo niet anders, helaas. Echt, ik heb het helemaal gehad met die voetbalfansites. Het is gewoon zo in- en intriest. Ik bedoel, tuurlijk, ik zou er echt van balen als NAC zondag van Willem II verliest, de wedstrijd is belangrijker dan andere wedstrijden. Maar dat internethooliganisme is van een dusdanig laag niveau en het ergste is dat die sites er nu zelf net zo hard aan mee doen. Bah.
pi_45328817
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:47 schreef TilburgCasual het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over derat.nl
Die voorbeschouwing die er sinds vandaag op staat slaat alles
De Rat vond ik als Tilburger altijd een "leuke" bron om wat informatie over de buren te lezen. Helaas is die tegenwoordig compleet verpauperd door de posters en minderjarige kleuters van een webmasters die blijkbaar niet begrijpen wat het echte derby gevoel is, en dat niet bestaat uit voor elkaar bijnamen verzinnen, elkaar uitschelden, elkaar bedreigen en stoer doen... Jammer... Helaas gebeurt dat idd op tilbo ook nog wel eens. Gelukkig nog niet al te veel in het nieuws, maar ook de reacties en forumberichten zijn tenenkrommend triest.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45336154
De tendens tegenwoordig is dat NAC en Willem II twee totáál verschillende clubs zijn en dat er dus geen sprake meer kan zijn van een echte derby. NAC voelt zich superieur aan Willem II in alle geledingen, dus wordt die club niet meer serieus genomen. Trieste ontwikkeling, want als er één wedstrijd is die ikzelf persé wil winnen, is het wel tegen Willem II.

Aan de andere kant wordt de wedstrijd door de twee grotere websites wel gehyped en zal het uitvak vanmiddag uitpuilen. Het is dus volledig uitverkocht.

Maar ik denk dat het wat betreft De Rat en BSR als volgt is. BSR is al een tijdje bezig met een flinke opmars. Zij doen dit door vooral véél nieuws over NAC te plaatsen. Totaal geen humor, slecht geschreven nieuwsberichten, dramatische reacties, maar het wordt -in bezoekersaantallen- blijkbaar wél gewaardeerd. Met De Rat zijn ze in een heuse concurrentiestrijd gewikkeld. De Rat plaatst nu slechts het belangrijkste nieuws en proberen dit met een humoristische inslag te doen. Helaas slaan ze regelmatig de plank volledig mis. Zo bashen ze BSR regelmatig op een bijzonder flauwe en kinderachtige wijze en moeten clubs als Willem II en Feyenoord er ook aan geloven. En dit alles onder het mom: "We zijn een fanzine, dit doen fanzines". Kan kloppen, maar niet echt mijn stijl.

Conclusie: Helaas gebeurt het op elke website. Op mijn eigen website proberen we juist met veel respect over de tegenstander te schrijven. We gooien irritante lieden uit het gastenboek, we hebben voornamelijk vrienden. Da's voor ons leuk, maar ik kan me voorstellen dat het niet scoort.
pi_45346534
Mooie rentree voor Glen Salmon zeg, direct matchwinner!

Toch lekker voor NAC, nu ineens 8e. Als ze dat kunnen vasthouden hebben ze toch een beter seizoen dan gehoopt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45347220
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
Mooie rentree voor Glen Salmon zeg, direct matchwinner!

Toch lekker voor NAC, nu ineens 8e. Als ze dat kunnen vasthouden hebben ze toch een beter seizoen dan gehoopt.
Met dit spel houden ze het niet vast. Salmon scoorde door een fout van Willem II (goh verrassend). Willem II kreeg de bal er de gehele wedstrijd niet in bij NAC (ook niet verrassend) en de 0-2 kwam omdat Willem II paniek alles of niets voetbal ging spelen.... Voor de rest een mat en laf spelend NAC eigenlijk. Het veldspel van beide clubs straalde geen derby uit

Maar NAC is dus ookal terug gevallen op Only singing when you are winning... Beetje jammer (Net als liedjes jatten van Den Haag trouwens )..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45347285
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef existenz het volgende:

[..]

Met dit spel houden ze het niet vast. Salmon scoorde door een fout van Willem II (goh verrassend). Willem II kreeg de bal er de gehele wedstrijd niet in bij NAC (ook niet verrassend) en de 0-2 kwam omdat Willem II paniek alles of niets voetbal ging spelen.... Voor de rest een mat en laf spelend NAC eigenlijk. Het veldspel van beide clubs straalde geen derby uit

Maar NAC is dus ookal terug gevallen op Only singing when you are winning... Beetje jammer (Net als liedjes jatten van Den Haag trouwens )..
Er spreekt veel frustratie uit deze post. Altijd leuk om te lezen.
pi_45347320
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef Thieske het volgende:

[..]

