abonnement Unibet Coolblue
pi_43939844
Ik heb een vraag over een bobine. Is het zo dat een bobine of stuk is of niet? Ik bedoel, wanneer een bobine van een auto (er zitten 2 bobine's op de motor van de auto waarover ik het heb, 4 cilinder, 8 klepper) uitvalt en het een uur later weer doet, kan het dan zijn dat de bobine kapot is/kapot gaat, of kan het dan niet ander zijn dat er een andere oorzaak is?
Iemand daar verstand van?
pi_43940348
Bobine kan ook nat zijn
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_43940453
Ja dat dacht ik ook. Maar stel nou eens dat de bobine niet nat is.
pi_43940648
Dan kan hij inderdaad versleten zijn
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_43940687
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef Chinless het volgende:
Dan kan hij inderdaad versleten zijn
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_43940746
Dus een versleten bobine kan soms uitvallen? Het gaat dus niet op dat een bobine OF kapot is OF het doet, en er daartussen niks zit?
pi_43941156
En daarbij, kan een versleten bobine de oorzaak zijn van een onregelmatig stationair toerental?
  maandag 27 november 2006 @ 21:03:03 #8
98259 mstr
Een jonge God!
pi_43942159
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:44 schreef haaahaha het volgende:
En daarbij, kan een versleten bobine de oorzaak zijn van een onregelmatig stationair toerental?
Ja, en een gloeiend hete kat en ook nog het lopen op maar paar cilinders.
pi_43942621
Ik zal je vertellen, de auto van m'n broertje heeft de laatste tijd problemen. Het begon met startproblemen. Z'n auto wilde soms niet starten. Accu doorgemeten, diebleek goed te zijn. Elke keer startte de auto normaal na een uurtje. Vervolgens kwam de klacht dat z'n wagen bij stationair in de toeren schommelde of soms in de 2000 toeren bleef hangen.