Er spreekt veel frustratie uit deze post. Altijd leuk om te lezen.
Frustatie zijn we allang voorbij. Het is gewoon triest hoe we het weer weg geven... Want NAC speelde echt NIET goed. Weer een teletekstsupporter van NAC gevonden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45347520
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Frustatie zijn we allang voorbij. Het is gewoon triest hoe we het weer weg geven... Want NAC speelde echt NIET goed. Weer een teletekstsupporter van NAC gevonden
Nee inderdaad, komt totaal niet gefrustreerd over. Hier komen vertellen hoe slecht NAC wel niet speelde.

En nee ik was vandaag niet bij de wedstrijd, maar om me nu meteen teletekst supporter te noemen gaat wat ver.
pi_45347650
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef Thieske het volgende:

[..]

Nee inderdaad, komt totaal niet gefrustreerd over. Hier komen vertellen hoe slecht NAC wel niet speelde.

En nee ik was vandaag niet bij de wedstrijd, maar om me nu meteen teletekst supporter te noemen gaat wat ver.
Als je er niet bent geweest en toch kunt oordelen dat NAC blijkbaar goed heeft gespeeld ben je idd een teletekst supporter . Er valt niets af te dwingen op de overwinning, maar goed spelen is toch echt anders.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45347679
Wedstrijd ook via internet moeten volgen, helaas. Draak van een wedstrijd, 0-0 was een juiste uitslag geweest. Nauwelijks kansen geweest, Willem II én NAC speelde ruk.

Uiteraard moet er weer geklaagd worden over de sfeer in het NACvak. Ik kreeg een sms'je van een NAC'er op de KingSide. Die schreef dat je de spelers gewoon kon hóren op die tribune. Da's triest hoor, met 14.000 mensen op de tribune, dus kijk aub eerst naar jezelf.

Draak van een wedstrijd, 0-2 gewonnen, prima, geen problemen mee.
pi_45347707
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef existenz het volgende:

[..]

Als je er niet bent geweest en toch kunt oordelen dat NAC blijkbaar goed heeft gespeeld ben je idd een teletekst supporter . Er valt niets af te dwingen op de overwinning, maar goed spelen is toch echt anders.
Je kon gewoon op internet kijken, knul.
pi_45347734
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef existenz het volgende:

[..]

Als je er niet bent geweest en toch kunt oordelen dat NAC blijkbaar goed heeft gespeeld ben je idd een teletekst supporter . Er valt niets af te dwingen op de overwinning, maar goed spelen is toch echt anders.
Wil je even quoten waar ik schreef dat NAC goed speelde?
pi_45347990
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Stofje het volgende:
Wedstrijd ook via internet moeten volgen, helaas. Draak van een wedstrijd, 0-0 was een juiste uitslag geweest. Nauwelijks kansen geweest, Willem II én NAC speelde ruk.

Uiteraard moet er weer geklaagd worden over de sfeer in het NACvak. Ik kreeg een sms'je van een NAC'er op de KingSide. Die schreef dat je de spelers gewoon kon hóren op die tribune. Da's triest hoor, met 14.000 mensen op de tribune, dus kijk aub eerst naar jezelf.

Draak van een wedstrijd, 0-2 gewonnen, prima, geen problemen mee.
Ik wil best naar ons zelf kijken en dat was idd ook niet alles, maar nog altijd beter als vroeger... Maar de grote mond op BSR en De Rat is alweer niet waar gemaakt....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45348008
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Stofje het volgende:

[..]

Je kon gewoon op internet kijken, knul.
Ok, dat wist ik inderdaad niet
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45348033
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef Thieske het volgende:

[..]

Wil je even quoten waar ik schreef dat NAC goed speelde?
Jij verklaarde dat ik onzin uitkraamde toen ik zei dat NAC ook slecht speelde.... Maar Stofje is het ieg al eens met mij.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45348040
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik wil best naar ons zelf kijken en dat was idd ook niet alles, maar nog altijd beter als vroeger... Maar de grote mond op BSR en De Rat is alweer niet waar gemaakt....
Ach, die grote mond hadden jullie ook, er zou een giga-sfeeractie plaatsvinden.
pi_45348069
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:19 schreef existenz het volgende:

[..]

Jij verklaarde dat ik onzin uitkraamde toen ik zei dat NAC ook slecht speelde.... Maar Stofje is het ieg al eens met mij.
Ik heb alleen gezegd dat je gefrustreerd over komt. Maar wat mij betreft einde discussie. Niet echt zinvol dit.
pi_45348086
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:19 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ach, die grote mond hadden jullie ook, er zou een giga-sfeeractie plaatsvinden.
Niets van gehoord En ik ken de organisatoren van die acties goed. Zal wel weer opgeklopt zijn door onze kiddoos .

Anyway wedstrijd voor Wilem II om snel te vergeten en voor NAC om de punten in de zak te steken en volgende keer toch wat beter te voetballen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45348120
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:19 schreef existenz het volgende:

[..]

Jij verklaarde dat ik onzin uitkraamde toen ik zei dat NAC ook slecht speelde.... Maar Stofje is het ieg al eens met mij.
Oh? Ik ben het eerlijk gezegd gewoon eens met Thieske, if you don't mind.
pi_45348179
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:21 schreef Stofje het volgende:

[..]

Oh? Ik ben het eerlijk gezegd gewoon eens met Thieske, if you don't mind.
Vooruit dan, onzinnige discussie idd. Het is ieg duidelijk dat geen club goed speelde


Wat ik trouwens erg jammer vond is dat de ludieke acties dit jaar van beide kanten ontbraken. Die waren de voorgaande jaren ieg nog leuk
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45354602
Zo.. idd een draak van een wedstrijd, maar wel erg blij met de punten!
Op tv was het uitvak iig flink te horen.
- NAC Breda -
  zondag 14 januari 2007 @ 20:44:28 #176
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45355022
ik zat lekker op vak M
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 14 januari 2007 @ 20:58:50 #177
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_45355684
Gefeliciteerd met de punten... dit seizoen is van jullie.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_45357211
gefeliciteerd
al was t over de hele wedstrijd gezien niet helemaal verdient
pi_45359040
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef Asics het volgende:
ik zat lekker op vak M
Je PI en je smiley spreken elkaar tegen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 15 januari 2007 @ 18:17:53 #180
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45379585
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef existenz het volgende:

[..]

Je PI en je smiley spreken elkaar tegen
hehe
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_45380571
Mtiliga blijft voorlopig nog bij NAC
Dat hebben ze iig goed voor mekaar, nu proberen om Mathijsen te behouden!
- NAC Breda -
pi_45383473
De nieuwjaarsreceptie was erg gezellig hoorde ik van mijn collega. Met als pluspunt dat de hele selectie, exclusief Diba, aanwezig was! Hier nog mensen geweest?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 15 januari 2007 @ 19:59:04 #183
3455 Helsie
Proud to be
pi_45383717
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef existenz het volgende:

[..]

Maar NAC is dus ookal terug gevallen op Only singing when you are winning... Beetje jammer (Net als liedjes jatten van Den Haag trouwens )..
Heb je alleen de laatste 10 minuten gezien? Want:
- toen waren we aan het winnen
- toen zongen we 1 ado liedje.

Toch zonde dat je de rest dan niet mee hebt gekregen... De mensen die via internet hebben gekeken vonden het uitvak namelijk vele malen beter te horen gedurende de hele wedstrijd (toen we nog niet eens aan het winnen waren, kun je nagaan!). Verder hebben we echt vele malen ingezet dat er een liedje mocht komen uit het vak naast ons, maar zelfs dat gebeurde niet. Alleen wat knikkers, aanstekers en ontzettend onprettig vuurwerk. Gelukkig ging er zo nu en dan een kletsje cola terug om wat potentieel vuurwerk uit te maken.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45385104
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef Helsie het volgende:

[..]

Heb je alleen de laatste 10 minuten gezien? Want:
- toen waren we aan het winnen
- toen zongen we 1 ado liedje.

Toch zonde dat je de rest dan niet mee hebt gekregen... De mensen die via internet hebben gekeken vonden het uitvak namelijk vele malen beter te horen gedurende de hele wedstrijd (toen we nog niet eens aan het winnen waren, kun je nagaan!). Verder hebben we echt vele malen ingezet dat er een liedje mocht komen uit het vak naast ons, maar zelfs dat gebeurde niet. Alleen wat knikkers, aanstekers en ontzettend onprettig vuurwerk. Gelukkig ging er zo nu en dan een kletsje cola terug om wat potentieel vuurwerk uit te maken.
Ik heb niets gezegd over de sfeer tussen W2 en NAC verschillen. Alleen dat Stillem II mag nu ook Stil NAC worden, want ook dat was 3x niets.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45385244
Zal dan wel door de acoustiek komen, want op tv was het uitvak vaker te horen dan de rest van het stadion.
- NAC Breda -
pi_45385291
Jullie kunnen of niet lezen of snappen het gewoon niet? Nergens, maar dan ook NERGENS, roep ik dat de W2 aanhang beter te horen was. Beter gezegd: Het zal me zelfs een rotzorg wezen....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:40:27 #187
3455 Helsie
Proud to be
pi_45385374
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:38 schreef existenz het volgende:
Jullie kunnen of niet lezen of snappen het gewoon niet? Nergens, maar dan ook NERGENS, roep ik dat de W2 aanhang beter te horen was. Beter gezegd: Het zal me zelfs een rotzorg wezen....
Mooi, en nu terug naar je eigen topic (als dat bestaat). Vort!
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45387955
Glen Salmon!

pi_45388000
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef Beschouw het volgende:
Glen Salmon!

[afbeelding]
Zal ik 'm ook even in het WII-topic posten?

Nee, zo flauw ben ik niet
pi_45388084
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef Beschouw het volgende:
Glen Salmon!

[afbeelding]
pi_45388206
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef toma het volgende:

[..]

Ow, ik hoef 'm niet eens in het WII topic te posten. Die kruikjes vinden dit topic zo interessant dat ze 'm vanzelf zien.
pi_45388258
Beetje jammer van de kleuren en die goal.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45388323
ik had m ook liever in t rood wit blauw gezien
eerst stiekem met WillemII flirten en dan snel naar nak gaan. Geen stijl die gast.
pi_45388500
Zeg, houdoe he! Tot de volgende wedstrijd!
- NAC Breda -
  maandag 15 januari 2007 @ 22:05:47 #195
3455 Helsie
Proud to be
pi_45388708
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ow, ik hoef 'm niet eens in het WII topic te posten. Die kruikjes vinden dit topic zo interessant dat ze 'm vanzelf zien.
Inderdaad. En ze komen goed weg, want hun topic heeft toch bijna de 24 uur zonder reactie volgemaakt.
(20 uur zonder reactie = ook al lang na dé derby hehehe)
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45390386
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef Helsie het volgende:

[..]

Inderdaad. En ze komen goed weg, want hun topic heeft toch bijna de 24 uur zonder reactie volgemaakt.
(20 uur zonder reactie = ook al lang na dé derby hehehe)
Weinig willemII supporters op fok
  dinsdag 16 januari 2007 @ 08:13:56 #197
3455 Helsie
Proud to be
pi_45396822
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef toma het volgende:

[..]

Weinig willemII supporters op fok
Ja, en dus moeten die paar die er wel zijn, hier komen mekkeren? Wij laten jullie toch ook met rust?
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:59:09 #198
3455 Helsie
Proud to be
pi_45428489
VVK standen:
NAC-Feyenoord:
- Eretribune Beschikbaar: 55 / Totaal: 5483
- Hoofdtribune Beschikbaar: 0 / Totaal: 2467
- B-side Beschikbaar: 0 / Totaal: 3712
- Vak G Beschikbaar: 223 / Totaal: 2030
(info 17-01-2007 08:13:26 )

Twente-NAC:
Uitvak Beschikbaar: 349 / Totaal: 800
(Info 17-01-2007 08:09:34 )
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45429530
Dat wordt weer op tijd in het stadion zijn zondag..
12:30
- NAC Breda -
  zaterdag 20 januari 2007 @ 23:08:58 #200
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45547230
quote:
19 januari 2007
Voorbeschouwing NAC-dordt noord


Aanstaande zondag op het allejezus vroege tijdstip van half 1 ’s middags (lang leve de commercie ) komen onze “vrinden” uit dordt-noord op visite.
Dat deze club op weinig sympathie uit het Bredaasche kan rekenen is niet zo verwonderlijk. Deze club staat er om bekend om op vaak geniepige, achterbakse en smerige wijze de punten te stelen uit Breda en ook in wedstrijden in de kuip hebben de droeftoeters uit zuid menigmaal ons NAC op geniepige wijze van de overwinnig afgehouden.
De aanhang van deze “fijne arbeidersclub” zijn ook al van die helden op sokken. Hand in hand met vele kameraadjes zijn ze zo enorm stoer dat ze hele tribunevakken bestormen en complete binnensteden slopen. Jammer voor hun dat ze daarbij vergeten dat ze daarmee niet alleen zichzelf, maar ook hun club voor lul zetten. Zo stoer zijn ze zelfs dat de uefa maar besloten heet dit gedrag te “belonen” met uitstuiting van europees voetbal voor dit seizoen.
Of het zal helpen is een 2e, aangezien het “legioen” een gemiddeld iq heeft wat ver beneden dat van Bonnie st Claire ligt.
Triest volk daar in dordt-noord….

Genoeg over hun aanhang, er is ook nog een wedstrijd!
Als deze versie van NAC-dordt noord net zoveel spektakel oplevert als vorig seizoen, belooft het een aardig affiche te worden!
Aan ambiance zal het niet liggen, aangezien het stadion zondagmiddag stijf uitverkocht zal zijn. Voor beide ploegen staat er aardig wat op t spel, Dordt-noord kan met n overwinnig in het spoor van de kazen en 020 blijven, NAC kan enorm goede zaken doen in de strijd om eeh…een positief toetje op het nu al vrij succesvol verlopen seizoen.

Dordt-noord mist greene, Pieter Collen, castelen en lodewijks, terwijl pardo een twijfelgeval is. Daarentegen zit Alfred Schreuder wel bij de selectie. Deze zal echter op de boussabank plaatsnemen naast Boussaboun en PvH. 3 ex-NACcers bij dordt-noord op de bank, heeft erwin koeman i.i.g. keuze genoeg voor een " shock-effect " de laatste minuten van de wedstrijd…

Ernie Brandts heeft de beschikking over een redelijk voltallige selectie. Rob Penders is nog niet volledig herstelt van zijn onderbeenblessure waardoor Sander van Gessel samen met Patrick Zwaanswijk het centrale verdedigingsduo zullen vormen. Gertjan Tamerus is tot april uitgeschakeld , Rogier Veenstra (lies) en Benjamin van den Broek (hamstring) zijn er helaas ook niet bij. Ernie Brandts heeft eigenlijk te maken met een enorm luxe probleem waardoor, uitgaande van de vrijdagtraining Kurt Elshot, Danny Mathijssen en Anouar Diba buiten de basiself gaan vallen. Van zo’n bankbezetting krijgt menig eredivisietrainer toch wel een heel klein beetje een stijf plassertje…

Een vol stadion, een ploeg die alweer 6 wedstrijden op rij ongeslagen is en zich als een “real mean killing machine” vastbijt in de tegenstander, die ook nog eens te maken heeft met een flinke kater, opgelopen in Geneve. Aan NAC om dordt-noord knock-out op het veld te slaan, zorgen wij er op de tribunes wel voor dat de droeftoeters uit zuid met suizende oortjes weer terug gaan naar de maasvlakte… .
wat zielig die haat
  zondag 21 januari 2007 @ 01:42:28 #201
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45550512
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:57 schreef Ritchie het volgende:
Dat wordt weer op tijd in het stadion zijn zondag..
12:30
yep, half tien in de kroeg!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 21 januari 2007 @ 08:28:56 #202
3455 Helsie
Proud to be
pi_45552257
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

wat zielig die haat
Wat zielig, die supporters van de tegenstanders die sites en topics van NAC afstruinen omdat hun eigen hoekjes op het web blijkbaar niet interessant genoeg zijn...

Ik heb echt geen flauw benul wat ze in het feyenoord topic of op de diverse feyenoord sites schrijven over vandaag... Blijkbaar zijn wij toch altijd interessanter voor de tegenstander dan andersom.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45558161
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45558956
gefeliciteerd met weer een overwinning
pi_45560314
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef toma het volgende:
gefeliciteerd met weer een overwinning
Puike prestatie
  zondag 21 januari 2007 @ 15:37:05 #206
3455 Helsie
Proud to be
pi_45561379
HELLLL YEAH
Wat was dat gaaf
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45563970
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:57 schreef Ritchie het volgende:
Dat wordt weer op tijd in het stadion zijn zondag..
12:30
Daar heb je vast totaal geen spijt van!

Mijn collega zal morgen wel fluitend op het werk arriveren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 januari 2007 @ 16:57:59 #208
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45564018
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef toma het volgende:
gefeliciteerd met weer een overwinning
pi_45565102
Met Salmon op het veld komen de punten aangesneld
  zondag 21 januari 2007 @ 18:05:29 #210
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45565867
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:31 schreef Beschouw het volgende:
Met Salmon op het veld komen de punten aangesneld
Goede spits op zich, had niet verwacht dat jullie ff zouden winnen bij willem II en van ons
  zondag 21 januari 2007 @ 18:12:44 #211
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45566078
ja ehm 100% verdiend lijkt me zo, niks, maar dan ook helemaal NIKS op af te dingen.
tering wat een dag
zat om half 10 al in de kroeg heheheheheheheheheheheheh net thuis dalijk leker talpa kijken
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 21 januari 2007 @ 18:14:58 #212
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45566141
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:12 schreef Asics het volgende:
ja ehm 100% verdiend lijkt me zo, niks, maar dan ook helemaal NIKS op af te dingen.
tering wat een dag
zat om half 10 al in de kroeg heheheheheheheheheheheheh net thuis dalijk leker talpa kijken
zeker verdiend,

hoe heet dat nummer wat ze voor begin van de wedstrijd afspelen, beetje oud nummer geloof ik

te te te
pi_45567728
Clublied???


Whaaaaa mooie dag
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 21 januari 2007 @ 19:13:26 #214
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45567994
Zonneveld had er echt met rood af gemoeten
  zondag 21 januari 2007 @ 19:13:44 #215
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45568001
quote:
Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef Superheld het volgende:
Clublied???


Whaaaaa mooie dag
nee hoorde hem net ook bij rijnmond hmmm
  zondag 21 januari 2007 @ 20:18:18 #216
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_45568468


[ Bericht 95% gewijzigd door Niox op 22-01-2007 11:59:25 ]
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_45568762
Het was genieten vandaag.

Dat nummer "te te te" word geloof ik tegenwoordig bij Chelsea gedraaid als clublied. Bewerkte versie van een ouder origineel, titel ken ik er alleen niet van
  zondag 21 januari 2007 @ 21:43:57 #218
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45568770
quote:
Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef Superheld het volgende:
Clublied???


Whaaaaa mooie dag
vitesse heeft hem nu als goaltune
  zondag 21 januari 2007 @ 21:59:31 #219
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45568888
quote:
Op zondag 21 januari 2007 21:42 schreef Thieske het volgende:
Het was genieten vandaag.

Dat nummer "te te te" word geloof ik tegenwoordig bij Chelsea gedraaid als clublied. Bewerkte versie van een ouder origineel, titel ken ik er alleen niet van
The Fratellis - Chelsea Dagger
  zondag 21 januari 2007 @ 23:55:06 #220
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_45569515
Het lijflied van de serious request op 3 FM in de actie in het glazen huis eind december voor slachtoffers van mijnen. Toen een leuk nummer, nu alweer oudbakken. Ook bekend van de overwinning van Celtic op Manchester United.

Leuk filmpje btw op youtube van NAC-Feyenoord.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_45570295
quote:
Op zondag 21 januari 2007 23:55 schreef Bayswater het volgende:
Het lijflied van de serious request op 3 FM in de actie in het glazen huis eind december voor slachtoffers van mijnen. Toen een leuk nummer, nu alweer oudbakken. Ook bekend van de overwinning van Celtic op Manchester United.

Leuk filmpje btw op youtube van NAC-Feyenoord.
Welke?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 22 januari 2007 @ 09:22:20 #222
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_45571069
quote:
Op maandag 22 januari 2007 07:58 schreef Superheld het volgende:

[..]

Welke?
Over de club van Rotterdam
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_45573053
Zo.. dat was gaaf gisteren.
- NAC Breda -
pi_45579096
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:22 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Over de club van Rotterdam
Sparta?
pi_45585011
Haha, collega kwam vandaag met zijn NAC-sjaal naar school en zette demonstratief alle Feyenoord-broodtrommels en melkbekers van de kinderen buiten het lokaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45589400
quote:
Op maandag 22 januari 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Haha, collega kwam vandaag met zijn NAC-sjaal naar school en zette demonstratief alle Feyenoord-broodtrommels en melkbekers van de kinderen buiten het lokaal.
Een collega van me nam laatst ook een nak-sjaal mee, ik had m in de vriezer gelegd vond ie leuk toen ie weer naar huis kon fietsen
pi_45589614
quote:
Op maandag 22 januari 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Haha, collega kwam vandaag met zijn NAC-sjaal naar school en zette demonstratief alle Feyenoord-broodtrommels en melkbekers van de kinderen buiten het lokaal.
- NAC Breda -
pi_45593485
quote:
Op maandag 22 januari 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Haha, collega kwam vandaag met zijn NAC-sjaal naar school en zette demonstratief alle Feyenoord-broodtrommels en melkbekers van de kinderen buiten het lokaal.
That's all folks!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:13:52 #229
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45593996
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:23 schreef toma het volgende:

[..]

Een collega van me nam laatst ook een nak-sjaal mee, ik had m in de vriezer gelegd vond ie leuk toen ie weer naar huis kon fietsen
pi_45596343
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=11839

Ook een toffe actie, de 4daagse nààr Nijmegen
- NAC Breda -
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:52:07 #231
3455 Helsie
Proud to be
pi_45596789
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel ja, dat je het schrijven van NAK + de genoemde grap zou kunnen waarderen. Ga effe lekker naar jullie eigen topic ofzo..
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45596859
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:52 schreef Helsie het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel ja, dat je het schrijven van NAK + de genoemde grap zou kunnen waarderen. Ga effe lekker naar jullie eigen topic ofzo..

er is geen nieuws rond WillemII
pi_45596929
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:54 schreef toma het volgende:

[..]


er is geen nieuws rond WillemII
Door onafhankelijke gokbureaus is de Graafschap favoriet om door te gaan naar de kwartfinales van de beker in plaats van Willem II. Dat vind ik toch wel mooi Willem II nieuws.
pi_45596977
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Thieske het volgende:

[..]

Door onafhankelijke gokbureaus is de Graafschap favoriet om door te gaan naar de kwartfinales van de beker in plaats van Willem II. Dat vind ik toch wel mooi Willem II nieuws.
dat vind ik geen nieuws. Dat wist ik al
weet precies hoe bagger mijn clubje er voor staat.
pi_45597490
De lopers mogen tilburg niet in, vanwege de wedstrijd van vanavond..
- NAC Breda -
pi_45597749
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:14 schreef Ritchie het volgende:
De lopers mogen tilburg niet in, vanwege de wedstrijd van vanavond..
Wat een triest gedoe zeg.

Een wandeltocht voor een goed doel......
pi_45597802
En wat voor wet bestaat er dat je niet door Tilburg mag wandelen met NAC kleding aan?
pi_45597988
nouja.. het zal wel voor hun eigen veiligheid zijn... die pepermuntsiders zijn tot van alles in staat
- NAC Breda -
pi_45598028
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:23 schreef Thieske het volgende:
En wat voor wet bestaat er dat je niet door Tilburg mag wandelen met NAC kleding aan?
pi_45598132
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:29 schreef toma het volgende:

[..]

Bedankt voor weer een nuttige bijdrage aan dit topic. Ga zo door!
pi_45598140
Triest zeg dat ze er niet in mogen. Morgen worden ze waarschijnlijk door Bosschenaren onthaald bij de Vliert.
pi_45598214
toch wel vriendelijk mag ik hopen..
- NAC Breda -
pi_45598366
Uiteraard

Ze zitten nu in een politiebus hehe
pi_45598477
Het is me toch wat, een stel supporters die een stukje gaan wandelen.
pi_45600553
Zonet met een vriend naar Linberg gereden om die gasten een taxi naar hun hotel te geven. De vogels waren alleen al gevlogen toen we daar aan kwamen. Er liep ook nog een andere gast rond die kwam helpen.

Ze zitten nu in hetzelfde hotel als de Graafschap, hopelijk zwepen ze die Superboeren nog flink op.
pi_45602041
Dan heb jij je goeie daad voor dit jaar alweer gedaan!
- NAC Breda -
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:13:54 #247
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45611378
quote:
Op maandag 22 januari 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Haha, collega kwam vandaag met zijn NAC-sjaal naar school en zette demonstratief alle Feyenoord-broodtrommels en melkbekers van de kinderen buiten het lokaal.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_45629434
Hulde aan Den Bosch.
De lopers worden verwacht, met koffie.



http://live.voetbalisvanons.nl/
- NAC Breda -
pi_45631948
- NAC Breda -
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:24:26 #251
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45644232
quote:
Op zondag 21 januari 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

vitesse heeft hem nu als goaltune
gelukkig hebben wij geen goaltune
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_45644871
Goaltunes
- NAC Breda -
pi_45644956
sjezus die Sälmon blijft maar scoren.
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:45:03 #254
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45645091
nou maar hopen dat ze in die 2 extra minuten scoren
kom op Glennie!!!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:46:33 #255
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45645147
YES!!! Mikie ZON NE VELD !!!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_45645198
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:46 schreef Asics het volgende:
YES!!! Mikie ZON NE VELD !!!
hij heeft wel pattent voor goals in de laatste minuut
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:48:11 #257
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45645216
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:51:58 #258
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45645345
En spelen ze de volgende ronde weer uit
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:52:32 #259
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45645370
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
En spelen ze de volgende ronde weer uit
heh heh!!! en winnen ze weer!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_45645647
Nou, hoe NAC speelde gaan ze niet nóg eens winnen
Zeer veel mazzel en zeer defensief spel. Maar goed, ik geef ze geen ongelijk. Gefeliciteerd , wij gaan voor de voorrondes CL
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_45645655
en door!
Zal idd wel weer uit naar amsterdam of eindhoven worden, maar deze is iig in de pocket!
- NAC Breda -
pi_45645697
ik hoop dat WillemII revange kan nemen
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:03:33 #263
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45645751
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:01 schreef toma het volgende:
ik hoop dat WillemII revange kan nemen
Ik hoop dat we nog een keer Willem II uit een pak voor de broek kunnen gaan geven
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_45646090
Dit zijn de mooiste overwinningen, onverdiend de winst wegkapen.
pi_45646202
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:13 schreef Thieske het volgende:
Dit zijn de mooiste overwinningen, onverdiend de winst wegkapen.
dat gebeurt vaker bij jullie
pi_45646221
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:17 schreef toma het volgende:

[..]

dat gebeurt vaker bij jullie
idd, dit jaar 2x vitesse
pi_45646249
Het zal wel een kwaliteit zijn.
pi_45646444
- NAC Breda -
pi_45646895
bsiderats is down...
pi_45647068
tja.. die website blinkt niet uit in fantastisch programmeer werk...
- NAC Breda -
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:45:06 #271
3455 Helsie
Proud to be
pi_45652048
Ja, als het zo onterecht is... vraag ik me af waarom dan al die tegenstanders op rij dan toch niet winnen. Misschien is het dan blijkbaar wel terecht?

Terecht winnen is in voetbal: meer scoren dan de tegenstander.

Balen he, als het niet iedereen lukt?
Wat een super dag was het weer. Redelijk stukkie rijden, redelijk koud, maar toch wel redelijk gaaf resultaat haha. Pilske d'rbij in de auto en heerlijk ontspannen genieten op een doordeweeks dagje (morgen spijt wellicht )
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:39 schreef Ritchie het volgende:
tja.. die website blinkt niet uit in fantastisch programmeer werk...
EEJ, bepaalde dingen werken best goed!
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45652429
Feli, Mooie overwinning.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:45:38 #273
3455 Helsie
Proud to be
pi_45653726
Bah, wat is het vroeg.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45653774
Netjes! Ik vind het ook wel een soort van gerechtigheid. Als je dan toch zoveel uitwedstrijden speelt, dan mag je ze wel winnen ook.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45654839


Mooi!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_45655432
en een tvp

NAC
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_45655590
Het blijft humor, dat alle tegenstanders en vrijwel alle media de overwinningen van NAC onterecht vinden. Tja, het is gewoon een kwaliteit. De scheidsrechter floot echt in het voordeel van Twente, die strafschop was er geen. Twente had bovendien nooit gescoord als ze die penalty niet gekregen hadden. Heerlijk, dit. NAC is good busy!
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:09:39 #278
3455 Helsie
Proud to be
pi_45669902
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:02 schreef Stofje het volgende:
Het blijft humor, dat alle tegenstanders en vrijwel alle media de overwinningen van NAC onterecht vinden. Tja, het is gewoon een kwaliteit. De scheidsrechter floot echt in het voordeel van Twente, die strafschop was er geen. Twente had bovendien nooit gescoord als ze die penalty niet gekregen hadden. Heerlijk, dit. NAC is good busy!
Ik heb hele dag met een grijns op mijn smoel rondgelopen. Zo'n hele brede.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_45670576
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:09 schreef Helsie het volgende:

[..]

Ik heb hele dag met een grijns op mijn smoel rondgelopen. Zo'n hele brede.
Ik ken het gevoel. Vandaag op school nog een aantal Feyenoordsupporters de les kunnen lezen (aangezien donderdag mijn enigste schooldag is). En wat gaat het dan toch (onverwacht) goed met NAC
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:13:53 #280
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45681765
Nou als GA Eagles al bijna wint van PSV dan kunnen wij het helemaal!
en een keer thuis!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_45686894
zowaar eens een keer een thuiswedstrijd.. het moet niet gekker worden.
Ook toevallig dat de "top3" elkaar weer mooi ontloopt..
- NAC Breda -
pi_45698067
PSV neemt een kwartfinale in de beker niet echt serieus denk ik. Hoop ik. .
pi_45698550
Ze kunnen in ieder geval hun borst natmaken
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:40:08 #284
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45701768
ze zullen ervan lusten
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_45703274
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:57 schreef Ritchie het volgende:
zowaar eens een keer een thuiswedstrijd.. het moet niet gekker worden.
Ook toevallig dat de "top3" elkaar weer mooi ontloopt..
Het begint zowaar op te vallen ja. Pittige loting voor NAC, ik verwacht dat PSV de beker zeer serieus neemt.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 19:10:46 #286
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45704504
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:57 schreef Ritchie het volgende:
zowaar eens een keer een thuiswedstrijd.. het moet niet gekker worden.
Ook toevallig dat de "top3" elkaar weer mooi ontloopt..
Het was een apparaat met spraakherkenning.
pi_45705237
Ach, PSV pakken we ook!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_45755737
nec pakten we anders niet
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_45755852
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:35 schreef Superheld het volgende:
Ach, PSV pakken we ook!
  zondag 28 januari 2007 @ 16:20:33 #290
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45760471
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:15 schreef toma het volgende:

[..]

die hebben we anders al 2x eerder uit de beker geflikkerd
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_45762008
Oeh, vooral die 1-0 van 10, 11 jaar terug was geil. Verlenging, Van Hooijdonk uit een penalty. Van Ankeren die toen rood kreeg Wedstrijd was gewoon memorabel.
pi_45762097
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:35 schreef Superheld het volgende:
Ach, PSV pakken we ook!
Ik zie het zo gebeuren
pi_45762208
volgens mij kon psv vandaag van iedereen verliezen. Misschien hebbe jullie nog een kans
pi_45762515
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef toma het volgende:
volgens mij kon psv vandaag van iedereen verliezen. Misschien hebbe jullie nog een kans
Tuurlijk hebben we een kans. Als ik eerlijk ben, zie ik NAC eerder thuis van PSV winnen, dan dat Willem ii thuis van Ajax wint. Maar dat maakt jou uiteraard geen worst uit, jij bent namelijk voor allebei .
pi_45762558
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Stofje het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben we een kans. Als ik eerlijk ben, zie ik NAC eerder thuis van PSV winnen, dan dat Willem ii thuis van Ajax wint. Maar dat maakt jou uiteraard geen worst uit, jij bent namelijk voor allebei .
  zondag 28 januari 2007 @ 20:09:14 #296
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_45768279
-knip- laat maar

[ Bericht 96% gewijzigd door Asics op 28-01-2007 20:26:32 ]
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 29 januari 2007 @ 21:40:16 #297
3455 Helsie
Proud to be
pi_45805822
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Stofje het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben we een kans. Als ik eerlijk ben, zie ik NAC eerder thuis van PSV winnen, dan dat Willem ii thuis van Ajax wint. Maar dat maakt jou uiteraard geen worst uit, jij bent namelijk voor allebei .
Iedere NAC'er in dit topic denk het, maar jij zegt het.

HELD!
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:17:30 #298
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45956105
Salmon is lekker op dreef bij NAC.
pi_45965118
salmon
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_45974529
Zeg dat!

Hoe gaat het eigenlijk met de spelers wiens contract in 2007 afloopt?

Dus Kousemaker, Van Engelen, Van Bremen, Van de Broek, Conradi, Petö en Veenstra?

En Demir of had die nu al verlengd?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 4 februari 2007 @ 17:03:46 #301
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_45976228
Veenstra, vd Broek, Conradi en v Bremen hebben een een prestatiecontract wat eind dit seizoen geevalueerd wordt. Dat zal vooral moeten op basis van Jong NAC want alleen Veenstra heeft een paar speelminuten in het 1e gehad dit jaar. Conradi en v Bremen zitten overigens nog niet bij het 1e elftal.

Van Kousemaker heb ik persoonlijk het idee dat hij te kort komt. Denk niet dat zijn contract verlengd zal worden.
Demir loopt tot 2009 zover ik weet, en over v Engelen durf ik eigenlijk weinig te zeggen.

En Petö: tja wat moet je met een structureel geblesseerde speler die een Breda tattoo heeft .
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')